×
Επεξεργασία Προφίλ Επεξεργασία Avatar Επεξεργασία Υπογραφής Επεξεργασία Επιλογών E-mail και Κωδικός Ρυθμίσεις Ειδοποιήσεων
×
Αποσύνδεση Οι Συνδρομές μου Το Προφίλ μου Τα Posts μου Τα Threads μου Λίστα Επαφών Αντιδράσεις σε Posts μου Παραθέσεις των Posts μου Αναφορές σε Εμένα Ενέργειες Συντονιστών Αόρατος Χρήστης

Το iSchool είναι η μεγαλύτερη μαθητική διαδικτυακή κοινότητα με 69,076 εγγεγραμμένα μέλη και 2,482,047 μηνύματα σε 79,114 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το iSchool άλλα 470 άτομα.

Καλώς ήρθατε στο iSchool!

Εγγραφή Βοήθεια

Η εκπαίδευση "τότε" και η εκπαίδευση "σήμερα"

Scandal (Πέτρος)

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών , Φοιτητής του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων ΟΠΑ (Αθήνα) και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 6,711 μηνύματα.

O Scandal έγραψε: στις 20:33, 13-02-19:

#1
Έπεσε σήμερα το μάτι μου στο ακόλουθο meme στο facebook:


Και παρατήρησα μια έντονη διαφωνία της κοινότητας πάνω σε αυτό. Δηλαδή άλλοι λέγανε ότι τα σημερινά σχολικά βιβλία είναι πιο καλογραμμένα από ότι τα παλιά, άλλοι ότι όσο πιο πίσω πάμε στην εκπαίδευση, τόσο πιο απαιτητικές σε κριτική σκέψη ήτανε οι ασκήσεις κτλ. Υπήρξαν διαφωνίες ακόμα και μεταξύ γονέων που παρακολουθούν τις ασκήσεις που βάζουν στα παιδιά τους οι καθηγητές σήμερα (οι οποίοι διαφωνούν με το meme) αλλά και καθηγητών που με αφορμή την εμπειρία τους, συμφωνούνε με το meme, πχ λέγοντας ότι οι σημερινοί 13 χρονοι μαθητές δυσκολεύονται να καταλάβουν την έννοια ακόμη και του κλάσματος και τους τα εξηγούν με φρούτα ξέρω γω

Το meme όπως βλέπετε, είναι απόδοση στα ελληνικά, όμως μπορούμε να μιλήσουμε για την εκπαίδευση στην Ελλάδα αλλά και για το εξωτερικό, όσοι έχετε εμπειρία και άποψη.

Τι λέτε;
edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Scandal : 13-02-19 στις 20:38.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Andypro

Μαθητής Γ' λυκείου

Ο Andypro αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 16 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου . Έχει γράψει 533 μηνύματα.

O Andypro έγραψε: στις 21:09, 13-02-19:

#2
Πολύ τραβηγμένο και για meme. Οι απαιτήσεις της εκπαίδευσης πέφτουν σε κάποια μαθήματα (π.χ. Γεωμετρία), ενώ αυξάνονται σε άλλα (π.χ. Πληροφορική) με την πάροδο του χρόνου. Πολύ απλά, γίνεται πιο χρηστική η εκπαίδευση - διδάσκονται όσα χρειάζονται (για τις Πανελλήνιες), κάνουμε και 2-3 ακόμα μαθήματα για να συμπληρώνονται ωράρια κλπ.. Απ' όσο ξέρω από τους "παλιούς" η ύλη και η απαιτητικότητα του εκπαιδευτικού συστήματος είχε φτάσει στην ακμή της περίπου τη δεκαετία 90-αρχές 00. Πριν και μετά μειωνόταν. Παλιότερα η αποστήθιση ήταν πάρα πολύ έντονη ακόμη και σε μαθήματα φυσικών επιστημών. Τώρα, είναι αρκετά μειωμένη. Οι βαθμοί κι όλας έμπαιναν παλιότερα με μεγαλύτερη δυσκολία. Γενικά το εκπαιδευτικό σύστημα τώρα βρίσκεται σε μια κατάσταση που αυξάνεται εκθετικά η δυσκολία του. Το δημοτικό εύκολο, το γυμνάσιο με διάβασμα γενικά βγαίνει, το λύκειο θέλει αρκετή προσπάθεια, οι Πανελλήνιες έχουν αυξανόμενη δυσκολία με τα χρόνια. Για το Παν/μιο δεν ξέρω και πολλά. Θεωρώ ότι το mem είναι ένα ακόμη κομμάτι της γνωστής ιδεολογίας "όσο πάμε χειροτερεύουμε".

ΥΓ. Αυτό με τα κλάσματα προφανώς είναι νέες εντολές που ακολουθούν οι δάσκαλοι για να καταλαβαίνουν το μάθημα και οι μεγαλύτεροι σκράπες.
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

jims

Φοιτητής

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 21 ετών και Φοιτητής του τμήματος Νομικής (ΑΕΙ/Αθήνα) . Έχει γράψει 539 μηνύματα.

