Πώς φαντάζεστε το ιδανικό εκπαιδευτικό σύστημα;

Lancelot

Περιβόητο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4,512 μηνύματα.
Μπορει τα πτυχία αλλά το τει δεν ειναι αει
έχει και παραέχει.
Οι μηχανικοί τι λένε για τα πτυχία δε με αφορά

Στα Ιμια 2 τώρα με Καμμένο;

Πολιτικός της εποχής το 1996 έγραψε για τα Ίμια "Δε μπορώ άλλο να κρύψω την οργή μου. Επισημαίνω στον αρχηγό παρά τις δικές μου επισημάνσεις και τις δικές του διαβεβαιώσεις οι Τούρκοι έκαναν τη δουλειά τους κάτω από τη μύτη του ναυτικού»
Φταίει το ναυτικό 100%


Tα ΤΕΙ ίσα με τα Πανεπιστήμια , νόμος του 2001 : https://www.esos.gr/sites/default/f...ys-ptyhioyhoys-toy-panepistimiakoy-tomea-.pdf

Το ένα δεν σε αφορά το άλλο δεν σε αφορά . Καταλαβαίνω ότι ζορίζεσαι να απαντήσεις αλλά αποδέξου το λάθος σου .


ΥΓ : χαχαχαχαχαχαχαχαχα έβγαλε συμπέρασμα...
Ο πρωθυπουργός διατάζει και το ναυτικό εκτελεί τις αποφάσεις . Ανενημέρωτο σε βρίσκω...μας το παίζετε και πατριώτες όταν μας πήραν βραχονησίδα και δεν κουνήθηκε φύλλο.
Στα παρακάτω βίντεο μιλάνε αυτοί που ήταν μπροστά .


 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δημοσιοκαφρος-γραφος

Διακεκριμένο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 6,851 μηνύματα.
Tα ΤΕΙ ίσα με τα Πανεπιστήμια , νόμος του 2001 : https://www.esos.gr/sites/default/files/articles/metaptyxiaka-ellhnikwn-aei/n.29162001-arthro-5-par.13-oi-ptyhioyhoi-toy-tehnologikoy-tomea-symmetehoyn-sta-p.m.s-ton-panepistimion-me-toys-idies-proypotheseis-poy-ishyoyn-gia-toys-ptyhioyhoys-toy-panepistimiakoy-tomea-.pdf

Το ένα δεν σε αφορά το άλλο δεν σε αφορά . Καταλαβαίνω ότι ζορίζεσαι να απαντήσεις αλλά αποδέξου το λάθος σου .


ΥΓ : χαχαχαχαχαχαχαχαχα έβγαλε συμπέρασμα...
Ο πρωθυπουργός διατάζει και το ναυτικό εκτελεί τις αποφάσεις . Ανενημέρωτο σε βρίσκω...μας το παίζετε και πατριώτες όταν μας πήραν βραχονησίδα και δεν κουνήθηκε φύλλο.
Στα παρακάτω βίντεο μιλάνε αυτοί που ήταν μπροστά .


Δε με αφορά τι λένε οι μηχανικοί γιατί λένε ότι τους συμφέρει.
Στα Ίμια σου λέω τι λέει ένας μεγάλος πολιτικός του 1996 σε βιβλίο του για τα Ίμια 100% αντικειμενικά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lancelot

Περιβόητο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4,512 μηνύματα.
Δε με αφορά τι λένε οι μηχανικοί γιατί λένε ότι τους συμφέρει.
Στα Ίμια σου λέω τι λέει ένας μεγάλος πολιτικός του 1996 σε βιβλίο του για τα Ίμια 100% αντικειμενικά.

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ :
https://www.esos.gr/sites/default/f...ys-ptyhioyhoys-toy-panepistimiakoy-tomea-.pdf


ΥΓ : Εγώ σου παραθέτω τις διηγήσεις των ναυάρχων και αντιναυάρχων . 100 % αντικειμενικά .

