×
Επεξεργασία Προφίλ Επεξεργασία Avatar Επεξεργασία Υπογραφής Επεξεργασία Επιλογών E-mail και Κωδικός Ρυθμίσεις Ειδοποιήσεων
×
Αποσύνδεση Οι Συνδρομές μου Το Προφίλ μου Τα Posts μου Τα Threads μου Λίστα Επαφών Αντιδράσεις σε Posts μου Παραθέσεις των Posts μου Αναφορές σε Εμένα Ενέργειες Συντονιστών Αόρατος Χρήστης

Το iSchool είναι η μεγαλύτερη μαθητική διαδικτυακή κοινότητα με 68,524 εγγεγραμμένα μέλη και 2,459,756 μηνύματα σε 78,045 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το iSchool άλλα 188 άτομα.

Καλώς ήρθατε στο iSchool!

Εγγραφή Βοήθεια

Γιατί τέτοιος "ρατσισμός" προς την Οικονομική κατεύθυνση;

Earendil

Νεοφερμένος

Ο Earendil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 17 ετών . Έχει γράψει 12 μηνύματα.

O Earendil έγραψε: στις 21:12, 14-05-19:

#1
Αρχικα να πω πως ειμαι μαθητης της β λυκειου. Απο τις αρχες της Α' ειχα κατασταλαξει για την κατευθυνση μου.Επελεξα τα οικονομικα οχι γιατι ειναι η "ευκολη λυση" αλλα γιατι σαν λατρης της πληροφορικης θεωρουσα πως θα ηταν πιο ευκολο να περασω απο οικονομικα παρα απο θετικη που θα πηξω με φυσικη και χημεια που δεν τα χρειαζομαι. Ακομη,τα οικονομικα τουλαχιστον σε εισαγουν σε μια βασικη αρχη του προγραμματισμου που θα χρειαστεις.

Ομως,απο τις αρχες της ταξης εχω βομβαρδιστει με αρνητικα σχολια του τυπου "καλα ρε οικονομικα θα πας;" "Ωραιο ιδιωτικο πας" "Αφου εισαι μαθητης του 19-20 τι κανεις εκει" ανεργος θα βγεις" "Πας καλα;Χαραμιζεσαι εκει" και αγχωνομαι,θυμωνω και ευτυχως που ειχα την κοπελα μου και τους φιλους μου να με βοηθησουν μεσα σε αυτο το κλιμα οσο μπορουν και αυτοι. Δεν αντιλεγω.Καταλαβαινω απολυτα πως δεν συγκρινεται με τους αλλους κλαδους.Συμφωνω πως ειναι η ευκολη λυση για πολλους και χαρακτηριζεται ως "η δεσμη του λαου" (απο παλιες γενιες κιολας) και το κατανοω πως τα μαθηματα μας δεν συγκρινονται (αεππ και αοθ) με αρχαια ιστορια φυσικη βιολογια χημεια.Απο την αλλη ομως,δεν μπορω αυτο την αρνηση ακομα και απο καθηγητες να μου λενε "αφου εισαι καλος στα μαθηματικα,γιατι πας οικονομικα;" Ολοι πιστευαν οτι θα παω μηχανολογων/ηλεκτρολογων και προσπαθω να τους πεισω πως δεν μπορω να ασχοληθω με μηχανες.Αγαπω το hardware σαν χομπι και αυτο σε μικρο βαθμο(οταν χτιζω pc). Δεν θα μπορουσα να ασχοληθω με κατι τετοιο. Δηλαδη αν εγω κοπιασω και παλεψω δεν θα πετυχω;

Δεν επιζητω επιβεβαιωση ουτε να ακουσω σχολια που υποβαθμιζουν τα αλλα για να νιωσω καλυτερα. Γνωριζω οτι των μηχανολογων/ηλεκτρολογων ειναι ανωτερες σχολες ,αλλα ποτε δεν θα μπορουσα να τις κανω,γιατι πολυ απλα δεν μου αρεσουν.Απλα ηθελα καπου να το βγαλω απο μεσα μου γιατι τον τελευταιο καιρο μονο τετοια ακουω... Ευχαριστω
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Volkswagen Fan (Mein name ist fotis.)

Φοιτητής

Ο Mein name ist fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 19 ετών , Φοιτητής του τμήματος Οικονομικών Επιστημών Παν. Πατρών (Πάτρα) και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 5,296 μηνύματα.

O Volkswagen Fan έγραψε: στις 21:14, 14-05-19:

#2
Αρχική Δημοσίευση από Earendil
Αρχικα να πω πως ειμαι μαθητης της β λυκειου. Απο τις αρχες της Α' ειχα κατασταλαξει για την κατευθυνση μου.Επελεξα τα οικονομικα οχι γιατι ειναι η "ευκολη λυση" αλλα γιατι σαν λατρης της πληροφορικης θεωρουσα πως θα ηταν πιο ευκολο να περασω απο οικονομικα παρα απο θετικη που θα πηξω με φυσικη και χημεια που δεν τα χρειαζομαι. Ακομη,τα οικονομικα τουλαχιστον σε εισαγουν σε μια βασικη αρχη του προγραμματισμου που θα χρειαστεις.

