×
Επεξεργασία Προφίλ Επεξεργασία Avatar Επεξεργασία Υπογραφής Επεξεργασία Επιλογών E-mail και Κωδικός
×
Αποσύνδεση Οι Συνδρομές μου Το Προφίλ μου Τα Posts μου Τα Threads μου Λίστα Επαφών Αόρατος Χρήστης
Αναζήτηση στο iSchool!
Τι;
Πως;
Ταξινόμηση
Που;
Σε συγκεκριμένη κατηγορία;
Ποιος;
Αποτελέσματα Αναζήτησης
Συμπληρώστε τουλάχιστον το πεδίο Τι;

Το iSchool είναι η μεγαλύτερη μαθητική διαδικτυακή κοινότητα με 67,734 εγγεγραμμένα μέλη και 2,437,910 μηνύματα σε 76,551 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το iSchool άλλα 365 άτομα.

Καλώς ήρθατε στο iSchool!

Εγγραφή Βοήθεια

Αποτελεσµατικές εκπαιδευτικές µέθοδοι διδασκαλίας

PhysicsMaster

Νεοφερμένος

Ο PhysicsMaster αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 15 μηνύματα.

O PhysicsMaster έγραψε: στις 10:44, 12-03-14:

#1
Πως μαθαίνουν οι μαθητές ? Αναφέρομαι κυρίως στις θετικές επιστήμες! Πιστεύετε βοηθάει το να γράφουν τη θεωρία που τους λέμε (ή που γράφουμε στο πίνακα) ή είναι προτιμότερο να τους τα εξηγούμε μόνο και να τα διαβάζουν μετά από το βιβλίο ή το βοήθημα χωρίς να γράφουν τίποτα από θεωρία στο τετράδιο??? Εν τέλη , πως μαθαίνουν αποτελεσματικότερα ???
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

apollo11

Απόφοιτος

Ο apollo11 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 52 μηνύματα.

O apollo11 Nor do I want to, nor will I. έγραψε: στις 15:39, 12-03-14:

#2
Ο καθε ανθρωπος ειναι λογικο να μαθαινει διαφορετικα συνεπως υποκειμενικες γνωμες θα παρεις. Αν θες την δικη μου, εγω μαθαινω με τον εξης τροπο: Σημειωνω απο την θεωρια οτι λεει οτι καθηγητης εκεινη την στιγμη, ακομα και τυχον χαζα παραδειγματα η απλοικα πειραματα που επαληθευουν την θεωρια και ιστορικα ζητηματα και ονοματα γιατι εχω μια ταση να θυμαμαι πραγματα συνδεοντας τα μεταξυ τους με χρωματα η διπλανα τους θεματα.
(πχ. απο ενα ονομα και ενα συνδιασμο χρωματων στις σημειωσεις μου θυμαμαι ευκολα 2ωρο μαθημα Φυσικης που εκανα την προηγουμενη εβδομαδα. Ολο, μαζι με τα 'χαζα' παραδειγματα και τα απλα πειραματα και τους τυπους που εδειξε).
Ρωταω οτι δεν καταλαβαινω ακομα και οταν ολοι δειχνουν να το καταλαβαινουν.

Στην συνεχεια και κατα την διαρκεια των ασκησεων παντα ρωταω εαν υπαρχει και αλλος τροπος λυσης.
Φυσικα μετα ακολουθει η δουλεια στο σπιτι οπου παντα εχω ερωτησεις για το επομενο μαθημα.

Απο την μερια του καθηγητη τωρα μιας και εχω δει δεκαδες καλους επιστημονες αλλα λιγους καλους εκπαιδευτικους για εμενα δουλευει το εξης: Ο καθηγητης πρεπει παντοτε να γραφει στον πινακα και να υποδεικνυει τα σημεια που θελει οι μαθητες/σπουδαστες να αντιγραφουν. Πρεπει να εχει την δεξιοτητα να εξηγει περιπλοκα και δυσκολα θεματα εξισου απλα με τα ευκολα. Να ακολουθει τον ρυθμο της ταξης και να εχει το νου του στους αδυναμους μαθητες/σπουδαστες. Να μην προχωρα παρακατω εαν δεν ειναι σιγουρος/η οτι ολοι κατανοησαν τι ειπε και τελος να μην θεωρει ΤΙΠΟΤΑ δεδομενο.

