Αξιολογείστε παρακαλώ το τέστ (τι τραβάμε εμείς οι καθηγητές!)

Ναυσικά

Δραστήριο μέλος

Η Nαυσικά αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 411 μηνύματα.
θάνο έχεις προσπαθήσει ποτέ να τους πεις την πραγματική αιτία που δεν διαβάζεις..??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ποκαχοντας

Νεοφερμένος

Η ΕΙΡΗΝΗ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 90 μηνύματα.
Οπως λενε και οι υπολυποι μια μοναδα επρεπε να του την ειχατε βαλει.Αλλα εγω το βρισκω πολυ υπερβολικο που του βαλατε απο το πρωτο τριμηνο 20,ολοι οι καθηγητες τουλαχιστον αυτους που ξερω εγω κρατανε παντα μια πησινη,ασχετα και αν στα υπολοιπα μαθηματα εινα αριστοι...:rockon:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Unkown-User

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unkown-User αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Βριλήσσια (Αττική). Έχει γράψει 1,066 μηνύματα.
Δεν πιστεύω ότι έχει σημασία αν του βάλατε 0 ή 1, αλλού θα μείνω εγώ..

Το λάθος μου ήταν ότι δεν τον πήγα στον διευθυντή να φάει την μονοήμερή του....

Γιατί να φάει μονοήμερη παρακαλώ? Που "τόλμησε" να "αντιμιλήσει" στην "αυθεντία του καθηγητή"?

Και συνεχίζω...

"Νομίζετε ότι είστε ο καθηγηταράς που έχει τελειώσει πανεπιστήμια και master και μπορείτε να κρίνετε όποιον θέλετε?"

1) Πραφανώς κάτι θα του ΕΙΠΑΤΕ για να σας ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΑΥΤΟ. Καλό θα ήταν λοιπόν να μας λέγατε όλη την ιστορία και όχι μόνο "επιλεκτικά" ότι σας συμφέρει.

2) Αν όντως τον ΚΡΙΝΑΤΕ ΩΣ ΑΤΟΜΟ (που δεν μπορώ να το ξέρω γιατί δεν μας παραθέσατε τι έγινε) τότε πολύ καλά σας απάντησε. Αν κρίνατε απλά την επίδοσή του τότε τον βρίσκω λάθος. Αλλά η απάντησή του είναι σαν εσείς να του είπατε κάτι που τον προσέβαλε.

3)
Βέβαια η ιστορία δεν έμεινε εκεί.... το συνέχισε μέχρι τα άκρα...πλημμύρισε ειρωνεία η τάξη κλπ.
Δηλαδή τι έκανε?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ναυσικά

Δραστήριο μέλος

Η Nαυσικά αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 411 μηνύματα.
Δεν πιστεύω ότι έχει σημασία αν του βάλατε 0 ή 1, αλλού θα μείνω εγώ..


Γιατί να φάει μονοήμερη παρακαλώ? Που "τόλμησε" να "αντιμιλήσει" στην "αυθεντία του καθηγητή"?
Δεν είναι επειδή "τόλμησε" να αντιμιλήσει στην "αυθεντία του καθηγητή" αλλά επειδή αντιμίλησε κατ'αυτόν τον τρόπο. Αυτό σηκώνει και πειθαρχικό συμβούλειο και μπορεί να οδηγήσει σε πολύ σοβαρότερες ποινές από μια μονοήμερη αποβολή, όπως μείωση διαγωγής μαθητή . Δεν έχει το δικαίωμα να μη σέβεται τον άλλο είτε καθηγητής είτε μαθητής είναι είτε οποιοσδήποτε. Απλώς ο καθηγητής σε ένα σχολείο τυγχάνει μεγαλύτερης"ισχύος" κατά μια έννοια από κάποιον άλλο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giwrgos

Νεοφερμένος

Ο Giwrgos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Χαλάνδρι (Αττική). Έχει γράψει 68 μηνύματα.
Δεν είναι επειδή "τόλμησε" να αντιμιλήσει στην "αυθεντία του καθηγητή" αλλά επειδή αντιμίλησε κατ'αυτόν τον τρόπο. Αυτό σηκώνει και πειθαρχικό συμβούλειο και μπορεί να οδηγήσει σε πολύ σοβαρότερες ποινές από μια μονοήμερη αποβολή, όπως μείωση διαγωγής μαθητή . Δεν έχει το δικαίωμα να μη σέβεται τον άλλο είτε καθηγητής είτε μαθητής είναι είτε οποιοσδήποτε. Απλώς ο καθηγητής σε ένα σχολείο τυγχάνει μεγαλύτερης"ισχύος" κατά μια έννοια από κάποιον άλλο.

Καλα εχουμε δει και τους καθηγητες πως εκφραζονται και πως λειτουργουν, αυτα αλλου!

