Βοήθεια/Απορίες στις ΑΟΘ

ΣπύροςΔ

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ΣπύροςΔ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 148 μηνύματα.
Έγινε.ευχαριστω πολύ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ΣπύροςΔ

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ΣπύροςΔ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 148 μηνύματα.
Προσπαθώ να ξεκαθαρίσω το εξής στο μυαλο μου.(δεν κάνω φροντιστήριο φέτος για να ρωτήσω κάποιον καθυγητη δυστυχώς).το βιβλίο λέει ότι το πραγματικό κόστος είναι οι άλλες μονάδες που θυσιάστηκαν.μετα λέει ότι το πραγματικό κόστος λέγεται και κόστος ευκαιρίας.δηλαδη αν μου ζητηθεί το πραγματικό κόστος όταν πηγαίνω από έναν συνδυασμό σε έναν άλλον εγω θα βρω πόσες μοναδες θυσιάστηκαν η θα βρω το κόστος ευκαιρίας;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δημοσιοκαφρος-γραφος

Διακεκριμένο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 6,852 μηνύματα.
Προσπαθώ να ξεκαθαρίσω το εξής στο μυαλο μου.(δεν κάνω φροντιστήριο φέτος για να ρωτήσω κάποιον καθυγητη δυστυχώς).το βιβλίο λέει ότι το πραγματικό κόστος είναι οι άλλες μονάδες που θυσιάστηκαν.μετα λέει ότι το πραγματικό κόστος λέγεται και κόστος ευκαιρίας.δηλαδη αν μου ζητηθεί το πραγματικό κόστος όταν πηγαίνω από έναν συνδυασμό σε έναν άλλον εγω θα βρω πόσες μοναδες θυσιάστηκαν η θα βρω το κόστος ευκαιρίας;

Θα σου δείξω το κόστος ευκαιρίας με ένα παράδειγμα:
Έστω μια χώρα με 2 αγαθά χ και ψ
όλοι οι συντελεστές δουλεύουν στο 100%
Δηλαδή
8ώρο
ολη η γη καλλιεργείται όλοι δουλεύουν και τα λοιπά.
όταν πάω όλους τους συντελεστές στο χ παράγω ας πούμε 100 μονάδες χ 0 ψ
αν τους πάω όλους στο ψ παράγω 50 μονάδες ψ 0 χ
Οπότε το κόστος ευκαιρίας του χ
ΔΨ/ΔΧ = 50/100 =1/2
Δηλαδή το κόστος ευκαιρίας του χ (είναι η μισή μονάδα που θυσιάζεται από το ψ για να παραχθεί η μια μονάδα χ)
Πράγματα που πρέπει να θυμάσαι
  • Το κόστος ευκαιρίας είναι θετικο
  • Το κοστος ευκαιριας ειναι το πραγματικο κοστο;;
  • το γινομενο του κοστους ευκαιρας του ενος προϊόντος με το αλλο μας κανει παντα 1
Αν δυσκολεύεσαι καπου πες μου να σου πω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ΣπύροςΔ

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ΣπύροςΔ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 148 μηνύματα.
Ευχαριστώ για την απάντηση σου και ειδικά αυτήν την ώρα.ας πάρουμε το εξής παράδειγμα ..εστω ότι στο συνδυασμό α η επιχείρηση παράγει 10 μονάδες του χ και 15 μονάδες του ψ .στο συνδυασμό β η επιχείρηση παράγει 25 μονάδες του χ και 5 μονάδες του χ.το κόστος ευκαιρίας του χ σε όρους του ψ είναι 2 .η τιμη του ψ είναι 4 ευρώ .ζητειται το χρηματικο κόστος όταν πηγαίνω από τον συνδυασμό α στον συνδυασμό β..το χρηματικο κόστος θα είναι το κόστος ευκαιρίας επι την τιμη = 2·4=8 η θα είναι οι μονάδες που θυσιάστηκαν επι την τιμη = 10·4=40
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δημοσιοκαφρος-γραφος

