Νίκη Κεραμέως: Θα πραγματοποιούνται κανονικά η πρωινή προσευχή και ο αγιασμός στα σχολεία

Guest 019112

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Άντε πάλι...επειδή έχει άλλα προβλήματα η Ελλάδα , να μη λύσει κι αυτό γιατί θα πάθει υπερφόρτωση και θα κάνει μπουμ. (οκ, θα κάνουν μπουμ οι παπαδες απο το κακό τους που θα χάσουν τόσα λεφτά, το δέχομαι)
....και να κάνουμε προσευχή επειδή πραγματικά πιστοί είσαι εσύ και μερικοί άλλοι; (κοροϊδεύουμε τον εαυτό μας αν λεμε ότι απ' αυτό το 79% που δηλώνουν Χ.Ο. είναι όλοι βαθια θρησκευόμενοι) .
Δεν έχει να κάνει καν με το αν πιστεύω εγώ , αυτό δεν καταλαβαίνετε. Δεν είναι ότι προσβάλλομαι και δαιμονίζομαι όταν ακούω την προσευχή , είναι ότι επιτέλους ρε γαμώτο θέλω η πίστη να είναι προσωπική υπόθεση του καθενός και να μην δίνεται ο χώρος του σχολείου για εκκλησιασμό.

Το τι πιστεύω εγώ για τη σημαία δεν έχει καμία απολύτως θέση σε αυτό το θέμα που συζητάμε. Γνωρίζω γιατί είναι εκεί και τελεία. Εσύ πηγαίνεις τη συζήτηση εκεί πέρα χωρίς κανενα λόγο...
Παραδοση της Ελλαδος ειναι η Ορθοδοξια. Στα πιο απιθανα μερη βρισκεις μοναστηρια. Να γκρεμισουμε κανενα αρχαιο μνημειο γιατι δε γουσταρουμε το δωδεκαθεο, ετσι?

Εσυ ρε φιλε αν δε γουσταρες τους παπαδες με τις mercedes θα ελεγα οτι εχεις δικιο. Αλλα εχεις αλλεργια στη προσευχη για καποιο λογο. Το ερωτημα μου ειναι, στις αργιες τι κανεις? Χριστουγεννα δεν υπαρχουν για εσενα και το Πασχα εργαζεσαι απ'το πρωι μεχρι το βραδυ?
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,248 μηνύματα.
Παραδοση της Ελλαδος ειναι η Ορθοδοξια. Στα πιο απιθανα μερη βρισκεις μοναστηρια. Να γκρεμισουμε κανενα αρχαιο μνημειο γιατι δε γουσταρουμε το δωδεκαθεο, ετσι?

Εσυ ρε φιλε αν δε γουσταρες τους παπαδες με τις mercedes θα ελεγα οτι εχεις δικιο. Αλλα εχεις αλλεργια στη προσευχη για καποιο λογο. Το ερωτημα μου ειναι, στις αργιες τι κανεις? Χριστουγεννα δεν υπαρχουν για εσενα και το Πασχα εργαζεσαι απ'το πρωι μεχρι το βραδυ?


Ότι σωστότερο έχω διαβάσει.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,788 μηνύματα.
H Oλλανδία όμως χάρη των Αγγλικών και του Καλβινιστικού Προτεσταντισμού ( = περιορισμένη χρήση της θρησκείας στο κράτος) μπόρεσε να αποτελεί οικονομικό διαμεσολαβητή για πολλές χώρες του κόσμου. Οι μεγαλύτερες αμερικάνικες ασφαλιστικές εταιρίες έχουν την έδρα τους εκεί. Ο κόσμος ζει και προοδεύει χωρίς να κοιτάζει την θρησκευτική συμβολολατρεία. Φυσικά στην περιοχή Φρίσλαντ της Ολλανδίας έχει συντηρητικούς Προτεστάντες ή ακόμη και σε μικρά χωριά (που πάνε κάθε Κυριακή στην εκκλησία) αλλά μέχρι εκεί. Ο κάθε λαός στη Δυτική Ευρώπη σέβεται τη θρησκεία του αλλά δεν χρησιμοποιεί τη θρησκεία για πολιτική όπως γίνεται στην Ελλάδα. Εκεί διαφέρουμε.

*Αν οι Ολλανδοί για τους Έλληνες θεωρούνται χωριάτες, μογγολάκια κλπ θα ήθελα να δω τι λένε οι Ολλανδοί για τους Έλληνες.

