Υπέρ ή Κατά των Φροντιστηρίων ;

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 19,752 μηνύματα.
Ας βγούμε λίγο από το τριπάκι του οτι οι πανελλήνιες είναι ένας γολγοθάς που θα καθορίσει όλη την υπόλοιπη ζωή μας. Ούτε γολγοθάς είναι, ούτε έχει κάποιο σοβαρό αντίκτυπο στην μετέπειτα ζωή μας. Είναι καθαρά ΜΙΑ χρονιά που απαιτεί συγκέντρωση και διάβασμα σε κάποια συγκεκριμένη, ΟΧΙ αδύνατη να διαβαστεί, ύλη. Οι σχολές τουλάχιστον στο δικό μου πεδίο κυμαίνονται από 18000 έως και 13000 μόρια και μιλάμε για Πολυτεχνεία.

Δεν καταλαβαίνω πως κάποιος που θέλει να συνεχίσει στην τριτοβάθμια εκπαίδευση για να βγάλει ένα καλό Πανεπιστήμιο θεωρεί βουνό το διάβασμα ενός έτους, μόνο το πρώτο έτος είναι πιο δύσκολο από πέρυσι. Το σύστημα των πανελληνίων επιβραβεύει ΚΑΙ εξωσχολικές δραστηριότητες, όπως διακρίσεις σε διαγωνισμούς/ολυμπιάδες, αθλήματα κλπ με επιπλέον μόρια.

Το σύστημα έχει έναν απλό σκοπό: Να σε βάλει με κάποιο τρόπο σε ένα πανεπιστήμιο. Δεν μπορεί να δεί αν εσύ ζωγραφίζεις/χορεύεις/μαγειρεύεις και δε ξέρω και εγώ τι άλλο και να το συγκρίνει με κάποιον άλλο που προγραμματίζει/παίζει σκάκι ή κάνει κάτι τελείως διαφορετικό. Είναι δίκαιο και βασίζεται στην ισότητα. Επιλέγει το ένα πράγμα που έχουν κοινό όλα τα παιδιά στην ελλάδα, την σχολική ύλη.

Ναι είναι δύσκολο, αλλά μη μου λές οτι δεν σε αφήνει να διαμορφώσεις το μέλλον σου. Υπάρχουν άπειρες σχολές, άπειρα μεταπτυχιακά, και όλα θέλουν κόπο, αν δεν μπορείς να τον καταβάλλεις για ένα χρόνο τότε πως θα μπορέσεις για 3,4,5?
Και στην τελική, δεν σε απέτρεψε κανείς από το να κάνεις τα όνειρά σου και να δώσεις πανελλήνιες αργότερα.


Όπως και να το κάνουμε, τα μαθηματικά κατεύθυνσης δεν τα λες και εύκολο μάθημα ειδικά όταν γίνεται μια γενική ερώτηση από βασικά πολυώνυμα (ακόμη και στο Πανεπιστήμιο) και ο άλλος κοιτάζει λες και είναι Γραμμική Β'. Θέλω να πω ότι δεν επιτυγχάνεται κανένας παιδαγωγικός στόχος με τον τρόπο που διδάσκονται τα μαθήματα καθώς και το άγχος των μαθητών με το σύστημα των φροντιστηρίων. Τα καλύτερα βιβλία παιδαγωγών να κοιτάξεις, πουθενά δεν θα διαβάσεις ότι η μάθηση γίνεται με το "βούρδουλα" κάποιων εξετάσεων ούτε ότι το σχολείο θα πρέπει να έχει αποκλειστικό στόχο τις πανελλαδικές εξετάσεις (αν ήταν πανελλήνιες θα τις έδιναν σε όλον τον κόσμο όπου κατοικούν Έλληνες).

