Μια σωστότερη εκπαίδευση.

Bkid

Νεοφερμένος

Ο Bkid αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Μυτιλήνη (Λέσβος). Έχει γράψει 68 μηνύματα.
Με αφορμη το θεμα που προτεινε ο αξιοτιμος καθηγητης και μαθηματικος;) killbill..."Το πως οραματιζομαστε το μαθημα",θελω να το παω καπου αλλου..Μηπως φταιει το οτι ειναι ενωμενη-αναποσπαστη η δευτεροβαθμια με την τριτοβαθμια εκπαιδευση??Πολυ ωραια αυτα που λετε για τις ομαδες και τις εργασιες,αλλα ξεχασαμε το πιο πολυτιμο πραγμα,τον χρονο.Δεν εχουμε χρονο,ειδικα στην τριτη λυκειου,δεν εχεις ενδιαφεροντα(μιλαω για εκεινους τους μαθητες που εχουνε αρκετα ψηλους στοχους),δεν προλαβαινεις να αθληθεις,ουτε καν να ερωτευτεις(κατα μεσο ορο)..Ομως σκεφτειτε αν ηταν αποσπασμενη η δευ/μια με την τριτ/μια εκπαιδευση,πρωτον οι μαθητες θα δεχονταν μια καθολικη γνωση(γεν παιδειας),δευτερον θα οργανωνονταν στα σχολεια πολλες εκδηλωσεις,τριτον τα σχολεια θα ηταν περιβαλλον διασκεδασης για τους μαθητες,θα μπορουσαν να υπαρχουν εργαστηρια που μπορει ο αλλος να ασχολιοταν πχ με την κατσκευη πυλινων αγγειων...Θα ξυπνουσες το πρωι και θα ελεγες,"α ωραια παω σχολειο"!!

Συμπερασμα.Μπορουν οι μαθητες να μην δινουν πανελληνιες και μετα να επιλεγουν τη σχολη που θα πανε και να δινουν εκει εξετασεις!Νταξει τα πρωτα χρονια θα ειναι καπως αλλαλουμ τα πραγματα,διοτι ολοι θα εχουν μεγαλες βλεψεις,αλλα μετα θα στρωσουν τα πραγματα,γιατι οι εξετασεις θα ειναι αναλογης δυσκολιας με τη σχολη!Ποια ειναι αποψη σας(καλυτερα να ακουστουν γνωμες και απο μαθητες αλλα και απο καθηγητες)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Νίκος95

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Μαθητής Γ' γυμνασίου και μας γράφει απο Σταυρούπολη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,158 μηνύματα.
μακαρι αλλα ξερεις κατι? αν δεν κανουν κατι καθηγητες και μαθητες μαζι για να πιεσουν τους αχαρακτηριστους του υπουργειου δεν νομιζω να γινει τιποτα... σαν τι? παντως οχι καταληψεις των οπισθιων αλλα δυνατες διαμαρτυριες που θα ακουστουν μεσα στα κενα κεφαλια των πολιτικων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

killbill

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο killbill αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 167 μηνύματα.
Για να πάρει το σχολείο τον ρόλο που του αξίζει και του αρμόζει, δηλαδή να παρεχει μια γενική μόρφωση χωρίς φορτωμένη ύλη και το άγχος των πανελλαδικών, πιστεύω ότι είναι μονόδρομος να αποδεσμευτεί από τις πανελλήνιες.

Κατά την γνώμη μου θα πρέπει να προστεθεί ένας επιπλέον χρόνος μετά το λύκειο όπου θα διδάσκονται μόνο τα μαθήματα της κατεύθυνσης. Έτσι θα υπάρχει πάρα πολύς χρόνος για να εστιάσει κάποιος στα μαθήματα της κατεύθυνσης. Σε άλλο topic κάποιος μαθητής πολύ εύλογα με ρωτούσε μα καλά πως καταφέρνετε στο σχολείο στα μαθηματικά κατεύθυνσης να βγάλετε την ύλη; και η απάντησή μου ήταν "με ελαφρα πηδηματάκια!"

Αυτό το επιπλέον έτος θα παρακολουθούν μόνο όσοι θέλουν να μπουν σε κάποιο πανεπιστήμιο και δεν θα έχει καμία σχέση με το απολυτήριο. Το απολυτήριο θα το παίρνει κανείς όπως τώρα δηλαδή μετά την επιτυχή φοίτηση στην Γ Λυκείου.