Ομως,απο τις αρχες της ταξης εχω βομβαρδιστει με αρνητικα σχολια του τυπου "καλα ρε οικονομικα θα πας;" "Ωραιο ιδιωτικο πας" "ανεργος θα βγεις" "Πας καλα;Χαραμιζεσαι εκει" και αγχωνομαι,θυμωνω και ευτυχως που ειχα την κοπελα μου και τους φιλους μου να με βοηθησουν μεσα σε αυτο το κλιμα οσο μπορουν και αυτοι. Δεν αντιλεγω.Καταλαβαινω απολυτα πως δεν συγκρινεται με τους αλλους κλαδους.Συμφωνω πως ειναι η ευκολη λυση για πολλους ή αλλιως "η δεσμη του λαου" (απο παλιες γενιες κιολας) και το κατανοω πως τα μαθηματα μας δεν συγκρινονται (αεππ και αοθ) με αρχαια ιστορια φυσικη βιολογια χημεια.Απο την αλλη ομως,δεν μπορω αυτο την αρνηση ακομα και απο καθηγητες να μου λενε "αφου εισαι καλος στα μαθηματικα,γιατι πας οικονομικα;" Ολοι πιστευαν οτι θα παω μηχανολογων/ηλεκτρολογων και προσπαθω να τους πεισω πως δεν μπορω να ασχοληθω με μηχανες.Αγαπω το hardware σαν χομπι και αυτο σε μικρο βαθμο(οταν χτιζω pc). Δεν θα μπορουσα να ασχοληθω με κατι τετοιο. Δηλαδη αν εγω κοπιασω και παλεψω δεν θα πετυχω;

Δεν επιζητω επιβεβαιωση ουτε να ακουσω σχολιαπου υποβαθμιζουν τα αλλα για να νιωσω καλυτερα. Γνωριζω οτι των μηχανολογων/ηλεκτρολογων ειναι ανωτερες σχολες ,αλλα ποτε δεν θα μπορουσα να τις κανω,γιατι πολυ απλα δεν μου αρεσουν.Απλα ηθελα καπου να το βγαλω απο μεσα μου γιατι τον τελευταιο καιρο μονο τετοια ακουω... Ευχαριστω

Τα οικονομικά σκίζουν μην ακούς τον κάθε κομπλεξικό.
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Agnwsth

Απόφοιτος

H Agnwsth αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 18 ετών και Απόφοιτος . Έχει γράψει 378 μηνύματα.

H Agnwsth έγραψε: στις 21:22, 14-05-19:

#3
Δεν βρίσκω το λόγο να σε επηρεάσει η γνώμη των άλλων αφού έχεις κατασταλάξει και ξέρεις τι θες. Go for it.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

tsiobieman (Δημήτρης)

Φοιτητής

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 18 ετών και Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ (Αθήνα) . Έχει γράψει 170 μηνύματα.

O tsiobieman έγραψε: στις 21:48, 14-05-19:

#4
Γιατί μας ζηλεύουν . Απλά υπάρχει το εξής στερεότυπο ότι στην Οικονομική κατεύθυνση πάνε οι "κακοί" μαθητές , δηλαδή αυτοί με κακή συμπεριφορά ή τεμπέληδες και ο κόσμος δεν έχει καλή άποψη για την κατεύθυνση μας.Επίσης το άλλο που είδα για ανεργία και τέτοια είναι απλά αστείο , δεν ισχύει με τίποτα, μπορείς να βρεις δουλειά και στο αντικείμενο που σπούδασες κιόλας. Μην δίνεις σημασία απλά και συνέχισε να κυνηγάς τον στόχο σου. Καλή επιτυχία σε όποιο τμήμα Πληροφορικής κι αν επιλέξεις. (Αν είναι το ΟΠΑ στείλε και pm .)
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Earendil

Νεοφερμένος

Ο Earendil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 17 ετών . Έχει γράψει 12 μηνύματα.

O Earendil έγραψε: στις 21:57, 14-05-19:

#5
Αρχική Δημοσίευση από tsiobieman
Γιατί μας ζηλεύουν . Απλά υπάρχει το εξής στερεότυπο ότι στην Οικονομική κατεύθυνση πάνε οι "κακοί" μαθητές , δηλαδή αυτοί με κακή συμπεριφορά ή τεμπέληδες και ο κόσμος δεν έχει καλή άποψη για την κατεύθυνση μας.Επίσης το άλλο που είδα για ανεργία και τέτοια είναι απλά αστείο , δεν ισχύει με τίποτα, μπορείς να βρεις δουλειά και στο αντικείμενο που σπούδασες κιόλας. Μην δίνεις σημασία απλά και συνέχισε να κυνηγάς τον στόχο σου. Καλή επιτυχία σε όποιο τμήμα Πληροφορικής κι αν επιλέξεις. (Αν είναι το ΟΠΑ στείλε και pm .)

Αγαπω την θεσσαλονικη και εχω και σπιτι εκει,οποτε θελω ΑΠΘ :ρ
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Volkswagen Fan (Mein name ist fotis.)

Φοιτητής

Ο Mein name ist fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 19 ετών , Φοιτητής του τμήματος Οικονομικών Επιστημών Παν. Πατρών (Πάτρα) και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 5,296 μηνύματα.

