×
Επεξεργασία Προφίλ Επεξεργασία Avatar Επεξεργασία Υπογραφής Επεξεργασία Επιλογών E-mail και Κωδικός Ρυθμίσεις Ειδοποιήσεων
×
Αποσύνδεση Οι Συνδρομές μου Το Προφίλ μου Τα Posts μου Τα Threads μου Λίστα Επαφών Αντιδράσεις σε Posts μου Παραθέσεις των Posts μου Αναφορές σε Εμένα Ενέργειες Συντονιστών Αόρατος Χρήστης
Αναζήτηση στο iSchool!
Τι;
Πως;
Ταξινόμηση
Που;
Σε συγκεκριμένη κατηγορία;
Ποιος;
Αποτελέσματα Αναζήτησης
Συμπληρώστε τουλάχιστον το πεδίο Τι;

Το iSchool είναι η μεγαλύτερη μαθητική διαδικτυακή κοινότητα με 67,808 εγγεγραμμένα μέλη και 2,441,511 μηνύματα σε 76,727 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το iSchool άλλα 328 άτομα.

Καλώς ήρθατε στο iSchool!

Εγγραφή Βοήθεια

Πότε είναι ικανός ένας φοιτητής να παρέχει υπηρεσίες ιδιαιτέρων μαθημάτων;

Είναι ικανός ένας προπτυχιακός φοιτητής να διδάσκει σε μαθητές;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 23)
Ναι
15
65,22%
Όχι
7
30,43%
ΔΞ/ΔΑ
1
4,35%

Dias

Διδακτορικός

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 25 ετών και Διδακτορικός . Έχει γράψει 7,439 μηνύματα.

O Dias έγραψε: στις 23:24, 14-02-13:

#41
Αρχική Δημοσίευση από Γιάννης Παπ.
Δίκιο έχετε...φοβαμαι τις αποριες που μπορεί κάποιος να θεσει...και αν δεν μπορεις να του απαντησεις...δημιουργουνται ανασφαλειες...

Σε κάθε επάγγελμα, από κάπου πρέπει να ξεκινήσεις και σίγουρα στους πρώτους σου πελάτες δεν θα είσαι απόλυτα σωστός. Υπάρχει και παροιμία: "Μαθαίνει να κουρεύει στου κασίδη το κεφάλι"...
Πάντως, για τα ιδιαίτερα πριν κάποιος αρχίσει "επαγγελματικά", θα μπορούσε να έχει εξάσκηση και ...προϋπηρεσία με τους παρακάτω τρόπους:
1) Να έχει από μαθητής ξεκινήσει δωρεάν ιδιαίτερα στα μικρά ξαδερφάκια του.
2) Να είναι η κοπέλα του μαθήτρια σε μικρότερη τάξη και να τη βοηθάει (και) στα μαθήματά της.
3) Να συμμετέχει ενεργά στο ischool και να απαντά στις απορίες που διατυπώνονται.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

i13mour

Νεοφερμένος

Ο i13mour αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 25 ετών . Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.

O i13mour έγραψε: στις 04:53, 25-09-16:

#42
Είμαι φοιτητής Ιστορίας κ είμαι 4ετής(μόλις μπήκα),θέλω ν ρωτήσω τη γνώμη σας αν κ πρέπει να προσπαθήσω να κάνω ιδιαίτερα φιλολογικά γενικά ή να περιμένω να πάρω τ πτυχίο??
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Λένω

Επιφανές Μέλος

H Λένω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,272 μηνύματα.

H Λένω έγραψε: στις 12:22, 25-09-16:

