×
Επεξεργασία Προφίλ Επεξεργασία Avatar Επεξεργασία Υπογραφής Επεξεργασία Επιλογών E-mail και Κωδικός Ρυθμίσεις Ειδοποιήσεων
×
Αποσύνδεση Οι Συνδρομές μου Το Προφίλ μου Τα Posts μου Τα Threads μου Λίστα Επαφών Αντιδράσεις σε Posts μου Παραθέσεις των Posts μου Αναφορές σε Εμένα Ενέργειες Συντονιστών Αόρατος Χρήστης
Αναζήτηση στο iSchool!
Τι;
Πως;
Ταξινόμηση
Που;
Σε συγκεκριμένη κατηγορία;
Ποιος;
Αποτελέσματα Αναζήτησης
Συμπληρώστε τουλάχιστον το πεδίο Τι;

Το iSchool είναι η μεγαλύτερη μαθητική διαδικτυακή κοινότητα με 68,136 εγγεγραμμένα μέλη και 2,445,452 μηνύματα σε 77,345 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το iSchool άλλα 320 άτομα.

Καλώς ήρθατε στο iSchool!

Εγγραφή Βοήθεια

Βοήθεια/Απορίες στα Μαθηματικά

Ποιο είναι πιο δύσκολο για Γ' Γυμνασιου

Δημοσκόπηση πολλαπλών επιλογών.
Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 67)
Εξισώσεις
0
0%
Θεωρημα Θαλή
9
13,43%
Τριγωνομετρία
17
25,37%
Συστήματα
4
5,97%
Παραγοντοποίηση
13
19,40%
Ταυτότητες
4
5,97%
Απλοποίηση
0
0%
Άλλο ( ποιό; )
4
5,97%
Κουμπάκιας
5
7,46%

X-FILER (Χάιδω)

Φοιτητής

H Χάιδω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ψυχολογίας Παντείου . Έχει γράψει 1,611 μηνύματα.

H X-FILER Όνειρο γλυκό & ξένο και παντοτινά χαμένο έγραψε: στις 18:40, 13-12-07:

#1
δεν καταλαβαινω Τ-Ι-Π-Ο-Τ-Α!!!!!!ενω ειμαι σχετικα καλη στα μαθηματικα,το συγκεκριμενο μαθημα με μπερδευει αφανταστα!!!!!στις 2 πρωτες φορες που το καναμε ελειπα γιατι εδινα αγγλικα και τωρα ολα ειναι ενα κουβαρι στο κεφαλι μου!
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

mostel (Στέλιος)

Φοιτητής

Ο Στέλιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 29 ετών , Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών Θεσσαλονίκης και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,128 μηνύματα.

O mostel έγραψε: στις 18:44, 13-12-07:

#2
Αν έχεις πρόβλημα σε κάποια συγκεκριμένη άσκηση, βάλε την να σε βοηθήσουμε!

Μην αγχώνεσαι που δε τα καταλαβαίνεις. Είναι καινούριες έννοιες γι' αυτό και επικρατεί ένας ψιλο-"πανικός" στο μυαλουδάκι σου!

Με το καιρό θα τα συνηθίσεις
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Valandil (Μπάμπης)

Φοιτητής

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Φοιτητής του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων Μακεδονίας (Θεσσαλονίκη) . Έχει γράψει 730 μηνύματα.

O Valandil Just dreaming.. έγραψε: στις 18:45, 13-12-07:

#3
Εγώ πάντως ακόμη κάνω λάθη στις παραγοντοποιήσεις
Βάλε κάποια άσκηση να σε βοηθήσουμε
[offtopic]
mostel μην σχολιάσεις :p
[/offtopic]
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

X-FILER (Χάιδω)

Φοιτητής

H Χάιδω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ψυχολογίας Παντείου . Έχει γράψει 1,611 μηνύματα.

H X-FILER Όνειρο γλυκό & ξένο και παντοτινά χαμένο έγραψε: στις 19:17, 13-12-07:

#4
oxi αξει,εχω ενα βοηθητικο.δεν τα αντιγραφω,γενικα δουλευω με τα βοηθητικα γιατι με βοηθανε να καταλαβω.αλλα και ενα αλλο παιδι που ειναι πολυ καλος στα μαθηματικα δεν τα πολυκαταλαβαινει
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

miv (Babis)

Επιφανές Μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 8,075 μηνύματα.

