Οι "ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ" στις συγκοινωνίες δεν θα πηγαίνουν φυλακή!

ἅλς

Διάσημο μέλος

Ο ἅλς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 3,894 μηνύματα.
Σε στρατηγική υποχώρηση προχώρησε η κυβέρνηση, κάνοντας πίσω στο θέμα της φυλάκισης για όσους δεν ακυρώνουν τα εισιτήριά τους. Μετά τις οξύτατες αντιδράσεις, η ποινή μετατρέπεται σε πταίσμα. Ψηφίστηκε το νομοσχέδιο



Στέλιος Μπαμιατζής Δημοσιεύτηκε: Φεβρουάριος 16 2011 09:20
Δεν τίθεται θέμα φυλάκισης όσων δεν πληρώνουν εισιτήριο στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, μετά την τροποποίηση του συζητούμενου νομοσχεδίου στην οποία προέβη το απόγευμα της Τρίτης στη Βουλή, ο υπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, Δημήτρης Ρέππας.
Ο υπουργός έκανε δεκτή τη σχετική πρόταση που είχαν υποβάλει βουλευτές της ΝΔ αλλά και του ΛΑΟΣ, ενώ νωρίτερα η Αριστερά είχε αντιμετωπίσει με σκωπτικό τρόπο το όλο εγχείρημα.
Έτσι, πιθανότατα επειδή στο υπουργείο αντιλήφθηκαν πως με ρεαλιστικούς όρους δεν μπορούσε να συμβεί αυτό, ο υπουργός αναδιατύπωσε τη σχετική τροπολογία, ώστε να μη θεωρείται πλέον πλημμέλημα αλλά πταίσμα, το αδίκημα της μη πληρωμής εισιτηρίων στις αστικές συγκοινωνίες της πρωτεύουσας.
Οπότε δεν υπάρχει πλέον θέμα φυλάκισης και το σχετικό αδίκημα θα τιμωρείται με κράτηση ή πρόστιμο, ενώ η ποινική δίωξη θα ασκείται μετά την έγκληση.
Τι σημαίνει πρακτικά αυτό;
Πως ποινικοποιείται μεν το αδίκημα αλλά η τιμωρία είναι ουσιαστικά πολύ ήπια εάν όχι ανύπαρκτη τελικά.
Ακόμη, σε μια προσπάθεια να επιβεβαιώσει τη βούληση της κυβέρνησης για τη διατήρηση του δημόσιου χαρακτήρα των αστικών συγκοινωνιών, ο υπουργός, αναδιατύπωσε σχετικό άρθρο, έτσι ώστε να ορίζεται σαφώς ότι όλες οι εταιρίες του ΟΑΣΑ διέπονται από το ίδιο καθεστώς του δημοσίου και των ΝΠΔΔ σε ότι αφορά αναθέσεις και συμπράξεις για την αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας τους.
Η συζήτηση του νομοσχεδίου για την αναδιάρθρωση και ανάπτυξη των αστικών συγκοινωνιών της Αττικής, συνεχίστηκε μέχρι αργά τη νύχτα και ψηφίστηκε από ΠΑΣΟΚ και Ντόρα Μπακογιάννη.


NEWS247
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Mr. Crowley

Διάσημο μέλος

Ο Mr. Crowley αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,046 μηνύματα.
Αυτό έλειπε,να πηγαίνανε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alejandro Papas

Περιβόητο μέλος

Ο Alive in Illusion αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόλος (Μαγνησία). Έχει γράψει 4,300 μηνύματα.
Αλλοι πρεπει να πανε φυλακη οχι αυτοι!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.
Aφού υπάρχει ατιμωρησία καλά κάνουμε
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Άλλο Φρούτο

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Σήψη,κατάντια,παρακμή. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ταύρος (Αττική). Έχει γράψει 331 μηνύματα.
Aφού υπάρχει ατιμωρησία καλά κάνουμε

Ναι δεν το ήξερα να πληρώνω 1.40 κάθε φορά που χρησιμοποιώ μμμ,οταν την ίδια στιγμή βουλευτές και ευρωβουλευτές με 5κ χιλιάρικα ++ εισόδημα μετακινούνται τσάμπα.(Το οτι δεν τα χρησιμοποιούνε είναι άλλο θέμα.)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.
Mεγάλωσα σε επαρχια και στις μετακνήσεις μου πλήρωνα ταξί καθώς ήμουνα ελάχιστα εκτός πόλης. Η λογική να μην πληρώνει τίποτα ο χρήστης και να την πληρώνει το δημόσιο είναι εξοργιστική. Δεν έχουμε καμια υποχρέωση εμείς οι επαρχιώτες να σας πληρώνουμε τα ΜΜΜ της Αθήνας.
Όταν ήμουν μαθητής τα λεωφορεία τα πληρώναμε 1,5 ευρώ (δεν είχε ούτε μισά) αλλά πρακτκά ήταν σαν να μην ειχαμε καθώς τα δρομολόγια ήταν αραιά και με τα πόδια πηγαίναμε πιο γρήγορα.

Επιπλέον δεν θα πληρώσεις 1.40 ευρώ το εισηρήριο αλλά (45 ευρώ - 23 ευρώ "το μισό" την μηνιαία κάρτα). Τώρα αν σου φαίνονται τα 45 ευρώ - 23 ευρώ ακριβά για απεριόριστες μετακινήσεις τι να πω. Στην επαρχία δεν έχουμε καν την δυνατοτητα έκδοση κάρτας. Ο άλλος που θα πάει μια φορά την εβδομάδα στο κεντρό ας πληρώσει τα 1.40 ευρώ (ο καφές που θα πιει στη βόλτα είναι τουλάχιστον διπλάσιος -τριπλάσιος).