O Volkswagen Fan έγραψε: στις 22:05, 14-05-19:

#6
Αρχική Δημοσίευση από Earendil
Αγαπω την θεσσαλονικη και εχω και σπιτι εκει,οποτε θελω ΑΠΘ :ρ

Καλή επιτυχία!!!
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Andypro

Μαθητής Γ' λυκείου

Ο Andypro αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 16 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου . Έχει γράψει 526 μηνύματα.

O Andypro έγραψε: στις 22:15, 14-05-19:

#7
Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα που διάβασα:
Καλύτερα επαγγέλματα 2019:
- Software Engineer
- Statistician
- Επαγγέλματα σχετικά με την υγεία
- Ασφαλιστική, Λογιστική
Τα παραπάνω σπάνε σε 25 επαγγέλματα στο άρθρο. Συνειδητοποιούμε ότι, μάλλον, άλλοι θα έχουν πρόβλημα...
Ο "ρατσισμός" είναι αναπόφευκτος. Οι καθηγητές που διδάσκουν είναι αυτοί με τη λιγότερη εκτίμηση (επιστήμονες των Η/Υ, οικονομολόγοι).
Όσον αφορά την πληροφορική, το παρελθόν της είναι παθογενές με μονόωρα μαθήματα, συχνά, ώρες του παιδιού.
Η οικονομία ψιλοσυνδέεται με Πολιτική Παιδεία, Μαθηματικά, Οικιακή Οικονομία, χωρίς να υπάρχει αυτοτελές μάθημα, από την άλλη, πας χωρίς βάσεις με άλλα λόγια.
Οι μαθητές πατώνουν σε μαθηματικά σε ποσοστό 90% και σε Πληροφορική σε 50%.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

blackmamba

Νεοφερμένος

Ο blackmamba αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 45 μηνύματα.

O blackmamba έγραψε: στις 22:36, 14-05-19:

#8
Αρχική Δημοσίευση από Earendil
Αγαπω την θεσσαλονικη και εχω και σπιτι εκει,οποτε θελω ΑΠΘ :ρ

Το ότι είναι η πιο εύκολη ,είναι αλλά δεν αναιρεί το γεγονός ότι είναι το μέλλον τόσο η πληροφορική όσο και η οικονομία ..Άλλωστε αν παρατηρήσεις την πληροφορική μετά το 2010 έχει αλλάξει σε βαθμό δυσκολίας αρκετό ,το ατού μας παραμένει το ΑΟΘ που παρόλα αυτά έκαναν μια αρχή το 2017 για αναβάθμιση ..Καλή δύναμη !
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Avalon12 (Mark)

Μαθητής Γ' λυκείου

H Mark αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 17 ετών , Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Σαλαμίνα (Αττική). Έχει γράψει 92 μηνύματα.

H Avalon12 έγραψε: στις 23:26, 14-05-19:

#9
Ρε είναι με τα καλά τους? Αν δεν έχει το εμπόριο, ο τουρισμός, η πληροφορική, τα οικονομικά, η λογιστική και όλα τα συναφή μελλον τότε ποια έχουν? Η παιδαγωγική? Που τελειώνεις και είσαι αιώνια άνεργος? Η φυσική/χημεία/φιλολογία που εύχεσαι να διοριστείς κάπου γιατί αλλιώς ψωμί δεν? Όσο για το επίπεδο των μαθημάτων, μαθηματικά και έκθεση είναι τα ίδια με τις θετικής (και θεωρητικής για έκθεση). Για βάλε έναν της θεωρητικής ή της θετικής να λύσει ένα πρόβλημα ΑΕΠΠ (το οποίο είναι καθαρά μάθημα λογικής, Δηλαδή είτε το έχεις είτε δεν το έχεις) και αν το λύσει 100% σωστά εμένα να μου τρυπησετε την μύτη. Όσο για το αοθ, ναι οι ασκήσεις είναι πανεύκολες (παροτι που εξηγουσα σε εναν φιλο μου που θα παει ιδιωτικο πως να λυσει ασκησεις για ενα διαγωνισμα και μια κοπελια της θεωρητικης απεναντι μου μας κοιτουσε λες και ανελυα κβαντική Φυσική) Αλλά όλη η θεωρία που πρέπει αναγκαστικά να μάθεις παπαγαλία επειδή έτσι την διορθωθούν για εμένα τουλάχιστον δεν είναι. Κάτι σαν την ιστορία των θεωρητικών. Όλες οι σχολές προσβάσιμες από τα οικονομικά πιστεύω είναι αυτές του μέλλοντος. Το μόνο αρνητικό που έχει είναι ότι παρόλο που λέγεται "επιστημονικό πεδίο σπουδών οικονομίας και πληροφορικής" δεν έχει πρόσβαση σε τμήματα μηχανικων πληροφορικής απο Πολυτεχνικες σχολές (η θετική γιατί να έχει ΠΑΠΕΙ και ΟΠΑ προσβάσιμα που δεν έχουν ούτε ένα μάθημα χημείας και φυσικής και εμείς να μην έχουμε τα πολυτεχνεία που ΈΧΟΥΝ προγραμματισμό?). Πιστεύω είμαστε Το πιο underrated πεδίο.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Samael

Συντονιστής

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων και Ηλεκτρονικών Μηχανικών Παν. Δυτ. Αττικής (Αιγάλεω) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,166 μηνύματα.

