[Εξεταστική] Κάλλιο πέντε και στο χέρι παρά δέκα και καρτέρει

Τι γνώμη έχετε για τους φοιτητές που κόβουν τα μαθήματα λόγω χαμηλού βαθμού;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 54)
  • Καλή: η τελειομανία δε ειναι κακό πράγμα

    Ψήφοι: 3 5.6%
  • Καλή: ένας καλός βαθμό πτυχίου θα βοηθήσει για μεταπτυχιακά

    Ψήφοι: 40 74.1%
  • Κακή: είναι φυτά πιστεύουν πως η αξία τους θα φαινεται από το βαθμό

    Ψήφοι: 8 14.8%
  • Κακή: είναι ψώνια και ανταγωνιστικοι

    Ψήφοι: 3 5.6%

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.
Υπάρχουν παιδιά που κόβουν συνέχεια τα μαθήματα μέχρι να πάρουν άριστα. Πολλές φορές το φαινόμενο αυτό καταντάει εκνευριστικό αφού κόβουν και 8 και 9. Επίσης γράφουν ένα 5, 6 και στενοχωριούνται σαν να κοπηκαν μπροστα σε φοιτητές που κόπηκαν.
Μερικές φορές κάθονται και σχολιάζουν παιδια που έγραψαν καλύτερα από αυτούς λέγοντας από μέσα τους (δε μπορεί αυτός ο χαζοβιόλης να έγραψε 9 και εμένα να μου έβαλε 8
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,785 μηνύματα.
Η ουσία της γνώσης είναι ο βαθμός να είναι 8 και όχι 6; :hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Πληροφορικάριος

Δραστήριο μέλος

Ο Πληροφορικάριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 623 μηνύματα.
Δεν καταλαβαίνω τι σας νοιάζει αν ο άλλος κόβει το 9?? θέλει και μπορεί να παρεί παραπάνω γι'αυτο το κάνει. Είτε θέλει ένα καλό μεταπτυχιακό είτε αδικίθηκε είτε είναι ψώνιο.Τι σημασία έχει? Λογικό ειναι να στεναχωριούντε με το 5 αν μπορούσαν παραπάνω.

Μερικές φορές κάθονται και σχολιάζουν παιδια που έγραψαν καλύτερα από αυτούς λέγοντας από μέσα τους (δε μπορεί αυτός ο χαζοβιόλης να έγραψε 9 και εμένα να μου έβαλε 8

πόσες φορές έχεις ακούσει τι λέει κάποιος απο μέσα του?:D

nPb οι βαθμοί υπάρχουν για να ξεχωρίζει ο καλός απο τον καλύτερο.Διαφορετικά θα έπερναν όλοι 10. Φυσικά δεν πιστεύω πως αυτοι που γράφουν 9-10 έχουν εξασφαλίσει την επιτυχία αργότερα γιατί σε αυτο παίζουν ρόλο πολλοί παράγοντες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnnaousa

Επιφανές μέλος

Ο Johnnaousa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Νάουσα (Ημαθία). Έχει γράψει 18,241 μηνύματα.
Το να κόβει κάποιος ένα 9αρι μου φαίνεται πραγματικά αστείο και τραγικό επίσης
το να κόβει όμως ε΄να 5 και ένα 6 σε εύκολα μαθήματα ή μαθήματα που του αρέσουν μου φαίνεται απόλυτα φυσιολογικό
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.
Δεν καταλαβαίνω τι σας νοιάζει αν ο άλλος κόβει το 9?? θέλει και μπορεί να παρεί παραπάνω γι'αυτο το κάνει. Είτε θέλει ένα καλό μεταπτυχιακό είτε αδικίθηκε είτε είναι ψώνιο.Τι σημασία έχει? Λογικό ειναι να στεναχωριούντε με το 5 αν μπορούσαν παραπάνω.



