Σωστό επαναληπτικό διάβασμα για πανελλήνιες

Κωνσταντίνος.Γ

Νεοφερμένος

Ο Κωνσταντίνος.Γ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7 μηνύματα.
Γεια χαρά σε όλους νέος στο φόρουμ .Θα ηθελα να ρωτήσω αν υπάρχει μια σωστή μέθοδος διαβάσματος επανάληψης πριν τις πανελλήνιες ,ποιο είναι το κλειδί για ένα σωστό διάβασμα που δεν θα βασίζεται στην αποστήθιση ;Τι θα πρέπει να κανεις σωστα αυτες τις τελευταιες μερες ; Πως φτάσατε στην πολυπόθητη αυτη εισαγωγή του πανεπιστημιου ; Οι μέρες τρέχουν έχω αγχωθεί κυρίως σε μαθηματικά και Αεππ που είναι αρκετά σημαντικά μαθηματα για το τέλος .Ευχαριστω θερμα και εκ των προτέρων όσους ασχοληθούν με το νήμα αυτό (κουράγιο παιδιά ,παλέψτε το και θα νικήσουμε όλοι μαζί στο τέλος αυτον ψυχοφθόρο αγώνα !!)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,062 μηνύματα.
Καλώς όρισες φίλε Κωνσταντινε για αρχή.Οσον αφορά στο θέμα σου :
Πάρε ένα χαρτάκι και σημείωσε τι θα βγάλεις και μέχρι ποτε.Το πρόγραμμα να είναι ρεαλιστικό ώστε να τηρούνται οι προθεσμίες.Δωσε έμφαση στα κεφάλαια που σε δυσκόλεψαν.Μην προσπαθείς να φέρνεις στο μυαλό σου κάθε πληροφορία όλη την ώρα.Εαν έχεις δουλέψει σωστά και αρκετά όλα θα σου έρθουν εκείνη τη στιγμή.Για να νιώθεις ασφάλεια κάνε τυχαίες ερωτήσεις στον εαυτό σου του τύπου,ποιος είναι ο ορισμός της παραγωγου η του Ρυθμού μεταβολής;
Εάν είσαι σε θέση να απαντήσεις σημαίνει ότι έχεις κάνει καλή δουλειά.

Άγχος δεν χρειάζεται και το σημαντικότερο.Μερικες μέρες πριν δώσεις μην κάνεις επανάληψη πέφτοντας με τα μούτρα.Επεξεργασου απλά ασκήσεις και θεωρία στο μυαλό σου διαφορετικά θα κομπλαρεις.

Δύο σημαντικά πράγματα για εμένα :

α) Την ημέρα της εξέτασης γράφουμε αυτά που ξέρουμε στα σίγουρα πρώτα και εάν δούμε κάτι που δεν το ξέρουμε η μας κομπλαρεις πάμε στο επομενο.Δεν αφήνουμε κενό για κενό ακόμα και εάν γράψουμε μπούρδα δεν πειράζει την γράφουμε.

β) Προσοχή διότι και το άλλο άκρο είναι προβλημα.Δεν αφήνουμε "γρήγορα" ένα θέμα και άμα μας δυσκολεύει το επεξεργαζόμαστε δεν κοιταμε τον τοιχο .Δηλαδή ούτε την μια στιγμή δουλεύουμε στο θέμα γ που δεν μας βγαίνει και την άλλη στο θέμα δ που επίσης δεν μας βγαίνει γιατί θα φάμε όλη την ώρα έτσι.Σκεφτομαστε ένα εύλογο χρονικό διάστημα το πρόβλημα αρκετό ώστε να μας ερχόταν μια πιθανή λύση αλλά όχι μεγάλο ώστε να "κολλήσουμε" σε αυτό και να μην γράψουμε αλλά που ξερουμε η θα λύναμε πιο εύκολα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Κωνσταντίνος.Γ