O jims https://www.ischool.gr/ έγραψε: στις 22:56, 13-02-19:

#3
Από τη δεκαετία του 80 το επίπεδο στην εκπαίδευση είχε αρχίσει να πέφτει. Ενδεικτικά να αναφέρω ότι μέχρι και τα μέσα της δεκαετίας του 70 ένας νεοεισερχόμενος φοιτητής της φιλοσοφικής ήξερε σε τόσο προχωρημένο επίπεδο λατινικά ώστε να είναι σε θέση να διαβάσει το ευαγγέλιο της καθολικής εκκλησίας!!! Στη δεκαετία του 80 από εκεί που εξέταζαν άγνωστο κείμενο στα λατινικά (για την ακρίβεια ήταν τρία έργα στα οποία εξετάζονταν, αλλά ήταν τόσο μεγάλη η έκταση της ύλης που ήταν αδύνατο να μάθεις τις μεταφράσεις και όλα τα γραμματικοσυντακτικά) ξαφνικά οι υποψήφιοι εξετάζονταν σε 50 κειμενάκια (τώρα έχουν γίνει 22). Μάλιστα, ορισμένοι εξ' αυτών, όχι μόνο ήξεραν να ερμηνεύουν χωρία από την αρχαία ελληνική γραμματεία αλλά και να γράφουν αρχαία ελληνικά. Αντίστοιχα κάποιος που έμπαινε στο μαθηματικό ήταν φτασμένος μαθηματικός, αφού είχε διαβάσει όλη την άλγεβρα του Τόγκα. Τώρα μπαίνουν μαθηματικό γράφοντας ορισμένοι βάση. Ξέρω μια περίπτωση παιδιού που πέρασε μαθηματικό γράφοντας 9 στα μαθηματικά. Δυστυχώς η πτώση στο επίπεδο της εκπαίδευσης επιδιώχθηκε, κατ' εμέ, από τις πολιτικές ηγεσίες ώστε να μπορούν να χειραγωγούν πιο εύκολα τον ελληνικό λαό. Και οι μόνες "μεταρρυθμίσεις" που γίνονται είναι στο λύκειο και στις εισαγωγικές, αδιαφορώντας κατ' ουσίαν για το δημοτικό και το γυμνάσιο (ίσως σκοπίμως γιατί από εκεί ξεκινά η ρίζα του κακού). Τώρα βλέπουμε να αποφοιτούν από το λύκειο παιδιά τα οποία κάνουν ανεπίτρεπτα ορθογραφικά λάθη και χωρίς να διαθέτουν στοιχειώδη μαθηματική εκπαίδευση (για παράδειγμα να μην ξέρουν διαιρέσεις και δεκαδικούς και μάλιστα παιδιά που ακολούθησαν θετική κατεύθυνση). Δυστυχώς η εκπαίδευση είναι προς τη λάθος κατεύθυνση εφόσον έχει αποκτήσει καθαρά χρησιμοθηρικό χαρακτήρα (ξένες γλώσσες, πληροφορική, οικονομικά), χωρίς να έχει στόχο την πνευματική καλλιέργεια και την ανάπτυξη της συνθετικής και αναλυτικής σκέψης, κάτι που επιδιώκεται διά της γλώσσας (και των μαθημάτων που την προάγουν, όπως ιστορία, φιλοσοφία, αρχαία, λογοτεχνία) και των μαθηματικών (με έμφαση στη γεωμετρία και όχι τόσο στην άλγεβρα, τουλάχιστον σε επίπεδο γενικής παιδείας).
2
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

meetmeinmontauk

Τιμώμενο Μέλος

H meetmeinmontauk αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 9,461 μηνύματα.

H meetmeinmontauk έγραψε: στις 23:14, 13-02-19:

#4
Αρχική Δημοσίευση από jims
Δυστυχώς η πτώση στο επίπεδο της εκπαίδευσης επιδιώχθηκε, κατ' εμέ, από τις πολιτικές ηγεσίες ώστε να μπορούν να χειραγωγούν πιο εύκολα τον ελληνικό λαό.
Το λες και conspiracy theory
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

jims

Φοιτητής

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 21 ετών και Φοιτητής του τμήματος Νομικής (ΑΕΙ/Αθήνα) . Έχει γράψει 539 μηνύματα.

O jims https://www.ischool.gr/ έγραψε: στις 23:28, 13-02-19:

#5
Είναι μια πραγματικότητα που εκτυλίσσεται μπροστά στα μάτια μας και όχι σενάριο συνωμοσιολογίας.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

harry akritas

Περιβόητο Μέλος

Ο harry akritas αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών . Έχει γράψει 1,451 μηνύματα.

O harry akritas έγραψε: στις 23:33, 13-02-19:

#6
Ε όχι και φτασμένοι μαθηματικοί όσοι έμπαιναν στο μαθηματικό, τόσο καλό ήταν το σχολείο παλιά που σε έβγαζε έτοιμο μαθηματικό;
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Scandal (Πέτρος)

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών , Φοιτητής του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων ΟΠΑ (Αθήνα) και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 6,711 μηνύματα.

