O Unseen skygge έγραψε: στις 13:54, 26-11-18:
#2081


Αναζήτηση στο iSchool!
![]() |
||||||
Τι; | ||||||
Πως; | ||||||
Ταξινόμηση | ||||||
|
Πως;
Ταξινόμηση;
Που;
![]() ![]()
Από
![]() ![]()
ή ημερών
Ποιος;
|
![]()
![]() 2. Γράψτε κάτι στο Πεδίο Αναζήτησης και πιέστε enter. 3. Προτιμήστε λέξεις - κλειδιά που δηλώνουν ουσία, εκτός αν επιλέξετε στο πεδίο Πως: Ακριβώς τη φράση. 4. Όλα τα πεδία (Πως; Ταξινόμηση; Που; Πότε; Ποιος;) είναι προαιρετικά. Κάθε φορά που τα αλλάζετε θα πρέπει να πιέζετε πάλι enter στο πεδίο αναζήτησης. Επαναλαμβάνετε τη διαδικασία όσες φορές θέλετε. Κάθε φορά πρέπει να συμπληρώνετε την ερώτηση επιβεβαίωσης. Ως επισκέπτης μπορείτε να εμφανίσετε περιορισμένα αποτελέσματα. Αν θέλετε να κάνετε εγγραφή, κάντε click εδώ! ![]() ![]() 2. Γράψτε κάτι στο Πεδίο Αναζήτησης και πιέστε enter. 3. Προτιμήστε λέξεις - κλειδιά που δηλώνουν ουσία, εκτός αν επιλέξετε στο πεδίο Πως: Ακριβώς τη φράση. 4. Όλα τα πεδία (Πως; Ταξινόμηση; Που; Πότε; Ποιος;) είναι προαιρετικά. Κάθε φορά που τα αλλάζετε θα πρέπει να πιέζετε πάλι enter στο πεδίο αναζήτησης. Επαναλαμβάνετε τη διαδικασία όσες φορές θέλετε. Κάθε φορά πρέπει να συμπληρώνετε την ερώτηση επιβεβαίωσης. Ως επισκέπτης μπορείτε να εμφανίσετε περιορισμένα αποτελέσματα. Αν θέλετε να κάνετε εγγραφή, κάντε click εδώ! ![]() ![]() 2. Γράψτε κάτι στο Πεδίο Αναζήτησης και πιέστε enter. 3. Προτιμήστε λέξεις - κλειδιά που δηλώνουν ουσία, εκτός αν επιλέξετε στο πεδίο Πως: Ακριβώς τη φράση. 4. Όλα τα πεδία (Πως; Ταξινόμηση; Που; Πότε; Ποιος;) είναι προαιρετικά. Κάθε φορά που τα αλλάζετε θα πρέπει να πιέζετε πάλι enter στο πεδίο αναζήτησης. Επαναλαμβάνετε τη διαδικασία όσες φορές θέλετε. Κάθε φορά πρέπει να συμπληρώνετε την ερώτηση επιβεβαίωσης. Ως επισκέπτης μπορείτε να εμφανίσετε περιορισμένα αποτελέσματα. Αν θέλετε να κάνετε εγγραφή, κάντε click εδώ! ![]() ![]() 2. Γράψτε κάτι στο Πεδίο Αναζήτησης και πιέστε enter. 3. Προτιμήστε λέξεις - κλειδιά που δηλώνουν ουσία, εκτός αν επιλέξετε στο πεδίο Πως: Ακριβώς τη φράση. 4. Όλα τα πεδία (Πως; Ταξινόμηση; Που; Πότε; Ποιος;) είναι προαιρετικά. Κάθε φορά που τα αλλάζετε θα πρέπει να πιέζετε πάλι enter στο πεδίο αναζήτησης. Επαναλαμβάνετε τη διαδικασία όσες φορές θέλετε. Κάθε φορά πρέπει να συμπληρώνετε την ερώτηση επιβεβαίωσης. Ως επισκέπτης μπορείτε να εμφανίσετε περιορισμένα αποτελέσματα. Αν θέλετε να κάνετε εγγραφή, κάντε click εδώ! ![]() ![]() 2. Γράψτε κάτι στο Πεδίο Αναζήτησης και πιέστε enter. 