×
Επεξεργασία Προφίλ Επεξεργασία Avatar Επεξεργασία Υπογραφής Επεξεργασία Επιλογών E-mail και Κωδικός Ρυθμίσεις Ειδοποιήσεων
×
Αποσύνδεση Οι Συνδρομές μου Το Προφίλ μου Τα Posts μου Τα Threads μου Λίστα Επαφών Αντιδράσεις σε Posts μου Παραθέσεις των Posts μου Αναφορές σε Εμένα Ενέργειες Συντονιστών Αόρατος Χρήστης
Αναζήτηση στο iSchool!
Τι;
Πως;
Ταξινόμηση
Που;
Σε συγκεκριμένη κατηγορία;
Ποιος;
Αποτελέσματα Αναζήτησης
Συμπληρώστε τουλάχιστον το πεδίο Τι;

Το iSchool είναι η μεγαλύτερη μαθητική διαδικτυακή κοινότητα με 68,136 εγγεγραμμένα μέλη και 2,445,453 μηνύματα σε 77,345 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το iSchool άλλα 245 άτομα.

Καλώς ήρθατε στο iSchool!

Εγγραφή Βοήθεια

Τρόπος διδασκαλίας μαθημάτων

Scandal (Πέτρος)

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 30 ετών , Φοιτητής του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων ΟΠΑ (Αθήνα) και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 5,781 μηνύματα.

O Scandal έγραψε: στις 00:04, 14-08-07:

#1
Κατά πόσο θεωρείτε ότι ο τρόπος που διδάσκεται ένα μάθημα, καθώς και η προσωπικότητα του καθηγητή, συμβάλλουν στο να δείξει ενδιαφέρον ο μαθητής;
Το ενδιαφέρον του μαθητή εξαρτάται αποκλειστικά από το τρόπο διδασκαλίας ή και από το είδος του μαθήματος;
Από τι πιστεύετε ότι εξαρτάται περισσότερο;


Εμένα το αγαπημένα μου μαθήματα ήταν η Λογοτεχνία και η Πληροφορική και τέλος η Διοίκηση Επιχειρήσεων (στη Γ' λυκείου Τεχν. Κατ.). :xixi:
- Η Πληροφορική με ενδιέφερε γενικά σαν μάθημα καθώς σκόπευα να ακολουθήσω και σχετικό επάγγελμα [ήμουν ο μόνος στη τάξη που διάβαζα, οι άλλοι δε διαβάζανε επειδή δε μέτραγε στο Μ.Ο. των τετραμήνων (Α κ' Β λυκείου)], ασχέτως τον τρόπο που τη δίδασκαν οι καθηγητές.
- Η Λογοτεχνία κυρίως για τον τρόπο που τη δίδασκαν οι φιλόλογοι καθηγήτριες που είχα. Πραγματικά σε κάθε μάθημα ξέχναγα οτιδήποτε μπορεί να με απασχολούσε και αφιέρωνα τη προσοχή μου στη παράδοση (πάνε πια αυτές οι εποχές ).
- Τη Διοίκηση Επιχειρήσεων, από τις πρώτες μέρες που την έκανα μου τράβηξε το ενδιαφέρον όσο κακογραμμένο και αν ήταν το βιβλίο, ενώ, στις παραδόσεις δε μπορώ να πω πως έδειχνα και ιδιαίτερο ενδιαφέρον (γενικά, μαθήματα αποκλειστικά θεωρίας και συγκεκριμένων πραγμάτων δε μου τραβάνε το ενδιαφέρον να τα παρακολουθήσω, ή αυτολεξεί από το βιβλίο ή τίποτα).

Πιστεύω καταρχήν ότι ένας καθηγητής για να επιτύχει τη προσέλκυση του ενδιαφέροντος των μαθητών να παρακολουθήσουν, πρέπει πρώτα απ' όλα να έχει δυνατή προσωπικότητα, αλλιώς το μάθημά του θα γίνεται η γνωστή ώρα του παιδιού. Οι μαθητές πάντα εκμεταλλεύονται και τη παραμικρή αδυναμία του καθηγητή (αν την αντιληφθούν) για να ξεφύγουν.
Να κάνει τους μαθητές να τον συμπαθήσουν και με πρέπουσα αυστηρότητα να ελέγχει τη τάξη όταν πάει να ξεφύγει και όχι να τα ισοπεδώνει όλα τρομοκρατώντας τη.
Τέλος και πολύ σημαντικό, θεωρώ πως ο καθηγητής πρέπει να δείχνει την όποια εμπειρία του κατά τη διάρκεια της παράδοσης, να επισημαίνει έντονα τα σημεία που ξέρει ότι οι μαθητές θα δυσκολευτούν και να δείχνει πάντα δυναμικός και ευδιάθετος για μάθημα.
Κάθε κίνησή του επηρεάζει τη διάθεση του μαθητή να παρακολουθήσει.