Παρόλα αυτά συμφωνώ να μην πληρώσουμε τα ΜΜΜ καθώς απεργούν κάθε λίγο και δεν πληρώνω και εγώ ο ίδιος που βρίσκομαι Αθήνα. Δεν μπορεί να πληρώνει αυτός που βγάζει κάρτα εφόσον αναγκάζετε να δίνει τα δεκαπλάσια σε ταξιά.

Bέβαια η καταστροφή ακυρωτικών μηχανημάτων και γενικά δημόσιας περιουσίας και το να εμποδίζεις τον κόσμο που θέλει να ακυρώσει το εισητήριο του πρέπει να τιμωρείται όχι με φυλάκιση αλλά με πρόστιμο και έπειτα με δεσμευση προωπική περιουσίας

Η λύση είναι μια ιδιωτικοποίηση σε ολα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Superhuman

Δραστήριο μέλος

Ο Νικηφόρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 797 μηνύματα.
....Η λύση είναι μια ιδιωτικοποίηση σε ολα


Ναι,ε; :confused: Να γίνουμε δηλαδή σαν την Αμερική,που τους λες ότι έχουμε δωρεάν υγεία και μας λένε κομμουνιστές;

(Δεν έχω πρόβλημα με τους κομμουνιστές,αλλά οι αμερικάνοι τους θεωρούν εκτρώματα της κοινωνίας)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Anthony

Δραστήριο μέλος

Ο Anthony αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 691 μηνύματα.
Σωστός..

Μόνο με την ιδιωτικοποίηση θα γίνουν ανθρώπινα τα ΜΜΜ και οι ακριβοπληρωμένοι οδηγοί καιρός είναι να αρχίσουν να φοβούνται την δουλειά τους..Αρκετά έφαγαν και βολεύτηκαν μέχρι σήμερα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.
Ναι,ε; :confused: Να γίνουμε δηλαδή σαν την Αμερική,που τους λες ότι έχουμε δωρεάν υγεία και μας λένε κομμουνιστές;

(Δεν έχω πρόβλημα με τους κομμουνιστές,αλλά οι αμερικάνοι τους θεωρούν εκτρώματα της κοινωνίας)
Αν είχαμε δωρεάν υγεία δεν θα είχανε θησαυρίσει οι ιδιώτες γιατροί
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

garch

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο garch αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,510 μηνύματα.
Mεγάλωσα σε επαρχια και στις μετακνήσεις μου πλήρωνα ταξί καθώς ήμουνα ελάχιστα εκτός πόλης. Η λογική να μην πληρώνει τίποτα ο χρήστης και να την πληρώνει το δημόσιο είναι εξοργιστική. Δεν έχουμε καμια υποχρέωση εμείς οι επαρχιώτες να σας πληρώνουμε τα ΜΜΜ της Αθήνας.

Αγαπητέ, στην Αττική διαμένει ο μισός πληθυσμός της χώρας με μέσο εισόδημα 5.000 Ε μεγαλύτερο από το μέσο εισόδημα της Ελλάδας. Είσαι σίγουρος ότι τα ΜΜΜ της Αθήνας και τα άλλα κρατικά ΜΜΜ επιβαρύνουν τόσο πολύ την επαρχία; Με την ίδια λογική θα μπορούσε να σου πει ο Αθηναίος γιατί να πληρώνει την εθνική οδό που πάει στο κάθε ξεχασμένο χωριό, αλλά αυτό είναι σκατά κοινωνικό αίσθημα.

Η λογική δεν είναι "δεν πληρώνω και τα πληρώνει όλα το κράτος". Πρώτον, γιατί το κράτος το πληρώνουν οι πολίτες. Δεύτερον, επειδή ούτως ή άλλως το κράτος πλήρωνε το 75% περίπου του πραγματικού εισιτηρίου για κάθε επιβάτη, και αυτό που τώρα γίνεται είναι ότι μειώνει το ποσοστό αυτό και το μεταθέτει στον πολίτη. Άρα άλλος είναι που ζητάει να πληρώνουν οι άλλοι περισσότερα.
Η λογική είναι "δεν πληρώνω" γιατί από το 2004 τη τιμή των εισιτηρίων έχει σχεδόν διπλασιαστεί(μετρό-λεωφορεία ~70 λεπτά), τα διόδια (πχ Αττική Οδός) ομοίως, οι εταιρίες κατασκευής δρόμων εισπράττουν διόδια για μελλοντική (πολύ μελλοντική) δημιουργία νέων δρόμων, πράγμα παράνομο κατά την ευρωπαϊκή νομοθεσία και γενικά γιατί ενώ περικόπτονται μισθοί και κρατικές δαπάνες προς το κοινωνικό όφελος, αυξάνεται το κόστος των μετακινήσεων (και όχι μόνο).

Επιπλέον δεν θα πληρώσεις 1.40 ευρώ το εισηρήριο αλλά (45 ευρώ - 23 ευρώ "το μισό" την μηνιαία κάρτα). Τώρα αν σου φαίνονται τα 45 ευρώ - 23 ευρώ ακριβά για απεριόριστες μετακινήσεις τι να πω. Στην επαρχία δεν έχουμε καν την δυνατοτητα έκδοση κάρτας. Ο άλλος που θα πάει μια φορά την εβδομάδα στο κεντρό ας πληρώσει τα 1.40 ευρώ (ο καφές που θα πιει στη βόλτα είναι τουλάχιστον διπλάσιος -τριπλάσιος).

