×
Επεξεργασία Προφίλ Επεξεργασία Avatar Επεξεργασία Υπογραφής Επεξεργασία Επιλογών E-mail και Κωδικός Ρυθμίσεις Ειδοποιήσεων
×
Αποσύνδεση Οι Συνδρομές μου Το Προφίλ μου Τα Posts μου Τα Threads μου Λίστα Επαφών Αντιδράσεις σε Posts μου Παραθέσεις των Posts μου Αναφορές σε Εμένα Ενέργειες Συντονιστών Αόρατος Χρήστης

Το iSchool είναι η μεγαλύτερη μαθητική διαδικτυακή κοινότητα με 68,347 εγγεγραμμένα μέλη και 2,453,599 μηνύματα σε 77,719 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το iSchool άλλα 577 άτομα.

Καλώς ήρθατε στο iSchool!

Εγγραφή Βοήθεια

Κατάληψη σε σχολείο της Θεσσαλονίκης λόγω της αποβολής ενός μαθητή

Eileen (Athena (1/3 ΜΕΤΣ))

Τιμώμενο Μέλος

H Athena (1/3 ΜΕΤΣ) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής του τμήματος Οικονομικών Επιστημών Παν. Μακεδονίας (Θεσσαλονίκη) και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 2,953 μηνύματα.

H Eileen έγραψε: στις 23:54, 04-02-19:

#1
Κατάληψη σε σχολείο της Θεσσαλονίκης, με αίτημα την αποβολή ενός μαθητή.
Αναλυτικά:
Δραματικές καταστάσεις βιώνει οικογένεια 12χρονου μαθητή στη Θεσσαλονίκη, αντιμετωπίζοντας οξύ πρόβλημα με την προσαρμογή και ομαλή ένταξή του στο σχολικό περιβάλλον.

Το παιδί που φοιτά στο 2ο Γυμνάσιο Καλαμαριάς εξαιτίας ενός συνδρόμου που έχει εκ γενετής, εμφανίζει επιθετικότητα, αντικοινωνική συμπεριφορά και μαθησιακές δυσκολίες. Ο μαθητής έχει ενταχθεί σε πρόγραμμα του ΚΕΣΥ και παρακολουθείται, ωστόσο συγκεκριμένες συνθήκες στο σχολικό περιβάλλον φαίνεται να μην ευνοούν την ένταξή του σ’ αυτό.
«Όταν ενημερώθηκα για την συγκεκριμένη κατάληψη, έδωσα εντολή να κατέβει αμέσως η ανακοίνωση που ονομάτιζε τον μαθητή. Θα ερευνήσουμε το περιστατικό και θα ζητήσουμε εξηγήσεις από τη διεύθυνση του σχολείου» δηλώνει στη «ΜτΚ» ο περιφερειακός διευθυντής εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας, Παναγιώτης Ανανιάδης. Την υπόθεση θα εξετάσει και η Ομοσπονδία Γονέων και Κηδεμόνων Κεντρικής Μακεδονίας. «Καταδικάζουμε κάθε προσπάθεια στιγματισμού μαθητή, πόσο μάλλον όταν ένα παιδί αντιμετωπίζει και ιατρικά προβλήματα. Θα ερευνηθεί αν υπάρχει ευθύνη του σχολείου» σημειώνει ο πρόεδρος της ομοσπονδίας, Αθανάσιος Κοκονάς. Σύμφωνα με τον κ. Ανανιάδη θα γίνει συνδιάσκεψη όλων των αρμόδιων φορέων για να βρεθεί λύση για τον μαθητή.

«Το έχουν τρελάνει το παιδί μου»

Κραυγή αγωνίας για το παιδί του εκφράζει μέσα από την «ΜτΚ» ο πατέρας του 12χρονου, ζητώντας την βοήθεια των υπεύθυνων φορέων για τη σωστή και συντεταγμένη εκπαίδευση του μαθητή σε συνθήκες που οφείλει να προβλέπει το Υπουργείο Παιδείας. «Είναι θλιβερή και άθλια η κατάσταση που βιώνουμε. Το έχουν τρελάνει το παιδί μου. Φοβάμαι τα χειρότερα.» δηλώνει ο πατέρας του 12χρονου.

Οι γονείς έχουν καταθέσει όλες τις ιατρικές γνωματεύσεις από το Νοσοκομείο «Ιπποκράτειο» και το ΚΕΔΔΥ Α’ Θεσσαλονίκης που επιβεβαιώνουν την γενετική παρέκκλιση του παιδιού τους. Μάλιστα, από τον Νοέμβριο έχουν προσλάβει έναν φιλόλογο για να είναι συνέχεια με το παιδί στο σχολείο, ενώ από τον Δεκέμβριο ξεκίνησε και το πρόγραμμα παράλληλης στήριξης πλήρους ωραρίου που προβλέπει το ΚΕΣΥ. Ο μαθητής έχει το δικαίωμα της διαλειμματικής παρακολούθησης και της συνέχισης παράδοσης μαθήματος κατά μόνας όταν το κρίνουν απαραίτητο οι εκπαιδευτικοί του ΚΕΣΥ που τον παρακολουθούν.

Ο πατέρας του 12χρονου καταγγέλλει πως η διεύθυνση του σχολείου δεν υποστηρίζει το πρόγραμμα ένταξης και πως δεν υπάρχει η αναγκαία ειδική μεταχείριση. «Από την αρχή της χρονιάς μέχρι και να αρχίσει το πρόγραμμα, έχουν δώσει τουλάχιστον 150 ωριαίες αποβολές στο παιδί. Ζητήσαμε την στοιχειώδη ευαισθησία από τη διεύθυνση του σχολείου, αλλά η απάντηση που πήραμε ήταν πως η διευθύντρια θεωρεί ότι όλα τα παιδιά είναι ίδια και ότι δεν υπάρχει καμία ιδιαιτερότητα, ενώ υπάρχουν ιατρικές γνωματεύσεις».