3. Προτιμήστε λέξεις - κλειδιά που δηλώνουν ουσία, εκτός αν επιλέξετε στο πεδίο Πως: Ακριβώς τη φράση. 4. Όλα τα πεδία (Πως; Ταξινόμηση; Που; Πότε; Ποιος;) είναι προαιρετικά. Κάθε φορά που τα αλλάζετε θα πρέπει να πιέζετε πάλι enter στο πεδίο αναζήτησης. Επαναλαμβάνετε τη διαδικασία όσες φορές θέλετε. Κάθε φορά πρέπει να συμπληρώνετε την ερώτηση επιβεβαίωσης. Ως επισκέπτης μπορείτε να εμφανίσετε περιορισμένα αποτελέσματα. Αν θέλετε να κάνετε εγγραφή, κάντε click εδώ! ![]() ![]() 2. Γράψτε κάτι στο Πεδίο Αναζήτησης και πιέστε enter. 3. Προτιμήστε λέξεις - κλειδιά που δηλώνουν ουσία, εκτός αν επιλέξετε στο πεδίο Πως: Ακριβώς τη φράση. 4. Όλα τα πεδία (Πως; Ταξινόμηση; Που; Πότε; Ποιος;) είναι προαιρετικά. Κάθε φορά που τα αλλάζετε θα πρέπει να πιέζετε πάλι enter στο πεδίο αναζήτησης. Επαναλαμβάνετε τη διαδικασία όσες φορές θέλετε. Κάθε φορά πρέπει να συμπληρώνετε την ερώτηση επιβεβαίωσης. Ως επισκέπτης μπορείτε να εμφανίσετε περιορισμένα αποτελέσματα. Αν θέλετε να κάνετε εγγραφή, κάντε click εδώ! ![]() ![]() 2. Γράψτε κάτι στο Πεδίο Αναζήτησης και πιέστε enter. 3. Προτιμήστε λέξεις - κλειδιά που δηλώνουν ουσία, εκτός αν επιλέξετε στο πεδίο Πως: Ακριβώς τη φράση. 4. Όλα τα πεδία (Πως; Ταξινόμηση; Που; Πότε; Ποιος;) είναι προαιρετικά. Κάθε φορά που τα αλλάζετε θα πρέπει να πιέζετε πάλι enter στο πεδίο αναζήτησης. Επαναλαμβάνετε τη διαδικασία όσες φορές θέλετε. Κάθε φορά πρέπει να συμπληρώνετε την ερώτηση επιβεβαίωσης. Ως επισκέπτης μπορείτε να εμφανίσετε περιορισμένα αποτελέσματα. Αν θέλετε να κάνετε εγγραφή, κάντε click εδώ! ![]() ![]() 2. Γράψτε κάτι στο Πεδίο Αναζήτησης και πιέστε enter. 3. Προτιμήστε λέξεις - κλειδιά που δηλώνουν ουσία, εκτός αν επιλέξετε στο πεδίο Πως: Ακριβώς τη φράση. 4. Όλα τα πεδία (Πως; Ταξινόμηση; Που; Πότε; Ποιος;) είναι προαιρετικά. Κάθε φορά που τα αλλάζετε θα πρέπει να πιέζετε πάλι enter στο πεδίο αναζήτησης. Επαναλαμβάνετε τη διαδικασία όσες φορές θέλετε. Κάθε φορά πρέπει να συμπληρώνετε την ερώτηση επιβεβαίωσης. Ως επισκέπτης μπορείτε να εμφανίσετε περιορισμένα αποτελέσματα. Αν θέλετε να κάνετε εγγραφή, κάντε click εδώ! ![]() ![]() 2. Γράψτε κάτι στο Πεδίο Αναζήτησης και πιέστε enter. 3. Προτιμήστε λέξεις - κλειδιά που δηλώνουν ουσία, εκτός αν επιλέξετε στο πεδίο Πως: Ακριβώς τη φράση. 4. Όλα τα πεδία (Πως; Ταξινόμηση; Που; Πότε; Ποιος;) είναι προαιρετικά. Κάθε φορά που τα αλλάζετε θα πρέπει να πιέζετε πάλι enter στο πεδίο αναζήτησης. Επαναλαμβάνετε τη διαδικασία όσες φορές θέλετε. Κάθε φορά πρέπει να συμπληρώνετε την ερώτηση επιβεβαίωσης. Ως επισκέπτης μπορείτε να εμφανίσετε περιορισμένα αποτελέσματα. Αν θέλετε να κάνετε εγγραφή, κάντε click εδώ! ![]() ![]() 2. Γράψτε κάτι στο Πεδίο Αναζήτησης και πιέστε enter. 