×
Επεξεργασία Προφίλ Επεξεργασία Avatar Επεξεργασία Υπογραφής Επεξεργασία Επιλογών E-mail και Κωδικός Ρυθμίσεις Ειδοποιήσεων
×
Αποσύνδεση Οι Συνδρομές μου Το Προφίλ μου Τα Posts μου Τα Threads μου Λίστα Επαφών Αντιδράσεις σε Posts μου Παραθέσεις των Posts μου Αναφορές σε Εμένα Ενέργειες Συντονιστών Αόρατος Χρήστης

Το iSchool είναι η μεγαλύτερη μαθητική διαδικτυακή κοινότητα με 68,363 εγγεγραμμένα μέλη και 2,454,447 μηνύματα σε 77,771 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το iSchool άλλα 498 άτομα.

Καλώς ήρθατε στο iSchool!

Εγγραφή Βοήθεια

Πόσο δύσκολο είναι να είσαι Καθηγητής;

Deutsch... Lover (Everl)

Φοιτητής

H Everl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής του τμήματος Γερμανικής Γλώσσας & Φιλολογίας (ΑΕΙ/Αθήνα) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6,221 μηνύματα.

H Deutsch... Lover Lebenslust. έγραψε: στις 18:47, 17-06-15:

#161
Αρχική Δημοσίευση από Andypro
Η πραγματικότητα είναι όμως.

Άμα ένας καθηγητής δεν τελειώσει την ύλη δε θα έχει αντίκτυπα. Επίσης άμα αργεί στη δουλειά του ούτε τότε θα έχει αντίκτυπα.

Τι να πω για τους θεολόγους; Ότι έχουν από τα πιο άχρηστα και βλακώδη επαγγέλματα, ειδικά για τη διδασκαλία τους σε σχολεία;

Ε Ωραία ένας καλλιτεχνικός προσέχει το παιδί του! Μπράβο του ! Οι υπόλοιποι; Τι κάνουν;

Ψυχρότητα είναι η μανιώδης αφοσίωση στο μάθημα, δηλαδή το εντελώς αντίθετο από την υπόκυψη (ή όπως το λένε) σε εντελώς άσχετες συζητήσεις.

Αυτό που θέλω είναι οι καθηγητές να 1) καταλάβουν ότι η δουλειά που κάνουν είναι σοβαρή κι έχουν μεγάλη ευθύνη 2) να μην φτάνουν στα άκρα της ψυχρότητας και της υπόκυψης σε εντελώς άσχετες συζητήσεις 3) να διδάσκουν το μάθημα που είναι σίγουροι ότι μπορούν (έχω ξαναγράψει για αυτό) [...]

Δεν είναι και το όνειρό μου να γίνω καθηγητής. Έχω 0 ικανότητα στη μετάδοση γνώσεων και το μόνο που θα μου κάνει αυτή η δουλειά είναι να παίρνω ηρεμιστικά & αντι-πονοκεφαλικά

Αρχικά, το μάθημα των θρησκευτικών μπορεί να σε βοηθήσει να αποφασίσεις αν θέλεις να πιστέψεις ή όχι. Στο γυμνάσιο, η θεολόγος μας ήταν αντικειμενική και δεν ανάγκαζε κανέναν να πιστέψει. Κανένα μάθημα δεν είναι άχρηστο όπως λες. Γούστα είναι αυτά. Και όταν σε περιορίζει μια ύλη που πρέπει να βγάλεις για να γράψουν τα παιδιά στο τέλος δυστυχώς δεν μπορούν να κάνουν και τίποτα οι θεολόγοι. Αν ήταν αλλιώς το μάθημά τους ( πιο γενικό εννοώ) θα το έκαναν αλλιώς όπως και όλες οι άλλες ειδικότητες.

Ή μόνο εγώ έπεσα σε μουσικούς και καλλιτεχνικών καλούς ή εσύ λες βλακειούλες. Πέρα από την πλάκα, μερικοί δεν μας έκαναν πολλά πολλά, αλλά ποτέ δεν καθόμασταν να συζητάμε για τελείως άσχετα θέματα και φυσικά ερχόταν όλες τις φορές που είχαμε και είχαμε και πρώτες ώρες.

Πως να είναι σίγουροι στα 18 ότι έχουν διαλέξει το κατάλληλο επάγγελμα; αλλάζει ο άνθρωπος.