O Samael www.youtube.com/watch?v=KtlgYxa6BMU έγραψε: στις 23:41, 14-05-19:

#10
Αρχική Δημοσίευση από Earendil
Αρχικα να πω πως ειμαι μαθητης της β λυκειου. Απο τις αρχες της Α' ειχα κατασταλαξει για την κατευθυνση μου.Επελεξα τα οικονομικα οχι γιατι ειναι η "ευκολη λυση" αλλα γιατι σαν λατρης της πληροφορικης θεωρουσα πως θα ηταν πιο ευκολο να περασω απο οικονομικα παρα απο θετικη που θα πηξω με φυσικη και χημεια που δεν τα χρειαζομαι. Ακομη,τα οικονομικα τουλαχιστον σε εισαγουν σε μια βασικη αρχη του προγραμματισμου που θα χρειαστεις.

Ομως,απο τις αρχες της ταξης εχω βομβαρδιστει με αρνητικα σχολια του τυπου "καλα ρε οικονομικα θα πας;" "Ωραιο ιδιωτικο πας" "Αφου εισαι μαθητης του 19-20 τι κανεις εκει" ανεργος θα βγεις" "Πας καλα;Χαραμιζεσαι εκει" και αγχωνομαι,θυμωνω και ευτυχως που ειχα την κοπελα μου και τους φιλους μου να με βοηθησουν μεσα σε αυτο το κλιμα οσο μπορουν και αυτοι. Δεν αντιλεγω.Καταλαβαινω απολυτα πως δεν συγκρινεται με τους αλλους κλαδους.Συμφωνω πως ειναι η ευκολη λυση για πολλους και χαρακτηριζεται ως "η δεσμη του λαου" (απο παλιες γενιες κιολας) και το κατανοω πως τα μαθηματα μας δεν συγκρινονται (αεππ και αοθ) με αρχαια ιστορια φυσικη βιολογια χημεια.Απο την αλλη ομως,δεν μπορω αυτο την αρνηση ακομα και απο καθηγητες να μου λενε "αφου εισαι καλος στα μαθηματικα,γιατι πας οικονομικα;" Ολοι πιστευαν οτι θα παω μηχανολογων/ηλεκτρολογων και προσπαθω να τους πεισω πως δεν μπορω να ασχοληθω με μηχανες.Αγαπω το hardware σαν χομπι και αυτο σε μικρο βαθμο(οταν χτιζω pc). Δεν θα μπορουσα να ασχοληθω με κατι τετοιο. Δηλαδη αν εγω κοπιασω και παλεψω δεν θα πετυχω;

Δεν επιζητω επιβεβαιωση ουτε να ακουσω σχολια που υποβαθμιζουν τα αλλα για να νιωσω καλυτερα. Γνωριζω οτι των μηχανολογων/ηλεκτρολογων ειναι ανωτερες σχολες ,αλλα ποτε δεν θα μπορουσα να τις κανω,γιατι πολυ απλα δεν μου αρεσουν.Απλα ηθελα καπου να το βγαλω απο μεσα μου γιατι τον τελευταιο καιρο μονο τετοια ακουω... Ευχαριστω
Η αλήθεια είναι οτι το πρόβλημα που στιγματίζει την κατεύθυνση αποτελούν οι μαθητές . Συνήθως τα παιδιά που στηρίζουν πολύ την οικονομική κατεύθυνση τείνουν να είναι και ισχυρά κομματικοποιήμενα . Αντίθετα θεωρώ οτι ορισμένοι άνθρωποι εαν ακολουθούσαν οικονομικά,αυτή η χώρα θα είχε σωθεί ήδη . Κατα μία άποψη επομένως ενώ πράγματι σαν τομέας έχει πράγματα να διδάξει, ταυτόχρονα αποτελεί πεδίο δεύτερης κατηγορίας για τους καλύτερους των καλύτερων(που θα επιλέξουν Ιατρική,νομική ή σχολή μηχανικών) . Ο άλλος λόγος είναι οτι ένας φυσικός/μαθηματικός ή μηχανικός μπορεί να κάνει άνετα οτι κάνει ενας απόφοιτος τέτοιων σχολών,αφού ξέρει τα μαθηματικά του,τον προγραμματισμό του,και οσο να'ναι έχει μια βασική κατανόηση θεμάτων οικονομίας,οπότε με λίγο διάβασμα και όχι ολόκληρο πτυχίο είναι έτοιμος να καλύψει τις ανάγκες μιας συγκεκριμένης δουλειάς . Ο τρίτος λόγος και συνδέεται με τον 2ο είναι οτι σαν επιστημονικό πεδίο,δεν έχει σαφείς ορισμούς . Βγαίνει ο καθένας και λέει οτι του κατέβει . Επομένως απο κάθε άποψη είναι προτιμότερο εαν είναι να περάσεις 4 χρόνια μαθαίνοντας κάτι να έχει ενα σοβαρό αντίκρισμα και να σου ανοίγει πολλές πόρτες .