Νεοφερμένος

Ο Κωνσταντίνος.Γ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7 μηνύματα.
Φίλε Νίκο ,ευχαριστώ που ανταποκρίθηκες , πολύ χρήσιμες συμβουλές και στοχευμένες , οι οποιες καθησυχάζουν ,θα πρέπει να τις ακολουθήσω .Σε ότι αφορά τα μαθηματικά οι μεθοδολογίες για επίλυση ασκήσεων που είναι κάμποσες πρέπει να τις μαθαίνει κάποιος ; Γιατί βλέπουμε ότι πολλές φορές αν θυμάσαι μεθοδολογίες σου βγαίνει και η άσκηση ή τουλάχιστον την «φέρνεις» λίγο πιο κοντά στην επίλυση της . Ναι αλλά έτσι πάλι καταλήγουμε στο να αποστηθίζουμε και όχι να βάζουμε την λογική μας και χάνεται η ουσία των μαθημάτων ή μήπως πρέπει να τις γνωρίζουμε και αποτελούν συνιστώσες για να τις επιλύουμε ασκήσεις ; Τι πιστεύεις , ευχαριστώ θερμά
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,062 μηνύματα.
Φίλε Νίκο ,ευχαριστώ που ανταποκρίθηκες , πολύ χρήσιμες συμβουλές και στοχευμένες , οι οποιες καθησυχάζουν ,θα πρέπει να τις ακολουθήσω .Σε ότι αφορά τα μαθηματικά οι μεθοδολογίες για επίλυση ασκήσεων που είναι κάμποσες πρέπει να τις μαθαίνει κάποιος ; Γιατί βλέπουμε ότι πολλές φορές αν θυμάσαι μεθοδολογίες σου βγαίνει και η άσκηση ή τουλάχιστον την «φέρνεις» λίγο πιο κοντά στην επίλυση της . Ναι αλλά έτσι πάλι καταλήγουμε στο να αποστηθίζουμε και όχι να βάζουμε την λογική μας και χάνεται η ουσία των μαθημάτων ή μήπως πρέπει να τις γνωρίζουμε και αποτελούν συνιστώσες για να τις επιλύουμε ασκήσεις ; Τι πιστεύεις , ευχαριστώ θερμά

Κωνσταντινε λεω ναι στις μεθοδολογιες με την προυποθεση οτι καταλαβαινεις τι ουσιαστικα λενε και γιατι λειτουργουν.
Εαν θες την γνωμη μου,καθε κεφαλαιο και ασκηση πρεπει να αναλυεται στο μυαλο σου σε απλα βηματα.Δηλαδη οταν σου δινουν ενα προβλημα και βλεπεις την λυση πρεπει να εισαι σε θεση να περιγραψεις πολυ καλα τα βηματα.Σε καθε βημα πρεπει να ξερεις να απαντησεις γιατι το εκανες.Αυτο θα σε βοηθησει πολυ και αργοτερα στο πανεπιστημιο καθως θα σου εχουν μεινει πραγματα.Ολα τα αλλα ειναι πραξεις και λεπτομερειες θα ξεχαστουν.Οσο πιο απλη η περιγραφη και ισχυρο το νοημα τοσο πιο πολυ σου μενει.

Οπως ειχε πει και ο αγαπητος Einstein,στον χρονο που εχεις να λυσεις ενα προβλημα πρωτα σκεψου το την περισσοτερη ωρα και στο τελος λυστο μεσα σε λιγα λεπτα.Αυτο σημαινει αντιληψου τι εχεις,τι ζητας,τι επιτρεπεται και γιατι και στο τελος εφαρμοσε μεθοδολογιες και αυτοματοποιησεις για την επιλυση του ζητηματος.Καποιες ασκησεις ειναι πιθανο να θελουν να παιξεις λιγο μαζι τους,ισως να βγαλεις μια περιεργη σχεση,δεν πειραζει κρατα την βαλτην στην ακρη και εαν δεν λυσει το προβλημα ποτε δεν ξερεις εαν θα χρειαστει η εαν θα σου δωσει αναλαμπη για να δοκιμασεις μια νεα λυση.