#43
Αρχική Δημοσίευση από i13mour
Είμαι φοιτητής Ιστορίας κ είμαι 4ετής(μόλις μπήκα),θέλω ν ρωτήσω τη γνώμη σας αν κ πρέπει να προσπαθήσω να κάνω ιδιαίτερα φιλολογικά γενικά ή να περιμένω να πάρω τ πτυχίο??
Νομίζω ότι πρέπει να ξεκινήσεις κάνοντας μαθήματα σε παιδιά του Γυμνασίου όπου με μια σχετική προετοιμασία μια χαρά θα μπορέσεις να ανταποκριθείς. Αργότερα όταν έχεις αποκτήσει τη σχετική εμπειρία και έχεις μετρήσει τις δυνάμεις σου, μπορείς να επεκταθείς και σε παιδιά του Λυκείου. Οι προσωπικές σημειώσεις που θα κρατάς για την προετοιμασία του κάθε μαθήματος, θα σε βοηθήσουν όταν αναλάβεις ξανά παιδιά της ίδιας τάξης. Αν κάνεις στοχευμένο και σωστό μάθημα τότε θα έχεις καλά αποτελέσματα και σ΄αυτήν την περίπτωση ο ένας θα σε συστήνει στον άλλο και πάντα θα έχεις μαθητές. Η αρχή είναι λίγο δύσκολη αλλά λόγω των σπουδών σου φαντάζομαι πως έχεις τα βιβλία που απαιτούνται ώστε να οργανώσεις ένα σωστό μάθημα.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Garist

Πτυχιούχος

Ο Garist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 24 ετών , Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Η/Υ (ΑΕΙ/Ξάνθη) και μας γράφει απο Ξάνθη (Ξάνθη). Έχει γράψει 201 μηνύματα.

O Garist έγραψε: στις 13:43, 28-08-17:

#44
Πιστεύετε πως οι φοιτητές είναι σε θέση να διδάσκουν σε παιδιά γυμνασίου-λυκείου;Αναφέρομαι κυρίως σε φοιτητές θετικών επιστημών(μαθηματικού,φυσικού,χημικού) που ακόμη και απο το 1ο έτος ακολουθούν αυτη τη πρακτκή.
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Vold (Νίκος)

Φοιτητής

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 22 ετών , Φοιτητής του τμήματος Επιστήμης Υπολογιστών (ΑΕΙ/Ηράκλειο) και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,503 μηνύματα.

O Vold έγραψε: στις 13:59, 28-08-17:

#45
φοιτητές 4ου (ίσως και 3ου) έτους ναι. Αλλά προφανώς δεν πάει με τον αριθμό έτους που λέει η καρτέλα του φοιτητή.
Οι τουρίστες, οποιουδήποτε έτους όχι.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Unseen skygge

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unseen skygge αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 519 μηνύματα.

O Unseen skygge έγραψε: στις 14:16, 28-08-17:

#46
Νομίζω πρέπει να μπει και μια τη επιλογή τύπου δεν ξέρω/εξαρτάται. Πιστεύω έτσι είναι τα πράγματα. Από άποψης γνώσεων και μόνο η πλειοψηφία μπορεί να διδάξει ωστόσο υπάρχουν άτομα που περνάν τα μαθήματα με τον δικό τους μοναδικό τρόπο και οι γνώσεις τους είναι αρκετά ελλιπεις. Ναι οι λεγόμενοι τουρίστες. Paο αυτό πως το εννοείς σαν κάποιου είδους πρακτικη; Ή αν θα ήταν καλό να είχαμε για καθηγητή έναν φοιτητη; Νομίζω θέλει λίγο επεξήγηση το θέμα. Αν το εννοείς με το να κάνει μαθήματα προετοιμασίας ένα φοιτητής τότε Όχι γιατί έχει και τα δικα του που είναι πολλά και επιπλέον ενας καθηγητης ειδικά όταν είναι καινούριος έχει διάβασμα και ο ίδιος
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Garist

Πτυχιούχος

Ο Garist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 24 ετών , Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Η/Υ (ΑΕΙ/Ξάνθη) και μας γράφει απο Ξάνθη (Ξάνθη). Έχει γράψει 201 μηνύματα.

O Garist έγραψε: στις 14:25, 28-08-17:

#47
Αρχική Δημοσίευση από Unseen skygge
Νομίζω πρέπει να μπει και μια τη επιλογή τύπου δεν ξέρω/εξαρτάται. Πιστεύω έτσι είναι τα πράγματα. Από άποψης γνώσεων και μόνο η πλειοψηφία μπορεί να διδάξει ωστόσο υπάρχουν άτομα που περνάν τα μαθήματα με τον δικό τους μοναδικό τρόπο και οι γνώσεις τους είναι αρκετά ελλιπεις. Ναι οι λεγόμενοι τουρίστες. Paο αυτό πως το εννοείς σαν κάποιου είδους πρακτικη; Ή αν θα ήταν καλό να είχαμε για καθηγητή έναν φοιτητη; Νομίζω θέλει λίγο επεξήγηση το θέμα. Αν το εννοείς με το να κάνει μαθήματα προετοιμασίας ένα φοιτητής τότε Όχι γιατί έχει και τα δικα του που είναι πολλά και επιπλέον ενας καθηγητης ειδικά όταν είναι καινούριος έχει διάβασμα και ο ίδιος
Ισως να μην το εθεσα σωστα,εννοω ενας φοιτητης να κανει μαθηματα σε μαθητες δευτεροβαθμιας εκπαιδευσης και να πληρωνεται κανονικα με την ωρα οπως ενας καθηγητης,οχι σαν πρακτικη στο τελευταιο ετος.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

klean (Κλεάνθης)

Φοιτητής

Ο Κλεάνθης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Η/Υ (ΕΜΠ/Αθήνα) . Έχει γράψει 2,708 μηνύματα.

O klean έγραψε: στις 15:22, 28-08-17:

#48
Δε νομίζω ότι παίζει ρόλο το έτος. Ένας φοιτητής πρώτου έτους που δε μπορεί να πει στο γυμνασιόπαιδο πέντε πράγματα δε θα μάθει να το κάνει στο τρίτο. Όπως είπε ο skygge από άποψη γνώσεων η πλειοψηφία είναι σε θέση. Αυτό που είναι δύσκολο και θέλει εξάσκηση είναι η μεταδοτικότητα, το υλικό και η μεθοδικότητα αυτού που διδάσκει. Εδώ οι περιπτώσεις ποικίλουν. Για τις τελευταίες τάξεις όμως η επιλογή φοιτητή για καθηγητή είναι παρακινδυνευμένη, είναι άλλες οι συνθήκες και εδώ η πείρα μετράει. Αυτά από την εμπειρία που έχω σε Α, Γ Γυμνασίου και βοήθεια σε Πανελλαδικές.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Vold (Νίκος)

Φοιτητής

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 22 ετών , Φοιτητής του τμήματος Επιστήμης Υπολογιστών (ΑΕΙ/Ηράκλειο) και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,503 μηνύματα.

O Vold έγραψε: στις 16:33, 28-08-17:

#49
Σωστά
Από την μια έχουμε τον πρωτοετής κι όχι μόνο που κόβεται σε μαθήματα λυκείου κι από την άλλη τον ίδιο πρωτοετή, ένα 18χρονο παιδί που στο λύκειο πετούσε σαίτες και φυσικά λίγους μήνες πριν έκανε ιδιαίτερα/φροντιστήρια από άλλους καθηγητές, να ... διδάσκει.
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

archaios19 (Βαγγέλης)

Μαθητής Γ' λυκείου

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών , Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Γαλάτσι (Αττική). Έχει γράψει 202 μηνύματα.

O archaios19 έγραψε: στις 08:02, 28-11-18:

#50
Πιστεύω πως δεν μπορούν όλοι οι προπτυχιακοί φοιτητές να κάνουν ιδιαίτερα μαθήματα!
Γνωρίζω κάποιους, πάντως, που φοιτούν στο πρώτο έτος, αλλά δύνανται να διδάξουν, επειδή είχαν πλήρη επίγνωση του μαθήματος που θα διδάξουν μέχρι και το Λύκειο! Καλό θα ήταν,βέβαια, να ξεκινά η διδασκαλία σε μαθητές γυμνασίου.
2
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Katerinaa (Κατερίνα^.^)

Μαθητής Γ' λυκείου

H Κατερίνα^.^ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 17 ετών , Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 54 μηνύματα.

H Katerinaa έγραψε: στις 19:26, 14-12-18:

#51
Πιστεύω ότι εξαρτάται καθαρά από το άτομο Θεωρώ, πάντως, πως στις περισσότερες περιπτώσεις θα πρέπει πρώτα κάποιος να αρχίζει με παιδιά γυμνασίου και μετά σταδιακά να απευθύνεται σε μαθητές Λυκείου. Ωστόσο, θέλω να πιστεύω πως η αγάπη για κάποιο αντικείμενο και η συνεχής ενασχόληση του φοιτητή με αυτό θα αποφέρει καρπούς και θα έχει σημαντικό αντίκτυπο στην μεταδοτικότητά του κατά τη διδασκαλία είτε κάποιος ξεκινήσει με μαθητές Γυμνασίου είτε με μαθητές Λυκείου
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

art1 (Γιώργος)

Υποψήφιος διδάκτορας

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών , Υποψήφιος διδάκτορας του τμήματος Θεολογίας ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη) και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 175 μηνύματα.