Σε αυτό το φόρουμ ένα πράγμα με ξενερώνει απίστευτα: ότι ο καθείς γνωρίζει ότι τα μεταπτυχιακά είναι ραπανάκια για την όρεξη και γίνονται έτσι για πλάκα αν κάποιος δεν έκανε σωστή επιλογή στο προπτυχιακό. Αυτό δείχνει ότι μάλλον υπάρχει διαπλοκή στον τρόπο λήψης τους και κάποιοι έχουν αυτή την δυνατότητα πριν καν φοιτήσουν! Σε διαφορετική περίπτωση σε σοβαρά κράτη (και όχι στην Ελλάδα), τα μεταπτυχιακά δεν είναι σπουδές μαζικής φοίτησης για πτυχιούχους που απλά θέλουν να επιμηκύνουν τη φοιτητική περίοδο. Τα μεταπτυχιακά σε σοβαρά αντικείμενα (και όχι σε αντικείμενα-μαγαζιά για τις ονειρώξεις κάποιων ακαδημαϊκών) δεν είναι εύκολα στη λήψη τους αλλά και ούτε δεδομένα όπως το βασικό πτυχίο ακόμη και μετά από πολλά έτη σπουδών. Επίσης ένα μεταπτυχιακό (φαντάζομαι θα ξέρεις από προσωπική άποψη στο λύκειο) δεν "διορθώνει" κάποια λάθος επιλογή του προπτυχιακού καθώς τα περισσότερα προγράμματα εκτός εξαιρέσεων αποτελούν άμεση συνέχεια του προπτυχιακού κύκλου με μεγάλη επικάλυψη ύλης και ασάφεια στόχου για ρεαλιστικές επαγγελματικές επιλογές αφού αποτελούν προθάλαμο κάποιου διδακτορικού με περιορισμένες ευελιξίες εκτός συγκεκριμένου Πανεπιστημιακού Τμήματος που το προσφέρει.

Κόψε κάτι. Ποτέ δεν θα είναι κάποιος 18 ετών για να έχει τις ίδιες ευκαιρίες ακόμη και αν προσπαθεί αργότερα με άλλες επιλογές. Σημασία έχει να υπάρχουν ισότιμες ευκαιρίες την ώρα που πρέπει. Δυστυχώς δεν υπάρχει ισότητα γιατί υπάρχουν αρκετοί όροι χαλάρωσης (perturbation terms) στο σύστημα (10%, "μαζικές λιποθυμίες" την ώρα των εξετάσεων, "κατά φαντασίαν ασθένειες"...) και έτσι ο τρόπος που στήνεται το μαγαζί των εξετάσεων (φροντιστήρια, ιδιαίτερα μαθήματα, ιδιαίτερα για τα φροντιστήρια ...) δεν ευνοεί εκείνον που έχει σφαιρικές γνώσεις και κριτική σκέψη αλλά όποιον αποστηθίσει συγκεκριμένη ύλη με τεχνικές μεθοδολογίας (ΘΜΚΕ, ΑΔΟ, de L Hospital ...) και κολοκύθια τούμπανα. Λες και αυτή η ύλη θα καταστήσει κάποιον ικανό (εκ προοιμίου) να γίνει Γεωλόγος ή Γιατρός ή δεν ξέρω τι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,997 μηνύματα.
Όπως και να το κάνουμε, τα μαθηματικά κατεύθυνσης δεν τα λες και εύκολο μάθημα ειδικά όταν γίνεται μια γενική ερώτηση από βασικά πολυώνυμα (ακόμη και στο Πανεπιστήμιο) και ο άλλος κοιτάζει λες και είναι Γραμμική Β'. Θέλω να πω ότι δεν επιτυγχάνεται κανένας παιδαγωγικός στόχος με τον τρόπο που διδάσκονται τα μαθήματα καθώς και το άγχος των μαθητών με το σύστημα των φροντιστηρίων. Τα καλύτερα βιβλία παιδαγωγών να κοιτάξεις, πουθενά δεν θα διαβάσεις ότι η μάθηση γίνεται με το "βούρδουλα" κάποιων εξετάσεων ούτε ότι το σχολείο θα πρέπει να έχει αποκλειστικό στόχο τις πανελλαδικές εξετάσεις (αν ήταν πανελλήνιες θα τις έδιναν σε όλον τον κόσμο όπου κατοικούν Έλληνες).

