Δυσκολίες στη Βιολογία Προσανατολισμού

Τι σας δυσκολεύει περισσότερο στη Βιολογία Προσανατολισμού;
Multiple votes are allowed.

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 15)
  • Η θεωρία

    Ψήφοι: 2 13.3%
  • Οι ασκήσεις

    Ψήφοι: 10 66.7%
  • Οι ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής

    Ψήφοι: 4 26.7%
  • Οι ερωτήσεις του τύπου "Σωστό-Λάθος"

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • Άλλοι

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • ΔΞ/ΔΑ

    Ψήφοι: 2 13.3%

Luis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Luis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Φλώρινα (Φλώρινα). Έχει γράψει 329 μηνύματα.
Η Βιολογία Κατεύθυνσης μου αρέσει πολύ σαν μάθημα. Ειδικά οι ασκήσεις είναι τέλειες. Βέβαια, υπάρχει και ένα προβληματάκι. Η θεωρία είναι ένα μικρό "μαρτύριο". Αν δε μου άρεσε σαν μάθημα δε ξέρω τι θα έκανα. Έχετε καμία πρόταση για το πως να τη διαβάζω? Επειδή δεν είμαι άνθρωπος της αποστήθισης... Μου αρέσει να συνδέω λογικά τα γεγονότα μεταξύ τους και αν τύχει αλλάζουμε και καμία λεξούλα... (όσο γίνεται λιγότερο)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Shadowfax

Διάσημο μέλος

Ο Shadowfax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 3,622 μηνύματα.
Η Βιολογία Κατεύθυνσης μου αρέσει πολύ σαν μάθημα. Ειδικά οι ασκήσεις είναι τέλειες. Βέβαια, υπάρχει και ένα προβληματάκι. Η θεωρία είναι ένα μικρό "μαρτύριο". Αν δε μου άρεσε σαν μάθημα δε ξέρω τι θα έκανα. Έχετε καμία πρόταση για το πως να τη διαβάζω? Επειδή δεν είμαι άνθρωπος της αποστήθισης... Μου αρέσει να συνδέω λογικά τα γεγονότα μεταξύ τους και αν τύχει αλλάζουμε και καμία λεξούλα... (όσο γίνεται λιγότερο)

Koίτα, η Βιολογία δεν είναι και από τα μαθήματα ''με δικά σου λόγια'' style... Ίσα ίσα, το πως θα διατυπώσεις παίζει πολύ σημαντικό ρόλο. Τώρα τί να σου πω, ούτως ή άλλως αλυσίδα δεν είναι η Βιολογία?...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Luis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Luis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Φλώρινα (Φλώρινα). Έχει γράψει 329 μηνύματα.
Δεν εννοώ ότι έχω την τάση να διαγράφω το βιβλίο και να τα λέω όπως θέλω... Όμως στις 500 λέξεις για παράδειγμα μπορεί να αλλάξω 2... Και απογοητεύομαι καμια φορά...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

terataki

Νεοφερμένος

Η Κορίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 6 μηνύματα.
φέτος ξεκίνησα με θετική παρ' όλα αυτά τελευταία μέρα που μπορούσαμε να αλλάξουμε κατεύθυνση πήγα τεχνολογική γιατί αν και πήγαινα πάντα τέλια με τις ασκήσεις δεν τα έβγαζα πέρα με την θεωρία. η θεωρία του ΑΟΔΕ είναι αρκετά μικρότερη αλλά θα σου πώ αυτό που κάνω εγώ μηπως και σε βοηθήσει. καλά εκτός απο όλους τις αριθμίσεις και τις τελίτσες που βάζω όταν τελιώνω να μαθαίνω ένα σημείο κάθομαι και το γράφω. και τελικά την επόμενη φορα που παω να γράψω ή να το πω μου έρχονται τα δικά μου γράμματα και βγένει πιο ευκολα... αυτό γινετε φυσικα επειδή ειμαι οπτικος τυπος... αμα είσαι και εσυ, και δεν βαριέσαι να το κάνεις μπορεί να σε βοηθήσει!:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Luis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Luis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Φλώρινα (Φλώρινα). Έχει γράψει 329 μηνύματα.
Πληροφοριακά, η θεωρία που έχει να αντιμετωπίσει η Τεχνολογική δεν μπορεί να συγκριθεί ούτε με τη θεωρία της Χημείας ούτε με τη θεωρία της Βιολογίας...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chris_90