O miv έγραψε: στις 20:11, 13-12-07:

#5
Επειδη ακριβως ειναι καινουριες εννοιες. Αλλα γενικα στα επομενα χρονια θα δουλευετε πολυ με παραγοντες και ο,τι σας δινετε θα πρεπει να παραγοντοποιειται αμεσα ή εμμεσα, κοιταξτε να το προσεξετε λιγο. Εχει εφαρμογες και στη φυσικη.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Ηλίας

Φοιτητής

Ο Ηλίας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 26 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 796 μηνύματα.

O Ηλίας SAXONIZED έγραψε: στις 21:14, 13-12-07:

#6
x+y-x^2-2xy-y^2=x(x+y)-y(2x-y). Την έλυσα αλλά μπορείται να μου τη λύσετε, γιατί δεν είμαι σίγουρος?:thanks:
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Anarki (Αλέξης)

Φοιτητής

Ο Αλέξης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 32 ετών , Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρονικών Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών Κρήτης (Χανιά) και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 2,904 μηνύματα.

O Anarki έγραψε: στις 21:19, 13-12-07:

#7
Είναι πολύ εύκολο να το επαληθεύσεις, απλά κάνε τις πράξεις:



Δεν είναι σωστό λοιπόν, κάντο ξανά .
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

mostel (Στέλιος)

Φοιτητής

Ο Στέλιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 29 ετών , Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών Θεσσαλονίκης και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,128 μηνύματα.

O mostel έγραψε: στις 22:17, 13-12-07:

#8
Κάπου βρίσκεται μια ταυτότητα αν τη δεις λίγο προσεχτικά !!

Είναι αρκετά χρήσιμο για τη λύση της άσκησης
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

X-FILER (Χάιδω)

Φοιτητής

H Χάιδω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ψυχολογίας Παντείου . Έχει γράψει 1,611 μηνύματα.

H X-FILER Όνειρο γλυκό & ξένο και παντοτινά χαμένο έγραψε: στις 22:31, 13-12-07:

#9
πιο ευκολα ειναι τα πολυωνυμα παντως
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

vasw_1982

Καθηγητής

H vasw_1982 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 36 ετών και Καθηγητής . Έχει γράψει 29 μηνύματα.

H vasw_1982 έγραψε: στις 22:42, 13-12-07:

#10
Καλησπέρα

Λοιπόν, η παραγοντοποίηση γίνεται ως εξής:

χ+ψ-χ^2-2χψ-ψ^2=χ+ψ-(χ^2+2χψ+ψ^2)=(χ+ψ)-(χ+ψ)^2=

(χ+ψ)[1-(χ+ψ)]=(χ+ψ)(1-χ-ψ)


ΥΓ: Iakos1908, καλό θα ήταν να μελετήσεις πρώτα πιο απλά παραδείγματα.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

X-FILER (Χάιδω)

Φοιτητής

H Χάιδω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ψυχολογίας Παντείου . Έχει γράψει 1,611 μηνύματα.

H X-FILER Όνειρο γλυκό & ξένο και παντοτινά χαμένο έγραψε: στις 22:45, 13-12-07:

#11
δηλαδη ειναι σημαντικο μαθημα ε?
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

mostel (Στέλιος)

Φοιτητής

Ο Στέλιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 29 ετών , Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών Θεσσαλονίκης και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,128 μηνύματα.

O mostel έγραψε: στις 22:45, 13-12-07:

#12
Αρχική Δημοσίευση από vasw_1982
Καλησπέρα

Λοιπόν, η παραγοντοποίηση γίνεται ως εξής:

χ+ψ-χ^2-2χψ-ψ^2=χ+ψ-(χ^2+2χψ+ψ^2)=(χ+ψ)-(χ+ψ)^2=

(χ+ψ)[1-(χ+ψ)]=(χ+ψ)(1-χ-ψ)


ΥΓ: Iakos1908, καλό θα ήταν να μελετήσεις πρώτα πιο απλά παραδείγματα.
Καλύτερα να μη δίνουμε τη λύση κατευθείαν. Να αφήνουμε να την επεξεργάζονται λίγο!

Στέλιος
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

vasw_1982

Καθηγητής

H vasw_1982 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 36 ετών και Καθηγητής . Έχει γράψει 29 μηνύματα.

H vasw_1982 έγραψε: στις 15:23, 14-12-07:

#13
Προτείνω να λύσετε την ίδια άσκηση με έναν δεύτερο τρόπο.
Στέλιο, αυτή η ιδέα πρέπει να σου αρέσει!

