×
Επεξεργασία Προφίλ Επεξεργασία Avatar Επεξεργασία Υπογραφής Επεξεργασία Επιλογών E-mail και Κωδικός Ρυθμίσεις Ειδοποιήσεων
×
Αποσύνδεση Οι Συνδρομές μου Το Προφίλ μου Τα Posts μου Τα Threads μου Λίστα Επαφών Αντιδράσεις σε Posts μου Παραθέσεις των Posts μου Αναφορές σε Εμένα Ενέργειες Συντονιστών Αόρατος Χρήστης
Αναζήτηση στο iSchool!
Τι;
Πως;
Ταξινόμηση
Που;
Σε συγκεκριμένη κατηγορία;
Ποιος;
Αποτελέσματα Αναζήτησης
Συμπληρώστε τουλάχιστον το πεδίο Τι;

Το iSchool είναι η μεγαλύτερη μαθητική διαδικτυακή κοινότητα με 68,053 εγγεγραμμένα μέλη και 2,442,388 μηνύματα σε 77,169 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το iSchool άλλα 191 άτομα.

Καλώς ήρθατε στο iSchool!

Εγγραφή Βοήθεια

Μαθητοπατέρες και μαθητομητέρες

Dias

Διδακτορικός

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 25 ετών και Διδακτορικός . Έχει γράψει 7,457 μηνύματα.

O Dias έγραψε: στις 01:15, 24-10-10:

#1
(Επειδή νομίζω ότι το παρακάτω μήνυμα στο θέμα «ένας νέος σε ηλικία καθηγητής» αναφέρεται κάτι διαφορετικό από την αρχική συζήτηση, ανοίγω καινούργιο θέμα).
Αρχική Δημοσίευση από ioanna1993
Επειδή κάποια στιγμή αναφέρατε το casual ντύσιμο ως προσέγγιση στους μαθητές,θα συμφωνήσω!Αυτές τις μέρες(που είχαμε κατάληψη) ο καθηγητής που μας κάνει μαθηματικά γενικής ήρθε στο σχολείο με τζιν,φούτερ ζακέτα και σταράκια!Περιττό να πω ότι τον πήγα ακόμη περισσότερο!Δεν είναι νέος,γύρω στα 50,αλλά είναι κοντά μας,δεν έχει αυταπάτες για το μάθημά του(επιτρέπει ελεύθερα στους μαθητές που δεν το δίνουν πανελλαδικά να ασχολούνται με ό,τι άλλο θέλουν αρκεί να μην κάνουν φασαρία) και πολλές φορές συζητάμε για θέματα που δεν έχουμε το θάρρος να μιλήσουμε με άλλους καθηγητές!Ένα υπόδειγμα!
Μαθητοπατέρες και μαθητομητέρες

Αρκετοί καθηγητές προσπαθούν να μας προσεγγίσουν, είτε με το ντύσιμο είτε με τα λόγια. Όμως, θα μου επιτρέψετε να είμαι λίγο επιφυλακτικός. Δεν είμαι σίγουρος ότι όλοι το κάνουν αυτό από αγάπη στα παιδιά. Απεχθάνομαι αυτούς τους καθηγητές που προσπαθούν να το παίξουν φίλοι μας, ενώ δεν το έχουν.

Μιλάω για αυτούς που λέμε ”μαθητοπατέρες” και ”μαθητομητέρες”. Είναι αυτοί που αγωνίζονται να δείξουν πόσο μας λατρεύουν. Καθηγήτριες που όλο αγκαλιάζουν και φιλάνε τα κορίτσια και καθηγητές που συζητάνε με τα αγόρια για γκόμενες και τσόντες. Ότι και να γίνει παίρνουν το μέρος μας και είτε σε περίπτωση παραπτώματος ζητάνε (όσο τουλάχιστον είμαστε μπροστά) να μην τιμωρηθούμε και στη κατάληψη λένε πάντα ”εγώ είμαι με το μέρος των παιδιών”. Είναι αυτοί που μας λένε αμέσως το τι συζητήθηκε στη συνεδρίαση των καθηγητών και τι ακριβώς είπε ο καθένας από αυτούς (βέβαια πάντα αυτοί είναι οι καλοί και οι άλλοι οι κακοί). Πάντα λένε ναι στους περιπάτους. Μας δέχονται στην τάξη όσο και αν αργήσουμε, βάζουν σε όλους παραφουσκωμένους βαθμούς, δεν νοιάζονται αν μιλάμε στο μάθημα τους και κάθε ώρα αφήνουν να βγαίνει έξω όποιος το ζητήσει. Πάντα στους γονείς λένε καλά λόγια για μας (κρύβουν κάτι αρνητικό είτε για μάθημα είτε για συμπεριφορά) και προσπαθούν να τους δείξουν πόσο πολύ μας αγαπάνε.

