Μεγάλη διάκριση: Η σχολή Πολιτικών Μηχανικών του ΕΜΠ στις 30 καλύτερες του κόσμου

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 19,771 μηνύματα.


Μεγάλη διάκριση για το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο καθώς η σχολή Πολιτικών Μηχανικών βρέθηκε στις 30 καλύτερες του κόσμου. Συγκεκριμένα, κατέλαβε την 26η θέση, στην τελευταία έκδοση του QS World University Rankings.
Σε αυτή, στις 150 καλύτερες σχολές του κόσμου μπήκαν ακόμη η Πολιτικών Μηχανικών του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και εκείνη του Πανεπιστημίου Πατρών, όπως και το τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Η συγκεκριμένη κατάταξη βασίζεται στις απαντήσεις περισσοτέρων από 85.000 ακαδημαϊκοί και 41.000 και πλέον εργοδότες, αλλά και στην ανάλυση 17,3 εκατομμυρίων επιστημονικών δημοσιεύσεων και από 100 εκατομμυρίων βιβλιογραφικών παραπομπών από τις βάσεις δεδομένων Scopus/Elsevier.

Στην κορυφή είναι τα αμερικανικά πανεπιστήμια, καθώς το Χάρβαρντ και το ΜΙΤ κυριαρχούν σε συνολικά 21 γνωστικά αντικείμενα. Ακόμη, το Κέμπριτζ περιλαμβάνεται στην πρώτη δεκάδα σε 31 τομείς, ενώ η Οξφόρδη και το Πανεπιστήμιο του Στάνφορντ ακολουθούν με 29.
Το Χάρβαρντ μπαίνει στο Top10 σε 28 κατηγορίες, το Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια στο Μπέρκλεϊ σε 26 και το MIT σε 19. Ακολουθούν το LSE του Λονδίνου με 11, το Πρίνστον και το Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια στο Λος Αντζελες με 10, το Γέιλ με 9, το Imperial College με 8, το University College London με 6 και το Caltech και το Πανεπιστήμιο της Κολούμπια με 5.


Πιο συγκεκριμένα εδώ:

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
Τι ειρωνεία όμως τα ΑΕΙ μας να βρίσκονται ανάμεσα στα καλύτερα αλλά οι ξένοι φοιτητές να μην μπορούν να σπουδάσουν σε αυτά....Δηλαδή τόσο άσχημο θα ήταν να υπήρχαν και ξενόγλωσσα προπτυχιακά προγράμματα.......!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Καλά ας τα φτιάξουμε καλά καλά για τους Έλληνες και κοιτάμε και για τους ξένους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nioniosmeg

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Άδης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κέρκυρα (Κέρκυρα). Έχει γράψει 1,949 μηνύματα.
Εντάξει καλά είναι τα ας μάθουν Ελληνικά όπως εμείς μαθαίνουμε Γαλλικά και αυτό που λες, όμως όσο λειτουργεί το erasmus ( λειτουργεί αλήθεια; ) και όσο λειτουργούσε οι φοιτητές του εξωτερικού ερχόντουσαν εδώ για διακοπές ουσιαστικά, δεν μαθαίνανε τίποτα και δεν περνούσαν κανένα μάθημα γιατί δεν διδάσκονταν στα αγγλικά.
Τι νόημα έχει λοιπόν η ανταλλαγή φοιτητών όταν δεν λειτουργεί από την πλευρά μας; Εντάξει, μπορεί κι αυτή να μην μας ενδιαφέρει τόσο πολύ, παράδειγμα φέρνω.
Βασικά το μόνο επιχείρημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 19,771 μηνύματα.
Ακόμη δεν μπορώ να καταλάβω την λογική των λειτουργικών διαφορών μεταξύ των Τμημάτων, ενώ η κείμενη νομοθεσία και νοοτροπία είναι η ίδια. Γιατί σε ένα Τμήμα οι καθηγητές να συμβάλλουν στην αναβάθμισή του ενώ σε άλλα Τμήματα, οι καθηγητές να αδιαφορούν παντελώς; Μάλιστα υπάρχουν πολλά Πανεπιστημιακά Τμήματα στη χώρα μας, όπου το Διδακτικό προσωπικό έχει να δημοσιεύσει ερευνητική εργασία πάνω από 10-15 χρόνια και εντούτοις, διδάσκουν κανονικά και σε μεταπτυχιακό επίπεδο ή/επιβλέπουν και υποψήφιους διδάκτορες.