Ο ρόλος της ορθόδοξης Εκκλησίας (του ανώτερου κλήρου) είναι κάπως αμφιλεγόμενος στα χρόνια της Επανάστασης (ή και αυτό είναι ταμπού thanos; ;) )
 

Griff

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Griff αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Β' γυμνασίου. Έχει γράψει 269 μηνύματα.
Πιθανόν να σε εκπλήξει αγαπητέ αυτό που θα πω αλλά σε γενικές (τονίζω το γενικές) γραμμές συμφωνώ μαζί σου!!! Δεν θα το αναλύσω ιδιαίτερα, όμως έχω την πεποίθηση ότι αυτή η κατάσταση δεν πρόκειται να αλλάξει τουλάχιστον όχι "στις μέρες μας". Και δεν θα αλλάξει επειδή η συντριπτική πλειοψηφία του ελληνικού λαού είναι υπέρ του εναγκαλισμού Κράτους-Εκκλησίας! Ακόμα και οι κυβερνήσεις να έριχναν γροθιά στο μαχαίρι (που όπως είναι ευνόητο δεν θα τους συνέφερε να κάνουν κάτι τέτοιο ποτέ), ακόμα και η Εκκλησία να έκανε πίσω (που επίσης είναι ευνόητο ότι δεν θα τους συνέφερε να κάνουν πίσω ποτέ), θα έβλεπες τον απλό κόσμο από το Ορμένιο του΄Εβρου μέχρι τη Γαύδο της Κρήτης να έρχονται στην Αθήνα προκειμένου να τους λυντσάρουν και να απαιτούν να παραμείνει η κατάσταση ως έχει! Γιαυτό λοιπόν λέω ας λυθούν κάποια σοβαρότατα προβλήματα της παιδείας και από τη στιγμή που η συμμετοχή στα τελετουργικά της θρησκείας δεν είναι υποχρεωτική, ας απέχουν όσοι δεν το επιθυμούν!

Δεν εκπλήσσομαι που συμφωνείς μαζί μου, σε καλώ όμως να μην εκπλαγείς που συμφωνὠ και εγώ μαζί σου :P

Πράγματι, οποιαδήποτε απόπειρα να προχωρήσει ο διαχωρισμός Κράτους - Εκκλησίας θα συνοδευόταν από σθεναρή αντίσταση και προπαγάνδα των ρασοφόρων ώστε να επαναστατήσει το ποίμνιο. Η συζήτηση εδώ ξεστρατεί, οπότε ας επικεντρωθούμε στο θέμα της θρησκείας στα σχολεία, που και αφορά αυτό το thread.

Έστω ότι η κυβέρνηση Χ καταργεί την πρωινή προσευχή, αφαιρεί τα θρησκευτικά σύμβολα από τα σχολεία και αντικαθιστἀ το μἀθημα των θρησκευτικών με κάτι πιο... ουσιώδες. Οι παπἀδες αμέσως θα προβάλλουν ένα κάρο προπαγανδιστικές αερολογίες για το πως μια τέτοια πράξη διαφθείρει τη νεολαία και θα καλέσουν τους πιστούς σε διαμαρτυρία, όπως είπες.

Γιατί προπαγανδιστικές αερολογίες; Γιατί, ξανά, μία από τις αρρώστιες της ελληνικής κοινωνίας είναι η επιθυμία του μέσου Έλληνα να χώνει τη μύτη του σε ζητήματα που δεν τον αφορούν. Καταλαβαίνεις σίγουρα ότι αν κἀποιος μπορεί να εκμεταλλευτεί τη συνήθεια αυτή για να σωθεί, θα το κἀνει δίχως ενοχές.

Η κατάργηση της πρωινής προσευχής και οι συναφείς μεταρρυθμίσεις αφορούν αποκλειστικά και μόνο τη μαθητική και εκπαιδευτική κοινότητα. Δεν αφορούν ούτε τον αγρότη, ούτε τον συνταξιούχο, ούτε τον μαγαζάτορα, ούτε τον ψαρά. Όχι επειδή τἀχα είναι "ανάξιοι", αλλά επειδή δεν διαθέτουν τις απαραίτητες γνώσεις για να εκφέρουν γνώμη σε ένα τέτοιο ζήτημα Παιδείας.

