×
Επεξεργασία Προφίλ Επεξεργασία Avatar Επεξεργασία Υπογραφής Επεξεργασία Επιλογών E-mail και Κωδικός Ρυθμίσεις Ειδοποιήσεων
×
Αποσύνδεση Οι Συνδρομές μου Το Προφίλ μου Τα Posts μου Τα Threads μου Λίστα Επαφών Αντιδράσεις σε Posts μου Παραθέσεις των Posts μου Αναφορές σε Εμένα Ενέργειες Συντονιστών Αόρατος Χρήστης

Το iSchool είναι η μεγαλύτερη μαθητική διαδικτυακή κοινότητα με 68,363 εγγεγραμμένα μέλη και 2,454,450 μηνύματα σε 77,772 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το iSchool άλλα 493 άτομα.

Καλώς ήρθατε στο iSchool!

Εγγραφή Βοήθεια

Η τεχνολογία κάνει καλό τελικά ή όχι στην εκπαίδευση;

Τελικά, η τεχνολογία κάνει καλό ή όχι στην εκπαίδευση;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 16)
Κάνει καλό
14
87,50%
Κάνει κακό
1
6,25%
ΔΞ/ΔΑ
1
6,25%

fockos

Πτυχιούχος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής (ΑΕΙ/Πάτρα) και μας γράφει απο Ζάκυνθος (Ζάκυνθος). Έχει γράψει 10,887 μηνύματα.

O fockos έγραψε: στις 17:22, 19-08-11:

#1
Είναι από τα λίγα σοβαρά που ανοίγω και έχει να κάνει με το σύγχρονο τρόπο εκπαίδευσης που προσωπικά τον βρίσκω αισχρό.

Πριν 5 χρόνια όταν άρχιζα νοσηλευτική τα μαθήματα γινόντουσαν κυρίως με slides, διαφάνειες, projector. Είχα κάποιους παλιούς καθηγητές οι οποίοι κάνανε μάθημα με κιμωλία και κάνανε διαλέξεις χωρίς να δείχνουν slides αλλά με περιγραφικό λόγο. Πράγμα που το έβρισκα μαγικό γιατί στις σημειώσεις έκανα ένα σχήμα σύμφωνα με αυτό εγώ κατάλαβα από τις περιγραφές του καθηγητή.

Στην ιατρική που μπήκα ενώ περίμενα η εκπαίδευση θα ταν κανε καλύτερη έπεσα από τα σύνεφα αφού γινόταν ακόμα χειρότερα. Το μάθημα γινεται με projectores που κάθε ppt έχει μέσα του 206 διαφάνιες και πάρα πολλές φορές καθηγητες αντί να προσπαθήσουν να εξηγήσει κάποια πράγματα απλά ήθελε να τελειώσει την παρουσίαση σαν να τον πίεζε ο χρόνος. Μάλιστα η κατάσταση έγινε ακόμα πιο κωμικοτραγική όταν είδα τους καθηγητές να μοιράζουν τις παρουσιάσεις του μέσω stick που κάθε μαθητής είχε πλέον και μαζεύει από όλα τα μαθήματα. Πλέον και τα εργαστήρια έχουν καταντήσει να γίνονται έτσι και πραγματικά είναι κάτι που με εξοργίζει Η τεχνολογία χρησιμοποιείτε για να κρίψουν κάποιοι άνθρωποι την αμάθια τους.

(δυστυχώς εξαιτίας αυτού που δε συμβαίνει μόνο στην Ελλάδα πιστευω ότι οι επιστήμονες της γενιάς μου θα είναι πολύ χειρότεροι από τους προηγούμενους).

Φοβάμαι πως αυτός ο τρόπος εκπαίδευσης θα περάσει και στην δευτεροβάθμια και στην πρωτοβάθμια (με τους διαδραστικους πίνακες και τις άλλες μπούρδες που εγκαταστήσανε)
. Εσείς τι πιστεύετε ότι η τεχνολογία βοήθησε την εκπαίδευση;
(δεν αναφέρομαι σε ουτοπικές καταστάσεις που η τεχνολογία χρησιμοποιείται καλά αλλά στην σημερινή υπαρκτή κατάσταση).