45 Ε το μήνα δεν είναι πολλά; Είναι 540 Ε το χρόνο ή 450 αν πάρεις την ετήσια κάρτα δηλαδή σχεδόν ένας βασικός μισθός πλέον.
Όμως δεν μπορούν και δε χρειάζονται όλοι μηνιαίες κάρτες. Εγώ πχ που ανεβαίνω περίπου 2 μήνες συνολικά το χρόνο στην Αθήνα, που δεν κάθομαι σπίτι μου όλη μέρα θα ξοδέψω μόνο γι αυτό το διάστημα 2μήνες*30ημέρες έκαστος*2δρομολόγια(πηγαίνε-έλα)*1,40 Ε=168 Ε. Ε, ως φοιτητής δεν μπορείς να πεις κι ότι μου περισσεύουν...


Έπειτα, η αυξήσεις είναι εκβιαστικές. Υπάρχουν περιοχές που έως το 2011 έπαιρνες το λεωφορείο και πήγαινες κέντρο κατευθείαν. Τώρα μαζί με τις αυξήσεις άρχισαν κι οι περικοπές. Δηλαδή έβαλαν το εισιτήριο μίας διαδρομής στο 1,20 Ε αλλά έκοψαν το δρομολόγιο! Έτσι το λεωφορείο πλέον κάνει κύκλο έως τον κοντινότερο σταθμό μετρό, και σε αναγκάζει να αγοράσεις εισιτήριο του 1,40 Ε!

Το παράδειγμα με τον καφέ είναι για κλάματα. Δηλαδή επειδή εγώ μπορεί ανά 5 χρόνια να κατέβω στο κέντρο να πάρω καινούριο υπολογιστή αξίας 700% + του εισιτηρίου (σαφώς μεγαλύτερης αυτής του ενός καφέ τη βδομάδα) σημαίνει πως το εισιτήριο είναι φθηνό και δε με πειράζει;
Επίσης να σου θυμίσω ότι από μια βόλτα συνήθως επιστρέφεις και σπίτι σου, οπότε η διαδρομή και μόνο στοιχίζει κατά τι περισσότερο του καφέ των 2,50 Ε.

Αν είχαμε δωρεάν υγεία δεν θα είχανε θησαυρίσει οι ιδιώτες γιατροί

Ε πάντως από τις ΗΠΑ που ψοφάς σαν το σκυλί αν δεν έχεις να νοσηλευτείς σε νοσοκομείο (ή που ψοφάς μετά για να ξεπληρώσεις το δάνειο που πήρες για να καλύψεις τα έξοδα) και που μόνο εξέγερση δεν κάνανε όταν ο Ομπάμα μίλησε για κοινωνικές παροχές, μια φορά καλύτερα είμαστε.



Η λύση είναι μια ιδιωτικοποίηση σε ολα

Yeap, τελικά αυτό προτείνεις παντού: σε παιδεία, ΜΜΜ, υγεία... Δεν ανοίγεις ένα thread να μας δείξεις με στοιχεία πως το ξεπούλημα της χώρας και των κοινωνικών παροχών θα μας βοηθήσει; :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.
Αγαπητέ, στην Αττική διαμένει ο μισός πληθυσμός της χώρας με μέσο εισόδημα 5.000 Ε μεγαλύτερο από το μέσο εισόδημα της Ελλάδας. Είσαι σίγουρος ότι τα ΜΜΜ της Αθήνας και τα άλλα κρατικά ΜΜΜ επιβαρύνουν τόσο πολύ την επαρχία; Με την ίδια λογική θα μπορούσε να σου πει ο Αθηναίος γιατί να πληρώνει την εθνική οδό που πάει στο κάθε ξεχασμένο χωριό, αλλά αυτό είναι σκατά κοινωνικό αίσθημα.
Ποια εθνική οδό...... Αν εξαιρέσεις την Αθήνα - Θεσσαλονίκη, την εγνατία και την Αθηνών - Τρίπολης οι υπόλοιποι δρόμοι απλώς δεν βλέπονται και ούτε θα φτιαχτούν. Η Δυτική Ελλλάδα από αντίρριο μέχρι Ιωάννινα (που γνωρίζω) οι δρόμοι είναι αχακτήριστοι και ούτε λένε τίποτα γι αυτούς.

Συμπέρασμα: Αν ο δρόμος δεν εξυπηρετεί αστικό κέντρο απλώς δεν θα φτιαχτεί καθώς δεν συμφερεί κομματικά.

Η λογική δεν είναι "δεν πληρώνω και τα πληρώνει όλα το κράτος". Πρώτον, γιατί το κράτος το πληρώνουν οι πολίτες. Δεύτερον, επειδή ούτως ή άλλως το κράτος πλήρωνε το 75% περίπου του πραγματικού εισιτηρίου για κάθε επιβάτη, και αυτό που τώρα γίνεται είναι ότι μειώνει το ποσοστό αυτό και το μεταθέτει στον πολίτη. Άρα άλλος είναι που ζητάει να πληρώνουν οι άλλοι περισσότερα.
Οι αστικές συγκοινωνίες πρέπει να πληρώνονται αποκλειστικά με δημοτικά τέλη όπως συμβαίνει στις υπόλοιπες πόλεις και όχι το δημόσιο.