Θεωρώ σημαντικότερο παράγοντα, το τρόπο διδασκαλίας από το είδος του μαθήματος. :iagree:
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

qwertyuiop (Γιώργος)

Φοιτητής

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 23 ετών , Φοιτητής του τμήματος Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης Αθήνας και μας γράφει απο Φιλοθέη (Αττική). Έχει γράψει 2,559 μηνύματα.

O qwertyuiop http://brizolaki.blogspot.com/ έγραψε: στις 16:23, 05-09-07:

#2
εγώ πιστεύω ότι μάθημα με καθηγητή που είναι μουντός και δεν έχει χιούμορ δεν γίνεται σωστά.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

michael92 (Μιχάλης)

Φοιτητής

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 26 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 1,082 μηνύματα.

O michael92 έγραψε: στις 17:08, 05-09-07:

#3
1) Μάθημα
2) Χαρακτήρας και νοοτροπία του καθηγητή
3) Μεθοδολογία διδασκαλίας

ΣΕ ΤΥΧΑΙΑ ΣΕΙΡΑ, θεωρώ ότι συμβάλλουν το ίδιο.

Για παράδειγμα εμένα μου αρέσει η πληροφορική, ο καθηγητής μας ήταν καλός αλλά έκανε χάλια το μάθημα, όμως πάλι υπερίσχυσε το 66%. Κείμενα, μου αρέσουν καθώς η καθηγήτρια μας ήταν πολύ καλή ήξερε να διδάσκει και μας έδινε κίνητρο, από εκείνη μου άρεσαν τα κείμενα.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

domenica7

Διάσημο Μέλος

H domenica7 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 888 μηνύματα.

H domenica7 έγραψε: στις 21:19, 20-03-09:

#4
Αρχική Δημοσίευση από michael92
1) Μάθημα
2) Χαρακτήρας και νοοτροπία του καθηγητή
3) Μεθοδολογία διδασκαλίας

ΣΕ ΤΥΧΑΙΑ ΣΕΙΡΑ, θεωρώ ότι συμβάλλουν το ίδιο.

Για παράδειγμα εμένα μου αρέσει η πληροφορική, ο καθηγητής μας ήταν καλός αλλά έκανε χάλια το μάθημα, όμως πάλι υπερίσχυσε το 66%. Κείμενα, μου αρέσουν καθώς η καθηγήτρια μας ήταν πολύ καλή ήξερε να διδάσκει και μας έδινε κίνητρο, από εκείνη μου άρεσαν τα κείμενα.
Θα συμφωνήσω απόλυτα!:no1:Για μένα όμως παίζει λίγο πιο σημαντικό ρόλο ο καθηγητής.Π.χ ενώ η φυσική μου άρεσε σαν μάθημα πάρα πολύ μου έτυχε ένας καθηγητής που δεν είχε καθόλου μεταδοτικότητα και με έκανε να την αντιπαθήσω αφού στη παράδοση δεν καταλάβαινα τίποτα +οτι γινόταν πανικός στην τάξη..


(συγγνωμη που ξέθαψα ένα τόσο αρχαίο τόπικ ..:xixi:απλώς το βρήκα πολύ ενδιαφέρον.)
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

alessia #8 (Αλεξάνδρα)

Απόφοιτος

H Αλεξάνδρα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος . Έχει γράψει 66 μηνύματα.

H alessia #8 έγραψε: στις 12:15, 21-03-09:

#5
-τροπος διδασκαλιας
-χαρακτηρας καθηγητη
-μαθημα

πιστευω οτι με αυτη τη σειρα επιρρεαζεται ο μαθητης κ το μαθημα...
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Devina

Τιμώμενο Μέλος

H Devina αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών . Έχει γράψει 4,037 μηνύματα.

H Devina έγραψε: στις 20:11, 21-03-09:

#6
Αρχική Δημοσίευση από domenica7
Για μένα όμως παίζει λίγο πιο σημαντικό ρόλο ο καθηγητής.Π.χ ενώ η φυσική μου άρεσε σαν μάθημα πάρα πολύ μου έτυχε ένας καθηγητής που δεν είχε καθόλου μεταδοτικότητα και με έκανε να την αντιπαθήσω αφού στη παράδοση δεν καταλάβαινα τίποτα +οτι γινόταν πανικός στην τάξη..
Συμφωνώ. Αν ο καθηγητής δεν έχει μεταδοτικότητα δεν γίνεται τίποτα.Και το να κάνει μόνο χαβαλέ για να καλύψει αυτή του την έλλειψη είναι μεγάλη αποτυχία κατ'εμέ. Στην φυσική έχω και εγώ τέτοιο καθηγητή και καταλαβαίνω πως είναι.