πιστεύω ότι η τεχνολογία κατάστρεψε την εκπαίδευση. Θα προτιμούσα να σπούδαζα σε πριν 20 χρόνια που οι υπολογιστές δεν είχανε μπει στην ζωή μας.
4
2
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Δαλιδά (Cortana)

Φοιτητής

H Cortana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 4,213 μηνύματα.

H Δαλιδά έγραψε: στις 17:34, 19-08-11:

#2
Η τεχνολογία μας έχει φέρει πολλές ευκολίες. Αυτό είναι σίγουρο. Για την τριτοβάθμια δε μπορώ να ξέρω βέβαια. Σα μαθήτρια νιώθω ότι είναι αναπόσπαστο πλέον κομμάτι της καθημερινότητάς μου.
Δεν ξέρω κάτι στο σχολείο; Γουγλης...
Στο σχολείο βοηθάει να καταλάβεις το θέμα πιο πρακτικά και χειροπιαστά, βλέποντάς το. Πχ στην περίπτωση φέτος της Βιολογίας, η καθηγήτρια μας έδειξε σε βίντεο στον υπολογιστή (με προτζέκτορα) την αντιγραφή, τη μεταγραφή του dna και την πρωτεινοσύνθεση, κατι βοήθησε πολύ στο να καταλάβουμε τα στάδια και όχι απλά να τα παπαγαλίζουμε έχοντας "ψιλοκαταλάβει" τα μισά.

Γενικά είμαι υπέρ της τεχνολογίας, πιστεύω μπορεί να προσφέρει στη εκπαίδευση... Το πρόβλημα είναι στα παιδιά και στους καθηγητές, αν και εκείνοι είναι έτοιμοι για κάτι τέτοιο. Βλέπεις εκπαιδευτικούς που πραγματικά έχουν εμπλουτίσει και βελτιώσει το μάθημά τους , ενώ άλλοι το κάνουν εντελώς προσχηματικά. Όσο για τους μαθητές, παίρνω ως παράδειγμα τη χρονιά που δόθηκαν τα περίφημα λάπτοπ στα γυμνάσια... σε μερικές περιπτώσεις αποτέλεσε εργαλείο και σε άλλες απλά αποσπούσε την προσοχή με αποτέλεσμα μόνο μάθημα να μη γίνεται!

Έχω δει περίπτωση δασκάλου, ο οποίος ήθελε να χρησιμοποιήσει το εργαστήριο της πληροφορικής για το μάθημά του και ο διευθυντής δεν τον άφηνε, γιατί "μπορεί τα παιδιά να χαλούσαν τους υπολογιστές και μετά ποιος τους φτιάχνει" ;
1
3
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

H Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 35 ετών , Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13,307 μηνύματα.

H Revekka έγραψε: στις 17:52, 19-08-11:

#3
Η τεχνολογία λύνει τα χέρια, μηδενίζει αποστάσεις, χρόνο και κόστος αλλά πρέπει να χρησιμοποιείται μέχρι εκεί που είναι καλό.

Για παράδειγμα, εργασίες στην τριτοβάθμια...Copy-Paste από το Google και μηδενική κατανόηση. Αυτός λοιπόν δεν είναι ο σωστός τρόπος.

Το κλειδί είναι να μάθουν τα παιδιά από το σχολείο πώς να χρησιμοποιούν σωστά την τεχνολογία και πώς να παίρνουν τα θετικά από αυτήν. Πρέπει να μάθουν να διαχωρίζουν την διασκέδαση από την εκπαίδευση (ιδανικά συνδυάζονται αλλά πρέπει να υπάρχουν ξεκάθαρα όρια). Οι γνώσεις που προσφέρονται με το διαδίκτυο είναι ανεκτίμητες αν ξέρει κάποιος να τις ξεχωρίσει, αξιολογήσει, χρησιμοποιήσει.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

fockos

Πτυχιούχος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής (ΑΕΙ/Πάτρα) και μας γράφει απο Ζάκυνθος (Ζάκυνθος). Έχει γράψει 10,887 μηνύματα.

O fockos έγραψε: στις 17:57, 19-08-11:

#4
Εγώ πιστεύω ότι η κλασική εκπαίδευση (διδασκαλία) είναι η καλύτερη ως προς τον μαθητευόμενο. Έτσι όπως μάθαινε ο Αριστοτέλης το Μ.Αλέξανδρο και έτσι όπως ο jedi Master μαθαίνει την τέχνη των jedi.

