×
Επεξεργασία Προφίλ Επεξεργασία Avatar Επεξεργασία Υπογραφής Επεξεργασία Επιλογών E-mail και Κωδικός
×
Αποσύνδεση Οι Συνδρομές μου Το Προφίλ μου Τα Posts μου Τα Threads μου Λίστα Επαφών Αόρατος Χρήστης
Αναζήτηση στο iSchool!
Τι;
Πως;
Ταξινόμηση
Που;
Σε συγκεκριμένη κατηγορία;
Ποιος;
Αποτελέσματα Αναζήτησης
Συμπληρώστε τουλάχιστον το πεδίο Τι;

Το iSchool είναι η μεγαλύτερη μαθητική διαδικτυακή κοινότητα με 67,719 εγγεγραμμένα μέλη και 2,437,415 μηνύματα σε 76,526 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το iSchool άλλα 406 άτομα.

Καλώς ήρθατε στο iSchool!

Εγγραφή Βοήθεια

Πανελλήνιες: Τέλος η μετάφραση του γνωστού στα Αρχαία

Πανελλήνιες: Τέλος η μετάφραση του γνωστού στα Αρχαία. Είναι θετική ή αρνητική αλλαγή;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 62)
Θετική αλλαγή
21
33,87%
Αρνητική αλλαγή
34
54,84%
ΔΞ/ΔΑ
7
11,29%

Nihilist

Τιμώμενο Μέλος

Ο Nihilist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 18 ετών και Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ (Αθήνα) . Έχει γράψει 332 μηνύματα.

O Nihilist έγραψε: στις 12:44, 15-09-18:

#81
Πάντως καθηγήτρια φίλης μου που ξαναδίνει ισχυρίζεται πως δεν διευκρινίζεται με ενάργεια ότι η εισαγωγή θα εξετάζεται εξ ολοκλήρου με ασκήσεις κλειστού τύπου. Και πράγματι, οι αλλαγές δεν αναφέρονται στην εισαγωγή αυτή καθ' εαυτή.

Βέβαια, γνώμη μου είναι ότι το υπουργείο(και κατ' επέκταση η επιτροπή) έχουν εγκαταλείψει τις ερωτήσεις ανάπτυξης για την εισαγωγή. Αυτό, ωστόσο, είναι προσωπική εκτίμηση και μόνο - δεν εδράζεται στις εξαγγελθείσες αλλαγές ούτε συνάγεται από αυτές.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

archaios19 (Βαγγέλης)

Μαθητής Γ' λυκείου

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών , Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Γαλάτσι (Αττική). Έχει γράψει 187 μηνύματα.

O archaios19 έγραψε: στις 12:49, 15-09-18:

#82
Στο φροντιστήριο και το σχολείο μάς μίλησαν για ερωτήσεις κλειστού τύπου.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Mixalis_and

Νεοφερμένος

Ο Mixalis_and αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 8 μηνύματα.

O Mixalis_and έγραψε: στις 19:17, 15-09-18:

#83
Αρχική Δημοσίευση από archaios19
Θα υπάρχει:
1 ερώτηση κατανόησης του κειμένου (θα αντλείς μόνο από το κείμενο στοιχεία).
1 ερώτηση για σύγκριση με παράλληλο.
Αυτά που αναφέρεις για χαρακτηρισμούς κλπ θα είναι 2 ερμηνευτικές, όπως τις ξέρεις.
Τα υπόλοιπα θα παραμείνουν ίδια στο Γνωστό με τη διαφορά ότι η εισαγωγή θα εξετάζεται ΜΟΝΟ με κλειστού τύπου ερωτήσεις!
1 ερωτηση κατανοησης και αλλη μια με το παραλληλο οκ ναι υπηρχαν και τα προηγουμενα χρονια αλλα οι αλλες γαμωτο πωςς γιατιι δηλαδη τι θα ειναι σιγουρο οτι οι αλλες δυο θαναι ντε και καλα χαρακτηρισμους και τα αλλα που ειπαμε
Πως θα γινει
Χαρακτηρισμους ας το πουμε μπορουμε να κανουμε οκ εδω στο πρωταγορα αλλα στα ηθικα πολιτεια ή πολιτικα δεν γινεται
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

jims

Φοιτητής

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 20 ετών και Φοιτητής του τμήματος Νομικής (ΑΕΙ/Αθήνα) . Έχει γράψει 498 μηνύματα.

O jims https://www.ischool.gr/ έγραψε: στις 19:27, 15-09-18:

#84
Αρχική Δημοσίευση από Nihilist
Πάντως καθηγήτρια φίλης μου που ξαναδίνει ισχυρίζεται πως δεν διευκρινίζεται με ενάργεια ότι η εισαγωγή θα εξετάζεται εξ ολοκλήρου με ασκήσεις κλειστού τύπου. Και πράγματι, οι αλλαγές δεν αναφέρονται στην εισαγωγή αυτή καθ' εαυτή.