Πιστεύω αυτό θα έκανε πιο ενδιαφέρον το σχολείο. Πολλοί μαθητές της Γ Λυκείου με ρωτάνε κάθε χρονιά στο σχολείο, κύριε τι φταίμε να κάνουμε 7 ώρες μαθηματικά την εβδομάδα (5 κατεύθυνση+2 ΓΠ); εμείς απλά το απολυτήριο θέλουμε, και να βρούμε μια δουλίτσα μετά. Δεν θέλουμε πανεπιστήμια και μπελάδες(και με το δίκιο τους με την ανεργία που υπάρχει από την πλειοψηφία των σχολών).

Είναι αλήθεια, και πιστεύω ότι όλοι θα συμφωνήσετε, ότι με το υπάρχον σύστημα η πλειοψηφία των μαθητών δεν βρίσκει κανένα νόημα στο σχολείο, από τη στιγμή που όλοι οι μαθητές είναι υποχρεωμένοι να επιλεξουν κάποια κατεύθυνση. Και δεν είναι μόνο αυτό, αλλά και για να πάρουν απολυτήριο είναι υποχρεωμένοι να δώσουν και πανελλήνιες αφού η επίδοση στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα υπολογίζεται για τον βαθμό του απολυτηρίου.

Πέρα από την παραπάνω πρότασή μου, έχω σκεφθεί και το εξής: το λύκειο να δίνει την δυνατότητα στον μαθητή να επιλέγει αυτός το πόσα και ποιά μαθήματα θα πάρει. Πχ κάποιος να μπορεί να φορτώσει το εβδομαδιαίο του πρόγραμμα με 10 ώρες ξένες γλώσσες αν αυτό τον ενδιαφέρει, άλλος (γιατί όχι; ) να κάνει 15 ώρες την εβδομάδα γυμναστική! Ο καθένας θα παίρνει και διαφορετικού τύπου απολυτηρίου με βάση τις επιλογές που έκανε. Όμως θα υπάρχουν και περιορισμοί, πχ για να μπορέσεις να συνεχίσεις σε προετοιμασία για πανεπιστήμιο, και να έχεις το δικαίωμα να εγγραφείς στην επιπλέον χρονιά προετοιμασίας μετά το λύκειο, θα πρέπει να έχεις φροντίσει να επιλέξεις τόσες ώρες μαθηματικά αν σε ενδιαφέρουν οι θετικές επιστήμες, ή τόσες ώρες αρχαία κλπ.

Με άλλα λόγια το τι θα μάθει ο καθένας στο Λύκειο να είναι καθαρά επιλογή του. Λύκειο προσαρμοσμένο στα μέτρα του καθενός!
Με ένα τέτοιο σύστημα και αν μπορούσα να γυρίσω τον χρόνο πίσω θα επέλεγα 4 ξένες γλώσσες! πού λόγω της πίεσης των πανελλαδικών αυτά ήταν όνειρα θερινής νυχτός. Ένα FC πήρα στα Αγγλικά και αυτό σαν φοιτητής!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Shadowfax

Διάσημο μέλος

Ο Shadowfax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 3,622 μηνύματα.
Ωραίο το κείμενό σου Bkid. Θέτει κάποια εύστοχα σημεία και θίγει, το ίδιο εύστοχα, άλλα. Όμως κρίμα που παραμένει απλά ένα κείμενο και δεν γίνεται πράξη. Γιατί, στην τελική, αυτό είναι το τραγικότερο απ' όλα όσα ανέφερες: η εξευτελιστικά φανερή απάθεια, από σχεδόν όλες τις πλευρές, πάνω σε αυτά τα ζητήματα. Έχουμε φτάσει σε σημείο οι ίδιοι να μην τολμούμε να συζητήσουμε και να προτείνουμε. Μάλλον, όχι να μην τολμούμε· απλώς να συμβιβαζόμαστε. Δεν υπάρχει κάτι άλλο να κάνουμε άλλωστε - αυτό μας δείχνουν και αυτό μας περνούν με μεγάλη επιτυχία.