Η λογική είναι "δεν πληρώνω" γιατί από το 2004 τη τιμή των εισιτηρίων έχει σχεδόν διπλασιαστεί(μετρό-λεωφορεία ~70 λεπτά), τα διόδια (πχ Αττική Οδός) ομοίως, οι εταιρίες κατασκευής δρόμων εισπράττουν διόδια για μελλοντική (πολύ μελλοντική) δημιουργία νέων δρόμων, πράγμα παράνομο κατά την ευρωπαϊκή νομοθεσία και γενικά γιατί ενώ περικόπτονται μισθοί και κρατικές δαπάνες προς το κοινωνικό όφελος, αυξάνεται το κόστος των μετακινήσεων (και όχι μόνο).
Δεν σε υποχρεώνει κανένας να πας από Αττική οδό ο οποίος είναι ένας ολοκληρωμένος δρόμος... Και χωνέψτε το οι Αθηναίοι η Αττική οδός δεν είναι για καθημερινή χρήση φτιάχτηκε για να εξυπηρετει αυτούς που κάνουν μεγάλα ταξίδια (για να μην διασχίσουν την Αθήνα ενώ δεν είναι ο προορισμό τους) χωρίς και για αυτούς που πάνε στο αεροδρόμιο έτσι ώστε να μην είναι υποχρεωμένοι να διασχίσουν το κέντρο της Αθήνας και να ταξιδεύουν για άλλες 2 ώρες. Αν αυτή τη στιγμή ο διελευση γίνει τζάμπα η Αττική οδό θα γεμίσει με Αθηναίους των Βορείων προαστίων με τα τουτού τους που θα πηγαίνουν στις δουλειές τους και ο σκοπός που φτιάχτηκε η Αττική οδός δεν θα ικανοποιείται.

Αυτοί που δεν πληρώνουν δικαίωμα τους να μην πληρώνουν (αν θέλει η εταιρία μπορεί να τους πάρει δικαστικά) αλλά δεν συμφωνώ να πηγαίνουν και να κλείνουν με το έτσι θέλω τα διόδια και να λένε περάστε........ ούτε να καταστρέφουν τα ακυρωτικά μηχανήματα και να εμποδίζουν το κόσμο που θέλει να πλρηώσει. Όποιος θέλει να πληρώσει ας πληρώσει και όποιος δεν θέλει ας μην πληρώσει.


Από τότε που τα έργα στους δρόμους τα έχουν αναλάβει ιδιωτικές εταιρείες έχουμε δει σημαντική πρόοδο στο οδικό σύστημα της Χώρας.


45 Ε το μήνα δεν είναι πολλά; Είναι 540 Ε το χρόνο ή 450 αν πάρεις την ετήσια κάρτα δηλαδή σχεδόν ένας βασικός μισθός πλέον.
Για τους φοιτητές είναι 23 ευρώ.

Όχι δεν είναι πολλά (αυτή η τιμή αναφέρεται για όλα τα ΜΜΜ) αν χρηισμοποείς καθημερινά ΜΜΜ και υπάρχει αξιοπιστία δηλαδή δεν υπάρχουν απεργίες. Οι απεργίες γίνοτναι επειδή μερικοί ξεβολεύτηκαν και όχι για τις τιμές των εισητηρρίων. Οταν αυξανόντουσαν στο παρελθόν κάνανε την πάπια. Σκέψου όσοι δουλεύουν στις απεργίες πληρώνοτναι τις ώρες δουλειάς τους ως υπερωρίες.

Συνοπτικά εγώ ως εργαζόμενος στο ΕΣΥ παρά τις απεργίες και το αναγκαστικό ταξί που είχα για 2 εβδομάδες καθώς το αμάξι ήταν σε ακινησία λόγω προβλήματος της ζημιά την έβγαλα γιατί αυτές τις μέρες της πληρώμουν ως υπερωρίες (απεργούσε και το ΕΣΥ). Συνοπτικά όταν κάνουν απεργίες εμείς οι εργαζόμενοι που δουλεύουμε ως προσωπικό ασφαλείας τα οικονομάμε. Δυστυχώς δεν ισχύει το ίδιο και για τους ιδιωτικούς υπάλληλους που πληρώνουν την νύφη από τους ψευτοεπαναστάτες. Ας κάνουν όσες απεργείες θέλουν τα ΜΜΜ μέχρι να ιδιωτικοποιηθούν δεν πρόκειται να χρησιμοποιήσω ΜΜΜ μέχρι να γίνουν ιδωτικά (καλύτερα να απεργούν να μην υπάχει και δακτύλιος).

Όμως δεν μπορούν και δε χρειάζονται όλοι μηνιαίες κάρτες. Εγώ πχ που ανεβαίνω περίπου 2 μήνες συνολικά το χρόνο στην Αθήνα, που δεν κάθομαι σπίτι μου όλη μέρα θα ξοδέψω μόνο γι αυτό το διάστημα 2μήνες*30ημέρες έκαστος*2δρομολόγια(πηγαίνε-έλα)*1,40 Ε=168 Ε. Ε, ως φοιτητής δεν μπορείς να πεις κι ότι μου περισσεύουν...
Ως φοιτητής δικαιούσε το μισό εισητήριο επομένως 84 ευρώ σύνολο.

Έπειτα, η αυξήσεις είναι εκβιαστικές. Υπάρχουν περιοχές που έως το 2011 έπαιρνες το λεωφορείο και πήγαινες κέντρο κατευθείαν. Τώρα μαζί με τις αυξήσεις άρχισαν κι οι περικοπές. Δηλαδή έβαλαν το εισιτήριο μίας διαδρομής στο 1,20 Ε αλλά έκοψαν το δρομολόγιο! Έτσι το λεωφορείο πλέον κάνει κύκλο έως τον κοντινότερο σταθμό μετρό, και σε αναγκάζει να αγοράσεις εισιτήριο του 1,40 Ε
Aν δεν εξυπηρετεί μια γραμμή πολλά άτομα προφανώς θα την κόψουν. Αν δεν σε συμφέρει τα ΜΜΜ αγοράζεις ΙΧ που για τους επαχριώτες είναι αναγκαστικό.