Βέβαια, γνώμη μου είναι ότι το υπουργείο(και κατ' επέκταση η επιτροπή) έχουν εγκαταλείψει τις ερωτήσεις ανάπτυξης για την εισαγωγή. Αυτό, ωστόσο, είναι προσωπική εκτίμηση και μόνο - δεν εδράζεται στις εξαγγελθείσες αλλαγές ούτε συνάγεται από αυτές.

Στο ΦΕΚ αναφέρει:
iii) Μία (1) ερώτηση κλειστού τύπου που αναφέρεται στο γραμματειακό είδος στο οποίο ανήκει το κείμενο, στον συγγραφέα ή στο έργο του.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

giannhs2001

Εκκολαπτόμενο Μέλος

Ο giannhs2001 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 84 μηνύματα.

O giannhs2001 έγραψε: στις 17:53, 16-09-18:

#85
Το άγνωστο παραμένει 40 μονάδες ευτυχώς . Ρε παιδιά έχω ψιλοαγχωθεί πως βρίσκεις συνώνυμες ή ομόρριζες λέξεις της νέας ελληνικής για λέξεις της αρχαίας ;;; τι φάση ;;; Φέτος δίνω πανελλήνιες και με την αφαίρεση της μετάφρασης του γνωστού νομίζω ότι καταστρέφομαι μιας που δεν ήμουν ποτέ καλός μαθητής ...
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

archaios19 (Βαγγέλης)

Μαθητής Γ' λυκείου

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών , Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Γαλάτσι (Αττική). Έχει γράψει 187 μηνύματα.

O archaios19 έγραψε: στις 18:50, 16-09-18:

#86
Αυτό υπήρχε και πρωτύτερα! Είναι κάτι απλό! Αν ξέρεις τη σημασία και την ετυμολογία της αρχαίας λέξης, όλα βρίσκονται!
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Mixalis_and

Νεοφερμένος

Ο Mixalis_and αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 8 μηνύματα.

O Mixalis_and έγραψε: στις 21:00, 18-09-18:

#87
Να ρωτησω
Εε στο σχολειο ο καθηγητης στα αρχαια σας το κανει το μαθημα με βαση τα παλια δεδομενα ή ακολουθει τις φετινες αλλαγες???
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Qweasd

Νεοφερμένος

H Qweasd αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 16 μηνύματα.

H Qweasd έγραψε: στις 22:00, 18-09-18:

#88
Σε εμάς όχι μόνο ακολουθεί τις νέες αλλαγές αλλά μας έχει διαβάσει μέχρι τώρα εκατό φορές τις οδηγίες που έχει βγάλει το Υπουργείο "για να τις εμπεδώσουμε"
Για παράδειγμα ακόμα και όταν εξετάζει την εισαγωγή έχει μπροστά της ερωτήσεις σωστού-λάθους για να εξασκηθούμε στη διατύπωση κλειστού τύπου ερωτήσεων.
1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Mixalis_and

Νεοφερμένος

Ο Mixalis_and αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 8 μηνύματα.

O Mixalis_and έγραψε: στις 13:50, 19-09-18:

#89
Αρχική Δημοσίευση από Qweasd
Σε εμάς όχι μόνο ακολουθεί τις νέες αλλαγές αλλά μας έχει διαβάσει μέχρι τώρα εκατό φορές τις οδηγίες που έχει βγάλει το Υπουργείο "για να τις εμπεδώσουμε"
Για παράδειγμα ακόμα και όταν εξετάζει την εισαγωγή έχει μπροστά της ερωτήσεις σωστού-λάθους για να εξασκηθούμε στη διατύπωση κλειστού τύπου ερωτήσεων.

Πωω χαχα
Παντως ρωτησα εναν καθηγητη μ και μ ειπε οτι δεν ειναι σιγουρο τωρα...
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Benedictus

Μαθητής Β' λυκείου

Ο Benedictus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Μαθητής Β' λυκείου . Έχει γράψει 4 μηνύματα.

O Benedictus έγραψε: στις 18:49, 20-10-18:

#90
Οι εφαρμοσθείσες αλλαγές, θαρρώ, υποκειμενικοποιούν και καθιστούν λίαν δυσκολότερο το μάθημα των αρχαίων ελληνικών. Παρά ταύτα, παρέχεται η ευκαιρία στους μαθητές οι οποίοι έχουν εντρυφήσει και μελετήσει εις βάθος το διδαγμένο και το αδίδακτο κείμενο να διακριθούν στα σκέλη των ερμηνευτικών ερωτήσεων. Η παλιά δομή παρείχε ουσιαστικά δέκα μονάδες «τσάμπα» μέσω μιας στείρα αποστήθισης.

Η χρησιμοθηρική αντιμετώπιση των ερμηνευτικών σχολίων, στην οποία κατευθύνουν οι αλλαγές, δεν θεραπεύουν την παπαγαλία, εντούτοις τρόπον τινά την ενισχύουν. Θεμιτή θεωρώ σαφώς την απαγκίστρωση από την τυπολατρία, χωρίς ωστόσο αυτό να σημαίνει ότι υποβαθμίζεται η γραμματική ή το συντακτικό.
1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση
Απάντηση στο θέμα



Χρήστες

Βρείτε παρόμοια