×
Επεξεργασία Προφίλ Επεξεργασία Avatar Επεξεργασία Υπογραφής Επεξεργασία Επιλογών E-mail και Κωδικός Ρυθμίσεις Ειδοποιήσεων
×
Αποσύνδεση Οι Συνδρομές μου Το Προφίλ μου Τα Posts μου Τα Threads μου Λίστα Επαφών Αντιδράσεις σε Posts μου Παραθέσεις των Posts μου Αναφορές σε Εμένα Ενέργειες Συντονιστών Αόρατος Χρήστης
Αναζήτηση στο iSchool!
Τι;
Πως;
Ταξινόμηση
Που;
Σε συγκεκριμένη κατηγορία;
Ποιος;
Αποτελέσματα Αναζήτησης
Συμπληρώστε τουλάχιστον το πεδίο Τι;

Το iSchool είναι η μεγαλύτερη μαθητική διαδικτυακή κοινότητα με 67,808 εγγεγραμμένα μέλη και 2,441,512 μηνύματα σε 76,727 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το iSchool άλλα 326 άτομα.

Καλώς ήρθατε στο iSchool!

Εγγραφή Βοήθεια

Τα θρησκευτικά στο σχολείο

Θρησκευτικά στα σχολεία: Να καταργηθούν ή όχι;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 850)
Να καταργηθούν τελείως
254
29,88%
Να μείνουν ως έχουν
188
22,12%
Να μην καταργηθούν αλλά να αναφέρονται γενικά στις θρησκείες
389
45,76%
ΔΞ/ΔΑ
19
2,24%

Kirdou

Πτυχιούχος

Ο Kirdou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Πτυχιούχος . Έχει γράψει 1,077 μηνύματα.

O Kirdou τι δεν καταλαβαινεις; έγραψε: στις 22:38, 18-09-16:

#2081
Να καταργηθουν τελειως.Δεν εχει νοημα να μαθαινει ενας μαθητης ποση χαζομαρα κρυβει ενας ανθρωπινος εγκεφαλος και τι μπορει να σκαρφιστει ειτε λεγεται ισλαμ ειτε χριστιανισμος.
1
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

jims

Φοιτητής

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 20 ετών και Φοιτητής του τμήματος Νομικής (ΑΕΙ/Αθήνα) . Έχει γράψει 500 μηνύματα.

O jims https://www.ischool.gr/ έγραψε: στις 01:38, 19-09-16:

#2082
Εγώ πιστεύω ότι τα θρησκευτικά πρέπει να διδάσκονται και σαφώς να εμπεριέχουν και τις άλλες θρησκείες, ώστε ο μαθητής να έχει μια σφαιρική εικόνα περί θρησκειών και βεβαίως να μην παίρνουν απαλλακτικό από το μάθημα.Βέβαια, πρέπει να διδάσκονται μόνο στο γυμνάσιο και το λύκειο μιας και στο δημοτικό ο μαθητής δεν είναι σε θέση να διαλέξει θρησκεία ή να ακολουθήσει το δρόμο της αθεΐας.

Αρχική Δημοσίευση από Kirdou
Να καταργηθουν τελειως.Δεν εχει νοημα να μαθαινει ενας μαθητης ποση χαζομαρα κρυβει ενας ανθρωπινος εγκεφαλος και τι μπορει να σκαρφιστει ειτε λεγεται ισλαμ ειτε χριστιανισμος.
Συγγνώμη, εσύ πιστεύεις ότι το Ισλάμ και ο Χριστιανισμός σε επίπεδο πολιτισμού είναι το ίδιο; Απλά κοίταξε πως είναι οι χώρες που ως επίσημη θρησκεία έχουν τον Ισλαμισμό και πως αυτές στις οποίες κατισχύει ο Χριστανισμός.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

klean (Κλεάνθης)

Φοιτητής

Ο Κλεάνθης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Η/Υ (ΕΜΠ/Αθήνα) . Έχει γράψει 2,708 μηνύματα.

