Πότε είναι ικανός ένας φοιτητής να παρέχει υπηρεσίες ιδιαιτέρων μαθημάτων;

Είναι ικανός ένας προπτυχιακός φοιτητής να διδάσκει σε μαθητές;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 80)
  • Ναι

    Ψήφοι: 57 71.3%
  • Όχι

    Ψήφοι: 19 23.8%
  • ΔΞ/ΔΑ

    Ψήφοι: 4 5.0%

i13mour

Νεοφερμένος

Ο i13mour αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
Είμαι φοιτητής Ιστορίας κ είμαι 4ετής(μόλις μπήκα),θέλω ν ρωτήσω τη γνώμη σας αν κ πρέπει να προσπαθήσω να κάνω ιδιαίτερα φιλολογικά γενικά ή να περιμένω να πάρω τ πτυχίο?? :worry:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Είμαι φοιτητής Ιστορίας κ είμαι 4ετής(μόλις μπήκα),θέλω ν ρωτήσω τη γνώμη σας αν κ πρέπει να προσπαθήσω να κάνω ιδιαίτερα φιλολογικά γενικά ή να περιμένω να πάρω τ πτυχίο?? :worry:

Νομίζω ότι πρέπει να ξεκινήσεις κάνοντας μαθήματα σε παιδιά του Γυμνασίου όπου με μια σχετική προετοιμασία μια χαρά θα μπορέσεις να ανταποκριθείς. Αργότερα όταν έχεις αποκτήσει τη σχετική εμπειρία και έχεις μετρήσει τις δυνάμεις σου, μπορείς να επεκταθείς και σε παιδιά του Λυκείου. Οι προσωπικές σημειώσεις που θα κρατάς για την προετοιμασία του κάθε μαθήματος, θα σε βοηθήσουν όταν αναλάβεις ξανά παιδιά της ίδιας τάξης. Αν κάνεις στοχευμένο και σωστό μάθημα τότε θα έχεις καλά αποτελέσματα και σ΄αυτήν την περίπτωση ο ένας θα σε συστήνει στον άλλο και πάντα θα έχεις μαθητές. Η αρχή είναι λίγο δύσκολη αλλά λόγω των σπουδών σου φαντάζομαι πως έχεις τα βιβλία που απαιτούνται ώστε να οργανώσεις ένα σωστό μάθημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Garist

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Garist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Ξάνθη (Ξάνθη). Έχει γράψει 202 μηνύματα.
Πιστεύετε πως οι φοιτητές είναι σε θέση να διδάσκουν σε παιδιά γυμνασίου-λυκείου;Αναφέρομαι κυρίως σε φοιτητές θετικών επιστημών(μαθηματικού,φυσικού,χημικού) που ακόμη και απο το 1ο έτος ακολουθούν αυτη τη πρακτκή.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vold

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Vold αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,629 μηνύματα.
φοιτητές 4ου (ίσως και 3ου) έτους ναι. Αλλά προφανώς δεν πάει με τον αριθμό έτους που λέει η καρτέλα του φοιτητή.
Οι τουρίστες, οποιουδήποτε έτους όχι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Unseen skygge

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unseen skygge αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,218 μηνύματα.
Νομίζω πρέπει να μπει και μια τη επιλογή τύπου δεν ξέρω/εξαρτάται. Πιστεύω έτσι είναι τα πράγματα. Από άποψης γνώσεων και μόνο η πλειοψηφία μπορεί να διδάξει ωστόσο υπάρχουν άτομα που περνάν τα μαθήματα με τον δικό τους μοναδικό τρόπο και οι γνώσεις τους είναι αρκετά ελλιπεις. Ναι οι λεγόμενοι τουρίστες. Paο αυτό πως το εννοείς σαν κάποιου είδους πρακτικη; Ή αν θα ήταν καλό να είχαμε για καθηγητή έναν φοιτητη; Νομίζω θέλει λίγο επεξήγηση το θέμα. Αν το εννοείς με το να κάνει μαθήματα προετοιμασίας ένα φοιτητής τότε Όχι γιατί έχει και τα δικα του που είναι πολλά και επιπλέον ενας καθηγητης ειδικά όταν είναι καινούριος έχει διάβασμα και ο ίδιος
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Garist