Ειλικρινά χαίρομαι που το εν λόγω Τμήμα και άλλα Τμήματα δείχνουν ένα άλλο πρόσωπο για τη χώρα μας και το υποβαθμιζόμενο δημόσιο Πανεπιστήμιο (κυρίως και από τα ΜΜΕ, την πολιτική ηγεσία και άλλους φορείς). Τα άλλα Τμήματα, ως διοικητικές μονάδες, τι έχουν να πουν γι' αυτή την πρόοδο; :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Bemanos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μοριακός Αρχιτέκτονας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,879 μηνύματα.
Ακόμη δεν μπορώ να καταλάβω την λογική των λειτουργικών διαφορών μεταξύ των Τμημάτων, ενώ η κείμενη νομοθεσία και νοοτροπία είναι η ίδια. Γιατί σε ένα Τμήμα οι καθηγητές να συμβάλλουν στην αναβάθμισή του ενώ σε άλλα Τμήματα, οι καθηγητές να αδιαφορούν παντελώς; Μάλιστα υπάρχουν πολλά Πανεπιστημιακά Τμήματα στη χώρα μας, όπου το Διδακτικό προσωπικό έχει να δημοσιεύσει ερευνητική εργασία πάνω από 10-15 χρόνια και εντούτοις, διδάσκουν κανονικά και σε μεταπτυχιακό επίπεδο ή/επιβλέπουν και υποψήφιους διδάκτορες.

Ειλικρινά χαίρομαι που το εν λόγω Τμήμα και άλλα Τμήματα δείχνουν ένα άλλο πρόσωπο για τη χώρα μας και το υποβαθμιζόμενο δημόσιο Πανεπιστήμιο (κυρίως και από τα ΜΜΕ, την πολιτική ηγεσία και άλλους φορείς). Τα άλλα Τμήματα, ως διοικητικές μονάδες, τι έχουν να πουν γι' αυτή την πρόοδο; :)

Αντικειμενικα παντως τα πραγματα πανε κατα διαολου απο ολες τις πλευρες στην τριτοβαθμια . Καθε χρονο και χειροτερα .Διακρισεις σαν και αυτες δεν λενε κατι . Ειναι τα "σημεια αποκλισης" σε μια τροχια καθοδικης πορειας ...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 19,771 μηνύματα.
Αντικειμενικα παντως τα πραγματα πανε κατα διαολου απο ολες τις πλευρες στην τριτοβαθμια . Καθε χρονο και χειροτερα .Διακρισεις σαν και αυτες δεν λενε κατι . Ειναι τα "σημεια αποκλισης" σε μια τροχια καθοδικης πορειας ...

Γιατί να υπάρχουν και σημεία απόκλισης; :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Andante

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Andante αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 222 μηνύματα.
Και λοιπόν;...ο μέσος φοιτητής μόλις τελειώσει το ΕΜΠ ή οποιοδήποτε πολυτεχνείο της Ελλάδος θα βρεθεί αντιμέτωπος με την ανεργία ή αν είναι τυχερός με το "επιστημονικό" αντικείμενο της ρύθμισης αυθαιρέτων (αν σκοπεύει να μείνει στη χώρα του)...Όπως και να το κάνουμε καλή η επιστημονική επάρκεια, τα pampers, οι δημοσιεύσεις κτλπ. κτλπ. αλλά το βασικότερο κατ'εμέ κριτήριο της αξίας ενός διπλώματος είναι η δυνατότητα απορρόφησης που δίνει στην αγορά εργασίας που σήμερα όπως και να το κάνουμε είναι σχεδόν ανύπαρκτη εκτός αν έχεις "κονέ" ή "βαθύ λαρρύγι". Και επειδή το έχω ψάξει το θέμα στο εξωτερικό δεν πολυσυγκινούνται μόλις ακούσουν ελληνικό πολυτεχνείο, άσχετα με το τι λένε αυτές οι "λίστες".
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 19,771 μηνύματα.
...Η συγκεκριμένη κατάταξη βασίζεται στις απαντήσεις περισσοτέρων από 85.000 ακαδημαϊκοί και 41.000 και πλέον εργοδότες...

