Ιδιαίτερα ή φροντιστήριο

Psychologist_1

Νεοφερμένος

Ο Psychologist_1 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 11 μηνύματα.
Καλημέρα. Ανοίγω αυτό το θέμα καθώς θα ήθελα να μάθω τι από τα δύο προτιμάτε (ιδιαίτερα ή φροντιστήρια ).Εγώ θα πάω β Λυκείου θεωρητική κατεύθυνση και φέρνω προς τα ιδιαίτερα .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

archaios19

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 949 μηνύματα.
Γενικότερα προτιμώ φροντιστήριο! "Αγωνίζεσαι" μαζί με άλλους, ακούς διαφορετικές απόψεις, βρίσκεσαι σε ένα ανταγωνιστικό-με την καλή έννοια- κλίμα γράφεις πολλά διαγωνίσματα προγραμματισμένα και συνολικά πληρώνεις λιγότερα από ότι στα ιδιαίτερα!!
Εκτός αν στα ιδιαίτερα έχεις γνωστό καθηγητή και είναι φθηνότερα! Γενικά όμως φροντιστήριο!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Unseen skygge

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unseen skygge αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,218 μηνύματα.
Πάντως αν είσαι κακος μαθητής και αποφάσισες να ξεκινήσεις την προσπάθεια σου σου προτείνω ιδιαίτερα γιατί σε ενα κακό τμήμα σε φροντιστήριο ο ενας επηρεάζει τον άλλο και στο τέλος δεν διαβάζει κανένας και καταλήγουν να γράφουν το μέγιστο 10000 μόρια. Αν πάλι δεν ανήκεις σε αυτή την κατηγορία τότε ότι ήδη ειπώθηκε
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Andrikos583

Νεοφερμένος

Ο Andrikos583 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 35 μηνύματα.
Προσωπικά πιστευω ότι το φροντηστήριο μπορεί να προσφέρει περισσότερα σε έναν μαθητή οπως:
1 Έμπειρους καθηγητες
2 Πολλά διαγωνισματα άρα και καλύτερη οργάνωση της ύλης
3 Ανταγωνισμο (υγιη)μεταξύ των μαθητών
4 Χαλάρωση γιατί ξεφευγεις για λίγο από τους τέσσερις τοιχους του δωματίου σου

Νομίζω πως στα ιδιαίτερα κάποια από τα παραπάνω πόλες φορές δεν υφίστανται .Επιπλέον στα ιδιαίτερα η οικειότητα που συνήθως αναπτύσσεται μεταξύ καθηγητή μαθητή μπορεία να οδηγήσει σε χαλάρωση αναφορικά με την πίεση που πρέπει να ασκεί ο καθηγητής στον μαθητη (αυτό το λέω από προσωπική εμπειρία μπορεί και να μην ισχύει)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

BeatrixKiddo

Περιβόητο μέλος

Η Trix αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Δημόσιας & Κοινοτικής Υγείας ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,048 μηνύματα.
Πραγματικά δε χαλαρώνεις όταν κανεις ιδιαίτερα ίσα ισα εχειμεγαλύτερο φορτο εργασίας επειδή γίνονται δπισπ και δε μετακίνησε κλπ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DrReid

Νεοφερμένος

Η DrReid αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 12 μηνύματα.
Έχω κάνει και ιδιαίτερα μαθήματα και φροντιστήριο. Η δική μου άποψη είναι πως τα ιδιαίτερα είναι καλύτερα!
Αρχικά οι ωρες είναι ολόκληρες. Πχ στο ιδιαίτερο είναι 2 ώρες ολοκληρες έκθεση ενώ στο φροντιστήριο 2 45λεπτα,δηλαδή μιάμιση ώρα. Επίσης έχω παρατηρήσει ότι στο φροντιστήριο χάνονται άσκοπα ωρες ( λίγο η συζήτηση μεταξύ μαθητών,τα αστεία).
Επίσης, στα ιδιαίτερα είσαι εσύ και ο καθηγητής. Το μάθημα στρέφεται γύρω από τις δικες σου δυνατότητες. Αντίθετα στο φροντιστήριο πρέπει αναγκαστικά να υπάρχει ένας κοινός ρυθμός για να συμβαδίζει το τμήμα . Προσωπικά, μου έτυχε να αναγκάζομαι να ακούω απορίες που δεν είχα ή να επιμενουμε σε ενα συγκεκριμένο κεφάλαιο επειδή ορισμένοι δε το κατάλαβαν. Μπορεί να φαίνομαι υπερβολική αλλά είναι άσχημο να καθυστερείς ενώ δεν έχεις εσύ τη δυσκολία. Φυσικά η ύλη θα βγει σε κάθε περίπτωση (δεν τίθεται θέμα χρόνου) απλά θα μπορούσες να δουλέψεις περισσοτερα και πιο δύσκολα θέματα αντι να ξανα ακούς για το ίδιο πράγμα.
Τέλος έχω συγκρίνει την δουλειά που ανατίθεται σε έναν μαθητή που κάνει ιδιαίτερα και σε έναν που κάνει φροντιστήριο. Στο ιδιαίτερο είναι περισσότερη και ποιοτικότερη η δουλειά.

