Itach1
Διάσημο μέλος
στον αέρα, αφού είναι κάτι παραπάνω από ορατό το ενδεχόμενο να μείνουν χωρίς μέσα μαζικής μεταφοράς, με όλα όσα αυτό συνεπάγεται. Μάλιστα, ήδη από σήμερα το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης μειώνει σημαντικά τον αριθμό των δρομολογίων του, λόγω έλλειψης καυσίμων!
Αναφορικά με τον ΟΑΣΘ, τα ταμεία του Οργανισμού έχουν αδειάσει, αφού το κράτος χρωστάει στον ΟΑΣΘ δεκάδες εκατομμύρια ευρώ.«Εχουμε ενημερώσει εγγράφως όλους τους φορείς ότι από την 1η Δεκεμβρίου σταματάμε την εκτέλεση όλων των δρομολογίων», αναφέρει στον Αγγελιοφόρο ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, Χρήστος Στεφανίδης.
Το πρόβλημα δεν προέκυψε ξαφνικά, από τη μια στιγμή στην άλλη, καθώς ο Οργανισμός δυσκολεύεται να καλύψει τις ταμειακές ανάγκες του από το περασμένο καλοκαίρι.
«Σήμερα το κράτος μας χρωστά, βεβαιωμένα με αποφάσεις της διαιτησίας, 35,5, εκατ. ευρώ. Οι αποφάσεις είναι υποχρεωτικά εκτελεστέες, και μάλιστα τα 5,5 εκατ. ευρώ έπρεπε να μας καταβληθούν μέσα στον Οκτώβριο», αναφέρει ο κ. Στεφανίδης. Προσθέτει ότι το κράτος χρωστά ακόμα 45 εκατ. ευρώ, από το οριστικό κλείσιμο των ετών 2010 και 2011. «Δηλαδή, συνολικά το Δημόσιο μας χρωστά περίπου 80 εκατ. ευρώ. Πόσο να αντέξουμε;», αναφέρει ο κ. Στεφανίδης.
Πηγη:https://www.thestival.gr/society/item/64363-stamatane-apo-tin-1i-dekembrioy-ta-dromologia-toy-oasth21
Την κάτσαμε την βαρκούλα αν γίνει κάτι τέτοιο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
antis
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Jason Del Piero
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Itach1
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Jack of Spades
Περιβόητο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Θάλεια
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Gaspar
Περιβόητο μέλος
αυτά τα αποτελέσματα έχουν...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
hurricane
Διάσημο μέλος
το πολύ πολύ αυτή η ανακοίνωση να σημαίνει ιδιωτικοποίηση του οασθ, που κατ'επέκταση, μπορει να τσουξει στην τσεπη μας.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Jason Del Piero
Δραστήριο μέλος
η εισφοροδιαφυγή, η αλλιώς το ''δεν πληρώνω'' η αλλιώς το ''δεν παίρνω εισιτήριο είμαι επαναστάτης''..
αυτά τα αποτελέσματα έχουν...
Δεν κατάλαβα,δηλαδή το γεγονός οτι αύξησαν μέσα σε 2 χρόνια την τιμή των εισιτηρίων κατα 50% μειώνοντας τις εφικτές διαδρομές με ένα εισιτήριο ήταν μια σωστή κίνηση?Οι άνθρωποι είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ....δεν φταίει ο κόσμος που διαμαρτυρήθηκε...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
hurricane
Διάσημο μέλος
Δεν κατάλαβα,δηλαδή το γεγονός οτι αύξησαν μέσα σε 2 χρόνια την τιμή των εισιτηρίων κατα 50% μειώνοντας τις εφικτές διαδρομές με ένα εισιτήριο ήταν μια σωστή κίνηση?Οι άνθρωποι είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ....δεν φταίει ο κόσμος που διαμαρτυρήθηκε...
δεν νομίζω πως πλέον κάποιος θα χρησιμοποιούσε τις 4 διαδρομές, μπορεί να καταργήθηκαν αλλά αυξήθηκαν οι γραμμές των λεωφορείων ώστε να μην χρειάζεται να αλλάζεις λεωφορεία.
όσο για την αύξηση του εισιτηρίου, ντάξει δε λέω. αλλά πάλι καλά είναι τα 40 και 50 συγκριτικά με τα 80, 90, 1,10 άλλων εταιρειών. ο οασθ ειναι ο φθηνότερος νομιζω, ακομα και τώρα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Itach1
Διάσημο μέλος
εεε δεν νομίζω να αφήσουν ξεκρέμαστο τον κόσμο, θα γίνει χαμός... εδώ στις απεργίες και λειτουργούν με προσωπικό ασφαλείας...
το πολύ πολύ αυτή η ανακοίνωση να σημαίνει ιδιωτικοποίηση του οασθ, που κατ'επέκταση, μπορει να τσουξει στην τσεπη μας.
