×
Επεξεργασία Προφίλ Επεξεργασία Avatar Επεξεργασία Υπογραφής Επεξεργασία Επιλογών E-mail και Κωδικός Ρυθμίσεις Ειδοποιήσεων
×
Αποσύνδεση Οι Συνδρομές μου Το Προφίλ μου Τα Posts μου Τα Threads μου Λίστα Επαφών Αντιδράσεις σε Posts μου Παραθέσεις των Posts μου Αναφορές σε Εμένα Ενέργειες Συντονιστών Αόρατος Χρήστης
Αναζήτηση στο iSchool!
Τι;
Πως;
Ταξινόμηση
Που;
Σε συγκεκριμένη κατηγορία;
Ποιος;
Αποτελέσματα Αναζήτησης
Συμπληρώστε τουλάχιστον το πεδίο Τι;

Το iSchool είναι η μεγαλύτερη μαθητική διαδικτυακή κοινότητα με 68,061 εγγεγραμμένα μέλη και 2,442,648 μηνύματα σε 77,193 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το iSchool άλλα 351 άτομα.

Καλώς ήρθατε στο iSchool!

Εγγραφή Βοήθεια

Oι καθηγητές υπεύθυνοι για τα κακά της εκπαίδευσης;

ἅλς

Φοιτητής

Ο ἅλς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 2,074 μηνύματα.

O ἅλς Παυση πλου σε αυτη τη θαλασσα .... έγραψε: στις 18:05, 22-03-11:

#1
Κατά παραγγελία απαξίωση :
Έρευνα που ζήτησε το υπουργείο Παιδείας: οι καθηγητές υπεύθυνοι για τα κακά της εκπαίδευσης


Είναι υπεύθυνοι για τη χαμηλή ποιότητα διδασκαλίας. Είναι υπεύθυνοι για την παραπαιδεία, επειδή δεν ασχολούνται με τις αδυναμίες των μαθητών και τους οδηγούν στα φροντιστήρια. Ενδιαφέρονται μόνο για τα ιδιαίτερα μαθήματά τους. Με δυο λόγια, φέρουν την αποκλειστική ευθύνη για ό,τι κακό συμβαίνει σήμερα στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Είναι οι Έλληνες εκπαιδευτικοί, όπως τους παρουσιάζει έρευνα της κοινής γνώμης, με πολλές αντιφατικές απαντήσεις, την οποία έκανε ιδιωτική εταιρεία, έπειτα από παραγγελία του υπουργείου Παιδείας και χρηματοδοτήθηκε από τα κονδύλια του ΕΣΠΑ αναφέρει η Ελευθεροτυπία (21/3/2011).


Η έρευνα δόθηκε στη δημοσιότητα, όχι τυχαία, λίγες μέρες πριν ανακοινωθούν οι αλλαγές του υπουργείου Παιδείας για το Λύκειο και το κυρίαρχο στοιχείο σε αυτή είναι η απαξιωτική εικόνα που εμφανίζεται να έχουν οι γονείς για τους εκπαιδευτικούς.

Ενώ η έρευνα έγινε σε δείγμα 2.000 ατόμων με χρήση ερωτηματολογίου, τα συμπεράσματα για τους εκπαιδευτικούς βασίστηκαν σε ποιοτική έρευνα με τη μέθοδο ομαδικών συνεντεύξεων σε δείγμα 28 ατόμων. Έτσι, ενώ στα συμπεράσματα της ποιοτικής έρευνας οι γονείς απαντούν ότι:
* Το απολυτήριο του Λυκείου δεν πρέπει να αποτελεί κριτήριο εισαγωγής σε ΑΕΙ, καθώς εναπόκειται στην κρίση των καθηγητών, τους οποίους δεν εμπιστεύονται. Στη συνέντευξη με ερωτηματολόγιο, σε ποσοστό 42,6% απαντούν πως «ο βαθμός του απολυτηρίου πρέπει να είναι συνδεδεμένος με την εισαγωγή στο Πανεπιστήμιο», ενώ το 34,3% απαντά πως «η παραπαιδεία θα μειωθεί με ενισχυτική διδασκαλία», την οποία κάνουν οι καθηγητές που δεν εμπιστεύονται. Αντιφατικά συμπεράσματα. Ακόμη, από την ποιοτική έρευνα προκύπτει ότι:
* Καταλήψεις, απεργίες, συνελεύσεις καθηγητών, σε συνδυασμό με τον όγκο της διδακτέας ύλης ωθούν τους μαθητές στα φροντιστήρια.
* Ακόμη και να μην υπήρχαν εξετάσεις στο σχολείο, οι γονείς θα έστελναν τα παιδιά τους στο φροντιστήριο, γιατί στο σχολείο δεν μαθαίνουν σωστά.
* Πρέπει να ανανεωθεί άμεσα το καθηγητικό δυναμικό με καθηγητές νεότερους σε ηλικία, οι οποίοι φαίνεται να έχουν αμεσότερη και ευκολότερη πρόσβαση στους μαθητές.
* Το επίπεδο της εκπαίδευσης του Λυκείου κρίνεται ανεπαρκές. Μαθητές και γονείς εμφανίζονται να εμπιστεύονται περισσότερο το φροντιστήριο από το σχολείο.


