Διόρθωση γραπτών Πανελληνίων

stroumfotragoudw

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η stroumfotragoudw αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 63 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 158 μηνύματα.
Αν κάποιος μαθητής έχει ξεχάσει να γράψει τον αριθμό του ερωτήματος π.χ "δ.4" του κόβεται το ερώτημα;για πανελλήνιες πάντα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kostas (agia)

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο kostas (agia) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 905 μηνύματα.
Ανάλογα με τον Βαθμολογητή..........Αν δεν καταλάβει για ποιο θέμα γράφεις πολυ πιθανό να σου το κόψει :confused:
Ξέχασες να γράψεις το θέμα και έγραψες την απάντηση???
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

!GeoRge!

Δραστήριο μέλος

Ο !GeoRge! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 641 μηνύματα.
Ανάλογα με τον Βαθμολογητή..........Αν δεν καταλάβει για ποιο θέμα γράφεις πολυ πιθανό να σου το κόψει :confused:
Ξέχασες να γράψεις το θέμα και έγραψες την απάντηση???
:eek: καλε τι λες και την τρομοκρατεις??
ανθρωπος ειναι ο βαθμολογητης οχι ρομποτ!
ελεος αφου οι βαθμολογητες εχουν μπροστα τους τα θεματα/εκφωνησεις..!αν δεν καταλαβει ακριβως (λογω μη λογικης σειρας παραθεσης των απαντησεων στα ερωτηματα) απλα θα κοιταξει στα θεματα να δει ποιο ''λυνεις''...!
Που θα καταλαβει δλδ αφου θα χει διορθωσει απειρα γραπτα και θα χει μαθει πια σε ποιο αναφερεσαι καθε φορα :P:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kostas (agia)

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο kostas (agia) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 905 μηνύματα.
Μα λέω την πραγματική αλήθεια........:worry: Δεν είπα οτι είναι "ρομπότ" βρε,αλλά σκέψου θα έχουν διορθώσει άπειρα θέματα θα κάθονται να ψάχνουν πιο θέμα είναι ποιο?! Εντάξει μωρέ μπορεί να μην το κόψουν :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Θανάσης Χανιά

Νεοφερμένος

Ο Θανάσης Χανιά αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 56 μηνύματα.
Σε τέτοιες περιπτώσεις μετράει η εικόνα του γραπτού, να μην τα έχεις όλα κολλητά κτλπ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kostas (agia)

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο kostas (agia) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 905 μηνύματα.
Μπορεί και να μην κόψει τίποτα ο βαθμολογητής....Είπαμε εξαρταταί!!!!
Θανάση συμφωνώ μαζί σού,η εικόνα του γραπτού μετράει αρκετά ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gianniszante

Νεοφερμένος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 83 μηνύματα.
Παιδια ανθρωπος θα βαθμολογει και οχι υπολογιστης ας ειμαστε ρεαλιστες...
Ο καθε βαθμολογητης απο οσο γνωριζω βαθμολογει μονο 20-25 γραπτα ημερισιως και οχι απειρα οπως λεγεται...
Δεν νομιζω να του ειναι δυσκολο να καταλαβει ποιας ερωτησης ειναι η ''ανωνυμη'' απαντηση, αλλα και να μην καταλαβαινε αμεσως να σαι σιγουρος πως θα το εψαχνε.
Οι περισσοτεροι απο εμας νομιζουμε οτι τα γραπτα μας θα τα διορθωσει η Σαπφω Νοταρα (βλ. ελληνικος κινηματογραφος) αλλα δεν ειναι ετσι ολοι οι βαθμολογητες περνανε απο τεστς για την αντικειμενικοτητα τους (απο οσο γνωριζω τουλαχιστον)...
Αλλα οπως και να χει δεν βαρεθηκατε να μιλατε για τα διαγωνισματα πια? Εγω λεω ''εγραψα οτι μπορουσα και ηξερα να γραψω'' και ως εκει. Το αγχος για τα μικροπραγματα οπως αυτο που αναφερει ο φιλος μας μας κανει να μην μπορουμε να χαρουμε για τιποτα...
Για φαντασου που εγω δεν μπορεσα να λυσω το 4 θεμα στη φυσηκη σωστα εκει και σπιτι μου απο πισμα το ελυσα σε 30 λεπτα ολοσωστο...μαλλον θα επρεπε να αυτοκτονισω ε?Το ιδιο και στα μαθηματικα γενικης εκανα λαθος στο προσημο τριωνυμου που για να θυμησω ειναι υλη 2ας γυμνασιου μαλλον...Ανθρωποι ειμαστε λαθοι κανουμε...
Ευχομαι καλη επιτυχια σε ολους μας...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,004 μηνύματα.
..............Ο καθε βαθμολογητης απο οσο γνωριζω βαθμολογει μονο 20-25 γραπτα ημερισιως και οχι απειρα οπως λεγεται........................ ολοι οι βαθμολογητες περνανε απο τεστς για την αντικειμενικοτητα τους (απο οσο γνωριζω τουλαχιστον).....
Σε ποια χώρα είπες ότι ζεις?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gianniszante