Φυσικά πάντα ακούω - πάντα ακούμε - πως ''υπάρχουν και χειρότερα''. Πως ''πρέπει να είμαστε γενναιόδωροι γι' αυτά που ήδη έχουμε. Ε, κι αν έχουν και λίγα ψιλοπροβλήματα δε χάθηκε και ο κόσμος. Κάποτε θα διορθωθούν''. Ναι, συμφωνώ. Κάποτε. Μόνο που ξεχνάτε πως αυτό το κάποτε δεν θα απασχολεί εμένα πλέον. Αλλά τι λέω, ντροπή μου· εδώ, στην Ελλάδα, έχουμε μάθει να αγωνιζόμαστε για τους επόμενους που θα 'ρθουν. Και αυτοί οι επόμενοι με τη σειρά τους θα αγωνιστούν για τους μεθεπόμενους κ.ο.κ. Φυσικά το ποιοι ''επόμενοι'' τελικά θα απολαύσουν τους ''καρπούς'' των αγώνων μας, δεν το ξέρουμε ακόμα και μάλλον ούτε και θα το μάθουμε ποτέ - αν φυσικά θα υπάρξουν καρποί και αυτοί που θα τους απολαύσουν. ''Έχουμε δωρεάν παιδεία και αυτό πρέπει να το εκτιμούμε αναλογιζόμενοι πως άλλες χώρες δεν έχουν καν παιδεία.'' Μάλιστα. Δώσε μου έναν τάφο, έναν αποτεφρωτήρα, ένα χώρο ''ανάπαυσης'' τέλος πάντων και ύστερα σκότωσέ με· και εγώ θα το εκτιμήσω. Έτσι πρέπει, αυτό μου λέτε.

Αλλά δε βαριέσαι. Είπαμε, υπάρχουν και χειρότερα. Χα, μου αρέσει αυτή η φράση. Με αυτήν άλλωστε μεγαλώνω όχι μόνο εγώ, αλλά κι άλλοι τόσοι σαν κι εμένα. Υπάρχουν και χειρότερα. Τουλάχιστον ας παρηγορηθούμε μωρέ στην ιδέα αυτών των ''χειρότερων'' μιας και αυτή είναι που δίνει αξία στο σύστημά μας. Σκέφτομαι όμως πως όταν το x σύστημα κοιτάζει μόνο να είναι καλύτερο από τα ''χειρότερα'' και δεν παραδειγματίζεται από άλλα, ανώτερα και αρτίως θεμελιωμένα, υπάρχει πρόβλημα. Αλλά βέβαια ας μην πηγαίνουμε στο σύστημα. Ποια είναι άλλωστε η Ελλάδα για να παραδειγματιστεί από άλλες χώρες, σε αυτόν τον τομέα; Μήπως έχουμε ανάγκη; Ή μήπως έχουμε τη δική τους ανάπτυξη και οικονομική ευρωστία; Αλλά, για θυμίστε μου, γιατί η χώρα μου δεν πάει καλά; Ή μήπως, όπως θα πουν πολλοί, και αυτό είναι δημιούργημα των δημοσιογράφων και των Μ.Μ.Ε; Καλώς ή κακώς μάτια έχω και βλέπω. Και αυτό που βλέπω, εγώ τουλάχιστον, δε θα το χαρακτήριζα ''καλό''.

Και όσο ειρωνικό κι αν φαντάζει, πάλι θα έρθουν εκείνοι που θα πουν πως καταστροφολογώ και πως μηδενίζω, εγώ και όλοι όσοι λέμε και πιστεύουμε τα παραπάνω. Και πάλι θα αμφισβητήσω αυτά που λέω, αναλογιζόμενος την ''αξία'' των όσων έχω. ''Μην είσαι αχάριστος'' θα μου πουν. Έρχονται όμως και οι φορές που βλέπω αυτό, και πολλά άλλα σαν κι αυτό:

δε μιλαω μονο για οικονομια και πολιτευμα.
επειδη μιλουσαμε για τις σχολες, αναφερομαι πρωτιστως στην παιδεια.
ε ναι ρε συ δεν εχουμε ολοι τις ιδιες ευκαιριες , ουτε ειναι δικαιο το συστημα των πανελλαδικων.
σε τρεις ****ωρες κρινεσαι για ο,τι ξερεις.
εχω συμμαθητη που ηξερε πολλα περισσοτερα απο μενα στα μαθηματικα και επειδη αγχωθηκε τα κανε σκατα και δεν περασε εκει που ηθελε, λογω αγχους.
το συστημα ειναι απανθρωπο και βαρβαρο στην παιδεια και επισης αυτοαναιρειται. Απορριπτει εκ των πραγματων οσα το ιδιο διδασκει στην εκθεση κτλ περι ανθρωπιστικης παιδειας κτλ.