3. Προτιμήστε λέξεις - κλειδιά που δηλώνουν ουσία, εκτός αν επιλέξετε στο πεδίο Πως: Ακριβώς τη φράση. 4. Όλα τα πεδία (Πως; Ταξινόμηση; Που; Πότε; Ποιος;) είναι προαιρετικά. Κάθε φορά που τα αλλάζετε θα πρέπει να πιέζετε πάλι enter στο πεδίο αναζήτησης. Επαναλαμβάνετε τη διαδικασία όσες φορές θέλετε. Κάθε φορά πρέπει να συμπληρώνετε την ερώτηση επιβεβαίωσης. Ως επισκέπτης μπορείτε να εμφανίσετε περιορισμένα αποτελέσματα. Αν θέλετε να κάνετε εγγραφή, κάντε click εδώ! ![]() ![]() 2. Γράψτε κάτι στο Πεδίο Αναζήτησης και πιέστε enter. 3. Προτιμήστε λέξεις - κλειδιά που δηλώνουν ουσία, εκτός αν επιλέξετε στο πεδίο Πως: Ακριβώς τη φράση. 4. Όλα τα πεδία (Πως; Ταξινόμηση; Που; Πότε; Ποιος;) είναι προαιρετικά. Κάθε φορά που τα αλλάζετε θα πρέπει να πιέζετε πάλι enter στο πεδίο αναζήτησης. Επαναλαμβάνετε τη διαδικασία όσες φορές θέλετε. Κάθε φορά πρέπει να συμπληρώνετε την ερώτηση επιβεβαίωσης. Ως επισκέπτης μπορείτε να εμφανίσετε περιορισμένα αποτελέσματα. Αν θέλετε να κάνετε εγγραφή, κάντε click εδώ! ![]() |
Υποθέτω ότι η διδασκαλία των θρησκευτικών - πρέπει να - έχει τη μορφή της παροχής γνώσεων σχετικά με το τι υποστηρίζει η κάθε θρησκεία, κάποια σημεία της φιλοσοφίας της και της ιστορικής της αναδρομής. Όπως για παράδειγμα διδασκόμαστε και φιλοσοφία, ιστορία, κοινωνιολογία. Δεν σημαίνει ότι θρησκευτικά = σου διδάσκουμε τι να πιστέψεις ή σου παρέχουμε επιλογές ώστε να αποφασίσεις τι θα πιστέψεις. Είναι πράγματι προσωπική υπόθεση η πίστη.Αρχική Δημοσίευση από Unseen skygge
Ναι ενώ αν διδάσκονταν όλες οι θρησκείες και έλεγες στο παιδί να αυτές οι 10 είναι τωρα επέλεξε μια έχει διαφορά... Για μένα η πίστη είναι εντελώς προσωπική υπόθεση του καθενός (προφανώς στα πλαίσια που δεν προσβάλλει την πίστη του αλλου) όποτε κανένα νόημα δεν έχει να διδάσκεται είτε μόνο ο χριστιανισμός είτε να διδάσκεται χριστιανισμός, Βουδισμός και ότι άλλο υπάρχει Τέλος πάντων. Προσωπικά θεωρώ τα θρησκευτικά θα έπρεπε να διδάσκονται μόνο γ και δ Δημοτικού και να περιλάμβαναν μόνο κάποια αποσπάσματα από Καινή και παλαιά διαθήκη τα οποία έχουν περισσότερο διδακτικό χαρακτήρα σαν τα παραμύθια του Αισώπου. Από εκεί και πέρα ο καθένας μπορεί να ψάχτει και να αναρωτηθεί ο ίδιος για το τι πραγματικά πιστεύει ή θέλει να πιστεύει. Δεν χρειάζεται tutoring απ το σχολείο
