Απουσίες Γ' Λυκείου

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,000 μηνύματα.
.....γιατι αν στα σχολεια γινοταν κανονικη προετοιμασια για τις εξετασεις,ολοι θαμασταν εκει....
Εμείς πρώτοι δεν θέλουμε να γίνεται κανονική προετοιμασία στα σχολεία. Πάμε σχολείο με την προκατάληψη ότι μόνον το φροντιστήριο αξίζει. Κάνουμε ότι μπορούμε για να μην γίνονται μαθήματα. Ακόμα και να γινόταν το τέλειο μάθημα στο λύκειο, εμείς πάλι δεν θα είμασταν εκεί τις τελευταίες μέρες. Έχει γίνει έθιμο.

Δία, ελπίζω να ισχύει όντως αυτό που λες και να μην μιλάω στον τοίχο.
Έβαλα πηγή. Το https://www.esos.gr/ θεωρείται έγκυρο εκπαιδευτικό portal.

Μπορεί να τα λέει σκληρά ο Γιώργος, αλλά έχει ένα δίκιο....
Ίσως και περισσότερα από ένα...

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Έβαλα πηγή. Το https://www.esos.gr/ θεωρείται έγκυρο εκπαιδευτικό portal.

όχι, για αυτό ότι τα διαβάζουν λέω

Εμείς πρώτοι δεν θέλουμε να γίνεται κανονική προετοιμασία στα σχολεία. Πάμε σχολείο με την προκατάληψη ότι μόνον το φροντιστήριο αξίζει. Κάνουμε ότι μπορούμε για να μην γίνονται μαθήματα. Ακόμα και να γινόταν το τέλειο μάθημα στο λύκειο, εμείς πάλι δεν θα είμασταν εκεί τις τελευταίες μέρες. Έχει γίνει έθιμο.

Εάν δεν ήταν τόσο ψηλά ο ανταγωνισμός, οι μαθητές δεν πήγαιναν φροντιστήρια, και τα σχολεία λειτουργούσαν κι αυτά καλύτερα τότε να είσαι σίγουρος όλοι οι μαθητές θα ήθελαν να πατήσουν σχολείο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

garch

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο garch αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,510 μηνύματα.
Βασικά υπάρχει μάθημα επιλογής στην Γ' Λυκείου(όπως και στην Β') για σχέδιο...

Άσε που τα ειδικά μαθήματα γι' αυτό λέγονται και ειδικά... Γιατί αφορούν ειδικές δεξιότητες που μπορεί να έχει ο μαθητής...

Συγκεκριμένα, επειδή το είχα ψάξει (και το 'χω ποστάρει κι εδώ κάπου), υπάρχουν 4 μαθήματα σχεδίου επιλογής, δύο στη Β' και δύο στη Γ'.
ΟΜΩΣ.
Το ελεύθερο διδάσκεται μόνο στη Β' (και άρα δεν μπορεί να είναι προπαρασκευαστικό για πανελλήνιες) και αυτό που εξετάζεται ως "γραμμικό" στις εξετάσεις καλύπτεται μόνο από ένα από τα τρία άλλα μαθήματα, το αρχιτεκτονικό σχέδιο. Το τεχνικό και ένα άλλο σχέδιο δεν αρκούν.
Αλλά τα μαθήματα σχεδίου δεν εξετάζουν σχεδόν καθόλου τα πραγματικά skills, αλλά περισσότερο το πόσο τυποποιημένο είναι κάθε σχέδιο.
Θα μπορούσες στην αντίθετη περίπτωση να πεις ότι εξετάζονταν τα skills, οπότε δεν θα χρειαζόταν κανείς φροντιστήριο, αλλά αυτό είναι λίγο χύμα.
Οπότε; Ποιος θα διδάξει το τυποποιημένο σχέδιο στους υποψηφίους;
Θυμίζω ότι το μάθημα επιλογής δεν γίνεται αν δεν συμπληρωθεί τμήμα. Στο ΑΟΘ για παράδειγμα πάντα υπάρχουν αρκετά άτομα σε κάθε σχολείο. Όμως σχέδιο δίνουν συνήθως 4/100. Άρα τμήμα δεν δημιουργείται στο σχολείο.
Η δημοκρατικότητα και αποτελεσματικότητα του νόμου σε οδηγεί γραμμή στο φροντιστήριο.