και επειδη η παιδει διαμορφωνει χαρακτηρα και εχω τρελαθει με οσα διδαχθηκα και οσα τελικα αναγκαστηκα να ζησω, πραγματικα ζουμε σε μια παραλογη πραγματικοτητα.

στερουν τα ονειρα των παιδιων, με το να αφηνουν καποιους να μπαινουν σε σχολες επειδη απο συγκυριες γραψαν ισως καλυτερα απο καποιους αλλους που πραγματικα επιθυμουσαν να μπουν σε καποια σχολη.

Δεν ξερω αμα με καταλαβαινετε, αλλα εχω αγανακτησει με την κατασταση.

Τελικά, κύριοι, δεν είμαι εγώ που καταστροφολογώ αλλά εσείς που εθελοτυφλείτε. Καλό σας απόγευμα. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

killbill

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο killbill αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 167 μηνύματα.
Ωραίο το κείμενό σου Bkid. Θέτει κάποια εύστοχα σημεία και θίγει, το ίδιο εύστοχα, άλλα. Όμως κρίμα που παραμένει απλά ένα κείμενο και δεν γίνεται πράξη. Γιατί, στην τελική, αυτό είναι το τραγικότερο απ' όλα όσα ανέφερες: η εξευτελιστικά φανερή απάθεια, από σχεδόν όλες τις πλευρές, πάνω σε αυτά τα ζητήματα. Έχουμε φτάσει σε σημείο οι ίδιοι να μην τολμούμε να συζητήσουμε και να προτείνουμε. Μάλλον, όχι να μην τολμούμε· απλώς να συμβιβαζόμαστε. Δεν υπάρχει κάτι άλλο να κάνουμε άλλωστε - αυτό μας δείχνουν και αυτό μας περνούν με μεγάλη επιτυχία.

Δεν έχω δει ποτέ στις καταλήψεις οι μαθητές να ζητάτε συγκεκριμένα πράγματα. Αναρτάτε ένα πανό και λέτε "αύξηση των κονδυλίων για την παιδεία", "δωρεάν δημόσια παιδεία" κλπ. Εντάξει σύμφωνοι με όλα αυτά, αλλά αυτά είναι πολύ γενικά και αόριστα και τα ακούμε κάθε χρόνο τα τελευταία 15 χρόνια και τίποτα δεν αλλάζει. Οι καταλήψεις έχουν γίνει πλέον μόδα. Δεν νομίζω ότι ασχολείται κανείς υπουργός με τα αιτήματά σας αν κρίνετε από το γεγονός ότι τίποτα δεν αλλάζει χρόνο με τον χρόνο στην εκπαίδευση.

Επειδή το συνηθίζω να κάνω φιλοσοφικές συζητήσεις με τους μαθητές μου στο σχολείο, μου λένε "α κύριε εμείς τον έχουμε καθιερώσει τον θεσμό και την κατάληψή μας θα την κάνουμε". Κατάληψη για την κατάληψη δηλαδή με τα σχολεία κλειστά με 1-2 ή και κανέναν μαθητή μέσα κλπ κλπ.

Και δυστυχώς κανείς δεν λέει κάτι γιατί όλοι βολευόμαστε μαθητές και καθηγητές. Εσείς έχετε χρόνο ελεύθερο για τα φροντιστήριά σας και οτιδήποτε άλλο αφού απουσίες δεν χρεώνονται στο διάστημα αυτό, οι καθηγητές συνεχίζουμε να πληρωνόμαστε χωρίς να δουλεύουμε. Μια χαρά!

Αυτή την παιδεία θέλουμε; Έτσι θα αλλάξουμε τα πράγματα; Μια χαρά και δυό τρομάρες λέω εγώ.