Σε αυτό το φόρουμ ένα πράγμα με ξενερώνει απίστευτα: ότι ο καθείς γνωρίζει ότι τα μεταπτυχιακά είναι ραπανάκια για την όρεξη και γίνονται έτσι για πλάκα αν κάποιος δεν έκανε σωστή επιλογή στο προπτυχιακό. Αυτό δείχνει ότι μάλλον υπάρχει διαπλοκή στον τρόπο λήψης τους και κάποιοι έχουν αυτή την δυνατότητα πριν καν φοιτήσουν! Σε διαφορετική περίπτωση σε σοβαρά κράτη (και όχι στην Ελλάδα), τα μεταπτυχιακά δεν είναι σπουδές μαζικής φοίτησης για πτυχιούχους που απλά θέλουν να επιμηκύνουν τη φοιτητική περίοδο. Τα μεταπτυχιακά σε σοβαρά αντικείμενα (και όχι σε αντικείμενα-μαγαζιά για τις ονειρώξεις κάποιων ακαδημαϊκών) δεν είναι εύκολα στη λήψη τους αλλά και ούτε δεδομένα όπως το βασικό πτυχίο ακόμη και μετά από πολλά έτη σπουδών. Επίσης ένα μεταπτυχιακό (φαντάζομαι θα ξέρεις από προσωπική άποψη στο λύκειο) δεν "διορθώνει" κάποια λάθος επιλογή του προπτυχιακού καθώς τα περισσότερα προγράμματα εκτός εξαιρέσεων αποτελούν άμεση συνέχεια του προπτυχιακού κύκλου με μεγάλη επικάλυψη ύλης και ασάφεια στόχου για ρεαλιστικές επαγγελματικές επιλογές αφού αποτελούν προθάλαμο κάποιου διδακτορικού με περιορισμένες ευελιξίες εκτός συγκεκριμένου Πανεπιστημιακού Τμήματος που το προσφέρει.

Κόψε κάτι. Ποτέ δεν θα είναι κάποιος 18 ετών για να έχει τις ίδιες ευκαιρίες ακόμη και αν προσπαθεί αργότερα με άλλες επιλογές. Σημασία έχει να υπάρχουν ισότιμες ευκαιρίες την ώρα που πρέπει. Δυστυχώς δεν υπάρχει ισότητα γιατί υπάρχουν αρκετοί όροι χαλάρωσης (perturbation terms) στο σύστημα (10%, "μαζικές λιποθυμίες" την ώρα των εξετάσεων, "κατά φαντασίαν ασθένειες"...) και έτσι ο τρόπος που στήνεται το μαγαζί των εξετάσεων (φροντιστήρια, ιδιαίτερα μαθήματα, ιδιαίτερα για τα φροντιστήρια ...) δεν ευνοεί εκείνον που έχει σφαιρικές γνώσεις και κριτική σκέψη αλλά όποιον αποστηθίσει συγκεκριμένη ύλη με τεχνικές μεθοδολογίας (ΘΜΚΕ, ΑΔΟ, de L Hospital ...) και κολοκύθια τούμπανα. Λες και αυτή η ύλη θα καταστήσει κάποιον ικανό (εκ προοιμίου) να γίνει Γεωλόγος ή Γιατρός ή δεν ξέρω τι.

Θα συμφωνησω σε ολα,και θελω να προσθεσω στο τελευταιο κομματι πως ποτε δεν εχει αξια το υλικο αυτο καθεαυτο για την πνευματικη καλλιεργεια & την γνωσιακη ωριμοτητα του ατομου.Στο πανεπιστημιο αυτο προσπαθουμε να επιτυχουμε,διαφορετικα θα μιλουσαμε για μια τεχνικη σχολη. Προφανως δεν σημαινει αυτο οτι οι πληροφοριες δεν εχουν την αξια τους,αλλα πρεπει να καταλαβουμε ολοι οτι αποτελουν την οδο για την γνωση και οχι τον τροπο κατακτησης της. Η εμπειρια που αποκτιεται μεσω της πληροφοριας μπορει να μεταφερθει σε οτι κανει καποιος στην ζωη του,σε ολους τους τομεις,μπορει να γινει δηλαδη γνωση.