Οι «κατηγορίες»

Μαθητές και γονείς από εκείνους που επιθυμούν την απομάκρυνση του παιδιού κατηγορούν τον 12χρονο για φθορές, σωματική βία ακόμα και παρενόχληση που αγγίζει τα όρια της σεξουαλικής, ενώ αυτά επικαλείται το 15μελές του σχολείου ως λόγους που οδήγησαν στην κατάληψη του σχολείου. Οι γονείς αλλά και ο φιλόλογος Αλέξανδρος Μεσίγκας που είναι συνέχεια με τον μαθητή, διαψεύδουν τις κατηγορίες. «Το παιδί είχε απειληθεί και για να δείξει ισχυρός είπε ότι έχει μαζί του σουγιά, αλλά δεν είχε» αναφέρει ο φιλόλογος που βρίσκεται στο πλευρό του 12χρονου από τις 8:15 έως και 14:00 σε καθημερινή βάση.

Η έλλειψη φίλων, οδηγεί τον 12χρονο σε διάφορες πράξεις για να κερδίσει την προσοχή, σύμφωνα με τον κ. Μεσίγκα. «Πολλές φορές άλλοι μαθητές τού λένε να κάνει πράγματα, όπως να κοροϊδέψει καθηγητές ή να πετάξει χαρτάκια και ο ίδιος το κάνει για να γίνει αρεστός» σημειώνει ο καθηγητής, δίνοντας έμφαση στην ψυχολογία που μπορούν να έχουν τα παιδιά της Α’ Γυμνασίου. «Θέλει κατανόηση και χρόνο για να μπορέσει να ενταχθεί κανονικά σε ένα σύνολο. Το παιδί έχει βιώσει μεγάλη απόρριψη» δηλώνει ο κ. Μεσίγκας.

«Δεν ήμουν ποτέ μάρτυρας περιστατικού, αλλά γνωρίζω πως ο μαθητής μιλάει πολύ άσχημα στα παιδιά» δηλώνει μητέρα μαθητή του 2ΟΥ Γυμνασίου Καλαμαριάς. «Ούτε αυτός προστατεύεται, αλλά ούτε και τα δικά μας παιδιά. Έπρεπε η πολιτεία να έχει ενδιαφερθεί και να υπάρχει συνεργασία» τονίζει.

«Φώναξαν αστυνομία για να τον συλλάβουν»

Ενδεικτικό της κατάστασης -αλλά και της ψυχολογίας του μικρού- είναι πως έπειτα από ωριαία αποβολή που είχε πάρει, έσπασε το τζάμι ενός παραθύρου. Σύμφωνα με τον πατέρα του 12χρονου, η διεύθυνση του σχολείου φώναξε την αστυνομία για το περιστατικό. «Πήγα στο σχολείο και είδα δυο αστυνομικούς που κάλεσαν για να συλλάβουν το παιδί. Εξήγησα στις αρχές την κατάσταση και έληξε το περιστατικό». Ο γονέας δηλώνει στη «ΜτΚ» πως δεν βρίσκει γόνιμο έδαφος για να συνεργαστεί με τη διεύθυνση του σχολείου και γι’ αυτό αναμένεται να προβεί σε καταγγελίες στο Υπουργείο Παιδείας και όλες τις αρμόδιες αρχές, ώστε να οριστεί τι πρέπει να γίνει.

Η «ΜτΚ» προσπάθησε να επικοινωνήσει επανειλημμένα με την διευθύντρια του σχολείου, αλλά η απάντηση του σχολείου ήταν πως δεν έχουν τίποτα να δηλώσουν -και μάλιστα μας προέτρεψαν να μην ξανακαλέσουμε, καθώς η διευθύντρια δεν θα θελήσει να σχολιάσει το θέμα!
*Δημοσιεύθηκε στη "ΜτΚ" στις 3 Φεβρουαρίου 2019
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Johnny15 (Γιάννης)

Φοιτητής

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 9,350 μηνύματα.

O Johnny15 έγραψε: στις 00:22, 05-02-19:

#2
Και τι να κάνει το σχολείο δηλαδή; Αν ο μαθητής βρίζει και χτυπάει άλλα παιδιά επειδή έχει κάποια ιατρική γνωμάτευση τότε όλα καλά;
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Eileen (Athena (1/3 ΜΕΤΣ))

Τιμώμενο Μέλος

H Athena (1/3 ΜΕΤΣ) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής του τμήματος Οικονομικών Επιστημών Παν. Μακεδονίας (Θεσσαλονίκη) και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 2,953 μηνύματα.

H Eileen έγραψε: στις 00:30, 05-02-19:

#3
Αρχική Δημοσίευση από Johnny15
Και τι να κάνει το σχολείο δηλαδή; Αν ο μαθητής βρίζει και χτυπάει άλλα παιδιά επειδή έχει κάποια ιατρική γνωμάτευση τότε όλα καλά;
Είναι "λιγότερο" μαθητής ο συγκεκριμένος; Δεν έχει δικαίωμα στην εκπαίδευση;
Εμένα οι καταγγελίες τόσο του γονέα, όσο και της φιλολόγου που είναι συνοδός, με προβλημάτισαν πάρα πολύ..
1
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Johnny15 (Γιάννης)

Φοιτητής

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 9,350 μηνύματα.

O Johnny15 έγραψε: στις 00:38, 05-02-19:

#4
Αρχική Δημοσίευση από Eileen
Είναι "λιγότερο" μαθητής ο συγκεκριμένος; Δεν έχει δικαίωμα στην εκπαίδευση;
Εμένα οι καταγγελίες τόσο του γονέα, όσο και της φιλολόγου που είναι συνοδός, με προβλημάτισαν πάρα πολύ..

Δεν είπα ότι είναι λιγότερο μαθητής. Αλλά είναι ένα προβληματικό παιδί που μπορεί να προκαλεί πολύ περισσότερα προβλήματα σε άλλα παιδιά. Είναι σαν να μου λες να βάλουμε έναν ψυχασθενή στην τάξη και κλαιν μαιν αν δέρνει άλλα παιδιά. Ε όχι. Αν έχει τέτοιου είδους προβλήματα που κατέληξαν να φωνάξουν μέχρι και την αστυνομία τότε δεν μπορεί να είναι σε μια τάξη. Είναι επικίνδυνος για τα άλλα παιδιά.
1
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Unseen skygge

Διάσημο Μέλος

Ο Unseen skygge αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 646 μηνύματα.