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Garist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Ξάνθη (Ξάνθη). Έχει γράψει 202 μηνύματα.
Νομίζω πρέπει να μπει και μια τη επιλογή τύπου δεν ξέρω/εξαρτάται. Πιστεύω έτσι είναι τα πράγματα. Από άποψης γνώσεων και μόνο η πλειοψηφία μπορεί να διδάξει ωστόσο υπάρχουν άτομα που περνάν τα μαθήματα με τον δικό τους μοναδικό τρόπο και οι γνώσεις τους είναι αρκετά ελλιπεις. Ναι οι λεγόμενοι τουρίστες. Paο αυτό πως το εννοείς σαν κάποιου είδους πρακτικη; Ή αν θα ήταν καλό να είχαμε για καθηγητή έναν φοιτητη; Νομίζω θέλει λίγο επεξήγηση το θέμα. Αν το εννοείς με το να κάνει μαθήματα προετοιμασίας ένα φοιτητής τότε Όχι γιατί έχει και τα δικα του που είναι πολλά και επιπλέον ενας καθηγητης ειδικά όταν είναι καινούριος έχει διάβασμα και ο ίδιος

Ισως να μην το εθεσα σωστα,εννοω ενας φοιτητης να κανει μαθηματα σε μαθητες δευτεροβαθμιας εκπαιδευσης και να πληρωνεται κανονικα με την ωρα οπως ενας καθηγητης,οχι σαν πρακτικη στο τελευταιο ετος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 190013

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Δε νομίζω ότι παίζει ρόλο το έτος. Ένας φοιτητής πρώτου έτους που δε μπορεί να πει στο γυμνασιόπαιδο πέντε πράγματα δε θα μάθει να το κάνει στο τρίτο. Όπως είπε ο skygge από άποψη γνώσεων η πλειοψηφία είναι σε θέση. Αυτό που είναι δύσκολο και θέλει εξάσκηση είναι η μεταδοτικότητα, το υλικό και η μεθοδικότητα αυτού που διδάσκει. Εδώ οι περιπτώσεις ποικίλουν. Για τις τελευταίες τάξεις όμως η επιλογή φοιτητή για καθηγητή είναι παρακινδυνευμένη, είναι άλλες οι συνθήκες και εδώ η πείρα μετράει. Αυτά από την εμπειρία που έχω σε Α, Γ Γυμνασίου και βοήθεια σε Πανελλαδικές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vold

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Vold αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,629 μηνύματα.
Σωστά
Από την μια έχουμε τον πρωτοετής κι όχι μόνο που κόβεται σε μαθήματα λυκείου κι από την άλλη τον ίδιο πρωτοετή, ένα 18χρονο παιδί που στο λύκειο πετούσε σαίτες και φυσικά λίγους μήνες πριν έκανε ιδιαίτερα/φροντιστήρια από άλλους καθηγητές, να ... διδάσκει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

archaios19

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 947 μηνύματα.
Πιστεύω πως δεν μπορούν όλοι οι προπτυχιακοί φοιτητές να κάνουν ιδιαίτερα μαθήματα!
Γνωρίζω κάποιους, πάντως, που φοιτούν στο πρώτο έτος, αλλά δύνανται να διδάξουν, επειδή είχαν πλήρη επίγνωση του μαθήματος που θα διδάξουν μέχρι και το Λύκειο! Καλό θα ήταν,βέβαια, να ξεκινά η διδασκαλία σε μαθητές γυμνασίου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Katerinaa

Νεοφερμένος

Η Κατερίνα^.^ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 114 μηνύματα.
Πιστεύω ότι εξαρτάται καθαρά από το άτομο :) Θεωρώ, πάντως, πως στις περισσότερες περιπτώσεις θα πρέπει πρώτα κάποιος να αρχίζει με παιδιά γυμνασίου και μετά σταδιακά να απευθύνεται σε μαθητές Λυκείου. Ωστόσο, θέλω να πιστεύω πως η αγάπη για κάποιο αντικείμενο και η συνεχής ενασχόληση του φοιτητή με αυτό θα αποφέρει καρπούς και θα έχει σημαντικό αντίκτυπο στην μεταδοτικότητά του κατά τη διδασκαλία είτε κάποιος ξεκινήσει με μαθητές Γυμνασίου είτε με μαθητές Λυκείου ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

