Καθηγητές: Ποιος είναι ο ιδανικός για εσάς μαθητής;

Οδυσσέας

Διάσημο μέλος

Ο Οδυσσέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,499 μηνύματα.
Γιατί δυστυχώς υπάρχουν και μαθητές που τα έχουν ισοπεδώσει όλα, που δεν σέβονται τίποτα, που δεν τους αρέσει τίποτα και θέλουν μόνιμα να την σπάνε στους καθηγητές, και να κάνουν χαβαλέ, νομίζοντας ότι έτσι το παίζουν οι μάγκες του σχολείου.
Kαι o καθηγητής τι κάνει για αυτό;Toυς βάζει μια ταμπέλα και σταματά να ασχολείται μαζί τους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

loko

Νεοφερμένος

Ο loko αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και Μαθητής Β' γυμνασίου. Έχει γράψει 6 μηνύματα.
Ερωτηση προς τους καθηγητες
Ο Α μαθητης γραφει στο διαγωνισμα 20 δεν μιλαει μες στο μαθημα αλλα δεν συμμετεχει καθολου και δεν εχει κριτικη σκεψη και καποιος μαθητης Β γραφει μετρια αλλα συμμετεχει στο μαθημα ενδιαφερεται εχει κριτικη σκεψη δεν μιλαει κτλ
Θα βαζατε καλυτερο βαθμο στον Α η στον Β
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

killbill

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο killbill αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 167 μηνύματα.
Kαι o καθηγητής τι κάνει για αυτό;Toυς βάζει μια ταμπέλα και σταματά να ασχολείται μαζί τους.

Όχι. αυτό δεν είναι σωστό.

Προσπαθείς συνεχώς να βρεις τρόπους να τους κάνεις να ενδιαφερθούν.
Τους δίνεις ρόλους να παίξουν στην τάξη.
Αυτοσχεδιάζεις.
Πειραματίζεσαι.
Τους μιλάς στο διάλλειμμα φιλικά
Τους ρίχνεις στο φιλότιμο.
Τους σηκώνεις στον πίνακα απλά να σχεδιάσουν έναν κύκλο με τον διαβήτη (που το βρίσκουν ενδιαφέρον!)
Ποντάρεις στο ότι δείχνοντας ενδιαφέρον για αυτούς, θα σε σεβαστούν..
Αν τους παρατήσεις το έχασες το παιχνίδι

Είναι πολύ δύσκολο αλλά δεν πρέπει να τα παρατάς ποτέ.
-----------------------------------------
Ερωτηση προς τους καθηγητες
Ο Α μαθητης γραφει στο διαγωνισμα 20 δεν μιλαει μες στο μαθημα αλλα δεν συμμετεχει καθολου και δεν εχει κριτικη σκεψη και καποιος μαθητης Β γραφει μετρια αλλα συμμετεχει στο μαθημα ενδιαφερεται εχει κριτικη σκεψη δεν μιλαει κτλ
Θα βαζατε καλυτερο βαθμο στον Α η στον Β

Να μην έχει καθόλου κριτική σκέψη και να έγραψε 20 μου φαίνεται αντιφατικό. Μάλλον θα αντέγραψε! Εμένα αυτήν την εικόνα θα μου έδινε.
Ένα διαγώνισμα πρέπει να εξασκεί την κριτική σκέψη και όχι την παπαγαλία.

Για να επιβεβαιωθώ θα την σήκωνα αρκετές φορές στον πίνακα να δω τι ξέρει και αν το 20 ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Επίσης θα τον ρωτούσα συνεχώς μεσα στην τάξη να απαντήσει σε ερωτήσεις μου.