Διάσημο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,598 μηνύματα.
Κοιτα... εγω μαθαινω πρωτα τα γεγονοτα με τη "λογικη" ας το πουμε (πχ την αντιγραφη, τη μεταγραφη, τη μεταφραση) και μετα κοιταω να τα μαθω οπως τα λεει το βιβλιο. Λεξεις δεν αλλαζω συχνα, αλλα αλλαζω παντα τη συνταξη (χωρις να αλλαζει το νοημα). Και αν αλλαζω λεξεις ειναι συνδεσμοι και τετοια... Κοιταω απλα να μην αλλαξω λεξεις που θα αλλαξουν το νοημα.

Παντως, ναι, ουτε κι εγω ειμαι ατομο της αποστηθισης. Απ' οτι λεει και η καθηγητρια μου στα διαγωνισματα κλπ, οι απαντησεις μου ειναι σωστες. Θα δειξει...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Shadowfax

Διάσημο μέλος

Ο Shadowfax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 3,622 μηνύματα.
Πληροφοριακά, η θεωρία που έχει να αντιμετωπίσει η Τεχνολογική δεν μπορεί να συγκριθεί ούτε με τη θεωρία της Χημείας ούτε με τη θεωρία της Βιολογίας...

Για explain λίγο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SCULLY

Πολύ δραστήριο μέλος

Η SCULLY αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 1,057 μηνύματα.
Πληροφοριακά, η θεωρία που έχει να αντιμετωπίσει η Τεχνολογική δεν μπορεί να συγκριθεί ούτε με τη θεωρία της Χημείας ούτε με τη θεωρία της Βιολογίας...


δεν ξερω πως ακριβως το εννοεις αλλα αν η τεχνολογικη προωθει σε μικροτερο βαθμο "παπαγαλους" (η ΑΟΔΕ βεβαια υπαρχει αλλα στην ΑΕΠΠ προωθειται και η σκεψη;)) δεν ειναι κατι αρνητικο or smth,καθε αλλο.

on topic, δεν ξερω τον ογκο υλης της βιολογιας αλλα εφοσον εχεις εξασφαλισει την κατανοηση και εχεις μεγαλο προβλημα στην αποστηθιση δοκιμασε να σου κραταει καποιος βιβλιο ή κατι τετοιο. βεβαια 2/500 λεξεις δεν μου φαινεται και τοσο τρομερο:P.(εξαρταται τι λεξεις βεβαια).:bye:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

terataki

Νεοφερμένος

Η Κορίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 6 μηνύματα.
Πληροφοριακά, η θεωρία που έχει να αντιμετωπίσει η Τεχνολογική δεν μπορεί να συγκριθεί ούτε με τη θεωρία της Χημείας ούτε με τη θεωρία της Βιολογίας...

Εννοείται πως δεν συγκρίνεται η θεωρία της Βιολογίας και της Χημείας με αυτή που έχει το ΑΟΔΕ... γιατί το ΑΕΠΠ δεν έχει τίποτα από θεωρία... το βασικότερο όμως πρόβλημα δεν είναι τόσο ο όγκος. το ΑΟΔΕ μπορώ να το μάθω σπίτι μου και να πάω την επόμενη μέρα σχολείο να ρωτήσω. Βιολογία και Χημεία δεν γινόταν με τίποτα, γιατί για να καταφέρεις να τα πεις ολα αυτα που θελει πρέπει να έχεις καταλαβει τι εννοεί και να μην έχει ξεχασει όόλα τ προηγούμενα!:P...πραγματικά, χαράς το κουράγιο σας, εσάς που μείνατε θετικη!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Luis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Luis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Φλώρινα (Φλώρινα). Έχει γράψει 329 μηνύματα.
Εννοώ ότι η ποιότητα θεωρίας στη Θετική είναι πολύ πιο υψηλή από αυτή της τεχνολογικής... Τέλος πάντων... Υπάρχουν άλλες λύσεις?