O klean έγραψε: στις 10:01, 19-09-16:

#2083
Τι εννοείς σε επίπεδο πολιτισμού; Κοίτα, νομίζω είναι άστοχο να μπούμε σε μια συζήτηςη για το ποια θρησκεία είναι καλύτερη. Όλες οι θρησκείες έχουν περισσότερα κοινά παρά διαφορές. Γι' αυτό και τα θρησκευτικά σαν μάθημα δε μπορεί να είναι απλά μια ανιαρή θρησκειολογία.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

PeterTheGreat (Staphylococcus aureus)

Φοιτητής

Ο Staphylococcus aureus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Φοιτητής του τμήματος Ιατρικής (ΑΠΘ/Θεσσαλονίκη) και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 892 μηνύματα.

O PeterTheGreat έγραψε: στις 10:19, 19-09-16:

#2084
Αν είναι να διδάσκουμε θρησκείες, να τις διδάσκουμε όλες, μαζί με το μακαρονοτέρας (μεγάλη η χάρη Του) και το δωδεκάθεο. Τι, διακρίσεις θα κάνουμε?
4
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

NastStorm (Αναστασία)

Μαθητής Β' λυκείου

H Αναστασία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 16 ετών και Μαθητής Β' λυκείου . Έχει γράψει 163 μηνύματα.

H NastStorm Faith Divides Us, Death Unites Us έγραψε: στις 14:44, 25-11-18:

#2085
Το να διδασκουν απο τριτη δημοτικου ως τριτη λυκειου θρησκευτικα το θεωρω καθαρα υπερβολή...Λες και εχουν και πολλη υλη τα θρησκευτικα να αποστηθισει ο μαθητης... Οχι και να καταργηθουν ομως.. Μπορουν πχ να τα διδασκουν απο πεμπτη δημοτικου μεχρι τις πρωτες δυο ταξεις του γυμνασιου... Και κυριως να προβαλλουν ολες τις θρησκειες και το τι πρεσβευει η καθεμια.. Το μεγαλο λαθος ειναι οτι το υπουργειο ( σαν ελληνες Χριστιανοι κλπ κλπ) για να τιμησει το τυπικο ''πατριδα, θρησκεια , οικογενεια'' εμβαθυνει μονο στη Χριστιανικη θρησκεια και δεν αφηνει τους μαθητες να γνωρισουν τι υπαρχει εκτος απο αυτην.. Ετσι με αυτο τον τροπο την επιβαλλει σε αυτους κατι το οποιο ουτε δημοκρατικο ειναι ουτε ορθο. Αν ηταν να διδασκοταν μονο η Χριστιανικη θρησκεια το μαθημα θα λεγοταν ''Χριστιανισμος'' και οχι ''Θρησκευτικα''... Οποτε κατα τη προσωπικη μου αποψη ειτε μελετας κατι πολυπλευρα και απο πολλες οπτικες γωνιες ειτε δεν το μελετας καθολου... Και οχι πατριωτη Ελληνα Χριστιανε το παιδι σου δεν θα γινει τρομοκρατης αν μαθει για το Ισλαμ ουτε θα παει κατα της θρησκειας αν μαθει για την αθειια.. Το καθε παιδι πρεπει να ειναι ελευθερο να πιστευει οτι θελει και να κανει τις επιλογες του και να μη του πασαρει το υπουργειο μια θρησκεια και να λεει ''Αυτο θα πιστευεις'' ..Κατι τετοιο ειναι αναχρονιστικο και μονοπλευρο...
2
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Volkswagen Fan (je m'appelle fotis.)

Φοιτητής

Ο je m'appelle fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Οικονομικών Επιστημών Παν. Πατρών (Πάτρα) και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 3,057 μηνύματα.

O Volkswagen Fan έγραψε: στις 15:47, 25-11-18:

#2086
Απο το δημοτικο μεχρι και το Γυμνασιο ειναι οκ.Οχι να καταργηθουν ομως γιατι ο τεμπελης ελληνας μαθητης θελει να κοιμηθει.
2
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Unseen skygge

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unseen skygge αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 519 μηνύματα.