Ο βαθμός πρέπει να παριστάνει την συνολική εικόνα του μαθητή.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

germ1984

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Νάσος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 266 μηνύματα.
Αν και είμαι φοιτητής, για μένα ο ιδανικός μαθητής δεν είναι ο άριστος μαθητής. Καταρχήν είναι αυτός που σέβεται όλους τους συμμαθητές του και δείχνει σεβασμό στους καθηγητές κατά την διάρκεια του μαθήματος.
Επίσης είναι αυτός που προσπαθεί και ας μην τα καταφέρνει και τόσο καλά στην αρχή. Η προσπάθεια και το ήθος είναι αυτά που μετράνε, η επίδοση είναι το τελευταίο. Επίσης αυτός που έχει μάθει να ρωτάει όταν δεν καταλαβαίνει κάτι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

manos4

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 893 μηνύματα.
Χμμμ ωραία ερώτηση όντως!

Σίγουρα θα υπάρχουν πολλές διαφορετικές και ίσως αντίθετες απόψεις!

Γενικά ιδανικός μαθητής για μένα είναι αυτός που έχει ήθος, σωστή συμπεριφορά και τηρεί τους κανόνες που έχει θέσει το σχολείο, έστω και αν κάποιοι του φαίνονται άδικοι, γιατί το ίδιο θα πρέπει να πράξει στην κοινωνία και όταν βγεί από το σχολείο, όπου εκεί οι νόμοι είναι πιο σκληροί και πιο σοβαροί.

Έτσι λοιπόν έχουμε τα παρακάτω:
Να είναι συνεπής στην τάξη, να μην αργεί στο μάθημα κλπ

Να σέβεται τον χώρο του σχολείου, να μην προκαλεί καταστροφές γενικά, και να κατανοεί ότι στα ίδια θρανία θα κάτσουν αύριο άλλοι μαθητές.

Να σέβεται τους καθηγητές του. Να μην τους αντιμιλάει. Να προσέχει στο μάθημα και προσπαθεί να καταλάβει ακόμα και αν το μάθημα δεν είναι το φόρτε του!

Να σέβεται τους συμμαθητές του. Αν δεν τον ενδιαφέρει κάποιο μάθημα , να μην τους ενοχλεί, γιατί αυτούς μπορεί να τους ενδιαφέρει.


Να μην δημιουργεί προβλήματα την ώρα του μαθήματος (χαβαλέ, να παίζει με το κινητό και τέτοια)

Όσον αφορά την απόδοσή του στα μαθήματα τώρα, ε σίγουρα αν μαζί με τα παραπάνω είναι και άριστος μαθητής τότε ναι θα είναι ιδανικός! Αλλά πιστεύω ότι πρώτος ρόλος του σχολείου είναι να βγάζει πάνω απόλα σωστούς ανθρώπους..

Ένα προγραμματισμένο ρομπότ αυτά τα κάνει εύκολα,ένας άνθρωπος όμως δεν είναι δυνατόν να τα κάνει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

killbill

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο killbill αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 167 μηνύματα.
Ένα ρομπότ δεν αισθάνεται, δεν νιώθει, δεν ευαισθητοποιείται. Μόνο ασκήσεις στα μαθηματικά θα μπορούσε να λύνει!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

riemann80

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο χρηστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 43 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Επανομή (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 373 μηνύματα.
Ένα ρομπότ δεν αισθάνεται, δεν νιώθει, δεν ευαισθητοποιείται. Μόνο ασκήσεις στα μαθηματικά θα μπορούσε να λύνει!


και ολα αυτα που ζητας επισης μονο ενα ρομποτ θα μπορουσε να τα κανει...και βεβαια ενα ρομποτ δε θα μπορουσε ποτε να κανει μαθηματικα γιατι δεν εχει φαντασια.

νομιζω πως εχουμε μπερδεψει τον καλο μαθητη με τον σωστο ανθρωπο.δεν εχει καμια σχεση το ενα με το αλλο και εξαλλου κανεις δε ξερει τι σημαινει σωστος ανθρωπος...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vmenios