Νεοφερμένος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 83 μηνύματα.
Σε ποια χώρα είπες ότι ζεις?

Στην ιδια με εσενα!
Αλλα καταλαβαινω που ακριβως το πας Δια.
Δεν ειμαι σε θεση να γνωριζω αν οι βαθμολογητες διορθωνουν 20-25 η 200-250 γραπτα ημερισιως, εγω απλα αναφερω το τι ισχυει βαση νομου.
Τουλαχιστον ετσι θα επρεπε να γινοταν.
Παντως ο καθηγητης που μου εκανε ιδιεταιρα στην ΑΟΘ υπηρξε βαθμολογητης και μου ειπε οτι πραγματι ετσι γινοταν τοτε...
Για τωρα δεν ξερω.
Οσο για τα τεστς και παλι σου αναφερω τι θα επρεπε να γινεται και αν θες της γνωμη μου αυτο ειναι πιο σημαντικο απο τον αριθμο των γραπτων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,004 μηνύματα.
Δεν ειμαι σε θεση να γνωριζω αν οι βαθμολογητες διορθωνουν 20-25 η 200-250 γραπτα ημερισιως................Τουλαχιστον ετσι θα επρεπε να γινοταν.................... Οσο για τα τεστς και παλι σου αναφερω τι θα επρεπε να γινεται και αν θες της γνωμη μου αυτο ειναι πιο σημαντικο απο τον αριθμο των γραπτων.
Τώρα μιλάμε την ίδια γλώσσα!!!! :P
Δυστυχώς είναι καρατσεκαρισμένο ότι:
1) Κανένας περιορισμός δεν υπάρχει στον αριθμό γραπτών που θα διορθώσει την ημέρα ένας καθηγητής.
2) Από κανένα απολύτως τεστ δεν περνάνε οι βαθμολογητές.
--- Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου και επαναλαμβάνω: ετσι θα επρεπε να γινοταν....

Υ.Γ. Η εικόνα του προηγούμενου μηνύματος μου απευθύνεται στη χώρα του παραλόγου που ζούμε.​
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gianniszante

Νεοφερμένος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 83 μηνύματα.
Τοτε καλα να παθουμε!
Μωρε καλα κανει η Διαμαντοπουλου και εχει βαλει το παιδι της σε σχολειο που δινει Μπακαλορεαλ... θα μου πεισ τωρα οτι αυτη τουλαχιστον μπορει αλλα φαντασου λιγο ''Η Υπουργός Παιδείας έχει το παδί της σε ιδιωτικό που δεν ασπάζεται τις Πανελληνιες''
Δηλαδη σου λεει :Δεν κάνω σωστά τη δουλεία μου ειμαστε άχρηστοι και δεν αφήνω το παιδι μου να χαντακωθει.

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,004 μηνύματα.
Τοτε καλα να παθουμε!................ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ


Μην πηγαίνουμε και στο άλλο άκρο. Παρά τα μειονεκτήματα τους οι πανελλήνιες είναι ίσως ο μοναδικός αξιοκρατικός θεσμός στη χώρα μας.
Ένας καθηγητής μου λέει πολλές φορές συμβουλές για τις εξετάσεις σαν ποιηματάκια. Θα γράψω κάτι που μας λέει σχετικό με αυτά που συζητάμε:
Δεν θα βαθμολογηθείτε για ότι ξέρετε αλλά για ότι γράφετε. Αυτοί που διορθώνουν το γραπτό σας είναι άνθρωποι με αδυναμίες και όχι τέλεια ρομπότ. Έτσι θα πρέπει να δίνετε τέτοιο γραπτό που δεν θα μπορεί να σας βρει ελάττωμα ακόμα και αυτός που πριν πάει να διορθώσει το γραπτό σας τσακώθηκε με τη γυναίκα του ή τράκαρε στο δρόμο”.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Μιχάλης9867