στην τελευταία απεργία πάντως δεν λειτούργησε ο οασθ με προσωπικό ασφαλείας αλλά και πάλι θα πρέπει να περιμένεις αστικά κάθε 45'-1 και 1,5 ώρα και αυτό δεν μας βολεύει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
hurricane
Διάσημο μέλος
στην τελευταία απεργία πάντως δεν λειτούργησε ο οασθ με προσωπικό ασφαλείας αλλά και πάλι θα πρέπει να περιμένεις αστικά κάθε 45'-1 και 1,5 ώρα και αυτό δεν μας βολεύει.
καλά και γω τι λεωφορείο πήρα, φάντασμα;
ε ναι. κάθε μία ώρα, δεν υφίσταται. έ μην ανησυχείτε κάτι θα γίνει...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Gaspar
Περιβόητο μέλος
οταν πάνω απο το 50% των επιβατών δεν παίρνει εισιτήριο τοτε δεν έχεις απλά πρόβλημα, αλλά μιλάμε για διάλυση..
και σε ενα χρεωκοπημένο κράτος που δεν μπορει να συντηρήσει πλέων αυτούς τους εξαρτημένους οργανισμούς,ουτε καν να πληρωσει τα χρηματα τα οποια τους οφειλει, φυσικό ειναι αυτοι να διαλυθούν.. εκτος αν οι οδηγοί δουλεύουν εθελοντικά και τα λεωφορεία δεν καίνε πετρέλαιο..
ολα αυτα δεν θα γινόταν αν ο ανδρεας παπανδρεου δεν επανακρατικοποιουσε τις αστικές συγκοινωνίες οι οποίες ειχαν ιδιωτικοποιηθεί επι μητσοτακη.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Θάλεια
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
hurricane
Διάσημο μέλος
Bρε μια χαρά είναι το 40λεπτο. Τι να πούμε κι εμείς στα Παγούρια που δίνουμε 80 για να πάμε Πανεπιστήμιο;
απλά το 20λεπτο με 4 διαδρομές ήταν ακόμα καλύτερο
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Itach1
Διάσημο μέλος
Να περιμένεις αστικό για να βγεις για καφέ καλά ειναι...αλλά αν έχεις μάθημα ή δουλειά τι γίνεται;Bρε μια χαρά είναι το 40λεπτο. Τι να πούμε κι εμείς στα Παγούρια που δίνουμε 80 για να πάμε Πανεπιστήμιο;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Θάλεια
Διάσημο μέλος
απλά το 20λεπτο με 4 διαδρομές ήταν ακόμα καλύτερο
Δεν αντιλέγω. Να δω τώρα που θα πάει το ολόκληρο 1.40 τι έχει να γίνει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
hurricane
Διάσημο μέλος
Eσύ που τα παίρνεις κάθε μήνα σίγουρα χτυπώντας τον κοσμάκη πλήρωνε εισιτήριο,εμείς δε τα έχουμε έτσι αεράτα τα λεφτά.
μην τα φουσκώνεις, δεν είναι πολλά 10 ευρώ ή 15 το μήνα για μετακινήσεις.
αν τα συγκρίνεις με τα λεφτά που φεύγουν για καφέ, καμία σχέση.
δεν σου ζητάν και κανένα υπέρογκο ποσό...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Iratus
Δραστήριο μέλος
μην τα φουσκώνεις, δεν είναι πολλά 10 ευρώ ή 15 το μήνα για μετακινήσεις.
αν τα συγκρίνεις με τα λεφτά που φεύγουν για καφέ, καμία σχέση.
δεν σου ζητάν και κανένα υπέρογκο ποσό...
πλάκα κάνεις έτσι;Για την ''διάσωση'' της χώρας τα τελευταία 2 χρόνια έχουν κόψει από τους γονείς μου γύρω στα 500 ευρώ και τους 2 και οι φόροι που πληρώνουμε διπλασιάστηκαν.και αυξάνουν και τα εισιτήρια,ΠΟΣΟ ΑΚΟΜΑ θα τα δίνουμε στο κράτος για να ''σωθούμε'';
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
hurricane
Διάσημο μέλος
πλάκα κάνεις έτσι;Για την ''διάσωση'' της χώρας τα τελευταία 2 χρόνια έχουν κόψει από τους γονείς μου γύρω στα 500 ευρώ και τους 2 και οι φόροι που πληρώνουμε διπλασιάστηκαν.και αυξάνουν και τα εισιτήρια,ΠΟΣΟ ΑΚΟΜΑ θα τα δίνουμε στο κράτος για να ''σωθούμε'';
τα εισιτήρια είχαν αυξηθεί αρκετά πριν έρθουν όλα αυτά. παρέμειναν στάσιμα. τώρα, αν με όλα αυτά που γίνονται αυξηθουν, συμφωνώ μαζί σου.
απλά θεωρώ ότι το να καθόμαστε να κράζουμε τους πάντες και τα πάντα χωρίς πρώτα να κάνουμε κάτι πρόχειρους υπολογισμούς για να δούμε τη λογική αυτών που σκεφτόμαστε, δεν είναι και πολύ σωστό.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.