O Scandal έγραψε: στις 23:34, 13-02-19:

#7
Κι εμένα μου φαίνεται θεωρία συνωμοσίας αυτό (το λέω γιατί γενικά ακούγεται και όχι επειδή το λέει μόνο ο jims).

Καμία πολιτική ηγεσία - κυβέρνηση δεν νοιάζεται για το τόσο μακροπρόθεσμο να χειραγωγήσει το λαό. Ό,τι γίνεται για το τώρα.

Απλά υπάρχει ένα γενικότερο ρεύμα να περιορίζεται η δυσκολία / ο κόπος / ο έλεγχος - εξέταση, κι αυτό επηρεάζει και την εκπαίδευση.

Θα συμφωνήσω και με Andypro ότι στις μέρες μας έχουνε κι ένα σωρό επιπλέον μαθήματα οι μαθητές στο κεφάλι τους (πληροφορική, οικονομίες, αοδε, projects κτλ).

Θεωρώ κακό επίσης που υπάρχει σύνδεση του λυκείου με τις πανελλήνιες και αυτή είναι η αιτία της διόγκωσης της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Ας ήτανε 2 χρόνια το λύκειο και ο τρίτος χρόνος προαιρετικός για την είσοδο στην τριτοβάθμια, ώστε να την ακολουθούν σαν οδό μόνο όσοι ενδιαφέρονται περισσότερο.
1
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

olivi@

Συντονίστρια

H olivi@ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής του τμήματος Μαθηματικών ΕΚΠΑ (Αθήνα) . Έχει γράψει 1,191 μηνύματα.

H olivi@ έγραψε: στις 23:42, 13-02-19:

#8
Εγώ ξέρω ότι κάθε γενιά είτε ρομαντικοποιεί τις προηγούμενες(όπως κάνει λίγο ο jims) είτε θεωρεί πως είναι η πιο καταφρονημένη(πως γίνεται για όλους τα πιο δύσκολα θέματα των πανελληνίων να είναι αυτά που έπεσαν σε εκείνους ακόμα απορώ).
Σε γενικές γραμμές θεωρώ ότι τα πράγματα έχουν μείνει ίδια, ειδικά σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα που δείχνει η εικόνα. Ίσα-ίσα από γονείς/θείους/μπατζανάκηδες που σπούδαζαν τότε σε θετικές σχολές έχω ακούσει το αντίθετο, ότι πράγματα που κάναμε στο σχολείο εμείς αυτοί έκαναν στο πανεπιστήμιο και αντίστροφα.
1
2
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

SofiaOk

Νεοφερμένος

H SofiaOk αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 54 μηνύματα.

H SofiaOk έγραψε: στις 00:58, 14-02-19:

#9
Είναι εντελώς φυσιολογικό να συμβαινει αυτο. Σε μια εποχη οπου κυριαρχει η τεχνολογία, η εκπαίδευση προφανώς και θα ειναι διαφορετική απο εκεινη 50 χρονια πριν! Για παράδειγμα, η τεχνολογία σημερα διευκολύνει την επίλυση μαθηματικών πράξεων και επομένως, τα μαθηματικά που διδάσκονται στα σχολεια είναι πιο ευκολα. Αυτός ειναι και ο λογος που δυσκολευουν αλλα, οπως η πληροφορική.

Βέβαια, το meme ειναι λιγο παρατραβηγμενο. Η διαφορά στη δυσκολία δεν ειναι και τοσο τραγική...
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

akikos (Ανδρέας)

Πτυχιούχος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5,289 μηνύματα.

O akikos aAzazazazazazAz έγραψε: στις 01:12, 14-02-19:

#10
Οι μεγαλύτεροι (>35) δεν έπαιρναν τόσο εύκολα 20αρια όσο οι παλαιότεροι, οι πανελλαδικές τους ήταν πιο δύσκολές και γενικά το εκπαιδευτικό σύστημα βαθύτερο. Για παράδειγμα κάνανε Οδύσεια και Ηλιάδα από το προτότυπο. Το πανεπιστήμιο ήταν για λίγους.

Επειδή τώρα η πλειοψηφία πάει τριτοβάθμια η λαική απαίτηση έφερε μακροπρόθεσμα ένα πιο εύκολο εξεταστικό σύστημα. Παρόλα αυτά οι απαιτήσεις του μέσου μαθητή έχουν αυξηθεί και εξαιτίας της πιο εύκολης αποκτήσης γνώσεων εξαιτίας των νέων τεχνολογιών ο μέσος νέος είναι πιο μορφωμένος ακόμα και από τους top μαθτητές του παρελθόντος.