Νεοφερμένος

Ο Μενέλαος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 7 μηνύματα.
Ωραία όλα αυτά ρε παιδιά δν λέω. Αλλά ας δούμε λίγο και τους καθηγητές. Πρώτα από όλα για εμένα καλός καθηγητής είναι αυτός που προσπαθεί να μάθει από τους μαθητές του. Αυτός που δίνει ότι μπορεί..Βασικά αυτός που θεωρεί πιο σημαντικό να ανοίξει μια συζήτησή με τους μαθητές του από το να βγάλει τη κωλο ύλη! Καλός μαθητής είναι αυτός που ενδιαφέρεται.. Δεν εννοώ συμφωνεί.Εννοώ ακούει αυτά που λέει ο καθηγητής τα επεξεργάζεται και με βάση και την γενικότερη εμπειρία του αποκτάει απόψεις.
Οσον αφορά τωρα αυτά που ακούστηκαν για του μαθητές που κάνουν φασαρία ένα πράγμα εχω να πω.
Είναι η τελευταία μου χρονιά στο σχολείο και έχω δεί μαθητές να κάνουν φασαρία σε ένα μάθημα ενώ συνήθως δν κάνουν και μαθητές που σχεδόν συνέχεια κάνουν χαβαλέ να παρακολουθούν πιο πολυ από τον απουσιολόγο. Θέλω να πω πως αν το μάθημα δν είναι ενδιαφέρον και σαν μάθημα και σαν παράδοση καθηγητή κανείς δεν προσέχει και κατα την γνώμη μου πολύ καλά κάνει!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Harry0000

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Χάρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 201 μηνύματα.
Ο ιδανικός μαθητής...........
Λοιπόν αν ήμουν καθηγητής θα έλεγα πως ο ιδανικός μαθητής είναι αυτός που με εμπνέει να κάνω μάθημα, αυτός που ξέρω πως οτι και να πω θα το αμφισβητήσει (όχι για να μου πάει κόντρα, αλλά επειδή σκέφτεται), αυτός που θα με διορθώσει όταν κάνω λάθος (εδώ θεωρώ καλό να προσθέσω πως είναι καιρός μερικοί καθηγητές να ξεπεράσουν τα κόμπλεξ που έχουν, δεν μπορεί να τους διορθώνεις επειδή σαν άνθρωποι έκαναν κάποιο λάθος και να στην λένε από πάνω...), αυτός που θα με εκπλήξει......
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antwwwnis

Διάσημο μέλος

Ο Αντωωωνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,939 μηνύματα.
Ο ιδανικος μαθητης? εγω φυσικα!!! που με χαρακτηριζει η κριτικη σκεψη η ευφυια η καλη συμπεριφορα και πανω απ ολα η μετριοφροσυνη....

Τι ψαχνετε παιδια? Ιδανικος μαθητης ειναι αυτος που παει στο σχολειο επειδη του αρεσει να μαθαινει!αυτος που θελει να δημιουργησει ! αυτος που δεν ψαχνει για αυθεντιες στους καθηγητες του γιατι ξερει οτι αυθεντιες δεν υπαρχουν!αυτος που εχει αποψη! αυτος τελος που θα χρησιμοποιησει σωστα οτι εμαθε στο μελλον (οσο τον αφηνει ο τροπος με τον οποιο λειτουργει το κρατος)!

τωρα αν αν συναντηθουν οι παραπανω μαθητες ολοι μαζι βγαλτε τους μια φωτο! αυτος ειναι ο ιδανικος μαθητης
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Μάξιμος

Διάσημο μέλος

Ο Μάξιμος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 3,804 μηνύματα.
Η ερωτηση τα λεει ολα.
Άς προσπαθήσει η απάντηση να πεί κάτι.
Φίλε μαθητή, θα μ'άρεσε να σέβεσαι και να αγαπάς πρώτα απο όλα τον εαυτό σου.

Δηλαδή, θέλω να πώ πως έχεις κάθε δικαίωμα να κάνεις λάθος.
Θα ήθελα όμως να δώ τί διδάχθηκες απο το λάθος σου.
Μπορείς να πάρεις την ευθύνη στο λάθος σου;
Μπορείς να μή (τα παίξεις) εξαιτίας ενός λάθους σου;

Στην πορεία μπροστά, τα λάθη έχουν θετικό ρόλο.

