×
Επεξεργασία Προφίλ Επεξεργασία Avatar Επεξεργασία Υπογραφής Επεξεργασία Επιλογών E-mail και Κωδικός Ρυθμίσεις Ειδοποιήσεων
×
Αποσύνδεση Οι Συνδρομές μου Το Προφίλ μου Τα Posts μου Τα Threads μου Λίστα Επαφών Αντιδράσεις σε Posts μου Παραθέσεις των Posts μου Αναφορές σε Εμένα Ενέργειες Συντονιστών Αόρατος Χρήστης
Αναζήτηση στο iSchool!
Τι;
Πως;
Ταξινόμηση
Που;
Σε συγκεκριμένη κατηγορία;
Ποιος;
Αποτελέσματα Αναζήτησης
Συμπληρώστε τουλάχιστον το πεδίο Τι;

Το iSchool είναι η μεγαλύτερη μαθητική διαδικτυακή κοινότητα με 68,333 εγγεγραμμένα μέλη και 2,452,974 μηνύματα σε 77,693 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το iSchool άλλα 138 άτομα.

Καλώς ήρθατε στο iSchool!

Εγγραφή Βοήθεια

Τι είδους μάθημα γίνεται στη Γ' Λυκείου;

Dias

Διδακτορικός

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 26 ετών και Διδακτορικός . Έχει γράψει 7,472 μηνύματα.

O Dias έγραψε: στις 00:31, 21-01-14:

#61
Αρχική Δημοσίευση από Fast
Όποιος νομίζει ότι το μάθημα που θα κάνει στο σχολείο θα συμπληρώσει σε αξιοσημείωτο βαθμό το φροντιστήριο είναι γελασμένος. Ωραίες οι γλυκανάλατες απόψεις του στυλ"χρειάζονται και τα 2", ή ακόμα χειρότερα, "το φροντιστήριο συμπληρώνει το σχολείο", αλλά είναι γελοίες. Γενικότερα, επειδή μερικοί από σας δεν έχετε περάσει την τρέλα τον πανελληνίων, μη νομίζετε ότι τα ξέρετε όλα και καλό είναι ένας να είναι προετοιμασμένος για τα χειρότερα.
Επειδή την έχω περάσει την τρελα των πανελληνίων πριν 3 χρόνια και νομίζω ότι τώρα βλέπω τα πράγματα πιο νηφάλια, καταλήγω στο ότι αν οι μαθητές αφήναμε το σχολείο να λειτουργήσει σωστά και εκτιμούσαμε τη δουλειά των καθηγητών μας, θα χρειαζόμασταν πολύ λιγότερες ώρες φροντιστήριο. Επίσης, αν στο σχολείο δεν χάνονταν για ηλίθιους λόγους τόσο πολλές ώρες, ίσως να μην χρειαζόμασταν και καθόλου. Μας έχουν όμως κάνει πλύση εγκεφάλου ότι το φροντιστήριο είναι απαραίτητο και το σχολείο περιττό, οπότε τρώμε στη μάπα τα πακέτα των φροντιστηρίων των τόσο πολλών ωρών, σπαταλώντας άδικα χρόνο, χρήμα και ενέργεια.


4
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Gate4 (Ηägring)

Τιμώμενο Μέλος

H Ηägring αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 24 ετών και μας γράφει απο Ισπανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 11,096 μηνύματα.

H Gate4 Θα τα παρατήσω όλα και θα γίνω βαμπίρ.~ έγραψε: στις 00:34, 21-01-14:

#62
Έλα ρε Δία να το παραδεχτούμε όμως οι περισσότεροι καθηγητές είναι για μπάτσες στα σχολεία. Εγώ ήθελα πχ να σταματήσω στο φροντ τη χημεία γιατί σαν μάθημα είναι απλό αλλά είχα τραγικό καθηγητή και δεν μπορούσα. Και γενικά δεν είναι μόνο η περίπτωσή μου όλοι όσοι ξέρω σχεδόν στα ίδια είναι..
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Dias

Διδακτορικός

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 26 ετών και Διδακτορικός . Έχει γράψει 7,472 μηνύματα.