Πιστεύω σε ένα μελλοντικό εκπαιδευτικό σύστημα που από το Γυμνάσιο το βιβλία θα αντικατασταθούν με iPad, οι ώρες στο σχολείο να είναι το πολύ 3 καθημερινά και η βασική εκπαίδευση να γίνεται αποκεντρωποιημένα. Η κλασσική εκπαίδευση τύπου πάμε στο σχολείο ακούμε το καθηγητή είναι αναγχρονιστική και πρέπει να εγκαταληφθεί.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Physiognomist

Διακεκριμένο μέλος

Ο Physiognomist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,935 μηνύματα.

O Physiognomist έγραψε: στις 02:18, 14-02-19:

#11
Αν περιμένει κάποιος πνευματική καλλιέργεια και αναλυτική και συνθετική σκέψη από το σχολείο(και ειδικότερα από το τρόπο διδασκαλίας των θεωρητικών μαθημάτων) ατύχησε..
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Πύρος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Πύρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 17 ετών και Φοιτητής του τμήματος Πολιτισμού & Δημιουργικών Μέσων & Βιομηχανιών Θεσσαλίας (Βόλος) . Έχει γράψει 1,197 μηνύματα.

O Πύρος I never finish anyth έγραψε: στις 13:45, 14-02-19:

#12
Η βαθμολόγηση ήταν πολύ αυστηρότερη, η ύλη όμως και η ασκήσεις, όχι. Νομίζω ότι οι θετικοί είχαν πολλή θεωρία σε σχέση με τώρα, αλλά στα υπόλοιπα μαθήματα, ειδικά τα θεωρητικά, μη σας πω ότι εμείς κάνουμε και περισσότερα (εκτος από τα λατινικά που σε εμάς έχουν μειωθεί πολύ τα κείμενα).

Όμως πχ γνωστό, ο καθηγητής μας σχολείο, λέει ότι θα έπρεπε να νιώθουμε πολύ περίφανοι για τους εαυτούς μας επειδή εκείνοι παλιά δεν έκαναν έργα τέτοιου επιπέδου στο λύκειο (πλατωνα, αριστοτέλη) αλλά μόνο στο πανεπιστήμιο και εκεί ακόμα όχι τόσο απότομα και αναλυτικά..

Βέβαια, σε γενικές γραμμές θεωρώ ότι ελάχιστα έχουν αλλαξει πραγματικά..
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Littlefinger

Νεοφερμένος

Ο Littlefinger αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 17 ετών . Έχει γράψει 11 μηνύματα.

O Littlefinger έγραψε: στις 15:59, 15-02-19:

#13
Μάλλον εσείς οι παλιοί(αγαπήτε Jims)πρέπει λίγο να μπείτε σε μια ταξή γιατί μου φαίνεται ξεχάσατε... Δεν θυμάμαι εγώ η μητέρα μου να έκανε ύλη τρίτης λυκείου μαθηματικά στην Β λυκείου,αοθ,αεππ των οικονομικών ,βιολόγια κατεύθυνσης και χημεία γ΄λυκειου των θετικών ή ιστορία και αρχαία των θεωρητικών. Δεν θυμάμαι εγώ ποτέ κανείς να έκανε κυκλική κίνηση στην 1η λυκείου.Δεν θυμάμαι να κάνατε απο βοηθήματα αλλά απο τα "γενικής παιδείας" που ειναι γελοία και χαιρόσασταν μάλιστα αν λύνατε και καμιά άσκηση...Όπως και επίσης, δεν θυμάμαι ποτέ κανέναν στην ηλικία μου να ήταν τόσο ωρίμος και να κατέχει το κατάλληλο γνωστικό επίπεδο και τις δεξιότητες ώστε να μπορέσει να παρεβρεθεί σε συνέδρια και ευρωκοινοβούλια και να συζητήσει για θέματα που αφορούν την ανάπτηξη,την πρόοδο και κατα συνεπεία την ευημερία της κοινωνίας. Όταν λοιπόν εσύ αερολογείς και δεν τεκμηριώνεις τις απόψεις σου με επιχειρήματα,κανονικά δεν θα έπρεπε να μπω στην διαδικασία να απαντήσω.Έπειδη όμως η άγνοια σου επηρεάζει και την κοινώ γνώμη,νιώθω υποχρεωμένος να πάρω θέση. Έχοντας συμμετάσχει σε διάφορους διαγωνισμούς,συνέδρια,ευροκοινοβούλια μέσω των προγραμμάτων <<Σχολεία Πρέσβης>> -Δεν θύμαμαι στην δικιά σας γενιά να υπήρχε κάτι τετοίο,και δεν είναι και το μονάδικο πρόγραμμα που στοχεύει στην ευαισθητοποίση του εφήβου και την ενημέρωση του για σύγχρονα προβλήματα...-μπορώ με σιγουριά να σου πω πως η κριτική σκέψη των νέων σήμερα και το γνωστικό τους επίπεδο είναι αρκετά υψηλότερο σε σχέση με προηγούμενες γενιές. Είναι ολοφάνερο πως όλη αυτή η απαισιοδοξία και απαξίωση της "νέας γενιάς" πηγάζει απο τις προκαταλήψεις που σχηματίζετε εξαιτίας της δικιάς σας θέλησης να παραμερίσετε την "καλή πλεύρα" και να εστιάσετε στους ηλίθιους που πάντα ήταν,είναι και θα είναι περισσότεροι, τόσοι ώστε να μπορούν να διαστρεβλώσουν την πραγματικότητα,να την αλλοιώσουν και κατ΄επέκταση να επηρεάσουν και τους υπολοίπους στο κοινωνικό τους περιβαλλόν. Με λίγα λόγια καταλήγουμε έτσι σε αυτό το σήμειο που η γεφύρωση του χάσματος γενεών είναι δύσκολο να πραγματοποιήθει...συγχαρητήρια ώ γενιά της εξέλιξης! ...
edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Littlefinger : 15-02-19 στις 16:09.
3
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Scandal (Πέτρος)