Για να δεις τι παρωπίδες φοράς και πόσο κομματικός είσαι , δεν μπήκες καν στον κόπο να ακούσεις τη συνέντευξη και το ντοκυμαντέρ του ρικ. Μόνο και μόνο μην θιχτεί το πασόκ και ο σημίτης .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δημοσιοκαφρος-γραφος

Διακεκριμένο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 6,851 μηνύματα.
ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ :
https://www.esos.gr/sites/default/files/articles/metaptyxiaka-ellhnikwn-aei/n.29162001-arthro-5-par.13-oi-ptyhioyhoi-toy-tehnologikoy-tomea-symmetehoyn-sta-p.m.s-ton-panepistimion-me-toys-idies-proypotheseis-poy-ishyoyn-gia-toys-ptyhioyhoys-toy-panepistimiakoy-tomea-.pdf


ΥΓ : Εγώ σου παραθέτω τις διηγήσεις των ναυάρχων και αντιναυάρχων . 100 % αντικειμενικά .

Για να δεις τι παρωπίδες φοράς και πόσο κομματικός είσαι , δεν μπήκες καν στον κόπο να ακούσεις τη συνέντευξη και το ντοκυμαντέρ του ρικ. Μόνο και μόνο μην θιχτεί το πασόκ και ο σημίτης .
Δε λέει κάπου τα τει είναι ίσα με τα αει

εν πάση περιπτώσει η συνέντευξη δεν είναι αντικείμενη, αντικειμενική πηγή για αυτό το γεγονός είναι το βιβλίο "πολιτική για μια δημιουργική Ελλάδα"
Το 1984 λες ιδρύθηκαν τα τει απλά τα κατεε αλλάξαν όνομα.
Αν τα πτυχία των ΚΑΤΕΕ δεν είναι ίσα με τα τει δε με αφορά και ούτε με νοιάζει όπως και κανέναν άλλον.
Αν τα ΑΕΙ ήταν ΤΕΙ θα πήγαιναν τα ΤΕΙ στα ΑΕΙ απλά είναι τα πράγματα.
Τα ΤΕΙ τα καταργείται εσείς πράγμα που ένας θα μπαίνει σε ΑΕΙ με 5.000 μόρια σε 2ο πεδίο καθόλου δίκαιο και δε γίνεται πουθενά αυτό
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Πύρος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος Μάριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Πολιτισμού & Δημιουργικών Μέσων & Βιομηχανιών Θεσσαλίας. Έχει γράψει 1,735 μηνύματα.
Δε λέει κάπου τα τει είναι ίσα με τα αει

εν πάση περιπτώσει η συνέντευξη δεν είναι αντικείμενη, αντικειμενική πηγή για αυτό το γεγονός είναι το βιβλίο "πολιτική για μια δημιουργική Ελλάδα"
Το 1984 λες ιδρύθηκαν τα τει απλά τα κατεε αλλάξαν όνομα.
Αν τα πτυχία των ΚΑΤΕΕ δεν είναι ίσα με τα τει δε με αφορά και ούτε με νοιάζει όπως και κανέναν άλλον.
Αν τα ΑΕΙ ήταν ΤΕΙ θα πήγαιναν τα ΤΕΙ στα ΑΕΙ απλά είναι τα πράγματα.
Τα ΤΕΙ τα καταργείται εσείς πράγμα που ένας θα μπαίνει σε ΑΕΙ με 5.000 μόρια σε 2ο πεδίο καθόλου δίκαιο και δε γίνεται πουθενά αυτό
Φαίνεται ότι δεν έχεις αρκετές γνώσεις επί του θέματος και όμως συνεχίζεις και λες ''δε με αφορά''. Αν δε σε αφορά σταμάτα να απαντάς και να λες τη γνώμη σου.. αν δεν είσαι έτοιμος να δεχθείς κάτι άλλο πέραν αυτού που πιστεύεις..

Πώς κρίνεις την αντικειμενικότητα σε κάτι; Γιατί το δικό σου είναι αντικειμενικό;

Τα ΚΑΤΕΕ ουδεμία σχέση έχουν με τα ΤΕΙ. Τα ΤΕΙ νομικά αναγνωρίζονται το ίδιο με τα πανεπιστήμια και όλα μαζί λέγονται ΑΕΙ. Δεν γίνεται τα ΤΕΙ να ερθουν στις εγκαταστάσεις των ΑΕΙ γιατί πολύ απλά, άλλο αντικείμενο σπουδών τα ΤΕΙ και άλλο τα ΑΕΙ. Νομικά, έχουν ίδια αξία.