O Dias έγραψε: στις 23:19, 22-01-14:

#63
Αρχική Δημοσίευση από Gate4
Έλα ρε Δία να το παραδεχτούμε όμως οι περισσότεροι καθηγητές είναι για μπάτσες στα σχολεία.
Ναι, με αυτήν ακριβώς τη νοοτροπία παμε στο λύκειο, ενώ στα φροντιστήρια πιστεύουμε ότι είναι όλοι θεοί. Έτσι είτε κάποιος καθηγητής είναι καλός είτε όχι, τον έχουμε εκ των προτέρων εντελώς φτυσμένο. Οπότε ο κακός γίνεται χειρότερος ενώ και ο πιο καλός βαριέται, μας γράφει και αυτός εκεί που ξέρουμε και ο φαύλος κύκλος συνεχίζεται.


Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Gate4 (Ηägring)

Τιμώμενο Μέλος

H Ηägring αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 24 ετών και μας γράφει απο Ισπανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 11,096 μηνύματα.

H Gate4 Θα τα παρατήσω όλα και θα γίνω βαμπίρ.~ έγραψε: στις 23:25, 22-01-14:

#64
Αρχική Δημοσίευση από Dias
Ναι, με αυτήν ακριβώς τη νοοτροπία παμε στο λύκειο, ενώ στα φροντιστήρια πιστεύουμε ότι είναι όλοι θεοί. Έτσι είτε κάποιος καθηγητής είναι καλός είτε όχι, τον έχουμε εκ των προτέρων εντελώς φτυσμένο. Οπότε ο κακός γίνεται χειρότερος ενώ και ο πιο καλός βαριέται, μας γράφει και αυτός εκεί που ξέρουμε και ο φαύλος κύκλος συνεχίζεται.


Δε νομίζω ότι ισχύει για όλους αυτό. Αν ο καθηγητής είναι γαμάτος που στο σχολείο μου τουλάχιστον είχαμε και τέτοιους μια χαρά μάθημα γινόταν και με τα περισσότερα παιδιά να πηγαίνουν φροντιστήριο. Αλλά πολλοί απλά βαριούνται και απλά κάνει μπαμ.
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Inna De (Τζιτζι)

Φοιτητής

H Τζιτζι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής (ΑΕΙ/Αθήνα) και μας γράφει απο Παλούκια (Αττική). Έχει γράψει 51 μηνύματα.

H Inna De έγραψε: στις 00:58, 15-02-14:

#65
Ειναι απλο...στν γ λυκειου ΔΕΝ γινεται μαθημα(στ σχολειο μου τουλαχιστον δεν γινοταν):-P
2
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

aladdin

Περιβόητο Μέλος

Ο aladdin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 39 ετών . Έχει γράψει 906 μηνύματα.

O aladdin έγραψε: στις 03:57, 15-02-14:

#66
Γιατι μήπως γίνεται στις αλλες τάξεις??? Τελικά οι καλύτεροι είναι οι γυμναστες, η ολη παιδαγωγική τους βασίζεται στη φράση πάρτε μπάλες και παίχτε!
2
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Dias

Διδακτορικός

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 26 ετών και Διδακτορικός . Έχει γράψει 7,472 μηνύματα.

O Dias έγραψε: στις 11:54, 15-02-14:

#67
Αρχική Δημοσίευση από Iwanna Bou
Ειναι απλο...στν γ λυκειου ΔΕΝ γινεται μαθημα(στ σχολειο μου τουλαχιστον δεν γινοταν):-P
Αρχική Δημοσίευση από aladdin
Γιατι μήπως γίνεται στις αλλες τάξεις??? Τελικά οι καλύτεροι είναι οι γυμναστες, η ολη παιδαγωγική τους βασίζεται στη φράση πάρτε μπάλες και παίχτε!
Αυτό δεν θέλουν όλοι; Αυτή δεν είναι η αντίληψη της κοινωνίας για το σχολείο; Μαθητές και γονείς έχουν απόλυτα πεισθεί ότι το φροντιστήριο είναι ο θεός και το σχολείο μια αναγκαστική τυπική γραφειοκρατική διαδικασία. Όπως όλοι θέλουν το γυμναστή απλά να δίνει μπάλες, έτσι θέλουν και τους άλλους καθηγητές να αφήνουν τους μαθητές μέσα στην τάξη να κοιμούνται, να ακούν μουσική, να μιλάνε και να λύνουν ασκήσεις για το φροντιστήριο. Τι λένε όλοι όταν ένας καθηγητής προσπαθεί να κάνει σωστά τη δουλειά του; "Τι θέλει να παραστήσει ο μαλάκας;". Υπάρχουν και γονείς που παραπονιούνται στο διευθυντή "Γιατί τα πιέζει αυτός τα καημένα τα παιδιά; Διαβάζουν για το φροντιστήριο, όχι να διαβάζουν και για το σχολείο!". Έτσι κάποια στιγμή και ο ευσυνείδητος καθηγητής θα πει "Να πάνε να πνιγούνε τα κωλόπαιδα" και ο φαύλος κύκλος θα διευρυνθεί. Για την κοινωνία λοιπόν το σχολείο, κατά 100% στη Γ λυκείου και σε κάπως μικρότερο ποσοστό στη Β, έχει σαν ρόλο του μόνον τα εξής: α) Να μην κάνει σωστό μάθημα, β) Να είναι οι μαθητές στην τάξη ελεύθεροι να κάνουν ότι θέλουν, γ) Να μπαίνουν υποχρεωτικά σε όλους πολύ μεγάλοι βαθμοί, δ) Να χάνονται για ηλίθιους λόγους όσο το δυνατόν περισσότερες ώρες, ε) Να χαρίζονται απουσίες, στ) Να διοργανώνει το σχολείο, σαν καλό τουριστικό γραφείο, εκδρομές στις οποίες οι μαθητές να ξεσαλώνουν και να μεθάνε στα σκυλάδικα. Ας αφήσουμε λοιπόν όλοι τις υποκρισίες και τα τάχα παράπονα από τους καθηγητές. Για την κατάσταση που επικρατεί στα σχολεία, είμαστε και εμείς σε πολύ μεγάλο βαθμό υπέυθυνοι. Αν θέλαμε πολλά θα είχαν διορθωθεί, αλλά βολευόμαστε. Ακόμα και τον "κακό" καθηγητή που έχουμε σαν πρόχειρη δικαιολογία, μπορούμε είτε να τον βελτιώσουμε είτε να τον διώξουμε, αυτός όμως βάζει βαθμάρες άρα τον αγαπάμε. Αν εμείς, μαθητές - γονείς - κοινωνία, το θέλαμε, το σχολείο θα λειτουργούσε πολύ πιο σωστά και δεν θα χρειαζόταν τόσες πολλές ώρες φροντιστήριο. Ας σκεφτούμε λοιπόν μήπως φταίμε κι εμείς και ας μην τα ρίχνουμε όλα στους καθηγητές και στο απρόσωπο σύστημα.


4
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Jonas

Δραστήριο Μέλος

Ο Jonas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 23 ετών . Έχει γράψει 349 μηνύματα.

O Jonas έγραψε: στις 12:23, 15-02-14:

#68
Άλλοι καθηγητές θέλουν και μπορούν, άλλοι θέλουν αλλά δεν μπορούν, άλλοι δεν μπορούν και τέλος. Το θέμα παραμένει αν θες εσύ να διαβάσεις. Άμα είσαι αποφασισμένος, διαβάζεις και με βοηθήματα, κατεβάζεις κι από ίντερνετ και παράλληλα ζητάς έξτρα δουλειά από όποιον καθηγητή θέλει να ασχοληθεί. Τόσο απλά. Άμα τώρα για να πειστούμε να διαβάσουμε, π.χ. φυσική θέλουμε να έχουμε τον Lewin απέναντι, εντάξει, την κάτσαμε.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Νίκοs

Εκκολαπτόμενο Μέλος

Ο Νίκοs αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 18 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 104 μηνύματα.