Παρα αυτά, εφόσον είσαι ήδη σε μια κατεύθυνση , η γνώμη μου είναι να αγνοήσεις τι λένε οι άλλοι και να εξοικειωθείς με μερικές αλήθειες ακόμα και εαν δεν σου αρέσουν . Έτσι είναι η ζωή πάντα συνυπάρχουν πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα . Θα υπάρχουν στιγμές που θα νιώθεις οτι οι γνώσεις σου είναι περιττές σε σχέση με άλλων και αντίστροφα στιγμές που θα νιώθεις περήφανος για την επιλογή σου και αυτά που έμαθες και που σε βοήθησαν να φτάσεις εκει οπου θα φτάσεις . Ωστόσο γιατί προσπαθείς να βαθμονομήσεις τον εαυτό σου με βάση το πεδίο σου; Ξέρεις πόσα πεδία υπάρχουν; Είναι αδύνατο να τα καλύψει όλα κάποιος,θα πρέπει να επιλέξεις . Μην στενοχωριέσαι όταν κάποιος σου λέει οτι το x θεωρεί οτι είναι καλύτερο απο το y. Ειδικά όταν έχει επιλέξει το y . Πράγματι κάποια πράγματα είναι πιο χρήσιμα απο άλλα να τα μάθεις, αλλά σε καμία περίπτωση δεν μειώνει εσένα σαν άνθρωπο και τις ικανότητες σου . Μην λες οτι επέλεξες οικονομικά και μένω εκεί . Να διαβάζεις και μαθηματικά , να διαβάζεις και κανα άρθρο έστω και εκλαικευμένο απο άλλες επιστήμες,τέχνες κτλπ. Δεν χρειάζεται να θυσιάσεις την μορφωσή σου στον βωμό της επαγγελματικής εκπαιδευσής σου .

Για να λέμε τα πράγματα με το όνομα τους,ο μηχανολόγος και ο ηλεκτρολόγος δεν ασχολούνται με "μηχανές" . Για τους μεν εαν και ξέρω δεν θα επεκταθώ γιατί υπάρχουν παιδιά που μπορούν να πουν πιο αναλυτικά,αλλα για τους δε,όντας ο ίδιος φοιτητης ηλεκτρολόγος μηχανικός, να είσαι σίγουρος οτι το pc building που κάνεις δεν ειναι ουτε το 0.000000000000000000001% του πτυχίου. Αλλο να δένεις το pc και να κανεις troubleshoot διάφορα προβληματάκια και άλλο να περνάς 50-55 μαθήματα,που το καθένα έχει απαιτήσεις και να βλέπεις σε βάθος χρόνων πως απο την άμμο πας σε ενα pc ή άλλου είδους "μηχανές" όπως λες. Πρέπει να έχεις γνώσεις μαθηματικού,φυσικού αλλά κα έμπειρου μηχανικού ώστε να παραδίδεις έργα αξιόπιστα και λειτουργικά. Καθώς συνήθως τα πράγματα δεν λειτουργούν ποτέ όπως υπαγορεύει η κοινή λογική. Εαν βλέπεις το αντίθετο γενικά,μάλλον κάποιος μηχανικός έχει βάλει το χέρι του .Αυτά στα λέω εντελώς εγκυκλοπαιδικά εφόσον ήδη επέλεξες κατεύθυνση .

Εν κατακλείδι,δούλεψε την λογική σου,διότι οτι και εαν κάνεις όσο και να κοπιάσεις , εαν αυτή δεν λειτουργεί ρολόι,όλα είναι μάταια. Δεν έχει σημασία εαν αυτό που κάνεις είναι πολύ ή λίγο χρήσισμο,εύκολο ή δύσκολο. Ο κόσμος ξέρει οτι σου δόθηκε να κάνεις κάτι και θα κρίνει πόσο καλά το έκανες. Απο εκεί και πέρα ο καθένας μπορεί να λέει ότι έξτρα θέλει για να ικανοποιείται ο εγωισμός, ή και ο κομπλεξισμός του. Δεν έχεις να αποδείξεις κάτι,εαν τύχει να πρέπει να ανταποκριθείς σε κάτι πιο απαιτητικό έχει καλώς διαφορετικά απλά αγνόησε .Μην ακούς οτι σου λέει ο καθένας και μην το δέχεσαι απροβλημάτιστος . Οι καθηγητές σου είναι καλοί στο να σε συμβουλεύουν στις απορίες σου σχετικά με το μάθημα,για να σου πούν τις επαγγελματικές σου προοπτικές και την καθαρή αξία αυτού που μαθαίνεις πρέπει να ρωτήσεις κάποιον που εργάζεται σε κάτι τέτοιο .
edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Samael : 14-05-19 στις 23:49.
1
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Unseen skygge

Διάσημο Μέλος

Ο Unseen skygge αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 676 μηνύματα.