O Unseen skygge έγραψε: στις 13:54, 26-11-18:

#2087
Ναι ενώ αν διδάσκονταν όλες οι θρησκείες και έλεγες στο παιδί να αυτές οι 10 είναι τωρα επέλεξε μια έχει διαφορά... Για μένα η πίστη είναι εντελώς προσωπική υπόθεση του καθενός (προφανώς στα πλαίσια που δεν προσβάλλει την πίστη του αλλου) όποτε κανένα νόημα δεν έχει να διδάσκεται είτε μόνο ο χριστιανισμός είτε να διδάσκεται χριστιανισμός, Βουδισμός και ότι άλλο υπάρχει Τέλος πάντων. Προσωπικά θεωρώ τα θρησκευτικά θα έπρεπε να διδάσκονται μόνο γ και δ Δημοτικού και να περιλάμβαναν μόνο κάποια αποσπάσματα από Καινή και παλαιά διαθήκη τα οποία έχουν περισσότερο διδακτικό χαρακτήρα σαν τα παραμύθια του Αισώπου. Από εκεί και πέρα ο καθένας μπορεί να ψάχτει και να αναρωτηθεί ο ίδιος για το τι πραγματικά πιστεύει ή θέλει να πιστεύει. Δεν χρειάζεται tutoring απ το σχολείο
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Scandal (Πέτρος)

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών , Φοιτητής του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων ΟΠΑ (Αθήνα) και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 5,287 μηνύματα.

O Scandal έγραψε: στις 14:41, 26-11-18:

#2088
Αρχική Δημοσίευση από Unseen skygge
Ναι ενώ αν διδάσκονταν όλες οι θρησκείες και έλεγες στο παιδί να αυτές οι 10 είναι τωρα επέλεξε μια έχει διαφορά... Για μένα η πίστη είναι εντελώς προσωπική υπόθεση του καθενός (προφανώς στα πλαίσια που δεν προσβάλλει την πίστη του αλλου) όποτε κανένα νόημα δεν έχει να διδάσκεται είτε μόνο ο χριστιανισμός είτε να διδάσκεται χριστιανισμός, Βουδισμός και ότι άλλο υπάρχει Τέλος πάντων. Προσωπικά θεωρώ τα θρησκευτικά θα έπρεπε να διδάσκονται μόνο γ και δ Δημοτικού και να περιλάμβαναν μόνο κάποια αποσπάσματα από Καινή και παλαιά διαθήκη τα οποία έχουν περισσότερο διδακτικό χαρακτήρα σαν τα παραμύθια του Αισώπου. Από εκεί και πέρα ο καθένας μπορεί να ψάχτει και να αναρωτηθεί ο ίδιος για το τι πραγματικά πιστεύει ή θέλει να πιστεύει. Δεν χρειάζεται tutoring απ το σχολείο
Υποθέτω ότι η διδασκαλία των θρησκευτικών - πρέπει να - έχει τη μορφή της παροχής γνώσεων σχετικά με το τι υποστηρίζει η κάθε θρησκεία, κάποια σημεία της φιλοσοφίας της και της ιστορικής της αναδρομής. Όπως για παράδειγμα διδασκόμαστε και φιλοσοφία, ιστορία, κοινωνιολογία. Δεν σημαίνει ότι θρησκευτικά = σου διδάσκουμε τι να πιστέψεις ή σου παρέχουμε επιλογές ώστε να αποφασίσεις τι θα πιστέψεις. Είναι πράγματι προσωπική υπόθεση η πίστη.

Αν σκεφτούμε ότι η θρησκεία είναι αναπόσπαστο κομμάτι των σημερινών κοινωνιών, είναι απαραίτητο κατά την άποψή μου να υπάρχει σαν μάθημα. Το θέμα είναι ότι στην Ελλάδα η μορφή του έχει να κάνει σχεδόν μόνο με το Χριστιανισμό κι, αν θυμάμαι καλά, απευθύνεται στον μαθητή με δεδομένο ότι πιστεύει στο Θεό και το Χριστό. Δηλαδή ό,τιναναι
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

akikos (Ανδρέας)

Πτυχιούχος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,017 μηνύματα.