-----------------------------------------------
Και γενικά έχουν δίκιο όσοι διαμαρτύρονται Γιώργο. Το πανεπιστήμιο δεν είναι ίδιο πράγμα με τις πανελλήνιες. Στο ελληνικό πανεπιστήμιο όποιος μπει, θα βγει κιόλας. Με 5 ή με 10, θα βγει. Δεν κρίνεται κάτι από μία εξεταστική, και υπάρχουν και επαναληπτικές.
Στις πανελλήνιες όμως κρίνεται η μισή ζωή σου. Κι αν αποτύχεις, θα περιμένεις ένα χρόνο να ξαναδώσεις ή να κάνεις 10%. Ο ανταγωνισμός και η ανεπάρκεια πολλών καθηγητών στα σχολεία σε αναγκάζουν πρακτικά να πας φροντιστήριο. Και το λέω εγώ που έκανα μόνο σε 2-3 μαθήματα εκτός σχεδίου, αλλά καταλαβαίνω τι ισχύει αλλού.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Bemanos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μοριακός Αρχιτέκτονας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,879 μηνύματα.
Εμείς πρώτοι δεν θέλουμε να γίνεται κανονική προετοιμασία στα σχολεία. Πάμε σχολείο με την προκατάληψη ότι μόνον το φροντιστήριο αξίζει. Κάνουμε ότι μπορούμε για να μην γίνονται μαθήματα. Ακόμα και να γινόταν το τέλειο μάθημα στο λύκειο, εμείς πάλι δεν θα είμασταν εκεί τις τελευταίες μέρες. Έχει γίνει έθιμο.

μου φαινεται οτι εχεις μια ψευδαισθηση για την κατασταση που επικρατει στο μεσο, δημοσιο σχολειο .Μπορει στο δικο σου να γινεται δουλεια αλλα να ξερεις οτι στα περισσοτερα (συμπεριλαμβανομενου και του δικου μου) δεν γινεται σωστη δουλεια διοτι οι σχεδον ολοι οι καθηγητες ειναι απλα αδιαφοροι
.Ετσι λοιπον εαν ενας μαθητης τετοιου σχολειου θελει να περασει σε μια υψηλοβαθμη σχολη το φροντ ειναι μονοδρομος γιαυτον
Βεβαια τα αιτια που εχουν οδηγησει τους καθηγητες στην αδιαφορια ποικιλουν
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,000 μηνύματα.
όχι, για αυτό ότι τα διαβάζουν λέω
Δεν μπορώ να το ξέρω. Δεν θα το θεωρούσα όμως και απίθανο. ;)

Εάν δεν ήταν τόσο ψηλά ο ανταγωνισμός, οι μαθητές δεν πήγαιναν φροντιστήρια, και τα σχολεία λειτουργούσαν κι αυτά καλύτερα τότε να είσαι σίγουρος όλοι οι μαθητές θα ήθελαν να πατήσουν σχολείο.
Η γνώμη μου είναι ότι το φαινόμενο: α) Είναι θέμα νοοτροπίας, και β) Μας παίρνει (λόγω πολύ χαλαρών νόμων) και το κάνουμε.

Συγκεκριμένα, επειδή το είχα ψάξει υπάρχουν 4 μαθήματα σχεδίου επιλογής, δύο στη Β' και δύο στη Γ'. .... το μάθημα επιλογής δεν γίνεται αν δεν συμπληρωθεί τμήμα.
Και όταν γίνεται τμήμα σχεδίου, της πλάκας είναι.