Να τους προτρεπεις φυσικα να διαβαζουν και το βιβλιο αλλα ειναι σχεδον παντα ευκολοτερο και πιο κατανοητο να καταλαβαινεις κατι που εχεις σημειωσει εσυ με την προυποθεση ο καθηγητης/τρια να στο εχει εξηγησει απλα, κατανοητα και να σου εχει δωσει το χρονο να το σημειωσεις χωρις να χρειαστει να αποκρυπτογραφησεις μετα.
Οι καθηγητες απο συνηθεια μιλανε και γραφουν γρηγορα καθως κατεχουν το αντικειμενο και πολλες φορες ξεχνανε σε ποιον απευθυνονται.
Οταν το κανετε αυτο οι μαθητες/σπουδαστες που δεν κατεχουν ακομα το αντικειμενο η ακομα χειροτερα το αντιμετωπιζουν για πρωτη φορα προσπαθουν να κανουν ταυτοχονα τα εξης: Να καταλαβουν τι λετε, να σημειωσουν τι γραφετε και μια διαδικασια που γινεται αυτοματοποιημενα σε καθε νοημον ον, να επαναλαβουν στο μυαλο τους αυτο που ακουν κανοντας φανταστικα σχηματα για να επαληθευσουν την ορθοτητα του συμφωνα με την κοινη λογικη η με αυτα που ξερουν ηδη.
Το αποτελεσμα της διαδικαδιας αυτης ειναι η στιγμη που καποιος βιαστικα σηκωνει χερι στην μεση της παραδοσης για να ρωτησει απορια.

Αντιλαμβανεσαι λοιπον ποσο δυσκολο ειναι να ακολουθησει καποιος τον καθηγητη/τρια που τρεχει το μαθημα.
Παντοτε να δινετε 'περιεργα' παραδειγματα γιατι κεντριζουν το ενδιαφερον και οταν ο μαθητης/σπουδαστης ερθει σε δυσκολη θεση θα του ερθει στο μυαλο αυτοματα.
Συγνωμη για το μεγαλο ποστ αλλα οπως και να το κανεις η μαθηση ειναι περιπλοκη και ιδιαιτερη διαδικασια.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Stelios1997

Απόφοιτος

Ο Stelios1997 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Κολυμβάρι (Χανιά). Έχει γράψει 339 μηνύματα.

O Stelios1997 έγραψε: στις 15:50, 12-03-14:

#3
Εγώ πιστεύω πως το καλύτερο είναι η προσοχή στον πίνακα και τίποτα άλλο.Οι μαθητές θα πρέπει να συμμετέχουν ενεργά στο μάθημα και η θεωρία να διαβάζεται αποκλειστικά στο σπίτι.Τώρα έαν ο καθηγητής θελήσει να δώσει ασκήσεις πέρα του βοηθήματος θα ήταν καλύτερο εάν ήταν λυμένες ώστε να μην χάνεται χρόνος.Γενικά η φιλοσοφία είναι η εξής: προσοχή κατά την παράδοση για την αποσαφήνιση των λεπτών σημείων της θεωρίας και χωρίς σημειώσεις.Εμένα τουλάχιστον αυτό με βοηθάει.
edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Stelios1997 : 12-03-14 στις 15:57.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

aladdin

Περιβόητο Μέλος

Ο aladdin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 38 ετών . Έχει γράψει 906 μηνύματα.

O aladdin έγραψε: στις 18:49, 12-03-14:

#4
Αν η θεωρια υπαρχει ετοιμη στο βιβλιο ή σε φυλλαδια τους λες απο πριν οτι υπαρχει, αρα δεν αντιγραφουν τον πινακα και μονο προσεχουν να τα καταλαβουν. Αν θες να πεις θεωρια εκτος βιβλιου πρεπει να τους πεις να κρατανε σημειωσεις ή να τους τα δωσεις εσυ καποια στιγμη. Ο λογος που αντιγραφουμε τη θεωρια απ τον πινακα ειναι με το φοβο μηπως δεν υπαρχει. Αν μας πουν οτι τα χει το βιβλιο γιατι να κουραζεσαι ασκοπα?
2 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

PhysicsMaster

Νεοφερμένος

Ο PhysicsMaster αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 15 μηνύματα.

