Sites και αρθογραφία

arishonda

Νεοφερμένος

Ο Άρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θήβα (Βοιωτία). Έχει γράψει 3 μηνύματα.
Καλησπέρα!

Είμαι φοιτητής και μπαίνω στο 3ο έτος. Έχω ξεκινήσει μαζί με δύο φίλους μου ένα νεανικό portal / e-magazine και είμαστε σε μία φάση που προσπαθούμε να μεγαλώσουμε την ομάδα με αρθρογράφους.

Όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να μου στείλει mail στο boustras@neopolis.gr !

To site είναι το www.neopolis.gr !

Σας ευχαριστώ πολύ!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

marinaki22

Νεοφερμένος

Η marinaki22 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 81 μηνύματα.
Τι ακριβως ψαχνετε?δηλαδη τι ειδους θεματα θα εχει?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

alex evangelou

Νεοφερμένος

Ο alex evangelou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 53 μηνύματα.
νομιζω οτι την ξερω την σελιδα αυτη... εσεις δεν εισαστε που περσυ παιρνατε συνεντευξεις απο τους πρωτοετεις σε ασοεε και νομικη? ειχατε νομιζω κατι βιντεακια στο ιντερνετ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

girly14

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η girly14 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 287 μηνύματα.
Πριν λίγες μέρες, είδα σε μια ιστοσελίδα ότι ζητούν αρθρογράφους εθελοντικά. Ενώ μου αρέσει η ιδέα, ταυτόχρονα δεν θέλω να δουλεύω και κάποιος να βγάζει λεφτά στην πλάτη μου. Τι λέτε να κάνω; Ξέρετε γενικά sites που να προσφέρονται για αρθρογραφία;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giorgos216

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,247 μηνύματα.
Άρθρα τι περιεχομένου; Πολιτικά; Κοινωνικά; Περιβαλλοντικά;