Ο μέσος αγρότης που θα κατέβει, για παράδειγμα, στη διαμαρτυρία αυτή, πολύ πιθανό να μην γνωρίζει ότι ο θεσμός της προσευχής έχει απαξιωθεί τα τελευταία χρόνια, όπως τόνισαν και οι υπόλοιποι. Από την ελάχιστή μου εμπειρία στο σχολείο, από τους 350 μαθητές, 3-4 έλεγαν την προσευχή και ζήτημα αν η πλειοψηφία έκανε το σταυρό της από πίστη και όχι συνήθεια. Δεν γνωρίζει επομένως, ο αγρότης, ότι η ενεργή συμμετοχή στην προσευχή αντιπροσωπεύει λιγότερο από ένα πολύ γενναιόδωρο 25% στα περισσότερα σχολεία.

Εξίσου, ο μέσος συνταξιούχος, του οποίου η μαθητική καρέκλα έχει σαπίσει εδὠ και μισό αιὠνα, πιθανώς αγνοεί ότι το μἀθημα των θρησκευτικών έχει μεταλλαχθεί σε ὠρα του παιδιού ή ότι το διδακτικό περιεχόμενο του μαθήματος αποτελεί καθαρἀ χάσιμο χρόνου και ενέργειας, καθώς και ότι το τρίπτυχο "πατρίς - θρησκεία - οικογένεια" δεν αποτελεί πια τον πυλὠνα της ελληνικής εκπαίδευσης και καθημερινότητας, τουλάχιστον για τους νέους.

Μέσα στην άγνοια, επομένως, εύκολα αυτοί θα παρασυρθούν και θα χειραγωγηθούν από τον κλήρο.

Γιατί, λοιπόν, σε ένα τέτοιο ζήτημα να πρέπει να ακούσουμε τη γνὠμη ανθρώπων που ουδεμία σχέση έχουν με την Παιδεία και ουδεμία γνὠση για την τρέχουσα κατάσταση; Ακόμα περισσότερο, γιατί αυτή η πλειοψηφία πρέπει να δεσμεύει την κυβέρνηση για ζητήματα που δεν την αφορούν; Ακόμα ακόμα περισσότερο, γιατί πρέπει η πνευματική πρόοδος και η Παιδεία να είναι δέσμια στις αποφάσεις τρίτων;

Δεν θα βάζαμε ποτέ τον φιλόλογο ή τον μαθηματικό να εκφέρει γνὠμη για τον καλύτερο τρόπο να καλλιεργηθεί ένα χωράφι, γιατί να βάζουμε λοιπόν τον αγρότη να αποφασίζει για την Παιδεία;

Συμφωνὠ, ωστόσο, ὀτι η εκπαίδευση αντιμετωπίζει πολύ πιο σημαντικά και επιτακτικά προβλήματα. Αν δεν μπορούμε, όμως, να λύσουμε ένα τέτοιο ζήτημα λόγω της αντίδρασης άσχετων με τον χώρο ατόμων, φαντάσου πὀσα εμπόδια θα συναντήσουμε, και συναντάμε, στα πιο καίρια θέματα.
 

Guest 092312

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Τι το ψειρίζουμε; Όποιος για τον χ, ψ λόγο επιλέγει να κάνει (και όχι να μην κάνει) κάτι, είναι αυτός που θα προσαρμόσει το πρόγραμμά του για να το κάνει, στο σπίτι του, στο δρόμο, στο κυλικείο, στο σχολείο. Είναι σαν να λέμε ότι εγώ ασχολούμαι με τον αθλητισμό και άρα θα καθιερώσω να κάνουμε όλοι μαζί 5χλμ τζόκινγκ το πρωί στο προαύλιο.
Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω πως το επιχείρημα "όποιος δεν πιστεύει, ας μην συμμετέχει" φαίνεται σε κάποιους πιο λογικό από το "όποιος πιστέυει, ας προσευχηθεί". Τα αυτονόητα...
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,788 μηνύματα.
Όπως λέει και ο griff στην Ελλάδα θέλουν όλοι να έχουν άποψη για τα πάντα. Κακό αυτό. Θα είχε ενδιαφέρον να δούμε τι λέει ο καθένας στο είδος του αλλά μάλλον είναι κατίνες αφού κοιτάζουν μόνιμα τους άλλους. Για ποιο λόγο στην Ελλάδα έχουμε εμμονή τεράστια με το ιστορικό παρελθόν και μας νοιάζει τόσο πολύ να ακουμπάμε σε αξίες που δεν μπορούμε σήμερα να αναδείξουμε; Η ανθρωπότητα τρέχει με ρυθμούς φωτός και εμείς προσπαθούμε να δούμε αν ακόμη πιστεύουμε σε βραστά κάστανα και σαγιονάρες πλαστικές. Ουστ από εδώ πέρα χώρα του μεσαίωνα. Η πίστη είναι για ισορροπημένους ανθρώπους και όχι για ιδεοληπτικούς της βυζαντινολαγνείας.