Αν και είναι ικανοποιητικά τα όσα ακούστηκαν... Βασικά περιγράψτε και εσείς τις δυσκολίες σας στη Βιολογία...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φένια28229

Νεοφερμένος

Η Φένια28229 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
Και εγώ έχω πρόβλημα με την αποστήθιση..Η καθηγήτρια στο φροντιστήριο είπε ότι πρέπει να το λέω στην μάνα μου,αλλά όταν πάω να της το πω με πιάνει ταχυπαλμία και να κάνω λάθος στην σύνταξη με αποτέλεσμα η μάνα μου να παθαίνει μικρά εμφράγματα κάθε φορά...:D:D.Τέλος πάντως αυτό που κάνω τώρα είναι να παίρνω διάφορα αρκούδια που μου είχαν κάνει δώρο όταν ήμουν πιο μικρή,να τοποθετώ μπροστά τους το βιβλίο και να λέω σε αυτά το μάθημα.Φαντάζομαι ότι το πρόβλημα που έχεις μπορείς να το αντιμετωπίσεις μόνο με συνεχή ανάγνωση(δυνατά) των σελίδων όχι τόσο για να καταλαβαίνεις τι λένε όσο να σου έρχεται φυσικά η συνέχεια μια πρότασης όταν θα την χρειαστείς..Όλη η ύλη της βιολογίας είναι 42 σελίδες καθαρές,προσπάθησε να διαβάζεις κάθε μέρα 2 για καμιά ωρίτσα παράλληλα με το κανονικό μάθημα,και ενώ το υπόλοιπο μάθημα απλώς να το μπορείς να το κατανοείς αυτές να τις διαβάζεις τόσες πολλές φορές έτσι ώστε να τις μάθεις απ' έξω...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

βιλλαρασ

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο βασιλης (ειμαι απο τους καλους αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Χαλάνδρι (Αττική). Έχει γράψει 337 μηνύματα.
φέτος ξεκίνησα με θετική παρ' όλα αυτά τελευταία μέρα που μπορούσαμε να αλλάξουμε κατεύθυνση πήγα τεχνολογική γιατί αν και πήγαινα πάντα τέλια με τις ασκήσεις δεν τα έβγαζα πέρα με την θεωρία. η θεωρία του ΑΟΔΕ είναι αρκετά μικρότερη αλλά θα σου πώ αυτό που κάνω εγώ μηπως και σε βοηθήσει. καλά εκτός απο όλους τις αριθμίσεις και τις τελίτσες που βάζω όταν τελιώνω να μαθαίνω ένα σημείο κάθομαι και το γράφω. και τελικά την επόμενη φορα που παω να γράψω ή να το πω μου έρχονται τα δικά μου γράμματα και βγένει πιο ευκολα... αυτό γινετε φυσικα επειδή ειμαι οπτικος τυπος... αμα είσαι και εσυ, και δεν βαριέσαι να το κάνεις μπορεί να σε βοηθήσει!:P
και πιο ωραιο ακομα γινεται αν το κανεις σχεδιαγραμμα!!! (για αυτο γραφω εξετασεις παντα 20 ιστορια χεχε)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Iliaso

Περιβόητο μέλος

Ο Iliaso αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Αρεόπολη (Λακωνία). Έχει γράψει 6,236 μηνύματα.
ναι αλλα μιλαμε για βιολογια κατευθυνσης οχι για ιστορια...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chris_90

Διάσημο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,598 μηνύματα.
ναι αλλα μιλαμε για βιολογια κατευθυνσης οχι για ιστορια...
Μπα μην το λες... εμενα με βοηθανε πολυ τα σχεδιαγραμματα στη βιολογια κατευθυσης. Κυριως στο να κατανοω και να απομνημονευω "αλυσιδες" γεγονοτων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Iliaso