μου φαινεται οτι εχεις μια ψευδαισθηση για την κατασταση που επικρατει στο μεσο, δημοσιο σχολειο .Μπορει στο δικο σου να γινεται δουλεια αλλα να ξερεις οτι στα περισσοτερα (συμπεριλαμβανομενου και του δικου μου) δεν γινεται σωστη δουλεια διοτι οι σχεδον ολοι οι καθηγητες ειναι απλα αδιαφοροι
.Ετσι λοιπον εαν ενας μαθητης τετοιου σχολειου θελει να περασει σε μια υψηλοβαθμη σχολη το φροντ ειναι μονοδρομος γιαυτον
Βεβαια τα αιτια που εχουν οδηγησει τους καθηγητες στην αδιαφορια ποικιλουν
Σε δημόσιο σχολείο πηγαίνω. Ναι, έχω στα βασικά μαθήματα πολύ καλούς καθηγητές, όμως αυτό δεν αρκεί, καθώς με τις μισές ώρες να χάνονται όσο και να προσπαθούν δεν γίνεται σωστή δουλειά, οπότε για όλους μας έχει καταντήσει ανάγκη η εξωτερική βοήθεια. Όσο για τα αίτια που οδηγούν τους καθηγητές στην αδιαφορία, μήπως ένα από αυτά είναι και η δική μας νοοτροπία?

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Bemanos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μοριακός Αρχιτέκτονας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,879 μηνύματα.


Σε δημόσιο σχολείο πηγαίνω. Ναι, έχω στα βασικά μαθήματα πολύ καλούς καθηγητές, όμως αυτό δεν αρκεί, καθώς με τις μισές ώρες να χάνονται όσο και να προσπαθούν δεν γίνεται σωστή δουλειά, οπότε για όλους μας έχει καταντήσει ανάγκη η εξωτερική βοήθεια. Όσο για τα αίτια που οδηγούν τους καθηγητές στην αδιαφορία, μήπως ένα από αυτά είναι και η δική μας νοοτροπία?



σιγουρα φταινε και οι μαθητες , αλλα ετσι οπως εχουν τα πραγματα τωρα δεν θα αλλαξει κατι , ολοι θα συνεχισουν να πηγαινουν φροντηστηρια οποτε οι λιγοι που θα τολμουν να μην πανε θα βγαινουν αυτοματως εκτος ανταγωνισμου
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Η γνώμη μου είναι ότι το φαινόμενο: α) Είναι θέμα νοοτροπίας, και β) Μας παίρνει (λόγω πολύ χαλαρών νόμων) και το κάνουμε.

α) τη νοοτροπία ποιος τη διαμορφώνει;
β) πολλά πράγματα μας παίρνει να κάνουμε, αλλά δεν τα κάνουμε. Κάνεις κάτι όταν έχεις σοβαρό λόγο για να το κάνεις. Και ο λόγος αυτός είναι ότι όταν ανταγωνίζεσαι ένα μεγάλο πλήθος υποψηφίων για πολύ λίγες θέσεις δεν σε παίρνει να μείνεις πίσω σε τέτοια θέματα.
Αν και προσωπικά αδιαφορώ αν μας παίρνει ή όχι. Αυτό είναι το λιγότερο. Τέτοιες λύσεις όπως αυτές που γυρεύει το υπουργείο όπως έχω πει δεν διορθώνουν τίποτα, το αντίθετο θα έλεγα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Στο ελληνικό πανεπιστήμιο όποιος μπει, θα βγει κιόλας. Με 5 ή με 10, θα βγει.
Γι' αυτό νοσεί το Ελληνικό Πανεπιστήμιο, επειδή θεωρεί κάποιος ότι άμα μπει, τότε θα βγει, ενώ μπορεί να είναι ανάξιος για να βγει. Όχι, στο εξωτερικό δεν είναι de facto ότι θα βγεις.

Αντίστοιχα στο Πανεπιστήμιο, ένα μάθημα μπορεί να σου κοστίσει ένα ολόκληρο εξάμηνο. Το παρουσιάζετε τόσο μα τόσο εύκολο... για δείτε μία στο Μαθηματικό Αθηνών πόσα άτομα αποφοιτούν στα 4 χρόνια: ελάχιστοι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,000 μηνύματα.
α) τη νοοτροπία ποιος τη διαμορφώνει;
β) πολλά πράγματα μας παίρνει να κάνουμε, αλλά δεν τα κάνουμε. Κάνεις κάτι όταν έχεις σοβαρό λόγο για να το κάνεις. .....
α) Η νοοτροπία διαμορφώνεται από γονείς, φίλους, ΜΜΕ, φροντιστήρια,μόδα, μίμηση, κοινωνία.
β) Εδώ διαφωνώ. Κάνουμε ότι μας παίρνει να το κάνουμε, άσχετα αν έχουμεσοβαρό λόγο ή όχι. (Αυτό γενικά και όχι μόνο για το θέμα που συζητάμε. Αν θέλεις το αναλύω).