Τα θρησκευτικά δεν είναι απλή κατήχηση. Είναι Επιστήμη. Θεολογία ονομάζεται και περιλαμβάνει μια πληθωρα κλάδων, από την ερμηνεία των πατερικων κειμενων μεχρι τη θρησκειολογία. Σαφως και χρειάζεται οι μαθητές να γνωρίζουν τον θρησκευτικό πολιτισμό των αλλων. Η αναγνώριση και η αποδοχή της διαφορετικότητας του αλλου μας καλλιεργει τον άνθρωπο. Επισης, μεσα απο τη διαφορετικότητα μαθαίνουμε καλύτερα το οικειο. Κ πολλα πολλα αλλα, τα οποία ειλικρινά νομίζω οτι ο κάθε σύγχρονος και καλλιεργημένος άνθρωπος μπορεί να φανταστεί.Αρχική Δημοσίευση από akikos
H Ελλάδα είναι μια Ορθόδοξη χριστιανική χώρα και για να διατηρήσει το χαρακτήρα της επιβάλεται να υπάρχει μάθημα θρησκευτικών με προσανατολισμό της ορθοδοξία.
Σε τι χρειάζεται στον Ελληνα που βρίσκεται η Μεκα των μουσουλμάνων ή ποσα κιλά είναι ο Βούδας. Είναι γνώσεις που απέχουν από ήθη και έθιμα της χώρα μας. Αντίθετα τι είναι ο 15Αυγουστος, η πεντηκοστή, ποιοι είναι οι Ευαγγελιστές, η Κυριακή της Ορδοδοξίας, οι βίοι των Αγίων που έχουμε πάρει οι περισσότεροι τα ονόματά τους είναι γνώσεις που διατηρούν την εθνική ταυτότητα μας και πρέπει να τα ξέρουν και οι αλλοθρησοι που πάιρνουν την βασική εκπαίδευση τους στη χώρα μας.
Ακίκο τι δεξιά εθνικόφρονη στροφή είναι αυτή που έχεις κάνει? Δε σε αναγνωρίζω.Αρχική Δημοσίευση από akikos
H Ελλάδα είναι μια Ορθόδοξη χριστιανική χώρα και για να διατηρήσει το χαρακτήρα της επιβάλεται να υπάρχει μάθημα θρησκευτικών με προσανατολισμό της ορθοδοξία.
Σε τι χρειάζεται στον Ελληνα που βρίσκεται η Μεκα των μουσουλμάνων ή ποσα κιλά είναι ο Βούδας. Είναι γνώσεις που απέχουν από ήθη και έθιμα της χώρα μας. Αντίθετα τι είναι ο 15Αυγουστος, η πεντηκοστή, ποιοι είναι οι Ευαγγελιστές, η Κυριακή της Ορδοδοξίας, οι βίοι των Αγίων που έχουμε πάρει οι περισσότεροι τα ονόματά τους είναι γνώσεις που διατηρούν την εθνική ταυτότητα μας και πρέπει να τα ξέρουν και οι αλλοθρησοι που πάιρνουν την βασική εκπαίδευση τους στη χώρα μας.
Κάποτε ένας θεολόγος χρησιμοποίησε την επιστημονική μέθοδο για να αποδείξει την ύπαρξη του θεού και τα κατάφερε. Και ζήσαν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα.Αρχική Δημοσίευση από art1
Τα θρησκευτικά δεν είναι απλή κατήχηση. Είναι Επιστήμη.
Αρχική Δημοσίευση από hack3r
Ακίκο τι δεξιά εθνικόφρονη στροφή είναι αυτή που έχεις κάνει? Δε σε αναγνωρίζω.
Κάποτε ένας θεολόγος χρησιμοποίησε την επιστημονική μέθοδο για να αποδείξει την ύπαρξη του θεού και τα κατάφερε. Και ζήσαν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα.