 

orange crush

Δραστήριο μέλος

Η orange crush αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Φινλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 518 μηνύματα.
Παραδοση της Ελλαδος ειναι η Ορθοδοξια. Στα πιο απιθανα μερη βρισκεις μοναστηρια. Να γκρεμισουμε κανενα αρχαιο μνημειο γιατι δε γουσταρουμε το δωδεκαθεο, ετσι?

Εσυ ρε φιλε αν δε γουσταρες τους παπαδες με τις mercedes θα ελεγα οτι εχεις δικιο. Αλλα εχεις αλλεργια στη προσευχη για καποιο λογο. Το ερωτημα μου ειναι, στις αργιες τι κανεις? Χριστουγεννα δεν υπαρχουν για εσενα και το Πασχα εργαζεσαι απ'το πρωι μεχρι το βραδυ?

T' ότι η ορθοδοξία είναι παράδοση της Ελλάδος γιατί πρέπει να μου λέει κάτι; 2019 έχουμε και μιλάμε για θρήσκευμα. (Αν το πάμε έτσι και η φουστανέλα παράδοση είναι, αλλά δε βλέπω κανέναν να φοράει)

Η σύνδεση προσευχή και θρησκευτικά στο σχολείο με τα μοναστήρια και τα αρχαία μνημεία πώς σου ήρθε ακριβώς; Εδώ πέρα μιλάμε για κάτι πολύ συγκεκριμένο. Θες να μιλήσουμε γενικά για θρησκευτική λατρεία; ας το κάνουμε αλλού..

Εγώ ρε "φίλε" είπα και πανω ότι δεν εχω αλλεργία στην προσευχή και εξήγησα τι και πώς αλλα δε σε ενδιαφέρει να το καταλάβεις. Σου αρκεί που κάποιος τόλμησε να κατακρίνει την προσευχή (άσχετα αν μίλησα εδώ για συγκεκριμενο χωρο)

... για ποιες αργίες μου μιλάς ακριβώς; στις 7 μέρες συνολικά μέσα στο χρόνο που δικαιούμαι βάση νόμου στον ιδιωτικό τομέα ; που από αυτές τις 7 , οι 4 είναι για θρησκευτικές εορτές; και ότι τι; επειδή "απολαμβάνω" αυτές τις αργίες , δεν έχω δικαίωμα να κρίνω και να εκφέρω άποψη;
 

Guest 336742

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Σοβαρά τώρα...; Θα μιλήσουμε γιατί ο σταυρός είναι στη σημαία και αν πρέπει να φύγει; Δε θα επιδιώξουμε καμία πρόοδο στο ζήτημα της ανεξιθρησκείας σε αυτή τη χώρα επειδή ...έχουμε σταυρό στη σημαία;
Πρέπει να μάθεις να τη γράφεις πρώτα σωστά, για να μιλήσεις γι'αυτήν (ανεξιθρησκία).

Το ποιντ που ήθελα να αναφέρω είναι ότι η θρησκεία δεν είναι απλά μια θρησκεία, είναι κάτι που ενώνει τους λαούς μεταξύ τους. Η ελληνική επανάσταση βασιζόταν στη θρησκεία, ξεκίνησε από πολλά μοναστήρια και προκειμένου να μιλάς εσύ τώρα ελληνικά, βοήθησε η θρησκεία.

Δε λέω ότι πρέπει να είμαστε πιστοί Χριστιανοί το 2019, αλλά να αναγνωρίζουμε από πού προερχόμαστε.

ΥΣ. Το πάσχα για ανάσταση πήγα σε μια ελληνική ορθόδοξη εκκλησία. Στο Χιούστον. Ελλάδα δε πάταγα ποτέ. Ξέρεις γιατί; Γιατί σου θυμίζει πράγματα, σε βάζει σε ένα χώρο με ανθρώπους που έχετε κάποια κοινά. Δεν είμαι εκεί γιατί θεωρώ ότι μιλάω με το θεό.