Βασικά είναι και ο τρόπος που νιώθει ο άλλος για το μάθημα του.Καταλαβαίνεις δηλαδή πότε ο άλλος έχει κουραστεί με αυτό που κάνει, και πότε του αρέσει πολύ ακόμα και μετά από καιρό.Αυτό κάνει μπαμ δηλαδή.
Παράδειγμα η Βιολόγος μου είναι εξαιρετική.Καλύτερη καθηγήτρια δεν ξέρω αν θα είχα συναντήσει ποτέ μου, φαίνεται από τον τρόπο της πως της αρέσει πολύ αυτό που διδάσκει και θέλει να μάθουμε και εμείς.
Κατά τα άλλα συμφωνώ με τους τρόπους που είπε ο Πέτρος.:iagree:
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

SoZi (Αλέκα)

Καθηγητής

H Αλέκα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής του τμήματος Μαθηματικών Αθήνας . Έχει γράψει 2,623 μηνύματα.

H SoZi έγραψε: στις 22:47, 21-03-09:

#7
Υπάρχουν εξαιρετικοί καθηγητές,κρύβονται όμως πίσω από την καλή τους την καρδιά.Τι θέλω να πω?
Όταν στην τάξη επικρατεί Ο ΧΑΜΟΣ και ο καθηγητής δεν επιβάλεται από την πρώτη στιγμή τα παιδιά έχουν πια το πάνω χέρι.Τι μάθημα να κάνει ο άλλος μετά όσο καλός κι αν είναι.Ή λέει το κλασσικό ''ησυχάστε αλλιώς θα σας βγάλω έξω με απουσία'' και δεν το κάνει ποτέ τότε οι μαθητές καταλαβαίνουν ότι δεν τηρεί ποτέ αυτά που λέει.
Όσο κουραστικό να είναι το σχολείο ε μου τη δίνει στα νεύρα ο καθένας να κάνει ότι του κατέβει,να μιλάει όλη την ώρα και να μην δείχνει κανένα σεβασμό.Κάναμε το Λύκειο δημοτικό και έχουμε 7ωρα χαχανίσματα.Δεν σου αρέσει φίλε μου το μάθημα κλείσε τα αυτιά σου και κλείστο το ρημάδι.

Επιπλέον ένας καθηγητής πρέπει να είναι καθηγητής και άνθρωπος.Να πει και το αστείο του 1 λεπτάκι,να κάνει και ένα σχόλιο εξωσχολικό αλλά μετά το μάθημα μάθημα.
Και δεν πρέπει να μένει και προσκολλημένος σε ένα σχολικό βίβλιο και να το τηρεί κατα γράμμα.

Ακόμα πρέπει να είναι διαθέσιμος.Αν έχει κάποιος απορία να μπορεί να πάει ένα διάλειμμα να του την λύσει.

Ο καθηγητής για να κάνει σωστά τη δουλειά του πρέπει να έχει και τη συμβολή μας.Είμαστε διάολοι τελείωσε.
Οι περισσότεροι μαθητές απαξιώνουν το σχολείο έχοντας ως στήριγμα το φροντιστήριο και έτσι το σχολέιο τους γυρίζει την πλάτη.Από τις πιο μικρές τάξεις.
Εκεί είναι και το κτήριο,εκεί είναι και οι άνθρωποι,εκεί είναι και η καρέκλα.Όποιος θέλει ανοίγει τα αυτιά του και ακούει.Όποιος θέλει μαθαίνει.Όσα μπορεί να μάθει.
Εάν δεν υπήρχε αυτή η εναλλάκτικη λύση του φροντιστηρίου θα το τιμάγαμε το σχολείο μας και θα μας τίμαγε κι αυτό.Πώς πριν κάποια χρόνια ήταν καλό και αρκούσε και τώρα δεν αρκεί.
Φταίει η πολιτεία,φταίνε οι καθηγητές φταίει ο ανάδρομος Ερμής αλλά ευθύνη έχουμε κι εμείς οι μαθητές και πολύ μεγάλη μάλιστα.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

domenica7

Διάσημο Μέλος

H domenica7 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 888 μηνύματα.