Πως να μην απαξιώνεις δημόσιες υπηρεσίες στην ολότητα τους όταν κάποιοι δημόσιοι υπάληλοι αντί να πληροφορήσουν τον κόσμο τον προσβάλουν. Η ιδιωτικοποίηση είναι η μοναδική λύση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

garch

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο garch αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,510 μηνύματα.
Ποια εθνική οδό...... Αν εξαιρέσεις την Αθήνα - Θεσσαλονίκη, την εγνατία και την Αθηνών - Τρίπολης οι υπόλοιποι δρόμοι απλώς δεν βλέπονται και ούτε θα φτιαχτούν. Η Δυτική Ελλλάδα από αντίρριο μέχρι Ιωάννινα (που γνωρίζω) οι δρόμοι είναι αχακτήριστοι και ούτε λένε τίποτα γι αυτούς.

Συμπέρασμα: Αν ο δρόμος δεν εξυπηρετεί αστικό κέντρο απλώς δεν θα φτιαχτεί καθώς δεν συμφερεί κομματικά.

Δεν βλέπονται, αλλά πληρώνεις διόδια ΓΙΑ ΝΑ τους φτιάξουν (όποτε το αποφασίσουν). :)

Και μην είσαι τόσο της υπερβολής, υπάρχουν κι αλλού καλοί δρόμοι...

Μιας και το ανέφερες, για τη συγκεκριμένη διαδρομή είχε γίνει προγραμματισμός πριν κανένα-δυο χρόνια. Δεν ξέρω τι απέγινε και πόσα λεφτά χάθηκαν εκεί.

Οι αστικές συγκοινωνίες πρέπει να πληρώνονται αποκλειστικά με δημοτικά τέλη όπως συμβαίνει στις υπόλοιπες πόλεις και όχι το δημόσιο.

Τι συμβαίνει στις υπόλοιπες πόλεις; Εδώ έχουμε ιδιωτικό αστικό κτελ, του οποίου το εισιτήριο αυξήθηκε αδικαιολόγητα κατά 10 λεπτά μαζί με αυτά των αθηναϊκών λεωφορείων.

Δεν σε υποχρεώνει κανένας να πας από Αττική οδό ο οποίος είναι ένας ολοκληρωμένος δρόμος... Και χωνέψτε το οι Αθηναίοι η Αττική οδός δεν είναι για καθημερινή χρήση φτιάχτηκε για να εξυπηρετει αυτούς που κάνουν μεγάλα ταξίδια (για να μην διασχίσουν την Αθήνα ενώ δεν είναι ο προορισμό τους) χωρίς και για αυτούς που πάνε στο αεροδρόμιο έτσι ώστε να μην είναι υποχρεωμένοι να διασχίσουν το κέντρο της Αθήνας και να ταξιδεύουν για άλλες 2 ώρες. Αν αυτή τη στιγμή ο διελευση γίνει τζάμπα η Αττική οδό θα γεμίσει με Αθηναίους των Βορείων προαστίων με τα τουτού τους που θα πηγαίνουν στις δουλειές τους και ο σκοπός που φτιάχτηκε η Αττική οδός δεν θα ικανοποιείται.

Έχεις ανοίξει κανέναν οδηγό της Αττικής οδού τελευταία; Δεν πάει μόνο στο αεροδρόμιο. Αττική οδός λέγεται, και εξυπηρετεί μεγάλο μέρος της Αττικής μέχρι τώρα. Δεν φτιάχτηκε μόνο για να εξυπηρετεί το αεροδρόμιο, αλλά και για τους πολίτες της Αττικής που μπορεί να χρειάζεται να κάνουν το Αθήνα-Ελευσίνα κάθε μέρα.

Α, και οι Αθηναίοι των βορείων προαστίων είναι οι τελευταίοι που έχουν πρόβλημα με την τιμή των διοδίων ξέρεις, για να γεμίσουν το δρόμο αν καταργηθούν ή μειωθούν τα διόδια. Τη βόλτα τους την κάνουν και τώρα.

Για τους φοιτητές είναι 23 ευρώ.

Όχι δεν είναι πολλά (αυτή η τιμή αναφέρεται για όλα τα ΜΜΜ) αν χρηισμοποείς καθημερινά ΜΜΜ και υπάρχει αξιοπιστία δηλαδή δεν υπάρχουν απεργίες. Οι απεργίες γίνοτναι επειδή μερικοί ξεβολεύτηκαν και όχι για τις τιμές των εισητηρρίων. Οταν αυξανόντουσαν στο παρελθόν κάνανε την πάπια. Σκέψου όσοι δουλεύουν στις απεργίες πληρώνοτναι τις ώρες δουλειάς τους ως υπερωρίες.

Δεν έχει 5 εκατομμύρια φοιτητές η Αθήνα.:)

μέχρι να ιδιωτικοποιηθούν δεν πρόκειται να χρησιμοποιήσω ΜΜΜ μέχρι να γίνουν ιδωτικά (καλύτερα να απεργούν να μην υπάχει και δακτύλιος).

Μεγάλη μπουκιά φάε...

Ως φοιτητής δικαιούσε το μισό εισητήριο επομένως 84 ευρώ σύνολο.

Ούτε αυτά μου περισσεύουν .