Όλα αυτά είναι καθαρά προσωπική μου άποψη!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

louminis

Νεοφερμένος

Η louminis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Ξένων Γλωσσών Μετάφρασης & Διερμηνείας Ιονίου. Έχει γράψει 80 μηνύματα.
Εγώ κάνω φροντιστήριο και είμαι σύγουρη πως τα ιδιαίτερα θα με βοηθούσαν πιο πολύ, αλλά είναι πανάκριβα. Στο φροντιστήριο έχεις μεν τον ανταγωνισμό που φέρνει λίγο ενθουσιασμό αλλά είναι πολλά τα παιδιά και γίνεται λίγο σχολείο κατάσταση
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Andrikos583

Νεοφερμένος

Ο Andrikos583 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 35 μηνύματα.
Εγώ κάνω φροντιστήριο και είμαι σύγουρη πως τα ιδιαίτερα θα με βοηθούσαν πιο πολύ, αλλά είναι πανάκριβα. Στο φροντιστήριο έχεις μεν τον ανταγωνισμό που φέρνει λίγο ενθουσιασμό αλλά είναι πολλά τα παιδιά και γίνεται λίγο σχολείο κατάσταση


Ποσα άτομα είστε στο τμήμα?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Agnwsth

Δραστήριο μέλος

Η Agnwsth αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 486 μηνύματα.
Θεωρώ πως στα φροντιστήρια δεν πρέπει να βρίσκονται πάνω από 5 παιδιά ανά τμήμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Guest 719211

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Καλημέρα. Ανοίγω αυτό το θέμα καθώς θα ήθελα να μάθω τι από τα δύο προτιμάτε (ιδιαίτερα ή φροντιστήρια ).Εγώ θα πάω β Λυκείου θεωρητική κατεύθυνση και φέρνω προς τα ιδιαίτερα .


Ιδιαίτερα αν το αντέχει η τσέπη σου. Η άποψη μου είναι ότι με αυτό τον τρόπο έχεις πολύ μεγαλύτερη απόδοση καθώς ο διδάσκων προσαρμόζεται στο επίπεδο σου το αξιολογεί και σκέφτεται πως θα το ανεβασει με βάση τις δυνατότητες σου. Τουτέστιν , μπορείς να μάθεις πολύ περισσότερα σε σχέση με ένα φροντηστηριο. Τα περισσότερα δε εξ αυτών έχουν τμήματα για "καλους" οπότε αν δεν σε αξιολογήσουν για αυτούς τότε θα μπεις μαζί με άτομα που δίνουν για πλάκα ή θέλουν σχολές με χαμηλή βαση, οπότε το μάθημα προσαρμοζεται ανάλογα. Όμως και σε αυτούς να μπεις χάνεται πολύτιμος χρόνος γιατί και ο καθένας θα έχει το δικό του επίπεδο. Όσο αφορά αυτά περί ανταγωνισμού, φιλικού κλίματος κτλ είναι ανοησίες, ο μόνος τρόπος να αξιολογήσεις τον εαυτό σου είναι με θέματα προσομοίωσης
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

archaios19

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 949 μηνύματα.
ΙΌσο αφορά αυτά περί ανταγωνισμού, φιλικού κλίματος κτλ είναι ανοησίες, ο μόνος τρόπος να αξιολογήσεις τον εαυτό σου είναι με θέματα προσομοίωσης