Είναι σαν να λες ότι όλα τα πτυχία αγγλικών θα έπρεπε να ανήκουν στον ίδιο οργανισμό, εάν αναγνωρίζονται το ίδιο :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δημοσιοκαφρος-γραφος

Διακεκριμένο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 6,851 μηνύματα.
Φαίνεται ότι δεν έχεις αρκετές γνώσεις επί του θέματος και όμως συνεχίζεις και λες ''δε με αφορά''. Αν δε σε αφορά σταμάτα να απαντάς και να λες τη γνώμη σου.. αν δεν είσαι έτοιμος να δεχθείς κάτι άλλο πέραν αυτού που πιστεύεις..

Πώς κρίνεις την αντικειμενικότητα σε κάτι; Γιατί το δικό σου είναι αντικειμενικό;

Τα ΚΑΤΕΕ ουδεμία σχέση έχουν με τα ΤΕΙ. Τα ΤΕΙ νομικά αναγνωρίζονται το ίδιο με τα πανεπιστήμια και όλα μαζί λέγονται ΑΕΙ. Δεν γίνεται τα ΤΕΙ να ερθουν στις εγκαταστάσεις των ΑΕΙ γιατί πολύ απλά, άλλο αντικείμενο σπουδών τα ΤΕΙ και άλλο τα ΑΕΙ. Νομικά, έχουν ίδια αξία.

Είναι σαν να λες ότι όλα τα πτυχία αγγλικών θα έπρεπε να ανήκουν στον ίδιο οργανισμό, εάν αναγνωρίζονται το ίδιο :P


Δε με αφορά τι λέει μια ομάδα ατόμων.
Η δικιά μου είναι αντικειμενική ψάξε και θα δεις γιατί.
Τα ΤΕΙ είναι πρώην κατεε νομικά αναγνωρίζονται τώρα.
Δε γίνεται; Γιατί το ΤΕΙ Στερεάς Ελλάδας έρχεται στο ΕΚΠΑ;
Δε ξέρω εγώ και ξέρεις εσύ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lancelot

Περιβόητο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4,512 μηνύματα.
Δε λέει κάπου τα τει είναι ίσα με τα αει

εν πάση περιπτώσει η συνέντευξη δεν είναι αντικείμενη, αντικειμενική πηγή για αυτό το γεγονός είναι το βιβλίο "πολιτική για μια δημιουργική Ελλάδα"
Το 1984 λες ιδρύθηκαν τα τει απλά τα κατεε αλλάξαν όνομα.
Αν τα πτυχία των ΚΑΤΕΕ δεν είναι ίσα με τα τει δε με αφορά και ούτε με νοιάζει όπως και κανέναν άλλον.
Αν τα ΑΕΙ ήταν ΤΕΙ θα πήγαιναν τα ΤΕΙ στα ΑΕΙ απλά είναι τα πράγματα.
Τα ΤΕΙ τα καταργείται εσείς πράγμα που ένας θα μπαίνει σε ΑΕΙ με 5.000 μόρια σε 2ο πεδίο καθόλου δίκαιο και δε γίνεται πουθενά αυτό


Έχεις χάσει τα αυγά και τα πασχάλια .

Το 1984 καταργήθηκαν τα ΚΑΤΕΕ . Ιδρύθηκαν τα ΤΕΙ . Μας αφορά το γεγονός ότι τα πτυχία των ΚΑΤΕΕ δεν είναι ισότιμα με τα ΤΕΙ και επομένως μιλάμε για διαφορετικά ιδρύματα.
Στο νόμο 2001 γίνεται η ανωτατοποίηση των ΤΕΙ και η ισοτίμησή τους με τα πανεπιστήμια. Ο όρος ΑΕΙ περιλαμβάνει τα ανωτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα της χώρας , δηλαδή πανεπιστήμια και ΤΕΙ .
Η μονή σωστή μεταρρύθμιση που γίνεται στην παιδεία είναι αυτή με την συγχώνευση ΤΕΙ και Πανεπιστημίων και την δημιουργία νέων ιδρυμάτων . Ο λόγος είναι η συνθήκη της Μπολόνιας που ισχύει σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση και μιλάει για σπουδές 3+2 ή 4+1 . Όπου στα πρώτα 3 χρόνια ( bachelor ) παίρνεις τα επαγγελματικά δικαιώματα και στα υπόλοιπα 2 είναι η εξειδίκευση .
Όχι δεν είναι άδικο , θα δημιουργηθεί ένα νέο πεδίο βάσεων με τα νέα ιδρύματα και θα ξεκινήσουμε από το μηδέν .