αλλά δεν χρησιμοποιεί τη θρησκεία για πολιτική όπως γίνεται στην Ελλάδα. Εκεί διαφέρουμε.

*Αν οι Ολλανδοί για τους Έλληνες θεωρούνται χωριάτες, μογγολάκια κλπ θα ήθελα να δω τι λένε οι Ολλανδοί για τους Έλληνες.

Ο ρόλος της ορθόδοξης Εκκλησίας (του ανώτερου κλήρου) είναι κάπως αμφιλεγόμενος στα χρόνια της Επανάστασης (ή και αυτό είναι ταμπού thanos; ;) )

1) Το τι χρησιμοποιεί ο καθένας για πολιτική είναι άσχετο και θα συμφωνήσω μαζί σου.
2) Διάβασε καλά, ΑΝ δεν μπορούσαν να μάθουν αγγλικά, θα ήταν μογγολάκια. Και είπα και τον λόγο, είναι τόσο παρόμοιες γλώσσες.
3) Πάρα πολύ αμφιλεγόμενος. Καμία επανάσταση δε ξεκίνησε από μοναστήρι.
 

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
η θρησκεία δεν είναι απλά μια θρησκεία, είναι κάτι που ενώνει τους λαούς μεταξύ τους.
Περίεργο. Τόσα χρόνια νόμιζα ότι οι θρησκείες χωρίζουν τους λαούς μεταξύ τους και τους κάνουν εχθρούς. Μάλλον λάθος θα έκανα...

 

Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Έστω ότι η κυβέρνηση Χ καταργεί την πρωινή προσευχή, αφαιρεί τα θρησκευτικά σύμβολα από τα σχολεία και αντικαθιστἀ το μἀθημα των θρησκευτικών με κάτι πιο... ουσιώδες. Οι παπἀδες αμέσως θα προβάλλουν ένα κάρο προπαγανδιστικές αερολογίες για το πως μια τέτοια πράξη διαφθείρει τη νεολαία και θα καλέσουν τους πιστούς σε διαμαρτυρία, όπως είπες.

Γιατί προπαγανδιστικές αερολογίες; Γιατί, ξανά, μία από τις αρρώστιες της ελληνικής κοινωνίας είναι η επιθυμία του μέσου Έλληνα να χώνει τη μύτη του σε ζητήματα που δεν τον αφορούν. Καταλαβαίνεις σίγουρα ότι αν κἀποιος μπορεί να εκμεταλλευτεί τη συνήθεια αυτή για να σωθεί, θα το κἀνει δίχως ενοχές.

Η κατάργηση της πρωινής προσευχής και οι συναφείς μεταρρυθμίσεις αφορούν αποκλειστικά και μόνο τη μαθητική και εκπαιδευτική κοινότητα. Δεν αφορούν ούτε τον αγρότη, ούτε τον συνταξιούχο, ούτε τον μαγαζάτορα, ούτε τον ψαρά. Όχι επειδή τἀχα είναι "ανάξιοι", αλλά επειδή δεν διαθέτουν τις απαραίτητες γνώσεις για να εκφέρουν γνώμη σε ένα τέτοιο ζήτημα Παιδείας.

Ο μέσος αγρότης που θα κατέβει, για παράδειγμα, στη διαμαρτυρία αυτή, πολύ πιθανό να μην γνωρίζει ότι ο θεσμός της προσευχής έχει απαξιωθεί τα τελευταία χρόνια, όπως τόνισαν και οι υπόλοιποι. Από την ελάχιστή μου εμπειρία στο σχολείο, από τους 350 μαθητές, 3-4 έλεγαν την προσευχή και ζήτημα αν η πλειοψηφία έκανε το σταυρό της από πίστη και όχι συνήθεια. Δεν γνωρίζει επομένως, ο αγρότης, ότι η ενεργή συμμετοχή στην προσευχή αντιπροσωπεύει λιγότερο από ένα πολύ γενναιόδωρο 25% στα περισσότερα σχολεία.

Εξίσου, ο μέσος συνταξιούχος, του οποίου η μαθητική καρέκλα έχει σαπίσει εδὠ και μισό αιὠνα, πιθανώς αγνοεί ότι το μἀθημα των θρησκευτικών έχει μεταλλαχθεί σε ὠρα του παιδιού ή ότι το διδακτικό περιεχόμενο του μαθήματος αποτελεί καθαρἀ χάσιμο χρόνου και ενέργειας, καθώς και ότι το τρίπτυχο "πατρίς - θρησκεία - οικογένεια" δεν αποτελεί πια τον πυλὠνα της ελληνικής εκπαίδευσης και καθημερινότητας, τουλάχιστον για τους νέους.