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Νάξος (Κυκλάδες). Έχει γράψει 895 μηνύματα.
εχετε παρεξηγησει λιγο το ολο θεμα

οι πανελληνιες ειναι διαγωνισμος ,επιλεγουν τους καλυτερους (ασχετα με το αν τελικα εισαγεται μεγαλος αριθμος υποψηφιων),αυτοι που τελικα θα μπουν εκει που θελουν ειναι λιγοι ,οι υπολοιποι θα μπουν σε δευτερες -τριτες επιλογες.


δεν καταλαβαινω γιατι απαιτειτε να μπαινουν οσοι δινουν ,εκει που θελουν ,δεν νομιζω αυτο να λεγεται διαγωνισμος,δεν ειστε πλεον μαθητουδια ,ειστε ενηλικοι ,με ευθυνη για οτι κανετε και οτι αποφασιζετε,κανεις δεν θα σας παρει απο το χερι να σας παει στην σχολη που θελετε.σκληρο αλλα πραγματικο.
επισης σχετικα με την διορθωση των γραπτων ,πιστευω οτι ενα πολυ μικρο ποσοστο μονο δεν ειναι ακρως αντικειμενικο (ευχηθειτε να μην πεσετε σε αυτους)αλλα στην πλειοψηφια τους ειναι ακρως και μερικες φορες εκπληκτικα ελαστικοι.
για ελατε και στα πανεπιστημια που εκει απλα βλεπουν το γραπτο ,και εαν δουν οτι πχ εχεις αριθμητικο λαθος φευγει ολο το θεμα,σκληρο?οχι ,ο αλλος σου λεει ,οτι δεν βρηκες αυτο που αναμενονταν αρα λαθος.


τωρα ειστε αποκλειστικα υπευθυνοι για οτι κανετε ,οποτε μην κλαιγεστε διοτι το πανεπιστημιο δεν ειναι για παδακια που στην πρωτη δυσκολια ψαχνουν απο καπου να πιαστουν ,αυτο ειναι πιστευω και το μεγαλυτερο καλο του, σε κανει υπευθυνο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,004 μηνύματα.
επισης σχετικα με την διορθωση των γραπτων ,πιστευω οτι ενα πολυ μικρο ποσοστο μονο δεν ειναι ακρως αντικειμενικο (ευχηθειτε να μην πεσετε σε αυτους)αλλα στην πλειοψηφια τους ειναι ακρως και μερικες φορες εκπληκτικα ελαστικοι.
Αυτό είναι κατά τη γνώμη σου σωστό? Αν ο Χ είναι ελαστικός και ο Ψ αυστηρός πού είναι η αντικειμενικότητα? Εγώ το βλέπω ότι ο ελαστικός Χ αδικεί τον άριστο βάζοντας του τον ίδιο βαθμό με τον πολύ καλό. (Άλλος μπορεί να το βλέπει ανάποδα).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Μιχάλης9867

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Νάξος (Κυκλάδες). Έχει γράψει 895 μηνύματα.
οχι δεν συμφωνο ,οπως επισης και δεν συμφωνω να υπαρχει εξαντλητικη αυστηροτητα.
το ειπα ως αντιπαραδειγμα σε αυτα που λεγατε απο πανω,οι διορθωτες ειναι ανθρωποι ,οχι ρομποτ κουραζονται και κανουν οτι κανουμε ολοι ,στα χερια τους ομως κρεμεται το μελλον μας,για αυτο λεω οτι ειναι διαγωνισμος,καθως αυτο δικαιολογει τα παντα (και ετσι ειναι σωστο να λεγεται)και μπορω να πω απο τους πιο ''αντικειμενικους διαγωνισμους'' τουλαχιστον εκει δεν βαζεις μονο υπογραφη και περνας....