O akikos https://www.e-steki.gr/member.php?u=2517 έγραψε: στις 14:51, 26-11-18:

#2089
H Ελλάδα είναι μια Ορθόδοξη χριστιανική χώρα και για να διατηρήσει το χαρακτήρα της επιβάλεται να υπάρχει μάθημα θρησκευτικών με προσανατολισμό της ορθοδοξία.

Σε τι χρειάζεται στον Ελληνα που βρίσκεται η Μεκα των μουσουλμάνων ή ποσα κιλά είναι ο Βούδας. Είναι γνώσεις που απέχουν από ήθη και έθιμα της χώρα μας. Αντίθετα τι είναι ο 15Αυγουστος, η πεντηκοστή, ποιοι είναι οι Ευαγγελιστές, η Κυριακή της Ορδοδοξίας, οι βίοι των Αγίων που έχουμε πάρει οι περισσότεροι τα ονόματά τους είναι γνώσεις που διατηρούν την εθνική ταυτότητα μας και πρέπει να τα ξέρουν και οι αλλοθρησοι που πάιρνουν την βασική εκπαίδευση τους στη χώρα μας.
edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη akikos : 26-11-18 στις 14:54.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

art1 (Γιώργος)

Υποψήφιος διδάκτορας

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών , Υποψήφιος διδάκτορας του τμήματος Θεολογίας ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη) και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 175 μηνύματα.

O art1 Amantes amentes έγραψε: στις 15:53, 26-11-18:

#2090
Αρχική Δημοσίευση από akikos
H Ελλάδα είναι μια Ορθόδοξη χριστιανική χώρα και για να διατηρήσει το χαρακτήρα της επιβάλεται να υπάρχει μάθημα θρησκευτικών με προσανατολισμό της ορθοδοξία.

Σε τι χρειάζεται στον Ελληνα που βρίσκεται η Μεκα των μουσουλμάνων ή ποσα κιλά είναι ο Βούδας. Είναι γνώσεις που απέχουν από ήθη και έθιμα της χώρα μας. Αντίθετα τι είναι ο 15Αυγουστος, η πεντηκοστή, ποιοι είναι οι Ευαγγελιστές, η Κυριακή της Ορδοδοξίας, οι βίοι των Αγίων που έχουμε πάρει οι περισσότεροι τα ονόματά τους είναι γνώσεις που διατηρούν την εθνική ταυτότητα μας και πρέπει να τα ξέρουν και οι αλλοθρησοι που πάιρνουν την βασική εκπαίδευση τους στη χώρα μας.
Τα θρησκευτικά δεν είναι απλή κατήχηση. Είναι Επιστήμη. Θεολογία ονομάζεται και περιλαμβάνει μια πληθωρα κλάδων, από την ερμηνεία των πατερικων κειμενων μεχρι τη θρησκειολογία. Σαφως και χρειάζεται οι μαθητές να γνωρίζουν τον θρησκευτικό πολιτισμό των αλλων. Η αναγνώριση και η αποδοχή της διαφορετικότητας του αλλου μας καλλιεργει τον άνθρωπο. Επισης, μεσα απο τη διαφορετικότητα μαθαίνουμε καλύτερα το οικειο. Κ πολλα πολλα αλλα, τα οποία ειλικρινά νομίζω οτι ο κάθε σύγχρονος και καλλιεργημένος άνθρωπος μπορεί να φανταστεί.
Έλεος με την καραμελα ότι θα χαθεί η ιστορία και η θρησκεία μας. Τετοιος φοβος πια?!
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

hack3r

Επιφανές Μέλος

Ο hack3r αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 3,661 μηνύματα.

O hack3r έγραψε: στις 22:02, 26-11-18:

#2091
Αρχική Δημοσίευση από akikos
H Ελλάδα είναι μια Ορθόδοξη χριστιανική χώρα και για να διατηρήσει το χαρακτήρα της επιβάλεται να υπάρχει μάθημα θρησκευτικών με προσανατολισμό της ορθοδοξία.