Θα με συγχωρέσετε, ίσως κάνω λάθος, αλλά δεν έχω απολύτως καμία εκτίμηση σε τέτοιους καθηγητές. Όταν βλέπω καθηγητή ή καθηγήτρια σε αυτό το στυλ, δηλαδή να φτάνουν στο σημείο να γλύφουν τους μαθητές, αηδιάζω. Οι ”μαθητοπατέρες” και οι ”μαθητομητέρες” συνήθως, (δέχομαι ότι υπάρχουν εξαιρέσεις) είναι ασήμαντοι σαν καθηγητές και προσπαθούν έτσι να καλύψουν την ανικανότητα τους και τη βαρεμάρα τους για το μάθημα. Λυπάμαι καλή μου φίλη, αλλά θα διαφωνήσω μαζί σου. Ο καθηγητής που στην ώρα του επιτρέπει ελεύθερα στους μαθητές να ασχολούνται με ότι άλλο θέλουν, για μένα όχι μόνο δεν μπορεί να είναι ”υπόδειγμα”, αλλά είναι για φτύσιμο, καθώς δεν σέβεται ούτε το μάθημα του, ούτε τον εαυτό του.

Για μένα, υπόδειγμα είναι ο καθηγητής που κάνει σωστά τη δουλειά του, είναι δίκαιος, δεν προσποιείται το φίλο κάνοντας ανόητες συζητήσεις και χατίρια, αλλά φέρεται όπως πρέπει και εμπνέει το σεβασμό και την εμπιστοσύνη με τη στάση του. Είναι αυτός που πραγματικά θα σε βοηθήσει σε κάποιο πραγματικό πρόβλημα.

12
2
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

ioanna1993 (Ποιο άλλο;)

Φοιτητής

H Ποιο άλλο; αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών , Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 307 μηνύματα.

H ioanna1993 έγραψε: στις 21:35, 24-10-10:

#2
Ο συγκεκριμένος δε νομίζω πως προσποιείται!Καταλαβαίνουμε πολύ καλά ότι αυτά που κάνει τα κάνει επειδή τα θέλει ο ίδιος κ όχι από συμβιβασμό.Δε λέω πως είναι ο ιδανικός,αφού όταν είχε μπει στην κατεύθυνση δεν με είχε ενθουσιάσει,αλλά το ότι έχει μια διάθεση πιο χαλαρή με κάνει και μένα να νιώθω καλύτερα στο μάθημά του!Και επίσης δε θεωρώ πως επειδή δεν σέβεται το μάθημά του και τον εαυτό του επειδή επιτρέπει στους μαθητές να ασχοληθούν με άλλα μαθήματα!Αντιθέτως,πιστεύω πως αυτό το κάνει επειδή ο γιος του πέρασε πριν 2 χρόνια από αυτήν την τάξη και ξέρει πως πολλοί κάνουν ασκήσεις την ώρα του μαθήματος επειδή δεν προλαβαίνουν!(τώρα το γιατί δεν προλαβαίνουν είναι ένα άλλο θέμα..)Εξάλλου μη μου πεις πως εσύ δε θα ήθελες να μπορείς να λύνεις ασκήσεις φυσικής ή μαθηματικών την ώρα των αρχαίων!Γιατί δε νομίζω να περιμένει κανείς μας στη Γ λυκείου να μάθει αρχαία!
(πάντα φιλικά)
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Dias

Διδακτορικός

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 25 ετών και Διδακτορικός . Έχει γράψει 7,457 μηνύματα.