οποτε καταλαβαινετε τι ακριβως εννοουσα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,004 μηνύματα.
οχι δεν συμφωνω ,οπως επισης και δεν συμφωνω να υπαρχει εξαντλητικη αυστηροτητα..............οι διορθωτες ειναι ανθρωποι ,οχι ρομποτ κουραζονται και κανουν οτι κανουμε ολοι ...............απο τους πιο ''αντικειμενικους διαγωνισμους'' τουλαχιστον εκει δεν βαζεις μονο υπογραφη και περνας....οποτε καταλαβαινετε τι ακριβως εννοουσα...
Δεν διαφωνούμε νομίζω. Πιό πάνω αν είδες έγραψα: Παρά τα μειονεκτήματα τους οι πανελλήνιες είναι ίσως ο μοναδικός αξιοκρατικός θεσμός στη χώρα μας.
Να εξηγήσω αυτό που είπα για τη βαθμολόγηση γιατί ίσως δεν το διατύπωσα σωστά. Το υπουργείο (αυτό είναι καρατσεκαρισμένο) δεν δίνει ούτε πλήρεις απαντήσεις, ούτε σαφείς οδηγίες στη βαθμολογία. Πετάει το μπαλάκι στους διορθωτές. Έτσι κάποιοι βαθμολογούν πιο ελαστικά από τους άλλους. Αυτό δεν είναι μειονέκτημα? Δεν συμφωνείς ότι θα έπρεπε να υπήρχαν από το υπουργείο πλήρεις λύσεις και σαφείς οδηγίες για να είναι το σύστημα πιο αντικειμενικό.
Καταλαβαίνω νομίζω τι θέλεις να πεις για τα πανεπιστήμια. Έχω κάποιες πληροφορίες αλλά δεν θέλω ακόμα να ασχοληθώ με αυτό.

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Μιχάλης9867

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Νάξος (Κυκλάδες). Έχει γράψει 895 μηνύματα.
μα ποσο πια θελετε να κανετε σουπα το μυαλο σας?ειπαμε ειναι διαγωνισμος ,αλλα ακομα και σε αυτους ,η ευριματικοτητα και η φαντασια παιζει ρολο.


το οτι εγω ενα προγραμμα μπορω να το κανω σε πεντε γραμμες σωστο ,και οχι σε 50 οπως το κανει το βιβλιο,δεν σημαινει οτι πρεπει να μηδενιστω.οι διαγωνσιμοι επιλεγουν τους καλυτερους αυτο δεν εχετ καταλαβει.


απλα το ελληνικο κρατος επειδη δεν θελει να μας στεναχωρησει τις ντυνει τις πανελληνιες με το πεπλο των εξετασεων
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

stroumfotragoudw

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η stroumfotragoudw αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 63 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 158 μηνύματα.
όχι και αξιοκρατικές οι πανελλήνιες μη τρελαθούμε..εγώ δηλαδή που από όλη τη χρονιά είναι μετρημένες στα δάχτυλα οι ασκήσεις μαθηματικών που δε μπόρεσα να λύσω και πήγα εκεί,μη μπορώντας να κοιμηθώ όλο το βράδυ από το άγχος και ξερνώντας και εν τέλει έκανα λάθη απροσεξίας και έγραψα σκατά αυτό θεωρείται αξιοκρατία; δε νομίζω αξιοκρατικό να είναι το γεγονός ότι αυτοί που πήγαν χαλαροί και έγραψαν καλύτερα απλά και μόνο επειδή είχαν καθαρό μυαλό κρίνει την αξία μου(και των άλλων αντίστοιχα)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,004 μηνύματα.
μα ποσο πια θελετε να κανετε σουπα το μυαλο σας?ειπαμε ειναι διαγωνισμος ,αλλα ακομα και σε αυτους ,η ευριματικοτητα και η φαντασια παιζει ρολο.............απλα το ελληνικο κρατος επειδη δεν θελει να μας στεναχωρησει τις ντυνει τις πανελληνιες με το πεπλο των εξετασεων
Σίγουρα αφού τα έχεις περάσει τα δικά μας πρέπει να έχεις δίκιο σ΄αυτά που λες. Όμως επειδή ο καθένας σκέφτεται από τη θέση που βρίσκεται, εμείς αυτά δεν μπορούμε να τα καταλάβουμε καλά. Εμείς προς το παρόν βλέπουμε μπροστά μας μόνον αυτό που μας καίει: τις πανελλήνιες από τη δική μας σκοπιά. Φαντάζομαι ότι και εσύ όταν ήσουν μαθητής δεν σκεφτόσουν αυτά που τώρα γράφεις. :)