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών , Φοιτητής του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων ΟΠΑ (Αθήνα) και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 6,711 μηνύματα.

O Scandal έγραψε: στις 16:17, 15-02-19:

#14
Κι εφόσον το meme συγκρίνει δεκαετία 1970 με τέλη δεκαετίας 2010, τα δεδομένα είναι τελείως διαφορετικά. Νομίζω ότι υπάρχει η κοινή παραδοχή ότι το μορφωτικό επίπεδο έχει ανέβει στην Ελλάδα (ανεξάρτητα της αυξημένης ανεργίας των πτυχιούχων).

Σήμερα υπάρχει περισσότερο το άγχος των γονιών να σπουδάσουν τα παιδιά τους από ότι παλιά (εκμάθηση 1 ή 2 ξένων γλωσσών, σπουδή στο πανεπιστήμιο που έγινε must πλέον κτλ). Σήμερα επίσης έχουμε τις τηλεπικοινωνίες και το διαδίκτυο, δηλαδή ζούμε στην εποχή της πληροφορίας. Επιπλέον υπάρχουνε περισσότερα εκπαιδευτικά προγράμματα και διέξοδοι για νέους αλλά και για άτομα μεγαλύτερης ηλικίας.

Όλο αυτό έχει και τα αρνητικά του, πχ η καλύτερη τεχνολογία έχει κάνει πολλά παιδιά να εθιστούν στα videogames και στη χαλαρή χρήση του διαδικτύου (ακόμα και στις τηλεοπτικές σειρές ) κι οπότε να καταναλώνουν αντικανονικά πολύ χρόνο σε αυτά, σε βάρος της σχολικής μελέτης ή ενός χόμπι όπως αθλήματος ή μουσικού οργάνου ξέρω 'γω.


Η νοσταλγία των παλιών (σημερινών μεσηλίκων) για εκείνη την εποχή που ζήσανε ως παιδιά, τους κάνει να βλέπουν γκριζαρισμένη τη σημερινή εποχή και τα σημερινά παιδιά.
edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Scandal : 15-02-19 στις 16:22.
1
2
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Eileen (Athena (1/3 ΜΕΤΣ))

Τιμώμενο Μέλος

H Athena (1/3 ΜΕΤΣ) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 3,149 μηνύματα.

H Eileen έγραψε: στις 16:24, 15-02-19:

#15
Littlefinger, δεν καταλαβαίνω γιατί παίρνεις προσωπικά τα σχόλια του θέματος. Το θέμα δεν έχει σαν επιδίωξη μία γενίκευση, που να θίγει τη νέα γενιά. Σκοπός είναι η συζήτηση γύρω από την παρεχόμενη εκπαίδευση με την πάροδο των ετών. Ακόμη και αν θεωρηθεί ότι το επίπεδο της προσφερόμενης εκπαίδευσης δεν είναι ανάλογο των προηγουμενων ετών, αυτό reflects badly στη διοίκηση του υπουργείου παιδείας, στους παρελθόντες υπουργούς, σε 1000 άλλους και τελευταία στους μαθητές, καθώς δεν έχουν καν λόγο για το περιεχόμενο της ύλης αλλά και την μέθοδο διδασκαλίας.
That being said, σε κάθε γενιά υπάρχουν μαθητές με μία φυσική κλίση, ένα έντονο ενδιαφέρον προς τη μάθηση. Σε κάθε γενιά επίσης, υπάρχουν οι μαθητές που δεν ενδιαφέρονται (σε μεγαλύτερες βαθμίδες) ή δεν έχουν λάβει το κατάλληλο κίνητρο ακόμη (στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση).
Η σημαντική διαφορά της εκπαίδευσης σήμερα είναι ότι ζούμε στην περίοδο της τεχνολογίας και της πληροφόρησης. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι ένας μαθητής, μπορεί άμεσα και cost-free να κάνει μία αναζήτηση στο διαδίκτυο και να τσεκάρει αυτό που μαθαίνει, να βρει παραπάνω υλικό κ.ο.κ.
Το λάθος που πιστεύω ότι έγινε αναφορικά με την ελληνική εκπαίδευση είναι ότι παρερμηνεύθηκαν τελείως κάποιες νεώτερες αντιλήψεις της παιδαγωγικής και εφαρμόστηκαν με στρεβλό τρόπο - τρανό παράδειγμα η αντιγραφή/ορθογραφία που τείνει να καταργηθεί, "για να μην έχουν πολλά τα παιδιά στο σπίτι". Ναι, είναι σημαντικό για τα παιδιά και τους νέους να έχουν προσωπικό χρόνο, αλλά και η "δουλειά για το σπίτι" έχει και αυτή εκπαιδευτικό χαρακτήρα, όχι μόνο μαθησιακό.
Ένα επίσης τραγικό λάθος [another unpopular opinion coming up] είναι κατά τη γνώμη μου η κατάργηση της βάσης του 10. Μέγα σφάλμα.