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Miss Brightside

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ahri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ιρλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,696 μηνύματα.
Δεν μπορώ να το ξέρω. Δεν θα το θεωρούσα όμως και απίθανο. ;)
Σε δημόσιο σχολείο πηγαίνω. Ναι, έχω στα βασικά μαθήματα πολύ καλούς καθηγητές, όμως αυτό δεν αρκεί, καθώς με τις μισές ώρες να χάνονται όσο και να προσπαθούν δεν γίνεται σωστή δουλειά, οπότε για όλους μας έχει καταντήσει ανάγκη η εξωτερική βοήθεια. Όσο για τα αίτια που οδηγούν τους καθηγητές στην αδιαφορία, μήπως ένα από αυτά είναι και η δική μας νοοτροπία?
Στο δικό μου σχολείο, η θετική κατεύθυνση και μόνο αυτή έχει καλούς καθηγητές. Εμάς στη θεωρητική μας έχουν φέτος κυριολεκτικά πεταμένους. Μας έφεραν αρχαία κατεύθυνσης, στο μαθημα βαρυτητας, εναν που αντι να μας κανει μαθημα, μας ελεγε τις αναχρονιστικες αποψεις του, και ακυρωνε ο,τι ξεραμε και πιστευαμε. Πιο πολυ προπαγανδα μας εκανε, παρα μαθημα. Αυτον τον ειχαμε και εκθεση, σαν τμημα. Το ανεχτηκαμε εναν μηνα,δυο μηνες, συζητησαμε μαζι του, φεραμε τη διευθυντρια και ξερεις τι μας ειπε?
"Σε 2 μηνες θα σταματησετε να ερχεστε,αρα δεν υπαρχει λογος να τον αλλαξουμε".
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
α) Η νοοτροπία διαμορφώνεται από γονείς, φίλους, ΜΜΕ, φροντιστήρια,μόδα, μίμηση, κοινωνία.
β) Εδώ διαφωνώ. Κάνουμε ότι μας παίρνει να το κάνουμε, άσχετα αν έχουμεσοβαρό λόγο ή όχι. (Αυτό γενικά και όχι μόνο για το θέμα που συζητάμε. Αν θέλεις το αναλύω).