O Unseen skygge έγραψε: στις 00:16, 15-05-19:

#11
Δεν είναι στερεότυπο οτι στην κατεύθυνση των οικονομικών πάνε οι κακοί μαθητές. Που θα πανε; Θετική που θα πρέπει να ασχοληθούν με φυσική και χημεία; Τα οικονομικά έχουν αοθ που είναι εύκολος βαθμός και αεππ όλο και κατι θα πιάσουν. Ένας κακος μαθητής λοιπόν που δεν έχει και διάθεση να διαβάσει θα παει οικονομικά γιατί είναι η κατεύθυνση που θα περάσει ευκολότερα σε κάποια σχολή
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Volkswagen Fan (Mein name ist fotis.)

Φοιτητής

Ο Mein name ist fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 19 ετών , Φοιτητής του τμήματος Οικονομικών Επιστημών Παν. Πατρών (Πάτρα) και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 5,296 μηνύματα.

O Volkswagen Fan έγραψε: στις 00:22, 15-05-19:

#12
Αρχική Δημοσίευση από Unseen skygge
Δεν είναι στερεότυπο οτι στην κατεύθυνση των οικονομικών πάνε οι κακοί μαθητές. Που θα πανε; Θετική που θα πρέπει να ασχοληθούν με φυσική και χημεία; Τα οικονομικά έχουν αοθ που είναι εύκολος βαθμός και αεππ όλο και κατι θα πιάσουν. Ένας κακος μαθητής λοιπόν που δεν έχει και διάθεση να διαβάσει θα παει οικονομικά γιατί είναι η κατεύθυνση που θα περάσει ευκολότερα σε κάποια σχολή

Σε αυτό συμφωνώ όμως σαν κατεύθυνση έχει πολύ μέλλον.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Δημ.Μοσχόπουλος

Καθηγητής

Ο Δημ.Μοσχόπουλος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 45 ετών , Καθηγητής και μας γράφει απο Νέα Μουδανιά (Χαλκιδική). Έχει γράψει 57 μηνύματα.

O Δημ.Μοσχόπουλος έγραψε: στις 12:49, 15-05-19:

#13
Πάντα υπήρχαν και ίσως πάντα θα υπάρχουν τέτοιες κριτικές για τις Δέσμες, Κατευθύνσεις, Πεδία ή πώς αλλιώς μπορεί στο μέλλον τα γεμάτα φαντασία μυαλά του Υπουργείου να βαφτίσουν τον δρόμο που κανείς θα επιλέξει. Ο... «ρατσισμός» που κατονομάζεται εδώ υπήρχε πάντα, απλώς με διαφορετικά ονόματα.

Μαθητής ήμουν και είχα ανάλογες κόντρες με τον πατέρα μου. Θυμάμαι και μια χαρακτηριστική ιστορία ενός δασκάλου, ο οποίος ως μαθητής ήταν στην ελίτ των μαθητών της πόλης του, άρα αυτομάτως θεωρούνταν δεδομένο ότι θα πήγαινε Ιατρική ή Πολυτεχνείο ή... καταλαβαίνετε. Αντ' αυτών όμως, ακολούθησε την επιθυμία του να γίνει δάσκαλος, επιλογή που θεωρούνταν τότε πολύ μπας κλας, πολύ υποδεέστερη των δυνατοτήτων ενός καλού μαθητή. Δεν το μετάνιωσε ασφαλώς, αφού αγαπούσε αυτό που έκανε.

Ηθικό δίδαγμα:

Αφήστε κατά μέρους τέτοιους σχολιασμούς από τους γύρω και επικεντρώστε την προσοχή σας στο να ξεκαθαρίσετε τι εσείς θέλετε να κάνετε στην ζωή σας. Όπως λέω στους μαθητές μου πάντα, «Με την επιλογή σου θα ζήσεις αλλά, δυστυχώς, δεν θα ζήσεις απαραιτήτως από την επιλογή σου». Πολλοί ακολούθησαν αυτό που ήθελαν να σπουδάσουν, αλλά η ζωή τα έφερε τούμπα και δεν έζησαν από αυτό που σπούδασαν, δεν δούλεψαν πάνω σε αυτό που σπούδασαν. Υπάρχει και αυτό το σενάριο.

Αυτό δεν πρέπει να σας αποθαρρύνει από το να κάνετε την επιλογή που θέλετε για τις σπουδές σας! Τουναντίον, πρέπει να σας δίνει περισσότερη ώθηση να παλέψετε γι' αυτό. Πρώτα θέστε τον στόχο τι θέλετε να σπουδάσετε, σε ποιον τομέα θα θέλατε να εργαστείτε και μετά δείτε ποιος δρόμος ( =Κατεύθυνση ) οδηγεί εκεί. Στην ηλικία σας σαν ήμουν και είδα ότι ο δρόμος μου με οδηγούσε στο Τμήμα Μαθηματικών (άρα θα εργαζόμουν ως καθηγητής), δεν υπήρχαν και τόσο καλύτερες προοπτικές. Τότε υπήρχε η επετηρίδα (αν δεν ξέρετε τι είναι, ρωτήστε να σας εξηγήσω), που ήταν ένας άκρως αποκαρδιωτικός παράγοντας επιλογής σπουδών και επαγγέλματος. Ευτυχώς δεν με λύγισε και έκτοτε απολαμβάνω καθημερινά την τότε μου επιλογή, αφού νιώθω ευτυχής με αυτό που κάνω.