Οι περισσοτεροι καθηγητες στην ελλαδα το εχουν δει εξουσια, καποιος πρεπει να τους κοψει τον αερα και αφου δεν μπορει το Υπουργειο παιδειας ή η διευθυνση του σχολειο! Νιωθω υπευθυνος προς τον εαυτο μου να υπερασπιστώ τα δικαιόματα μου ως μαθητής. Εγώ θα σεβαστω τον καθηγητη απο την στιγμη που με σεβεται και εκεινος (δεν εχω συναντησει και πολλους)... Δεν βλεπω τον λογο για τον οποιο πρεπει να τιμωρηθώ εγω τις περισσοτερες φορες επειδη αυθαδιασα όταν ο καθηγητης μου την "μπαινει" μπροστα σε μια ολοκληρη ταξη, μειωνοντας με σε αισχατο σημειο, ουτε καταλαβαινω γιατι τα παιδια αρεσκονται σε μια τετοια κατασταση μεσα στην ταξη!

Απο την αλλη πλευρα μπορει να ειμαι λαθος και να ειμαι εγω ο αντιδραστικος (οπως ονομαζομαι απο την ιδια την διευθυνση) και οχι ο καθηγητης που το παιζει ψωρομαγκας με το τηλεφωνο του γονεα στα χερια! Αντε γιατι καποιος πρεπει να βαλει κατι τετοια λαμογια που προσπαθουν να χειραγωγησουν ολοκληρη την ταξη (και τα καταφερνουν τις περισσοτερες φορες) στην θεση τους... :(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

musicrain1

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Φάνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 218 μηνύματα.
Δεν πιστεύω ότι έχει σημασία αν του βάλατε 0 ή 1, αλλού θα μείνω εγώ..



Γιατί να φάει μονοήμερη παρακαλώ? Που "τόλμησε" να "αντιμιλήσει" στην "αυθεντία του καθηγητή"?

Και συνεχίζω...



1) Πραφανώς κάτι θα του ΕΙΠΑΤΕ για να σας ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΑΥΤΟ. Καλό θα ήταν λοιπόν να μας λέγατε όλη την ιστορία και όχι μόνο "επιλεκτικά" ότι σας συμφέρει.

2) Αν όντως τον ΚΡΙΝΑΤΕ ΩΣ ΑΤΟΜΟ (που δεν μπορώ να το ξέρω γιατί δεν μας παραθέσατε τι έγινε) τότε πολύ καλά σας απάντησε. Αν κρίνατε απλά την επίδοσή του τότε τον βρίσκω λάθος. Αλλά η απάντησή του είναι σαν εσείς να του είπατε κάτι που τον προσέβαλε.

3)
Δηλαδή τι έκανε?

Κατ' αρχάς, νομίζω ότι ο καθηγητής με τη "μονοήμερη" εννοεί απλά κάποιο είδος τιμωρίας. Φυσικά και η μονοήμερη δεν είναι ο ενδεδειγμένος τρόπος αντιμετώπισης τέτοιων περιστατικών. Ο ρόλος του καθηγητή σε μία τέτοια περίπτωση δεν είναι να επιβάλει ποινές αλλά να βοηθήσει τον μαθητή να καταλάβει το λάθος του, μέσα από προσωπική συζήτηση μαζί του αλλά και με ολόκληρη την τάξη! Για παράδειγμα, αφού φυσικά συμφωνίσει πρώτα ο μαθητής, μπορείτε να αναλύσετε το test του στην τάξη και να αποφασίσετε όλοι για τον βαθμό.

Ακόμα και αν ο μαθητής βρισκόταν σε "άμυνα" δεν έχει το δικαίωμα να μιλήσει έτσι, όχι γιατί "ο καθηγητής έχει εξουσία και πρέπει να τον σεβόμαστε" (και αντίστιχες χαζομάρες τέτοιου είδους) αλλά γιατί ο καθηγητής είναι άνθρωπος και πρέπει να τον σεβόμαστε όπως όλους τους ανθρώπους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Unkown-User

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unkown-User αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Βριλήσσια (Αττική). Έχει γράψει 1,066 μηνύματα.
Δεν πιστεύω ότι έχει σημασία αν του βάλατε 0 ή 1, αλλού θα μείνω εγώ..