Αυτό που προσπαθώ να πω είναι ότι ο μέσος ΄Ελληνας θα χώνει πάντα τη μύτη του, όπως λες, σε θέματα που αφορούν τα βλαστάρια του! Είναι η νοοτροπία του ΄Ελληνα για την οικογένεια (το καλώς ή κακώς εννοούμενο "δέσιμο" των γενεών, η δια βίου θεωρούμενη υποχρέωση να στηρίζει τα παιδιά του ακόμα και τα εγγόνια του, το φαινόμενο της Ελληνίδας μάνας κτλ γνωστά σε όλους μας)! Δεν υπάρχει περίπτωση να μην αντιδράσει αν μάθει πχ ότι καταργείται η προσευχή! Δεν μπορεί να ανεχτεί ότι του "πειράζουν" τα ιερά και τα όσιά του! Πιστεύω ότι ακόμα και αν ήξερε την απαξίωση του μαθήματος των θρησκευτικών, δεν θα παραδεχόταν ότι μιας και ξέφτισε το πράγμα ας καταργήσουμε και τις θρησκευτικές τελετουργίες στα σχολεία. Αντιθέτως πιστεύω ότι θα κατηγορούσε την πολιτεία και την εκκλησία γιατί επέτρεψαν να συμβεί αυτό. Οι βαθιά ριζωμένες πεποιθήσεις, δεν είναι εύκολο να ξεριζωθούν και κανένας δεν αναλαμβάνει την πολιτική ευθύνη να το κάνει γιατί ξέρει ότι θα σκάψει τον λάκκο του! Εδώ κάποια νέα ζευγάρια αποφασίζουν να κάνουν θρησκευτικό γάμο, που μάλλον θα ήθελαν να τον αποφύγουν, επειδή μια τέτοια στιγμή δεν θέλουν να πικράνουν τους γονείς τους. Σκέφτονται "ας πάμε εκεί μισή ώρα στην εκκλησία να τους κάνουμε το χατήρι, δεν χάλασε και ο κόσμος"! ΄Η βαφτίζουν τα παιδιά τους για να ακούσουν οι γονείς από το στόμα του παπά, το όνομά τους! ΄Οταν δεν μπορεί ένα ζευγάρι να αντιταχθεί στο σόι του, νομίζεις ότι μια κυβέρνηση μπορεί να τα βάλει με τη νοοτροπία ενός λαού; Το άσχημο είναι ότι αυτή η κατάσταση ή δεν εκσυγχρονίζεται καθόλου ή προχωράει με πάρα πολύ αργούς ρυθμούς. Γιατί το λέω αυτό; Επειδή πολύ αμφιβάλλω αν τα νεαρά ζευγάρια του προηγούμενου παραδείγματος, δεν ζητήσουν στο μέλλον τα ίδια και από τα δικά τους παιδιά! Τέλος πάντων, λάστιχο την κάναμε την κουβέντα και τελικά τίποτα από όλα αυτά που συζητάμε δεν πρόκειται να αλλάξει τουλάχιστον για τα προσεχή, αρκετά χρόνια είτε μας αρέσει είτε όχι! Καλή σας νύχτα!
 

Guest 019112

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
T' ότι η ορθοδοξία είναι παράδοση της Ελλάδος γιατί πρέπει να μου λέει κάτι; 2019 έχουμε και μιλάμε για θρήσκευμα. (Αν το πάμε έτσι και η φουστανέλα παράδοση είναι, αλλά δε βλέπω κανέναν να φοράει)

Η σύνδεση προσευχή και θρησκευτικά στο σχολείο με τα μοναστήρια και τα αρχαία μνημεία πώς σου ήρθε ακριβώς; Εδώ πέρα μιλάμε για κάτι πολύ συγκεκριμένο. Θες να μιλήσουμε γενικά για θρησκευτική λατρεία; ας το κάνουμε αλλού..