ΥΓ : Πως κρίνονται μη αντικειμενικές οι συνεντεύξεις και αντικειμενικό το βιβλίο του Σημίτη ;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δημοσιοκαφρος-γραφος

Διακεκριμένο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 6,851 μηνύματα.
Έχεις χάσει τα αυγά και τα πασχάλια .

Το 1984 καταργήθηκαν τα ΚΑΤΕΕ . Ιδρύθηκαν τα ΤΕΙ . Μας αφορά το γεγονός ότι τα πτυχία των ΚΑΤΕΕ δεν είναι ισότιμα με τα ΤΕΙ και επομένως μιλάμε για διαφορετικά ιδρύματα.
Στο νόμο 2001 γίνεται η ανωτατοποίηση των ΤΕΙ και η ισοτίμησή τους με τα πανεπιστήμια. Ο όρος ΑΕΙ περιλαμβάνει τα ανωτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα της χώρας , δηλαδή πανεπιστήμια και ΤΕΙ .
Η μονή σωστή μεταρρύθμιση που γίνεται στην παιδεία είναι αυτή με την συγχώνευση ΤΕΙ και Πανεπιστημίων και την δημιουργία νέων ιδρυμάτων . Ο λόγος είναι η συνθήκη της Μπολόνιας που ισχύει σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση και μιλάει για σπουδές 3+2 ή 4+1 . Όπου στα πρώτα 3 χρόνια ( bachelor ) παίρνεις τα επαγγελματικά δικαιώματα και στα υπόλοιπα 2 είναι η εξειδίκευση .
Όχι δεν είναι άδικο , θα δημιουργηθεί ένα νέο πεδίο βάσεων με τα νέα ιδρύματα και θα ξεκινήσουμε από το μηδέν .

ΥΓ : Πως κρίνονται μη αντικειμενικές οι συνεντεύξεις και αντικειμενικό το βιβλίο του Σημίτη ;
Η πρώτη μεγάλη αλλαγή γίνεται λίγα χρόνια αργότερα το 1983. Με το νόμο 1404 τα ΚΑΤΕΕ μετονομάζονται σε ΤΕΙ (Τεχνολογικά εκπαιδευτικά Ιδρύματα), και ανήκουν μαζί με τα ΑΕΙ στην ενιαία Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Στο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης συνεχίζει να λειτουργεί η Σχολή Τεχνολογίας Γεωπονίας με τα ίδια Τμήματα. Το κάθε Τμήμα όμως τώρα λειτουργεί με δική του Γραμματεία και διοικείται από τον Προϊστάμενο του Τμήματος ο οποίος εκλέγεται για τρία χρόνια.

Πηγή ΤΕΙ Θεσσαλονικης δε λέει καταργήθηκαν, δίκαιη δεν είναι ειναι πολυ αδικο για έναν που έγραψε 19.000 και ο αλλος να γραφει 9.000 και να έχουν το ίδιο πτυχίο.

Ο Σημίτης έχει αποδειχτεί ότι δεν έλεγε ψέμματα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lancelot

Περιβόητο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4,512 μηνύματα.
Η πρώτη μεγάλη αλλαγή γίνεται λίγα χρόνια αργότερα το 1983. Με το νόμο 1404 τα ΚΑΤΕΕ μετονομάζονται σε ΤΕΙ (Τεχνολογικά εκπαιδευτικά Ιδρύματα), και ανήκουν μαζί με τα ΑΕΙ στην ενιαία Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Στο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης συνεχίζει να λειτουργεί η Σχολή Τεχνολογίας Γεωπονίας με τα ίδια Τμήματα. Το κάθε Τμήμα όμως τώρα λειτουργεί με δική του Γραμματεία και διοικείται από τον Προϊστάμενο του Τμήματος ο οποίος εκλέγεται για τρία χρόνια.

Πηγή ΤΕΙ Θεσσαλονικης δε λέει καταργήθηκαν, δίκαιη δεν είναι ειναι πολυ αδικο για έναν που έγραψε 19.000 και ο αλλος να γραφει 9.000 και να έχουν το ίδιο πτυχίο.