Τώρα βλέπω τους καθηγητές να τρέχουνε ένα ppt περιέχοντας. Θα προτιμούσα να τα λέγανε σαν παραμυθάκι. Πιστεύω ότι όταν αυτή η μορφή εκπαίδευση περάσει στο δημοτικό θα βλάψει πάρα πολυ τα παιδιά.
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

H Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 35 ετών , Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13,307 μηνύματα.

H Revekka έγραψε: στις 18:00, 19-08-11:

#5
Συγκρίνεις ανόμοια πράγματα... Μιλάς για έναν με έναν ενώ πλέον έχουμε να κάνουμε με έναν με 200. Επίσης, κάπως πρέπει να κρατάς την προσοχή του κοινού (είναι γνωστό το "πεντάλεπτο της προσοχής"), κάτι που γίνεται με εικόνες (κινούμενες ή μη) κυρίως.

(May the force be with you!)
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

catherine1994

Φοιτητής

H catherine1994 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 739 μηνύματα.

H catherine1994 έγραψε: στις 18:36, 19-08-11:

#6
Ναι κανει καλο στην εκπαιδευση υπο την προϋπόθεση οτι οι εκπαιδευτικοι ξερουν να τη χρησιμοποιουν!
Ναι το μάθημα προχωρά πιο γρηγορα, ειναι πιο ευχαριστο και κατανοητό.... αλλά στο σχολείο μου αν τυχει να μας παρουσιασει καποιος καθηγητης το μαθημα του σε υπολογιστη η ωρα του ειναι η ωρα του παιδιου αν ειναι ασχετος ,καθως θα ψαχνει πού συνδεεται αυτο το καλώδιο και πού εχει αποθηκευσει την παρουσιαση!
Στο φροντιστηριο παντως οι διαδραστικοι πινακες μας εχουν λυσει τα χερια!
1)Το μαθημα προχωρα γρηγορα αφου οι μαθητες δε χρειαζεται να κρατουν σημειωσεις (τις εκτυπωνει ο καθηγητης)
2)Οι μαθητες κατανοουν το μαθημα αφου δε σπαταλαν το χρονο τους να αντιγραψουν τον πινακα
3)Τα σχηματα, οι γραφικές παραστασεις γινονται γρηγορα και με ακριβεια
Αυτα(ισως και να εχω ξεχασει μερικά)
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Cuius Cuius (Αλίκη)

Φοιτητής

H Αλίκη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών και Φοιτητής του τμήματος Φιλολογίας Αθήνας . Έχει γράψει 60 μηνύματα.

H Cuius Cuius έγραψε: στις 18:54, 19-08-11:

#7
Αρχική Δημοσίευση από fockos
Εγώ πιστεύω ότι η κλασική εκπαίδευση (διδασκαλία) είναι η καλύτερη ως προς τον μαθητευόμενο. Έτσι όπως μάθαινε ο Αριστοτέλης το Μ.Αλέξανδρο και έτσι όπως ο jedi Master μαθαίνει την τέχνη των jedi.

Τώρα βλέπω τους καθηγητές να τρέχουνε ένα ppt περιέχοντας. Θα προτιμούσα να τα λέγανε σαν παραμυθάκι. Πιστεύω ότι όταν αυτή η μορφή εκπαίδευση περάσει στο δημοτικό θα βλάψει πάρα πολυ τα παιδιά.
Γιώργο, κι εγώ την ίδια άποψη με εσένα είχα. Τα media που χρησιμοποιούσαμε στο σχολείο, ιδιαίτερα πέρσι, με κούραζαν πολύ και γενικά πιστεύω ότι η αξία του καθηγητή έγκειται στο να διδάξει χωρίς "δεκανίκια" (power point, slides etc).

Ωστόσο, δεν πρέπει να αγνοούμε το ότι, πλέον, τα παιδιά είναι προσκολλημένα σε μία οθόνη (τηλεόρασης, υπολογιστή...). Τα σημερινά παιδιά έχουν δυσκολία να συγκεντρωθούν εκτός οθόνης. Γι' αυτό το λόγο, τα media κρίνονται απαραίτητα για την εκπαίδευση.