O PhysicsMaster έγραψε: στις 23:53, 12-03-14:

#5
Δεν βοηθάει πιστεύετε να την γράφουν κιολας τη θεωρία αφού πρώτα την κατανοήσουν? Και δεν εννοώ ότι θα γράψω στον πίνακα όλη τηθεωρία αλλά τα πολύ βασικά ώστε να φαίνονται και να τα βλέπουν συνέχεια και μετά που θα λύνουμε ασκήσεις..

Θα ήθελα να ακούσω και απόψεις των μαθητών. Εσάς σας βοηθάει να σημειώνετε κιόλας κατά το μάθημα?
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

aladdin

Περιβόητο Μέλος

Ο aladdin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 38 ετών . Έχει γράψει 906 μηνύματα.

O aladdin έγραψε: στις 00:17, 13-03-14:

#6
Πως θα την κατανοησουν τοσο γρηγορα?
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

PhysicsMaster

Νεοφερμένος

Ο PhysicsMaster αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 15 μηνύματα.

O PhysicsMaster έγραψε: στις 09:09, 13-03-14:

#7
Τι εννοείς??
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Γρεβενά (Γρεβενά). Έχει γράψει 2,563 μηνύματα.

O DumeNuke έγραψε: στις 14:32, 14-03-14:

#8
Αρχική Δημοσίευση από physics_world
Δεν βοηθάει πιστεύετε να την γράφουν κιολας τη θεωρία αφού πρώτα την κατανοήσουν? Και δεν εννοώ ότι θα γράψω στον πίνακα όλη τηθεωρία αλλά τα πολύ βασικά ώστε να φαίνονται και να τα βλέπουν συνέχεια και μετά που θα λύνουμε ασκήσεις..

Θα ήθελα να ακούσω και απόψεις των μαθητών. Εσάς σας βοηθάει να σημειώνετε κιόλας κατά το μάθημα?
Ο φυσικός στη Β' Λυκείου, γενικής, μας έγραφε όλους τους τύπους για ηλεκτρικό/μαγνητικό πεδίο στον πίνακα, πριν κάνουμε ασκήσεις. Εκτός του ότι χάναμε μάθημα, αν προσπαθούσες να βρεις κάτι που ήθελες στις σημειώσεις... "χανόσουν".
Στο μάθημα της Χημείας, Α' Λυκείου, ο χημικός έγραφε τα βασικά στον πίνακα (αριθμούς οξείδωσης, συντακτικούς αλδεϋδών κτλπ), αλλά χρησιμοποιούσε μόνο μια γωνίτσα του πίνακα για πρακτική εξάσκηση (και ήταν αρκετή).

Γενικώς, άμα το μάθημα απαιτεί γράψιμο στον πίνακα (Μαθηματικά,Φυσική), για να λύσεις άσκηση, το να έχεις και την θεωρία δεν είναι πρακτικό. Ή θα δώσεις χώρο στην θεωρία και θα δυσκολεύεσαι στην άσκηση. Ή θα δώσεις χώρο στην άσκηση και οι μαθητές δεν θα βρίσκουν τίποτα στις στριμωγμένες σημειώσεις. Σε μαθήματα όπου η άσκηση δεν πιάνει πολύ χώρο (Χημεία, Βιολογία πχ), ενδείκνυνεται να έχεις σημειώσεις στον πίνακα.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

methexys

Τιμώμενο Μέλος

H methexys αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής του τμήματος Αρχιτεκτόνων Μηχανικών (ΑΕΙ/Βόλος) και μας γράφει απο Πολωνία (Ευρώπη). Έχει γράψει 7,999 μηνύματα.