Ο Σημίτης έχει αποδειχτεί ότι δεν έλεγε ψέμματα

Με το Ν. 1404/22.11.83 ιδρύονται τα Τεχνολογικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (ΤΕΙ), τα οποία ανήκουν στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.



Με το νόμο αυτό καταργούνται τα ΚΑΤΕΕ. Τα πτυχία των ΚΑΤΕΕ και τα ισότιμα προς αυτά μπορούν να αναγνωρισθούν ως ισότιμα προς τα πτυχία των ΤΕΙ με όρους, προϋποθέσεις και διαδικασίες που ρυθμίζονται με Π.Δ/τα που εκδίδονται με πρόταση του υπουργού Παιδείας και γνώμη του ΙΤΕ.

Τα επαγγελματικά δικαιώματα των πτυχιούχων ΚΑΤΕΕ ή ισότιμων σχολών, των ειδικοτήτων για τις οποίες δεν έχουν εκδοθεί τα αντίστοιχα Π.Δ/τα του Ν. 576/77, καθορίζονται με Π.Δ/τα που εκδίδονται με πρόταση του υπουργού Παιδείας και του κατά περίπτωση αρμόδιου υπουργού μετά από γνώμη του ΣΤΕ.

Με την ισχύ του νόμου αυτού (1404/83) καταργείται ο Ν. 576/77 σε ό,τι αφορά την Ανώτερη Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση αρμοδιότητας ΥΠΕΠΘ. Εξακολουθούν να ισχύουν οι διατάξεις (άρθρο 51, παρ. 1) για την ισοτιμία πτυχίων και τα επαγγελματικά δικαιώματα.

πηγή ΤΕΕ

Είναι δίκαιο το νέο σύστημα μιας και εναρμονιζόμαστε με τον υπόλοιπο πολιτισμένο κόσμο . Όπως ανέφερα οι βάσεις θα αλλάξουν , ο αριθμός των φοιτητών της κάθε σχολής επίσης . Η πορεία του φοιτητή θα καθορίσει εάν είναι ικανός ή όχι.
Για παράδειγμα : Γιατρός βγαίνεις και από το ΑΠΘ και από τα Γιάννενα . Μηχνικός βγαίνεις από το Εμπ , το απθ , τη θεσσαλία . Αν είσαι καλός θα προχωρήσεις αν όχι πιθανόν να χαθείς .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δημοσιοκαφρος-γραφος

Διακεκριμένο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 6,851 μηνύματα.
Με το Ν. 1404/22.11.83 ιδρύονται τα Τεχνολογικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (ΤΕΙ), τα οποία ανήκουν στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.



Με το νόμο αυτό καταργούνται τα ΚΑΤΕΕ. Τα πτυχία των ΚΑΤΕΕ και τα ισότιμα προς αυτά μπορούν να αναγνωρισθούν ως ισότιμα προς τα πτυχία των ΤΕΙ με όρους, προϋποθέσεις και διαδικασίες που ρυθμίζονται με Π.Δ/τα που εκδίδονται με πρόταση του υπουργού Παιδείας και γνώμη του ΙΤΕ.

Τα επαγγελματικά δικαιώματα των πτυχιούχων ΚΑΤΕΕ ή ισότιμων σχολών, των ειδικοτήτων για τις οποίες δεν έχουν εκδοθεί τα αντίστοιχα Π.Δ/τα του Ν. 576/77, καθορίζονται με Π.Δ/τα που εκδίδονται με πρόταση του υπουργού Παιδείας και του κατά περίπτωση αρμόδιου υπουργού μετά από γνώμη του ΣΤΕ.

Με την ισχύ του νόμου αυτού (1404/83) καταργείται ο Ν. 576/77 σε ό,τι αφορά την Ανώτερη Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση αρμοδιότητας ΥΠΕΠΘ. Εξακολουθούν να ισχύουν οι διατάξεις (άρθρο 51, παρ. 1) για την ισοτιμία πτυχίων και τα επαγγελματικά δικαιώματα.