Εγώ ρε "φίλε" είπα και πανω ότι δεν εχω αλλεργία στην προσευχή και εξήγησα τι και πώς αλλα δε σε ενδιαφέρει να το καταλάβεις. Σου αρκεί που κάποιος τόλμησε να κατακρίνει την προσευχή (άσχετα αν μίλησα εδώ για συγκεκριμενο χωρο)

... για ποιες αργίες μου μιλάς ακριβώς; στις 7 μέρες συνολικά μέσα στο χρόνο που δικαιούμαι βάση νόμου στον ιδιωτικό τομέα ; που από αυτές τις 7 , οι 4 είναι για θρησκευτικές εορτές; και ότι τι; επειδή "απολαμβάνω" αυτές τις αργίες , δεν έχω δικαίωμα να κρίνω και να εκφέρω άποψη;
Και τα αρχαία μνημεία για θεούς φτιάχτηκαν και πολλοί σκλάβοι πέθαναν για να γίνουν. Τα θεωρούμε όμως σημαντικά αν και δεν έχουν καμιά σχέση με τον έλληνα του σήμερα.
Εγώ ούτε στην Εκκλησία είμαι, ούτε έχω διαβάσει όλα τα ευαγγέλια, ούτε γιος παπά είμαι. Αλλά αναγνωρίζω την ιστορική σημασία της ορθοδοξίας στη δημιουργία του κράτους. Μία από τις αφορμές για να διαχωριστούμε απ'τους Τούρκους.
Και τις εορτές τις αναφέρω διότι το παίζεις και κάλα άθεος, ενώ το Πάσχα είσαι με τον παππού στο χωριό. Μη το αναλύσουμε παραπάνω αν γίνεται, βαρέθηκα να γράφω.
 

orange crush

Δραστήριο μέλος

Η orange crush αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Φινλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 518 μηνύματα.
Και τα αρχαία μνημεία για θεούς φτιάχτηκαν και πολλοί σκλάβοι πέθαναν για να γίνουν. Τα θεωρούμε όμως σημαντικά αν και δεν έχουν καμιά σχέση με τον έλληνα του σήμερα.
Εγώ ούτε στην Εκκλησία είμαι, ούτε έχω διαβάσει όλα τα ευαγγέλια, ούτε γιος παπά είμαι. Αλλά αναγνωρίζω την ιστορική σημασία της ορθοδοξίας στη δημιουργία του κράτους. Μία από τις αφορμές για να διαχωριστούμε απ'τους Τούρκους.
Και τις εορτές τις αναφέρω διότι το παίζεις και κάλα άθεος, ενώ το Πάσχα είσαι με τον παππού στο χωριό. Μη το αναλύσουμε παραπάνω αν γίνεται, βαρέθηκα να γράφω.
Εντάξει, να μη σε κουράζουμε άλλο, μας συγχωρείς.
 

Gate4

Επιφανές μέλος

Η Ηägring αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 25,581 μηνύματα.
Αυτό το θέμα ορισμένοι το έχετε μεταφράσει σε πόλεμο κατά του χριστιανισμού (?) το οποίο προφανώς μόνο στη σφαίρα της φαντασίας σας υπάρχει. Το θέμα δεν είναι να μη προσεύχονται οι άνθρωποι γενικά -όποιος θέλει γουέλ νταν δικαίωμα του- αλλά γιατί να υπάρχει προσευχή στο σχολείο. Αλήθεια υπάρχει χριστιανός που είναι περήφανος για τον τρόπο που συμβαίνει αυτό; Εγώ από τα λίγα που θυμάμαι ήταν συγκεκριμένα 5 άτομα το πολυ που έλεγαν την προσευχή και την έκαναν στα σοβαρά οι υπόλοιποι ή μιλούσαν ή χασμουριουντουσαν ή κάναν το σταυρό τους λες και παίζαν μπουζούκι.
Όσο για το πόσο δεν ενοχλούνται όσοι δεν θέλουν να κάνουν προσευχή μπιτς πλιζ χρειάστηκε να μαλώσω (!!!!) με καθηγητή μέχρι να σταματήσει να με κάνει παρατήρηση, όχι μόνο εμένα, επειδή δεν ήθελα να συμμετέχω. Και δεν είναι μόνο αυτά, έχουμε να πούμε κάτι για το τραβολόγημα στην εκκλησία στο οποίο αναγκαζόσουν να μπεις μέσα αλλιώς έτρωγες απουσία;
Αν με πει κάποιος ότι η πλειοψηφία των παιδιών που κάνουν συγκαταβατικά προσευχή (και επιμένω κάνουν σαν καραγκιόζηδες τον σταυρό τους) προσεύχονται σπίτι τους ή πάνε Εκκλησία συχνά να δεχτώ πόσοι πολλοί είναι οι χριστιανοί ώστε να επιβάλλεται αυτό το πράγμα στο σχολείο.
Εγώ αν πίστευα θα ντρεπόμουν για αυτή την εικόνα πάντως.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,788 μηνύματα.


