×
Επεξεργασία Προφίλ Επεξεργασία Avatar Επεξεργασία Υπογραφής Επεξεργασία Επιλογών E-mail και Κωδικός
×
Αποσύνδεση Οι Συνδρομές μου Το Προφίλ μου Τα Posts μου Τα Threads μου Λίστα Επαφών Αόρατος Χρήστης
Αναζήτηση στο iSchool!
Τι;
Πως;
Ταξινόμηση
Που;
Σε συγκεκριμένη κατηγορία;
Ποιος;
Αποτελέσματα Αναζήτησης
Συμπληρώστε τουλάχιστον το πεδίο Τι;

Το iSchool είναι η μεγαλύτερη μαθητική διαδικτυακή κοινότητα με 67,644 εγγεγραμμένα μέλη και 2,435,148 μηνύματα σε 76,368 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το iSchool άλλα 246 άτομα.

Καλώς ήρθατε στο iSchool!

Εγγραφή Βοήθεια

Nέα μέτρα στα Αγγλικά σχολεία

sunt

Καθηγητής

Ο sunt αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 46 ετών και Καθηγητής . Έχει γράψει 17 μηνύματα.

O sunt έγραψε: στις 13:00, 17-04-09:

#1
Κυβερνητική έρευνα στην Αγγλία για τη συμπεριφορά των μαθητών στην τάξη κατέληξε ότι θα ελέγχονται οι γονείς αν δεν μπορούν να κρατήσουν ήσυχα τα παιδιά τους και θα τους επιβάλλεται και πρόστιμο 50 αγγλικών λιρών.
Επίσης θα ενθαρρύνονται τα σχολεία να χρησιμοποιούν παραδοσιακές μεθόδους τιμωρίας όπως φυλάκιση/κράτηση, αποβολές, απομόνωση στα δωμάτιά τους και τέλος στέρηση του γεύματος για τους πολύ άτακτους μαθητές. Συστήνεται μάλιστα οι μαθητές να βγάζουν τα καπέλα και να κατάσχονται τα κινητά τους τηλέφωνα.
Η κυβερνητική οδηγία καλεί τα σχολεία να τιμωρούν τους ταραξίες αν έχουν μάγκικη (!) συμπεριφορά, εάν τσακώνονται μεταξύ τους ακόμη και έξω από το σχολείο, συμπεριλαμβανομένων και των μέσων μεταφοράς.
Τα συμπεράσματα της σχετικής έρευνας κοινοποιήθηκαν από τον Σερ Αλαν Στιρ, τον κυβερνητικό ειδικό για την ηγετική συμπεριφορά.
Καθηγητές ισχυρίζονται ότι υπάρχουν διευθυντές σχολείων που βραβεύουν τους μαθητές απλά γιατί υπόσχονται να μην ξανακάνουν φασαρία αντί να τους βάλουν συγκεκριμένα όρια.
Η έρευνα αποδεικνύει ότι κάθε μέρα χάνεται μία διδακτική ώρα 50 λεπτών λόγω της κακής συμπεριφοράς των μαθητών.
Οι δε μαθητές αδυνατούν να αφομιώσουν τη γνώση αν το μάθημα διακόπτεται από την κακή συμπεριφορά κάποιου μαθητή.
Και εδώ εμφανίζεται ο ρόλος των γονέων.
Θα γίνεται, λοιπόν, μία "σύμβαση γονέα" με την οποία ο γονιός θα είναι υποχρεωμένος να παρακολουθεί τάξεις γονέων, στις οποίες αν δεν φανεί να πάρει πρόστιμο μέχρι και 1.000 λίρες.
Αλλωστε με νόμο που ψηφίστηκε το 2007 οι γονείς μπορούν να πάρουν πρόστιμο μέχρι 50 λίρες για την κακή συμπεριφορά των παιδιών τους, το οποίο μπορεί να φτάσει τις 100 αν δεν πληρωθεί τις πρώτες 28 ημέρες.