Άλλωστε δεν κάνω μόνο δύο διαδρομές σε μια μέρα, και δεν μπορώ να φροτνίζω να τις κάνω όλες εντός της ώρας που ισχύει το εισιτήριο...

Aν δεν εξυπηρετεί μια γραμμή πολλά άτομα προφανώς θα την κόψουν. Αν δεν σε συμφέρει τα ΜΜΜ αγοράζεις ΙΧ που για τους επαχριώτες είναι αναγκαστικό.

Για δύο συγκεκριμένες γραμμές που έχω στο μυαλό μου, εξυπηρετούσαν τους πολίτες ενός ολόκληρου δήμου, από τους σχετικά μεγάλους της Αθήνας, που πήγαιναν στις δουλειές τους στο κέντρο. Τα λεωφορεία ήταν πάντα γεμάτα σε βαθμό ασφυξίας.
Αν δεν έχεις ιδέα, άσε τα "προφανώς" που βασίζονται σε αυθαίρετες υποθέσεις.

Θα μου δώσεις εσύ ή το κράτος λεφτά για να πάρω ΙΧ και να πληρώνω τη βενζίνη που έχει φτάσει στο θεό; :hmm:
Πολύ εύκολες τις παρουσιάζεις τις λύσεις σου.

Πως να μην απαξιώνεις δημόσιες υπηρεσίες στην ολότητα τους όταν κάποιοι δημόσιοι υπάληλοι αντί να πληροφορήσουν τον κόσμο τον προσβάλουν. Η ιδιωτικοποίηση είναι η μοναδική λύση.

Και πάλι το πετάς έτσι. Δεν δικαιολογείται η πρότασή σου. Σου ξαναλέω να κάτσεις να υπολογίσεις τι οφέλη θα έχουμε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.
Aυτός που δουλεύει Ελευσίνα ας νοικιάσει σπίτι στην Ελευσίνα και όχι στα βόρεια προάστια..... Η Αττική οδός είναι ένας τρόπος να πας από την πελοπόνησσο στη βόρεια Ελλάδα μέσω ισθμού χωρίς να διασχίσει το κέντρο της Αθήνας. Οι Αθηναίοι έχουν πολλά προνόμια ακόμα και αν μην την χρησιμοποιούν. Η κίνηση στους δρόμους της Αθήνας χωρις την Αττική οδό θα ήταν διαφορετική.

Σύντομη Περιγραφή του Έργου

Η Αττική Οδός είναι ένα πρωτοποριακό έργο που κατασκευάστηκε με τη μέθοδο της παραχώρησης και αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα συγχρηματοδοτούμενα οδικά έργα της Ευρώπης. Ανήκει στην πρώτη γενιά των συγχρηματοδοτούμενων έργων που δημοπρατήθηκαν στην Ελλάδα τη δεκαετία του΄90 και επί της ουσίας άνοιξε το δρόμο και έθεσε τις βάσεις για το μέλλον των επιτυχημένων συμβάσεων παραχώρησης, στην ελληνική επικράτεια αλλά και στην Ευρώπη γενικότερα.
Η Αττική Οδός είναι ένας σύγχρονος αυτοκινητόδρομος μήκους 65 χλμ. Αποτελεί τον περιφερειακό δακτύλιο της ευρύτερης μητροπολιτικής περιοχής της Αθήνας και τη σπονδυλική στήλη του οδικού δικτύου ολόκληρου του Νομού Αττικής. Πρόκειται για έναν αστικού τύπου αυτοκινητόδρομο, με 3 λωρίδες κυκλοφορίας και μια λωρίδα έκτακτης ανάγκης ανά κατεύθυνση. Στο μέσον της, σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο, κινείται ο προαστιακός σιδηρόδρομος. Αποτελεί έργο υποδομής μοναδικό, ακόμα και για τα ευρωπαϊκά δεδομένα, καθώς είναι ένας κλειστός αυτοκινητόδρομος με διόδια, που διασχίζει μια μητροπολιτική πρωτεύουσα με έντονη κυκλοφοριακή συμφόρηση.
Ο αυτοκινητόδρομος της Αττικής Οδού αποτελεί το συνδετικό κρίκο του οδικού άξονα ΠΑΘΕ (Πάτρα-Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Εύζωνοι) αφού συνδέει την Εθνική Οδό Αθηνών-Λαμίας με την Εθνική Οδό Αθηνών-Κορίνθου, παρακάμπτοντας το κέντρο της Αθήνας. Ως κλειστός αυτοκινητόδρομος έχει ελεγχόμενες προσβάσεις και αποτελείται από δύο κάθετα μεταξύ τους τμήματα:

  • Την Ελεύθερη Λεωφόρο Ελευσίνας-Σταυρού-Σπάτων (Ε.Λ.Ε-Σ-Σ), μήκους περίπου 52 χλμ. και
  • Τη Δυτική Περιφερειακή Λεωφόρο Υμηττού (Δ.Π.Λ.Υ), μήκους περίπου 13 χλμ

Βασικά Οφέλη

Τα οφέλη που προέκυψαν τόσο από την κατασκευή όσο και από τη λειτουργία της Αττικής Οδού είναι πολλά και σημαντικά. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι ο αυτοκινητόδρομος:
  • Δημιουργεί το βασικό κορμό διασύνδεσης όλων των μεταφορικών μέσων και υποδομών της Αττικής: οδικών, εναέριων, σταθερής τροχιάς (Μετρό, Τραμ, Σιδηρόδρομος, Προαστιακός κ.ά.) και λιμανιών.
  • Μειώνει σημαντικά τον κυκλοφοριακό φόρτο της πρωτεύουσας, αφού υπολογίζεται ότι έχει απορροφήσει σημαντικό ποσοστό της συνολικής καθημερινής διαμπερούς κίνησης των οχημάτων στο Λεκανοπέδιο.
  • Συντελεί στην ανάπτυξη και ολοκλήρωση του χωροταξικού και πολεοδομικού σχεδιασμού του Νομού Αττικής.
  • Βοηθά στη στρατηγική αναδιάρθρωση των δικτύων ενέργειας και τηλεπικοινωνιών.
  • Συμβάλλει στην οικιστική και επιχειρηματική ανάπτυξη των απομακρυσμένων περιοχών του Νομού.
Δεν βλέπονται, αλλά πληρώνεις διόδια ΓΙΑ ΝΑ τους φτιάξουν (όποτε το αποφασίσουν).