Σε τι χρειάζεται στον Ελληνα που βρίσκεται η Μεκα των μουσουλμάνων ή ποσα κιλά είναι ο Βούδας. Είναι γνώσεις που απέχουν από ήθη και έθιμα της χώρα μας. Αντίθετα τι είναι ο 15Αυγουστος, η πεντηκοστή, ποιοι είναι οι Ευαγγελιστές, η Κυριακή της Ορδοδοξίας, οι βίοι των Αγίων που έχουμε πάρει οι περισσότεροι τα ονόματά τους είναι γνώσεις που διατηρούν την εθνική ταυτότητα μας και πρέπει να τα ξέρουν και οι αλλοθρησοι που πάιρνουν την βασική εκπαίδευση τους στη χώρα μας.
Ακίκο τι δεξιά εθνικόφρονη στροφή είναι αυτή που έχεις κάνει? Δε σε αναγνωρίζω.

Αρχική Δημοσίευση από art1
Τα θρησκευτικά δεν είναι απλή κατήχηση. Είναι Επιστήμη.
Κάποτε ένας θεολόγος χρησιμοποίησε την επιστημονική μέθοδο για να αποδείξει την ύπαρξη του θεού και τα κατάφερε. Και ζήσαν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

art1 (Γιώργος)

Υποψήφιος διδάκτορας

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών , Υποψήφιος διδάκτορας του τμήματος Θεολογίας ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη) και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 175 μηνύματα.

O art1 Amantes amentes έγραψε: στις 22:42, 26-11-18:

#2092
Αρχική Δημοσίευση από hack3r
Ακίκο τι δεξιά εθνικόφρονη στροφή είναι αυτή που έχεις κάνει? Δε σε αναγνωρίζω.



Κάποτε ένας θεολόγος χρησιμοποίησε την επιστημονική μέθοδο για να αποδείξει την ύπαρξη του θεού και τα κατάφερε. Και ζήσαν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα.

Ό,τι ξέρει ο καθένας λεει...αν αμφιβάλλεις οτι η θεολογία είναι Επιστήμη ειναι αποψη σου...δεν θα κάνουμε εισαγωγή στην Επιστήμη της θεολογίας εδω, προκειμένου να πληροφορηθεις περι των αρχών, μεθοδων κ στοχων της παρούσας επιστήμης.
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

akikos (Ανδρέας)

Πτυχιούχος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,017 μηνύματα.

O akikos https://www.e-steki.gr/member.php?u=2517 έγραψε: στις 23:05, 26-11-18:

#2093
Αρχική Δημοσίευση από hack3r
Ακίκο τι δεξιά εθνικόφρονη στροφή είναι αυτή που έχεις κάνει? Δε σε αναγνωρίζω.
Παραμένω φιλέλευθερος. Η Ορθοδοξία στην Ελλάδα είναι μια καλή πηγή εσόδων για το κράτος και την ελληνική οικονομία. Υπαρχει και ειδικός τουρισμός που βασίζεται στη Θρησκεία (μοναστήρια, Άγιο όρος, επισκέψεις σε θέατρα που αλλιως δεν θα επιβίωναν).
Αρχική Δημοσίευση από art1
Τα θρησκευτικά δεν είναι απλή κατήχηση. Είναι Επιστήμη. Θεολογία ονομάζεται και περιλαμβάνει μια πληθωρα κλάδων, από την ερμηνεία των πατερικων κειμενων μεχρι τη θρησκειολογία. Σαφως και χρειάζεται οι μαθητές να γνωρίζουν τον θρησκευτικό πολιτισμό των αλλων. Η αναγνώριση και η αποδοχή της διαφορετικότητας του αλλου μας καλλιεργει τον άνθρωπο. Επισης, μεσα απο τη διαφορετικότητα μαθαίνουμε καλύτερα το οικειο. Κ πολλα πολλα αλλα, τα οποία ειλικρινά νομίζω οτι ο κάθε σύγχρονος και καλλιεργημένος άνθρωπος μπορεί να φανταστεί.
Έλεος με την καραμελα ότι θα χαθεί η ιστορία και η θρησκεία μας. Τετοιος φοβος πια?!
Δεν με ενδιαφέρει δεν πάν να τα καταργήσουν τελείως. Αντίθετα για αρκετούς συναδέλφους σου Θεολογους αυτό είναι θέμα επιβίωσης. Τα Θρησκευτικά ως επιστήμη δεν έχουν θέση στο σχολείο γιατί ειναι εξειδικευμένο μάθημα. Αν το υπολογίσουμε ως μάθημα κατήχησης και μάθημα απόκτησης βασικών γνώσεων αυτό αλλάζει. Εδώ θα καταργήσουν τα λατινικά, έχουν μειώσει τη πληροφορική και τα μαθηματικά στα σχολεία μην περιμένεις ότι το μαθημα Θρησκειολογία ως επιστήμη έχει μέλλον στο ελληνικο σχολείο και γενικά στη κοινωνια.