Andante, φαντάζομαι θα βρουν καλή δουλειά στους 41.000 εργοδότες :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
σταθερα η σχολη πολιτικων μηχανικων του ΕΜΠ καθε χρονο βρισκεται ψηλα
φετος πεσανε βλεπω οι ΗΜΜΥ του ΕΜΠ που παραδοσιακα βγαιναν στις 100 πρωτες

το ranking του πανεπιστημιου leiden ποτε βγαινει ξερει κανεις;

edit 20 μαιου,μολις το δα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Anonyme

Δραστήριο μέλος

Η Anonyme αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 645 μηνύματα.
Εντάξει καλά είναι τα ας μάθουν Ελληνικά όπως εμείς μαθαίνουμε Γαλλικά και αυτό που λες, όμως όσο λειτουργεί το erasmus ( λειτουργεί αλήθεια; ) και όσο λειτουργούσε οι φοιτητές του εξωτερικού ερχόντουσαν εδώ για διακοπές ουσιαστικά, δεν μαθαίνανε τίποτα και δεν περνούσαν κανένα μάθημα γιατί δεν διδάσκονταν στα αγγλικά.
Τι νόημα έχει λοιπόν η ανταλλαγή φοιτητών όταν δεν λειτουργεί από την πλευρά μας; Εντάξει, μπορεί κι αυτή να μην μας ενδιαφέρει τόσο πολύ, παράδειγμα φέρνω.
Βασικά το μόνο επιχείρημα.

:confused:
Δεν είπε κανείς να μάθουν ελληνικά για να 'ρθουν να σπουδάσουν, o antis σχολίασε το γεγονός πως δεν υπάρχουν εξ'ολοκλήρου αγγλόφωνα προπτυχιακά προγράμματα, με δίδακτρα, που να απευθύνονται αποκλειστικά σε ξένους (εκτός ΕΕ) φοιτητές. Βασικά ήταν να λειτουργήσουν τρία τέτοια τμήματα από το επόμενο ακαδημαϊκό έτος (2015-2016), αλλά δεν έχει ξεκαθαριστεί ακόμα το τοπίο (κλικ).

Τώρα το Erasmus τι σχέση έχει και το αναφέρεις δεν καταλαβαίνω. Προφανώς και λειτουργεί ακόμα, αλλά ο πρωταρχικός του σκοπός δεν είναι ακαδημαϊκός. Ναι μεν ο φοιτητής σπουδάζει για ένα χρονικό διάστημα σε κάποιο ξένο πανεπιστήμιο, αλλά το βασικό είναι πως ζει σε μια ξένη χώρα, εξοικειώνεται με την καθημερινότητα και την κουλτούρα της, γνωρίζει κόσμο κτλ., εν ολίγοις είναι μια εμπειρία. Στο κάτω-κάτω τι να προλάβεις να μάθεις σ'ένα εξάμηνο αποκομμένο απ'όλο το υπόλοιπο πρόγραμμα σπουδών. Το ότι δεν περνάνε κανένα μάθημα επίσης δεν ξέρω από πού πηγάζει, αφού αν δεν επιστρέψεις στο πανεπιστήμιό σου με τις απαιτούμενες ECTS υποχρεούσαι να επιστρέψεις και ολόκληρο το χρηματικό ποσό της υποτροφίας. Αν εννοείς πως περνάνε τα μαθήματα με "χαριστικούς" βαθμούς, αυτό ναι.