Telegraph.co.uk


πρόοδος ,οπισθοδρόμηση ,αναγκαίο κακό;
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

fragl

Καθηγητής

H fragl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 34 ετών και Καθηγητής . Έχει γράψει 318 μηνύματα.

H fragl έγραψε: στις 17:00, 17-04-09:

#2
Σίγουρα η Αγγλία δεν περνάει στον ΑΣΕΠ....όπου η λογική είναι για ό,τι συμβαίνει στο σχολείο, η ευθύνη ανήκει πρώτα στον εκπαιδευτικό! Πέραν της πλάκας τώρα, αυτό το μέτρο θυμίζει δικτατορία.Θα ισχύσει πραγματικά, ή πρόκειται για μία πρόταση?Στέρηση τροφής και φυλάκιση...? Τα μέτρα αυτά δεν είναι παιδαγωγικά!Εγκληματίες θα τα κάνουν τα παιδιά έτσι... ''Βία στη βία της εξουσίας''... θα γίνει το σλόγκαν τους κι εκεί αν ισχύσουν όλα αυτά. Και σ' αυτή την περίπτωση το σλόγκαν θα έχει και νόημα.
1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

sunt

Καθηγητής

Ο sunt αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 46 ετών και Καθηγητής . Έχει γράψει 17 μηνύματα.

O sunt έγραψε: στις 18:06, 17-04-09:

#3
όπως γράφουν σήμερα τα ΝΕΑ μάλλον είναι κάτι που έχει ήδη αρχίσει να εφαρμόζεται...

''Ολόκληρο το οπλοστάσιό της για την καταπολέμηση της βίαιης συμπεριφοράς των μαθητών στα σχολεία ενεργοποιεί η βρετανική κυβέρνηση, ενισχύοντας τις πειθαρχικές εξουσίες των καθηγητών και θέτοντας τους γονείς προ των ευθυνών τους, ακόμη και με επιβολή οικονομικών κυρώσεων.

Επειτα από μια τριετή μελέτη της σχολικής συμπεριφοράς, ο σερ Αλαν Στίιρ, ο κύριος σύμβουλος της κυβέρνησης για θέματα συμπεριφοράς, κατέληξε σε μια σειρά οδηγιών με στόχο την επιστροφή της πειθαρχίας στις σχολικές τάξεις. Τα σχολεία καλούνται να κάνουν χρήση των εξουσιών που τους δίνει ο νόμος και να εφαρμόσουν παραδοσιακές μεθόδους, όπως κράτηση μετά το μάθημα, αποβολές, αίθουσες χωριστής διδασκαλίας των απείθαρχων μαθητών και στέρηση εξόδου στο διάλειμμα ή στέρηση του μεσημεριανού γεύματος. ''


χωρίς να θέλω να πω ότι συμφωνώ με τα παραπάνω μέτρα πιστεύω ότι η πολλή δημοκρατία στους εκπαιδευτικούς χώρους (σε συνδυασμό και με αλλους παράγοντες) έχει φέρει τα ελληνικά σχολεία στην κατάντια που είναι σήμερα π.χ παντελής έλλειψη σεβασμού στον εκπαιδευτικό
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Daisy

Φοιτητής

H Daisy αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 242 μηνύματα.

H Daisy έγραψε: στις 13:32, 18-04-09:

#4
Αρχική Δημοσίευση από sunt
χωρίς να θέλω να πω ότι συμφωνώ με τα παραπάνω μέτρα πιστεύω ότι η πολλή δημοκρατία στους εκπαιδευτικούς χώρους (σε συνδυασμό και με αλλους παράγοντες) έχει φέρει τα ελληνικά σχολεία στην κατάντια που είναι σήμερα π.χ παντελής έλλειψη σεβασμού στον εκπαιδευτικό
:iagree::iagree::iagree::iagree:συμφωνώ
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Unkown-User

Φοιτητής

Ο Unkown-User αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.