H methexys έγραψε: στις 15:42, 14-03-14:

#9
Στα μαθηματικά, ο καθηγητής μας εξηγεί αρχικά τη θεωρία στον πίνακα και μετά αφήνει σε μια γωνία του πίνακα τα πιο βασικά σημεία του μαθήματος για να λύσουμε τις ασκήσεις. Ωστόσο, εμείς δεν αντιγράφουμε τίποτα από τον πίνακα σε τετράδια,χαρτιά,κτλ. Μας δίνει αυτός τις σημειώσεις στο τέλος του μαθήματος και καθώς λύνει την άσκηση, μας κάνει ερωτήσεις ή ζητάει τη γνώμη μας για το πώς θα τη λύσουμε. Πιστεύω ότι αυτό βοηθάει πολύ,γιατί καταλαβαίνουμε καλύτερα τις ασκήσεις, ενώ αν τις γράφαμε σε τετράδιο ενώ αυτός εξηγούσε,θα χανόμασταν.
Στη φυσική ο καθηγητής μου μας δίνει σημειώσεις του μαθήματος ή διαβάζουμε από το βιβλίο και ταυτόχρονα τις εξηγεί. Εκεί όμως, γράφουμε τις ασκήσεις που λύνουμε στο μάθημα στο τετράδιο, αλλά όχι ταυτόχρονα με τον καθηγητή για να μην μπερδευόμαστε. Αφού μας έχει εξηγήσει ένα ερώτημα και το έχει λύσει στον πίνακα,μετά το γράφουμε.
Πιστεύω ότι αυτό που έχει σημασία είναι να κατανοεί ο μαθητής αυτά που του λέει ο καθηγητής ή αυτά που γράφει την ώρα του μαθήματος, και όχι να αντιγράφει και ο ίδιος από τον πίνακα, γιατί μπορεί να μπερδευτεί. Και φυσικά, είναι σημαντικό να κάνει μόνος του επανάληψη τη θεωρία αλλά και κάθε είδους σημειώσεις και λυμένες ασκήσεις στο σπίτι.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Dias

Διδακτορικός

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 25 ετών και Διδακτορικός . Έχει γράψει 7,425 μηνύματα.

O Dias έγραψε: στις 14:41, 15-03-14:

#10
Ο καθηγητής
Πιστεύω ότι ο τρόπος που παρουσιάζει το μάθημα ο καθηγητής είναι πολύ σημαντικός. Πρέπει να μιλά με καθαρή και δυνατή φωνή που να μην αποκοιμίζει. Αυτά που λέει να είναι υπολογισμένα και όσα χρειάζονται χωρίς περιττολογίες και φυσικά να μην ξεφεύγει από το θέμα που αναλύει. Να κάνει διαρκώς ερωτήσεις, ώστε να κρατά την τάξη σε εγρήγορση. Εννοείται, να μην επιτρέπει σε κάποιους να μιλάνε ή να ασχολούνται με άλλα πράγματα. Ο τρόπος που πρέπει να γράφει στον πίνακα να είναι τέτοιος που να κινεί το ενδιαφέρον. Ωραία ευανάγνωστα γράμματα, τακτικό γράψιμο σε στήλες, χρήση χρωμάτων, προσεκτικά και καλαίσθητα σχήματα. Να σβήνει όσο το δυνατόν λιγότερο και αν μπορεί (και το μέγεθος του πίνακα το επιτρέπει) να μη σβήνει καθόλου, ώστε να παραμένουν γραμμένα όλα όσα έγραψε στη διάρκεια της ώρας. (Είχα στο λύκειο καθηγητή φυσικό που δεν έσβηνε σχεδόν ποτέ και ο πίνακάς του ήταν πάντα ένα έργο τέχνης, σε βαθμό να τον θαυμάζουν και να τον φωτογραφίζουν οι μαθητές, ενώ οι άλλοι καθηγητές λυπόντουσαν να τον σβήσουν). Γενικά ο καθηγητής πρέπει σαν ηθοποιός να δίνει μια οπτικοακουστική παράσταση.