O Unseen skygge έγραψε: στις 01:21, 05-02-19:

#5
Απ'όσο ξέρω το συγκεκριμένο παιδί έχει αυτισμό και μάλιστα σοβαρό. Οπότε Ναι δεν είναι λιγότερο μαθητής από τους άλλους αλλα υπάρχουν ειδικά σχολεία για τέτοιες περιπτώσεις δεν γίνεται αλλιώς
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Himela

Συντονίστρια

H Himela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 37 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13,596 μηνύματα.

H Himela σ' όποιον αρέσουμε... έγραψε: στις 08:48, 05-02-19:

#6
Εγώ πάντως γνωρίζω ένα παιδί το οποίο δέρνει, βρίζει και γενικά ασκεί χοντρό μπούλινγκ σε συμμαθητές του και δεν το θέλει κανείς. Το συγκεκριμένο έχει διαγνωστεί με κάποια διαταραχή. Αν όμως ήμουν γονιός των άλλων παιδιών, σίγουρα θα έκανα πολλές κινήσεις να αποβληθεί το παιδί αυτό γιατί οι γονείς του δεν έχουν καταλάβει τη σοβαρότητα της κατάστασης. Το μπούλινγκ δημιουργεί ψυχολογικά προβλήματα κάποιες φορές και για όλη τη ζωή. Ε δε θα έχω εγώ ένα κωλόπαιδο με το συμπάθειο που οι γονείς δε θέλουν να το βάλουν σε πρόγραμμα να τρομοκρατεί το δικό μου παιδί. Θα τους έπαιρνε ο διάολος.

Τώρα το αν είναι αυτιστικό, αυτό όπως ειπώθηκε και παραπάνω πρέπει να πάει σε άλλου τύπου σχολείο κι όχι να αναστατώνει τόσους μαθητές και γονείς. Καλώς ή κακώς, έτσι είναι.
2
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

harry akritas

Περιβόητο Μέλος

Ο harry akritas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 19 ετών . Έχει γράψει 1,269 μηνύματα.

O harry akritas έγραψε: στις 10:45, 05-02-19:

#7
Πολλές φορές οι γονείς κλείνουν τα μάτια στα προβλήματα των παιδιών τους και προσπαθούν να θεωρούν ότι είναι σαν όλα τα υπόλοιπα παιδιά. Κάπως έτσι πρέπει να ισχύει και σε αυτήν την περίπτωση. Στέλνουν το παιδί σε κανονικό σχολείο για να μην «περιθωριοποιηθεί», ενώ αμελούν ότι φυσικά θέλει διαφορετική, ειδική μεταχείριση. Αφού πάει σε κάποιο ειδικό σχολείο, όπου θα μπορεί να εξοικειωθεί με το πρόβλημά του και να μάθει κάποιους κανόνες συμπεριφοράς ώστε να μπορεί όσο το δυνατόν να το καλύπτει και να φέρεται όσο γίνεται περισσότερο εντός «κοινωνικών ορίων», θα έχει αργότερα την ευκαιρία να ενταχθεί πιο ομαλά στην κοινωνία. Στο μέλλον μπορεί να σκοτώσει κανέναν κι οι γονείς του να πουν «ναι, όμως δεν βλέπετε ότι έχει χαρτί γιατρού;». Κι οι γονείς δεν βλέπουν ότι δεν έκαναν τίποτα τόσα χρόνια γι’ αυτό;
6
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Eileen (Athena (1/3 ΜΕΤΣ))

Τιμώμενο Μέλος

H Athena (1/3 ΜΕΤΣ) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής του τμήματος Οικονομικών Επιστημών Παν. Μακεδονίας (Θεσσαλονίκη) και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 2,953 μηνύματα.

H Eileen έγραψε: στις 14:56, 05-02-19:

#8
Αρχική Δημοσίευση από Johnny15
Δεν είπα ότι είναι λιγότερο μαθητής. Αλλά είναι ένα προβληματικό παιδί που μπορεί να προκαλεί πολύ περισσότερα προβλήματα σε άλλα παιδιά. Είναι σαν να μου λες να βάλουμε έναν ψυχασθενή στην τάξη και κλαιν μαιν αν δέρνει άλλα παιδιά. Ε όχι. Αν έχει τέτοιου είδους προβλήματα που κατέληξαν να φωνάξουν μέχρι και την αστυνομία τότε δεν μπορεί να είναι σε μια τάξη. Είναι επικίνδυνος για τα άλλα παιδιά.
Γιάννη, δε πήγα να σου βάλω λόγια! Απλά, έθεσα κάποια ερωτήματα που με προβληματίζουν, διότι δεν έχω καταλήξει σε μία άποψη πάνω στο συγκεκριμένο θέμα. Οπότε, μην πας εσύ να κάνεις κάτι τέτοιο. Υποστήριξα πουθενά ότι είναι οκ να δέρνει άλλα παιδιά; Ο δικός μου προβληματισμός είχε αφετηρία την στάση της διευθύντριας περισσότερο, για την οποία όλοι οι μαθητές είναι ίδιοι ανεξαρτήτως ιατρικών παθήσεων. Μου θύμησε αυτό:


Αρχική Δημοσίευση από Unseen skygge
Απ'όσο ξέρω το συγκεκριμένο παιδί έχει αυτισμό και μάλιστα σοβαρό. Οπότε Ναι δεν είναι λιγότερο μαθητής από τους άλλους αλλα υπάρχουν ειδικά σχολεία για τέτοιες περιπτώσεις δεν γίνεται αλλιώς
Δεν γνωρίζω τι είδους ασθένεια έχει, ούτε οι πηγές που διάβασα την κατονομάζουν.
Μέχρι πρόσφατα (δεν γνωρίζω αν έχει αλλάξει ο νόμος) η ένταξη ενός μαθητή σε ειδικά σχολεία δεν ήταν απόφαση των γονέων του, αλλά του ΚΕΔΔΥ. Δηλαδή, η γνωμάτευση των γιατρών και η δική τους απόφαση ήταν αυτή που έκρινε που θα φοιτήσει ο μαθητής. Σε περίπτωση μάλιστα, που ο γονέας και ο γιατρός διαφωνούσαν, υπερίσχυε η γνώμη του γιατρού. Το οποίο σημαίνει, πως για να φοιτά στο συγκεκριμένο σχολείο ο μαθητής, αυτό έχει γίνει με τη σύμφωνη γνώμη των ειδικών.
Αν έχει αλλάξει αυτό ή αν η δική μου γνώση είναι λανθασμένη, παρακαλώ τους ειδικούς να με διαψεύσουν! =)