H domenica7 έγραψε: στις 11:20, 22-03-09:

#8
Αρχική Δημοσίευση από SoZi
Υπάρχουν εξαιρετικοί καθηγητές,κρύβονται όμως πίσω από την καλή τους την καρδιά.Τι θέλω να πω?
Όταν στην τάξη επικρατεί Ο ΧΑΜΟΣ και ο καθηγητής δεν επιβάλεται από την πρώτη στιγμή τα παιδιά έχουν πια το πάνω χέρι.Τι μάθημα να κάνει ο άλλος μετά όσο καλός κι αν είναι.Ή λέει το κλασσικό ''ησυχάστε αλλιώς θα σας βγάλω έξω με απουσία'' και δεν το κάνει ποτέ τότε οι μαθητές καταλαβαίνουν ότι δεν τηρεί ποτέ αυτά που λέει.
Όσο κουραστικό να είναι το σχολείο ε μου τη δίνει στα νεύρα ο καθένας να κάνει ότι του κατέβει,να μιλάει όλη την ώρα και να μην δείχνει κανένα σεβασμό.Κάναμε το Λύκειο δημοτικό και έχουμε 7ωρα χαχανίσματα.Δεν σου αρέσει φίλε μου το μάθημα κλείσε τα αυτιά σου και κλείστο το ρημάδι.

Επιπλέον ένας καθηγητής πρέπει να είναι καθηγητής και άνθρωπος.Να πει και το αστείο του 1 λεπτάκι,να κάνει και ένα σχόλιο εξωσχολικό αλλά μετά το μάθημα μάθημα.
Και δεν πρέπει να μένει και προσκολλημένος σε ένα σχολικό βίβλιο και να το τηρεί κατα γράμμα.

Ακόμα πρέπει να είναι διαθέσιμος.Αν έχει κάποιος απορία να μπορεί να πάει ένα διάλειμμα να του την λύσει.

Ο καθηγητής για να κάνει σωστά τη δουλειά του πρέπει να έχει και τη συμβολή μας.Είμαστε διάολοι τελείωσε.
Οι περισσότεροι μαθητές απαξιώνουν το σχολείο έχοντας ως στήριγμα το φροντιστήριο και έτσι το σχολέιο τους γυρίζει την πλάτη.Από τις πιο μικρές τάξεις.
Εκεί είναι και το κτήριο,εκεί είναι και οι άνθρωποι,εκεί είναι και η καρέκλα.Όποιος θέλει ανοίγει τα αυτιά του και ακούει.Όποιος θέλει μαθαίνει.Όσα μπορεί να μάθει.
Εάν δεν υπήρχε αυτή η εναλλάκτικη λύση του φροντιστηρίου θα το τιμάγαμε το σχολείο μας και θα μας τίμαγε κι αυτό.Πώς πριν κάποια χρόνια ήταν καλό και αρκούσε και τώρα δεν αρκεί.
Φταίει η πολιτεία,φταίνε οι καθηγητές φταίει ο ανάδρομος Ερμής αλλά ευθύνη έχουμε κι εμείς οι μαθητές και πολύ μεγάλη μάλιστα.

+100000000000:no1::no1::no1::no1:
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Kotatsuneko

Μαθητής Γ' λυκείου

H Kotatsuneko αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου . Έχει γράψει 1,319 μηνύματα.

H Kotatsuneko έγραψε: στις 21:39, 22-03-09:

#9
Δεν φταίνε μόνο οι μαθητές. Αν αντί για έναν άνετο καθηγητή έχεις μπροστά σου τον μεσήλικα/τον στρατηγό/τον ημιμαθή/τον άγριο/τον βαρεμένο/τον μανάβη κτλ πώς να προσέξεις? Δεν έχω δει κανέναν τέτοιο στα φροντιστήρια.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

chris_90 (Χρήστος)

Φοιτητής

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 28 ετών , Φοιτητής του τμήματος Βιολογίας Αθήνας και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,228 μηνύματα.

O chris_90 έγραψε: στις 14:44, 23-03-09:

#10
Κι εγω πιστευω οτι ο τροπος διδασκαλιας παιζει σημαντικοτατο ρολο στο αν θα σου αρεσει ενα μαθημα η οχι. Π.χ. σε ολο το Λυκειο ειχα πολυ αυστηρη καθηγητρια στη Χημεια, με αποτελεσμα παρω απο φοβο το συγκεκριμενο μαθημα και να εχω χαμηλες επιδοσεις. Στο φροντιστηριο που πηγαινα ειχα μια πολυ καλη καθηγητρια που με εκανε να δω με αλλο ματι το συγκεκριμενο μαθημα (παρολα αυτα δεν μπορουσε να επιβληθει στην ταξη, με αποτελεσμα να γινεται χαμος στο μαθημα της).