Καλά κάνεις και δεν θέλεις να γίνεις καθηγητής. Το συμπέρανα από την τελευταία υπογραμμισμένη πρόταση. Αφού όπως λες θα σου προσέφερε μόνο πονοκέφαλο φαντάσου τι προσφέρεις και εσύ στους δικούς σου καθηγητές συν πρόσεχε ότι το επάγγελμα του δασκάλου/καθηγητή ανεξάρτητα από την ειδικότητα είναι από τα ΔΥΣΚΟΛΟΤΕΡΑ. Και σίγουρα προσφέρει πιο πολλά από πονοκέφαλο και ψυχοφάρμακα.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Italian dream... (Βιβή)

Φοιτητής

H Βιβή αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής του τμήματος Φυσικής (ΑΠΘ/Θεσσαλονίκη) . Έχει γράψει 1,660 μηνύματα.

H Italian dream... μέρες παράξενες, θαυμάσιες μέρες... έγραψε: στις 19:14, 17-06-15:

#162
Αρχική Δημοσίευση από Andypro
+ Λείπουν συχνά από τα σχολεία
+ Δεν ξέρουν, αρκετοί, να κάνουν καλά τη δουλειά τους
+ Δεν ξέρουν, αρκετοί, τα όρια της χαλαρότητας αλλά και της ψυχρότητας
+ Δεν καλοσκέφτονται τα θέματα των διαγωνισμάτων
+ Υποκύπτουν ή σε αβίωτη ψυχρότητα ή σε άσχετες συζητήσεις
+ Αράζουν στο σπίτι τους αν έχουν μετά την πρώτη ώρα, ενώ εμείς σα χαζοί πάμε από τις 8:00 στο σχολείο (ασχολίαστοι οι μουσικοί/καλλιτεχνικοί οι οποίοι έχουν συνέχεια τελευταίες ώρες )
+ Καταστρέφουν την ομορφιά του κάθε μαθήματος
+ Δεν μπορούν να επιβάλλουν μια τάξη (ειδικοί σε αυτό είναι οι μουσικοί/τεχνολόγοι/καλλιτεχνικοί)

[...]

#1 Εννοούνται οι εξαιρέσεις

#2 Άμα στο σχολείο σας έχετε Μουσική/Καλ/ικά πρώτη ώρα να μου το γράψετε.
Επειδή είσαι ακόμα αρκετά μικρός -και φαίνεται, από την αφέλεια και την κριτικη διαθεση με την οποία αντιμετωπίζεις τα πράγματα- καλύτερα να μην το πιάνεις ακόμα αυτό το θεμα. Έχεις πολλά να δεις ακόμα στη σχολική σου ζωή αλλά και πιο μετά, τώρα απλά γενικεύεις τις εμπειρίες σου από μία χρονιά.
Θα διαβάζεις αυτό που έγραψες σε λίγα χρόνια και θα ψάχνεις τρόπο να το κατεβάσεις απο το φόρουμ.
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

nikos kaladas

Αποκλεισμένος χρήστης

Ο nikos kaladas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 215 μηνύματα.

O nikos kaladas έγραψε: στις 19:15, 17-06-15:

#163
δυσκολο να εισαι αν κρινει κανεις απο τα μεγαλα λαμογια που υπαρχουν σε πολλα πανεπιστημια.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Italian dream... (Βιβή)

Φοιτητής

H Βιβή αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής του τμήματος Φυσικής (ΑΠΘ/Θεσσαλονίκη) . Έχει γράψει 1,660 μηνύματα.

H Italian dream... μέρες παράξενες, θαυμάσιες μέρες... έγραψε: στις 19:19, 17-06-15:

#164
Αρχική Δημοσίευση από Vold
Θα ήταν ιδανικά αν οι καθηγητές ασχολιόντουσαν με την επιστήμη τους και σε προσωπικό επίπεδο πέραν της δουλειάς τους.
Δυστυχώς όμως, αυτό δεν συμβαίνει σε καμιά περίπτωση στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Σίγουρα υπάρχουν εξαιρέσεις αλλά δεν είναι τίποτα παραπάνω από .... εξαιρέσεις.

Οι βολεμένοι καθηγητές των σχολείων(ιδιωτικών και μη) & φροντιστηρίων, ασχολούνται μόνο με το να διδάσκουν τα ίδια και τα ίδια κάθε χρόνο και που και που να κάνουν και καμιά πλύση εγκεφάλου, μπας και βγάλουν περισσότερα.