Επισης ειναι σημαντικο εκτος απο δουλευταρας και εξυπνος να εισαι και πονηρος.Το τελευταιο δεν ειναι απολυτως απαραιτητο αλλα στην ζουγκλα που επικρατει στις πανελληνιες ειναι ενα εφοδιο χρησιμο.Εαν εχεις κανει 300 πραξεις και εχεις βρει οτι το ζητουμενο εμβαδον ειναι ας πουμε ενα ολοκληρωμα απο α εως β της |f(x)-g(x)| και δεν μπορεις να βγαλεις πορισμα για το προσημο της h(x) = f(x)-g(x) αλλα ξερεις ολοφανερα οτι θα ειναι θετικο λογου χαρη,τοτε δεν θα κατσεις να φας χρονο να το αποδειξεις εαν φυσικα δεν εχεις αυτον τον χρονο.

Η οταν ας πουμε εχεις να κανεις διασπαση ενα κλασμα του τυπου 1/P(x) = A/P1(x) + B/P2(x) πονηρεψου και πες μηπως τα Α = Β = 1 η Α =-Β = 1 . Δοκιμασε και επαληθευσε.Κατι τετοια λιγα λεπτα πριν πει ο τυπος σταματηστε να γραφετε μπορουν να σου δωσουν μορια,ειναι σημαντικα.Αργοτερα δεν θα επηρεασουν την καριερα σου αφου ειναι απλα τρικ για το μη ρεαλιστικο περιβαλλον των πανελληνιων. Βεβαια εαν θες και βαθμους στο πανεπιστημιο και εκει τα εφαρμοζεις :P .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Κωνσταντίνος.Γ

Νεοφερμένος

Ο Κωνσταντίνος.Γ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7 μηνύματα.
Μάλιστα όποτε η πλήρης κατανόηση είναι το παν και μετά η εφαρμογή για να γινει πιο απλή η επίλυση του προβλήματος .Προφανως εάν δεν υπάρχει ο χρόνος και γνωρίζω κάτι σίγουρα θα πρέπει να το γράψω και είναι κάτι πολύ προφανές .Συμβουλες αρκετές χρήσιμες φίλε Νίκο ,θα προσπαθήσω να αναλύω περισσότερο αυτά που θα λέω /λύνω κ.ο.κ , οποιαδήποτε άλλη απάντηση /ερώτηση καλοδεχούμενη , ευχαριστώ θερμά
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Vold

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Vold αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,629 μηνύματα.
Προσωπικά θεωρώ ότι οι τελευταίες ημέρες πριν τις πανελλήνιες αλλά και οι ενδιάμεσες ελεύθερες πρέπει να είναι αφιερωμένες στην θεωρία.

Αν δεν το έχεις κάνει ήδη, γραψε κάπου όλα τα θεωρήματα, ορισμούς κλπ και κάπου αλλού ερωτήσεις που να τα αντιπροσωπευουν, όπως "Ποτέ μια συνάρτηση έχει αντιστροφη συνάρτηση".

Το ίδιο με το ΑΕΠΠ, π.χ "Ποιες είναι οι βασικές λειτουργίες με πίνακες".

Μετά διαβάζοντας τις ερωτήσεις προσπαθείς να τις απαντήσεις.