Τέλος, θεωρώ ότι η συζήτηση αυτή, που γίνεται αρκετά συχνά, λαμβάνει λάθος προσανατολισμό - ίσως και για αυτό η διαμαρτυρία κάποιων νεώτερων παιδιών, εδώ. Υπάρχει μία έντονη ενδογένεια στο εκπαιδευτικό σύστημα, εν ολίγοις, ό,τι τους διδάξεις, αυτό θα μάθουν τα παιδιά. Μειώνοντας ύλες, απλοποιώντας διαδικασίες, με τι λογική περιμένουμε εξαιρετικές επιδόσεις στις πανελλήνιες; Τι συγκρίσεις κάνουμε;
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

jims

Φοιτητής

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 21 ετών και Φοιτητής του τμήματος Νομικής (ΑΕΙ/Αθήνα) . Έχει γράψει 539 μηνύματα.

O jims https://www.ischool.gr/ έγραψε: στις 19:37, 15-02-19:

#16
Αρχική Δημοσίευση από Littlefinger
Μάλλον εσείς οι παλιοί(αγαπήτε Jims)πρέπει λίγο να μπείτε σε μια ταξή γιατί μου φαίνεται ξεχάσατε... Δεν θυμάμαι εγώ η μητέρα μου να έκανε ύλη τρίτης λυκείου μαθηματικά στην Β λυκείου,αοθ,αεππ των οικονομικών ,βιολόγια κατεύθυνσης και χημεία γ΄λυκειου των θετικών ή ιστορία και αρχαία των θεωρητικών. Δεν θυμάμαι εγώ ποτέ κανείς να έκανε κυκλική κίνηση στην 1η λυκείου.Δεν θυμάμαι να κάνατε απο βοηθήματα αλλά απο τα "γενικής παιδείας" που ειναι γελοία και χαιρόσασταν μάλιστα αν λύνατε και καμιά άσκηση...Όπως και επίσης, δεν θυμάμαι ποτέ κανέναν στην ηλικία μου να ήταν τόσο ωρίμος και να κατέχει το κατάλληλο γνωστικό επίπεδο και τις δεξιότητες ώστε να μπορέσει να παρεβρεθεί σε συνέδρια και ευρωκοινοβούλια και να συζητήσει για θέματα που αφορούν την ανάπτηξη,την πρόοδο και κατα συνεπεία την ευημερία της κοινωνίας. Όταν λοιπόν εσύ αερολογείς και δεν τεκμηριώνεις τις απόψεις σου με επιχειρήματα,κανονικά δεν θα έπρεπε να μπω στην διαδικασία να απαντήσω.Έπειδη όμως η άγνοια σου επηρεάζει και την κοινώ γνώμη,νιώθω υποχρεωμένος να πάρω θέση. Έχοντας συμμετάσχει σε διάφορους διαγωνισμούς,συνέδρια,ευροκοινοβούλια μέσω των προγραμμάτων <<Σχολεία Πρέσβης>> -Δεν θύμαμαι στην δικιά σας γενιά να υπήρχε κάτι τετοίο,και δεν είναι και το μονάδικο πρόγραμμα που στοχεύει στην ευαισθητοποίση του εφήβου και την ενημέρωση του για σύγχρονα προβλήματα...-μπορώ με σιγουριά να σου πω πως η κριτική σκέψη των νέων σήμερα και το γνωστικό τους επίπεδο είναι αρκετά υψηλότερο σε σχέση με προηγούμενες γενιές. Είναι ολοφάνερο πως όλη αυτή η απαισιοδοξία και απαξίωση της "νέας γενιάς" πηγάζει απο τις προκαταλήψεις που σχηματίζετε εξαιτίας της δικιάς σας θέλησης να παραμερίσετε την "καλή πλεύρα" και να εστιάσετε στους ηλίθιους που πάντα ήταν,είναι και θα είναι περισσότεροι, τόσοι ώστε να μπορούν να διαστρεβλώσουν την πραγματικότητα,να την αλλοιώσουν και κατ΄επέκταση να επηρεάσουν και τους υπολοίπους στο κοινωνικό τους περιβαλλόν. Με λίγα λόγια καταλήγουμε έτσι σε αυτό το σήμειο που η γεφύρωση του χάσματος γενεών είναι δύσκολο να πραγματοποιήθει...συγχαρητήρια ώ γενιά της εξέλιξης! ...
Καταρχάς αποφοίτησα πριν από 2,5 xρόνια, οπότε το χάσμα ανάμεσα μας δεν είναι και τόσο μεγάλο. Επομένως δεν καταλαβαίνω τη χρήση του β΄πληθυντικού προσώπου (εσείς οι παλιοί(αγαπήτε Jims), μπείτε, ξεχάσατε). Μιλάς λες και είμαι οκτασίων χρονών και δεν έχω καμία επαφή με την ισχύουσα πραγματικότητα.