πόσες φορές έχεις ακούσει τι λέει κάποιος απο μέσα του?:D

nPb οι βαθμοί υπάρχουν για να ξεχωρίζει ο καλός απο τον καλύτερο.Διαφορετικά θα έπερναν όλοι 10. Φυσικά δεν πιστεύω πως αυτοι που γράφουν 9-10 έχουν εξασφαλίσει την επιτυχία αργότερα γιατί σε αυτο παίζουν ρόλο πολλοί παράγοντες.

Μερικές φορές το λενε και απέξω και άλλες φορές φαίνεται .... Το να ξέρεις τον βαθμο σου και να πηγαίνεις να δεις πως γράψανε οι άλλοι.....

Δε φαινονται απο τους βαθμούς οι καλυτεροι υπάρχουν και άλλοι πολλοι παράγοντες
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

exc

Διάσημο μέλος

Ο exc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,812 μηνύματα.
Το σύστημα αξιολόγησης είναι ούτως ή άλλως ηλίθιο. Δεν θα έπρεπε ο βαθμός να είναι αποτέλεσμα μίας και μόνο γραπτής τελικής εξέτασης. Θα έπρεπε να υπάρχουν επιπλέον ασκήσεις καθ' όλη τη διάρκεια του μαθήματος, ίσως και μία πιο εκτεταμένη εργασία στο τέλος. Ο βαθμός, αφού τόση σημασία του δίνουν στα μεταπτυχιακά, πρέπει να αντικατοπτρίζει τις πραγματικές δυνατότητες, την επιμέλεια και τις γνώσεις του φοιτητή και όχι μόνο τη δυνατότητά του να ανταποκριθεί σε μία τρίωρη εξέταση.

Κάπως έτσι φτάνουμε να υπάρχουν άτομα να γράφουν χαμηλούς βαθμούς και να κόβουν μαθήματα επειδή θα μπορούσαν να είχαν γράψει παραπάνω (και πράγματι ίσως έχουν δίκαιο, γιατί βαθμός μπορεί να κοπεί και από παρανόηση του καθηγητή και από λάθος σε πράξεις κλπ) και άτομα να έχουν γράψει καλά επειδή τους «έκατσαν» τα θέματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,785 μηνύματα.
Eίναι σύνηθες φαινόμενο να «κάθονται» όλως τυχαίως τα θέματα συνέχεια σε κάποια άτομα. Όλοι ξέρουμε για ποια είδη φοιτητών αναφερόμαστε αλλά ..σαν γεγονός, το κρύβουμε κάτω από το χαλί της διαφάνειας του Ελληνικού Πανεπιστημίου. Ας κάνει ο καθένας ότι θέλει: ας κόψει και τον βαθμό 10 μπας και γράψει σε επόμενη εξεταστική 11. Όμως μην φτάνουμε στο άλλο άκρο: της ματαιόδοξης αυτοπροβολής μέσω των βαθμών για να "ανεβούμε" στα μάτια άλλων συμφοιτητών που μπορεί να μην έχουν τις ίδιες "δυνατότητες". Αλλά δυστυχώς, το άδικο σ' αυτήν την ιστορία είναι ότι οι εξετάσεις δεν γίνονται υπό τις ίδιες συνθήκες διότι ο κάθε φοιτητής κατεβαίνει με διαφορετική "φαρέτρα" για να γράψει. Αν υπήρχε ένα καλύτερο πλαίσιο εξέτασης που να συμψηφίζει την ενεργή συμμετοχή στο αμφιθέατρο, τον βαθμό από τις ασκήσεις του μαθήματος, τον τελικό βαθμό του γραπτού εκεί θα βλέπαμε πόσο αντιφατικό προφίλ θα είχαν οι "κάποιοι" συμφοιτητές και φυσικά εκεί θα έπεφταν οι μάσκες των «αρίστων». Οι πραγματικά καλοί φοιτητές δεν φαίνονται μόνο από τα 9άρια στα γραπτά..Αυτή είναι η διαφορά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PolySol