πηγή ΤΕΕ

Είναι δίκαιο το νέο σύστημα μιας και εναρμονιζόμαστε με τον υπόλοιπο πολιτισμένο κόσμο . Όπως ανέφερα οι βάσεις θα αλλάξουν , ο αριθμός των φοιτητών της κάθε σχολής επίσης . Η πορεία του φοιτητή θα καθορίσει εάν είναι ικανός ή όχι.
Για παράδειγμα : Γιατρός βγαίνεις και από το ΑΠΘ και από τα Γιάννενα . Μηχνικός βγαίνεις από το Εμπ , το απθ , τη θεσσαλία . Αν είσαι καλός θα προχωρήσεις αν όχι πιθανόν να χαθείς .


Το ΤΕΕ δεν το αφορά για τα ΤΕΙ συνολικά πλην από το ΤΕΙ μηχανικών για να ψηφίζουν στο ΤΕΕ.
Εγώ σου λέω τι λένε τα ΤΕΙ οχι ο κάθε άκυρος σαν το ΤΕΕ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 749981

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Guest 475402

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Αγαπητέ μου, το κυριότερο εγερθέν για το πόνημά σου ερώτημα αφορά στο σκεπτικό των αλλαγών. Ως εκ τούτου, διακρίνω μια τυπολατρική προσέγγιση (όπως τεκμαίρεται από τη στείρα παράθεση πινάκων) η οποία στερείται επιχειρημάτων. Προτίθεσαι να αναπτύξεις τον συλλογισμό σου;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 749981

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Αγαπητέ μου, το κυριότερο εγερθέν για το πόνημά σου ερώτημα αφορά στο σκεπτικό των αλλαγών. Ως εκ τούτου, διακρίνω μια τυπολατρική προσέγγιση (όπως τεκμαίρεται από τη στείρα παράθεση πινάκων) η οποία στερείται επιχειρημάτων. Προτίθεσαι να αναπτύξεις τον συλλογισμό σου;
Γενικά, η πρόταση έγινε με βάση τους εξής "άξονες":

1. Λιγότερες, αλλά πιο ουσιαστικές εξετάσεις.
Το σύστημα γίνεται πιο απαιτητικό και, ταυτόχρονα, λιγότερο αγχωτικό. Δεν υπάρχουν τελικές εξετάσεις σε καμία τάξη εκτός από τη Γ' Λυκείου, όμως ανάμεσα στο Γυμνάσιο και το (Γενικό) Λύκειο υπάρχει εισαγωγική εξέταση που μετρά στο 50% του βαθμού πρόσβασης. Συνάμα, αυξάνεται και η βάση από το 9.5/10 στο 12. Έτσι, διευκολύνεται μερικώς το έργο του καλού μαθητή και δυσχεραίνεται του αδιαβασία. Πιθανόν, μακροπρόθεσμα αυτό να οδηγούσε σε τάξεις που όλοι θα διαβάζουν κάτι, χωρίς όμως να υπάρχει συνεχώς ο -αναγκαίος σε ορισμένες περιπτώσεις- μπαμπούλας της εξέτασης.

2. Περισσότερη έμφαση στις φυσικές επιστήμες.
Μαθήματα όπως η Φυσική, η Χημεία και η Πληροφορική ενισχύονται στο ωρολόγιο πρόγραμμα και κερδίζουν σταθερά ένα 2ωρο από τα 1ωρα που βλέπουμε να έχουν συχνά.

3. Μείωση στις ώρες των κοινωνικών επιστημών - Αύξηση στα ξενόγλωσσα μαθήματα.
Το σχολείο θα μπορεί, έτσι, να υποστηρίζει την απόκτηση του πτυχίου σε ξένες γλώσσες, μόνο με το μάθημα του σχολείου. Οι κοινωνικές επιστήμες που, μέχρι ώρας, φαίνονται πιο πολύ "βάρος" στο πρόγραμμα, καθώς οι γνώσεις που προσφέρουν (ειδικά στο γυμνάσιο) είναι γενικόλογες και ανακατεμένες (η Οικιακή Οικονομία περιλαμβάνει θέματα υγείας π.χ. στο πρόγραμμα, η Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή διδάσκει γενικά πράγματα και δεν εστιάζει). Σε αντίθετη κατεύθυνση κινείται το μάθημα της Οικονομίας που κατακτά ένα 1ωρο σε Α' και Β' Λυκείου.