Παραμένω φιλέλευθερος. Η Ορθοδοξία στην Ελλάδα είναι μια καλή πηγή εσόδων για το κράτος και την ελληνική οικονομία. Υπαρχει και ειδικός τουρισμός που βασίζεται στη Θρησκεία (μοναστήρια, Άγιο όρος, επισκέψεις σε θέατρα που αλλιως δεν θα επιβίωναν).Αρχική Δημοσίευση από hack3r
Ακίκο τι δεξιά εθνικόφρονη στροφή είναι αυτή που έχεις κάνει? Δε σε αναγνωρίζω.
Δεν με ενδιαφέρει δεν πάν να τα καταργήσουν τελείως. Αντίθετα για αρκετούς συναδέλφους σου Θεολογους αυτό είναι θέμα επιβίωσης. Τα Θρησκευτικά ως επιστήμη δεν έχουν θέση στο σχολείο γιατί ειναι εξειδικευμένο μάθημα. Αν το υπολογίσουμε ως μάθημα κατήχησης και μάθημα απόκτησης βασικών γνώσεων αυτό αλλάζει. Εδώ θα καταργήσουν τα λατινικά, έχουν μειώσει τη πληροφορική και τα μαθηματικά στα σχολεία μην περιμένεις ότι το μαθημα Θρησκειολογία ως επιστήμη έχει μέλλον στο ελληνικο σχολείο και γενικά στη κοινωνια.Αρχική Δημοσίευση από art1
Τα θρησκευτικά δεν είναι απλή κατήχηση. Είναι Επιστήμη. Θεολογία ονομάζεται και περιλαμβάνει μια πληθωρα κλάδων, από την ερμηνεία των πατερικων κειμενων μεχρι τη θρησκειολογία. Σαφως και χρειάζεται οι μαθητές να γνωρίζουν τον θρησκευτικό πολιτισμό των αλλων. Η αναγνώριση και η αποδοχή της διαφορετικότητας του αλλου μας καλλιεργει τον άνθρωπο. Επισης, μεσα απο τη διαφορετικότητα μαθαίνουμε καλύτερα το οικειο. Κ πολλα πολλα αλλα, τα οποία ειλικρινά νομίζω οτι ο κάθε σύγχρονος και καλλιεργημένος άνθρωπος μπορεί να φανταστεί.
Έλεος με την καραμελα ότι θα χαθεί η ιστορία και η θρησκεία μας. Τετοιος φοβος πια?!
Εαν το εκπαιδευτικό σύστημα της χωρας έδινε γενικά την πρέπουσα σημασία στην παροχή γνώσεων στα σχολεία, τότε ναι θα είχε μελλον η επαφη με τη θρησκειολογία.Αρχική Δημοσίευση από akikos
Παραμένω φιλέλευθερος. Η Ορθοδοξία στην Ελλάδα είναι μια καλή πηγή εσόδων για το κράτος και την ελληνική οικονομία. Υπαρχει και ειδικός τουρισμός που βασίζεται στη Θρησκεία (μοναστήρια, Άγιο όρος, επισκέψεις σε θέατρα που αλλιως δεν θα επιβίωναν).
Δεν με ενδιαφέρει δεν πάν να τα καταργήσουν τελείως. Αντίθετα για αρκετούς συναδέλφους σου Θεολογους αυτό είναι θέμα επιβίωσης. Τα Θρησκευτικά ως επιστήμη δεν έχουν θέση στο σχολείο γιατί ειναι εξειδικευμένο μάθημα. Αν το υπολογίσουμε ως μάθημα κατήχησης και μάθημα απόκτησης βασικών γνώσεων αυτό αλλάζει. Εδώ θα καταργήσουν τα λατινικά, έχουν μειώσει τη πληροφορική και τα μαθηματικά στα σχολεία μην περιμένεις ότι το μαθημα Θρησκειολογία ως επιστήμη έχει μέλλον στο ελληνικο σχολείο και γενικά στη κοινωνια.
Σε ένα κόσμο χωρίς κατήχηση η ερμηνεία των πατερικών κείμενων και της Αγίας Γραφής δεν έχουν σημασία γιατί:
α) έχουν γίνει εδώ και και καιρό
β) η ερμηνία τους δεν θα έχει τίποτα να πει για τον μέσο Έλληνα, όπως δεν έχουν σημασία τα ιερά κείμενα άλλων θρησκειών