Άλλοι πριν από εμένα έκαναν λόγο και για τον εποπτικό τρόπο με τον οποίο μπορεί να παρουσιαστεί το μάθημα με τη βοήθεια της τεχνολογίας. Θα μου πεις, και ένας καλός δάσκαλος μπορεί -και πρέπει!- να παρουσιάζει το μάθημα έτσι. Όμως, πόσοι καλοί δάσκαλοι υπάρχουν; Ακόμη, αφού υπάρχουν που υπάρχουν όλα αυτά τα μέσα, γιατί να μην τα χρησιμοποιήσουμε;
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

antwwwnis (Αντωωωνης)

Φοιτητής

Ο Αντωωωνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,152 μηνύματα.

O antwwwnis ,αφού έκανε διατάσεις στα δάχτυλα του, έγραψε: στις 19:30, 19-08-11:

#8
Μηδέν άγαν λέγανε κάτι παλιά κοπέλια.

Από την μία, έχει δίκιο ο Φόκος. Οι καθηγητές που κάνουν μάθημα σαν ντοκιμαντέρ, στον ρόλο του αφηγητή με τη βοήθεια ακίνητων εικόνων, αν μη τι άλλο είναι κουραστικοί. Το μάθημα γίνεται μονότονο,(αν και είχε φάση στην αρχή), και ο τρόπος διδασκαλίας δεν προσαρμόζεται στους μαθητές. Ο μεγάλος δάσκαλος εμπνέει, και κάτι τέτοια φιλμάκια δεν εμπνέουν κανέναν.

Κι αυτό γιατί; Γιατί γίνονται το μάθημα, ενώ τα αποκαλούμε βοηθητικό υλικό.

Από την άλλη, η τεχνολογία πάντα βοηθά αν χρησιμοποιηθεί σωστά. Για παράδειγμα, γενιές και γενιές μεγάλωσαν μαθαίνοντας τα διάφορα φυσικά φαινόμενα. Ώπα ώπα. Δεν μάθαιναν φυσικά φαινόμενα, κάτι τύπους μάθαιναν. Τα φυσικά φαινόμενα, ήταν για λίγους, αυτούς που είχαν την πρόσβαση σε εργαστήρια (που και τα εργαστήρια δεν είναι μικροί θεοί να μας τα δείχνουν όλα). Τώρα όμως, είναι στο χέρι του καθηγητή να πετάει και από ένα βιντεάκι με το φαινόμενο ντόπλερ να καταλάβουμε και για τι μιλάμε. Ή τουλάχιστον ένα ελατήριο που το πυροβολούν.

Με προβλημάτισες με αυτό το θέμα, Φοκο, γιατί δεν το είχα σκεφτεί έτσι. Τελικά, αυτό που άκουμε πώς η τεχνολογία δεν είναι ούτε καλή ούτε κακή, ανάλογα με το πως τη χρησιμοποιούμε, ισχύει παντού.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

H Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 35 ετών , Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13,307 μηνύματα.

H Revekka έγραψε: στις 19:35, 19-08-11:

#9
Η (ελάχιστη) εμπειρία μου από διδασκαλία στην τριτοβάθμια, λέει ότι στο μισάωρο που ο καθηγητής ΜΟΝΟ μιλάει, έχει φύγει το μισό αμφιθέατρο. Αυτό το έβλεπα σαν φοιτήτρια αλλά το είδα και όταν άρχισα να κάνω μαθήματα. Φέτος, που ήταν ο τρίτος χρόνος που έκανα στα προπτυχιακά, έκανα κάτι ενδιάμεσο.

Θέλει συνδυασμό και ρέγουλα η τεχνολογία στο μάθημα, στην παράδοση. Και πάνω από όλα θέλει προσαρμογή στο ακροατήριο που έχεις από κάτω.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

nPb

Επιφανές Μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Μας γράφει απο Αυστρία (Ευρώπη). Έχει γράψει 11,497 μηνύματα.

O nPb έγραψε: στις 19:45, 19-08-11:

#10
Η νέα τεχνολογία μπορεί να λειτουργήσει ως "εργαλείο" παράλληλα με τον κιμωλιοπίνακα. Κακά τα ψέματα, σε κάποια μαθήματα μπορεί να προσφέρει δυνατότητες που οι 2 διαστάσεις του πίνακα δεν προσφέρουν.