Σε αυτό διαφωνώ! Όταν σε ένα τμήμα όλοι έχουν γράψει 17-20 και εσύ έχεις λάβει σαν βαθμό 14, η επιτυχία των άλλων σε κινητοποιεί για να προσπαθήσεις και να τους φτάσεις. Άλλωστε προσομοιωτικά γράφεις και στο φροντιστήριο!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 719211

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Σε αυτό διαφωνώ! Όταν σε ένα τμήμα όλοι έχουν γράψει 17-20 και εσύ έχεις λάβει σαν βαθμό 14, η επιτυχία των άλλων σε κινητοποιεί για να προσπαθήσεις και να τους φτάσεις. Άλλωστε προσομοιωτικά γράφεις και στο φροντιστήριο!

Αν το 14 από μόνο του δεν σε κινητοποιήσει τότε εσείς άξιος της μοίρας σου. Πρέπει να δεις τον Μπάμπη τον σουγιά που πήρε 20 για να καταλάβεις ότι τα πήγες χαλια?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Andrikos583

Νεοφερμένος

Ο Andrikos583 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 35 μηνύματα.
Αν το 14 από μόνο του δεν σε κινητοποιήσει τότε εσείς άξιος της μοίρας σου. Πρέπει να δεις τον Μπάμπη τον σουγιά που πήρε 20 για να καταλάβεις ότι τα πήγες χαλια?
Είναι διαφορετικό να έχεις γράψει 14 και ο άλλος 20 και διαφορετικο ονα έχουν γράψει σε ένα διαγωνισμα όλοι 14 .Στα ιδιαίτερα δεν έχεις αυτό το μετρό σύγκρισης ώστε να καταλάβεις αν εσύ δεν καταβάλεις την μέγιστη δυνατή προσπάθεια η αν το διαγωνισμα ήταν απλά πολύ δυκολο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fotinipapa

Νεοφερμένος

Η fotinipapa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 92 μηνύματα.
Ποια η γνώμη σας για φροντιστήριο σε τμήμα με άριστους μαθητές; (γύρω στα 5-7 ατομα για θεωρητική κατ. β λυκειου )
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Πύρος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος Μάριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Πολιτισμού & Δημιουργικών Μέσων & Βιομηχανιών Θεσσαλίας. Έχει γράψει 1,736 μηνύματα.
Ποια η γνώμη σας για φροντιστήριο σε τμήμα με άριστους μαθητές; (γύρω στα 5-7 ατομα για θεωρητική κατ. β λυκειου )
Το θέμα είναι, εσύ, πόσο καλή είσαι. Αν δεν έχεις ίδιο επίπεδο, δεν είναι καλή ιδέα..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 719211

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Ποια η γνώμη σας για φροντιστήριο σε τμήμα με άριστους μαθητές; (γύρω στα 5-7 ατομα για θεωρητική κατ. β λυκειου )

Για ποιον λόγο να πάει κάποιος φροντιστήριο στη β' λυκείου? Μόνο αν κάνεις τα μαθήματα της γ' δικαιολόγησε
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SotirisR.

Νεοφερμένος

Ο SotirisR. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών. Έχει γράψει 16 μηνύματα.
Για ποιον λόγο να πάει κάποιος φροντιστήριο στη β' λυκείου? Μόνο αν κάνεις τα μαθήματα της γ' δικαιολόγησε
Ο,τι φροντιστήριο κάνεις πριν την Τρίτη λυκείου, για μένα είναι πεταμένα λεφτά. Ακόμα και τα μαθήματα που γίνονται στην Δευτέρα λυκείου και αφορούν τις πανελλαδικές, είναι ανούσια και αποσκοπούν απλά στο να πάρουν τα λεφτά των παιδιών.

Ο χρόνος προετοιμασίας από τα καλοκαιρινά μαθήματα έως ότου δώσεις, είναι υπεραρκετός για να προετοιμαστείς κατάλληλα.

Και κάτι ακόμα, στο δίλημμα φροντιστήριο-ιδιαίτερα, δεν υπάρχει αντικειμενική απάντηση. Είτε το ένα επιλέξεις, είτε το άλλο, είναι καθαρά στον χαρακτήρα του παιδιού. Δεν υπάρχει σωστό ή λάθος. Κάποια παιδιά βολεύονται με τα ιδιαίτερα και κάποια άλλα με το φροντιστήριο.