Ο μαθητής
Για μένα ο μαθητής την ώρα του μαθήματος είναι απαραίτητο να κρατά σημειώσεις. Οι λόγοι:
1) Η διαδικασία της μάθησης είναι τέτοια που όσο πιο πολλές αισθήσεις συμμετέχουν, τόσο πιο αποδοτική γίνεται. Αν εκτός από το "ακούω" και "βλέπω", ο μαθητής εκτελεί και το "γράφω" εμπεδώνει πολύ καλύτερα.
2) Επειδή οι εξετάσεις θα είναι γραπτές, δεν αρκεί η κατανόηση, αλλά χρειάζεται προπόνηση στον τρόπο γραψίματος και το κράτημα σημειώσεων είναι καλή ευκαιρία.
3) Ειδικά η εξάσκηση στα σωστά και πλήρη σχήματα, (με χρήση μολυβιού και χάρακα πάντα), είναι πολύ χρήσιμη.
4) Γράφοντας ο μαθητής στο τετράδιό του, αναγκάζει τον εαυτό του να προσέχει συνεχώς και να μη φεύγει το μυαλό του. Παρακολουθώντας απλά, είναι πολύ πιο εύκολο ο νους του να πετάξει σε άλλα πράγματα.
5) Με το γράψιμο έχει την ευκαιρία να σημειώσει κάτι παραπάνω που θα πει ο καθηγητής το οποίο ίσως δεν θα υπάρχει στο βιβλίο και θα το θεωρήσει ενδιαφέρον.
6) Το κράτημα σημειώσεων κάνει τη δουλειά της μελέτης οργανωμένη και θελκτική. Σε φροντιστήριο που ξέρω, οι μαθητές δεν έγραφαν και στο τέλος της ώρας έπαιρναν φωτοαντίγραφο του πίνακα με αποτέλεσμα να είναι βιβλία, τσάντες και τσέπες ένα σκορποχώρι από ανοργάνωτα φύλλα χαρτιού.
7) Καθώς ο καθηγητής αρχίζει να λύνει μια άσκηση, ο μαθητής αντί απλά να παρακολουθεί παθητικά, στο τετράδιό του ακολουθώντας την αρχή του διδάσκοντα, προσπαθεί μόνος του να προχωρήσει στη λύση (μολύβι και γόμα απαραίτητα), συγκρίνοντας την προσπάθειά του με τον πίνακα.
8 ) Στο σπίτι του ο μαθητής χρησημοποιεί τις σημειώσεις του σαν οδηγό στη μελέτη του. Τις έχει ανοικτές δίπλα στο βιβλίο, όπου υπογραμμίζει και συμπληρώνει ότι νομίζει ότι χρειάζεται.
4 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

PhysicsMaster

Νεοφερμένος

Ο PhysicsMaster αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 15 μηνύματα.

O PhysicsMaster έγραψε: στις 19:06, 30-03-14:

#11
Αρχική Δημοσίευση από aladdin
Αν η θεωρια υπαρχει ετοιμη στο βιβλιο ή σε φυλλαδια τους λες απο πριν οτι υπαρχει, αρα δεν αντιγραφουν τον πινακα και μονο προσεχουν να τα καταλαβουν. Αν θες να πεις θεωρια εκτος βιβλιου πρεπει να τους πεις να κρατανε σημειωσεις ή να τους τα δωσεις εσυ καποια στιγμη. Ο λογος που αντιγραφουμε τη θεωρια απ τον πινακα ειναι με το φοβο μηπως δεν υπαρχει. Αν μας πουν οτι τα χει το βιβλιο γιατι να κουραζεσαι ασκοπα?
Τα περισσότερα καλά βοηθήματα έχουν αναλυτικότατα και πολύ καλά τη θεωρία (αν όχι τα περισσότερα , υπάρχουν σίγουρα 2-3 καλά βοηθήματα σε κάθε μάθημα) .Οπότε δεν πρόκειται να πεις κάτι που δεν υπάρχει κάπου γραμμένο. Το θέμα είναι κατά πόσο χρειάζεται να γράφουν ταυτόχρονα για τους λόγους που αναλύει ο Dias στο ακριβώς προηγούμενο post. Δεν ξέρω, προσωπικά έχω καταλήξει ότι ο εποικοδομητισμός είναι πολύ καλή μέθοδος αλλά όσον αφορά το αν πρέπει να γράφουν ή όχι πραγματικά δεν ξέρω. Σηκώνω τα χέρια ψηλά.. Εσείς που διδάσκετε στα φροντιστήρια ή στα ιδιαίτερα μαθήματα θετικών επιστημών όταν σας ρωτάνε αν πρέπει να το γράψουν κάτι που τους δείχνετε εκεινη τη στιγμή όταν παραδίδετε κάποιο παράδειγμα ή κάποια παρατήρηση τους προτρέπετε να το σημειώσουν? Και θα ήθελα να απαντήσετε αφού διαβάσετε το post του Dias γιατί νομίζω ότι έχει πολύ ενδιαφέρον. Το Θέμα είναι όμως ότι όταν γράφουν κατά τη παράδοση του μαθήματος εκτός του ότι χάνεται πολύς χρόνος , δεν ξέρω αν μπορούν να είναι τελείως συγκεντρωμένοι.. ουφφφ..
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

PhysicsMaster

Νεοφερμένος

Ο PhysicsMaster αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 15 μηνύματα.