Κατά την γνώμη μου, ο κιμωλιοπίνακας είναι ότι καλύτερο έχει σκεφτεί ως μέσο διδασκαλίας ο άνθρωπος. Καλές οι διαφάνειες,...κτλ αλλά ο κιμωλιοπίνακας σου "χαράσσει" το μάθημα στο νου, έστω και σαν μια πρώτη εικόνα. Χαίρομαι που στο Τμήμα μου στο 100% των μαθημάτων, δεν έγινε μάθημα με προτζέκτορες! αλλά με την παραδοσιακή μέθοδο του κιμωλιοπίνακα. Ζήτημα αν σε 1-2 μαθήματα χρειάστηκε υπολογιστής για να απεικονιστούν (περίεργα) γραφήματα συναρτήσεων ή το "τρέξιμο" κάποιου κώδικα σε κάποια γλώσσα προγραμματισμού, που ο κιμωλιοπίνακας αδυνατούσε...

Ειδικά στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, η νέα τεχνολογία μπορεί να λειτουργήσει όπως προανέφερα, αλλά και ως μέσο αυτοδιδασκαλίας. Πολλά πράγματα λόγω χρόνου,... και άλλων αιτιών, στο Πανεπιστήμιο δεν διδάσκονται αλλά θεωρούνται κατά κάποιον τρόπο "γνωστά", εμφανίζονται σαν ζόμπυ συχνά σε κάθε γωνία έτοιμα να σου πιουν το αίμα (στην εξεταστική) και σε περίπτωση που πας να "ξεφύγεις" (λόγω εξόδου,...κ.α. δραστηριοτήτων) απλά αδυνατείς να κατανοήσεις την επιστημονική συνέχεια του μαθήματος λόγω "κενών", όταν διαβάζεις (κάνοντας 5 ώρες μελέτη σε μια παράγραφο αντί για 15-20 λεπτά). Οι καθηγητές δεν επιμένουν. Διδάσκουν ξερά 5 πράγματα τελείως συνοπτικά και μόλις τελειώσει το μάθημα, φεύγουν...εφόσον υπάρχει και το Ελληνικό φαινόμενο της απουσίας ερωτήσεων περί αποριών ή της μαζικής αποχής από τα μαθήματα.

Τα μαθήματα δυστυχώς γίνονται καθ' έδρας και υπάρχει ελάχιστη αλληλεπίδραση μεταξύ φοιτητών και καθηγητών. Κάποιοι φοιτητές το επιδιώξαμε (με δική μας ατομική πρωτοβουλία) να ρωτάμε απορίες με διδακτικά οφέλη για όλους. Οι περισσότεροι φοιτητές δεν ρωτάνε απορίες ή δεν πατάνε ή κοιμούνται όρθιοι εν ώρα μαθήματος. Αυτό είναι το Ελληνικό Πανεπιστήμιο, ως συνέχεια του Ελληνικού σχολείου της αδράνειας και της γνωσιακής αδιαφορίας. Έτσι ο υπολογιστής έρχεται να συμπληρώσει το εξωνυχτιστικό ψάξιμο στην Βιβλιοθήκη ή το ληψό μάθημα του Πανεπιστημίου, με ένα κλικ στο google σε παρόμοιες διαλέξεις ίδιων ή παρόμοιων μαθημάτων ξένων Πανεπιστημίων, υλικό με έγχρωμα σχήματα, animations για θέματα φυσικής που αδυνατεί ο ανθρώπινος νους να "αναπαράγει"...κτλ. Από το σπίτι σου βρίσκεσαι εικονικά στο ΜΙΤ διαβάζοντας π.χ. διαφορικές εξισώσεις,...κτλ με ολόϊδια ύλη, παραδείγματα κτλ.