Από αντίρριο μέχρι Ιωάννινα δεν πληρώνεις διόδια.

Εστώ και έτσι οι αθηναίοι μπορείτε να μετακινήστε στην πόλη σας χωρίς δικό σας μέσο. Τα λεωφορεία είναι λογικό να πηγαίνουν όλα προς το μετρό και από το μετρό σε άλλες περιοχές. Αυτό δεν το κάνουν για να ταλαιπωρήσουν τον κόσμο αλλά για να εξυπηρετούνται όσο το δυνατό περισσότερο άτομα με το χαμηλότερο δυνατό κόστος.

Συγκεκριμένα για την γραμμή που λες ότι καταργήθηκε αφού δεν αναφέρεις καν το νούμερο της δεν μπορώ να εκφέρω άποψη.

Αυτό που δεν καταλαβαίνεις ότι εσείς οι Αθηναίοι μπορείτε να ζήσετε κάλιστα και χωρίς αυτοκίνητο εμείς οι επαρχιώτες το ΙΧ είναι απαραίτητο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

garch

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο garch αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,510 μηνύματα.
Από αντίρριο μέχρι Ιωάννινα δεν πληρώνεις διόδια.

Πληρώνεις αλλού γι αυτό το λόγο όμως. :)

Εστώ και έτσι οι αθηναίοι μπορείτε να μετακινήστε στην πόλη σας χωρίς δικό σας μέσο. Τα λεωφορεία είναι λογικό να πηγαίνουν όλα προς το μετρό και από το μετρό σε άλλες περιοχές. Αυτό δεν το κάνουν για να ταλαιπωρήσουν τον κόσμο αλλά για να εξυπηρετούνται όσο το δυνατό περισσότερο άτομα με το χαμηλότερο δυνατό κόστος.

Χαμηλότερο δυνατό κόστος για ποιον;
Ή απλά είναι πιο λογικό τα λεωφορεία και το μετρό να σε συνδέουν αμφότερα με το κέντρο και να διασταυρώνονται ώστε το δίκτυο να είναι πιο αποτελεσματικό.

Συγκεκριμένα για την γραμμή που λες ότι καταργήθηκε αφού δεν αναφέρεις καν το νούμερο της δεν μπορώ να εκφέρω άποψη.

Γιατί, αν σου πω το νούμερο θα ξέρεις τα πάντα γι αυτό; Έχεις πάρει όλα τα λεωφορεία της Αθήνας σε καθημερινή βάση και όλες τις ώρες; :hmm:

Το θέμα δεν είναι οι συγκεκριμένες δύο γραμμές που έχω προσωπική εμπειρία, αλλά ότι αυτό συνέβη σε όλη την Αθήνα. Κι αν δεν με πιστεύεις ανέτρεξε σε άρθρα και δελτία ειδήσεων των ημερών.

Αυτό που δεν καταλαβαίνεις ότι εσείς οι Αθηναίοι μπορείτε να ζήσετε κάλιστα και χωρίς αυτοκίνητο εμείς οι επαρχιώτες το ΙΧ είναι απαραίτητο.

Οι Αθηναίοι ΘΑ μπορούσαν. Δεν μπορούν.

Aυτός που δουλεύει Ελευσίνα ας νοικιάσει σπίτι στην Ελευσίνα και όχι στα βόρεια προάστια..... Η Αττική οδός είναι ένας τρόπος να πας από την πελοπόνησσο στη βόρεια Ελλάδα μέσω ισθμού χωρίς να διασχίσει το κέντρο της Αθήνας. Οι Αθηναίοι έχουν πολλά προνόμια ακόμα και αν μην την χρησιμοποιούν. Η κίνηση στους δρόμους της Αθήνας χωρις την Αττική οδό θα ήταν διαφορετική.

Είσαι αστείος. Ο κάθε εργαζόμενος δεν μπορεί να βρίσκει σπίτι κάθε φορά κοντά στον τρόπο εργασίας του. Δηλαδή όποτε τον απολύουν θα μετακομίζει;
Η κοινωνία εξελίσσεται, οι πόλεις έχουν πάψει να αναπτύσσονται με οικιστικές μονάδες γύρω από εργοστάσια και τόπους εργασίας, ήδη από το 1960 κάποιοι οραματίζονταν την πόλη όπου όλοι θα δουλεύουν εξ' αποστάσεως, ηλεκτρονικά, κι εσύ για κάποιο αδιανόητο λόγο επιμένεις να επιστρέψουμε σε πρακτικές της βιομηχανικής επανάστασης.

Όσο για το κειμενάκι που υπογράμμισες κιόλας: τα υπογραμμισμένα περιγράφουν μόνο τη λειτουργία του οδικού συστήματος, όχι τις χρήσεις του. Άρα το ενημερωτικό κείμενο δε σου προσφέρει βάση.