O PhysicsMaster έγραψε: στις 13:06, 13-04-14:

#12
Κανείς????
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

methexys

Τιμώμενο Μέλος

H methexys αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής του τμήματος Αρχιτεκτόνων Μηχανικών (ΑΕΙ/Βόλος) και μας γράφει απο Πολωνία (Ευρώπη). Έχει γράψει 7,999 μηνύματα.

H methexys έγραψε: στις 13:19, 13-04-14:

#13
Αν απαντήσω εγώ ως μαθήτρια και πω ότι μερικές φορές που γράφω δεν είμαι συγκεντρωμένη και είμαι...αλλού, θα βοηθήσω καθόλου;
Καλά τα λέει ο Δίας, αλλά ακόμα και να γράφεις, υπάρχουν φορές που θα χάσεις τη συγκέντρωσή σου. Δεν γίνεται, ο νους σου ίσως θα ξεφύγει.
Επίσης, αυτό με τα ανοργάνωτα, σκόρπια φύλλα έχει να κάνει με τον μαθητή. Στα μαθηματικά, ο καθηγητής μας δίνει σημειώσεις και ο καθένας μας έχει τα πάντα οργανωμένα σε φακελους και διαβάζουμε από εκεί. Αν ο μαθητής είναι ανεύθυνος, ακόμα και αυτά που γράφει στο μάθημα μπορεί να χάσει. Ας αναφέρω και εγώ ένα παράδειγμα από φροντιστήριο μαθηματικών στην περιοχή μου. Οι μαθητές ήταν γύρω από ένα τραπέζι και έγραφαν το μεγαλύτερο διάστημα. Το αποτέλεσμα ήταν να μην καταλαβαίνουν και πολλά και ο καθηγητής αυτός έχασε πολλούς μαθητές στα μέσα της α λυκείου, αφού προφανώς είδαν ότι το σύστημά του δεν δούλευε.
edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη methexys : 13-04-14 στις 13:24.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

millie_M (thomasina)

Εκκολαπτόμενο Μέλος

H thomasina αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών και μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 60 μηνύματα.

H millie_M έγραψε: στις 13:21, 13-04-14:

#14
Hi,
πιστεύω ότι ο καλύτερος τρόπος για να μάθει κανείς είναι να παρακολουθεί και ΟΧΙ να σημειώνει την ώρα που μιλάει ο καθηγητής . Το λέω αυτό γιατί θεωρώ ότι ο καθηγητής θα έχει ήδη προετοιμάσει κάποιο υλικό [μπουσουλας ] για το συγκεκριμένο μάθημα στο οποίο θα έχουν πρόσβαση μετά και οι μαθητές . Ειναι πολύ δύσκολο να μαθαίνεις και ταυτόχρονα να αντιγράφεις από τον πίνακα. Εννοείται ότι οι περισσότεροι καθηγητές κανουν το εντελώς αντίθετο και πιέζουν τους μαθητές να αντιγράφουν εκείνη την ώρα .... Πολυ χρονοβόρο και ανούσιο!!!
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

ppschrs

Καθηγητής

Ο ppschrs αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 41 ετών και Καθηγητής . Έχει γράψει 2 μηνύματα.