O Νίκοs έγραψε: στις 00:58, 10-07-17:

#69
Πιστεύω είναι μία παραπάνω ευκαιρία να προσέχουμε και στο μάθημα του σχολείου στην γ' λυκείου (αν γίνεται μάθημα..). Έχουμε την δυνατότητα να ξανακάνουνε επανάληψη την ύλη από την αρχή, να την ξαναφρεσκάρουμε. Επιπλέον μπορεί να μας δημιουργηθούν απορίες που δεν τις είχαμε στο φροντηστήριο. Βέβαια αν ο καθηγητής είναι τραγικός μπορεί να μας προκαλέσει πρόβλημα και να μας μπερδέψει..
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

justarandomgirl

Νεοφερμένος

H justarandomgirl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 56 μηνύματα.

H justarandomgirl έγραψε: στις 15:12, 18-07-17:

#70
Αχ! Πονεμένο θέμα! Οι μαθητές ρίχνουν ευθύνες στους καθηγητές και αντίστροφα. Έλα όμως που δεν είναι έτσι... (τις περισσότερες φορές τουλάχιστον). Ως μαθήτρια είχα πέσει σε περιπτωσάρες! Ξέρετε τι είναι να θέλουν οι μαθητές να εκμεταλλευτούν στο έπακρο τις γνώσεις του καθηγητή και τούτος να είναι στην κοσμάρα του;

Έτυχα περίπτωση καθηγητή τον οποίο τον είχα στη δευτέρα και δυστυχώς και στη τρίτη τάξη του Λυκείου. Ήταν ο αγαπημένος τω παιδιών, χωρίς υπερβολές. Και με το που ξεκινά η σχολική χρονιά, η χρονιά των πανελληνίων βλέπουμε έναν άλλο άνθρωπο! Πάθαμε όλοι μας σοκ! Ειλικρινά, στην αρχή δεν του πηγαίναμε κόντρα ή τίποτα άλλο γιατί θεωρήσαμε ότι θα του συνέβη κάτι κακό στη προσωπική του ζωή και είπαμε να του δώσουμε χρόνο να επανέλθει.
Ώσπου περνούσαν οι μέρες και έφτασαν Χριστούγεννα. Εκεί του μιλήσαμε (πολύ νωρίς το θυμηθήκατε θα μου πείτε)... Η απάντηση ήταν : << Όσο καιρό ήταν το παιδί μου μαθητής, έκανα τη δουλειά μου ως εκπαιδευτικός, όπως θα ήθελα να τη κάνουν και οι καθηγητές του παιδιού μου. Εφόσον πέρασε εκεί που ήθελε και ξεμπέρδεψε από εδώ, δεν μου καίγεται πλέον καρφί για τη παιδεία.>>
Ακόμα, την ίδια χρονιά η πλειοψηφία των καθηγητών έμπαινε στη τάξη, μιλούσαμε περί ανέμων και υδάτων και το τελευταίο τέταρτο μας έβαζε ασκήσεις, οι οποίες, περιττό να σας πω ότι, δε λύνονταν (μιλάμε για ασκήσεις επιπέδου διαγωνισμών!) και μόλις χτυπούσε το κουδούνι ακούγαμε: <<Καλά αυτά δε τα κάνατε στο φροντιστήριο;>> Αυτό έχει ως αποτέλεσμα όχι μόνο να πάψουμε να ενδιαφερόμαστε για το μάθημα, αλλά πολλές φορές μας έκοβε και τα φτερά. Εμένα προσωπικά δεν ήταν λίγες οι φορές που καθηγητές με έκαναν να νιώσω ότι πηγαίνω "ξιπόλυτη στα αγκάθια".

Από την άλλη, φυσικά και υπήρχαν καθηγητές επιπέδου που πιστέψτε με, ακόμη και οι μαθητές που ούτε καν θα έδιναν πανελλήνιες, έτρεφαν ενδιαφέρον για το μάθημά τους.
Δε λέω ότι δεν υπήρχαν και "φάουλ" από τη μεριά των μαθητών, αλλά αν είναι χαλαρός ο καθηγητής, λογικό δεν είναι να ακολουθήσουν και οι μαθητές με αυτή τη νοοτροπία;