Το ιδιο ισχυει και για τα Μαθηματικα. Ο καθηγητης δεν ηταν καλος και επισης δημιουργουσε την εντυπωση (σε μενα τουλαχιστον) οτι τα Μαθηματικα ειναι ενα "απιαστο" μαθημα, μονο για ιδιοφυιες. Φετος που εχω ξεφυγει απο ολο αυτο το "κλιμα" του σχολειου εχω δει τρομερη βελτιωση (και στην αποδοση μου αλλα και στον τροπο που τα αντιμετωπιζω). Μαλιστα σκεφτομαι να δηλωσω και το Μαθηματικο στο φετινο μηχανογραφικο (μια σκεψη ειναι, δεν ξερω κατα ποσο θα την πραγματοποιησω ).
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Ναυσικά (Nαυσικά)

Μαθητής Γ' λυκείου

H Nαυσικά αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου . Έχει γράψει 398 μηνύματα.

H Ναυσικά :D έγραψε: στις 22:15, 26-03-09:

#11
Σίγουρα ο καθηγητής και ο τρόπος διδασκαλίας του μαθήματος αποτελούν σημαντικότατο παράγοντα και στη διαμόρφωση της άποψης του παιδιού για το μάθημα αυτό.Εγω μέχρι πέρσι δεν ήθελα ναακούσω για φυσική(το έχω ξαναπεί νομίζω στο φόρουμ)λόγω του ότι ο καθηγητής μου ήταν ο τυπικός σνομπ θετικάριος που ευνοούσε τα παπαγαλάκια που του γράφανε 20(χωρίς να εξαιρέσω άριστους μαθητές με πραγματικό μυαλό)και παιδιά που είχανε μια διαφορετική έννοια στο μυαλό τους για τη φυσική(όπως εγω)τα καταδίκαζε.Φέτος που πέσαμε στον θεό έχω λατρέψει οτιδήποτε έχει να κάνει με φυσική και εφαρμογές της σε βαθμό που σκέφτομαι να την σπουδάσω!!!
-----------------------------------------
Αρχική Δημοσίευση από SoZi
Υπάρχουν εξαιρετικοί καθηγητές,κρύβονται όμως πίσω από την καλή τους την καρδιά.Τι θέλω να πω?
Όταν στην τάξη επικρατεί Ο ΧΑΜΟΣ και ο καθηγητής δεν επιβάλεται από την πρώτη στιγμή τα παιδιά έχουν πια το πάνω χέρι.Τι μάθημα να κάνει ο άλλος μετά όσο καλός κι αν είναι.Ή λέει το κλασσικό ''ησυχάστε αλλιώς θα σας βγάλω έξω με απουσία'' και δεν το κάνει ποτέ τότε οι μαθητές καταλαβαίνουν ότι δεν τηρεί ποτέ αυτά που λέει.
Όσο κουραστικό να είναι το σχολείο ε μου τη δίνει στα νεύρα ο καθένας να κάνει ότι του κατέβει,να μιλάει όλη την ώρα και να μην δείχνει κανένα σεβασμό.Κάναμε το Λύκειο δημοτικό και έχουμε 7ωρα χαχανίσματα.Δεν σου αρέσει φίλε μου το μάθημα κλείσε τα αυτιά σου και κλείστο το ρημάδι.

Επιπλέον ένας καθηγητής πρέπει να είναι καθηγητής και άνθρωπος.Να πει και το αστείο του 1 λεπτάκι,να κάνει και ένα σχόλιο εξωσχολικό αλλά μετά το μάθημα μάθημα.
Και δεν πρέπει να μένει και προσκολλημένος σε ένα σχολικό βίβλιο και να το τηρεί κατα γράμμα.

Ακόμα πρέπει να είναι διαθέσιμος.Αν έχει κάποιος απορία να μπορεί να πάει ένα διάλειμμα να του την λύσει.

Ο καθηγητής για να κάνει σωστά τη δουλειά του πρέπει να έχει και τη συμβολή μας.Είμαστε διάολοι τελείωσε.
Οι περισσότεροι μαθητές απαξιώνουν το σχολείο έχοντας ως στήριγμα το φροντιστήριο και έτσι το σχολέιο τους γυρίζει την πλάτη.Από τις πιο μικρές τάξεις.
Εκεί είναι και το κτήριο,εκεί είναι και οι άνθρωποι,εκεί είναι και η καρέκλα.Όποιος θέλει ανοίγει τα αυτιά του και ακούει.Όποιος θέλει μαθαίνει.Όσα μπορεί να μάθει.
Εάν δεν υπήρχε αυτή η εναλλάκτικη λύση του φροντιστηρίου θα το τιμάγαμε το σχολείο μας και θα μας τίμαγε κι αυτό.Πώς πριν κάποια χρόνια ήταν καλό και αρκούσε και τώρα δεν αρκεί.
Φταίει η πολιτεία,φταίνε οι καθηγητές φταίει ο ανάδρομος Ερμής αλλά ευθύνη έχουμε κι εμείς οι μαθητές και πολύ μεγάλη μάλιστα.
+1000000000000000000000000000000000000000000000000000000000