Ελπίζω όσα κατέθεσα να βοήθησαν.
4
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Volkswagen Fan (Mein name ist fotis.)

Φοιτητής

Ο Mein name ist fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 19 ετών , Φοιτητής του τμήματος Οικονομικών Επιστημών Παν. Πατρών (Πάτρα) και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 5,296 μηνύματα.

O Volkswagen Fan έγραψε: στις 14:11, 15-05-19:

#14
Αρχική Δημοσίευση από Δημ.Μοσχόπουλος
Πάντα υπήρχαν και ίσως πάντα θα υπάρχουν τέτοιες κριτικές για τις Δέσμες, Κατευθύνσεις, Πεδία ή πώς αλλιώς μπορεί στο μέλλον τα γεμάτα φαντασία μυαλά του Υπουργείου να βαφτίσουν τον δρόμο που κανείς θα επιλέξει. Ο... «ρατσισμός» που κατονομάζεται εδώ υπήρχε πάντα, απλώς με διαφορετικά ονόματα.

Μαθητής ήμουν και είχα ανάλογες κόντρες με τον πατέρα μου. Θυμάμαι και μια χαρακτηριστική ιστορία ενός δασκάλου, ο οποίος ως μαθητής ήταν στην ελίτ των μαθητών της πόλης του, άρα αυτομάτως θεωρούνταν δεδομένο ότι θα πήγαινε Ιατρική ή Πολυτεχνείο ή... καταλαβαίνετε. Αντ' αυτών όμως, ακολούθησε την επιθυμία του να γίνει δάσκαλος, επιλογή που θεωρούνταν τότε πολύ μπας κλας, πολύ υποδεέστερη των δυνατοτήτων ενός καλού μαθητή. Δεν το μετάνιωσε ασφαλώς, αφού αγαπούσε αυτό που έκανε.

Ηθικό δίδαγμα:

Αφήστε κατά μέρους τέτοιους σχολιασμούς από τους γύρω και επικεντρώστε την προσοχή σας στο να ξεκαθαρίσετε τι εσείς θέλετε να κάνετε στην ζωή σας. Όπως λέω στους μαθητές μου πάντα, «Με την επιλογή σου θα ζήσεις αλλά, δυστυχώς, δεν θα ζήσεις απαραιτήτως από την επιλογή σου». Πολλοί ακολούθησαν αυτό που ήθελαν να σπουδάσουν, αλλά η ζωή τα έφερε τούμπα και δεν έζησαν από αυτό που σπούδασαν, δεν δούλεψαν πάνω σε αυτό που σπούδασαν. Υπάρχει και αυτό το σενάριο.

Αυτό δεν πρέπει να σας αποθαρρύνει από το να κάνετε την επιλογή που θέλετε για τις σπουδές σας! Τουναντίον, πρέπει να σας δίνει περισσότερη ώθηση να παλέψετε γι' αυτό. Πρώτα θέστε τον στόχο τι θέλετε να σπουδάσετε, σε ποιον τομέα θα θέλατε να εργαστείτε και μετά δείτε ποιος δρόμος ( =Κατεύθυνση ) οδηγεί εκεί. Στην ηλικία σας σαν ήμουν και είδα ότι ο δρόμος μου με οδηγούσε στο Τμήμα Μαθηματικών (άρα θα εργαζόμουν ως καθηγητής), δεν υπήρχαν και τόσο καλύτερες προοπτικές. Τότε υπήρχε η επετηρίδα (αν δεν ξέρετε τι είναι, ρωτήστε να σας εξηγήσω), που ήταν ένας άκρως αποκαρδιωτικός παράγοντας επιλογής σπουδών και επαγγέλματος. Ευτυχώς δεν με λύγισε και έκτοτε απολαμβάνω καθημερινά την τότε μου επιλογή, αφού νιώθω ευτυχής με αυτό που κάνω.

Ελπίζω όσα κατέθεσα να βοήθησαν.

Νομίζω ότι τα λέτε παρά πολύ σωστά,είστε από τα λίγα άτομα που μιλάτε τόσο ωραία και δίνεται τόσο ωραιες συμβουλές!
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

NikosM.5

Φοιτητής

Ο NikosM.5 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 20 ετών , Φοιτητής του τμήματος Μηχανικών Η/Υ & Πληροφορικής (ΑΕΙ/Πάτρα) και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21 μηνύματα.

O NikosM.5 έγραψε: στις 16:24, 15-05-19:

#15
Δεν υπάρχει κάποιος ρατσισμός, κάπου πρέπει να πάνε όσοι δε πήγαν ΕΠΑΛ.
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

jerry_meg_

Νεοφερμένος

Ο jerry_meg_ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 54 μηνύματα.

O jerry_meg_ iratus AVMV έγραψε: στις 16:48, 15-05-19:

#16
Αρχική Δημοσίευση από NikosM.5
Δεν υπάρχει κάποιος ρατσισμός, κάπου πρέπει να πάνε όσοι δε πήγαν ΕΠΑΛ.

ωπα, η σχολη σου λιγοτερο απο 15000 δεν ειναι;
edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη jerry_meg_ : 15-05-19 στις 16:56.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

NikosM.5

Φοιτητής

Ο NikosM.5 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 20 ετών , Φοιτητής του τμήματος Μηχανικών Η/Υ & Πληροφορικής (ΑΕΙ/Πάτρα) και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21 μηνύματα.