Υ.Γ. Πάντως, δεν είναι κακό στην αρχή της μελέτης μιας οποιαδήποτε ενότητας (στην οποία δεν έχεις εξοικιωθεί ακόμα) να μελετάς λυμένα παραδείγματα. Η "επεξεργασία" έπεται συνήθως της μελέτης...(ιδίως για μαθητές Γυμνασίου)
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

mostel (Στέλιος)

Φοιτητής

Ο Στέλιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 29 ετών , Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών Θεσσαλονίκης και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,128 μηνύματα.

O mostel έγραψε: στις 15:40, 14-12-07:

#14
Πάλι με ταυτότητα, απλώς γράφεις το ?

Τώρα που το σκέφτομαι υπάρχουν πολλοί τρόποι...

Μπορεί να λυθεί και ως δευτεροβάθμια με παράμετρο το x ή το y αντιστοίχως.

Επίσης Horner, -x προφανής ρίζα.

Αν κάτσω θα βρω κι άλλους

Επιφυλλάσσομαι για τριγωνομετρική λύση.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

vasw_1982

Καθηγητής

H vasw_1982 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 36 ετών και Καθηγητής . Έχει γράψει 29 μηνύματα.

H vasw_1982 έγραψε: στις 15:50, 14-12-07:

#15
Μπορείς να βρεις τρόπο χωρίς να χρησιμοποιήσεις ταυτότητα παρά μόνο κοινούς παράγοντες κατά ομάδες;

Υ.Γ. Προφανώς σωστό αυτό που γράφεις.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

mostel (Στέλιος)

Φοιτητής

Ο Στέλιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 29 ετών , Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών Θεσσαλονίκης και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,128 μηνύματα.

O mostel έγραψε: στις 15:59, 14-12-07:

#16
Ναι, υπάρχει και τέτοια προσέγγιση..

Απλώς σπάμε το -2xy

Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

AnaCroN

Φοιτητής

Ο AnaCroN αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 29 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 105 μηνύματα.

O AnaCroN έγραψε: στις 16:06, 14-12-07:

#17
Αρχική Δημοσίευση από X-FILER
δηλαδη ειναι σημαντικο μαθημα ε?
Θα το χρησιμοποιήσεις σχεδόν σε κάθε κεφάλαιο των μαθηματικών που θα ακολουθήσουν τα επόμενα χρόνια... Μην αγχώνεσαι όμως θα σου γίνει συνήθεια και θα παραγοντοποιείς πολύ γρήγορα.. Η αρχή είναι πάντα δύσκολη
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

mostel (Στέλιος)

Φοιτητής

Ο Στέλιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 29 ετών , Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών Θεσσαλονίκης και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,128 μηνύματα.

O mostel έγραψε: στις 16:08, 14-12-07:

#18
Να βάλω και μία εγώ..

Να γίνει γινόμενο η παράσταση:



Kidding.. Τέτοια δε πρόκειται να σας βάλουν
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

vasw_1982

Καθηγητής

H vasw_1982 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 36 ετών και Καθηγητής . Έχει γράψει 29 μηνύματα.

H vasw_1982 έγραψε: στις 16:22, 14-12-07:

#19
Ωραία Στέλιο!
Για μαθητές Γυμνασίου θα μείνουμε στους δύο τρόπους.(α)ταυτότητα+κοινό παράγοντα το χ+ψ ή β) κατά ομάδες "σπάζοντας" το -2χψ)

Υ.Γ.Είδα που λες για δευτεροβάθμιες,για Horner...αν θες μπορείς να ανοίξεις στο "Λύκειο" ένα θέμα και να προτείνεις αυτές σου τις λύσεις με μεγαλύτερη σαφήνεια και να τις κοιτάξω.(από παράσταση που θέλουμε να παραγοντοποιήσουμε...πας να λύσεις δευτεροβάθμια εξίσωση...Αν έχεις χρόνο μετέφερε το θέμα όπως σου είπα και βλέπουμε)
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

miv (Babis)

Επιφανές Μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 8,075 μηνύματα.

O miv έγραψε: στις 17:11, 14-12-07:

#20
Σχετικα με τα τετραγωνα, στο Γυμνασιο δεν παιζουν μονο οι ταυτοτητες. Παιζει και τριωνυμο.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Χρήστες

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα.
     
  • (View-All Tα παρακάτω 4 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 30 μέρες:
    Gabi Krem

Βρείτε παρόμοια