Κύριοι καθηγητές, αν βλέπετε αυτό το μήνυμα, σας διαβεβαιώ ότι οι μαθητές ή τουλάχιστον οι μαθητές που ενδιαφέρονται να μάθουν, ξεκινούν τη σχολική χρονιά με μια απίστευτη φόρα, με ενδιαφέρον και χαρά γιατί πλέον αντιλαμβάνονται ότι κάνουν κάτι για τον εαυτό τους και για το μέλλον τους, για να έρθουν ένα βήμα πιο κοντά στα όνειρά τους! Μα, νομίζω ότι και οι ίδιοι σας το βλέπετε αυτό κάθε χρόνο στα μάτια των παιδιών
Θυμηθείτε γιατί ακολουθήσατε αυτό το επάγγελμα και όσο μπορείτε βοηθήστε τα! Στο κάτω κάτω, δείξτε τους ότι αξίζει να παρακολουθούν το μάθημά σας και ότι έτσι θα αποκομίσουν πολλά! Μπορεί να μην το παραδεχόμαστε, αλλά παίζετε μεγάλο ρόλο στην προσπάθειά των παιδιών! Σιγουρευτείτε ότι είστε στη σωστή μεριά
3
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Volkswagen Fan (Mein name ist fotis.)

Φοιτητής

Ο Mein name ist fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 19 ετών , Φοιτητής του τμήματος Οικονομικών Επιστημών Παν. Πατρών (Πάτρα) και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,854 μηνύματα.

O Volkswagen Fan έγραψε: στις 15:20, 18-07-17:

#71
Όχι στην Γ λυκειου η κατάσταση είναι κάπως έτσι:Πω είπε ο μαθητής μια φορά μάθημα πολύ καλός πάρε ένα 18 στο τετράμηνο η καπως έτσι ναι τα παιδιά δίνουν πανελλήνιες πάρτε 18-20 για πλάκα.Και βλέπω φέτος στο σχολείο μου η περσινή Γ λυκειου να έχει 20 αριστούχους από τους 7 που είχε στην Δευτέρα λυκειου και 10 στην Α λυκειου.Και το αποτέλεσμα πιο ήταν 4 άτομα από τα 52 γράψαμε πάνω από την βάση στα μαθηματικά στις πανελλήνιες ενώ στο σχολείο και οι 52 είχαν πάνω από 12,ακόμα και ο σημαιοφόρος μας που έβγαζε 20 στην Α και Β λυκειου και 19.8/10 φέτος να γράψει 12.4 στα μαθηματικά ενώ είχε 20.Μετα μην κλαίμε που μας κακοφαίνεται.
Στο γυμνάσιο πολύ δυσκολότερα έμπαιναν οι βαθμοί παρά στην Γ λυκειου.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Νίκοs

Εκκολαπτόμενο Μέλος

Ο Νίκοs αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 18 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 104 μηνύματα.

O Νίκοs έγραψε: στις 15:42, 18-07-17:

#72
Στο γυμνάσιο πολύ δυσκολότερα έμπαιναν οι βαθμοί παρά στην Γ λυκειου.
Καλά και 'συ τώρα μην συγκρίνεις γυμνάσιο-γ λυκείου καθώς η δυσκολία και το περιβάλλον είναι άκρως διαφορετικό..
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Volkswagen Fan (Mein name ist fotis.)

Φοιτητής

Ο Mein name ist fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 19 ετών , Φοιτητής του τμήματος Οικονομικών Επιστημών Παν. Πατρών (Πάτρα) και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,854 μηνύματα.

O Volkswagen Fan έγραψε: στις 15:47, 18-07-17:

#73
Φίλε κου σου λέω ότι στην Γ λυκειου οι βαθμοί μπαίνουν για πλάκα.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Unseen skygge

Διάσημο Μέλος

Ο Unseen skygge αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 640 μηνύματα.