όχι και αξιοκρατικές οι πανελλήνιες μη τρελαθούμε..εγώ δηλαδή που από όλη τη χρονιά είναι μετρημένες στα δάχτυλα οι ασκήσεις μαθηματικών που δε μπόρεσα να λύσω και πήγα εκεί,μη μπορώντας να κοιμηθώ όλο το βράδυ από το άγχος και ξερνώντας και εν τέλει έκανα λάθη απροσεξίας και έγραψα σκατά αυτό θεωρείται αξιοκρατία; δε νομίζω αξιοκρατικό να είναι το γεγονός ότι αυτοί που πήγαν χαλαροί και έγραψαν καλύτερα απλά και μόνο επειδή είχαν καθαρό μυαλό κρίνει την αξία μου(και των άλλων αντίστοιχα)
Λέγοντας ότι οι πανελλήνιες είναι αξιοκρατικές εννοούσα (και φαντάζομαι και οι περισσότεροι) ότι το σύστημα δεν παίρνει μέσον, ρουσφέτια, διαφθορά κλπ γνωρίσματα της κοινωνίας μας. Σίγουρα το σύστημα έχει μειονεκτήματα και μάλιστα έγραψα και για κάποιο από αυτά. Κάτι άλλο που θα μπορούσε κανείς να κατηγορήσει τις πανελλήνιες είναι ότι τα πιο πλούσια παιδιά έχουν καλύτερες ευκαιρίες από τα φτωχά γιατί μπορούν να κάνουν καλύτερη προετοιμασία.
Όμως το να λες ότι οι πανελλήνιες δεν είναι αξιοκρατικές επειδή εσύ λόγω του άγχους σου δεν έγραψες καλά, δεν το βρίσκω λογικό. Αν το έγραφε κάποιος άλλος ίσως το θεωρούσα χιούμορ. Το να έλεγες ότι είναι λάθος το ότι το σύστημα κρίνει μέσα σε μια εξέταση 3 ωρών τη δουλειά ενός χρόνου δεν θα είχα αντίρρηση. Όμως το να λες ότι για το λόγο αυτό δεν είναι αξιοκρατικές οι πανελλήνιες δεν στέκει. Τι θα πρότεινες δηλαδή? Μηχανήματα στο θρανίο να μετράνε το άγχος και να βαθμολογείται με άλλα κριτήρια ο αγχωμένος και με άλλα ο χαλαρός? Μάλλον τελικά έχεις (ή μήπως εγώ έχω?) λανθασμένη άποψη για το τι σημαίνει αξιοκρατία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lowbaper92

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο lowbaper92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,504 μηνύματα.
Λέγοντας ότι οι πανελλήνιες είναι αξιοκρατικές εννοούσα (και φαντάζομαι και οι περισσότεροι) ότι το σύστημα δεν παίρνει μέσον, ρουσφέτια, διαφθορά κλπ γνωρίσματα της κοινωνίας μας. Σίγουρα το σύστημα έχει μειονεκτήματα και μάλιστα έγραψα και για κάποιο από αυτά. Κάτι άλλο που θα μπορούσε κανείς να κατηγορήσει τις πανελλήνιες είναι ότι τα πιο πλούσια παιδιά έχουν καλύτερες ευκαιρίες από τα φτωχά γιατί μπορούν να κάνουν καλύτερη προετοιμασία.
Όμως το να λες ότι οι πανελλήνιες δεν είναι αξιοκρατικές επειδή εσύ λόγω του άγχους σου δεν έγραψες καλά, δεν το βρίσκω λογικό. Αν το έγραφε κάποιος άλλος ίσως το θεωρούσα χιούμορ. Το να έλεγες ότι είναι λάθος το ότι το σύστημα κρίνει μέσα σε μια εξέταση 3 ωρών τη δουλειά ενός χρόνου δεν θα είχα αντίρρηση. Όμως το να λες ότι για το λόγο αυτό δεν είναι αξιοκρατικές οι πανελλήνιες δεν στέκει. Τι θα πρότεινες δηλαδή? Μηχανήματα στο θρανίο να μετράνε το άγχος και να βαθμολογείται με άλλα κριτήρια ο αγχωμένος και με άλλα ο χαλαρός? Μάλλον τελικά έχεις (ή μήπως εγώ έχω?) λανθασμένη άποψη για το τι σημαίνει αξιοκρατία.