Βάλτε λουκέτο στα σχολεία, και βγείτε στους δρόμους και φωνάξτε να αποδεσμευτούν οι πανελλήνιες απο το Λύκειο αλλιώς τα σχολεία δεν ανοίγουν και θα σας πω εγώ αν θα γίνει από την επόμενη χρονιά κιόλλας!
Προτείνετε ένα συγκεκριμένο σχέδιο με 2-3 σημεία, όχι παραπάνω, αν θέλετε κάτι να αλλάξει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Νίκος95

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Μαθητής Γ' γυμνασίου και μας γράφει απο Σταυρούπολη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,158 μηνύματα.
Μαθητες και καθηγητες συμφωνουμε στο οτι πρεπει κατι να αλλαξει. Τωρα αν για τους πολιτικους ειναι ολα καλα ειναι αλλο θεμα το οποιο θα πρεπει να το αφησουμε στα χερια καποιων αγιων ανθρωπων που θα τους σκοτωσουν. Η κυβερνηση πρεπει να παρει παραδειγμα για το εκπαιδευτικο της συστημα απο την Φινλανδια. μπορει το συστημα μας να γινει αν οχι σαν το δικο τους λιγοτερο καλυτερο και να ειμαστε ολοι καλα. Βεβαια υπαρχουν δυο παραγοντες που το επηρεαζουν αυτο. Για παραδειγμα η Ελλαδα δεν μπορει να δωσει τα ιδια λεφτα που δινει η Φινλανδια στην εκπαιδευση διοτι εμεις εχουμε λαους γυρω μας ετοιμους να μας κατασπαραξουν και χρειαζομαστε εξοπλισμους και οπλα. Μετα αν αυτοι οι καταραμενοι οι πολιτικοι δεν εκαναν οτι τους λενε αυτοι που μισουν την Ελλαδα και αν ειχαν την στοιχειωδη ανθρωπια δεν θα εκλεβαν τοσα εκατομμυρια για να τα φανε. Θα τα εδιναν και στην παιδεια και στον στρατο και στις κοινωνικες υπηρεσιες και ολα θα ηταν ωραια και καλα. θα αναπτυσομασταν σαν κρατος τα παιδια μας θα ηταν σωστα μορφωμενα και πολλοι λαοι θα μας θαυμαζαν. Ολα αυτα μπορουν να γινουν δικα μας μονο με αγωνα και προσπαθεια που ολοι μας πρεπει να κανουμε αν θελουμε να λεγομαστε ανθρωποι. γιατι καλυτερη παιδεια σημαινει αναπτυξη, προοδος, ακμη και σαν λαος την εχουμε αναγκη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φιλιον_Τερας

Διάσημο μέλος

Ο Φιλιον_Τερας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,031 μηνύματα.
Μαθητες και καθηγητες συμφωνουμε στο οτι πρεπει κατι να αλλαξει. Τωρα αν για τους πολιτικους ειναι ολα καλα ειναι αλλο θεμα το οποιο θα πρεπει να το αφησουμε στα χερια καποιων αγιων ανθρωπων που θα τους σκοτωσουν. Η κυβερνηση πρεπει να παρει παραδειγμα για το εκπαιδευτικο της συστημα απο την Φινλανδια. μπορει το συστημα μας να γινει αν οχι σαν το δικο τους λιγοτερο καλυτερο και να ειμαστε ολοι καλα. Βεβαια υπαρχουν δυο παραγοντες που το επηρεαζουν αυτο. Για παραδειγμα η Ελλαδα δεν μπορει να δωσει τα ιδια λεφτα που δινει η Φινλανδια στην εκπαιδευση διοτι εμεις εχουμε λαους γυρω μας ετοιμους να μας κατασπαραξουν και χρειαζομαστε εξοπλισμους και οπλα. Μετα αν αυτοι οι καταραμενοι οι πολιτικοι δεν εκαναν οτι τους λενε αυτοι που μισουν την Ελλαδα και αν ειχαν την στοιχειωδη ανθρωπια δεν θα εκλεβαν τοσα εκατομμυρια για να τα φανε. Θα τα εδιναν και στην παιδεια και στον στρατο και στις κοινωνικες υπηρεσιες και ολα θα ηταν ωραια και καλα. θα αναπτυσομασταν σαν κρατος τα παιδια μας θα ηταν σωστα μορφωμενα και πολλοι λαοι θα μας θαυμαζαν. Ολα αυτα μπορουν να γινουν δικα μας μονο με αγωνα και προσπαθεια που ολοι μας πρεπει να κανουμε αν θελουμε να λεγομαστε ανθρωποι. γιατι καλυτερη παιδεια σημαινει αναπτυξη, προοδος, ακμη και σαν λαος την εχουμε αναγκη.