Το μαθημα των μαθηματικων δεν στοχευει καποιος να ξερει απ'εξω ας πουμε τo formula μιας δευτεροβαθμιας εξισωσης μετα απο 10 χρονια. Αλλα να μπορει να ερμηνευσει ας πουμε τις λυσεις γεωμετρικα.Γι'αυτο και η γεωμετρια ανεκαθεν ηταν σημαντικη και το φωναζαν αρκετοι καθηγητες που την εκαναν,αλλα κανεις μαθητης δεν ακουει. Ναι μπορει καποιος να μαθει αρκετα μαθηματικα και να ειναι και καλος στην πλειοψηφια των προβληματων που θα εχει να κανει καθημερινα,αλλα χωρις την γνωση της δεν προκειται να αποκτησει αυτο που λεμε μαθηματικη ωριμοτητα.

Το να βγεις απο το λυκειο και να θυμασαι τον τυπο του ΘΜΚΕ ας πουμε,δεν εχει αξια.Εχει δηλαδη αλλα φαινομενη,παροδικη για να κανεις την δουλεια σου.Το να αντιλαμβανεσαι αντιθετως τι ισχυριζεται και γιατι το ισχυριζεται,το ΘΜΚΕ εχει σημασια.Το ενδιαφερον κομματι εδω ειναι οτι στην φυσικη γινεται ο μεγα τζερζελος καθως τα παιδια την αντιμετωπιζουν ομοιως.Εδω ομως τα λαθη ειναι πιο εμφανη σε σχεση με τα μαθηματικα,ωστοσο το ιδιο σημαντικα,και θα εξηγησω γιατι :

Στα μαθηματικα το αποτελεσμα ειναι οι χαμηλες βαθμολογιες γιατι οι μαθητες δεν μπορουν να αντιληφθουν τα προβλαματα.
Στην φυσικη δε,εχουν στο μυαλο τους οτι το νοημα του μαθηματος ειναι να σου πεταξουν εναν τυπο,να παιδευτεις λιγο να δεις ποιος σου ταιριαζει(ποιος εχει τις σωστες μεταβλητες) να λυσεις μια εξισωση και να πεις τελειωσα. Εδω γλυτωνουν τα μαθηματικα γιατι δεν απαιτειται ιδιαιτερη μαθηματικη σκεψη αλλα κυριως εφαρμογη των "εργαλειων" που προσφερουν,αλλα τα κανουν ολα χαλια . Δεν μαθαινουν να κοιτουν το προβλημα,να το αναλυουν,να αντιλαμβανονται την υποσταση του και ποια μεγεθη εμπλεκονται,και κυριως πως εμπλεκονται και εχουμε το τελικο φαινομενο. Ενα τετοιο γραπτο αξιζει κατ'ελαχιστο 5 ακομα και ολοσωστο να ειναι. Γιατι;Απλο,η φυσικη ειναι μια επιστημη που μελεταει τα διαφορα φαινομενα της φυσης τοσο ποσοτικα οσο και ποιοτικα αλλα στοχευει να περιγραψει και τις σχεσεις μεταξυ των διαφορων φυσικων ποσοτητων που συμμετεχουν στο φαινομενο. Οταν εσυ κανεις το παραπανω...δηλαδη κλεινεις τα ματια και ριχνεις τα ζαρια να πετυχεις ενα μοντελο που σε εξυπηρετει,και ενας θεος ξερει και εαν το καταλαβαινεις πως λειτουργει,μονο φυσικη δεν ξερεις.