O Dias έγραψε: στις 00:39, 25-10-10:

#3
Αρχική Δημοσίευση από ioanna1993
...μη μου πεις πως εσύ δε θα ήθελες να μπορείς να λύνεις ασκήσεις φυσικής ή μαθηματικών την ώρα των αρχαίων!
Φυσικά και όταν μπορώ το κάνω, δεν είμαι κορόιδο να μην εκμεταλλευτώ την ευκαιρία. Όμως, αυτό δεν σημαίνει ότι θα εκτιμήσω αυτόν που θα μου το επιτρέψει (μέσα μου θα πω ότι είναι καλός μ . . . . . .). Πρόκειται για κλασική περίπτωση μαθητοπατέρα που δεν είναι ικανός να με κάνει να ενδιαφερθώ για το μάθημα του και με τον τρόπο αυτό και ησυχάζει από μένα και το παίζει καλός. Αντίθετα, εκτιμώ τον καθηγητή (έχω τέτοιους) που δεν με αφήνει να ασχολούμαι με κάτι άλλο, αλλά παρά το ότι το μάθημα του δεν είναι πανελλαδικό, βρίσκει τη χρυσή τομή και χωρίς να με πιέζει, το κάνει ενδιαφέρον και ευχάριστο.
Υ.Γ. Κι εγώ φιλικά σου απαντώ. Το ότι διαφωνούμε σε ένα θέμα είναι θεμιτό, γιαυτό άλλωστε συζητάμε.

1
2
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

alex2395 (Aλεξανδρος)

Μαθητής Γ' λυκείου

Ο Aλεξανδρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 24 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου . Έχει γράψει 585 μηνύματα.

O alex2395 Where the streets have no name έγραψε: στις 00:51, 25-10-10:

#4
εγω συμφωνω με τον Δια
ειμαι σιγουρος οτι ολοι θα μπορουσαν να βρουν εστω και λιγο χρονο για τις ασκησεις αντι να τις κανουν στις ωρες αλλων μαθηματων
εφοσον βεβαια ο καθηγητης δεν το επιτρεπει
καθε σωστος καθηγητης θα απαιτουσε συμμετοχη η τουλαχιστον προσοχη στο μαθημα του απο το μαθητη
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

garch

Περιβόητο Μέλος

Ο garch αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 1,456 μηνύματα.

O garch έγραψε: στις 01:00, 25-10-10:

#5
Αρχική Δημοσίευση από Dias
Μιλάω για αυτούς που λέμε ”μαθητοπατέρες” και ”μαθητομητέρες”.
Υπάρχει τέτοια έκφραση που τη χρησιμοποιούμε και συχνά μάλιστα;

Πιο πιθανό μου φαίνεται να είναι το αντίστοιχο του "φοιτητοπατέρες" οι "μαθητοπατέρες", γεγονός που τους καθιστά πολύ πιο επικίνδυνους από αυτό που περιγράφεις.


Σε κάθε περίπτωση, έχεις συναντήσει πολλούς καθηγητές που να πληρούν όλα αυτά τα χαρακτηριστικά που αναφέρεις, ώστε να περιγράφεις την κατάσταση ως φαινόμενο; Εντύπωση μου κάνει...
1
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Dias

Διδακτορικός

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 25 ετών και Διδακτορικός . Έχει γράψει 7,457 μηνύματα.

O Dias έγραψε: στις 01:38, 25-10-10:

#6
Αρχική Δημοσίευση από garch
Υπάρχει τέτοια έκφραση που τη χρησιμοποιούμε και συχνά μάλιστα;
Πιο πιθανό μου φαίνεται να είναι το αντίστοιχο του "φοιτητοπατέρες" οι "μαθητοπατέρες", γεγονός που τους καθιστά πολύ πιο επικίνδυνους από αυτό που περιγράφεις.
Σε κάθε περίπτωση, έχεις συναντήσει πολλούς καθηγητές που να πληρούν όλα αυτά τα χαρακτηριστικά που αναφέρεις, ώστε να περιγράφεις την κατάσταση ως φαινόμενο; Εντύπωση μου κάνει...
Ξέρω γω? Και στο σχολείο μου και σε παιδιά άλλων σχολείων που ξέρω, ο όρος "μαθητοπατέρας" λέγεται και εννοεί τον καθηγητή που "γλύφει" τους μαθητές. Στα 6 χρόνια που είμαι μαθητής έχω συναντήσει στο σχολείο μου 6-7 τέτοιους (άντρες και γυναίκες) και το ίδιο έχω ακούσει από φίλους που πανε σε άλλα σχολεία. Τι να πω? Εμένα μου κάνει εντύπωση που σου κάνει εντύπωση αυτό που γράφω. Δηλαδή, εσύ δεν ξανάκουσες τη λέξη και δεν συνάντησες ποτέ τέτοια ανθρωπάκια? Εγώ πάλι, δεν ήξερα ότι υπάρχουν φοιτητοπατέρες, αλλά ελπίζω του χρόνου να τους συναντήσω...
1
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

garch

Περιβόητο Μέλος

Ο garch αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 1,456 μηνύματα.