O art1 Amantes amentes έγραψε: στις 21:39, 14-12-18:

#52
Εξαρτάται κυρίως από το άτομο. Υπάρχουν αποφοίτοι που δεν είναι ικανοί να διδάξουν λόγω έλλειψης επιστημονικών ή διδακτικών γνώσεων. Ως εκ τούτου, εξαρτάται από το άτομο, ακόμα και αν αυτό δεν έχει ολοκληρώσει τυπικά τον πρωτο κύκλο των σπουδών του.
Καλό είναι πάντως οι προπτυχιακοί φοιτητές να διδάσκουν στην αρχη σε μικρότερες τάξεις, προκειμένου να αποκτήσουν ευχέρεια με τη διαδικασία μετάδοσης γνώσεων. Από προσωπική πείρα θεωρώ οτι σε γενικές γραμμές αυτο βοηθάει παρα πολυ.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Samael

Συντονιστής

Ο Samael αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων και Ηλεκτρονικών Μηχανικών Παν. Δυτ. Αττικής (Αιγάλεω) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,509 μηνύματα.

O Samael www.youtube.com/watch?v=KtlgYxa6BMU έγραψε: στις 21:33, 15-12-18:

#53
Απο το 1ο ετος,δεδομενου οτι νιωθουν αυτοπεποιθηση για τις γνωσεις τους και δεν εχουν οι ιδιοι "τυφλα" σημεια.Οχι τουλαχιστον ως προς το επιπεδο που χρειαζεται ενας μαθητης λυκειου να κατανοησει την υλη,και δεδομενου οτι εχουν καλη μεταδοτικοτητα και οτι ξερουν καποια παραπανω πραγματα επι του θεματος που προκειται να διδαξουν.
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

GFireP (Γιώργος Μάριος)

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος Μάριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 16 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου . Έχει γράψει 1,034 μηνύματα.

O GFireP ~Hope will never be silent έγραψε: στις 18:42, Χθες:

#54
Θεωρώ ότι αν σου αρέσει πολύ αυτό που σπουδάζεις και ιδιαίτερα αν έχεις κατανοήσει ο,τι έχεις διαβάσει, πιστεύω πως όχι μόνο μπορείς, αλλά είναι και καλό να διδάσκεις.

Θυμάμαι κιόλας, νομίζω σε εκμάθηση γαλλικών, (επειδή έκανε μια φίλη μου επί χρόνια) για να πάρεις ένα πτυχίο πρέπει να κάνεις μαθήματα σε κάποιον άλλο και μάλιστα να του βάζεις και διαγωνίσματα. Δεν είμαι απόλυτα σίγουρος ότι αφορά γαλλική γλώσσα, μπορεί να θυμάμαι λάθος ενασχόληση, αλλά σίγουρα κάπου υπάρχει αυτό.

Εκτός αυτού, σύμφωνα με την ψυχολογία, η διδασκαλία ενός αντικειμένου το οποίο αυτό το διάστημα κατακτάς, σε βοηθάει πάρα πολύ ώστε να κατανοήσεις και εσύ καλύτερα αυτό που μαθαίνεις/σπουδάζεις.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

art1 (Γιώργος)

Υποψήφιος διδάκτορας

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών , Υποψήφιος διδάκτορας του τμήματος Θεολογίας ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη) και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 175 μηνύματα.

O art1 Amantes amentes έγραψε: στις 23:09, Χθες:

#55
Αρχική Δημοσίευση από GFireP
Θεωρώ ότι αν σου αρέσει πολύ αυτό που σπουδάζεις και ιδιαίτερα αν έχεις κατανοήσει ο,τι έχεις διαβάσει, πιστεύω πως όχι μόνο μπορείς, αλλά είναι και καλό να διδάσκεις.