4. Τα Πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα αποτελούν το μεγαλύτερο μέρος του ωρολογίου προγράμματος στη Γ' Λυκείου - Η Γενική Παιδεία ολοκληρώνεται στη Β'.
Τα μαθήματα αυτά γίνονται σε 5 ή 6 ώρες στο πρόγραμμα. Μαζί και με την ολοκλήρωση των σπουδών στη Β' για τα ΕΠΑΛ (τα οποία βρίσκονται σε άθλιες συνθήκες - ένα έτος λιγότερο θα μείωνε την αθλιότητα), θα άνοιγε ο δρόμος για απολυτήριο Λυκείου από τη Β τάξη για όσους το επιθυμούν.

5. Ανανεωμένη η κατεύθυνση Οικονομίας και Πληροφορικής.
Η Κοινωνιολογία και η Ιστορία αντικαθίστανται από τη Φυσική και τις ΑΟΔΕΥ, μαθήματα πολύ πιο σχετικά με το αντικείμενο των σπουδών. Ο μαθητής της συγκεκριμένης κατεύθυνσης θα είχε πρόσβαση τόσο στις τεχνολογικές επιστήμες (μέσω της Φυσικής), όσο στις επιστήμες οικονομίας-υπηρεσιών (μέσω των ΑΟΔΕΥ) στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.

6. Βελτιωμένο σύστημα εισαγωγής.
Οι υποψήφιοι έχουν λιγότερες επιλογές, οι οποίες καθορίζονται από το μάθημα επιλογής στη Γ' Λυκείου. Καταργείται η εξέταση στο ειδικό μάθημα, όμως το επιλογής μάθημα παίρνει ρόλο ειδικού μέσω των ενδοσχολικών εξετάσεων, όχι μόνο για το Σχέδιο, όμως, αλλά για μία 7άδα μαθημάτων. Τα τμήματα θα μπορούν να εξασφαλίζουν ότι οι εισακτέοι έχουν τις απαραίτητες γνώσεις στα απαιτούμενα αντικείμενα, μέσω "βάσης" που θα θέτουν σε μη Πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα (με μέγιστο το 16/20). Τα ΑΕΙ θα περιέλθουν σε μία καλύτερη κατάσταση, το μάθημα δε θα κωλύεται από τα κενά των εισακτέων και τα πτυχία θα ανακτήσουν (εν μέρει) την αξία τους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Πύρος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος Μάριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Πολιτισμού & Δημιουργικών Μέσων & Βιομηχανιών Θεσσαλίας. Έχει γράψει 1,735 μηνύματα.
Γεια σαςςς

Έκανα και εγώ μια προσπάθεια δημιουργίας προγράμματος σπουδών..

Παρόλα αυτά γνωρίζω 100% ότι δεν αντιπροσωπεύει την πραγματικότητα γιατι πάντα αναφερόμαστε στις ιδανικες, για εμάς, συνθήκες ενός ιδανικού συστήματος.

Παραθέτω το δικό μου ιδανικό, έχοντας πάντα υπόψη ότι δεν είναι εφικτό και ότι όλα τα βιβλία, η ύλη κλπ θα ήταν αναδιαμορφωμένα και όλοι οι καθηγητές και οι πανελλαδικοί εξεταστές θα ελέγχονταν σωστά από ψυχολόγους ή ακόμα και ψυχιάτρους και θα είχαν πολύ πιο ελεύθερες και διαφορετικές εντολές ως προς την διδασκαλία και την διόρθωση γραπτων κλπ


** δεν μπορώ να ανεβάσω το αρχείο. Πώς το κάνω;;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Guest 749981

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Ανέβασέ το στο Google drive.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Πύρος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος Μάριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Πολιτισμού & Δημιουργικών Μέσων & Βιομηχανιών Θεσσαλίας. Έχει γράψει 1,735 μηνύματα.
To δοκίμασα αλλά χαλάει όλη την εικόνα του αρχείου και καταστρέφει κάποια πράγματα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 749981

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Δοκίμασε να δημιουργήσεις νέο αρχείο στο google drive (έγγραφο) και να κάνεις εκεί copy-paste το κείμενο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Πύρος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος Μάριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Πολιτισμού & Δημιουργικών Μέσων & Βιομηχανιών Θεσσαλίας. Έχει γράψει 1,735 μηνύματα.

Guest 749981

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top