O garch έγραψε: στις 01:51, 25-10-10:

#7
Αρχική Δημοσίευση από Dias
Ξέρω γω? Και στο σχολείο μου και σε παιδιά άλλων σχολείων που ξέρω, ο όρος "μαθητοπατέρας" λέγεται και εννοεί τον καθηγητή που "γλύφει" τους μαθητές. Στα 6 χρόνια που είμαι μαθητής έχω συναντήσει στο σχολείο μου 6-7 τέτοιους (άντρες και γυναίκες) και το ίδιο έχω ακούσει από φίλους που πανε σε άλλα σχολεία. Τι να πω? Εμένα μου κάνει εντύπωση που σου κάνει εντύπωση αυτό που γράφω. Δηλαδή, εσύ δεν ξανάκουσες τη λέξη και δεν συνάντησες ποτέ τέτοια ανθρωπάκια? Εγώ πάλι, δεν ήξερα ότι υπάρχουν φοιτητοπατέρες, αλλά ελπίζω του χρόνου να τους συναντήσω...
Τον όρο πρώτη φορά τον ακούω.

Όχι, ειλικρινά δεν μου έχει τύχει να συναντήσω τέτοιο άνθρωπο. Κάποιους με μερικά από τα χαρακτηριστικά που αναφέρεις μόνο, αλλά καλούς καθηγητές και όχι "γλύφτες"...

Σoυ εύχομαι να μην συναντήσεις ούτε έναν από του χρόνου, αν και κομματάκι δύσκολο αυτό.
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Mr. Crowley

Φοιτητής

Ο Mr. Crowley αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 2,917 μηνύματα.

O Mr. Crowley ΣΟ μην το κόψεις,είναι επιβεβαιωμένο έγραψε: στις 02:36, 25-10-10:

#8
Έχει διαφορά το "στηρίζω ό,τι μαλακία κάνουν τα παιδιά" (=είμαι μαθητοπατέρας) με το "αφήνω τα παιδιά πιο χαλαρά στην τρίτη λυκείου".Το πρώτο πολλές φορές έχει να κάνει με τα συμφέροντα των καθηγητών και τις διάφορες συνδικαλιστικές συμμορ...οργανώσεις στις οποίες μπορεί να είναι (),ενώ το δεύτερο είναι απλά ρεαλισμός.Η τρίτη λυκείου δεν είναι τάξη,είναι μια παρωδία τάξης,και οι μεμονωμένες ενέργειες ενός καθηγητή "που σέβεται το μάθημά του" ή ακόμα και όλων των καθηγητών,τίποτα δε θ'αλλάξουν αν δεν αλλάξει το ίδιο το εκπαιδευτικό σύστημα (που θα συμβεί-καταργούνται οι πανελλήνιες),απλώς πιο δύσκολη τη ζωή των μαθητών θα κάνουν.
5
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Trolletarian

Φοιτητής

Ο Trolletarian αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 26 ετών , Φοιτητής του τμήματος Άλλο και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,130 μηνύματα.

O Trolletarian απάνθρωποι θεσμοί μας γίνανε συνήθεια έγραψε: στις 02:53, 25-10-10:

#9
Αρχική Δημοσίευση από Mr. Crowley
Έχει διαφορά το "στηρίζω ό,τι μαλακία κάνουν τα παιδιά" (=είμαι μαθητοπατέρας) με το "αφήνω τα παιδιά πιο χαλαρά στην τρίτη λυκείου".Το πρώτο πολλές φορές έχει να κάνει με τα συμφέροντα των καθηγητών και τις διάφορες συνδικαλιστικές συμμορ...οργανώσεις στις οποίες μπορεί να είναι (),ενώ το δεύτερο είναι απλά ρεαλισμός.Η τρίτη λυκείου δεν είναι τάξη,είναι μια παρωδία τάξης,και οι μεμονωμένες ενέργειες ενός καθηγητή "που σέβεται το μάθημά του" ή ακόμα και όλων των καθηγητών,τίποτα δε θ'αλλάξουν αν δεν αλλάξει το ίδιο το εκπαιδευτικό σύστημα (που θα συμβεί-καταργούνται οι πανελλήνιες),απλώς πιο δύσκολη τη ζωή των μαθητών θα κάνουν.
πες τα crowley,
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Dias

Διδακτορικός

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 25 ετών και Διδακτορικός . Έχει γράψει 7,457 μηνύματα.