Αυτό που έχω να σου επισημάνω είναι ότι μπορεί εσύ να διαθέτεις κάποιες δεξιότητες και γνωστικές ικανότητες, όμως αυτό δεν συνεπάγεται ότι αυτά τα διαθέτει η πλειοψηφία των μαθητών. Και μάλλον από τον τρόπο που γράφεις φαίνεται ότι δεν αντιπροσωπεύεις τον μέσο μαθητή. Και βέβαια δεν ευθύνονται τα παιδιά αυτά για την κατάσταση στην οποία έχουν περιέλθει.(δεν ψέγω τη νέα γενιά αλλά το σύστημα που σκοπίμως οδήγησε στην πτώση του επιπέδου των μαθητών)

Παρ' όλα αυτά, εφόσον λες ότι δεν έχω επιχειρήματα, δες τις εκθέσεις του ΟΟΣΑ για τις επιδόσεις των μαθητών σε γλώσσα και μαθηματικά. Να διευκρινίσω σε αυτό το σημείο ότι δεν σημαίνει πως ό, τι λέει ο ΟΟΣΑ αντικατοπτρίζει πλήρως την πραγματικότητα, και συνεπώς δεν πρέπει να εκλαμβάνεται το κάθε πόρισμα του ως κάτι που είναι θέσφατο, αλλά είναι μια ένδειξη που δεν μπορεί να αγνοηθεί.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Andypro

Μαθητής Γ' λυκείου

Ο Andypro αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 16 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου . Έχει γράψει 533 μηνύματα.

O Andypro έγραψε: στις 23:03, 15-02-19:

#17
Αρχική Δημοσίευση από jims
Καταρχάς αποφοίτησα πριν από 2,5 xρόνια, οπότε το χάσμα ανάμεσα μας δεν είναι και τόσο μεγάλο. Επομένως δεν καταλαβαίνω τη χρήση του β΄πληθυντικού προσώπου (εσείς οι παλιοί(αγαπήτε Jims), μπείτε, ξεχάσατε). Μιλάς λες και είμαι οκτασίων χρονών και δεν έχω καμία επαφή με την ισχύουσα πραγματικότητα.

Αυτό που έχω να σου επισημάνω είναι ότι μπορεί εσύ να διαθέτεις κάποιες δεξιότητες και γνωστικές ικανότητες, όμως αυτό δεν συνεπάγεται ότι αυτά τα διαθέτει η πλειοψηφία των μαθητών. Και μάλλον από τον τρόπο που γράφεις φαίνεται ότι δεν αντιπροσωπεύεις τον μέσο μαθητή. Και βέβαια δεν ευθύνονται τα παιδιά αυτά για την κατάσταση στην οποία έχουν περιέλθει.(δεν ψέγω τη νέα γενιά αλλά το σύστημα που σκοπίμως οδήγησε στην πτώση του επιπέδου των μαθητών)

Παρ' όλα αυτά, εφόσον λες ότι δεν έχω επιχειρήματα, δες τις εκθέσεις του ΟΟΣΑ για τις επιδόσεις των μαθητών σε γλώσσα και μαθηματικά. Να διευκρινίσω σε αυτό το σημείο ότι δεν σημαίνει πως ό, τι λέει ο ΟΟΣΑ αντικατοπτρίζει πλήρως την πραγματικότητα, και συνεπώς δεν πρέπει να εκλαμβάνεται το κάθε πόρισμα του ως κάτι που είναι θέσφατο, αλλά είναι μια ένδειξη που δεν μπορεί να αγνοηθεί.
Τα φυτά είναι που μειώνονται με τα χρόνια. Από όσους συμμαθητές ξέρω, όλοι από πέρσι εστιάστηκαν σχεδόν αποκλειστικά στα μαθήματα που θα τους απασχολήσουν σε Πανελλαδικό επίπεδο. Στο παρελθόν ήταν περισσότεροι πιστεύω οι μαθητές που και στην Γ' Λυκείου θα άνοιγαν 10 φορές το βιβλίο στη γενική παιδεία. Τώρα αυτοί είναι 1-2, διότι ξέρουν οι μαθητές, πλέον, ότι οι βαθμοί θα μπουν στο τέλος είτε διαβάσουν είτε όχι (17-20 όλοι).

Αυτό σίγουρα δεν ισχύει μόνο για το Λύκειο, αλλά οι τελευταίες γενιές έχουμε "αποποινικοποιήσει" την αδιαβασία σε μη Πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθημάτα, σε όλη τη διάρκεια της εκπαίδευσης. Και το θεωρώ, σχετικά, λογικό να συμβαίνει, λόγω και της κρίσης που υπάρχει - τα επαγγέλματα ζητούν εξειδίκευση. Αυτό είναι και το υγιές.