Προσωπικά, και επειδή δεν ήμουν και ο καλύτερος μαθητής, με βόλεψαν τα ιδιαίτερα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Αν επιλέξετε φροντιστήριο κάντε το από την Α Λυκείου. Αν κάνετε ιδιαίτερα από τη Β Λυκείου. Η συντριπτική πλειοψηφία ανεξάρτητα απο την βαθμολογια έχει αρκετά κενά.

Η καλύτερη επιλογή ειναι ιδιαίτερα αλλά αυτό το στοιχίζει.

Το μόνο μάθημα που αξίζει να κάνεις ιδιαίτερα Γυμνάσιο είναι η έκθεση. Μάθημα που θέλει βάσεις και δεν μαθαίνεται μπακαλιστικα όπως τα υπόλοιπα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Nihilist

Τιμώμενο Μέλος

Ο Nihilist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,355 μηνύματα.
Θα μιλησω για τη θεωρητικη κατευθυνση, στην οποια βρισκεται η κοπελα.

Ισχυει οτι δεν αξιζει καθολου το φροντιστηριο στην α και β λυκειου(ποσω μαλλον στο γυμνασιο!). Εγω εκανα μονο στη γ, και το μετανιωσα κιολας. Θα μπορουσα να ειχα γλιτωσει τριαμισι χιλιαρικα, αφου συνειδητοποιησα οτι η δουλεια γινοταν στο σπιτι και οχι στο φροντιστηριο. Αν ειναι κανεις συνειδητοποιημενος και μαγκας, μπορει να πετυχει και χωρις ιδιαιτερα/φροντιστηρια. Just you and your book.

Αλλα αν δε θες να νιωθεις ανασφαλεια, τοτε πηγαινε σε καποιο οικονομικο φροντιστηριο, να γνωριζεις τουλαχιστον οτι υπαρχει καποιος καθηγητης που ελεγχει την πορεια σου, σου λυνει αποριες κλπ. Το βρισκω υπερβολη(για να μην πω τιποτε αλλο) που καποια παιδια δινουν 15+ ευρω την ωρα για ιδιαιτερα. Ενας γνωστος μου, καλος μαθητης, ηθελε εμπ και εκανε ιδιαιτερα μαθηματικα με 20 ευρω την ωρα. Πανελληνιες εγραψε 12 και κατι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 719211

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Θα μιλησω για τη θεωρητικη κατευθυνση, στην οποια βρισκεται η κοπελα.

Ισχυει οτι δεν αξιζει καθολου το φροντιστηριο στην α και β λυκειου(ποσω μαλλον στο γυμνασιο!). Εγω εκανα μονο στη γ, και το μετανιωσα κιολας. Θα μπορουσα να ειχα γλιτωσει τριαμισι χιλιαρικα, αφου συνειδητοποιησα οτι η δουλεια γινοταν στο σπιτι και οχι στο φροντιστηριο. Αν ειναι κανεις συνειδητοποιημενος και μαγκας, μπορει να πετυχει και χωρις ιδιαιτερα/φροντιστηρια. Just you and your book.

Αλλα αν δε θες να νιωθεις ανασφαλεια, τοτε πηγαινε σε καποιο οικονομικο φροντιστηριο, να γνωριζεις τουλαχιστον οτι υπαρχει καποιος καθηγητης που ελεγχει την πορεια σου, σου λυνει αποριες κλπ. Το βρισκω υπερβολη(για να μην πω τιποτε αλλο) που καποια παιδια δινουν 15+ ευρω την ωρα για ιδιαιτερα. Ενας γνωστος μου, καλος μαθητης, ηθελε εμπ και εκανε ιδιαιτερα μαθηματικα με 20 ευρω την ωρα. Πανελληνιες εγραψε 12 και κατι.

Και εγώ χωρίς φροντηστηρια εγραψα. Όμως καλύτερα να κινείται το χρήμα, άφησε τους να πληρώνουν όχι 20€/ώρα αλλα ακόμα περισσότερα. Τόσους καθηγητές έχουμε τι θα κάνουν οι ανθρωποι
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top