Αρχική Δημοσίευση από harry akritas
Πολλές φορές οι γονείς κλείνουν τα μάτια στα προβλήματα των παιδιών τους και προσπαθούν να θεωρούν ότι είναι σαν όλα τα υπόλοιπα παιδιά. Κάπως έτσι πρέπει να ισχύει και σε αυτήν την περίπτωση. Στέλνουν το παιδί σε κανονικό σχολείο για να μην «περιθωριοποιηθεί», ενώ αμελούν ότι φυσικά θέλει διαφορετική, ειδική μεταχείριση. Αφού πάει σε κάποιο ειδικό σχολείο, όπου θα μπορεί να εξοικειωθεί με το πρόβλημά του και να μάθει κάποιους κανόνες συμπεριφοράς ώστε να μπορεί όσο το δυνατόν να το καλύπτει και να φέρεται όσο γίνεται περισσότερο εντός «κοινωνικών ορίων», θα έχει αργότερα την ευκαιρία να ενταχθεί πιο ομαλά στην κοινωνία. Στο μέλλον μπορεί να σκοτώσει κανέναν κι οι γονείς του να πουν «ναι, όμως δεν βλέπετε ότι έχει χαρτί γιατρού;». Κι οι γονείς δεν βλέπουν ότι δεν έκαναν τίποτα τόσα χρόνια γι’ αυτό;
Βασικά ας μην προτρέχουμε στο μέλλον γιατί είναι άδικο να κρίνουμε μία κατάσταση από κάτι που δεν έχει συμβεί ακόμη. Οκ, ας μην τον βγάλουμε ακόμη φονιά
Συμφωνώ απόλυτα στο ότι χρειάζεται διαφορετική αντιμετώπιση. Απλά αναρωτιέμαι, γιατί δεν έλαβε αυτή την μεταχείριση στο σχολείο.
Αρχική Δημοσίευση από Himela
Εγώ πάντως γνωρίζω ένα παιδί το οποίο δέρνει, βρίζει και γενικά ασκεί χοντρό μπούλινγκ σε συμμαθητές του και δεν το θέλει κανείς. Το συγκεκριμένο έχει διαγνωστεί με κάποια διαταραχή. Αν όμως ήμουν γονιός των άλλων παιδιών, σίγουρα θα έκανα πολλές κινήσεις να αποβληθεί το παιδί αυτό γιατί οι γονείς του δεν έχουν καταλάβει τη σοβαρότητα της κατάστασης. Το μπούλινγκ δημιουργεί ψυχολογικά προβλήματα κάποιες φορές και για όλη τη ζωή. Ε δε θα έχω εγώ ένα κωλόπαιδο με το συμπάθειο που οι γονείς δε θέλουν να το βάλουν σε πρόγραμμα να τρομοκρατεί το δικό μου παιδί. Θα τους έπαιρνε ο διάολος.

Τώρα το αν είναι αυτιστικό, αυτό όπως ειπώθηκε και παραπάνω πρέπει να πάει σε άλλου τύπου σχολείο κι όχι να αναστατώνει τόσους μαθητές και γονείς. Καλώς ή κακώς, έτσι είναι.
Σύλβια, μάλλον χάθηκε κάτι στην μετάφραση. Γνωρίζεις ένα τέτοιο παιδί;
Ας συμφωνήσουμε πως το παιδί έχει κάποια γενετική διαταρραχή. Είναι σωστό να χαρακτηρίζεις "κωλόπαιδο" ένα παιδί, για ένα χαρακτηριστικό το οποίο είναι στο DNA του; Δεν ήταν επιλογή του να γεννηθεί με αυτή την πάθηση. Θεωρώ ότι αυτή η πρώτη στάση σου οφείλεται στην έντονη φόρτισή σου, έχοντας βάλει την θέση σου στην πλευρά των γονιών των άλλων παιδιών.
Ίσως εγώ να είμαι περίεργη, αλλά η πρώτη μου σκέψη ήταν πόσο διαφορετικός και ακατανόητος πρέπει να είναι ο κόσμος στα μάτια αυτού του παιδιού.

Μπορώ να πω ότι καταλαβαίνω και τις δύο πλευρές. Είναι απόλυτα λογικό οι γονείς των παιδιών να ανησυχήσουν και να προσπαθήσουν να προστατέψουν τα παιδιά τους. Κάθε γονιός ανησυχεί και θέλει το καλύτερο για το παιδί του. Αυτό που έχω παρατηρήσει και από δικές μου εμπειρίες όμως, είναι πως η άγνοια για το ξένο και το διαφορετικό δημιουργεί φόβο και οι αντιδράσεις υπό αυτό το συναίσθημα δεν είναι πάντα οι καλύτερες.

Από την άλλη, είναι οι γονείς του παιδιού, οι οποίοι καταγγέλουν ότι το σχολείο δεν ήταν καθόλου υποστηρικτικό, ως όφειλε. Με ποια λογική καλείς την αστυνομία και όχι τον γονέα πρώτα του παιδιού; Με ποια λογική συναινείς σε μία κατάληψη, η οποία ονομαστικά φανερώνει στη δημοσιότητα και στιγματίζει έναν ανήλικο;

Αν δεχθούμε ότι έχει αυτισμό, η αντιμετώπιση του σχολείο, σύμφωνα με πηγή πρέπει να είναι κάπως έτσι:

Τέλος ο δάσκαλος θα πρέπει να είναι ανοιχτός στη βοήθεια που του προσφέρεται από τους ειδικούς αλλά και τους γονείς αλλά και να προσφέρει κι ο ίδιος βοήθεια στους υπολοίπους. Ο δάσκαλος θα πρέπει να σέβεται τις ιδιαιτερότητες του καθενός μέσα στην ομάδα του και να ανταποκρίνεται ανάλογα. Ταυτόχρονα μπορεί να βοηθήσει με την εμπειρία του και να δημιουργήσει μία σχολική τάξη και κοινότητα με ανθρώπους που είναι γνώστες των αδυναμιών αλλά και των δυνάμεων του καθενός, τις σέβονται και προσπαθούν να πάνε παρακάτω με τις δυνάμεις τους. Μία σχολική κοινότητα με σεβασμό είναι δικό του δημιούργημα και είναι κάτι που συμβαίνει. Θα πρέπει να εκπαιδεύεται ο ίδιος αλλά και να εκπαιδεύει την ομάδα. Μπορεί για παράδειγμα να βοηθήσει τη μαθήτρια να ανοίξει το κολατσιό της αλλά και να τη βοηθήσει να ζητήσει από ένα συμμαθητή της βοήθεια για αυτό. Θα πρέπει να δημιουργεί ένα φιλικό περιβάλλον προς το άτομο με αυτισμό, από υλικοτεχνικής αλλά και ανθρωπιστικής άποψης. Σε αυτό μπορεί να πάρει πολύτιμη βοήθεια από τον ειδικό αλλά και την οικογένεια.
Όπως καταγγέλουν ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Γονέων, ο φιλόλογος της παράλληλης στήριξης αλλά και οι γονείς του παιδιού, όχι μόνο δεν είχαν γίνει αυτά, αλλά ο μαθητής είχε περιθωριοποιηθεί πολύ νωρίς μέσα στην χρονιά. Το ακριβώς αντίθετο δηλαδή... Δε δυσκολεύομαι καθόλου να πιστέψω πως κάποια παιδιά μέσα στην τάξη γελούσαν εις βάρος του, ή τον κορόιδευαν. To be honest, και το δικό μου γυμνάσιο είχε παρόμοιο παράδειγμα. Όσο ευαίσθητα μπορούν να γίνουν τα παιδιά σε αυτές τις ηλικίες, άλλο τόσο σκληρά μπορούν να φανούν. Με αυτό θέλω να πω ότι για εμένα δεν είναι τόσο αυτονόητο το bullying που βλέπει η Σύλβια - θεωρώ ότι και οι συμμαθητές του υπήρξαν θύτες.
Φταίνε τα παιδιά; Όχι. Έπρεπε να έχουν ενημερωθεί και εκείνοι, να προσπαθήσουν να δημιουργήσουν μία φιλική ατμόσφαιρα ένταξης και όχι αποξένωσης. Θα είχε εγγυημένη επιτυχία; Δε το γνωρίζω. Αλλά η προσωπική μου δεοντολογία λέει ότι το σχολείο θα πρέπει να διδάσκει την ενσυναίσθηση και την κατανόηση, όχι τον φόβο.
Φταίει ο ίδιος; Όχι.

Τις πταίει; Δεν έχω κατασταλλάξει πλήρως. Ένας από τους φορείς, ο οποίος φάνηκε κατώτερος των περιστάσεων ήταν το σχολείο. Ένας άλλος, ίσως, είναι το ΚΕΣΥ. Θα έπρεπε να έχει ενταχθεί νωρίτερα σε κάποιο άλλο σχολείο; Πιθανώς.

Αυτό που βλέπω από τις απαντήσεις σας, όμως, είναι ότι δεν υπάρχει γενικά προβληματισμός σχετικά με την στάση του σχολείου (ή αυτός ενδεχομένως περνά σε δεύτερη μοίρα). Έτσι όπως έχουν εξελιχθεί τα πράγματα, ναι, ίσως είναι καλύτερα και για τους μαθητές, αλλά και για το ίδιο το παιδί να πάει σε κάποιο άλλο σχολείο - ειδικό ή μη.

Θα διαβάσω με ενδιαφέρον κάποιον πιο ειδικό από εμένα στο θέμα, οπότε πάρτε θέση, παρακαλώ! =)
edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Eileen : 05-02-19 στις 14:58. Αιτία: διόρθωση λινκ
3
1
2
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

SofiaOk

Νεοφερμένος

H SofiaOk αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 54 μηνύματα.

H SofiaOk έγραψε: στις 16:13, 05-02-19:

#9
Η συμπεριφορά του δεν θα ήταν τόσο άσχημη εάν δεν είχε υποστεί bullying. Επομένως, τα αλλα παιδιά φταίνε, όχι το συγκεκριμένο.
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Nihilist

Τιμώμενο Μέλος

Ο Nihilist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 19 ετών και Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ (Αθήνα) . Έχει γράψει 475 μηνύματα.

O Nihilist έγραψε: στις 16:23, 05-02-19:

#10
Αρχική Δημοσίευση από SofiaOk
Η συμπεριφορά του δεν θα ήταν τόσο άσχημη εάν δεν είχε υποστεί bullying. Επομένως, τα αλλα παιδιά φταίνε, όχι το συγκεκριμένο.
Αν ήταν τόσο εύκολο να καταλήγουμε έτσι απλά σε απόλυτα και ασφαλή συμπεράσματα θα είχαμε λύσει όλα τα προβλήματα του κόσμου
1
2
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Eileen (Athena (1/3 ΜΕΤΣ))

Τιμώμενο Μέλος

H Athena (1/3 ΜΕΤΣ) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής του τμήματος Οικονομικών Επιστημών Παν. Μακεδονίας (Θεσσαλονίκη) και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 2,953 μηνύματα.

H Eileen έγραψε: στις 16:24, 05-02-19:

#11
Αρχική Δημοσίευση από SofiaOk
Η συμπεριφορά του δεν θα ήταν τόσο άσχημη εάν δεν είχε υποστεί bullying. Επομένως, τα αλλα παιδιά φταίνε, όχι το συγκεκριμένο.

Νομίζω πως στο συγκεκριμένο θέμα, η αφορμή δεν ταυτίζεται με την ευθύνη. =)

Θα σου αντιγυρίσω την δήλωσή σου, ως εξής: Η βία ως αντίδραση στο bullying είναι δικαιολογημένη;

Συμφωνώ δηλαδή, με την χιουμοριστική προσέγγιση του Nihilist. Δεν είναι τόσο εύκολη περίπτωση να οδηγηθείς σε ασφαλές συμπέρασμα. Το οποίο φυσικά, του αντιπαραθέτω και για αυτή την δήλωση

Στέλνουν το παιδί σε κανονικό σχολείο για να μην «περιθωριοποιηθεί», ενώ αμελούν ότι φυσικά θέλει διαφορετική, ειδική μεταχείριση.
edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Eileen : 05-02-19 στις 16:28.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Nihilist

Τιμώμενο Μέλος

Ο Nihilist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 19 ετών και Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ (Αθήνα) . Έχει γράψει 475 μηνύματα.