Παλιά (στην αρχή της χρονικής τοποθέτησης του meme) ήταν ντροπή να φέρεις 4άρια, 5άρια, 9άρια. Έβγαζες ΜΟ 13-14 αν έγραφες 10άρια και 11άρια. Αλλιώς, έμενες.

Εκεί είναι που μπάζει το εκπαιδευτικό σύστημα.

Οι νέες γενιές, γενικά, δεν ξέρουν πολλά από ιστορία, λογοτεχνία, γεωμετρία, αλλά ξέρουν να χρησιμοποιούν καλά τον Η/Υ και έχουν και λόγω κρίσης μία καλύτερη αντίληψη για το τι συμβαίνει έξω από θέματα εργασίας.
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Ανώνυμος Αλκοολικός

Φοιτητής

Ο Ανώνυμος Αλκοολικός αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών , Φοιτητής του τμήματος Οικονομικών Επιστημών ΕΚΠΑ (Αθήνα) και μας γράφει απο Πετράλωνα (Αττική). Έχει γράψει 4,652 μηνύματα.

O Ανώνυμος Αλκοολικός έγραψε: στις 01:21, 16-02-19:

#18
Παιδιά ζούμε 4η βιομηχανική επανάσταση.
Ποιο χρήσιμο είναι να ξέρεις Η/Υ παρά Οδύσσεια, Ελένη και Οικιακή Οικονομία.

Σοβαρά βάλτε έναν 40αρη+ στον Η/Υ έστω στο excel και word σε πόση ώρα θα τα παρατήσει;
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Felid

Διακεκριμένο μέλος

H Felid αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,887 μηνύματα.

H Felid έγραψε: στις 11:25, 17-02-19:

#19
Αρχική Δημοσίευση από Ανώνυμος Αλκοολικός
Ποιο χρήσιμο είναι να ξέρεις Η/Υ παρά Οδύσσεια, Ελένη και Οικιακή Οικονομία.

Σοβαρά βάλτε έναν 40αρη+ στον Η/Υ έστω στο excel και word σε πόση ώρα θα τα παρατήσει;
Αυτό ονομάζεται τεχνοκρατική εκπαίδευση.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Eileen (Athena (1/3 ΜΕΤΣ))

Τιμώμενο Μέλος

H Athena (1/3 ΜΕΤΣ) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 3,149 μηνύματα.

H Eileen έγραψε: στις 14:20, 17-02-19:

#20
Αρχική Δημοσίευση από Ανώνυμος Αλκοολικός
Παιδιά ζούμε 4η βιομηχανική επανάσταση.
Ποιο χρήσιμο είναι να ξέρεις Η/Υ παρά Οδύσσεια, Ελένη και Οικιακή Οικονομία.

Σοβαρά βάλτε έναν 40αρη+ στον Η/Υ έστω στο excel και word σε πόση ώρα θα τα παρατήσει;
Σκοπός της εκπαίδευσης (ευτυχώς) δεν είναι μόνο η παροχή χρήσιμων γνώσεων.

Όσο για αυτό με τον 40+ δεν είναι μόνο μία γελοία γενίκευση που συνιστά και λογικό σφάλμα αλλά δεν αντικατοπτρίζει καν την πραγματικότητα...
3
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Χρήστες

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα.
     
  • (View-All Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 30 μέρες:
    Μέχρι και αυτή την στιγμή δεν έχει δει το θέμα κάποιο ορατό μέλος

Βρείτε παρόμοια

  • Παρόμοια Θέματα
    • Επαγγελματική Εκπαίδευση - Από Civilara
      Το θέμα έχει λάβει 0 απαντήσεις και βρίσκεται στην κατηγορία ΙΕΚ & Κολλέγια.
      Το τελευταίο του μήνυμα δημοσιεύτηκε 07-09-14 στις 18:03.
    • Ιδιωτική Εκπαίδευση - Από vaggelis1984
      Το θέμα έχει λάβει 8 απαντήσεις και βρίσκεται στην κατηγορία Νεανικά θέματα.
      Το τελευταίο του μήνυμα δημοσιεύτηκε 19-02-13 στις 20:34.
    • Διαδικτυακή Εκπαίδευση - Από Ricky
      Το θέμα έχει λάβει 5 απαντήσεις και βρίσκεται στην κατηγορία Η Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
      Το τελευταίο του μήνυμα δημοσιεύτηκε 23-11-10 στις 21:05.
    • Μια σωστότερη εκπαίδευση. - Από Bkid
      Το θέμα έχει λάβει 8 απαντήσεις και βρίσκεται στην κατηγορία Εκπαιδευτικοί - Καθηγητές.
      Το τελευταίο του μήνυμα δημοσιεύτηκε 03-08-09 στις 22:16.
  • Προηγούμενο Θέμα Επόμενο Θέμα