O Unkown-User έγραψε: στις 13:43, 18-04-09:

#5
χωρίς να θέλω να πω ότι συμφωνώ με τα παραπάνω μέτρα πιστεύω ότι η πολλή δημοκρατία στους εκπαιδευτικούς χώρους (σε συνδυασμό και με αλλους παράγοντες) έχει φέρει τα ελληνικά σχολεία στην κατάντια που είναι σήμερα π.χ παντελής έλλειψη σεβασμού στον εκπαιδευτικό

Αναφερόμενος στην Ελλάδα :

Ή καλύτερα η ασχετοσύνη των εκπαιδευτικών όσον αφορά την παιδική ψυχολογία, η δημοσιουπαλληλική τους σκέψη/νοοτροπία (δεν βαριέσαι), καθώς και η ψευδαίσθησή τους ότι έχουν "εξουσία/δύναμη", τους κάνει να "απαιτούν" πλήρη "υπακοή/σεβασμό", ενώ απλά θα μπορούσαν τον ΣΕΒΑΣΜΟ να τον "ΕΜΠΝΕΟΥΝ".

Τι λέω κι εγώ τώρα ε?
2 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

sunt

Καθηγητής

Ο sunt αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 46 ετών και Καθηγητής . Έχει γράψει 17 μηνύματα.

O sunt έγραψε: στις 14:02, 18-04-09:

#6
Αρχική Δημοσίευση από djohn
Αναφερόμενος στην Ελλάδα :

Ή καλύτερα η ασχετοσύνη των εκπαιδευτικών όσον αφορά την παιδική ψυχολογία, η δημοσιουπαλληλική τους σκέψη/νοοτροπία (δεν βαριέσαι), καθώς και η ψευδαίσθησή τους ότι έχουν "εξουσία/δύναμη", τους κάνει να "απαιτούν" πλήρη "υπακοή/σεβασμό", ενώ απλά θα μπορούσαν τον ΣΕΒΑΣΜΟ να τον "ΕΜΠΝΕΟΥΝ".

Τι λέω κι εγώ τώρα ε?
καμιά αντίρρηση...αλλα και αρκετοί εκπαιδευτικοί που κοπιάζουν πραγματικά τι εισπράττουν ;και δεν το περιορίζω στα στενά όρια του δημόσιου σχολείου που υπάρχει η νοοτροπία που αναφέρεις..ο εκπαιδευτικός ας πούμε στον ιδιωτικό τομέα γίνεται σεβαστός;
εγω πιστεύω οτι αν αφήσεις στον (νεο)έλληνα επιλογές θα κάνει το αντίθετο απο ό,τι πρέπει...πόσοι ας πούμε θα πηγαίναν φαντάροι η πόσοι θα πληρώναν τους φόρους τους η πόσοι θα σεβόντουσαν την περιούσια του πλησίον τους αν απλά προσπαθούσες να τους ''ΕΜΠΝΕΥΣΕΙΣ'' να το κάνουν; οι ''ΕΜΠΝΕΥΣΕΙΣ'' είναι για άλλης νοοτροπίας λαούς όχι για τους GRECO..
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Unkown-User

Φοιτητής

Ο Unkown-User αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.

O Unkown-User έγραψε: στις 14:19, 18-04-09:

#7
Αρχική Δημοσίευση από sunt
καμιά αντίρρηση...αλλα και αρκετοί εκπαιδευτικοί που κοπιάζουν πραγματικά τι εισπράττουν ;και δεν το περιορίζω στα στενά όρια του δημόσιου σχολείου που υπάρχει η νοοτροπία που αναφέρεις..ο εκπαιδευτικός ας πούμε στον ιδιωτικό τομέα γίνεται σεβαστός;
εγω πιστεύω οτι αν αφήσεις στον (νεο)έλληνα επιλογές θα κάνει το αντίθετο απο ό,τι πρέπει...πόσοι ας πούμε θα πηγαίναν φαντάροι η πόσοι θα πληρώναν τους φόρους τους η πόσοι θα σεβόντουσαν την περιούσια του πλησίον τους αν απλά προσπαθούσες να τους ''ΕΜΠΝΕΥΣΕΙΣ'' να το κάνουν; οι ''ΕΜΠΝΕΥΣΕΙΣ'' είναι για άλλης νοοτροπίας λαούς όχι για τους GRECO..
Δεν έχεις κι άδικο, απλά μιλάω βασιζόμενος στο δικό μου σχολείο και στις προσωπικές μου εμπειρίες. (ήμουν σε "κακό" σχολείο). Που ακόμα και οι "κακοί", όταν εμπαιναν 2 συγκεκριμένοι καθηγητές για μάθημα όχι μόνο το βούλωναν αλλά και προσπαθούσαν σ αυτά τα 2 μαθήματα! (Για όποιον τυχόν ενδιαφέρεται πιο συγκεκριμένα σε πιο σχολείο ήμουν με πμ)

Σε βρίσκω σωστό όσον αφορά την στάση του νεο-έλληνα, παρ' όλα αυτά πιστεύω ότι ίσως όταν έχουμε να κάνουμε με παιδιά ένας άξιος εκπαιδευτικός να μπορεί να τα "εμπνεύσει".
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

miv (Babis)

Επιφανές Μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 8,075 μηνύματα.

O miv έγραψε: στις 14:42, 18-04-09:

#8
Δεν υπάρχει σύγκριση με την απλή φασαρία και το χαβαλέ που γίνεται εδώ. Εκεί υπάρχουν συχνά-πυκνά περιστατικά που στέλνουν παιδιά στα νοσοκομεία, μαχαιρώνονται έξω απ'το σχολείο, κάνουν ρατσιστικές ή άλλες επιθέσεις κλπ. Μόνο τα τελευταία χρόνια στη συγκεκριμένη χώρα έχουν ακουστεί τρια-τέσσερα περιστατικά που παιδιά δολοφόνησαν συμμαθητές τους εξ'αιτιας μιας μαθητικής κόντρας. Δεν είναι σε τέτοιο επίπεδο το ελληνικό σχολείο κι ούτε πιστεύω ότι θα φτάσει και σύντομα.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

thanosmylo (Θάνος)

Φοιτητής

Ο Θάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 27 ετών , Φοιτητής του τμήματος Εμπορίας και Διαφήμισης ΤΕΙ Αθήνας και μας γράφει απο Άγιος Στέφανος (Αττική). Έχει γράψει 551 μηνύματα.

O thanosmylo Welcome in our little crazy world... έγραψε: στις 02:43, 23-04-09:

#9
Το ελληνικό σχολείο έχει (δε θα το λεγα δημοκρατία), θα το'λεγα ανοχή ή αναισθησία.

1)Μερικούς καθηγητές δε τους νοιάζει και αδιαφορούν οπότε κάντε ό,τι θέλετε.
2)Άλλοι δε μπορούν να επιβάλλουν τη τάξη
3)Άλλοι το κάνουν με αποβολές και με φωνές νομίζοντας πως είναι στο '50.

Θέλει πειθαρχία με παιδαγωγικά μέσα. (δύσκολο αλλά...)
Ήμουν τυχερός γιατί έπεσα σε πολλούς τέτοιους. Γενικά θεωρούμαστε το καλύτερο σχολείο στη ευρύτερη περιοχή, αν και δημόσιο.

Βασικά πρέπει να εμπνέει τον σεβασμό κάποιος. Άμα υπάρξει διάλογος όλα θα γίνουν.
Πολλοί καθηγητές σε μας έπιαναν στο διάλειμμα αυτά τα παιδιά και τους μιλούσα με ηρεμία αλλά με πολλά επιχειρήματα. Και σας πληροφορώ ηρέμησαν. Όχι τελείως αλλά έβαλαν λίγο μυαλό...
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

michael92 (Μιχάλης)

Φοιτητής

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 25 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 1,082 μηνύματα.