Εν ώρα προσευχής ...πάει το μάτι σύννεφο. Η gate έχει δίκιο. Το όλο άθλημα έχει κάπως ξεφτιλιστεί.
 

Gate4

Επιφανές μέλος

Η Ηägring αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 25,581 μηνύματα.


Εν ώρα προσευχής ...πάει το μάτι σύννεφο. Η gate έχει δίκιο. Το όλο άθλημα έχει κάπως ξεφτιλιστεί.
Σοβαρά τώρα ποιοι από όλους αυτούς που κάθονται σαν ζόμπι εκείνη την ωρα στο προαύλιο προσεύχονται εκτός σχολείου; Η προσευχή είναι προσωπικό θέμα άλλωστε δεν έχει δουλειά να προσπαθεί να την επιβάλει το σχολείο.
Εγώ ως άθρησκη καθόμουν λίγο πιο πέρα και περίμενα να μπω στο σχολείο. Οι άλλοι που κάναν το σταυρό τους-παίζω μπουζουκι έκαναν ξεφτίλα μια διαδικασία η οποία υποτίθεται είναι "ιερή".
 

Δημοσιοκαφρος-γραφος

Διακεκριμένο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 6,852 μηνύματα.
Αχ προσευχή, εγώ θυμάμαι να τρώω απουσία γιατί δεν ήμουν στην προσευχή και άργησα.
Εγώ και άλλοι μαθητές, μετά για να περάσει το 45 λεπτό κάναμε αναπαράσταση champions league

Προσεχή που μπορούμε να την κάνουμε όπου θελουμε, οτι ώρα θελουμε.
Αν θέλω ξυπνάω 7:00 πάω στην πιο κοντινή εκκλησία το πρωί ανάβω ένα κεράκι και προσεύχομαι κάθε μέρα.

Τώρα για τα σχολεία να κανει οποίος πραγματικά θέλει στην Αθήνα δε ξέρω τι γίνεται αλλά επαρχία και ειδικά Θεσσαλία ειναι συντηρητικά τα πράγματα σε αυτό. Οχι φιλελεύθερα που διαφωνώ με το "θα κάνετε όλοι" οχι όσοι θέλετε.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,788 μηνύματα.
Προτείνω να μπει ως εναλλακτικό άσμα, η Προσευχή του Ζαγοραίου. Θα καλύπτει τα γούστα των μπουζουξήδων μαθητών.
 

Δημοσιοκαφρος-γραφος

Διακεκριμένο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 6,852 μηνύματα.

Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Τώρα για τα σχολεία να κανει οποίος πραγματικά θέλει στην Αθήνα δε ξέρω τι γίνεται αλλά επαρχία και ειδικά Θεσσαλία ειναι συντηρητικά τα πράγματα σε αυτό. Οχι φιλελεύθερα που διαφωνώ με το "θα κάνετε όλοι" οχι όσοι θέλετε.


Καλημέρα αγαπητέ! Παρόλο που "έκλεισα" τη συμμετοχή μου σ΄αυτό το θέμα, θα ήθελα τώρα που σε βρήκα να σου κάνω μια ερώτηση έτσι από περιέργεια και θα ήθελα μια ειλικρινή απάντηση από μέρους σου. Αν υποθέσουμε ότι καταργείται οτιδήποτε έχει σχέση με τη θρησκεία στο σχολείο, πώς νομίζεις ότι θα αντιδρούσε η τοπική κοινωνία της Θεσσαλίας;
 

Δημοσιοκαφρος-γραφος

Διακεκριμένο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 6,852 μηνύματα.
Καλημέρα αγαπητέ! Παρόλο που "έκλεισα" τη συμμετοχή μου σ΄αυτό το θέμα, θα ήθελα τώρα που σε βρήκα να σου κάνω μια ερώτηση έτσι από περιέργεια και θα ήθελα μια ειλικρινή απάντηση από μέρους σου. Αν υποθέσουμε ότι καταργείται οτιδήποτε έχει σχέση με τη θρησκεία στο σχολείο, πώς νομίζεις ότι θα αντιδρούσε η τοπική κοινωνία της Θεσσαλίας;


Η πλειοψηφία σαν τα ορκ, σε κάτι χωριά θα έβγαινε το 90%
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top