O Dias έγραψε: στις 16:07, 25-10-10:

#10
Αρχική Δημοσίευση από Mr. Crowley
....οι μεμονωμένες ενέργειες ενός καθηγητή "που σέβεται το μάθημά του" ή ακόμα και όλων των καθηγητών,τίποτα δε θ'αλλάξουν αν δεν αλλάξει το ίδιο το εκπαιδευτικό σύστημα (που θα συμβεί-καταργούνται οι πανελλήνιες)....
Το να τα ρίχνουμε όλα στο σύστημα και το να αρνούμαστε κάθε προσπάθεια για κάτι πιο σωστό αν δεν αλλάξει όλο το σύστημα είναι η πιο εύκολη απάντηση.
2
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Mr. Crowley

Φοιτητής

Ο Mr. Crowley αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 2,917 μηνύματα.

O Mr. Crowley ΣΟ μην το κόψεις,είναι επιβεβαιωμένο έγραψε: στις 16:48, 25-10-10:

#11
Αρχική Δημοσίευση από Dias
Το να τα ρίχνουμε όλα στο σύστημα και το να αρνούμαστε κάθε προσπάθεια για κάτι πιο σωστό αν δεν αλλάξει όλο το σύστημα είναι η πιο εύκολη απάντηση.

Δεν αρνούμαι τις προσπάθειες,αρνούμαι τις μάταιες προσπάθειες.Προσπάθεια είναι να διαμαρτυρηθεί ένας καθηγητής στον υπουργό,να ασκηθούν πιέσεις απ'τα σωματεία των καθηγητών στο υπουργείο.
2
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

ioanna1993 (Ποιο άλλο;)

Φοιτητής

H Ποιο άλλο; αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών , Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 307 μηνύματα.

H ioanna1993 έγραψε: στις 15:14, 26-10-10:

#12
Δία πάντως ούτε εγώ είχα ξανακούσει τον όρο μαθητοπατέρες!anyway,και γω θα προτιμούσα να μου προκαλεί ο καθηγητής ενδιαφέρον για το μάθημά του και να μη με αφήνει να αφαιρούμαι και να ταξιδεύω(ή να σκέφτομαι τι φαγητό έχουμε) αλλά να κάνει συζητήσεις για το μάθημά του και να το κάνει (όσο γίνεται) να μη φαίνεται μάθημα, και γενικά να δίδασκε όπως θα έπρεπε,αλλά δυστυχώς αυτό δε γίνεται!Έχουμε και μεις φέτος καθηγητές που με τον τρόπο που διδάσκουν με κάνουν να συμμετέχω σε ένα μάθημα που δε μου αρέσει,όπως πχ η ιστορία!Αλλά έχουμε και φυσική γενικής,που υποτίθεται θα έπρεπε να μου αρέσει λόγω κατεύθυνσης, όπου κοιμάμαι γιατί ακόμη και ο ίδιος ο καθηγητής βαριέται να διδάξει(ώντας χημικός,το βρίσκω λογικό)!Πάντως καθηγητή με τα χαρακτηριστικά του "μαθητοπατέρα" δεν έχουμε!Ευτυχώς!
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

nPb

Επιφανές Μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Μας γράφει απο Αυστρία (Ευρώπη). Έχει γράψει 11,362 μηνύματα.

O nPb έγραψε: στις 15:26, 26-10-10:

#13
την βαρεμάρα και το ταξίδι που λες...το είχαν οι καθηγητές ως φοιτητές...εκεί να δεις ύπνους

αμφιθέατρα με κοιμισμένους
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Dias

Διδακτορικός

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 25 ετών και Διδακτορικός . Έχει γράψει 7,457 μηνύματα.

O Dias έγραψε: στις 15:51, 26-10-10:

#14
Αρχική Δημοσίευση από nPb
την βαρεμάρα και το ταξίδι που λες...το είχαν οι καθηγητές ως φοιτητές...εκεί να δεις ύπνους ... αμφιθέατρα με κοιμισμένους
Καλά, αφού (από όσο ξέρω) στο πανεπιστήμιο δεν παίρνουν απουσίες, γιατί πηγαίνουν άμα βαριούνται? Δεν μπορούσαν να κοιμούνται στο κρεβάτι τους? Είναι πιο γλυκός ο ύπνος στα αμφιθέατρα?

Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Iliaki (Βανίλια)

Φοιτητής

H Βανίλια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 771 μηνύματα.

H Iliaki έγραψε: στις 15:56, 26-10-10:

#15
Αρχική Δημοσίευση από Dias
Καλά, αφού (από όσο ξέρω) στο πανεπιστήμιο δεν παίρνουν απουσίες, γιατί πηγαίνουν άμα βαριούνται? Δεν μπορούσαν να κοιμούνται στο κρεβάτι τους? Είναι πιο γλυκός ο ύπνος στα αμφιθέατρα?

Σε νανουρίζει και η φωνή του καθηγητή...
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

ioanna1993 (Ποιο άλλο;)

Φοιτητής

H Ποιο άλλο; αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών , Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 307 μηνύματα.

H ioanna1993 έγραψε: στις 16:09, 26-10-10:

#16
Αρχική Δημοσίευση από Iliaki
Σε νανουρίζει και η φωνή του καθηγητή...
Ναι!Έχει άλλη χάρη..
2
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

nPb

Επιφανές Μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Μας γράφει απο Αυστρία (Ευρώπη). Έχει γράψει 11,362 μηνύματα.

O nPb έγραψε: στις 23:35, 26-10-10:

#17
Aν και άβολο το ξύλινο κάθισμα...από την ζέστη ή και την βρώμα του κλειστού αμφιθεάτρου (χωρίς παράθυρα) σε κοιμίζει...όπως και η φωνή του καθηγητή

μπορεί και το μάθημα να σε κοιμίζει...και ίσως γείρεις από την νύστα, σε κανέναν ώμο καμίας όμορφης..
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Deutsch... Lover (Everl)

Φοιτητής

H Everl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής του τμήματος Γερμανικής Γλώσσας & Φιλολογίας (ΑΕΙ/Αθήνα) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6,221 μηνύματα.

H Deutsch... Lover Lebenslust. έγραψε: στις 17:01, 31-05-12:

#18
εγω αυτο το θεμα δεν το ειχα δει αλλα μου εστειλε το link του καποιο αλλο μελος! δεν ειναι απαραιτητο να το κανουν ολοι για ενα συμφερον! θα συμφωνησω οτι μερικοι το κανουν μονο και μονο γιατι θα εχουν καποιο κερδος αλλα οχι ολοι... με τον dr.Tasos σχεδον μαλωσα χθες ( ποιος ξερει τι θα εχει σκεφτει ο ανθρωπος για εμενα!!!) διοτι μου ελεγε να σταματησω να κανω παρεα με μια καθηγητρια που την αισθανομαι σαν μητερα μου... οκ αν αυτη θελει να μου πει καποιοα πραγματα εμενα δεν μου πεφτει λογος! δεν το κανει επειδη θα εχει καποιο συμφερον αλλα γιατι νοιαζεται πραγματικα για εμενα και εγω για εκεινη... δεν βρισκω σωστο να μου λεει καποιος που δεν την ξερει και δεν ξερει καν πως η ειναι η σχεση μου με εκεινη να σταματησω να κανω παρεα μαζι της!
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

nPb

Επιφανές Μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Μας γράφει απο Αυστρία (Ευρώπη). Έχει γράψει 11,362 μηνύματα.

O nPb έγραψε: στις 23:39, 02-02-19:

#19
Για τις συμμαθήτριες Δια, που το παίζουν μαθητομητέρες άλλων συμμαθητών τι έχεις να πεις; ε;
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Dias

Διδακτορικός

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 25 ετών και Διδακτορικός . Έχει γράψει 7,457 μηνύματα.

O Dias έγραψε: στις 01:57, 03-02-19:

#20
Αρχική Δημοσίευση από nPb
Για τις συμμαθήτριες Δια, που το παίζουν μαθητομητέρες άλλων συμμαθητών τι έχεις να πεις; ε;
1) Δεν θυμάμαι από τα μαθητικά μου χρόνια τέτοιες περιπτώσεις.

2) Απαντάς σε μήνυμά μου που έγραψα το 2010. Τι έγινε; Τen years challenge?

1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Χρήστες