O ppschrs έγραψε: στις 05:11, 03-05-15:

#15
Αν γράφουν ταυτόχρονα με το μάθημα εννοείται ότι δεν καταλαβαίνουν τίποτα τα παιδιά. Αφού πάντα είναι μία με δύο σειρές πίσω από τον καθηγητή. Οπότε ούτε καν ακούνε τι λέει ο καθηγητής. ΤΟ καλύτερο είναι να αφήνει λίγο χρόνο αφού τελειώσει η άσκηση για να αντιγράψουν τα παιδιά. Επειδή όμως και αυτό έχει τα αρνητικά του:
1) Χάνεται πολύτιμος χρόνος από το μάθημα
2) Χάνεται η συγκέντρωση των παιδιών γιατί εκείνη τη στιγμή αρχίζουν να λένε βλακείες ο ένας στον άλλον και μετά είναι δύσκολο να επανέλθουν για να συνεχιστεί το μάθημα.

Το καλύτερο είναι να υπάρχει κάπου το υλικό αναλυτικότερα και από τον πίνακα και να το παίρνουν στη συνέχεια τα παιδιά σε φωτοτυπίες. Μόνο που σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να γίνονται μικρά διαλείμματα για ξεκούραση αφού αν το μάθημα γίνεται συνεχόμενο χωρίς διακοπή θα είναι μονότονο και ίσως κάποια παιδιά να μην μπορούν να παρακολουθήσουν όλη την ώρα.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Dias

Διδακτορικός

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 25 ετών και Διδακτορικός . Έχει γράψει 7,425 μηνύματα.

O Dias έγραψε: στις 12:44, 03-05-15:

#16
Ο μαθητής που έχει κρατήσει στην τάξη (ενεργά, προσεκτικά και τακτικά) σημειώσεις, όταν θα έρθει η ώρα να μελετήσει, θα ξέρει ακριβώς τι ειπώθηκε στο μάθημα και θα τις χρησιμοποιήσει σαν οδηγό και βοηθό στη μελέτη του. Αυτός που (υποτίθεται ότι) απλά παρακολουθούσε τον καθηγητή του, δεν θα θυμάται τίποτα και θα αρχίσει τα τηλεφωνήματα "Έλα ρε μαλάκα, τι κάναμε την Τρίτη Φυσική;".

1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

cygnus.e

Δραστήριο Μέλος

H cygnus.e αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 183 μηνύματα.

H cygnus.e έγραψε: στις 18:36, 06-08-15:

#17
Πολυ ωραιο θεμα!
Πιστευω, για αποτελεσματικοτερη απομνημονευση του μαθηματος απο τον μαθητη, οι καθηγητες θα πρεπει καθως εξηγουν τη θεωρια να γραφουν μερικες σημειωσεις στον πινακα. Πραγμα βεβαια, που συχνα ειναι απαραιτητο σε διαφορα μαθηματα. Και εννοειται οι μαθητες να μην γραφουν ενω μιλα ο καθηγητης. Και θα πει κανεις, μπορει να κρατα και ο μαθητης σημειωσεις το οποιο ειναι εξισου καλο γιατι ο μαθητης σκεφτεται και αποφασιζει ποια σημεια ειναι τα σημαντικα, θελει να τα κρατησει και καθως τα σημειωνει του μπαινουν στο κεφαλι. Αλλα πιστευω ειναι καλυτερο να τα γραφει ο ιδιος ο διδασκων, να τα μεταφερει στο χαρτι του ο μαθητης και σπιτι να τα διαβαζει. Με τον εναν η με τον αλλο τροπο οταν θα διαβαζει τις σημειωσεις θα του ερχονται και αυτα που ειπε ο καθηγητης την ωρα του μαθηματος. Συνεπαγεται φυσικα να προσεχει...
Υστερα, οταν εξηγει κατι θεωρω οτι πρεπει να κανει μια ασκηση/παραδειγμα. Οχι ομως να περνα ολο το μαθημα και να κανει κατι γενικο στο τελος. Σε καθε μεμονωμενο κομματι (οσο γινεται) να στο δειχνει και στην πραξη.
Περα απο αυτα ομως ο μαθητης πρεπει να εχει την ορεξη να ακουσει. Ο καθηγητς επισης να εχει την ικανοτητα να μεταδωσει τη γνωση. Επειδη πολυ απλα ειναι καποιοι που δε το εχουν ή δεν εχουν την ορεξη. Το παν ειναι συγκεντρωση και καθαρο μυαλο απο πλευρας του μαθητη!
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Χρήστες

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα.
     
  • (View-All Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 30 μέρες:
    konstantinantia, Revekka

Βρείτε παρόμοια