Περιβόητο μέλος

Ο Iliaso αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Αρεόπολη (Λακωνία). Έχει γράψει 6,236 μηνύματα.
ναι αλλα με τα σχεδιαγραμματα δν παιρνεις 20 οπως ειπε ο βιλλαρας
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gossipgirl

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Στέλλα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ζωγράφος (Αττική). Έχει γράψει 278 μηνύματα.
ενα θεμα που με ενδιαφερει!!!αχ!και εγω εχω προβλημα στην αποστηθιση...βασικα διαβαζω κατι κ την επομενη δεν θυμαμαι τιποτα...ενω μ αρεσει παρα πολυ σαν μαθημα η βιολογια,δεν μπορω να την μαθω....και δεν στρωνομαι κιολας να διαβασω...ασχολουμαι με τα αλλα με αποτελεσμα τωρα τα χροστουγεννα πηγα να διαβασω 1ο,2ο κεφαλαιο και να μην θυμαμαι τπτ ειδικα απο 2ο...αλλα πιστευω θελει συστηματικο διαβασμα και ευκολα γραφεις καλο βαθμο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

prwteas

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο prwteas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 193 μηνύματα.
Κι εγώ μια απ' τα ίδια. Δυσκολεύομαι αφάνταστα στην παπαγαλική απομνημόνευση. Το πρόβλημα επιτείνεται έτι περαιτέρω από την χειρίστη διατύπωση του βιβλίου. Είναι απίστευτο πόσο πεζά και ατυχώς εκφράζεται ο γράφων. Χρησιμοποίηση ίδιων λέξεων, μακροπερίοδες προτάσεις, πλεονασμοί... αηδία. Έχω απελπισθεί και σαν συνέπεια την παραμελώ. Λάθος μου, αλλά υπολογίζω μήπως στρωθώ στο διάβασμα αργότερα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chris_90

Διάσημο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,598 μηνύματα.
ναι αλλα με τα σχεδιαγραμματα δν παιρνεις 20 οπως ειπε ο βιλλαρας
Ειναι ενα πρωτο σταδιο για να κατανοησεις ομως... Αμα πας να παπαγαλισεις χωρις να ξερεις τι σου γινεται... αστο καλυτερα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

prwteas

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο prwteas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 193 μηνύματα.
Ομοίως επιδιώκω να κάνω σχεδιαγράμματα για να διαμορφώνω τον σκελετό του κειμένου, βάσει του οποίου θα συλλαμβάνω τη νοηματική αλληλουχία και τη λογική συνέχεια όταν το αναπαράγω. Αλλά το κριτήριο διαίρεσής μου είναι συνήθως λάθος. Εσείς πως τα κατασκευάζετε;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chris_90

Διάσημο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,598 μηνύματα.
Ομοίως επιδιώκω να κάνω σχεδιαγράμματα για να διαμορφώνω τον σκελετό του κειμένου, βάσει του οποίου θα συλλαμβάνω τη νοηματική αλληλουχία και τη λογική συνέχεια όταν το αναπαράγω. Αλλά το κριτήριο διαίρεσής μου είναι συνήθως λάθος. Εσείς πως τα κατασκευάζετε;
Εγω παιρνω αυτουσιες τις φρασεις του βιβλιου, απλα τις προσαρμοζω καταλληλα ετσι ωστε να μπορω να τις απομνημονευω (με βελακια, κουκκιδες κλπ). Δεν εχω συγκεκριμενο τροπο να το κανω, αλλα συνηθως το κριτηριο μου ειναι σωστο.

Επισης το αλλο που κανω ειναι να αντιγραφω απο το βιβλιο σε κολλες Α4 και πολλες φορες μαλιστα. Ειναι πολυ κουραστικο και χρονοβορο ομως, θελει υπομονη και γερα νευρα. Νομιζω οτι αντιγραφοντας και διαβαζοντας τα δικα μου γραμματα, τα μαθαινω καλυτερα! :P

Πιαστευω παντως οτι ο καθενας εχει τις δικες του "ιδιοτροπιες" στο διαβασμα... :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top