Οι μαθητές δηλώνουν πως πηγαίνουν φροντιστήριο εξαιτίας της πίεσης των γονιών τους να σπουδάσουν, επειδή η ποιότητα της διδασκαλίας είναι ανώτερη από ό,τι στο σχολείο και για να καλύψουν την ύλη. Σε σχέση με τις επικείμενες αλλαγές στο Λύκειο, εντυπωσιακά υψηλά είναι τα ποσοστά των απαντήσεων για τα υποχρεωτικά μαθήματα στο νέο Λύκειο, ανάμεσα στα οποία είναι: τα Μαθηματικά, τα Νέα Ελληνικά, η Ιστορία και η Πληροφορική. Οι ερωτώμενοι απαντούν επίσης θετικά στη μείωση του αριθμού των μαθημάτων και στη μείωση της ύλης.


e-paideia
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Boom

Επιφανές Μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 7,131 μηνύματα.

O Boom έγραψε: στις 18:10, 22-03-11:

#2
Not.
Δε φταίει μόνο ένας.
Φταίνε και οι μαθητές.
- Επαναπαύονται.
- Κάνουν καταλήψεις γιατί η τυρόπιτα είναι στρόγγυλη.
- Κάνουν φασαρία εν ώρα μαθήματος.
- Βλέπουν πως να χάσουν μάθημα κτλ κτλ.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

vassilis498

Επιφανές Μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 5,796 μηνύματα.

O vassilis498 έγραψε: στις 18:13, 22-03-11:

#3
τι τις κάνουν ήθελα να ξερα τις έρευνες, αφού έτσι κι αλλιώς τα αποτελέσματα πάλι εκεί που δεν πιάνει η μελάνη θα τα γράψουν.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

ἅλς

Φοιτητής

Ο ἅλς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 2,074 μηνύματα.

O ἅλς Παυση πλου σε αυτη τη θαλασσα .... έγραψε: στις 18:13, 22-03-11:

#4
Πιστεύω ότι το ΘΕΜΑ είναι ότι το Υπουργείο Παιδεία ζήτησε μια απαξιωτική (και κατευθυνόμενη) για τους καθηγητές έρευνα προκαταβάλλοντας την απάντηση!!!!
theodora, πότε δεν φταίει μόνο ένας όπου εμπλέκονται πολύ!!!
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

vassilis498

Επιφανές Μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 5,796 μηνύματα.

O vassilis498 έγραψε: στις 18:15, 22-03-11:

#5
Αρχική Δημοσίευση από theodora
Not.
Δε φταίει μόνο ένας.
Φταίνε και οι μαθητές.
- Επαναπαύονται.
- Κάνουν καταλήψεις γιατί η τυρόπιτα είναι στρόγγυλη.
- Κάνουν φασαρία εν ώρα μαθήματος.
- Βλέπουν πως να χάσουν μάθημα κτλ κτλ.
πιστεύεις πως είναι έμφυτη η απέχθεια πολλών μαθητών για το σχολείο;
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

nPb

Επιφανές Μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Μας γράφει απο Αυστρία (Ευρώπη). Έχει γράψει 11,362 μηνύματα.

O nPb έγραψε: στις 20:44, 22-03-11:

#6
Ναι σε μεγάλο βαθμό φταίνε και οι μαθητές γιατί έχουν μάθει να σπουδάζουν με λογική βουτυρομπεμπέ...όλα στο πιάτο μασημένα και μηδέν συνδυαστική σκέψη. Κανονικά θα έπρεπε οι ίδιοι οι μαθητές να έλκονται στην προσωπική μάθηση και πνευματική καλλιέργεια από πολλές απόψεις (όχι μόνο μαθήματα αλλά και άθληση, βλ. παιδική και εφηβική παχυσαρκία)
αλλά και στο ψάξιμο με την σωστή καθοδήγηση των διδασκόντων. Οι περισσότεροι Έλληνες μαθητές κοιτάνε πως θα ξεφύγουν από το διάβασμα ενώ έχουν μια τεχνοκρατική αντίληψη για την μάθηση του στυλ «διαβάζω για να βγάλω 19,9 και όχι για να μάθω, να βελτιωθώ σαν άνθρωπος,...κτλ». Κανείς εδώ στην Ελλάδα, δεν κινείται με βάση το ρητό «η γνώση είναι χρυσός». Κοιτάμε μόνο την ποσότητα, τον αθέμητο ανταγωνισμό σε βαθμούς και ποσότητες και όχι την ποιότητα. Για ποιο λόγο θα πρέπει όλα να τα προσφέρει το κράτος όταν ο ενδιαφερόμενος έχει λογική ξύστη με τσουγγράνα; Μην παραβλέπουμε την μόδα της εποχής «σπουδές με το ζόρι».