Βέβαια αυτό προϋποθέτει μια αυτοπειθαρχία από τον user ώστε αντί για ψάξιμο πάνω στο μάθημά του, να μην καταλήξει να ψάχνει άλλα πράγματα άσχετα με το μάθημα. Εδώ νομίζω ότι αρκετοί μαθητές και φοιτητές χάνουν την μπάλα. Βέβαια επειδή το Ελληνικό σύστημα εκπαίδευσης είναι εξετασιοκεντρικό, οι περισσότεροι φοιτητές δεν έχουν μάθει να ψάχνουν λιγάκι αυτό που διαβάζουν. Διαβάζουν στατικά ότι πάρει η πρώτη, για να κάνουν ό,τι άλλο θέλουν εκτός από διάβασμα και κλείσιμο στο σπίτι. Όσοι διαφοροποιούνται και ψάχνονται λίγο παραπάνω μέσω νέας τεχνολογίας, το κάνουν από δικά τους "πειράματα" καλύτερης μελέτης μέσω βελτίωσης λιγότερου χρόνου και μεγαλύτερου κέρδους (επιτυχία στην εξεταστική). Οι υπόλοιποι απλά τρέχουν παραμονές της εξεταστικής μένοντας στις ληψές σημειώσεις του μαθήματος...που μετά βίας γράφεις ένα 3.
1
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

fockos

Πτυχιούχος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής (ΑΕΙ/Πάτρα) και μας γράφει απο Ζάκυνθος (Ζάκυνθος). Έχει γράψει 10,887 μηνύματα.

O fockos έγραψε: στις 19:46, 19-08-11:

#11
Αυτό που βλέπω είναι κάθε μάθημα να έχει 150-200 διαφάνειες και στο τέλος για να τους προλάβει ο χρόνος τα λένε γρήγορα ..... Πιστεύω ότι το ιδανικό μάθημα είναι ένας καθηγητής να μιλάει και οι διαφάνειες να είναι αποκλειστικά εικόνες χωρίς γράμματα. Είναι βαρετό να κάνει πολλές φορές ένας καθηγητής μάθημα χωρίς διαφάνειες για αυτό υπάρχουν μερικές τεχνικές που δε τις ξέρω (π.χ αλλαγή θέσης. αλλαγή τόνου φωνής, σύντομο ανέκδοτο).

Τώρα έχουν καταντήσει να περιγράφουν τις εικόνες των slides να κάθονται σε μια θέση και να είναι τόσο βαρετοί όσο δε πάει.

Δεν είπα ότι η διδασκαλία είναι εύκολη (πιστεύω ότι είναι το πιο δύσκολο πράγμα) αλλά όπως έχει αυτοματοποιηθεί σήμερα έχει χαθεί η μαγία της όπως και η δυσκολία της.
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Scandal (Πέτρος)

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών , Φοιτητής του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων ΟΠΑ (Αθήνα) και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 6,100 μηνύματα.

O Scandal έγραψε: στις 15:49, 04-10-18:

#12
Εγώ πρόσφατα έμαθα για την ύπαρξη / είδα στην πράξη τους πίνακες touch screen με projectors και ομολογώ ότι εντυπωσιάστηκα!

Το concept είναι ότι έχεις έναν λευκοπίνακα με touch screen, έναν υπολογιστή κι έναν projectorα που φωτίζει τον λευκοπίνακα και μπορείς να γράφεις με το δάχτυλο. Διαθέτει κουμπιά αλλαγής "κιμωλίας" (χρωμάτων δλδ), μπορείς να αντιγράφεις κάτι που έχεις ήδη γράψει, να σβήνεις, να σχεδιάζεις γεωμετρικά σχήματα και να επισυνάπτεις πάνω στον πίνακα ασκήσεις από άλλα pdf (οπότε έχεις άμεσα και την εκφώνηση). Και φυσικά ότι γράφεις με το δάχτυλό σου περνάει σε ψηφιακό αρχείο στον υπολογιστή.

Πολύ καλό! Είναι πως χρησιμοποιείς την τεχνολογία τελικά. Άλλο πχ ως μαθηματικός να παρουσιάζεις σε slides λυμένες ασκήσεις και να τις εξηγείς προφορικά κι άλλο να χρησιμοποιείς έναν ηλεκτρονικό πίνακα, να λύνεις live τις ασκήσεις και να αξιοποιείς τις δυνατότητες αυτές.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Χρήστες

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα.
     
  • (View-All Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 30 μέρες:
    Μέχρι και αυτή την στιγμή δεν έχει δει το θέμα κάποιο ορατό μέλος

Βρείτε παρόμοια