(Με το ΑΟΔΕ δεν έκανα αυτό ποτέ , παρά μόνο απευθείας το βιβλίο αλλά δε σε απασχολεί εσένα αυτό)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Κωνσταντίνος.Γ

Νεοφερμένος

Ο Κωνσταντίνος.Γ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7 μηνύματα.
Ευχαριστώ πολύ φίλε Νίκο για τις συμβουλές σου θα τις εκτιμήσω !!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Νίκος22

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Νίκος22 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 186 μηνύματα.
Λιγη υπομονη ακομα παιδες, τελειωνουμε!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nick890

Επιφανές μέλος

Ο Nick890 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών και μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 9,797 μηνύματα.
Παιδια ,εσεις πως διαβαζεται φυσικη γιατι εγω δεν μπορω να την κανω επανληψη(να λυσω προηγουμενες ασκησεις δηλαδη),νιοθω πως τα ξερω,λυνω ασκησεις στο σπιτι και τις βγαζω μεχρι το τελος ....Οταν ομως γραφω διαγωνισμα κατι παθαινω και δεν κανω απολυτος τιποτα....τι μπορει να συμβαινει???
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,062 μηνύματα.
Παιδια ,εσεις πως διαβαζεται φυσικη γιατι εγω δεν μπορω να την κανω επανληψη(να λυσω προηγουμενες ασκησεις δηλαδη),νιοθω πως τα ξερω,λυνω ασκησεις στο σπιτι και τις βγαζω μεχρι το τελος ....Οταν ομως γραφω διαγωνισμα κατι παθαινω και δεν κανω απολυτος τιποτα....τι μπορει να
συμβαινει???

Μην λυνεις τις ιδιες ρε συ,υπαρχουν επαναληπτικα τευχη του Μαθιουδακη και παναγιωτακοπουλου.Λυνε απο αυτα.
Οσο για το θεμα του αγχους.Δες το σαν καποιος να σε προκαλει να δει τι ξερεις και να θες να αποδειξεις οτι εχεις κανει κοπο.Θα μεταφερθει η προσοχη απο το αγχος να αποδωσεις στην θεληση να αποδειξεις οτι εχεις τις γνωσεις.Ελπιζω να σε βοηθησει
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nick890

Επιφανές μέλος

Ο Nick890 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών και μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 9,797 μηνύματα.
Μην λυνεις τις ιδιες ρε συ,υπαρχουν επαναληπτικα τευχη του Μαθιουδακη και παναγιωτακοπουλου.Λυνε απο αυτα.
Οσο για το θεμα του αγχους.Δες το σαν καποιος να σε προκαλει να δει τι ξερεις και να θες να αποδειξεις οτι εχεις κανει κοπο.Θα μεταφερθει η προσοχη απο το αγχος να αποδωσεις στην θεληση να αποδειξεις οτι εχεις τις γνωσεις.Ελπιζω να σε βοηθησει

Ευχαριστώ πολύ .....σοφά λόγια !!!!!!

Και ένα τελευταίο σε σχέση με το κινητό ,πιστεύεται ότι επηρεάζει το διάβασμα ;;;
Π.χ εγώ λέω στον εαυτό μου να μπω μετά της 10 το βράδυ . Λέτε να επηρεάζει και αυτό το λίγο που μπαινω ;;;Να το κλείσω τελείως μέχρι να τελειώσουν οι πανελλαδικές από τώρα ;;;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cha0s

Περιβόητο μέλος

Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,382 μηνύματα.
Και ένα τελευταίο σε σχέση με το κινητό ,πιστεύεται ότι επηρεάζει το διάβασμα ;;;
Π.χ εγώ λέω στον εαυτό μου να μπω μετά της 10 το βράδυ . Λέτε να επηρεάζει και αυτό το λίγο που μπαινω ;;;Να το κλείσω τελείως μέχρι να τελειώσουν οι πανελλαδικές από τώρα ;;;

Να κλείσεις το κινητό σου μέχρι να τελειώσουν οι εξετάσεις; Για ποιο λόγο; Δε μπορείς να ελέγχεις τα όριά σου; Εγω τα βράδια οταν τελείωνα το διάβασμα έμπαινα στο facebook ή θα έβλεπα κανενα επεισόδιο απο ξενη σειρα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 5 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top