Δραστήριο μέλος

Η PolySol αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 493 μηνύματα.
Δυστυχώς ακόμη και ασκήσεις/project να υπήρχαν για κάθε μάθημα και όχι μόνο η τελική εξέταση για να καθοριστεί ο βαθμός άνετα κάποιος θα μπορούσε να τις πάρει έτοιμες είτε από συμφοιτητή του έτους του είτε από παλιότερο...γι' αυτό θα έπρεπε να υπάρχει ένα άλλο σύστημα που να είναι σε θέση να αντιλαμβάνεται ποιος τα πήρε έτοιμα,έβγαλε βαθμό,αλλά δεν έχει ιδέα και το παίζει μάγκας και ποιος τα έκανε μόνος του,έκατσε και ίδρωσε για να βγάλει ένα βαθμό και ξέρει τί του γίνεται...όσο αφορά τους βαθμούς στην εξεταστική,κάτι τα σκονάκια,κάτι οι αντιγραφές,κάτι οι "πηγές" για προτεινόμενα θέματα να το το 10ράκι(ίσως είναι υπερβολικός ο βαθμός,αλλά αν είσαι ανίδεος ακόμη και το 5 πολύ σου είναι)...και είναι αρκετό να ξέρεις κάτι λιγότερο από τα στοιχειώδη...όσο γι'αυτούς που κόβουν ένα μάθημα έχουν τους λόγους τους,όποιοι κι αν είναι αυτοί...ένα όμως είναι το σίγουρο...ότι έχουν διαβάσει πολύ καλά το μάθημα,πιστεύουν στις δυνατότητές τους και ξέρουν ότι την επόμενη φορά μπορούν με λίγο παραπάνω διάβασμα και προσπάθεια να γράψουν κάτι καλύτερο...αν ο βαθμός αυτός κυμαίνεται από 5 έως 7 το θεωρώ φυσιολογικό...να κόψεις μάθημα από 7,άντε 8 και πάνω είναι κάπως αλλά δε μου πέφτει λόγος από τη στιγμή που έχουν δικαίωμα να το κάνουν...ούτως ή άλλως αυτοί θα χρωστάνε ένα ακόμη μάθημα κι αυτοί θα πρέπει να ανοίξουν ένα παραπάνω βιβλίο...από εκεί και πέρα με γεια τους με χαρά τους!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,785 μηνύματα.
Ναι πολλά "μέτρα" διαφάνειας θα μπορούσαν να υπάρξουν polysol, που να καθιστούν τις εξετάσεις αδιάβλητες όπως οι αντίστοιχες εξετάσεις πιστοποιητικών γλωσσομάθειας τύπου CPE. Συνήθως η δυνατότητα για έναν καλύτερο βαθμό αποδεικνύεται μάταιη αρκετές φορές διότι τα θέματα δεν ήταν τα αναμενόμενα με της προηγούμενης φοράς. Θυμάμαι να έχω τύχει σε σκηνικά όπου φοιτητής να "διατάζει" με ύφος, τον καθηγητή να του κρατήσει τον βαθμό αφού εκ των υστέρων έγραψε χειρότερα από τον πρώτο βαθμό του. Επίσης έχω απορία σε ποια ΣΟΒΑΡΑ Πανεπιστημιακά Τμήματα πέφτουν τα 8άρια και τα 10άρια σύννεφο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.
Στις περισσότερες σχολές (να μη πω ολες) το κόψιμο μαθημάτων είναι παράνομο. Αν ο βαθμός περαστεί στην καρτέλα δε μπορεί να γίνει τπτ το ότι κάποιος πάει βρισκει το καθηγητή και του λεει ουσιαστικά κάνε ότι δεν είδες το γραπτό μου δε πιστεύω ότι είναι και το πιο σωστό πράγμα για έναν φοιτητή και ένας καθηγητής καλό είναι να μη κάνει τέτοιες ενέργειες.