α)Τη νοοτροπία των φίλων ποιος τη διαμορφώνει.Όλα αυτά που αναφέρεις ανέκαθεν υπήρχαν, παλιά όμως δεν υπήρχε αυτό το χάλι που βλέπουμε σήμερα, γιατί;
Η νοοτροπία εξελίσσεται με το πέρασμα του χρόνου και την αλλαγή των συνθηκών. Σήμερα με την οικονομική κρίση, γίνεται ένας πόλεμος εφοδίων, ότι μαζέψει ο καθένας. Γι αυτό κάνουν σαν τρελοί οι γονείς να πάρουν τα παιδιά τους πτυχία , Αγγλικά από τη δευτέρα δημοτικού Γαλλικά/Γερμανικά αργότερα, φροντιστήρια από νωρίς, πήξιμο στην Γ' λυκείου να περάσουν σε μια καλή σχολή και πάει λέγοντας, κάτι που παλαιότερα δεν υπήρχε σε τέτοιο βαθμό. Ο ανταγωνισμός σήμερα είναι στα ύψη . Αυτό είναι που τους ωθεί όλους στα φροντιστήρια. η καλύτερα ο κύριος παράγοντας, γιατί μετά από αυτό, έρχονται και όλα τα άλλα, σήμερα ας πούμε και σχολικούς καθηγητές να ρωτήσεις ξέρουν να σου προτείνουν φροντιστήρια, για τέτοια ξεφτίλα μιλάμε.
β) Δεν ξέρω πώς ακριβώς το εννοείς αλλά για να κάνεις κάτι πρέπει να έχεις έναν λόγο. Όπως είπα και πριν, αν ο ανταγωνισμός δεν ήταν τόσο υψηλός, και το σχολείο δεν ήταν σε τέτοιο βαθμό περιττό για τα παιδιά δεν θα υπήρχε αυτό το πρόβλημα. Το "ο,τι μας παίρνει" είναι πολύ αόριστο, και γενικεύει σε βαθμό που δεν πρέπει, δεν υπάρχει μαθητής που να μην έχει κρίση, να καταλαβαίνει γιατί να κάνει κάτι, και γιατί να μην το κάνει.
Και αυτό ακούγεται και κάπως στοχευμένα, δηλαδή ξαναρωτάω, αν δεν μας έπαιρνε θα ήταν καλύτερα; θα έλυνε κάτι; Προσωπικά τη θεωρώ πολύ ανώριμη τη στάση του υπουργείου. Το φαινόμενο για το οποίο διαμαρτύρονται είναι συνέπεια ενός συστήματος που αυτοί έχουν δημιουργήσει. Είναι σαν να πετάς 2 λιοντάρια να σφαχτούν σε ένα κλουβί, και να διαμαρτύρεσαι για τα αίματα που πετάγονται ( το ξέρω γελοίο παράδειγμα αλλά κολλάει).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,000 μηνύματα.
...............................................................................
Η νοοτροπία της κοινωνίας μας σίγουρα εξελίσσεται, δεν μπορώ λόγω ηλικίας να έχω σαφή άποψη πώς ήταν πριν κάποια χρόνια, βλέπω όμως το ποια είναι σήμερα. Η οικονομική κρίση είναι πολύ πρόσφατη για να έχει ακόμα καταλυτική επίδραση. Αυτό που βλέπω είναι ότι η νοοτροπία μας είναι ποτισμένη και με ανταγωνισμό, αλλά και με άλλες αρρώστιες όπως μιμητισμό, επιδειξιμανία, ωχαδερφισμό, μετάθεση ευθυνών, ωφελιμισμό, ελάχιστη προσπάθεια, τσάμπα μαγκιά. Δεν είμαι σίγουρος ότι οι γονείς που αναγκάζουν το παιδί τους να μάθει τέσσερεις ξένες γλώσσες, ότι το κάνουν για να του μαζέψουν εφόδια ή για να ξεπεράσουν το γείτονα που το παιδί του μαθαίνει μόνο τρεις.