Θυμάμαι κιόλας, νομίζω σε εκμάθηση γαλλικών, (επειδή έκανε μια φίλη μου επί χρόνια) για να πάρεις ένα πτυχίο πρέπει να κάνεις μαθήματα σε κάποιον άλλο και μάλιστα να του βάζεις και διαγωνίσματα. Δεν είμαι απόλυτα σίγουρος ότι αφορά γαλλική γλώσσα, μπορεί να θυμάμαι λάθος ενασχόληση, αλλά σίγουρα κάπου υπάρχει αυτό.

Εκτός αυτού, σύμφωνα με την ψυχολογία, η διδασκαλία ενός αντικειμένου το οποίο αυτό το διάστημα κατακτάς, σε βοηθάει πάρα πολύ ώστε να κατανοήσεις και εσύ καλύτερα αυτό που μαθαίνεις/σπουδάζεις.
τα μαθήματα (ή καλύτερα οι γνώσεις) παιδαγωγικής/διδακτικής και ψυχολογίας βοηθούν σαφώς στην διδασκαλία του εκάστοτε γνωστικού αντικείμενου.
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

thanos713

Διδακτορικός

Ο thanos713 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών , Διδακτορικός και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 52 μηνύματα.

O thanos713 έγραψε: στις 23:14, Χθες:

#56
Πολύ σωστά τα δύο προηγούμενα post, αλλά θέλω να προσθέσω κάτι ακόμα σε αυτό το ζήτημα.

Επειδή το χρήμα είναι γλυκό, πολλές φορές φοιτητές παρασύρονται με αποτέλεσμα να αργούν να τελειώσουν τη σχολή. Είναι καλό να γίνεται, θα συμφωνήσω, αλλά με μέτρο.

Στην πραγματικότητα στα περισσότερα πανεπιστήμια της Αμερικής είναι και απαραίτητο για να πάρεις διδακτορικό, κάτι που προκαλεί μεγάλη αίσθηση γιατί μπορεί να μην ασχοληθείς καν με κάτι ακαδημαϊκό μετά το διδακτορικό σου (και συνήθως αυτό συμβαίνει), άρα η διδασκαλία σου είναι άμεσα εντελώς άχρηστη. Ο λόγος είναι αυτός που αναφέρθηκε, βοηθάει στην κατανόηση.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

art1 (Γιώργος)

Υποψήφιος διδάκτορας

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών , Υποψήφιος διδάκτορας του τμήματος Θεολογίας ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη) και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 175 μηνύματα.

O art1 Amantes amentes έγραψε: στις 23:38, Χθες:

#57
Αρχική Δημοσίευση από thanos713
Πολύ σωστά τα δύο προηγούμενα post, αλλά θέλω να προσθέσω κάτι ακόμα σε αυτό το ζήτημα.

Επειδή το χρήμα είναι γλυκό, πολλές φορές φοιτητές παρασύρονται με αποτέλεσμα να αργούν να τελειώσουν τη σχολή. Είναι καλό να γίνεται, θα συμφωνήσω, αλλά με μέτρο.

Στην πραγματικότητα στα περισσότερα πανεπιστήμια της Αμερικής είναι και απαραίτητο για να πάρεις διδακτορικό, κάτι που προκαλεί μεγάλη αίσθηση γιατί μπορεί να μην ασχοληθείς καν με κάτι ακαδημαϊκό μετά το διδακτορικό σου (και συνήθως αυτό συμβαίνει), άρα η διδασκαλία σου είναι άμεσα εντελώς άχρηστη. Ο λόγος είναι αυτός που αναφέρθηκε, βοηθάει στην κατανόηση.
Ναι καλό θα ήταν να μην αργούν να τελειώσουν οι φοιτητές τη σχολή τους επειδή κάνουν ιδιαίτερα μαθήματα. Είναι πολύ κρίμα.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

akikos (Ανδρέας)

Πτυχιούχος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,017 μηνύματα.

O akikos https://www.e-steki.gr/member.php?u=2517 έγραψε: στις 00:29, Σήμερα:

#58
Δεν χρειάζεται να είναι ικανός αρκεί να βρίσκει πελάτες.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Χρήστες

Βρείτε παρόμοια