Πλέον πρέπει να ξεφύγουμε από την καθηγητική αυθεντία και την διδασκαλία καθ' έδρας αλλά θα πρέπει και οι μαθητές να στρώσουν πραγματικό κώλο στο διάβασμα σε ποιότητα και όχι σε ποσότητα και σε διάβασμα facebook...Βέβαια ένα άλλο μερίδιο ευθύνης, ίσως το μεγαλύτερο, το φέρουν οι εκπαιδευτικοί, οι οποίοι σε μεγάλη μερίδα είναι οι πρώην ξύστες «αδιάφοροι» φοιτητές που σπούδασαν με λογική «περνάω το μάθημα». Αυτοί οι εκπαιδευτικοί, δεν είδαν ποτέ την επιστήμη τους ως γνώση αλλά ως μέσο εξασφάλισης αδήλωτων εσόδων (φοροδιαφυγή) και μόνο. Πώς λοιπόν βρίζουμε αυτούς τους καθηγητές, όταν πριν (λίγα) χρόνια ήταν οι φοιτητές που όλοι ξέρουμε σε τι πλαίσια σπουδάζουν. Έχουμε ψάξει ποτέ ως κοινωνία, ως χώρα,... ότι η αδιαφορία δεν οφείλεται μόνο στους μαθητές αλλά και σε αυτήν που εκπέμπουν οι καθηγητές, οι οποίοι και αυτοί με την σειρά τους ήταν αδιάφοροι ως φοιτητές προερχόμενοι από κάποιους άλλους αδιάφορους καθηγητές,...κοκ; Όχι. Ποτέ δεν αγγίζουμε το θέμα «ποιότητα» φοιτητών των Ελληνικών Πανεπιστημίων. Μην ξεχνάμε ότι τα Ελληνικά Πανεπιστήμια προσφέρουν τις επιστήμες σε ορισμένα καλούπια με ορισμένα χαρακτηριστικά τα οποία για πολλούς φοιτητές είναι μη ελκυστικά. Βέβαια σε αυτό φταίνε και οι παθογένειες των Ελληνικών Πανεπιστημίων κτλ.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Dias

Διδακτορικός

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 25 ετών και Διδακτορικός . Έχει γράψει 7,457 μηνύματα.

O Dias έγραψε: στις 20:47, 22-03-11:

#7
Αρχική Δημοσίευση από ἅλς
πότε δεν φταίει μόνο ένας όπου εμπλέκονται πολύ!!!
Για μένα οι ευθύνες είναι μοιρασμένες:
Κράτος = 30% , Καθηγητές = 25% , Γονείς = 20% , Μαθητές = 25%.
Αλλά υπάρχει ακόμα ένα ερώτημα:
Πόσο κόστισε στο κράτος αυτή η "έρευνα" της ιδιωτικής εταιρίας?

4
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

H Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 34 ετών , Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13,293 μηνύματα.

H Revekka έγραψε: στις 20:49, 22-03-11:

#8
Πάντως αν ήταν έμφυτη η απέχθεια, θα την είχαν όλοι οι μαθητές, κάτι που δεν νομίζω ότι ισχύει...Έχω την αίσθηση ότι οτιδήποτε υποχρεωτικό, ξυπνά την επανάσταση μέσα μας και γι'αυτό αντιδρούμε (δεν συμφωνώ, απλά παρατηρώ). Βέβαια, βλέπουμε και τα αποτελέσματα του μη-υποχρεωτικού...βλ.πανεπιστήμιο σε 10 χρόνια...

Δία, πολύ καλά έκανες και έβαλες και τους γονείς...Πολλές φορές τα δικά τους απωθημένα πληρώνουμε!!!
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

iJohnnyCash (Panayotis Yannakas)

Φοιτητής

Ο Panayotis Yannakas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Φοιτητής του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων (ΤΕΙ/Πάτρα) . Έχει γράψει 17,181 μηνύματα.

O iJohnnyCash έγραψε: στις 18:19, 19-04-14:

#9
Σε αυτό κείμενο να βάζω στο στόχαστρο τη βασική εκπαίδευση, όχι επειδή η τριτοβάθμια έχει λύσει τα προβλήματά της, ούτε επειδή αξίζουν κάποιο βραβείο. Τουλάχιστον όχι σαν σύνολο, και αντίθετα υπάρχουν καθηγητές στη βασική εκπαίδευση που αξίζουν, ατομικά, ένα ή και πολλά βραβεία! Αλλά είναι δυο παράλληλοι άξονες, έτσι είναι σε όλο στον κόσμο και έτσι πρέπει να είναι. Μιλώντας για την παιδεία και ταυτόχρονα και για τους δυο άξονες, το μόνο που καταφέρνει κανείς είναι μια χωριάτικη σαλάτα.