art1

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Υποψήφιος διδάκτορας και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 233 μηνύματα.
Εξαρτάται κυρίως από το άτομο. Υπάρχουν αποφοίτοι που δεν είναι ικανοί να διδάξουν λόγω έλλειψης επιστημονικών ή διδακτικών γνώσεων. Ως εκ τούτου, εξαρτάται από το άτομο, ακόμα και αν αυτό δεν έχει ολοκληρώσει τυπικά τον πρωτο κύκλο των σπουδών του.
Καλό είναι πάντως οι προπτυχιακοί φοιτητές να διδάσκουν στην αρχη σε μικρότερες τάξεις, προκειμένου να αποκτήσουν ευχέρεια με τη διαδικασία μετάδοσης γνώσεων. Από προσωπική πείρα θεωρώ οτι σε γενικές γραμμές αυτο βοηθάει παρα πολυ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,062 μηνύματα.
Απο το 1ο ετος,δεδομενου οτι νιωθουν αυτοπεποιθηση για τις γνωσεις τους και δεν εχουν οι ιδιοι "τυφλα" σημεια.Οχι τουλαχιστον ως προς το επιπεδο που χρειαζεται ενας μαθητης λυκειου να κατανοησει την υλη,και δεδομενου οτι εχουν καλη μεταδοτικοτητα και οτι ξερουν καποια παραπανω πραγματα επι του θεματος που προκειται να διδαξουν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Πύρος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος Μάριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Πολιτισμού & Δημιουργικών Μέσων & Βιομηχανιών Θεσσαλίας. Έχει γράψει 1,735 μηνύματα.
Θεωρώ ότι αν σου αρέσει πολύ αυτό που σπουδάζεις και ιδιαίτερα αν έχεις κατανοήσει ο,τι έχεις διαβάσει, πιστεύω πως όχι μόνο μπορείς, αλλά είναι και καλό να διδάσκεις.

Θυμάμαι κιόλας, νομίζω σε εκμάθηση γαλλικών, (επειδή έκανε μια φίλη μου επί χρόνια) για να πάρεις ένα πτυχίο πρέπει να κάνεις μαθήματα σε κάποιον άλλο και μάλιστα να του βάζεις και διαγωνίσματα. Δεν είμαι απόλυτα σίγουρος ότι αφορά γαλλική γλώσσα, μπορεί να θυμάμαι λάθος ενασχόληση, αλλά σίγουρα κάπου υπάρχει αυτό.

Εκτός αυτού, σύμφωνα με την ψυχολογία, η διδασκαλία ενός αντικειμένου το οποίο αυτό το διάστημα κατακτάς, σε βοηθάει πάρα πολύ ώστε να κατανοήσεις και εσύ καλύτερα αυτό που μαθαίνεις/σπουδάζεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

art1

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Υποψήφιος διδάκτορας και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 233 μηνύματα.
Θεωρώ ότι αν σου αρέσει πολύ αυτό που σπουδάζεις και ιδιαίτερα αν έχεις κατανοήσει ο,τι έχεις διαβάσει, πιστεύω πως όχι μόνο μπορείς, αλλά είναι και καλό να διδάσκεις.

Θυμάμαι κιόλας, νομίζω σε εκμάθηση γαλλικών, (επειδή έκανε μια φίλη μου επί χρόνια) για να πάρεις ένα πτυχίο πρέπει να κάνεις μαθήματα σε κάποιον άλλο και μάλιστα να του βάζεις και διαγωνίσματα. Δεν είμαι απόλυτα σίγουρος ότι αφορά γαλλική γλώσσα, μπορεί να θυμάμαι λάθος ενασχόληση, αλλά σίγουρα κάπου υπάρχει αυτό.

Εκτός αυτού, σύμφωνα με την ψυχολογία, η διδασκαλία ενός αντικειμένου το οποίο αυτό το διάστημα κατακτάς, σε βοηθάει πάρα πολύ ώστε να κατανοήσεις και εσύ καλύτερα αυτό που μαθαίνεις/σπουδάζεις.

τα μαθήματα (ή καλύτερα οι γνώσεις) παιδαγωγικής/διδακτικής και ψυχολογίας βοηθούν σαφώς στην διδασκαλία του εκάστοτε γνωστικού αντικείμενου. ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 336742

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Πολύ σωστά τα δύο προηγούμενα post, αλλά θέλω να προσθέσω κάτι ακόμα σε αυτό το ζήτημα.

Επειδή το χρήμα είναι γλυκό, πολλές φορές φοιτητές παρασύρονται με αποτέλεσμα να αργούν να τελειώσουν τη σχολή. Είναι καλό να γίνεται, θα συμφωνήσω, αλλά με μέτρο.