O Nihilist έγραψε: στις 16:50, 05-02-19:

#12
Eileen, όταν το παιδί έχει πάρει 150 ωριαίες αποβολές(!), μαθητές, γονείς και καθηγητές το καταγγέλουν για υπέρμετρη επιθετικότητα, σε σημείο να κάνουν κατάληψη στο σχολείο ζητώντας την αποβολή του(!), καταλαβαίνεις πως κάτι τρέχει με τον πατέρα, ο οποίος, αντί να αναρωτηθεί γιατί έχει προκληθεί τόση αντίδραση, κατηγορεί απλώς ότι «έχουν τρελάνει το παιδί μου». Προϋποθέτω φυσικά πως η πηγή που μας παραθέτεις είναι αξιόπιστη και οι πληροφορίες ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.
edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Nihilist : 05-02-19 στις 16:56.
2
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Eileen (Athena (1/3 ΜΕΤΣ))

Τιμώμενο Μέλος

H Athena (1/3 ΜΕΤΣ) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής του τμήματος Οικονομικών Επιστημών Παν. Μακεδονίας (Θεσσαλονίκη) και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 2,953 μηνύματα.

H Eileen έγραψε: στις 16:57, 05-02-19:

#13
Αρχική Δημοσίευση από Nihilist
Eileen, όταν το παιδί έχει πάρει 150 ωριαίες αποβολές(!), μαθητές, γονείς και καθηγητές το καταγγέλουν για υπέρμετρη επιθετικότητα, σε σημείο να κάνουν κατάληψη στο σχολείο ζητώντας την αποβολή του(!), καταλαβαίνεις πως κάτι τρέχει με τον πατέρα, ο οποίος, αντί να αναρωτηθεί γιατί έχει προκληθεί τόση αντίδραση, κατηγορεί απλώς ότι «έχουν τρελάνει το παιδί μου».

Μα δεν αρνούμαι κάτι τέτοιο. Εγώ υποστηρίζω ότι υπάρχει δίκαιο και από τις δυο πλευρές. Μάλιστα, οι δικοί μου προβληματισμοί αφορούν το σχολείο και τους γιατρούς. Τείνω στο ότι ναι, το παιδί θα πρέπει να αλλάξει περιβάλλον.

Αυτό όμως, δεν αναιρεί το ο χαρακτηρισμός "αμέλεια" για έναν γονιό γίνεται εκ του ασφαλούς. Αν ο γονιός αμελούσε, δεν θα κινητοποιούταν για την παράλληλη στήριξη... Εν ολίγοις, δεν μου απαντάς
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Himela

Συντονίστρια

H Himela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 37 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13,596 μηνύματα.

H Himela σ' όποιον αρέσουμε... έγραψε: στις 17:07, 05-02-19:

#14
Πάντως το παιδί που ξέρω, ο ένας γονιός τουλάχιστον δε δέχεται καν τη διάγνωση παιδοψυχιάτρου για τη διαταραχή που είπε οτι έχει και θεωρεί οτι απλά είναι ζωηρό. Έτσι δεν δέχεται να κάνει αυτά που πρέπει για να διορθωθεί η κατάσταση, χωρίς να καταλαβαίνει οτι το παιδί του ως ενήλικας θα έχει τρομερά προβλήματα στον κοινωνικό του περίγυρο και την εργασία του, αν καταφέρει φυσικά να παραμείνει εντός νόμου, κάτι για το οποίο αμφιβάλλω. Τώρα το "κωλόπαιδο" που είπα είναι όντως αγενές εκ μέρους μου οπότε το παίρνω πίσω.

Υπόψιν βέβαια οτι για αυτά τα παιδιά το κράτος πρέπει να διαθέτει κάποιον δάσκαλο να είναι στην τάξη μαζί του. Βλέπω οτι στην περίπτωση αυτή έχει γίνει αυτό. Βέβαια εδώ τον δάσκαλο αυτόν τον έχουν προσλάβει οι γονείς και φυσικό είναι να υποστηρίξει τους εργοδότες του, οπότε δεν ξέρω κατά πόσο η γνώμη του έχει ισχύ.

Πιστεύω οτι το παιδί, για το καλό όλων, κυρίως το δικό του, πρέπει να απομακρυνθεί από ένα περιβάλλον στο οποίο είναι ανεπιθύμητο.
2
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Nihilist

Τιμώμενο Μέλος

Ο Nihilist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 19 ετών και Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ (Αθήνα) . Έχει γράψει 475 μηνύματα.

O Nihilist έγραψε: στις 17:09, 05-02-19:

#15
Αρχική Δημοσίευση από Eileen
Μα δεν αρνούμαι κάτι τέτοιο. Εγώ υποστηρίζω ότι υπάρχει δίκαιο και από τις δυο πλευρές. Μάλιστα, οι δικοί μου προβληματισμοί αφορούν το σχολείο και τους γιατρούς. Τείνω στο ότι ναι, το παιδί θα πρέπει να αλλάξει περιβάλλον.

Αυτό όμως, δεν αναιρεί το ο χαρακτηρισμός "αμέλεια" για έναν γονιό γίνεται εκ του ασφαλούς. Αν ο γονιός αμελούσε, δεν θα κινητοποιούταν για την παράλληλη στήριξη... Εν ολίγοις, δεν μου απαντάς
Ποια είναι η ερώτηση;
Έπειτα, δεν μίλησα πουθενά για αμέλεια εκ μέρους των γονέων. Τυχόν διαπίστωσή της, άλλωστε, είναι αδύνατη με βάση τις δοθείσες πληροφορίες και μόνο.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

GFireP (Γιώργος Μάριος)

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος Μάριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 17 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου . Έχει γράψει 1,102 μηνύματα.

O GFireP I never finish anyth έγραψε: στις 18:00, 05-02-19:

#16
Καταρχάς ας πάρουμε ως δεδομένο ότι υπάρχει ιατρική γνωμάτευση και ότι ισχύει.