Πάντα μόνον οι άλλοι φταίνε, εμείς ποτέ δεν έχουμε μερίδιο ευθύνης. Η εύκολη λύση είναι να τα φορτώνουμε όλα σε ένα απρόσωπο σύστημα του οποίου εμείς δεν είμαστε γρανάζια. Ακόμα και όταν κάποιες δικές μας ενέργειες είναι καταφανώς απαράδεκτες, έχουμε πρόχειρη τη δικαιολογία ότι το σύστημα μας αναγκάζει να το κάνουμε. Όταν κάποιος προσπαθεί να διορθώσει κάτι, έστω μικρό, αλλά που δεν μας συμφέρει, λέμε έλα μωρέ, “όλο το σύστημα είναι σάπιο, αυτό τον πείραξε”. Δηλαδή, αν το σπίτι μας είναι σε κακή κατάσταση και δεν μπορούμε να το γκρεμίσουμε και να το ξαναχτίσουμε, δεν πρέπει να επισκευάσουμε τις βρύσες?
Η κοινωνία είμαστε εμείς, τη διαμορφώνουμε και μας πλάθει. Εμείς οι νέοι είμαστε εικόνες, ίσως και κακέκτυπα, των γονιών μας. Βλέπουμε τη μητέρα μας να παριστάνει την άρρωστη για να μην πάει στο γραφείο, τον πατέρα μας να καμαρώνει πώς την κοπάνησε από τη δουλειά και πήγε για ούζα αντί για εκεί που τον έστειλε ο προϊστάμενος, το θείο που κατεβάζει το διακόπτη του ηλεκτρικού για να φανεί η απεργία του, το γείτονα που πλαστογραφεί τιμολόγια. Έτσι μεταφέρουμε στο δικό μας μικρόκοσμο την κοπάνα, το ψέμα, τη φτηνή δικαιολογία, το σκονάκι, την κατάληψη για να χάσουμε μάθημα. Πηγαίνουμε στο σχολείο έχοντας το απαξιώσει από πριν, εμποδίζουμε όσο μπορούμε το να γίνει σωστή δουλειά, φτύνουμε τον καθηγητή που προσπαθεί να κάνει σωστά το μάθημα του και στη συνέχεια κατηγορούμε το σύστημα.
Είναι άγραφος νόμος της κοινωνίας μας να κάνουμε πάντα “ότι μας παίρνει” ανεξάρτητα με το αν αυτό είναι τίμιο και άσχετα αν έχουμε σοβαρό λόγο να το κάνουμε. Ο οδηγός περνάει με κόκκινο γιατί ξέρει ότι και στην περίπτωση που τον πιάσουν, έχει γνωστό που θα σβήσει την κλήση. Ο επαγγελματίας φοροδιαφεύγει βρίσκοντας λογιστικά κόλπα και νομικά παράθυρα. Ο μαθητής πηγαίνει πλαστό δικαιολογητικό στο σχολείο από ψεύτη γιατρό. Όλοι έχουμε πρόχειρη μια δικαιολογία.Είναι πολύ εύκολο να πούμε ότι υπάρχει σοβαρός λόγος. Ίσως για κάποιους πράγματικα υπάρχει, αλλά δεν νομίζω ότι όλοι οι μαθητές δεν πάνε σχολείο τις τελευταίες μέρες για να μείνουν σπίτι να διαβάσουν. Πιο πολύ το βλέπω σαν μια κοινωνική συνήθεια.
Όλα τα κάνουμε εφόσον μας παίρνει. Σε άλλα κράτη, ίσως, δεν υπάρχει δικαιολόγηση απουσιών, ο γιατρός δεν γράφει πλαστά πιστοποιητικά, οι κλήσεις της τροχαίας δεν σβήνονται, για τη φοροδιαφυγή δεν υπάρχουν ευνοϊκές ρυθμίσεις. Ναι, θα προτιμούσα μια τέτοια κοινωνία, αυστηρή, με νόμους που εφαρμόζονται, με πολίτες που τους σέβονται.
Δεν προσπαθώ να δικαιολογήσω το δικό μας υπουργείο παιδείας. Το θέμα το άνοιξα καιρό πιο πριν, για να γράψω τις σκέψεις μου και ότι η συνείδηση μου δεν μου επιτρέπει να παίξω αυτό το θέατρο με τις απουσίες, ξέροντας από πριν ότι οι πιο πολλοί θα αντιδράσουν και θα πούνε “πώς τολμά ένας μικρός ασήμαντος μαθητής να έχει τέτοιους προβληματισμούς στην κοινωνία που ζούμε?”. Ίσως έχω άδικο,ίσως αργότερα αλλάξω απόψεις, αλλά τώρα τήρησα όσα έγραψα και αισθάνομαι εντάξει με τον εαυτό μου.