Θα διδάξουν με τις γνώσεις που έχεις πάνω σε αυτά που ενδιαφέρουν τον μαθητή, όχι με βάση όσα ξέρουν. Αυτά είναι περιττά, και για τους δυο.

Οπότε, αυτό είναι που ξεχωρίζει τον καλό επιστήμονα , από τον τυπικά/θεωρητικά επιστήμονα ή αλλιώς καθηγητή.
Αν έχεις προσπαθησει να διδάξεις έστω και μία φορά στη ζωή σου, θα ξέρεις σίγουρα ότι για να διδάξεις κάτι (πχ ένα θεώρημα) θα πρέπει να το έχεις κατανοήσει σε βάθος, αλλιώς δεν διδάσκεται, απλά. Είναι παιδαγωγικός νόμος. Εγώ τώρα, ως μαθήτρια, όσο κι αν έχω κατανοήσει αυτό που μου εξηγεις, όσο καλά και να μπορώ να το εξηγήσω κι εγώ, ΔΕΝ θα μπορέσω να το διδάξω σε κάποιον.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Vold (Νίκος)

Φοιτητής

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 23 ετών , Φοιτητής του τμήματος Επιστήμης Υπολογιστών (ΑΕΙ/Ηράκλειο) και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,510 μηνύματα.

O Vold έγραψε: στις 20:24, 17-06-15:

#165
Αρχική Δημοσίευση από Chris1993
και ΝΑΙ ... υπάρχουν πάρα πολλοί που σκάνε και θέλουν να είναι υπεύθυνοι ως προς τα παιδιά που έχουν στα θρανία.
Με ορθή χρήση της Ελληνική γλώσσας, αυτό ερμηνεύεται ως << υπάρχουν κυρίως αδιάφοροι(και όλα τα διακοσμητικά επίθετα) καθηγητές μέσα στους οποίους υπάρχουν μερικοί που ξεχωρίζουν από την μάζα >> Σωστά ; Κι εγώ αυτό είπα.

Αρχική Δημοσίευση από Chris1993
Αν δεν είναι αυτά που λες γενικεύσεις, τότε τι είναι;
"Όπως και οι καθηγητές στο πανεπιστήμιο, το ίδιο κάνουν"

Δεν θα ήταν γενίκευση, αν έστω έλεγες η συντριπτική πλειοψηφία η οι περισσότεροι.
Τώρα δεν αφήνεις ούτε την χροιά της εξαίρεσης.
Ίσως να έπρεπε να πω << Ακόμη και καθηγητές ..... >> αλλά είναι λογικό να υπάρχουν εξαιρέσεις.
Το διαδίκτυο μας προσφέρει τα πάντα.
Με ένα γρήγορο google-άρισμα, ο καθηγητής έχει άπειρες ασκήσεις να διαλέξει, ακόμη κι έτοιμα διαγωνίσματα. Ή ακόμη χειρότερα, έτοιμα διαγωνίσματα από προηγούμενες χρονιές.

Αρχική Δημοσίευση από Italian dream...
Αν έχεις προσπαθησει να διδάξεις έστω και μία φορά στη ζωή σου, θα ξέρεις σίγουρα ότι για να διδάξεις κάτι (πχ ένα θεώρημα) θα πρέπει να το έχεις κατανοήσει σε βάθος, αλλιώς δεν διδάσκεται, απλά. Είναι παιδαγωγικός νόμος. Εγώ τώρα, ως μαθήτρια, όσο κι αν έχω κατανοήσει αυτό που μου εξηγεις, όσο καλά και να μπορώ να το εξηγήσω κι εγώ, ΔΕΝ θα μπορέσω να το διδάξω σε κάποιον.
Άλλο επιστήμονας, άλλο καθηγητής. Ας μην συγχέουμε τις δύο έννοιες. Καμιά δεν προϋποθέτει (απαραίτητα) την άλλη.
Το ότι κάποιος πήρε ένα πτυχίο δεν τον κάνει από την μια στιγμή στην άλλη έτοιμο να διδάξει αυτά που έμαθε.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Χρήστες

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα.
     
  • (View-All Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 30 μέρες:
    Μέχρι και αυτή την στιγμή δεν έχει δει το θέμα κάποιο ορατό μέλος

Βρείτε παρόμοια