Άρα, χρειάζεται λίγη ανοχή απο όλους μας στα λάθη.

Μή σε κουράσω όμως φίλε μαθητή, μπορείς πάντα να αποφασίζεις εσύ γι'αυτά που ακούς και διαβάζεις.
Όμως πρώτα πρέπει να μάθεις να ακούς, να μάθεις να διαβάζεις.
Έστω κι'άν εγώ-εμείς κάποια στιγμή, δέν καταφέρουμε να σου τα πούμε καλά, άν αγαπάς τον εαυτό σου πρέπει
να βρείς τον τρόπο να καλύψεις το κενό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

LiViNGtheLiFE

Διάσημο μέλος

Η LiViNGtheLiFE αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2,226 μηνύματα.
Λοιπον τωρα να ρωτησω και εγω κατι απ περιεγρεια (και μονο?οχι και μονο!) ...τεσπα ηθελα να ρωτησω ποιος μαθητης απο τους παρακατω αναφερομενους κατα την γνωμη σας επρεπε να παρει παραπανω βαθμο (ή επρεπε να παρουν ιδιο) στα μαθηματικα???

Μαθητης Α
μαθηματικη διανοια!καταλαβαινει τις ασκησεις και ΤΟΝΙΖΩ και τις αγνωστες που βαζει ο καθηγητης εκεινη τη στιγμη και οχι ΜΟΝΟ του βιβλιου
ασκησεις για το σπιτι:παντα λυμενες (και σωστα!)
διαγωνισμα:στανταρ αριστος βαθμος ή εστω παρα πολυ καλος

μαθητης Β
δεν καταλαβαινει μαθηματικα και φαινεται απο τις ασκησεις που λυνονται στην ταξη ειτε του βιβλιου ειτε του καθηγητη.δηλαδη σαν να λεμε προφορικα χαλια
ασκησεις για το σπιτι: λυμενες (οχι βεβαια σαν του Α αλλα σε γενικες γραμμες σωστες)
διαγωνισμα:αριστα λογω του οτι: η θεωρια εχει μαθευτει παπαγαλια!!!και οι ασκησεις (που ειναι οι ιδιες με του βιβλιου απλα με αλλους αριθμους το ιδιο)[πανω κατω ιδιος με του Α] {περιπου,ε?}ισως να ειναι λιγο μεγαλυτερος

αυτα τα ολιγα.πλζ απαντηστε μου!και κατι ακομα:η πρωσοπικη μου αποψη ειναι το οτι ο βαθμος του τριμηνου αντιπρωσοπευει το τι εχει μαθει καποιος...αρα...;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Iliaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Βανίλια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 933 μηνύματα.
Λοιπον τωρα να ρωτησω και εγω κατι απ περιεγρεια (και μονο?οχι και μονο!) ...τεσπα ηθελα να ρωτησω ποιος μαθητης απο τους παρακατω αναφερομενους κατα την γνωμη σας επρεπε να παρει παραπανω βαθμο (ή επρεπε να παρουν ιδιο) στα μαθηματικα???

Μαθητης Α
μαθηματικη διανοια!καταλαβαινει τις ασκησεις και ΤΟΝΙΖΩ και τις αγνωστες που βαζει ο καθηγητης εκεινη τη στιγμη και οχι ΜΟΝΟ του βιβλιου
ασκησεις για το σπιτι:παντα λυμενες (και σωστα!)
διαγωνισμα:στανταρ αριστος βαθμος ή εστω παρα πολυ καλος

μαθητης Β
δεν καταλαβαινει μαθηματικα και φαινεται απο τις ασκησεις που λυνονται στην ταξη ειτε του βιβλιου ειτε του καθηγητη.δηλαδη σαν να λεμε προφορικα χαλια
ασκησεις για το σπιτι: λυμενες (οχι βεβαια σαν του Α αλλα σε γενικες γραμμες σωστες)
διαγωνισμα:αριστα λογω του οτι: η θεωρια εχει μαθευτει παπαγαλια!!!και οι ασκησεις (που ειναι οι ιδιες με του βιβλιου απλα με αλλους αριθμους το ιδιο)[πανω κατω ιδιος με του Α] {περιπου,ε?}ισως να ειναι λιγο μεγαλυτερος