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Dias συμφωνώ μαζί σου, και εγώ έχω την ίδια ακριβώς άποψη αλλά βλέπω ότι ελάχιστοι σκέφτονται με τον ίδιο τρόπο. Γράφω αυτό το post απλά για να μην νομίζεις ότι είσαι ο μόνος...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

prinCess.

Επιφανές μέλος

Η prinCess. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 12,089 μηνύματα.
Βαριέμαι να διαβάσω όλα τα ποστς, απλά να πω ότι τελικά δε παίζει να πάω σχολείο για μάθημα, γενικά μέσα στις διακοπές έφτιαξα ένα πρόγραμμα κι άμα πηγαίνω σχολείο θα χάσω τον ρυθμό και δε συμφέρει. Θα πάω ίσως Τετάρτη να δικαιολογήσω απουσίες και να ρωτήσω πότε θα μας δώσουν τα καρτελάκια.

Έτσι κι αλλιώς σήμερα στην κατ. ήταν 4 παιδιά μόνο, και Γ.Π δε παίζει να έκαναν καν. >.<
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,000 μηνύματα.
Βαριέμαι να διαβάσω όλα τα ποστς, απλά να πω ότι τελικά δε παίζει να πάω σχολείο για μάθημα, γενικά μέσα στις διακοπές έφτιαξα ένα πρόγραμμα κι άμα πηγαίνω σχολείο θα χάσω τον ρυθμό και δε συμφέρει. Θα πάω ίσως Τετάρτη να δικαιολογήσω απουσίες και να ρωτήσω πότε θα μας δώσουν τα καρτελάκια.
Έτσι κι αλλιώς σήμερα στην κατ. ήταν 4 παιδιά μόνο, και Γ.Π δε παίζει να έκαναν καν. >.<
Εμείς στην κατεύθυνση οι μόνιμοι είμαστε 8 (από τους 16 της Τ-1). Από τους 8 βάλε 2 που έρχονται μόνο και μόνο γιατί έχουν 113,99 απουσίες. Οι υπόλοιποι 6 πάμε με τη θέληση μας και περνάμε πολύ ωραία. Είμαστε ωραία παρέα, έχουμε τρελάνει τους καθηγητές εμείς τους ρωτάμε απορίες και αυτοί μας φέρνουν και λύνουμε δυνατά θέματα, στην αυλή έχουμε ωραίο χαβαλέ. Στη γενική τα πράγματα είναι υποτονικά, ούτε απουσίες βάζουμε, σήμερα έπαιξα 2 ώρες μπάσκετ, μάλλον από αύριο αρχίζουν τα μπουγέλα. Γύρω στις 12 πήραμε τηλέφωνο πολλούς συμμαθητές μας που καταναλώνουν απουσίες και οι περισσότεροι δεν είχαν ακόμα ξυπνήσει. Κατά τις 1:30 που φύγαμε συναντήσαμε αρκετούς απόντες στην καφετέρια στέκι μας. (Οι απουσίες είναι για διάβασμα, είπαμε). Θα μου λείψει πολύ το σχολείο όταν τελειώσω. (Την Τετάρτη το σχολείο μου θα είναι κλειστό, δεν ξέρω αν ισχύει η ίδια μέρα για όλους ή είναι κατά περιοχή).

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

babisgr

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο babisgr αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 837 μηνύματα.
σήμερα έπαιξα 2 ώρες μπάσκετ


:hmm: Έχεις και άλλες καλές πτυχές !! Εύγε!! Τέτοια καλά παιδιά σπανίζουν στις μέρες μας!:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Miss Brightside

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ahri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ιρλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,696 μηνύματα.
Μια απορία... Εσείς παίρνετε και τις +50 απουσίες που υπάρχουν για όσους έχουν βγάλει πάνω από 15?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

prinCess.

Επιφανές μέλος

Η prinCess. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 12,089 μηνύματα.
Μια απορία... Εσείς παίρνετε και τις +50 απουσίες που υπάρχουν για όσους έχουν βγάλει πάνω από 15?

Μπα, εγώ όχι.:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Ρε σεις καλά όλα αυτά δε λέω, αν μπορούσα κι εγώ να πάω μόνο για τις 2-3 πρώτες ώρες της κατεύθυνσης θα πήγαινα, αλλά να φάω όλο το εφτάωρο ,στη μάπα, όχι ευχαριστώ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Μια απορία... Εσείς παίρνετε και τις +50 απουσίες που υπάρχουν για όσους έχουν βγάλει πάνω από 15?

το αν θα σου τις επιτρέψουν εμπίπτει στο κάθε σχολείο, κάποια ίσως το κάνουν, κάποια όχι, τα περισσότερα πάντως δεν αφήνουν, και λογικό είναι εδώ που τα λέμε φαντάσου τι θα γινόταν..μπορείς να αξιοποιήσεις τις 100 από τις 114 απουσίες που έχεις τις θεωρώ υπεραρκετές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top