Οποτε...τα μαθηματικα δεν ειναι μονο αριθμοι οπως και η φυσικη δεν ειναι μονο μαθηματικα.Γενικοτερα κανενα μαθημα δεν πρεπει να αντιμετωπιζεται χωρις την αναλογη προσοχη που του αξιζει.Αυτο ενα φροντιστηριο δεν μπορει να στο μεταφερει και δεν ξερω κατα ποσο θα επρεπε να στο μεταφερει.Το αστειο ομως ειναι οτι ουτε στο σχολειο μπορει να στο μεταφερει,διοτι ετσι οπως ειναι το συστημα δεν γινεται.Δεν κρινω εαν ειναι καλο η κακο,μην μπερδευτειτε,απλα λεω κατι που ισχυει με την δομη που εχει αυτη την στιγμη. Οπως και να το κανουμε ο ανταγωνισμος ειναι μεγαλος & ο χρονος περιορισμενος.Τι να πρωτοπρολαβει οποτε ενας καθηγητης σχολειου να μεταδωσει αφου δεν εχει χρονο; Εννοειται τις πληροφοριες για να κανουν οι μαθητες την δουλεια τους εκεινη την περιοδο.Απλα στην ζωη τους αυτο δεν θα τους βοηθησει ιδιαιτερα...οποτε οποιος παει φροντιστηριο πρεπει να ξερει οτι πρεπει να ψαχνεται και μονος του...κυριως μονος του.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

RockGeek

Νεοφερμένος

Η RockGeek αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 13 μηνύματα.
Λοιπόν παιδιά για να ξεκαθαρίζουμε λίγο τα πράγματα.Εξωσχολική βοήθεια τύπου ιδιαίτερο ή φροντιστήριο υπάρχουν και στο εξωτερικό, παντού και το λένε ενισχυτική διδασκαλία απλά δεν έχει τον καθοριστικό ρόλο για την εκπαίδευση όπως έχει εδω πέρα.
Είναι κάτι οφέλιμο ,διότι δεν έχουν ολοι οι μαθητές την ίδια αντιληψη και τον ίδιο χρόνο κατανόησης, έτσι η τάξη των 20 και 25 ατόμων δεν βοήθα.Αυτό ισχύει για κάθε χώρα και κάθε μαθητή.
Στην Ελλάδα τώρα, κατά την γνώμη μου πάντα , το πρόβλημα πηγάζει από τον συνδυασμό λάθος καθηγητών ,του συστήματος και η αντιμετώπιση των μαθητών ως σύνολο και όχι έναν προς έναν.
Ένα αναθεωρημένο εκπαιδευτικό σύστημα , το οποίο εστιάζει την κατανόηση και στην μέγιστη απόδοση του μαθήτη και οχι στην ολοκλήρωση της διδακτέας ύλης όπως γίνετε σήμερα είναι απαραίτητο. Επειτα είναι ΕΠΕΙΓΟΝ ΤΟΝΙΖΩ η επιλογή εκλεκτισμένων καθηγητών και οχι ανθρωπακων που
κατα τυχη περασαν στην σχολή τους έγιναν καθηγητες χώρις να αγαπανε αυτο που κάνου,γιατι δεν έχουν μεταδοτικότητα και δεν υπαρχει καλή εξελιξη του μαθήματος.Ν περνανε μια δοκιμαστική περίοδο οταν διορίζονται πχ για να δουμε τι μαθημα κανουν και πως, καθώς και να υπαρχει και αξιοληγηση γι αυτους και οποιος είναι ανικανος δρόμο.
Εδώ πρεπει να σημιώσω πως ολα αυτά δεν συνεπάγουν το κλείσιμο των φροντιστηρίων αλλά την μίωση της ισχύς τους.Γιατι ακόμα και σε ένα άρτιο σύστημα πάντα θα υπάρχουν μαθητές που χρειάζονται περαιτέρω βοήθεια
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 19,752 μηνύματα.
Ακριβώς, στις Γερμανόφωνες χώρες την ενισχυτική διδασκαλία τύπου επί πληρωμής μάθηση, την ονομάζουν Nachhilfe. Είναι αρκετά διαδεδομένο και διόλου κατακριτέο. Απλά δεν γίνεται με την large λογική της χώρας μας, ως κάλυψη της ολικής ανεπάρκειας του δημοσίου σχολείου. Πλέον έστω και μετά από τόσα χρόνια ντρέπομαι να πω ότι το σύστημα μου πρότεινε να κάνω φροντιστήριο σε 9 μαθήματα για να έχω ελπίδες στις πανελλήνιες. Σε όλο τον κόσμο, όλοι έχουν κάνει κάποιο φροντιστήριο γλώσσας ή μαθηματικών, φυσικής ή το πολύ χημείας ή βιολογίας ...αλλά όχι σε 9 μαθήματα! Μάλιστα αρκετοί φοιτητές κάνουν φροντιστήριο σε άλλους φοιτητές ή μαθητές ανάλογα το αντικείμενο. Για παράδειγμα, στα Ευρωπαϊκά Πολυτεχνεία, είναι σύνηθες μέσα στην εξεταστική κάποιος να ζητάει βοήθεια επί πληρωμή γιατί συνήθως οι γραπτές ή προφορικές εξετάσεις σε θετικά αντικείμενα, έχουν ερωτήσεις ανοικτού τύπου και όχι επανάληψη της διδαγμένης θεωρίας. Φροντιστήρια και σε μορφή επιχειρήσεων υπάρχουν στη Γαλλία αλλά και στην Ν.Κορέα (σε υπερβολή).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