Ποιος είμαι; Όχι δεν είμαι ούτε ο υπουργός σας, ούτε κάποιος σύμβουλος του και φυσικά ούτε κάποιος συνδικαλιστής της ΟΛΜΕ ή ΕΛΜΕ. Είμαι το «προϊόν» σας, με είχατε υπό την επίβλεψη σας καθημερινά για 14 χρόνια – ναι είχα την τύχη να μην χρειαστεί να παρακολουθήσω όλες τις τάξεις του Δημοτικού στην Ελλάδα. Και ξέρατε γιατί η τύχη αυτό; Γιατί στην αθώα ηλικία έζησα ένα μοναδικό συναίσθημα. Στην ηλικία που δεν καταλαβαίνει κανείς από πολιτικά, ούτε από τα λόγια των μεγαλυτέρων. Στην ηλικία όπου αν κάποιος προσπαθήσει να σε επηρεάσει, το πιο πιθανό είναι να προκαλέσει ένα εντελώς διαφορετικό αποτέλεσμα από αυτό που ήλπιζε. Ποιο ήταν αυτό το συναίσθημα; Μια αντίφαση ανεξήγητη. Είχα την τύχη να φοιτώ σε δυο ταυτόχρονα σχολεία. Σε ένα γερμανικό και τα απογεύματα σε ένα Ελληνικό. Και όμως οι σκέψεις μου ήταν εντελώς διαφορετικές, χαοτικές μεταξύ τους, μόνο και μόνο που βρισκόμουν στον «χώρο» του εκάστοτε σχολείου. Και η πλάκα είναι ότι έχω την αμυδρά εντύπωση ότι τα δυο σχολεία στεγάζονταν στο ίδιο κτήριο!

Σας απαξιώ, στο σύνολο σας! Το έργο σας όχι μόνο το θεωρώ μέτριο ή ανεπαρκές αλλά και επικίνδυνο για την κοινωνία. Οι καθηγητές που εκτίμησα είναι μετρημένοι …σε 2-3 δάχτυλα. Τόσο από το καθαυτό σχολείο, όσο και από την …παραπαιδεία. Τα φροντιστήρια. Δεν ξέρω κανέναν κοντά στην ηλικία μου (σημείωση: είμαι 24) που να εκτίμησε τα σχολικά του χρόνια. Συνήθως μιλάμε για τις εκδρομές, τις κοπάνες, τα φλερτ, τα καπνιστήρια ή το πώς σπάγαμε πλάκα μαζί σας και φυσικά για τις παραξενιές σας. Μάλιστα, συνεχίζω να έχω επαφή με μαθητές από όλη την Ελλάδα. Τα πράγματα δεν μου φαίνονται και πολύ διαφορετικά. Σπάνια μιλάμε για καθηγητές, επειδή έχουν αποτελέσει πρότυπο ζωής και έμπνευσης, στην καλύτερη περίπτωση να πούμε κάτι για ένα μάθημα «Ω! κάτι τέτοιο δεν μας έλεγε και ο φυσικός;». Σπάνια είχατε ονόματα, ήσασταν ο Μαθηματικός, ο Ιστορικός. Πολλές φορές δε σας ταξινομούσαμε και σας συμπαθούσαμε από το πόσο τρελοκομείο γινότανε στην τάξη!

Από παραξενιές άλλο τίποτα. Και δεν πέρασα από λίγους καθηγητές. Μου φαίνεται τόσο δύσκολο να σας μετρήσω, λες και ήμουν κάποια χρόνια ιερόδουλη στο Μεταξουργείο. Είχα αλλάξει και σχολείο στα μέσα της χρονιάς. Ο λόγος; Απλά επειδή τελείωσα μια εφηβική σχέση ατσούμπαλα και δεν ήθελα την βλέπω. Σε όλη λοιπόν την εμπειρία του σχολείου, ήταν σημαντικός παράγοντας ποια είχα «γκόμενα». Δεν μπορώ να ξεχάσω τον καθηγητή που μύριζε κάθε φορά αλκοόλ και ήταν πάντα κατακόκκινος. Δεν θέλαμε να σηκωθούμε στον πίνακα από την μπόχα. Δεν μπορώ να ξεχάσω την «λουλού», εκείνη την περίεργη καθηγήτρια που έμπαινε στην τάξη, δεν είμαι σίγουρος αν έλεγε καλημέρα. Καθότανε και ξεκινούσε ανάγνωση του βιβλίου. Ποτέ δεν μας κοιτούσε, ακόμη και όταν χτύπαγε το χέρι της, γιατί γινότανε πολύ (μα πολύ) φασαρία. Δεν έλεγε κάτι διαφορετικό από τη διαδοχική σειρά των λέξεων του βιβλίου, δεν απαντούσε σε ερωτήσεις, εξάλλου κανένας μαθητής δεν είχε διάθεση να κάνει ερωτήσεις ή εκτός ήθελε να σπάσει πλάκα. Καθηγήτρια γνωστή σε όλη την πόλη! Πληροφορική 3η γυμνασίου, η τάξη χωριζότανε κάθε φορά σε δυο μεγάλα στρατόπεδα. Το ένα στρατόπεδο ήταν μαθητές που έμπαιναν σε ιστοσελίδες καλλιτεχνών του Φοίβου και το άλλο στρατόπεδο οι μαθητές που άκουγαν καλλιτέχνες του Καρβέλα. Κάποιες εξαιρέσεις βεβαίως και υπήρχαν, κυρίως από μεταλλάδες και από εκείνους που προτιμούσαν να διαβάζουν αθλητικά νέα. Η καθηγήτρια το πολύ-πολύ να μας απασχολούσε τα πρώτα 10 λεπτά, ένα σύστημα διδασκαλίας που το συνάντησα και κάποιες ακόμη φορές, από διαφορετικούς καθηγητές και διαφορετικά μαθήματα. Συνήθως …τα δευτερεύοντα.