Ελπίζω αυτό να σε πείσει για το πόσο αναξιοκρατικές είναι οι πανελλήνιες. Καλό θα ήταν να το διαβάσεις όλο γιατί θεωρώ ότι λέει πολύ σωστά πράγματα.
Ποτε δεν καταλαβα την μανια των Ελληνων με την “αδιαβλητοτητα”. Αν θελουμε απλα ενα αδιαβλητο συστημα εχω να προτεινω το πιο απλο και φτηνο: λοτταρια, ας πουμε καθε 17χρονος αναλογα με τον αριθμο δημοτολογιου του να συμμετεχει σε μια κληρωση για μια θεση στα ΑΕΙ. Προφανως θα σας φαινεται γελοιο ενα τετοιο συστημα, αλλα τοτε δεν ξερω πως γινεται οι πανελληνιες να σας φαινονται πολυ πιο σοβαρες. Οι σημερινες πανελληνιες εισαγωγικες εξετασεις ειναι εντελως αποτυχημενος στον σκοπο τους. Προκαλουν τεραστιο κοστος σε γονεις και παιδια, χωρις να φερνουν αποτελεσμα. Και οι θεσεις σπουδων δινονται σε πληρη αναντιστοιχια με τα προσοντα του φοιτητη.

Αυτο οφειλεται στο γεγονος οτι οι εξετασεις δεν ειναι σε καμμια περιπτωση αξιοκρατικες. Μετρανε τις επιδοσεις 17χρονων παιδιων σε εξετασεις σε 6 μαθηματα (καποτε 4 εως και 9 μια εποχη) που κατα κανονα δεν εχουν καμμια σχεση με το θεμα που επιδιωκει να σπουδασει ο υποψηφιος. Ειναι μαλιστα συχνα εξαντλητικες, τα παιδια οχι μονο λαμβανουν μαλλον αχρηστη γνωση αλλα και με υπερβολικο κοστος για την πνευματικη και φυσικη υγεια τους (ειναι κοινο μυστικο οτι τα παιδια που προετοιμαζονται για πανελληνιες δεν εχουν χρονο για τιποτα αλλο, για αθληση ή ψυχαγωγια ή απλα διαβασμα εξωσχολικη υλης. Δεν εχουν καν χρονο να ερευνησουν αν τα πανεπιστημια που στοχευουν ειναι αυτα που τους ταιριαζουν!). Αλλα ακομα και αν δεν ηταν τοσο απαιτητικες σε χρονο, χωρις καμμια ουσιαστικη αποδοση σε μορφωτικο επιπεδο (τι ακριβως προσφερει η κατα λεξη παπαγαλια ενος βιβλιου ιστοριας?), ειναι σιγουρα πληρως αναξιοκρατικες.
Αξιοκρατια σημαινει οτι επικρατει ο αξιος. Αξιος στην περιπτωση μας μπορει να θεωρηθει αυτος που ειναι ικανος να κατανοησει και να μελετησει την συγκεκριμενη επιστημη. Αυτο σημαινει, οτι οι αξιοκρατικες εξετασεις θα επρεπε να μετρανε την εμφυτη ικανοτητα του ατομου να κατανοησει και να δουλεψει. Οχι το αποτελεσμα της σχολικης του προπαιδειας, ουτε το αποτελεσμα δυο χρονων ιδιωτικων φροντιστηριων. Δυστυχως οι πανελληνιες εξετασεις αποτυγχανουν πληρως στο να ικανοποιησουν τα κριτηρια αξιοκρατιας. Η προελευση ενος παιδιου παιζει τρομερη σημασια (τα παιδια αγροτων στην Νομικη Αθηνων ειναι ανυπαρκτα), τα φροντιστηρια επηρεαζουν τρομερα τις επιδοσεις των υποψηφιων (αλλιως γιατι ξοδευονται περιπου 1,1 δις ευρω στην παραπαιδεια ετησιως?) και το καλο σχολειο ειναι επισης καθοριστικο (τα καλα ιδιωτικα σχολεια εχουν 100% επιτυχια στις πανελληνιες!). Αυτο σημαινει με απλα λογια, οτι ενα ικανο, εργατικο, πανεξυπνο παιδι φτωχης αγροτικης οικογενειας απο κακο σχολειο της περιφερειας εχει πολυ χαμηλοτερες πιθανοτητες επιτυχιας απο ενα τεμπελικο, μειωμενης διανοητικης ικανοτητας παιδι απο καλο σχολειο και με αφθονα φροντιστηρια. Αυτο δεν λεγεται αξιοκρατια, λεγεται διαιωνιση μιας πλουτοκρατιας.


https://anamorfosis.net/blog/?p=67
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top