αυτα τα ολιγα.πλζ απαντηστε μου!και κατι ακομα:η πρωσοπικη μου αποψη ειναι το οτι ο βαθμος του τριμηνου αντιπρωσοπευει το τι εχει μαθει καποιος...αρα...;)

Λοιπόν εγώ θα σου πω την άποψη μου. Αρχικά μπράβο και στους 2 μαθητές. Στον πρώτο γιατί τα καταφέρνει όλα τέλεια και στον δεύτερο γιατί προσπαθεί. Κάποιοι άνθρωποι, όπως και να το κάνουμε, στροφάρουν πιο πολύ, κάποιοι άλλοι λιγότερο. Όμως εγώ πιστεύω ότι ο μαθητής Β προσπαθεί περισσότερο από τον μαθητή Α. Από την στιγμή που δεν είναι τόσο καλός, απ'ότι λες δεν λύνει τις ασκήσεις που κάνουν μέσα στην τάξη τόσο εύκολα, γράφει άριστα στα τεστ.. Έστω και από παπαγαλία. Εύκολο είναι αυτό? Όχι εγώ δεν το βρίσκω εύκολο. Ιδιαίτερα για κάποιον που δεν είναι τόσο έξυπνος και παρ'όλα αυτά προσπαθεί πολύ για να γράψει άριστα. Οι λυμένες ασκήσεις είναι ένα επιπλέον συν. Τέλος, όχι, διαφωνώ. Ο βαθμός δεν αντιπροσωπεύει μόνο το τι έχει μάθει κάποιος. Αντιπροσωπεύει την συμμετοχή στην τάξη, την προσπάθεια του μαθητή, τις ασκήσεις και προφανώς την απόδοση.
Τέλος να απαντήσω στην ερώτηση. Για να μην αδικηθεί κανένας από τους δύο μαθητές, αν ήμουν εγώ στην θέση του καθηγητή, θα έβαζα 19 ή 20 στον Α μαθητή και 18 ή 19 στον Β. Γιατί όπως και να το κάνουμε δεν είναι τελείως ίσοι μεταξύ τους, αλλά παρ'όλα αυτά ο Β αξίζει έναν πολύ καλό βαθμό. Ελπίζω να βοήθησα:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Μάξιμος

Διάσημο μέλος

Ο Μάξιμος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 3,804 μηνύματα.
Λοιπον τωρα να ρωτησω και εγω κατι απ περιεγρεια (και μονο?οχι και μονο!) ...τεσπα ηθελα να ρωτησω ποιος μαθητης απο τους παρακατω αναφερομενους κατα την γνωμη σας επρεπε να παρει παραπανω βαθμο (ή επρεπε να παρουν ιδιο) στα μαθηματικα???

Μαθητης Α
μαθηματικη διανοια!καταλαβαινει τις ασκησεις και ΤΟΝΙΖΩ και τις αγνωστες που βαζει ο καθηγητης εκεινη τη στιγμη και οχι ΜΟΝΟ του βιβλιου
ασκησεις για το σπιτι:παντα λυμενες (και σωστα!)
διαγωνισμα:στανταρ αριστος βαθμος ή εστω παρα πολυ καλος

μαθητης Β
δεν καταλαβαινει μαθηματικα και φαινεται απο τις ασκησεις που λυνονται στην ταξη ειτε του βιβλιου ειτε του καθηγητη.δηλαδη σαν να λεμε προφορικα χαλια
ασκησεις για το σπιτι: λυμενες (οχι βεβαια σαν του Α αλλα σε γενικες γραμμες σωστες)
διαγωνισμα:αριστα λογω του οτι: η θεωρια εχει μαθευτει παπαγαλια!!!και οι ασκησεις (που ειναι οι ιδιες με του βιβλιου απλα με αλλους αριθμους το ιδιο)[πανω κατω ιδιος με του Α] {περιπου,ε?}ισως να ειναι λιγο μεγαλυτερος