Πιο πάνω «ξεστόμισα» μια πολύ βαριά κατηγορία. Ότι για εμένα το εκπαιδευτικό σύστημα, τουλάχιστον αυτό που γνώρισα, ήταν επικίνδυνο. Σας αρέσει ο τίτλους του κοινωνικού λειτουργού, συνέχεια κουνάτε το δάχτυλο στο κράτος ότι είστε ένας απαραίτητος κρίκος για την κοινωνία. Δεν θα μιλήσω ούτε για εγκληματικότητα, ούτε για τις πωλήσεις των ψυχοφαρμάκων που έχουν φτάσει στο Θεό και στην χώρα μας, …θα μου πείτε ότι φταίνε οι γονείς! Θα σας κατηγορήσω για την τελευταία μάστιγα που ξέσπασε στον Ελλαδικό χώρο, τον φασισμό. Εσείς, που οι περισσότεροι ζήσατε το Πολυτεχνείο και υποτίθεται ότι γίνατε χαλί να σας πατήσουν τα τανκς, εσείς ο απαραίτητος κρίκος για την κοινωνία που διαμορφώνει το αύριο της χώρας, ευθύνεστε ή δεν ευθύνεστε για το, έστω στιγμιαίο, 30% «ψηφοφόρων» ακροδεξιού κόμματος; Ας μην υπολογίσουμε και τους οπαδούς του ακροαριστερού φασιστικού χώρου. Δεν έχει νόημα! Σας ρωτάω ευθέως είστε στεγνοί επαγγελματίες υπάλληλοι ή κοινωνικοί λειτουργοί; Αν είστε κοινωνικοί λειτουργοί ευθύνεστε για αυτό και ακριβώς αυτό αποδεικνύει, ότι το βασικό εκπαιδευτικό σύστημα είναι τόσο καταστραμμένο που μόνο ένα shut down είναι η λύση.

Προσπαθώ να σας παρακολουθώ και την συμμετοχή σας στην κρίση, τι κάνετε, πως αντιδράτε και πως βοηθάτε ως «κοινωνικοί λειτουργοί». Ξέρετε τι είδα; Είδα να σας νοιάζει αν θα δουλεύετε 2 ώρες παραπάνω, είδα να κάνετε πηγαδάκια αυτοί του ΑΣΕΠ και οι υπόλοιποι, είδα να μιλάτε για το μισθό σας. Καλέσατε τους μαθητές σας σε συμπαράσταση, ενώ ουδέποτε δεν συμπαρασταθήκατε στους αγώνες των «δημιουργημάτων» σας. Το επιχείρημα ότι δεν ξέρω τι «αγώνες» κάνει ο καθένα σας στην προσωπική του ζωή είναι σαχλό. Όπως και εσείς χρειαστήκατε τη σημασία της συμπαράστασης της έννοιας μαθητής, έτσι λοιπόν σε αυτό το κόχλασμα της Ελληνικής κοινωνίας που λαμβάνει χώρα εδώ και 3-4 χρόνια θα είχε μια σημαντική επιρροή η έννοια του Καθηγητή. Τους αποκαλείτε εσείς κλέφτες, όταν εσείς είστε η πρώτη επαφή του Έλληνα με την φοροδιαφυγή. Ποιος διορισμένος ή μη, ποιος καθηγητής σχολείου ή φροντιστηρίου κόβει αποδείξεις για τα ιδιαίτερα; Κανείς, και αν υπάρχει κάποια εξαίρεση, αντικειμενικά είναι ο μαλάκας της υπόθεσης. Προφανώς και δεν έχει κανείς κίνητρο να κόβει αποδείξεις στην Ελλάδα, ο φόρος των ελευθέρων επαγγελματιών και επιχειρηματιών είναι στο 70% (πηγή) και ακριβώς για αυτό μου έχετε προκαλέσει την απαξίωση αυτή. Αντί να ασχοληθείτε με το καθαυτό πρόβλημα και με τα πραγματικά κοινωνικά προβλήματα, σας νοιάζει η ΟΛΜΕ, ο κλάδος σας και απλά γυρίζετε πλάτη σε μια σημαντική μερίδα των μαθητών σας.