Διακεκριμένο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 6,852 μηνύματα.
Ευχαριστώ για την απάντηση σου και ειδικά αυτήν την ώρα.ας πάρουμε το εξής παράδειγμα ..εστω ότι στο συνδυασμό α η επιχείρηση παράγει 10 μονάδες του χ και 15 μονάδες του ψ .στο συνδυασμό β η επιχείρηση παράγει 25 μονάδες του χ και 5 μονάδες του ψ.το κόστος ευκαιρίας του χ σε όρους του ψ είναι 2 .η τιμη του ψ είναι 4 ευρώ .ζητειται το χρηματικο κόστος όταν πηγαίνω από τον συνδυασμό α στον συνδυασμό β..το χρηματικο κόστος θα είναι το κόστος ευκαιρίας επι την τιμη = 2·4=8 η θα είναι οι μονάδες που θυσιάστηκαν επι την τιμη = 10·4=40

Ας πάρουμε τα δεδομένα δυο συνδιασμούς
Συνδυασμός Α
(x=10, ψ=15)
Συνδυασμός Β
(χ=25, ψ=5)​
Οπότε κόστος ευκαιρίας του χ είναι
Δψ/Δχ
(15-5)/(25-10)
10/15
2/3 (0,666)
έχω επίσης
Pψ=4€
Στον συνδυασμό Α δίνω σίγουρα
15*4=60€
και στον β
5*4=20€
έχεις κάνει λάθος στο κόστος ευκαιρίας
οπότε
2/3*4=8/3 (περίπου 3)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ΣπύροςΔ

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ΣπύροςΔ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 148 μηνύματα.
Ναι πράγματι εκανα λάθος.επομενως το χρηματικο κόστος είναι 60-20 =40 ευρώ η 8/3 ευρώ ;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δημοσιοκαφρος-γραφος

Διακεκριμένο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 6,852 μηνύματα.
Ναι πράγματι εκανα λάθος.επομενως το χρηματικο κόστος είναι 60-20 =40 ευρώ η 8/3 ευρώ ;

8/3 είναι το κόστος ευκαιρίας του χ.
Δηλαδή πόσες μονάδες του ψ θυσιάζω για να πάρω μια μονάδα χ
Άρα το χρηματικό σου κόστος είναι
4*8/3 =32/3
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

an1234

Νεοφερμένος

Η an1234 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 24 ετών. Έχει γράψει 7 μηνύματα.
Γεια σας. Την ίδια απορία με τον Σπύρο Δ. έχω κι εγώ όσον αφορά το χρηματικό κόστος.Εγώ σε αυτή την ερώτηση με το χρηματικό κόστος θα έδινα σαν απάντηση αυτό που έδωσε ο Σωτήρης13: Δηλαδή το ΄ΚΕΧ * τιμή του αγαθού Ψ αλλά για να είμαι και σίγουρη, θα συμπλήρωνα και ότι "Το συνολικό χρηματικό κόστος είναι 20 μονάδες από το αγαθό Ψ που θυσιάζονται συνολικό (15 - 5) * την τιμή του Ψ." Θα ήθελα την άποψη και του Σωτήρη13 και του κ. geoman πάνω στην απάντηση που θα έδινα.


Επίσης στα επαναληπτικά θέματα ΑΟΘ του 2017 (Σεπτέμβριο) είχε άσκηση του 1ου Κεφαλαίου όπου έδινε έναν πίνακα με ποσότητες Χ και Ψ πχ για το αγαθό Χ: 0,10,25,40 και για το αγαθό Ψ: 30,15,5,0 και ζητούσε να βρεις το πραγματικό κόστος τψν 25 πρώτων μονάδων του αγαθού Χ (οι αριθμοί που δίνω είναι υποθετικοί). Η απάντηση που δόθηκε ήταν: το πραγματικό κόστος είναι 30 - 5 = 25 μονάδες Ψ.
Δηλαδή δεν εφάρμοσε τον τύπο του κόστους ευκαιρίας από τον πρώτο συνδυασμό στον τρίτο, αλλά απλά βρήκε πόσες συνολικές μονάδες θυσιάστηκαν από το αγαθό Ψ.