αυτα τα ολιγα.πλζ απαντηστε μου!και κατι ακομα:η πρωσοπικη μου αποψη ειναι το οτι ο βαθμος του τριμηνου αντιπρωσοπευει το τι εχει μαθει καποιος...αρα...;)
Καλή μικρή μου φίλη γειά σου.
Αρχικά σε λέω μικρή για την διαφορά της ηλικίας σου απο την δική μου.
Κατα δεύτερο σε λέω φίλη για τον χώρο που μας φιλοξενεί και είναι εκτός σχολείου.
Επειδή δέν βρίσκομαι στο σχολείο και κατα συνέπεια δέν βλέπω το γραπτό σου δέν μπορώ να το βαθμολογήσω.
Εκείνο που μπορώ να πώ είναι αυτό που βλέπω σε εσένα.
Βλέπω πως ο βαθμός είναι κάτι που δίνεις μεγάλη σημασία, καθώς επίσης πως είσαι αρκετά δυναμικός χαρακτήρας.
Διεκδίκησε με την προσπάθειά σου τον δυνατό μεγαλύτερο βαθμό χωρίς αυτό να σημαίνει πως άν κάποιος ή κάποιοι άλλοι πάρουν μεγαλύτερο βαθμό απο εσένα, θα είναι η καταστροφή του κόσμου.
Ο Οδυσέας για να φτάσει στην Ιθάκη δέν έπαψε ποτέ να προσπαθεί.
Μήν γράψω τί πέρασε, είναι γνωστό.
Επίσης ξέρω πως μαθητές με μεγάλους βαθμούς στο σχολείο στις εξετάσεις τις τρίτης Λυκείου για το πανεπιστήμιο πηραν μικρότερους απο μαθητές που στο σχολείο δέν είχαν τόσο μεγάλους, ήταν δηλαδή απλά καλοί μαθητές.
Πάντως η παπαγαλία δέν βοηθά στα μαθηματικά. Μόνο στην θεωρία, αλλά τα μαθηματικά έχουν και ασκήσεις και όσο προχωράς τις τάξεις τόσο μεγαλώνει και η δυσκολία.
Δές ποιά μαθήματα σ'αρέσουν και επικέντρωσε τις προσπάθειές σου σε αυτά.
Ότι σε ευχαριστε,ί σε κάνει να το μαθαίνεις ποιό καλά και ποιό γρήγορα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Μπάμπης ο Άλλος

Δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης ο Άλλος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Παλαιό Φάληρο (Αττική). Έχει γράψει 418 μηνύματα.
Έτσι λοιπόν έχουμε τα παρακάτω:
Να είναι συνεπής στην τάξη, να μην αργεί στο μάθημα κλπ
Να σέβεται τον χώρο του σχολείου, να μην προκαλεί καταστροφές γενικά, και να κατανοεί ότι στα ίδια θρανία θα κάτσουν αύριο άλλοι μαθητές.
Να σέβεται τους καθηγητές του. Να μην τους αντιμιλάει. Να προσέχει στο μάθημα και προσπαθεί να καταλάβει ακόμα και αν το μάθημα δεν είναι το φόρτε του!
Να σέβεται τους συμμαθητές του. Αν δεν τον ενδιαφέρει κάποιο μάθημα , να μην τους ενοχλεί, γιατί αυτούς μπορεί να τους ενδιαφέρει.
Να μην δημιουργεί προβλήματα την ώρα του μαθήματος (χαβαλέ, να παίζει με το κινητό και τέτοια)

Όσον αφορά την απόδοσή του στα μαθήματα τώρα, ε σίγουρα αν μαζί με τα παραπάνω είναι και άριστος μαθητής τότε ναι θα είναι ιδανικός! Αλλά πιστεύω ότι πρώτος ρόλος του σχολείου είναι να βγάζει πάνω απόλα σωστούς ανθρώπους..