Αγαπητοί μου κύριοι, η γενιά μου, οι συνομήλικοι μου είναι μουδιασμένοι, τα μοναδικά μας φτερά είναι αυτά του Red Bull. Πολλοί από εμάς πιστεύουμε ότι η μόνη δουλειά που μπορούμε να κυνηγήσουμε είναι σερβιτόροι. Δεν μπορούμε να ξεχωρίσουμε και να κρίνουμε τους πολιτικούς. Δεν μπορούμε να ξεχωρίσουμε και να κρίνουμε τι λένε τα κανάλια, δεν ξέρουμε τι είναι δημοσιογραφία και τι προπαγάνδα. Αυτά που μας δώσατε είναι ανεπαρκή. Και κοιτάξτε την κατάσταση ειλικρινά, δεν μας έλειπαν ούτε υπολογιστές, ούτε κτήρια, ούτε ζέστη, ούτε εργαστήρια. Τα βολεύουμε με αυτά που υπάρχουν, καλή διάθεση να υπάρχει... αλλά δεν υπάρχει.

Y.γ.: Το παραπάνω κείμενο το δημοσίευσα πρώτα στο προσωπικό μου blog
edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη iJohnnyCash : 19-07-15 στις 00:30. Αιτία: Typo
2
4
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Γρεβενά (Γρεβενά). Έχει γράψει 2,576 μηνύματα.

O DumeNuke έγραψε: στις 18:58, 19-04-14:

#10
Αρχική Δημοσίευση από iJohnnyCash
Σας απαξιώ, στο σύνολο σας! Το έργο σας όχι μόνο το θεωρώ μέτριο ή ανεπαρκές αλλά και επικίνδυνο για την κοινωνία. Οι καθηγητές που εκτίμησα είναι μετρημένοι …σε 2-3 δάχτυλα.

Αντί να ασχοληθείτε με το καθαυτό πρόβλημα και με τα πραγματικά κοινωνικά προβλήματα, σας νοιάζει η ΟΛΜΕ, ο κλάδος σας και απλά γυρίζετε πλάτη σε μια σημαντική μερίδα των μαθητών σας.
Αυτή τη στιγμή διαπράττεις την ίδια ύβρη, για την οποία κατηγορείς τους εκπαιδευτικούς. Κατηγορείς και απαξιείς το σύνολο, από τις αρνητικές εμπειρίες που σου δημιούργησε μέρος αυτού. Δεδομένου ότι αναγνωρίζεις πως υπάρχουν εκπαιδευτικοί που παράγουν έργο σε δημόσια και ιδιωτικά σχολεία, οφείλεις να τους απομονώσεις από τη μάζα που τόσο δηκτικά επικρίνεις.

Διαφορετικά, το κείμενο σου, δεν αποτελεί κάτι το ξεχωριστό από τα γραμμένα (ή λεγόμενα) που κατά καιρούς έρχονται στην επιφάνεια στον Τύπο (ή την τηλεόραση). Αυτό που κάνεις δεν διαφέρει καθόλου από το να υποδεικνύεις όλους του εστιάτορες ως "αντι-επαγγελματίες", επειδή πήγες σε ένα τοπικό εστιατόριο και το service δεν ανταποκρίθηκε των προσδοκιών σου. Όσο βάσιμα και αν είναι τα επιχειρήματα σου, ένα-ένα ξεχωριστά, ως σύνολο καταρρεούν, γιατί δεν έχουν την απαιτούμενη, μεταξύ τους, δομή.

Θεωρώ άκρως αντιδημοκρατικό, αν όχι φασιστικό, να καταλογίζεις ευθύνη σε άτομα που δεν αξίζει να την επομιστούν. Στην υπάρχουσα μορφή, η θέση αυτή, μόνο ως παραπληροφορητική μπορεί να θεωρηθεί. Παρουσιάζεις το γεγονός μονομερώς, επιλεκτικά και καταλήγεις αιφνιδιαστικά σε συμπέρασμα της επιλογής σου.
3
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Fast (Θεόδωρος)

Φοιτητής

Ο Θεόδωρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 23 ετών , Φοιτητής και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,572 μηνύματα.

O Fast έγραψε: στις 19:09, 19-04-14:

#11
Στα πλαίσια οποιασδήποτε συζήτησης, η εκπαίδευση στον ελληνικό χώρο μπορεί να απεικονιστεί έτσι. Δεν έχει νόημα να αυτολογοκρινόμαστε και να ρίχνουμε στάχτη στα ίδια μας τα μάτια, επειδή μπορεί να πέσαμε -εμείς και όσοι γνωρίζουμε- στην εσχάτη των περιπτώσεων. Μερικά πράγματα είναι αντικειμενικά.

Επίσης, προφανώς και υπάρχουν εξαιρέσεις. Ναι, μπράβο, οι εξαιρέσεις υπάρχουν και θα υπάρχουν και ο ρόλος τους είναι να επιβεβαιώνουν τον κανόνα. Δεν έχει νόημα η συνεχής επισήμανση τους, καθώς αποτελεί κάτι τόσο φυσικό.
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Deutsch... Lover (Everl)

Φοιτητής

H Everl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής του τμήματος Γερμανικής Γλώσσας & Φιλολογίας (ΑΕΙ/Αθήνα) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6,221 μηνύματα.