Η ερώτησή μου: Αν σου δίνει έναν πίνακα πρώτου κεφαλαίου με κενά και σου λέει από τον πρώτο στον δεύτερο συνδυασμό, το πραγματικό κόστους του αγαθού Χ είναι 5 μονάδες Ψ, τι εννοεί;
Εννοεί ότι το ΚΕΧ είναι 5 ή ότι το ΔΨ είναι 5; Τελικά τι θα εφαρμόσουμε: το Πραγματικό Κόστος = Κόστος Ευκαιρίας, δηλαδή, κόστος για τη μία μονάδα παραγωγής Ή Πραγματικό Κόστος = Συνολική Θυσία Αγαθού.


Κι επειδή βασιζόμαστε στο μάθημα της ΑΟΘ όποιος μπορεί να βοηθήσει ας το κάνει. Ευχαριστώωωωω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

geokam

Δραστήριο μέλος

Ο geokam αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 626 μηνύματα.
Καλησπέρα an1234
Στα επαναληπτικά του 2017 αναφερόταν στην παραγωγή των ΠΡΩΤΩΝ 30 μονάδων. Δηλαδή το αγαθό Χ αυξάνεται από 0 σε 30 μονάδες. Ταυτόχρονα, το Ψ θυσιάζεται - μειώνεται από 200 σε 130, άρα η θυσία (το πραγματικό κόστος για τις 30 πρώτες, κι όχι η θυσία για την 30ή μονάδα) είναι 200 - 130 = 70.
Γενικότερα όταν η εκφώνηση υποδηλώνει κίνηση (παραγωγή) από μία ποσότητα του Χ σε μία άλλη., βρίσκουμε τις αντίστοιχες μέγιστες ποσότητες του Ψ και τις αφαιρούμε για να βρούμε τη θυσία - κόστος.
Αν ζητά το κόοτος ευκαιρίας(θυσία για την παραγωγή μιας μονάδας) κι όχι τη συνολική θυσία, δεν θα αναφέρει μετακίνηση αλλά θα ζητά το πραγματικό κόστος συγκεκριμένης μονάδας, όπως ζητείται στα ίδια θέματα για τη 13η μονάδα (Γ2)
ΜΗΝ υπολογίζετε (με δική σας πρωτοβουλία) το κόστος ευκαιρίας μεταξύ μη διαδοχικών μέγιστων συνδυασμών του πίνακα, εκτός αν πρόκειται για την περίπτωση του σταθερού κόστους ευκαιρίας. Θα το κάνετε μόνο στην απιιιιίθανη περίπτωση να ζητείται με σαφήνεια από την εκφώνηση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

ΣπύροςΔ

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ΣπύροςΔ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 148 μηνύματα.
Περιμενα και γω πως και πως απάντηση γι αυτό που ρωτήθηκε και ξεκαθάρισα αρκετά πράγματα .ευχαριστω πολύ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