Αντίθετα, αυτά που υποστηρίζω εγώ επιβεβαιώνονται από τα παρακάτω, τα οποία, από άγνοια αφενός και σκοπιμότητα(?) αφετέρου, παρέλειψες.
Code:
-Συντελεί στην ανάπτυξη και ολοκλήρωση του χωροταξικού και πολεοδομικού σχεδιασμού του Νομού Αττικής.

-Συμβάλλει στην οικιστική και επιχειρηματική ανάπτυξη των απομακρυσμένων περιοχών του Νομού.

:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

*school_brick*

Νεοφερμένος

Η *school_brick* αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 95 μηνύματα.
Όσον αφορά τις συγκοινωνίες,εννοείτε ότι ανήκω στη μερίδα των επιβατών που δεν πληρώνουν εισιτήριο και παροτρύνω όλους τους υπολοίπους να συμπράξουν. Πριν από λίγα χρόνια πλήρωνα το εισιτήριο 25 λεπτά του ευρώ και μέσα σε μια 5ετία εκτοξεύεται στα 1,40;;Αυτό είναι το δήθεν συμβολικό ποσόν που πρέπει να καταβάλλει ο πολίτης για τις δήθεν δωρεάν παροχές του κράτους;Και ναι ρε φίλε το ποσόν μου φαίνεται εξωφρενικό όπως εξωφρενική επίσης μου φαίνεται η επίθεση που εξαπολύει μια ανίκανη και ετοιμόρροπη-ετοιμόρροπη λέω- κυβέρνηση κατά των πολιτών της για να μαζέψει λίγα ψίχουλα μπροστά στους πακτωλούς των δισεκατομμυρίων που αφαίμαξε.Το ψαλίδισμα των εργασιακών δικαιωμάτων ,οι περικοπές των μισθών και ταυτόχρονα η αύξηση των τιμών των κομίστρων και βασικών προΪόντων δεν αφήνουν άλλα περιθώρια στον μέσο πολίτη πέρα από την αντίδραση.Γι'αυτό μερικοί "νομιμόφρονες", "νομοταγείς" και "ηθικοί" πολίτες να το βουλώνουν λέω γω,γιατί τα πράγματα που συμβαίνουν γύρω μας δεν είναι φυσιολογικά,είναι εις βάρος μας και συμβάλλουν στη συντήρηση ενός αδυσώπητου οικονομικού καθεστώτος.
Το να σου επιβάλλουν αύξηση 40% σ'ένα αγαθό που γνωρίζουν πολύ καλά ότι είναι άκρως απαραίτητο για την μετακίνησή σου,για την διεκπεραίωση των υποχρεώσεών σου κτλ. είναι καθαρά υπονόμευση δικαιώματος και ξεκάθαρο προμήνυμα ότι τα χειρότερα έπονται.Και στο κάτω κάτω να προχωρήσουν στη δημιουργία ποδηλατόδρομων αντί να μας κρατάνε όλους δέσμιους των αστικών συγκοινωνιών.Με αυτή την προοπτική όλο και περισσότεροι άνθρωποι θα χρησιμοποιούσαν το ποδήλατό τους,θα ελαττώνονταν οι ατμοσφαιρικοί ρύποι που εκπέμπουν τα οχήματα,δεν θα δημιουργούνταν όλο αυτό το κυκλοφοριακό κομφούζιο και η Αθήνα θα πλησίαζε περισσότερο το πρότυπο της ευρωπαϊκής πρωτεύουσας.
Δεν φτάνει όμως που πληρώνω τη μετακίνησή μου κι ένα σωρό άλλα μέσω της βάναυσης φορολογίας,γι'αυτό ακριβώς δεν είμαι καθόλου υποχρεωμένη να κάνω τον νομιμόφρονο μαλάκα και να χώνω το χέρι μου κάθε φορά βαθύτερα στην τσέπη.Και ούτε πιστεύω ότι με τέτοια εξοντωτικά και ελαττωματικά μέτρα θα εξυγιανθούν και θα αναβαθμιστούν δημόσιοι τομείς όπως οι ΔΕ.ΚΟ., και αυτό ας το είχαν σκεφτεί καλύτερα όταν ξεπουλούσαν υγεία,παιδεία,μετακίνηση,φυσικό πλούτο-τα πάντα εν ολίγοις-στο "μεγάλο" κεφάλαιο.Και αυτή η απόπειρα τρομοκράτησης του πολίτη υπό το φάσμα της καταστολής και της ποινικής εκδίωξης είναι κλασσική ευτελής τακτική που πρέπει κανονικά να αφήνει απτόητο όποιον είναι πραγματικά συνειδητοποιημένος για τις επιπτώσεις της ηθικής του.
Το πόρισμα λοιπόν είναι ότι δεν πληρώνω κύριοι,δε θα συνδράμω στη καθιέρωση ενός αλλόκοτου καθεστώτος και φυσικά δε θα σταματήσω να διεκδικώ αυτά που νομίμως μου ανήκουν και που το κράτος είναι υπεύθυνο να μου παρέχει αφιλοκερδώς.Η δική μου ανυπακοή αντιτάσσεται στη δική τους συστηματική απάνθρωπη πίεση και απόπειρα καθιέρωσης εξοντωτικών νόμων που υπονομεύουν τα δικαιώματα μου.Το ζήτημα πήρε τεράστιες διαστάσεις γιατί δεν αφορά πλέον μόνο τα κόμιστρα των συγκοινωνιών και τα διόδια,μιλάμε για αξίες και δικαιώματα που σαφώς δεν συγκρίνονται σε αξία με το ποσό των 1,40.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top