Σε ένα κόσμο χωρίς κατήχηση η ερμηνεία των πατερικών κείμενων και της Αγίας Γραφής δεν έχουν σημασία γιατί:
α) έχουν γίνει εδώ και και καιρό
β) η ερμηνία τους δεν θα έχει τίποτα να πει για τον μέσο Έλληνα, όπως δεν έχουν σημασία τα ιερά κείμενα άλλων θρησκειών
edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη akikos : 26-11-18 στις 23:09.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

art1 (Γιώργος)

Υποψήφιος διδάκτορας

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών , Υποψήφιος διδάκτορας του τμήματος Θεολογίας ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη) και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 175 μηνύματα.

O art1 Amantes amentes έγραψε: στις 23:19, 26-11-18:

#2094
Αρχική Δημοσίευση από akikos
Παραμένω φιλέλευθερος. Η Ορθοδοξία στην Ελλάδα είναι μια καλή πηγή εσόδων για το κράτος και την ελληνική οικονομία. Υπαρχει και ειδικός τουρισμός που βασίζεται στη Θρησκεία (μοναστήρια, Άγιο όρος, επισκέψεις σε θέατρα που αλλιως δεν θα επιβίωναν).

Δεν με ενδιαφέρει δεν πάν να τα καταργήσουν τελείως. Αντίθετα για αρκετούς συναδέλφους σου Θεολογους αυτό είναι θέμα επιβίωσης. Τα Θρησκευτικά ως επιστήμη δεν έχουν θέση στο σχολείο γιατί ειναι εξειδικευμένο μάθημα. Αν το υπολογίσουμε ως μάθημα κατήχησης και μάθημα απόκτησης βασικών γνώσεων αυτό αλλάζει. Εδώ θα καταργήσουν τα λατινικά, έχουν μειώσει τη πληροφορική και τα μαθηματικά στα σχολεία μην περιμένεις ότι το μαθημα Θρησκειολογία ως επιστήμη έχει μέλλον στο ελληνικο σχολείο και γενικά στη κοινωνια.

Σε ένα κόσμο χωρίς κατήχηση η ερμηνεία των πατερικών κείμενων και της Αγίας Γραφής δεν έχουν σημασία γιατί:
α) έχουν γίνει εδώ και και καιρό
β) η ερμηνία τους δεν θα έχει τίποτα να πει για τον μέσο Έλληνα, όπως δεν έχουν σημασία τα ιερά κείμενα άλλων θρησκειών
Εαν το εκπαιδευτικό σύστημα της χωρας έδινε γενικά την πρέπουσα σημασία στην παροχή γνώσεων στα σχολεία, τότε ναι θα είχε μελλον η επαφη με τη θρησκειολογία.
Οσο για το τελευταίο, η στείρα κατήχηση ποτε δεν κανει καλο. Εν αντιθεσει, δημιουργεί ενα πλήθος ακαλλιεργητων και αβουλων όντων, κοινώς τον οχλο.
Τα α και β που αναφέρεις δεν απτονται των βασικών αρχών και στόχων της θεολογίας και των συγγενών προς αυτην Επιστημών. Οπότε τι να σου εξηγούμε τωρα? Ακου έγιναν καιρο πριν κλπ κλπ?!
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Χρήστες