an1234

Νεοφερμένος

Η an1234 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 24 ετών. Έχει γράψει 7 μηνύματα.
Ευχαριστώ κ.geoman για την απάντηση.Αν μπορείτε να μου απαντήσετε και για το χρηματικό κόστος :δηλαδή αν ζητηθεί το χρηματικό κόστος του αγαθού χ από τον συνδυασμό π.χ. Α στον Β πρέπει να πολλαπλασιάσω το κεχ με την τιμή του αγαθού ψ (έτσι υπολογίζω για τη μια μονάδα ) ή τη διαφορά ΔΨ (συνολική θυσία αγαθού ψ) επί την τιμή του αγαθού ψ (συνολικό χρηματικό κόστος) ή είναι προτιμότερο να κάνουμε και τα δύο. Ο οεφε που είχε προτείνει κάτι σχετικό το 2017 το έβρισκε με το κεχ δηλαδή για τη μια μονάδα.
Επίσης έχω και τις παρακάτω απορίες:
1.πολύ γνωστό βοήθημα (το πιο γνωστό) αναφέρει ότι υπάρχει κόστος ευκαιρίας και για τα ελεύθερα αγαθά και έχει και εξήγηση π.χ το κόστος μιας ελεύθερης ακρογιαλιάς είναι μια τουριστική επένδυση που δεν έγινε ή το κόστος ενός περιπάτου είναι η θυσία του διαβάσματος ενός βιβλίου. Από ότι καταλαβαίνω αναφέρεται σε κόστος ευκαιρίας στην κατανάλωση και όχι στην παραγωγή.Στις επαναληπτικές εξετάσεις του 2001 είχε πέσει σχετικό Σ-Λ "Κόστος ευκαιρίας έχουν και τα οικονομικά και τα ελεύθερα αγαθά" αλλά δεν μπορώ όμως να βρω τις απαντήσεις σε κανένα site. Επίσης το έχει και στα Σ-Λ στο βιβλίο του καθηγητή που από ότι γνωρίζω το στέλνουν σχολείο και το έχω κατεβάσει από ένα site, αλλά και εκεί δεν υπάρχει απάντηση.Εσείς τι θα το απαντούσατε;
2.Αν δίνει ατομικές συναρτήσεις ζήτησης ή και προσφοράς για να βρω την αγοραία θα πρέπει να βρω τα πεδία ορισμού ; εγώ έτσι το θεωρώ σωστό αλλά κάποιοι υποστηρίζουν ότι δεν χρειάζεται και απλά πρέπει να τις προσθέσουμε.
3.Τα αγαθά χ και ψ είναι υποκατάστατα.Αν αυξηθεί η ζήτηση στο αγαθο χ, με σταθερή την προσφορά του τι θα συμβεί στην ισορροπία του αγαθού ψ;τι απαντάμε σε αυτήν την περίπτωση;εγώ έχω δύο λύσεις κατα νου αλλά να μου πείτε ποια είναι η σωστή:
Η αύξηση της ζήτησης του αγαθου χ αυξάνει την τιμή και την ποσότητα ισορροπίας (υπάρχει κίνηση επί της καμπύλης προσφοράς).Αν πάρουμε την αύξηση της τιμής και σκεφτούμε όπως στο 2ο κεφάλαιο πρέπει να πούμε ότι η αύξηση της τιμής του αγαθού χ θα αυξήσει τη ζήτηση του υποκατάταστου αγαθού ψ.
Αν όπως κοιτάξουμε την ποσότητα ισορροπίας (η οποία είναι προσφερόμενη ποσότητα) πρέπει να πούμε λογικά ότι αφού αυξάνεται η ποσότητα του αγαθού χ αυτό σημαίνει ότι θα μειώθει η ζήτηση του υποκατάστατου αγαθού ψ γιατί θα έχεις ικανοποιήσει την ανάγκη σου με το αγαθό χ.
Αντίστοιχο ερώτημα μπορεί να τεθεί και για συμπληρωματικά αγαθά.
Όταν μεταβάλλεται η προσφορά είναι ξεκάθαρη η απάντηση γιατί υπάρχει κίνηση επί της καμπύλης ζήτησης και οπότε μπορείς να σκεφτείς όπως στο 2ο κεφαλαίο.
ευχαρίστωωωωω !!!
τέλος κ. geoman ξέρω ότι δεν δίνεται SOS αλλά αν μπορείτε καντέ μια πρόβλεψη για τις ασκήσεις που ενδέχεται να πέσουν
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