Όντως από ακαδημαϊκής άποψης δεν έχει ιδιαίτερο νόημα για τους ξένους φοιτητές να έρθουν σε ελληνικό τμήμα (πέραν των ξενόγλωσσων φιλολογιών και του μεταφραστικού), αλλά αυτό σημαίνει πως δεν πρέπει και να φεύγουν από Ελλάδα για άλλες χώρες; :worry:

(Δεν ξέρω πόσο off topic είμαστε, αν είμαστε πάρα πολύ ας τα μετακινήσει κάποιος στο θέμα του Erasmus)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
μια σημειωση στο αρθρο,δεν βασιζεται μονο σε αυτα που αναφερει,η καταταξη περιλαμβανει και καποια ποσοστα στο συνολο της αξιολογησης που αφορουν την φημη,το μεγεθος/παλαιοτητα του ιδρυματος κ.λπ

παντως βλεπω αρκετες σχολες μας υποχωρησαν φετος στην QS
απο την αλλη η Τουρκια με τα ιδιωτικα της πανεπιστημια και την αυστηρη πειθαρχια τους, εχουν ιδιο αριθμο σχολων (για την ακριβεια 2 λιγοτερες)στις καταταξεις με τα ελληνικα κρατικα πανεπιστημια του ασυλου,των αιωνιων και της εκλογης καθηγητων ΑΕΙ με τον νομο 82

αυτα γιατι καποιοι τα πολυδιαφημιζαν τα τελευταια χρονια τα τουρκικα πανεπιστημια

Παρεμπιπτοντως το βραδυ στις 9(ωρα Δουβλινου προφανως αφου εκει διοργανωνεται η παρουσιαση) οι times βγαζουν τα 100 καλυτερα νεα ιδρυματα κατω των 50 ετων
https://www.timeshighereducation.co....ities-summit-and-launch-100-under-50-rankings
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

nioniosmeg

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Άδης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κέρκυρα (Κέρκυρα). Έχει γράψει 1,949 μηνύματα.
Εννοούσα ότι επιστρέφουν και το ποσό της υποτροφίας, απλά θυμάμαι συγκεκριμένα περιστατικά που έχω ακούσει από γνωστούς να αρνούνται τμήματα να εξετάσουν φοιτητές από ανταλλαγή στα αγγλικά. Και αυτό που λες για τον χαρακτήρα του προγράμματος είναι μάλλον disputable.
Όσο για το "να μάθουν ελληνικά για να σπουδάσουν εδώ" είχε πει κάτι αντίστοιχο ο Μπαλτάς πρόσφατα, γι' αυτό το ανέφερα, δεν εννοούσα ότι το πιστεύει αυτό ο antis ή ο Βασίλης (στον οποίο απαντούσα :P).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Anonyme

Δραστήριο μέλος

Η Anonyme αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 645 μηνύματα.
Αρνούνται να εξετάσουν στα αγγλικά γιατί προφανώς δεν δίδαξαν όλο το εξάμηνο στα αγγλικά, άρα έτσι κι αλλιώς δημιουργείται ένας φαύλος κύκλος. Πάντως απ'όσο ξέρω οι περισσότεροι καθηγητές δέχονται να κάνουν μια "προφορική εξέταση" για το τυπικό της υπόθεσης, για να μην αναγκαστεί ο φοιτητής να επιστρέφει χρήματα (που και το learning ageement κομμάτι της διαδικασίας είναι, άρα ο ενδιαφερόμενος καλά θα κάνει να επικοινωνήσει από πριν με φοιτητές του τμήματος για να μάθει τι παίζει από καθηγητές, ποιοι είναι συνεργάσιμοι ή όχι). Disputable είναι αλλά ως επί το πλείστον έχει συζητηθεί διεξοδικά στο αντίστοιχο θέμα, κι αν διαβάσεις τις απόψεις όσων έχουν πάει θα δεις πως συμφωνούν. :P

Τη συγκεκριμένη δήλωση δεν τη γνωρίζω και με μια πρόχειρη έρευνα δεν εντόπισα κάτι σχετικό (όχι βέβαια ότι θα με ξάφνιαζε μετά από τις δράσεις του Υπ. Παιδείας).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 4 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top