Αυτό το φαινομενο ωθεί πολλούς φοιτητές να κόβουν μαθήματα για να έχουν στο τέλος ένα πλασματικό βαθμό πτυχίου που ουσιαστικό το μόνο που κατέχουν είναι ένας καλό βαθμό στο πτυχίο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

PolySol

Δραστήριο μέλος

Η PolySol αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 493 μηνύματα.
Στις περισσότερες σχολές (να μη πω ολες) το κόψιμο μαθημάτων είναι παράνομο. Αν ο βαθμός περαστεί στην καρτέλα δε μπορεί να γίνει τπτ το ότι κάποιος πάει βρισκει το καθηγητή και του λεει ουσιαστικά κάνε ότι δεν είδες το γραπτό μου δε πιστεύω ότι είναι και το πιο σωστό πράγμα για έναν φοιτητή και ένας καθηγητής καλό είναι να μη κάνει τέτοιες ενέργειες.

Αυτό το φαινομενο ωθεί πολλούς φοιτητές να κόβουν μαθήματα για να έχουν στο τέλος ένα πλασματικό βαθμό πτυχίου που ουσιαστικό το μόνο που κατέχουν είναι ένας καλό βαθμό στο πτυχίο.
Ναι,αν περαστεί στην καρτέλα δε γίνεται να κοπεί ο βαθμός,αλλά ο καθηγητής δε στέλνει αμέσως τους βαθμούς στη γραμματεία...σου δίνει κάποιες μέρες περιθώριο να δεις το γραπτό σου,άρα και να μπορείς να κόψεις το βαθμό...δεν είμαι σίγουρη,αλλά έτσι δε γίνεται?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

exc

Διάσημο μέλος

Ο exc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,812 μηνύματα.
Δυστυχώς ακόμη και ασκήσεις/project να υπήρχαν για κάθε μάθημα και όχι μόνο η τελική εξέταση για να καθοριστεί ο βαθμός άνετα κάποιος θα μπορούσε να τις πάρει έτοιμες είτε από συμφοιτητή του έτους του είτε από παλιότερο...
Ναι πολλά "μέτρα" διαφάνειας θα μπορούσαν να υπάρξουν polysol, που να καθιστούν τις εξετάσεις αδιάβλητες όπως οι αντίστοιχες εξετάσεις πιστοποιητικών γλωσσομάθειας τύπου CPE.
Οι εξετάσεις ούτως ή άλλως δεν μπορεί να είναι εντελώς αδιάβλητες. Εδώ μέχρι και σε πανελλαδικές έχω ακούσει να αντιγράφουν, να έχουν κινητό και να τους στέλνουν μηνύματα και τέτοια. Αν θέλεις να την κάνεις, θα την κάνεις όσο αυστηρό σύστημα και να υπάρχει.
Το θέμα είναι πολύ γενικότερο, όμως. Δεν είναι θέμα μόνο έγκυρων εξετάσεων, χωρίς να υποτιμώ τη σημασία τους, αλλά και αλλαγή της νοοτροπίας αξιολόγησης γενικότερα. Αν ήθελαν να βάζουν εργασίες/ασκήσεις κλπ και να τα συνυπολογίζουν στον βαθμό, είμαι σίγουρος ότι θα βρίσκαμε τρόπο να διασφαλίσουμε ότι ο κάθε φοιτητής θα κάνει μόνος του ή ότι τουλάχιστον δε θα υπάρχει εκτεταμένα ένα φαινόμενο αντιγραφών και έτοιμων εργασιών.
Το θέμα είναι ότι δεν υπάρχει μία τέτοια διάθεση από τους διδάσκοντες. Δεν θέλουν να ασχολούνται με διόρθωση εργασιών/ασκήσεων, γιατί τους παίρνει χρόνο.
Επίσης έχω απορία σε ποια ΣΟΒΑΡΑ Πανεπιστημιακά Τμήματα πέφτουν τα 8άρια και τα 10άρια σύννεφο.
Υπάρχουν τέτοια τμήματα στην Ελλάδα και μάλιστα έχουν εξαιρετική φήμη.
Πάντως εδώ και το ξέρεις, το πρόβλημα είναι, ότι υπάρχουν πολλές σχολές που αν το ποσοστό επιτυχίας σε ένα μάθημα ξεπερνά ένα 20% θεωρείται εύκολο το μάθημα... Και δεν μπορεί το 80% των φοιτητών να ήταν ηλίθιοι ή αδιάβαστοι ξύστες.
Σίγουρα υπάρχουν και αυτοί, αλλά και πάλι πρέπει να αναλογιστούμε τι είναι αυτό που κάνει έναν φοιτητή να έχει ξεσκιστεί να περάσει σε μία σχολή και μετά να καταντάει ρεμάλι...:P Δεν είναι αποκλειστική ευθύνη των φοιτητών και μάλιστα μπορώ να πω ότι έχουν το μικρότερο μερίδιο ευθύνης.
Στις περισσότερες σχολές (να μη πω ολες) το κόψιμο μαθημάτων είναι παράνομο. Αν ο βαθμός περαστεί στην καρτέλα δε μπορεί να γίνει τπτ.
Ναι, ρε, το κόψιμο έγκειται στην συνεννόηση με τον καθηγητή να μη σου βάλει προβιβάσιμο βαθμό.
Αυτό το φαινομενο ωθεί πολλούς φοιτητές να κόβουν μαθήματα για να έχουν στο τέλος ένα πλασματικό βαθμό πτυχίου που ουσιαστικό το μόνο που κατέχουν είναι ένας καλό βαθμό στο πτυχίο.
Ο βαθμός του πτυχίου με το σημερινό τρόπο αξιολόγησης είναι ήδη de facto πλασματικός (είτε προς τα πάνω, είτε προς τα κάτω) είτε κόβεις μαθήματα, είτε όχι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Πληροφορικάριος