O Unseen skygge έγραψε: στις 16:30, 18-07-17:

#74
Φώτη ειλικρινά δεν καταλαβαίνω γιατί προβληματίζεται με αυτό που συμβαίνει στους βαθμούς της γ Λυκείου. Γίνεται για να παίρνουν όλοι οι μαθητές απολυτηριο με μεγάλο βαθμο και ούτως ή άλλως όπως είπες στις πανελλήνιες θα φανεί τι αξίζει ο καθένας.Νικο αν αυτό που είπες το πιστεύεις τότε φίλε είσαι εντελώς εκτός πραγματικότητας. Δηλαδή στην σχολή λόγω δυσκολίας και διαφορετικου περιβαλλοντος θα περνάμε τα μαθήματα με 10αρια; justarandomgirl θα συμφωνήσω στο σύνολο Αλλά θα διαφωνήσω στις λεπτομέρειες. Προσωπικά είμαι μαθητής που ασχολείται με διαγωνισμούς σε ένα συγκεκριμένο μαθημα και σε διαβεβαιώ ότι καμία σχέση δεν έχουν οι δύσκολες ασκήσεις με τις ασκήσεις διαγωνισμών και είμαι σίγουρος ότι οι καθηγητές σου δεν σου έβαζαν διαφημιστικές ασκησεις. Χωρίς να θέλω να φανώ επιθετικός αν κάποιος τολμήσει να ασχοληθεί με διαγωνισμούς θα καταλάβει την διαφορά μεταξύ των δύσκολων ασκήσεων και των διαγωνιστικων ασκήσεων. (Μπορεί να φαίνομαι υπερβολικός Αλλά νιώθω ότι με έθιξε κατά κάποιο τρόπο αυτή η φραση αν και καταλαβαίνω πως δεν αναφέρθηκε για αυτό το λογο). Επίσης το θυμηθείτε γιατί ακολουθήσατε αυτό το επάγγελμα είναι άκυρο από άποψης ότι:
Ι)Πολλοί της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης την ακολούθησαν γιατί ήταν σχετικά χαμηλά τα παιδαγωγικά
ΙΙ) Πίσω από πολλούς φυσικούς χημικούς και μαθηματικούς κρύβονται ανεκπλήρωτα όνειρα για μεγάλη καριέρα που δεν κατάφεραν πότε.
Γενικά γύρω στο 50% των εκπαιδευτικών κάνει αυτό που αγαπάει ενώ οι περισσότεροι ήθελαν κάτι άλλο.Τωρα για τον καθηγητή που έφερες παράδειγμα απορώ που δεν το αναφέρατε στην διεύθυνση. Δεν είναι τρόπος αυτός. Αλλά η αλήθεια είναι πως και οι περισσότεροι μαθητές στην γ λυκείου Αλλά και στην β Λυκείου βάζοντας και τον εαυτό μου μέσα απαξιουν την εκπαιδευτική διαδικασία στο σχολείο
1
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Volkswagen Fan (Mein name ist fotis.)

Φοιτητής

Ο Mein name ist fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 19 ετών , Φοιτητής του τμήματος Οικονομικών Επιστημών Παν. Πατρών (Πάτρα) και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,854 μηνύματα.

O Volkswagen Fan έγραψε: στις 16:35, 18-07-17:

#75
Συμφωνώ μια χαρά τα λες.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

justarandomgirl

Νεοφερμένος

H justarandomgirl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 56 μηνύματα.

H justarandomgirl έγραψε: στις 16:42, 18-07-17:

#76
Παιδιά, ξέρετε τι γίνεται; Αυτό το θέμα από όποια μεριά και αν το πάρεις, έχουν δίκιο και οι εκπαιδευτικοι και οι μαθητές.
Για να βρεθεί λύση πρέπει να ψαξεις το θέμα βαθιά και να πας πολυυυ πίσω, γιατί το προβλημα αυτό έχει τις ρίζες του από παλιά...
Υπάρχουν τοσα παρακλάδια του προβλήματος που θα διαφωνούμε συνεχώς...
Η λύση δε θα ερθει εννοείται ως μάννα εξ ουρανού, αλλά έπειτα απο συνεννόηση των αρμοδίων αρχών, των εκπαιδευτικών και των μαθητών. Αλλά τώρα κατα ποσο κάτι τέτοιο είναι εφικτό, θα φανει στο χειροκρότημα.
Αυτά απο εμένα
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Χρήστες

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα.
     
  • (View-All Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 30 μέρες:
    Athena apo

Βρείτε παρόμοια