Εμάς ας πούμε επειδή είναι εύσωμος καθηγητής με το που μπήκε μια μέρα του πετάει ένας μλκσ "μπήκε το πατσό" ελπίζω να μην το άκουσε.ένα σας λέω σε κάποια στιγμή σταμάτησε το μάθηαμα γύρισε και είπε"εκτός από καθηγητής είμαι και άνθρωπος, και υπάρχουν κάποια πράγματα που με πληγώνουν έχω κι εγω ευαισθησία, νιώθω...."
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Angelica (Αγγελική)

Μαθητής Γ' γυμνασίου

H Αγγελική αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 24 ετών , Μαθητής Γ' γυμνασίου και μας γράφει απο Άρτα (Άρτα). Έχει γράψει 266 μηνύματα.

H Angelica έγραψε: στις 22:29, 26-03-09:

#12
Αρχική Δημοσίευση από Ναυσικά
Σίγουρα ο καθηγητής και ο τρόπος διδασκαλίας του μαθήματος αποτελούν σημαντικότατο παράγοντα και στη διαμόρφωση της άποψης του παιδιού για το μάθημα αυτό.Εγω μέχρι πέρσι δεν ήθελα ναακούσω για φυσική(το έχω ξαναπεί νομίζω στο φόρουμ)λόγω του ότι ο καθηγητής μου ήταν ο τυπικός σνομπ θετικάριος που ευνοούσε τα παπαγαλάκια που του γράφανε 20(χωρίς να εξαιρέσω άριστους μαθητές με πραγματικό μυαλό)και παιδιά που είχανε μια διαφορετική έννοια στο μυαλό τους για τη φυσική(όπως εγω)τα καταδίκαζε.Φέτος που πέσαμε στον θεό έχω λατρέψει οτιδήποτε έχει να κάνει με φυσική και εφαρμογές της σε βαθμό που σκέφτομαι να την σπουδάσω!!!
-----------------------------------------


+1000000000000000000000000000000000000000000000000000000000

Εμάς ας πούμε επειδή είναι εύσωμος καθηγητής με το που μπήκε μια μέρα του πετάει ένας μλκσ "μπήκε το πατσό" ελπίζω να μην το άκουσε.ένα σας λέω σε κάποια στιγμή σταμάτησε το μάθηαμα γύρισε και είπε"εκτός από καθηγητής είμαι και άνθρωπος, και υπάρχουν κάποια πράγματα που με πληγώνουν έχω κι εγω ευαισθησία, νιώθω...."
Και δίκιο έχει ο άνθρωπος . . .και εμείς έχουμε έναν που έιναι ο καλύτερος στο σχολείο μας και ένα μλκσμένο όλο πετάγεται μες στο μαθημα και φωνάζει "τι είσαι έτσι μωρε . .". . .παιδιά είναι ο καλύτερος καθηγητής . .σε νιώθει απόλυτα !!Έτσι πρέπει να είναι όλοι οι καθηγητές !!:iagree::iagree:
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

fabulous (Mαρία.)

Μαθητής Γ' γυμνασίου

H Mαρία. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 24 ετών , Μαθητής Γ' γυμνασίου και μας γράφει απο Κηφισιά (Αττική). Έχει γράψει 525 μηνύματα.

H fabulous έγραψε: στις 10:55, 28-03-09:

#13
Αρχική Δημοσίευση από Ναυσικά
"εκτός από καθηγητής είμαι και άνθρωπος, και υπάρχουν κάποια πράγματα που με πληγώνουν έχω κι εγω ευαισθησία, νιώθω...."
Ω μωρέ τον κακόμοιρο. Τώρα με κάνεις να έχω κι εγώ τύψες για μια καθηγήτριά μου, την οποία μπιφτέκι την ανεβάζουμε τσιζμπεργκερ την κατεβάζουμε.
Δεν της τα λέμε μπροστά της εννοείται, απλά σαν χαζομαθητές που ειμαστε ακόμη κάνουμε την πλακα μας κριτικάροντας την. Μπάινω στην θέση τους και όντως, θα 'ταν απαίσιο να ακούγες ένα τέτοιο σχόλιο απο μαθητή σου.
Συμπέρασμα; Θα προσπαθήσω να 'μαι πιο σεμνή την επόμενη φορά μπροστά της και να μην χαχανίζω με τους υπολοιπους κάθε φορά που ξεφυσάει στις σκάλες.
Ον τοπικ τώρα.
Το ενδιαφέρον που θα δείξεις σε ένα μάθημα, πιστεύω ότι εξαρτάται κυρίως απο τον καθηγητή και την νοοτροπία του.
Ο τρόπος που στα εξηγεί, η προθυμία στο να λύσει τις απορίες σου, τα παραδείγματα που σου φέρνει, η πλάκα που και που, το να μπορείς να εκφράσεις ελεύθερα τις απόψεις σου, χωρίς να φοβάσαι τις αντιδράσεις απο μέρους του.
Μέσα απο αυτά λοιπόν, είναι πολύ πιθανό ένα μάθημα που θεωρούσες παλούκι, να σε κάνει να το αγαπήσεις με όλη την έννοια της λέξης, μόνο και μόνο γιατί γνωρίζεις πως την επόμενη ώρα πχ έχω με τον τάδε, άρα θα γελάσω, θα ξεφύγω λίγο απο την μονοτονία.
Αυτά.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Luis

Φοιτητής

Ο Luis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Φοιτητής του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων και μας γράφει απο Φλώρινα (Φλώρινα). Έχει γράψει 329 μηνύματα.

O Luis έγραψε: στις 11:35, 28-03-09:

#14
Πιστεύω ότι το παν είναι η προσωπικότητα του καθηγητή. Αν ο διδάσκων δεν έχει το απαραίτητο βάθος σκέψης δεν μπορεί να προσφέρει τον ανάλογο ελκυστικό τρόπο διδασκαλίας. Το αντικείμενο του μαθήματος μάλλον είναι αδιάφορο...
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Kotatsuneko

Μαθητής Γ' λυκείου

H Kotatsuneko αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου . Έχει γράψει 1,319 μηνύματα.

H Kotatsuneko έγραψε: στις 12:08, 28-03-09:

#15
Υποτίθεται ότι δεν κοιτάμε τα κυβικά του καθηγητή αλλά την ποιότητα του μαθήματός του. Εμείς έχουμε μια κάπως εύσωμη κυρία και μας κάνει φυσική και το μάθημα είναι τέλειο. Κανένας δεν έχει πει το οτιδήποτε για τα κιλά της.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Andypro

Μαθητής Β' λυκείου

Ο Andypro αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 16 ετών και Μαθητής Β' λυκείου . Έχει γράψει 472 μηνύματα.

O Andypro έγραψε: στις 18:01, 14-04-15:

#16
___________________________________________________________________________________________________________
Υ.Γ. Αυτό το θέμα ανοίχτηκε ως υποκατηγορία του άρθρου "Το ιδανικό εκπαιδευτικό σύστημα" στην ερ. 2 . Αν απαντήσατε εκεί για αυτό το θέμα μπορείτε να γράψετε κι εδώ.
___________________________________________________________________________________________________________
Σχολιάστε Σχολιάστε τη χρησιμότητα, τον τρόπο διδασκαλίας, την ύλη, τη θεωρία, την πράξη των μαθημάτων (1βάθμια εκπαίδευση, 2βάθμια εκπαίδευση και 3βάθμια). Για να βοηθήσω κάνω κάποιες ερωτήσεις:

1) Ποια μαθήματα πρέπει να διδάκονται, ποια όχι;

2) Σε ποια πρέπει να αλλάξει η ύλη, ο τρόπος διδασκαλίας τους;

3) Σε ποια πρέπει να δωθεί έμφαση, σε ποια όχι;

4) Σε ποια πρέπει να αλλάξει ο καθηγητής που τα διδάσκει
;

5) Ποια μαθήματα, σε περίπτωση εξετάσεων, πρέπει να εξετάζονται;

ΑΠΑΝΤΩ:

1) Σημαντικά σε κάτι είναι όλα τα μαθήματα αλλά να διδάσκονται πρέπει τα εξής:

ΔΗΜΟΤΙΚΟ

  • Νέα Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία με μεγάλη έμφαση σε ορθογραφία και γραμματική.
  • Μαθηματικά με αριθμητική, pre-άλγεβρα και γεωμετρία
  • Φυσικογνωστικά (Φυσική και Γεωγραφία) από την Δ' Δημοτικού
  • Βασική Ιστορία και Μυθολογία
  • Αγγλικά όπως του φροντιστηρίου, να μπορείς να πάρεις πτυχίο δηλαδή και να υπάρχει πρόοδος σε γραμματική κλπ.
  • 2η Ξένη Γλώσσα όπως τα Αγγλικά
  • Φιλοζωία - Οικολογία σημαντικότατο στην σημερινή κοινωνική και περιβαλλοντική κατάσταση
  • Φυσική Αγωγή, Φιλαναγνωσία, Ευέλικτη Ζώνη (Εργασία), Μουσική, Καλλιτεχνικά
ΓΥΜΝΑΣΙΟ