αν το οπλο σου ειναι η παιδεια, δεν χρειαζεσαι τα οπλα. θεωρω οτι το να δινεις περισσοτερη βαση στα οπλα και να αμελεις την παιδεια των πολιτων σου, ουσιαστικα σου δινει απλα την δυνατοτητα να φανατιζεις και να ελεγχεις πιο ευκολα το λαο. δεν θεωρω τυχαια την υπολειτουργια της παιδειας, ενω ταυτοχρονα την ξεφρενη αγορα οπλικων συστηματων. η λογικη του "οι γειτονες περιμενουν να κατασπαραξουν τα εδαφη της ελλαδας θα ελεγα οτι ειναι προπαγανδιστικη και δεν αντιπροσωπευει την αληθεια. γενικοτερα, δεν νομιζω οτι ειναι σωστο να βλεπουμε μονο το περιοριστηκο "λαος", αλλα θα επελεγα τη λεξη κοινωνια. γιατι αν ειχαμε την ικανοτητα εμεις, οι τουρκοι, οι σερβοι, οι βουλγαροι να αποκτησουμε παιδεια και μορφωση,δεν θα υπηρχε λογος αντιπαραθεσης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

amalfi

Δραστήριο μέλος

Ο amalfi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 40 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 458 μηνύματα.
το μεγαλο προβλημα στο σχολειο ειναι οι καθηγητες.


(στο συγκεκριμενο θεμα ειμαι απόλυτος και πληρως κατασταλλαγμενος. - δε θεωρω ομως οτι φταιει καποιος γι' αυτην την κατασταση στα σχολεια.)


[ας μπαινουμε οπως να 'ναι στα πανεπιστημια... αυτο ειναι τριτεύον θεμα. το πρωτευον ειναι οι ανθρωποι. τα καημενα τα παιδακια που δηλητηριαζονται και μαραινονται απο 7 χρονων στα θρανια... και μετα μια μερα θα μπουν και στο πανεπιστημιο..
βροχη τα πτυχια τα μεταπτυχιακα και οι "γνωσεις" και οι επιτυχιες (!)
και θα περιφερονται σε μια ανετη "ζωη" χωρις νοημα... (πετυχημενη ομως! μην το ξεχναμε)
στο σχολειο θα πρεπε το "τιποτα" να γινει ανθρωπος και οχι ενα "φουσκωμενο τιποτα" που ολο θα "ανελισσεται" [του ειπαν οτι προς τα κει ειναι το "ανω" / αλλοι το λενε και "ονειρα"] και ολοενα θα παραφουσκωνει

κυνηγηστε τα ονειρα σας! - αρκει να μη δυσκολευτειτε βεβαια (αληθεια ομως... ειναι ΔΙΚΑ ΣΑΣ αυτα τα ονειρα?)


για να ΘΕΛΕΙ κανείς, απαραιτητη προυποθεση ειναι να γνωριζει τι θελει. (και οχι τι τον "θελει" η κοινωνια να "θελει" [και να "επαναστατει" φυσικα τον θελει... δε θα πρεπε να εκπλησσει αυτο. ολοι επαναστατες δεν ειμαστε?]

ακομη και σ' αυτες τις δυσμενεστατες συνθηκες (και δεν αναφερομαι στην ..."οικονομικη κριση") το σχολειο θα ειχε τη δυνατοτητα να κανει την ανατροπη!