Λειτουργούν ειδικά σχολεία για παιδιά με πνευματικές διαταραχές. Όμως καταλαβαίνω ότι για πολλούς λόγους ίσως να μην υπάρχει πρόσβαση σε αυτά.

Μετά είναι και το θέμα του κοινωνικού στίγματος, πόσο μάλλον αν προέρχεται από συνομίλικους, αλλά δεν πρέπει να αδιαφορήσουμε και για τα συναισθήματα των άλλων παιδιών.

Όντως ένα τέτοιο παιδί, δεν μπορεί να συνεχίσει τις σπουδές του σε ένα απλό γενικό ή ΕΠΑΛ. Και αν το κάνει θα έπρεπε να ισχύουν κάποιες συγκεκριμένες συνθήκες

π.χ. να προσληφθεί ένας ψυχολόγος ή ειδικός παιδαγωγός που πάντα θα βρίσκεται (έστω και σε κάποια χ απόσταση) κοντά στο παιδί, ή που θα συζητήσει με όλα τα παιδιά σε στυλ ημερίδας για τις ψυχικές διαταραχές, την αποδοχή, την κοινωνικότητα και την βοήθεια παιδιών με ψυχικά ζητήματα.

Αν πάλι η ετικέτα που θα του αποδόσουν είναι μη διαχειρίσιμη, τότε θα μπορούσε να διακοπεί η φοίτηση του παιδιού χωρίς να παίρνει απουσίες, και να τον επισκέπτεται καθημερινά ειδικός ψυχολόγος ή ψυχίατρος (απεσταλμένος εννοείται από κάποιον αρμόδιο κρατικό κοινωνικό φορέα) με στόχο την μερική ''κάλυψη'' μερικών βασικών θεμάτων, όπως η βία, η ανάγκη για αρέσκεια=αποδοχή από το κοινωνικό σύνολο, η σωστή διαχείρηση των συναισθημάτων (του θυμού κυρίως) κλπ. Λέω να διακοπεί η φοίτηση με σκοπό ο ψυχολόγος να περνάει σχεδόν όλη τη μέρα του με το παιδί. Αν πάλι είναι υπερβολικό, έστω κάποιες ώρες το απογευμα.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

olivi@

Συντονίστρια

H olivi@ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής του τμήματος Μαθηματικών ΕΚΠΑ (Αθήνα) . Έχει γράψει 870 μηνύματα.

H olivi@ . έγραψε: στις 19:50, 05-02-19:

#17
Δεκτό ότι για τον χ, ψ λόγο το παιδί πρέπει να αλλάξει σχολικό περιβάλλον, τόσο για το καλό το δικό του όσο και για των συμμαθητών του. Το ερώτημα που προκύπτει είναι, γιατί δεν είχε γίνει ήδη αυτό; Εφόσον η κατάσταση είναι τόσο σοβαρή όσο αναφέρεται γιατί δεν φοιτά ήδη σε ένα κατάλληλο σχολείο; Υπάρχει τέτοιο σχολείο;

Όχι ότι μπορούν να προκύψουν ασφαλή συμπεράσματα προς οποιαδήποτε κατεύθυνση, αλλά βάσει όσων ακούγονται μάλλον έγιναν λάθη και από τις δύο μεριές. Μου φαίνεται αδιανόητο να ήταν οι συμμαθητές του τόσο παναγίτσες όσο υποστηρίζεται και μάλλον ο εκφοβισμός ήταν αμφίδρομος. (Ή και όχι, αν λάβουμε υπόψη ότι μία απ'τις προϋποθέσεις του εκφοβισμού είναι η πρόθεση...)
Κατανοώ και την δυσφορία για την λειτουργικότητα της τάξης, απλά θεωρώ πως στα 12 είναι μάλλον πιο σημαντικό να μάθουν τα παιδιά λίγα πράγματα για τέτοια σύνδρομα και δυσκολίες, παρά θρησκευτικά.
1
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

SofiaOk

Νεοφερμένος

H SofiaOk αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 54 μηνύματα.

H SofiaOk έγραψε: στις 20:36, 05-02-19:

#18
Αρχική Δημοσίευση από Eileen
Νομίζω πως στο συγκεκριμένο θέμα, η αφορμή δεν ταυτίζεται με την ευθύνη. =)

Θα σου αντιγυρίσω την δήλωσή σου, ως εξής: Η βία ως αντίδραση στο bullying είναι δικαιολογημένη;

Συμφωνώ δηλαδή, με την χιουμοριστική προσέγγιση του Nihilist. Δεν είναι τόσο εύκολη περίπτωση να οδηγηθείς σε ασφαλές συμπέρασμα. Το οποίο φυσικά, του αντιπαραθέτω και για αυτή την δήλωση

Αλλο ήθελα να πω, αλλο βγήκε. Με το σχόλιό μου εννοούσα πως ναι μεν το παιδι χρήζει ειδική αντιμετώπιση αλλα δεν φταίει αποκλειστικά και μόνο αυτό για τη συμπεριφορά του. Συμφωνώ με το γεγονός ότι μπορεί να έχει κάποια διαταραχή αλλα η συμπεριφορά ενός τέτοιου ατόμου γίνεται χειρότερη όταν δέχεται bullying. Και ναι, είναι σίγουρο ότι έχει υπάρξει θύμα. Τα παιδιά, ειδικά της συγκεκριμένης ηλικίας, ασκούν συχνά bullying πόσο μάλλον σε ενα παιδι με ειδικες ανάγκες! Είμαι σίγουρη ότι εάν αντιμετωπιζόταν με αγάπη και σεβασμό δεν θα συμπεριφερόταν έτσι. Δεν λέω ότι η συμπεριφορά του θα ήταν τέλεια αλλα όχι όσο χάλια περιγράφεται.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

harry akritas

Περιβόητο Μέλος

Ο harry akritas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 19 ετών . Έχει γράψει 1,269 μηνύματα.