  • Έκθεση, Ετυμολογία, Βασικά και καθημερινά λάθη στη Γλώσσα μια πιο απλή έκδοση των Ν.Ε.
  • Λογοτεχνικά κείμενα με κανονική ανάλυση του θέματος και του περιεχομένου, όχι Φιλολογική έκδοση
  • Αρχαία Ελληνικά με έμφαση σε φιλοσοφικά κείμενα, γνωστικά κείμενα, μαθησιακό περιεχόμενο και λεξιλόγιο-ετυμολογία, λιγότερη γραμματική
  • 1η - 2η (3η) Ξένη Γλώσσα με τρόπο διδασκαλίας που προαναφέρθηκε
  • Γεωλογία - Οικολογία - Προστασία του Περιβάλλοντος (Earth Science)
  • Ιστορία με έμφαση στην ουσία των γεγονότων, και πολιτισμό-τέχνη
  • Οικ. Οικονομία - ΚΠΑ
  • Θρησκευτικά ουδέτερα!
  • Μαθηματικά αριθμητική - άλγεβρα - γεωμετρία
  • Φυσική με έμφαση στην πράξη και κατανοητή θεωρία
  • Χημεία και στα 3 χρόνια του Γυμνασίου
  • Βιολογία (Ζωολογία, Ανατομία και Φυτολογία κλπ.) με τον τ.δ. της φυσικής
  • Πληροφορική ως εμφατικό μάθημα κι όχι υποβαθμισμένο, με βάση σε καθημερινά πράγματα
  • Μηχανική ως αντικατάσταση της Τεχνολογίας
  • Φυσική Αγωγή, Μουσική, Καλλιτεχνικά, Εργασία
  • ΣΕΠ στη Γ'
ΛΥΚΕΙΟ


Ανάλογα με την κατεύθυνση (περισσότερα εδώ: https://www.ischool.gr/showthread.php?p=4163974)
Με Γ.Π. Φυσική Αγωγή και ΣΕΠ


1. Γλώσσες και Φιλολογία
  • Νέα Ελληνικά
  • Αρχαία Ελληνικά
  • Λογοτεχνία
  • Μετάφραση
  • Ξένες Γλώσσες
  • Γλωσσολογία
2. Θετικές Επιστήμες
  • Μαθηματικά
  • Φυσική
  • Χημεία
3. Τεχνολογία
  • Πληροφορική
  • Μηχανική
4. Κοινωνικές Επιστήμες
  • Ιστορία
  • Κοινωνιολογία
  • Φιλοσοφία
5. Διοίκιση - Οικονομία - Πολιτική
  • Οικονομικά
  • Πολιτική Παιδεία
  • Νομική
  • Διοικιτικά
6. Αισθητική - Καλές Τέχνες
  • Μουσική
  • Καλλιτεχνικά
  • Σχεδιασμός


2) Τα μαθήματα θα πρέπει να γίνουν πιο πρακτικά και να αφήνουν τη δημιουργηκότητα των μαθητών να εκδηλωθεί, να μην κάθονται να διαβάζουν ένα ξερό κείμενο που πρέπει να μάθουν. Δεν πρέπει να διδάσκονται μονόπλευρα αλλά να δείχνονται από όλες τις πλευρές.


3) Θα πρέπει να δοθεί έμφαση στα μαθήματα καθημερινής χρησιμότητας, όπως τα Νέα Ελληνικά, τα Μαθηματικά, τα Φυσικογνωστικά, τις Επιστήμες της Γης, την Οικ. Οικονομία και την Πληροφορική.


4) Ο κάθε καθηγητής να διδάσκει αυτό που είτε έχει σπουδάσει, είτε έχει την ικανότητα να το μεταδώσει. Τέλος.


5) Ή όλα ή τίποτα, σε περίπτωση γενικών γνώσεων, όλα όπου διδάσκονται, σε περίπτωση κατευθύνσεων.


Έτσι το μέσο Γυμνασιάκι θα έχει αυτό το πρόγραμμα:

Screenshot_5.png
+ΣΕΠ
edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Andypro : 14-03-16 στις 17:26.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Χρήστες

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα.
     
  • (View-All Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 30 μέρες:
    Μέχρι και αυτή την στιγμή δεν έχει δει το θέμα κάποιο ορατό μέλος

Βρείτε παρόμοια