geokam

Δραστήριο μέλος

Ο geokam αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 626 μηνύματα.
Καλησπέρα an1234
Προσωπικά έχω συναντήσει αντίστοιχου ύφους ερωτήσεις που ζητούν μεταξύ δύο συγκεκριμένων συνδυασμών (στον Α ή στον Β) να διαπιστώσεις ποιος έχει τα περισσότερα έσοδα. Οπότε σε αυτήν την περίπτωση υπολογίζεις το άθροισμα των γινομένων τιμή επί ποσότητα κάθε αγαθού.
Εδώ ζητείται ανάμεσα στον Α και τον Β, οπότε κάποιος θα μπορούσε να αναπτύξει τη λογική της απάντησης της ΟΕΦΕ. Θα είμαι όμως ειλικρινής: δεν είμαι σίγουρος για την ορθότητα αυτής της σκέψης.
Στο 1. Το κόστος ευκαιρίας είναι ευρύτερη έννοια από αυτήν στην οποία εστιάζει το σχολικό βιβλίο. Θα μπορούσε κάποιος να διατυπώσει μία πρόταση σαν αυτή με τα ελεύθερα αγαθά. Επίσης, να σχολιάσω ότι υπάρχουν κοινοί συγγραφείς μεταξύ του βοηθήματος και των σχολικών εγχειριδίων. Δεν νομίζω να διαφωνούν με τον εαυτό τους.
Στο 2. Σε περίπτωση γινομένου, δηλαδή όπου υπάρχουν Ν αριθμός όμοιων επιχειρήσεων ή καταναλωτών δεν χρειάζεται. Αν όμως πρόκειται για διαφορετικούς και απαιτείται άθροισμα τότε υπάρχει πρόβλημα. Δεν είναι τυχαίο που ποτέ μέχρι τώρα στις πανελλαδικές δεν έχει ζητηθεί άθροισμα για τον υπολογισμό αγοραίας συνάρτησης. Σε μία τέτοια περίπτωση η αγοραία συνάρτηση "σπάει" σε κομμάτια. Κι αυτό λόγω του πεδίο ορισμού καθώς σε διαφορετικές τιμές άλλοι καταναλωτές ανταποκρίνονται κι άλλοι όχι. Η δε καμπύλη προκύπτει σπαστή - καμπτόμενη. Άρα, εγώ θα υπολόγιζα πεδία ορισμού.
Στο 3, θα έδινα την πρώτη απάντηση.
Όσο για τα sos, όλοι λένε για άσκηση 1ου εφαλαίου
Για θεωρία μην ξεχάσετε να διαβάσετε καλά τα αποσπάσματα που βασίζονται στα διαγράμματα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ΣπύροςΔ

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ΣπύροςΔ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 148 μηνύματα.
Πέσατε μέσα στις προβλέψεις και νιώθω τυχερός που τελευταία μέρα έδωσα το βάρος μου στα διαγράμματα .ευχαριστω πολύ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

geokam

Δραστήριο μέλος

Ο geokam αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 626 μηνύματα.
Να είσαι καλά. Καλά αποτελέσματα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ΣπύροςΔ

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ΣπύροςΔ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 148 μηνύματα.
Στο θέμα γ1 περα από το 1ο συνδυασμό στους υποκοιπους δν έγραφα τα κόστη με δεκαδικό αριθμό αλλα τα άφηνα κλάσμα.πχ 1/2 1/4 κτλπ .θα κοπούν μονάδες από αυτό;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giovanni_

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Προφανώς και όχι
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Κάγκουρας

Νεοφερμένος

Ο Κάγκουρας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Γλυκά Νερά (Αττική). Έχει γράψει 56 μηνύματα.
Καλησπέρα,
τυγχάνει να έχει κάποιος/κάποια όλα τα κομμάτια του βιβλίου που θέλουν αποστήθιση;

Ευχαριστώ!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SonGokuUI

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο SonGokuUI αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Φοιτητής του τμήματος Διεθνών & Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών Δυτικής Μακεδονίας (Κοζάνη). Έχει γράψει 240 μηνύματα.
Από απορία, ποιο κεφάλαιο σας ζορίζει περισσότερο σ' αυτό το μάθημα;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δημοσιοκαφρος-γραφος

Διακεκριμένο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 6,852 μηνύματα.
Από απορία, ποιο κεφάλαιο σας ζορίζει περισσότερο σ' αυτό το μάθημα;


Αν θυμάμαι καλά το 4ο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Avalon12

Νεοφερμένος

Η Avalon12 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 101 μηνύματα.
Προσπαθώ να ξεκαθαρίσω το εξής στο μυαλο μου.(δεν κάνω φροντιστήριο φέτος για να ρωτήσω κάποιον καθυγητη δυστυχώς).το βιβλίο λέει ότι το πραγματικό κόστος είναι οι άλλες μονάδες που θυσιάστηκαν.μετα λέει ότι το πραγματικό κόστος λέγεται και κόστος ευκαιρίας.δηλαδη αν μου ζητηθεί το πραγματικό κόστος όταν πηγαίνω από έναν συνδυασμό σε έναν άλλον εγω θα βρω πόσες μοναδες θυσιάστηκαν η θα βρω το κόστος ευκαιρίας;
Κόστος ευκαιρίας = πραγματικό κόστος = εναλλακτικό κόστος. Αυτές οι 3 έννοιες σημαίνουν ακριβώς το ίδιο πράγμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top