O NikosM.5 έγραψε: στις 16:56, 15-05-19:

#17
Αρχική Δημοσίευση από Sakmegaris02
ωπα, η σχολη σου λιγοτερο απο 15000 δεν ειναι;
Τώρα ναι, όταν μπήκα όχι (επίσης μπήκα με πολύ παραπάνω μόρια), αλλά πες αυτό που θες να πεις.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Volkswagen Fan (Mein name ist fotis.)

Φοιτητής

Ο Mein name ist fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 19 ετών , Φοιτητής του τμήματος Οικονομικών Επιστημών Παν. Πατρών (Πάτρα) και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 5,296 μηνύματα.

O Volkswagen Fan έγραψε: στις 17:25, 15-05-19:

#18
Αρχική Δημοσίευση από NikosM.5
Τώρα ναι, όταν μπήκα όχι (επίσης μπήκα με πολύ παραπάνω μόρια), αλλά πες αυτό που θες να πεις.

Γενικά τα μόρια στα οικονομικά έχουν πέσει παρά πολύ τα τελευταία χρόνια!Ομως για εμένα είναι μια κατεύθυνση με παρά πολλές ευκαιρίες και μέλλον.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Marjoriee26

Φοιτητής

H Marjoriee26 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής του τμήματος Δημόσιας Υγείας και Κοινοτικής Υγείας Παν. Δυτ. Αττικής (Αιγάλεω) . Έχει γράψει 419 μηνύματα.

H Marjoriee26 Keep only positive people in your life έγραψε: στις 18:11, 15-05-19:

#19
Εγώ το μόνο που θα πω είναι το εξής.
Να επιλέξεις αυτό που εσύ θέλεις.
Το ότι ο περίγυρος σου έχει μια άποψη για ένα θέμα δε είναι απαραίτητα και σωστή.Δε παίζει κανένα ρόλο το ότι είσαι καλός μαθητής α πήγαινε για γιατρός...εσύ ο ίδιος το γουστάρεις να το κάνεις; Ωραία τότε εστίασε σε αυτό που θα σε εξιταρει θα σε ενθουσιάσει να το κάνεις και όχι να το βλέπεις ως αγγαρεία.
Εξάλλου για αυτό διαλέγουμε κατεύθυνση ... σχολή κλπ.
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

nPb

Επιφανές Μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Μας γράφει απο Αυστρία (Ευρώπη). Έχει γράψει 11,580 μηνύματα.

O nPb έγραψε: στις 19:29, 15-05-19:

#20
Bασικά εδώ και χρόνια παρατηρώ σε αυτό το φόρουμ και όχι μόνο μια αμφιλεγόμενη άποψη πολλών μαθητών είτε προς τις φυσικομαθητικές επιστήμες είτε προς επιστήμες που απλά δεν έχουν προοπτική στην μόνιμα πτωχευμένη οικονομία της Ελλάδας. Όπως και να το κάνουμε, δεν είναι ντροπή τα πράγματα να λέγονται με το όνομά τους. Δεν μπορώ να δεχθώ απόψεις μαθητών και γονέων (αποτυχημένων ψηφοφόρων) να "κατηγοριοποιούν" την αναγκαιότητα των επιστημών τελείως αυθαίρετα με βάση εκτιμήσεις όπου φυσάει ο άνεμος. Το λάθος που γίνεται συνήθως είναι ότι ταυτίζουμε τις επιστήμες με μια μαζική γενίκευση αγνοώντας τις προσωπικές ιδιαιτερότητες και κλίσεις του κάθε παιδιού. Το γεγονός ότι οι φυσικοχημικές επιστήμες ή ότι οι απόφοιτοι παιδαγωγικών τμημάτων δεν βρίσκουν δουλειά άμεσα με βάση τα στατιστικά, έχει να κάνει με την πολιτική της χώρας προς αυτή την κατεύθυνση. Θα είχε ενδιαφέρον να μου πείτε με το χέρι στην καρδιά, ποια επιστήμη αυτή την περιόδο έχει θραύση σε μια στάσιμη οικονομία τύπου Ελλάδας; Η επιλογή αφορά και τους 1.500 απόφοιτους σε κάθε επιστημονική περιοχή κάθε χρόνο; Μπορείτε να εντοπίσετε αν υπάρχει κοινωνική ισότητα ώστε και οι 1.500 να βρουν στον πρώτο μήνα αποφοίτησης δουλειά όπως την εννοούν αφελείς 17χρονοι ή καθένας κοιτάζει να σώσει το τομάρι του;

Υ.Γ. Σαν Έλληνας που είμαι, λόγω της ράτσας μας, γνωρίζω καλά την Ελληνική έκδοση του φιλοτομαρισμού και των φιλανθρωπικών γενικεύσεων με κάλυμμα υποκρισίας.
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Χρήστες

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα.
     
  • (View-All Tα παρακάτω 7 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 30 μέρες:
    Seo8, xariklia, petrossss, franklinphill, Elpi_lts, vamos

Βρείτε παρόμοια