μακαρι να μπορουσα να ειμαι αισιοδοξος γι' αυτον τον κοσμο.
Η οραση μου ομως δε μου το επιτρεπει.
(ειναι της ηλικιας...)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Bkid

Νεοφερμένος

Ο Bkid αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Μυτιλήνη (Λέσβος). Έχει γράψει 68 μηνύματα.
Δεν έχω δει ποτέ στις καταλήψεις οι μαθητές να ζητάτε συγκεκριμένα πράγματα. Αναρτάτε ένα πανό και λέτε "αύξηση των κονδυλίων για την παιδεία", "δωρεάν δημόσια παιδεία" κλπ. Εντάξει σύμφωνοι με όλα αυτά, αλλά αυτά είναι πολύ γενικά και αόριστα και τα ακούμε κάθε χρόνο τα τελευταία 15 χρόνια και τίποτα δεν αλλάζει. Οι καταλήψεις έχουν γίνει πλέον μόδα. Δεν νομίζω ότι ασχολείται κανείς υπουργός με τα αιτήματά σας αν κρίνετε από το γεγονός ότι τίποτα δεν αλλάζει χρόνο με τον χρόνο στην εκπαίδευση.

Επειδή το συνηθίζω να κάνω φιλοσοφικές συζητήσεις με τους μαθητές μου στο σχολείο, μου λένε "α κύριε εμείς τον έχουμε καθιερώσει τον θεσμό και την κατάληψή μας θα την κάνουμε". Κατάληψη για την κατάληψη δηλαδή με τα σχολεία κλειστά με 1-2 ή και κανέναν μαθητή μέσα κλπ κλπ.

Και δυστυχώς κανείς δεν λέει κάτι γιατί όλοι βολευόμαστε μαθητές και καθηγητές. Εσείς έχετε χρόνο ελεύθερο για τα φροντιστήριά σας και οτιδήποτε άλλο αφού απουσίες δεν χρεώνονται στο διάστημα αυτό, οι καθηγητές συνεχίζουμε να πληρωνόμαστε χωρίς να δουλεύουμε. Μια χαρά!

Αυτή την παιδεία θέλουμε; Έτσι θα αλλάξουμε τα πράγματα; Μια χαρά και δυό τρομάρες λέω εγώ.

Βάλτε λουκέτο στα σχολεία, και βγείτε στους δρόμους και φωνάξτε να αποδεσμευτούν οι πανελλήνιες απο το Λύκειο αλλιώς τα σχολεία δεν ανοίγουν και θα σας πω εγώ αν θα γίνει από την επόμενη χρονιά κιόλλας!
Προτείνετε ένα συγκεκριμένο σχέδιο με 2-3 σημεία, όχι παραπάνω, αν θέλετε κάτι να αλλάξει.


K.Killbill πιστευω οτι τα παιδια δεν εχουν την ευχερεια να εκφραστουν τοσο ευκολα οσο οι μεγαλοι!!Πραγματικα μπορει να κανουν καταληψεις,αλλα αν το σκεφτειτε βαθυτερα,εχουν το λογο τους που τις κανουν.Εμεις καναμε φετος,εγω ειμουν εντελως κατα της καταληψης,αλλα εκανα την παπια και αυτο γιατι σκεφτηκα οτι θα μπορεσω να προχωρησω την υλη!!Μετα το μετανιωσα,γιατι πραγματικα το ολο σκηνικο-συστημα σε κανει να σκεφτεσαι εντελως εγωιστικα η μαλλον να φερεσαι σαν παρτακιας..Εγω επιμενω οτι οι μαθητες πρεπει να δινουν εξετασεις στο πανεπιστημιο,για να εισαχθουν σε αυτο!!Κ.Killbill δεν ειναι καθολου σωστο να το πω?ανθρωπινο?Να προετοιμαζεις εναν μαθητη και να κρινεται για το αν θα πρεπει να περασει εκει που θελει μεσα σε 3 ωρες
(οπως ανεφερε πολυ φοβερα ο φιλος πιο πανω)...Δεν ξερω ακομα και τωρα το φανταζομαι,το νιωθω,οτι μετα απο μια βδομαδα το θεμα θα ξεχαστει..Ολοι πατησαμε με νευρο τα πληκτρα του Η/Υ,εκφρασαμε τις αποψης μας και μεχρι εκει...Μετα το βαζουμε το ολο θεμα στην αποθηκη-ψυχη μας μεχρι να αραχνιασει και ισως να το ξαναβγαλουμε ετσι λιγο να παρει αερα μετα απο αρκετο καιρο...Τιποτα στην πραξη,δυστυχως.Δεν ξερω,αναρωτιεμαι καποιες φορες μην ειναι πολιτικο το ζητημα,δεν ξερω,τι λετε??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top