RockGeek

Νεοφερμένος

Η RockGeek αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 13 μηνύματα.
Ακριβώς, στις Γερμανόφωνες χώρες την ενισχυτική διδασκαλία τύπου επί πληρωμής μάθηση, την ονομάζουν Nachhilfe. Είναι αρκετά διαδεδομένο και διόλου κατακριτέ'ο. Απλά δεν γίνεται με την large λογική της χώρας μας, ως κάλυψη της ολικής ανεπάρκειας του δημοσίου σχολείου. Πλέον έστω και μετά από τόσα χρόνια ντρέπομαι να πω ότι το σύστημα μου πρότεινε να κάνω φροντιστήριο σε 9 μαθήματα για να έχω ελπίδες στις πανελλήνιες. Σε όλο τον κόσμο, όλοι έχουν κάνει κάποιο φροντιστήριο γλώσσας ή μαθηματικών, φυσικής ή το πολύ χημείας ή βιολογίας ...αλλά όχι σε 9 μαθήματα! Μάλιστα αρκετοί φοιτητές κάνουν φροντιστήριο σε άλλους φοιτητές ή μαθητές ανάλογα το αντικείμενο. Για παράδειγμα, στα Ευρωπαϊκά Πολυτεχνεία, είναι σύνηθες μέσα στην εξεταστική κάποιος να ζητάει βοήθεια επί πληρωμή γιατί συνήθως οι γραπτές ή προφορικές εξετάσεις σε θετικά αντικείμενα, έχουν ερωτήσεις ανοικτού τύπου και όχι επανάληψη της διδαγμένης θεωρίας. Φροντιστήρια και σε μορφή επιχειρήσεων υπάρχουν στη Γαλλία αλλά και στην Ν.Κορέα (σε υπερβολή).


Εννέα μαθήματα γιατί έκανες τι κατεύθυνση είχες και χρειάστηκαν τόσα;
Ακριβώς ,και άπλα πιστεύω πως με την μαζική μάθηση τα κενά στους μαθήτες είναι αναποφεκτα, με προυποθεση οταν οι ιδιοι ασχολουνται δεν μιλαω για τους "τουρίστες" στα σχολεία. Απλά θα πρέπει το φροντιστήριο και το ιδιαίτερο να καλύπτουν τα κενά του σχολείου και οχι να αναλαμβάνει αυτό την προετοιμασία για τις πανελλήνιες των παιδιών.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Πλέον έστω και μετά από τόσα χρόνια ντρέπομαι να πω ότι το σύστημα μου πρότεινε να κάνω φροντιστήριο σε 9 μαθήματα για να έχω ελπίδες στις πανελλήνιες.