Γιατί να φάει μονοήμερη παρακαλώ? Που "τόλμησε" να "αντιμιλήσει" στην "αυθεντία του καθηγητή"?
Δεν είναι επειδή "τόλμησε" να αντιμιλήσει στην "αυθεντία του καθηγητή" αλλά επειδή αντιμίλησε κατ'αυτόν τον τρόπο. Αυτό σηκώνει και πειθαρχικό συμβούλειο και μπορεί να οδηγήσει σε πολύ σοβαρότερες ποινές από μια μονοήμερη αποβολή, όπως μείωση διαγωγής μαθητή . Δεν έχει το δικαίωμα να μη σέβεται τον άλλο είτε καθηγητής είτε μαθητής είναι είτε οποιοσδήποτε. Απλώς ο καθηγητής σε ένα σχολείο τυγχάνει μεγαλύτερης"ισχύος" κατά μια έννοια από κάποιον άλλο.

Μάλλον ΔΕΝ διαβασες όλο το ποστ μου. Ναι σαφώς διακρίνω ειρωνία από μεριάς του μαθητή ΑΛΛΑ σαφώς και αυτή η ειρωνία ήρθε ως ΑΠΑΝΤΗΣΗ σε κάτι που του ΕΙΠΕ ο καθηγητής ΠΟΥ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΟ ΕΓΡΑΨΕ.

Και όπως προείπα ΑΝ ΤΟΝ ΕΚΡΙΝΕ ΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟ από εμένα είναι σαφώς δικαιολογημένη η αντίδραση. Εκτός αν εσύ θεωρείς λογικό να σε μειώνει κάποιος καθηγητής.


Καλα εχουμε δει και τους καθηγητες πως εκφραζονται και πως λειτουργουν, αυτα αλλου!

Οι περισσοτεροι καθηγητες στην ελλαδα το εχουν δει εξουσια, καποιος πρεπει να τους κοψει τον αερα και αφου δεν μπορει το Υπουργειο παιδειας ή η διευθυνση του σχολειο! Νιωθω υπευθυνος προς τον εαυτο μου να υπερασπιστώ τα δικαιόματα μου ως μαθητής. Εγώ θα σεβαστω τον καθηγητη απο την στιγμη που με σεβεται και εκεινος (δεν εχω συναντησει και πολλους)... Δεν βλεπω τον λογο για τον οποιο πρεπει να τιμωρηθώ εγω τις περισσοτερες φορες επειδη αυθαδιασα όταν ο καθηγητης μου την "μπαινει" μπροστα σε μια ολοκληρη ταξη, μειωνοντας με σε αισχατο σημειο, ουτε καταλαβαινω γιατι τα παιδια αρεσκονται σε μια τετοια κατασταση μεσα στην ταξη!

Απο την αλλη πλευρα μπορει να ειμαι λαθος και να ειμαι εγω ο αντιδραστικος (οπως ονομαζομαι απο την ιδια την διευθυνση) και οχι ο καθηγητης που το παιζει ψωρομαγκας με το τηλεφωνο του γονεα στα χερια! Αντε γιατι καποιος πρεπει να βαλει κατι τετοια λαμογια που προσπαθουν να χειραγωγησουν ολοκληρη την ταξη (και τα καταφερνουν τις περισσοτερες φορες) στην θεση τους... :(

Με κάλυψες. Και αναρωτιόμουν μήπως μόνο στο δικό μου σχολείο υπήρχε αυτή η κατάσταση.

Κατ' αρχάς, νομίζω ότι ο καθηγητής με τη "μονοήμερη" εννοεί απλά κάποιο είδος τιμωρίας. Φυσικά και η μονοήμερη δεν είναι ο ενδεδειγμένος τρόπος αντιμετώπισης τέτοιων περιστατικών. Ο ρόλος του καθηγητή σε μία τέτοια περίπτωση δεν είναι να επιβάλει ποινές αλλά να βοηθήσει τον μαθητή να καταλάβει το λάθος του, μέσα από προσωπική συζήτηση μαζί του αλλά και με ολόκληρη την τάξη! Για παράδειγμα, αφού φυσικά συμφωνίσει πρώτα ο μαθητής, μπορείτε να αναλύσετε το test του στην τάξη και να αποφασίσετε όλοι για τον βαθμό.

Ακόμα και αν ο μαθητής βρισκόταν σε "άμυνα" δεν έχει το δικαίωμα να μιλήσει έτσι, όχι γιατί "ο καθηγητής έχει εξουσία και πρέπει να τον σεβόμαστε" (και αντίστιχες χαζομάρες τέτοιου είδους) αλλά γιατί ο καθηγητής είναι άνθρωπος και πρέπει να τον σεβόμαστε όπως όλους τους ανθρώπους.

Μα δεν κολλάει αυτή η αντίδραση για τον άσχημο βαθμό. Κάτι θα του είπε και θα αντέδρασε έτσι. Ξαναδιάβασε τι είπε ο μαθητής και θα καταλάβεις. Δεν είναι αντίδραση μόλις πήρε στα χέρια του το διαγώνισμα αλλά ΑΠΑΝΤΗΣΗ σε κάτι που του είπε ο καθηγητής.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 4 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top