H Deutsch... Lover Lebenslust. έγραψε: στις 00:02, 22-04-14:

#12
Ολοι οι καθηγητες παιζουν σημαντικο ρολο στην ζωη καθε μαθητητη. Αλλος θα γινει το προτυπο καποιου, αλλος θα γινει ο ανθρωπος που ο μαθητης ευχεται να μην γινει ποτε. Ομως ΟΛΟΙ σου προσεφεραν κατι. Ειτε το καταλαβες ποτε ειτε οχι. Δεν δικαιθολογω κανεναν \. Το συστημα μας ειναι αθλιο και ο καθε αχρηστος παει οντως και γινεται καθηγητης χωρις φυσικα να καταλαβαινουν πως για το υπολοιπο της καριερα τους δεν θα εχουν να κανουν με απλα σωματα, δεν θα εχουν ως εργο τους μονο να μαθουν στα παιδια πως κλινεται το haben ή το sein αλλα θα ''χτιζουν'' χαρακτηρα. Αυτο που παρουσιαζεις ομως, στο δικο μου σχολειο τουλαχιστον αποτελει εξαιρεση. Οι καθηγητες μου εδω και 3 χρονια ειναι ολοι ενας κι ενας! Καλοκαρδοι, ανοιχτομυαλοι και πανω απο ολα βοηθητικοι.
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

nPb

Επιφανές Μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Μας γράφει απο Αυστρία (Ευρώπη). Έχει γράψει 11,362 μηνύματα.

O nPb έγραψε: στις 00:03, 22-04-14:

#13
Οι ευθύνες των μαθητών υπάρχουν; Αν ναι σε ποιο σημείο;
3
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Deutsch... Lover (Everl)

Φοιτητής

H Everl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής του τμήματος Γερμανικής Γλώσσας & Φιλολογίας (ΑΕΙ/Αθήνα) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6,221 μηνύματα.

H Deutsch... Lover Lebenslust. έγραψε: στις 00:04, 22-04-14:

#14
Αρχική Δημοσίευση από nPb
Οι ευθύνες των μαθητών υπάρχουν; Αν ναι σε ποιο σημείο;
Παντα ολο το φτεξιμο στους καθηγητες ακομα να μαθεις;
2
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Giorg0s

Φοιτητής

Ο Giorg0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Η/Υ (ΕΜΠ/Αθήνα) και μας γράφει απο Κορυδαλλός (Αττική). Έχει γράψει 40 μηνύματα.

O Giorg0s έγραψε: στις 01:36, 22-04-14:

#15
Το πραγμα δεν ειναι καθολου απλο. για το προβλημα της ελληνικης εκπαιδευσης φταινε σιγουρα μια μεριδα καθηγητων οι οποιοι ειναι αδιαφοροι να διδαξουν και δεν μπορουν να επικοινωνησουν με το μαθητη, αλλα ενδιαφερονται περισσοτερο για το δικο τους οφελος. Ομως δεν παυουν να υπαρχουν και εκεινοι που κανουν σωστα το μαθημα τους (ασχετα με την βαρεμαρα των μαθητών) και ενεπνευσαν ατομα και τα καθοδηγησαν σωστα. υπαρχουν ακομα εκεινοι οι οποιοι μπορουν να επικοινωνησουν με τους μαθητες και να τους βοηθησουν.
Οποτε το προβλημα δεν ειναι μονο οι καθηγητες. οι μαθητες δεν εχουν ενα μεριδιο ευθυνης? ειμαι σιγουρος οτι ολοι καποια στιγμη στα μαθητικα τους χρονια θα γνωρισαν τον "αδιαφορο" που ειχε ορεξη να σπασει πλακα και δεν αφηνε το μαθημα να προχωρησει κανοντας "μπουρδελο" ολη την ταξη. Ή πιο γενικα υπαρχουν μαθητες που πανε σε ενα σχολειο και δεν ξερουν σε τι χωρο βρισκονται (δεν περιμενω να εχεις φουλ ενθουσιασμο αλλα διαολε δεν πας σε γηπεδο)
Αλλα μηπως και η οικογενεια δεν περναει πιατα μηνυματα που περνουσε καποτε?
το θεμα ειναι τεραστιο αν θελει να επεκταθει κανεις αλλα θελω βασικα να πω οτι δεν μπορεις να ριξεις ολο το φταιξιμο μναχα σε ενα κλαδο. η τουκαχιστον να αναγνωρισουμε οτι υπαρχουν ανθρωποι που προσπαθουν να κανουν τη δουλεια τους σωστα. το να βαζουμε την ταμπελα "φταιχτες" ειναι ευκολο ομως γιατι απαλλασει ολους τους υπολοιπους απο την ευθυνη.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Italian dream... (Βιβή)

Φοιτητής

H Βιβή αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής του τμήματος Φυσικής (ΑΠΘ/Θεσσαλονίκη) . Έχει γράψει 1,660 μηνύματα.