Το φροντιστήριο στο λύκειο είναι απαραίτητο για δύο λόγους:
1) Γιατί μέσω των πανελληνίων γίνεται η εισαγωγή στις δημόσιες ανώτατες σχολές
2) Γιατί το δημόσιο σύστημα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης κρίνεται ανεπαρκές

Οι περισσότεροι που παρακολουθούν κάποιο καλό ιδιωτικό λύκειο δεν κάνουν φροντιστήριο. Επίσης, όσοι έχουν βλέψεις να πάνε να σπουδάσουν εξωτερικό, επίσης δεν χρειάζονται το φροντιστήριο. Ουσιαστικά, δηλαδή, η ανάγκη για ιδιωτική εκπαίδευση πηγάζει αφενώς από την ανεπάρκεια της δημόσιας, αφαιτέρου από τον υποχρεωτικό και μονοπωλιακό της χαρακτήρα.
Με λίγα λόγια, θεσπίσαμε ότι το δημόσιο θα έχει το μονοπώλιο στην εκπαίδευση και η υποχρέωση αυτή γέννησε την ανάγκη για ιδιωτική παιδεία. Δεν είναι ειρωνικό?

Προσωπικά δεν ντρέπομαι για ότι πήγαινα φροντιστήριο σε 7 μαθήματα (6+ΑΟΘ). Το φροντιστήριο το επέλεξα και το πλήρωσα γιατί μου πρόσφερε κάτι που εγώ ήθελα (προετοιμασία για τις πανελλήνιες). Αυτό που ντρέπομαι είναι ότι ήμουν υποχρεωμένος να παρακολουθώ το πρωί σχολείο, προκειμένου να διαιωνίζεται η αντίλληψη περί δημόσιας εκπαίδευσης, τη στιγμή που όλοι αποδεχόμαστε ότι αυτήν δεν λειτουργεί όπως σχεδιάστηκε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Πύρος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος Μάριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Πολιτισμού & Δημιουργικών Μέσων & Βιομηχανιών Θεσσαλίας. Έχει γράψει 1,735 μηνύματα.
Εγώ κάνω ιδιαίτερα, στα 4 μαθήματα θεωρητικής, για αυτό και κάνω 5 ώρες την εβδομάδα και όχι 2-3 ώρες τη μέρα όπως φίλοι μου..

Γενικά δεν τα πάω καλά σε τάξεις με πολλά παιδιά, κολλάω, χάνω τη σκέψη μου, ντρέπομαι, χάνουμε χρόνο κλπ έτσι επέλεξα ιδιαίτερο για να είμαι στα νερά μου..

Δεν θα ήθελα να κάνω, αλλά έτσι όπως είναι τα πράγματα, τα οποία πολύ ωραία αναλύσατε από πάνω, δεν έχω και πολλές επιλογές..

Όμως μπορώ να πω ότι χαίρομαι τελικά που επέλεξα κάτι τέτοιο, γιατί αν δεν το έκανα δεν θα είχα την κυρία μου, την οποία θεωρώ την καλύτερη καθηγήτρια-σύμβουλο, που έχω γνωρίσει στη ζωή μου και που την βλέπω πλέον και σαν φίλη που μπορώ να της πω κάτι πολύ δικό μου.. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 19,752 μηνύματα.
Εννέα μαθήματα γιατί έκανες τι κατεύθυνση είχες και χρειάστηκαν τόσα;
Ακριβώς ,και άπλα πιστεύω πως με την μαζική μάθηση τα κενά στους μαθήτες είναι αναποφεκτα, με προυποθεση οταν οι ιδιοι ασχολουνται δεν μιλαω για τους "τουρίστες" στα σχολεία. Απλά θα πρέπει το φροντιστήριο και το ιδιαίτερο να καλύπτουν τα κενά του σχολείου και οχι να αναλαμβάνει αυτό την προετοιμασία για τις πανελλήνιες των παιδιών.


Είμαι με το σύστημα των πανελληνίων εξετάσεων στη Β'και Γ' Λυκείου, σε όλα τα μαθήματα κατεύθυνσης και γενικής παιδείας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top