O michael92 έγραψε: στις 23:40, 07-05-09:

#10
Αρχική Δημοσίευση από miv
Δεν υπάρχει σύγκριση με την απλή φασαρία και το χαβαλέ που γίνεται εδώ. Εκεί υπάρχουν συχνά-πυκνά περιστατικά που στέλνουν παιδιά στα νοσοκομεία, μαχαιρώνονται έξω απ'το σχολείο, κάνουν ρατσιστικές ή άλλες επιθέσεις κλπ. Μόνο τα τελευταία χρόνια στη συγκεκριμένη χώρα έχουν ακουστεί τρια-τέσσερα περιστατικά που παιδιά δολοφόνησαν συμμαθητές τους εξ'αιτιας μιας μαθητικής κόντρας. Δεν είναι σε τέτοιο επίπεδο το ελληνικό σχολείο κι ούτε πιστεύω ότι θα φτάσει και σύντομα.
Και χειρότερα μην σου πω, χώρια που εκεί υπάρχουν και κορίτσια νταήδες που δέρνουν τα μικρά παιδάκια
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

mangkac

Φοιτητής

Ο mangkac αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 27 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 362 μηνύματα.

O mangkac έγραψε: στις 20:07, 10-05-09:

#11
Μια χαρα μετρο ειναι για να αρχισουν να εχουν ακομα πιο εντονα φαινομενα βιας στα σχολεια, ταξικες διαφορες (εγω ειμαι καλος εσυ κανεις φασαρια και τρως προστιμο), και γενικα το σχολειο θα θυμιζει σοφρονιστικο κεντρο λες και τα παιδια ειναι οι κακοποιοι... Δεν κερδιζεται ετσι η εμπιστοσυνη στον καθηγητη και κατ' επεκταση και στο εκπαιδευτικο συστημα, απλως ειναι ενα ακομη μετρο χειραγωγησης των παιδιων και βασικα εκφοβισμου των παιδιων και των γονεων.. Ετσι κι αλλιως δεν φταινε τα παιδια για οτι κανουν γιατι οπως λεει η λαικη μας παραδοση, το παιδι ειναι ενα ζυμαρι που το πλαθουμε οπως θελουμε, και δυστυχως το κρατος-φουρναρης θελει να τα πλασει μαλθακα χωρις περιθοριο αντιδρασης σε οτιδηποτε... Μην φοβαστε θα μας ερθουν και σεμας σιγα σιγα...:no1:
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

panagiotists13 (Παναγιώτης)

Φοιτητής

Ο Παναγιώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 18 ετών , Φοιτητής του τμήματος Γαλλικής Γλώσσας & Φιλολογίας (ΑΠΘ/Θεσσαλονίκη) και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,101 μηνύματα.

O panagiotists13 έγραψε: στις 14:30, 19-03-14:

#12
Αρχική Δημοσίευση από Unkown-User
Αναφερόμενος στην Ελλάδα :

Ή καλύτερα η ασχετοσύνη των εκπαιδευτικών όσον αφορά την παιδική ψυχολογία, η δημοσιουπαλληλική τους σκέψη/νοοτροπία (δεν βαριέσαι), καθώς και η ψευδαίσθησή τους ότι έχουν "εξουσία/δύναμη", τους κάνει να "απαιτούν" πλήρη "υπακοή/σεβασμό", ενώ απλά θα μπορούσαν τον ΣΕΒΑΣΜΟ να τον "ΕΜΠΝΕΟΥΝ".

Τι λέω κι εγώ τώρα ε?
Γιατί δεν περνάς μια βόλτα απ' το σχολείο μου και να παρακολουθήσεις μερικές ώρες μαθημάτων (κερνάω καφέ+τυρόπιτα για ψυχολογική υποστήριξη μετά απ' αυτό); Θα αλλάξεις αμέσως γνώμη!!!
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Χρήστες

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα.
     
  • (View-All Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 30 μέρες:
    Μέχρι και αυτή την στιγμή δεν έχει δει το θέμα κάποιο ορατό μέλος

Βρείτε παρόμοια