O harry akritas έγραψε: στις 21:00, 05-02-19:

#19
Αρχική Δημοσίευση από Eileen
Αυτό όμως, δεν αναιρεί το ο χαρακτηρισμός "αμέλεια" για έναν γονιό γίνεται εκ του ασφαλούς. Αν ο γονιός αμελούσε, δεν θα κινητοποιούταν για την παράλληλη στήριξη...
Ποια είναι η παράλληλη στήριξη; Το «αμελούν» το ανέφερα περισσότερο ως «αδυναμούν να κατανοήσουν» ή ακόμα ότι δεν θέλουν να πιστέψουν. Προφανώς όχι για το ίδιο το πρόβλημα του παιδιού, αλλά ως προς το σχολικό περιβάλλον στο οποίο πρέπει να βρίσκεται. Με λίγα λόγια, δεν χρειαζόταν να φτάσει η κατάσταση σε κατάληψη για να αλλάξει το παιδί σχολείο. Μετά τις επιθέσεις, τα σπασμένα τζάμια, την αστυνομία, τον τριψήφιο αριθμό ωριαίων, δεν έπρεπε να γίνει κατανοητό ότι το παιδί δεν ταιριάζει σε αυτό το σχολικό περιβάλλον; Και λογικά σε οποιοδήποτε «κανονικό» σχολικό περιβάλλον; Στο γυμνάσιο τα παιδάκια είναι ανώριμα, θα κροϊδέψουν και δεν θα καταλάβουν τις συνέπειες. Αλλά και να μην το γνωρίζει κανείς αυτό, μετά από τόσα περιστατικά έπρεπε να το καταλάβει και να ενεργήσει κατάλληλα. Μέσα σε «κανονικό» σχολείο, καλώς ή κακώς, δεν μπορεί να λάβει ειδική μεταχείριση, γιατί δεν γίνεται να έχει κρεμασμένο πάντα έναν καθηγητή από πάνω του.

Ακριβώς δεν μπορεί ακριβώς να γνωρίζει τι συμβαίνει και να ξέρει όλες τις λεπτομέρειες από πίσω. Με βάση αυτά που ακούγονται και γράφονται γράφουμε γνώμες. Αλλιώς προφανώς ΔΞ/ΔΑ να τελειώνουμε. Ασφαλή συμπεράσματα δεν μπορεί να βγάλει κανένας μας.
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Unseen skygge

Διάσημο Μέλος

Ο Unseen skygge αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 646 μηνύματα.

O Unseen skygge έγραψε: στις 01:43, 06-02-19:

#20
Λοιπον θα πω καποια πραγματα με βαση την δικη μου εμπειρια στο σχολειο. Η χρονια που ηταν μετα απο εμενα τυχαινε να εχει 2 περιπτωσεις παιδιων τα οποια ειχαν καποιο θεμα. Δεν μπορω καθως δεν ειμαι ψυχιατρος να βγαλω γνωματευση για το τι ειχε το καθενα παντως το 1ο παιδι δεν τα καταφερνε καθολου στα μαθηματα αλλα και ηταν στον "κοσμο" του. Οταν λεω στον "κοσμο" του εννοω οτι δεν θα μπορουσες να κανεις μια σοβαρη συζητηση μαζι του ή να ειστε στην ιδια παρεα. Θα τον ελεγε κανεις περιθωριοποιημενο μιας και δεν ειχε δικους του φιλους, ομως στα διαλλειματα πηγαινε απο παρεα σε παρεα και καθοτανε χωρις να γινεται "τσιμπουρι" μιας και εφευγε αν του το ζητουσαν.2-3 φορες λοιπον ειχε ερθει και στην δικη μου παρεα και πραγματικα θυμαμαι ποσο ειχα γελασει εκεινες τις φορες. Οχι απο κακια αλλα οπως γελαει κανεις με ενα μωρο παιδι που βλεπει τοσο "διαφορετικα" τον κοσμο. Τα ελεγε ολα τοσο "πετυχημενα" που πραγματικα απορουσα πως να σκεφτεται το συγκεκριμενο παιδακι. Θυμαμαι οτι προσπαθουσε να κανει πραγματα και ηταν παντα υπακουος στους καθηγητες. Πολλες φορες κιολας συναναστρεφοταν μαζι τους σε καποια διαλλειμματα. Το αλλο παιδι εμεινε στο σχολειο μεχρι την γ γυμνασιου αν θυμαμαι καλα επειδη ειχε μεινει απο απουσιες εκεινη την χρονια. Απ'οτι ειχα ακουσει το συγκεκριμενο παιδι ειχε καποιο τροχαιο ατυχημα με την μανα του οταν ηταν μικροτερο πραγμα που του αφησε καποια θεματα. Τελος παντων θυμαμαι το συγκεκριμενο παιδι δεν ειχε τοσο θεμα στα μαθηματα αλλα και μπορουσε να κανει πιο "ευκολα" φιλους. Φιλους για να τσακωνεται βεβαια. 60 ατομα ειχε η χρονια του με εναν που να μην εχει τσακωθει ή παιξει ξυλο δεν τον θυμαμαι. Οσο μεγαλωνε κιολας και απο την α γυμνασιου πηγε στην β και μετα στην γ τοσο πιο αποκλεινουσα συμπεριφορα παρουσιαζε. Δεν παταγε καν στα μαθηματα αλλα πηγαινε στο σχολειο μονο για να καπνησει και να παιξει ξυλο. Μαλιστα ηταν και η χρονια που αρχισε να βγαζει πιο επιθετικη συμπεριφορα και προς τα κοριτσια. Θυμαμαι η υπευθυνη ταξης προσπαθουσε να τον συνετισει τοτε. Να του λεει να μην κανει αλλες απουσιες, να του σβηνει οσο μπορει, να τον παιρνει με το καλο. Ομως με 250 απουσιες δεν γινεται τιποτα. Το συγκεκριμενο παιδι το ξαναειδα περυσι σε μια πλατεια στις 3 το βραδυ να τριγυρναει μονο του και να μιλαει στον εαυτο του πραγμα που με εκανε να τρεξω (γιατι δεν ξερεις ποτε θα του γυρισει το ματι). Εκει που θελω να καταληξω ειναι οτι δεν ειναι ολες οι περιπτωσεις ιδιες και οτι αν αρμοδιο για το αν ενα παιδι πρεπει να πηγαινει σε ειδικο σχολειο ή οχι ειναι το κεδυ τοτε αποτι φαινεται λειτουργει σαν τις υπολοιπες δημοσιες υπηρεσιες...
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Χρήστες

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα.
     
  • (View-All Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 30 μέρες:
    louminis

Βρείτε παρόμοια