Στην πραγματικότητα στα περισσότερα πανεπιστήμια της Αμερικής είναι και απαραίτητο για να πάρεις διδακτορικό, κάτι που προκαλεί μεγάλη αίσθηση γιατί μπορεί να μην ασχοληθείς καν με κάτι ακαδημαϊκό μετά το διδακτορικό σου (και συνήθως αυτό συμβαίνει), άρα η διδασκαλία σου είναι άμεσα εντελώς άχρηστη. Ο λόγος είναι αυτός που αναφέρθηκε, βοηθάει στην κατανόηση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

art1

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Υποψήφιος διδάκτορας και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 233 μηνύματα.
Πολύ σωστά τα δύο προηγούμενα post, αλλά θέλω να προσθέσω κάτι ακόμα σε αυτό το ζήτημα.

Επειδή το χρήμα είναι γλυκό, πολλές φορές φοιτητές παρασύρονται με αποτέλεσμα να αργούν να τελειώσουν τη σχολή. Είναι καλό να γίνεται, θα συμφωνήσω, αλλά με μέτρο.

Στην πραγματικότητα στα περισσότερα πανεπιστήμια της Αμερικής είναι και απαραίτητο για να πάρεις διδακτορικό, κάτι που προκαλεί μεγάλη αίσθηση γιατί μπορεί να μην ασχοληθείς καν με κάτι ακαδημαϊκό μετά το διδακτορικό σου (και συνήθως αυτό συμβαίνει), άρα η διδασκαλία σου είναι άμεσα εντελώς άχρηστη. Ο λόγος είναι αυτός που αναφέρθηκε, βοηθάει στην κατανόηση.

Ναι καλό θα ήταν να μην αργούν να τελειώσουν οι φοιτητές τη σχολή τους επειδή κάνουν ιδιαίτερα μαθήματα. Είναι πολύ κρίμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,776 μηνύματα.
Δεν χρειάζεται να είναι ικανός αρκεί να βρίσκει πελάτες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ioannaion

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η ioannaion αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 288 μηνύματα.
Ξεθάβω αυτό εδώ το θέμα, καθώς είναι κάτι που με ενδιαφέρει αυτή τη στιγμή.
Σκέφτομαι να διδάξω σε παιδάκι δημοτικού το μάθημα της γλώσσας (ιδιαίτερα) . Αλλά έχω κάποιους ενδοιασμούς, όπως για παράδειγμα την ευθύνη που θα έχω απέναντι στο παιδάκι, το πόσο κατανοητή θα είμαι κλπ. Σκέφτομαι τώρα που τελειώνω την εξεταστική μου, να μελετήσω λίγο την ύλη του δημοτικού. (είμαι πρώτο έτος, φκς) Πιστεύετε ότι θα τα καταφέρω; Είναι κάτι το οποίο θέλω πολύ να δοκιμάσω, καθώς αγαπώ πολύ την διδασκαλία.
 

#LoveMaths

Τιμώμενο Μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Νέα Μάκρη (Αττική). Έχει γράψει 233 μηνύματα.
Προσωπικά έχω βοηθήσει συμφοιτητές μ στη σχολή με την εξεταστική.
Έχουμε κάνει κανονικό μάθημα, καθώς οι ίδιοι το ζήτησαν.
Αυτό που λέω σε όλους και στην πρωτοετίνα μας ioannaion είναι πως φυσικά κάθε φοιτητής είναι ικανός να παραδώσει μάθημα, ΜΟΝΟ ΕΑΝ θέλει πραγματικά να το κάνει.
Όχι να το βλέπει μόνο και μόνο ως έξτρα εισόδημα.
Το σημαντικό είναι να νιώσεις στον μαθητή σου αυτό που αισθάνθηκες όταν και εσύ μάθαινες κάτι πρώτη φορά και ότι θες να τον/τη βοηθήσεις να πάει πιο μπροστά.
Να το ξεκινήσετε εννοείται μην έχετε φόβο αν θα είστε καλοί. Αυτό θα σας το δείξει ο ίδιος ο μαθητής σας
 

Agnwsth

Δραστήριο μέλος

Η Agnwsth αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 486 μηνύματα.
Αν δεν έχεις πτυχίο, λυπάμαι, αλλά δεν έχεις κανένα δικαίωμα να διδάσκεις σε άλλους καθώς σίγουρα έχεις τις γνώσεις μόνο όταν έχεις πάρει πτυχίο και αυτή είναι η πραγματικότητα, ας μην την αγνοούμε.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top