Δραστήριο μέλος

Ο Πληροφορικάριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 623 μηνύματα.
Πάντως εδώ και το ξέρεις, το πρόβλημα είναι, ότι υπάρχουν πολλές σχολές που αν το ποσοστό επιτυχίας σε ένα μάθημα ξεπερνά ένα 20% θεωρείται εύκολο το μάθημα... Και δεν μπορεί το 80% των φοιτητών να ήταν ηλίθιοι ή αδιάβαστοι ξύστες.

Αυτό το 20% τι κάνει και το παιρνάει το μάθημα?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,785 μηνύματα.
Ανήκει στην ευρύτερη κομματική παρέα (βλ. πάρτυ, εκδρομές, κοννέ με ξαδέρφη κομματικής γκόμενας...).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Πληροφορικάριος

Δραστήριο μέλος

Ο Πληροφορικάριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 623 μηνύματα.
Δεν τα εχω δεί εγω αυτά, πιθανον να συμβαίνουν ισε αλλα τμήματα αλλα δεν μπορεί να είναι και το 20% αυτά τα ζωάκια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,785 μηνύματα.
Από το 20% μόνο το 5% αξίζει πραγματικά..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ἅλς

Διάσημο μέλος

Ο ἅλς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 3,894 μηνύματα.
Ο τίτλος του θέματος δεν έχει καμιά σχέση με τη συζήτηση και την ουσία της...:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PolySol

Δραστήριο μέλος

Η PolySol αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 493 μηνύματα.
Ο τίτλος του θέματος δεν έχει καμιά σχέση με τη συζήτηση και την ουσία της...:P
Είναι όμως έξυπνος!;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SonnY

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο SonnY αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 273 μηνύματα.
Διαφωνώ. Παρόλο που έχει ορθογραφικό λάθος ( καρτέρει αντι καρτέρι) είναι ευφυέστατος τίτλος κατά τη γνώμη μου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.
Ο τίτλος του θέματος δεν έχει καμιά σχέση με τη συζήτηση και την ουσία της...:P
Επειδή είμαι ο thread starter θα πω ότι ο τίτλος του θέμαος είναι ένα δίλλημα που δημιουργείται στο μέσο φοιτητή να περάσω το μάθημα το μάθημα με 5 και να τελειώνω με αυτο ή να το κόψω και καρτερει ....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top