H Italian dream... μέρες παράξενες, θαυμάσιες μέρες... έγραψε: στις 04:52, 22-04-14:

#16
Εγώ θα συμφωνήσω με την γερμανίδα στο γεγονός ότι, στο δικό μου τουλάχιστον σχολείο (δεν γενικεύω τίποτα), το είδος καθηγητή που περιγραφείς, αποτελεί την εξαίρεση και όχι τον κανόνα. Δεν μπορώ να πω πως εχω την ίδια εμπειρία με τους καθηγητές που έχεις εσυ, αλλά τώρα 3 χρονια όλοι οι καθηγητές που είχα ήταν ένας κι ένας. Υπήρχαν φυσικά και οι αδιάφοροι, αλλά αυτοί είναι που ήταν μετρημένοι στα δάχτυλα. Και, ακόμα κι εκείνοι, μου πρόσφεραν κάτι : Ένα πρότυπο προς αποφυγήν. Μου δίδαξαν το σωστό δείχνοντας μου ποιο είναι το λάθος.
Και ναι, εχω πει πολλές φορές "αυτό μας το είπε ο τάδε φιλόλογος", και έχω κλάψει όταν αποχωρίστηκα καθηγητή, και πολλούς -πάρα πολλούς, τους θυμάμαι με νοσταλγία, ως ανθρώπους που εκτίμησα και που με έκαναν εμένα την ίδια καλύτερο άνθρωπο. Ξέρω, μιλάω μέσα από τον μικρόκοσμο μου αλλά, τι στο καλό,μόνο εγώ πετυχαίνω τους καλούς και όλη η υπόλοιπη ελλάδα τους άχρηστους? Μόνο εγώ έχω συναντήσει καθηγητές άξιους εκτιμήσεως, μόνο σε εμένα οι αδιάφοροι αποτελούσαν εξαίρεση? Θέλω να πιστεύω πως όχι... Αυτό που γενικεύετε εσείς, ΑΥΤΟ είναι η εξαίρεση, κι αν δεν το βλέπετε τότε είναι καθαρά θέμα προκατάληψης...

Αλλά έτσι είναι, αυτός που θέλει να γκρίνιαξει, ότι και να γίνει θα γκρίνιαξει...

Χρονια πολλά και Χριστός Ανέστη.
2
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Scandal (Πέτρος)

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 29 ετών , Φοιτητής του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων ΟΠΑ (Αθήνα) και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 5,710 μηνύματα.

O Scandal έγραψε: στις 16:14, 06-10-18:

#17
Εγώ από τα σχολικά μου χρόνια - πάντα σε δημόσιο σχολείο - έχω βγάλει το συμπέρασμα ότι πολλά από τα κακά στην παιδεία οφείλονται στον μη σεβασμό του "δωρεάν" (ενώ όταν πληρώνεις για κάτι, το σέβεσαι περισσότερο και επιθυμείς το καλύτερο), στην έλλειψη προστασίας και ελέγχου της δημόσιας περιουσίας (μαθητές, εξωσχολικοί) και στην απουσία ελέγχου ποιότητας (εκπαιδευτικοί - διευθυντές).

Για παράδειγμα, όσο πιο πίσω πας στην εκπαίδευση, τα πράγματα τείνουν να είναι καλύτερα:
νηπιαγωγείο > δημοτικό > γυμνάσιο > γενικό λύκειο ( > Ε.ΠΑΛ ) > ΑΕΙ / ΤΕΙ

Τόσο σε άποψη ποιότητας μαθήματος όσο και σε άποψη καλών υποδομών και κτιριακών εγκαταστάσεων.
Μιλάω πως βίωσα εγώ τις παραπάνω βαθμίδες εκπαίδευσης.

Πχ ελάχιστοι διευθυντές σε δημόσια σχολεία παρεμβαίνουν με αφοσίωση στο να λειτουργεί σωστά η μαθητική τους κοινότητας, σε σχέση πχ με έναν επιχειρηματία / ιδιωτικό σχολείο.

Ένα φροντιστήριο ή ιδιωτικό σχολείο ας πούμε, που οι μαθητές / γονείς πληρώνουν και οι υπεύθυνοι κυριολεκτικά βάζουν τα δυνατά τους στο να πάει καλά αυτό (με κίνητρο το χρηματικό κέρδος αλλά και με κίνητρο να αποκτήσουν όνομα στην αγορά), γίνεται αυστηρή επιλογή των καθηγητών και περιποιούνται και διαφυλάττουν το χώρο.

Φυσικά με αυτό δεν θέλω να πω ότι είμαι υπέρ των ιδιωτικοποιήσεων, απλά περιγράφω μια κατάσταση που βλέπω, που οφείλεται σε συγκεκριμένες αντιλήψεις.
edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Scandal : 06-10-18 στις 18:03.
3
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

H Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 34 ετών , Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13,293 μηνύματα.

H Revekka έγραψε: στις 16:18, 06-10-18:

#18
Πέτρο, μην πας μακριά...
Η διαφορά των Ελλήνων φοιτητών φαίνεται όταν πάνε στο εξωτερικό για μεταπτυχιακά...Εκεί που πληρώνουν ΠΟΛΛΑ λεφτά..
4
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Χρήστες

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα.
     
  • (View-All Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 30 μέρες:
    Μέχρι και αυτή την στιγμή δεν έχει δει το θέμα κάποιο ορατό μέλος

Βρείτε παρόμοια