Το λεγόμενο ρομπότ όπως είπαν και πολλοί άλλοι.

Δεν μπορείς να περιμένεις από έναν μαθητή να σέβεται και να μην αντιμιλάει, όπως είπαν και άλλοι, ο σεβασμός κερδίζεται, δεν επιβάλλεται.

Όλα ξεκινούν από το εκπαιδευτικό σύστημα. Ισχυρίστικες σε κάποια αναφορά σου προηγουμένως ότι δεν πρέπει οι μαθητές να περιμένουν την κοινωνία να αλλάξει για να αλλάξουν.
Εάν οι μαθητές "φίλε" μου, είναι τα ρομπότ που περιγράφεις, γίνουν ιδανικοί, τότε η κοινωνία δεν πρόκειται να κάνει καμία αλλαγή στο εκπαιδευτικό σύστημα αφού απ' ότι φαίνεται όλα θα λειτουργούν άψογα εάν οι μαθητές είναι ιδανικοί.

Ζητάς τους ιδανικούς μαθητές σ' ένα απ' τα χειρότερα εκπαιδευτικά συστήματα του πλανήτη.

Όταν το Ελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα:

  • Υποχρεώνει τους μαθητές να κάνουν ιδιαίτερα και φροντιστήρια γιατί το σχολείο δεν καλύπτει - ούτε κάν- τις απαιτήσεις των Πανελληνίων.
  • Υποχρεώνει τους μαθητές, με τον ελάχιστο χρόνο που τους απομένει, να διαβάζουν για το σχολείο, τα ιδιαίτερα, το φροντιστήριο.
  • Παρ' όλ' αυτά, δεν τους εξασφαλίζει τουλάχιστον ότι θα σπουδάσουν αυτό που θέλουν και τους αρέσει, αλλά κατά το μεγαλύτερο ποσοστό θα βρεθούν να σπουδάσουν κάτι άλλο.
  • Ακόμη και εάν βρεθούν να σπουδάσουν αυτό που θέλουν, θα το κάνουν υπό άθλιες συνθήκες (άπειρα παραδείγματα, θα αναφέρω απλά την μιζέρια του στύλ - ξυπνάω να πάρω το λεωφορειάκι μου να πάω στο κέντρο της Αθήνας, να πάρω το μετρό, να κατέβω μεταξουργείο, να πάρω το δεύτερο λεωφορειάκι μου να πάω στη σχολή μου να δώ εάν τελικά έχω μάθημα ή όχι- αναφέρομαι στη διαδρομή που έπρεπε να κάνω για να πάω στα ΤΕΙ αθηνών- παρόμοιες καταστάσεις για όλες τις σχολές +-1 λεωφορείο/μετρό)
  • Όταν ακόμη και όταν πάει στη σχολή που θέλει, την βγάλει υπό αυτές τις συνθήκες, κανείς δεν του εξασφαλίζει ότι θα δουλέψει πάνω σ' αυτό που έφαγε τη ζωή του να σπουδάζει, κανείς δεν εξασφαλίζει ότι παρά τα τέσσερα (τουλάχιστον) χρόνια σπουδές, θα πάρει το παραπάνω από 800αρικο. Γιατί απλά, σπουδάζουμε 50 πράγματα όταν η χώρα μας έχει τις υποδομές για 5 από αυτά.
  • κλπ

Όταν αντίστοιχα σε κάποιες ξένες χώρες:

  • Οι μαθητές δεν έχουν φροντιστήρια, ούτε ιδιαίτερα, πάνε σχολείο, γυρνάνε και ξεκουράζονται. Όπως ένας άνθρωπος που πάει στη δουλειά του, γυρνάει, και ξεκουράζεται.
  • Εάν έχουν προσωπικό διάβασμα είναι είτε από δική τους επιλογή, είτε μόνο για το σχολείο.
  • Κατά το μεγαλύτερο ποσοστό θα σπουδάσουν αυτό που θέλουν, ίσως όχι εκεί ακριβώς που θέλουν.
  • Οι συνθήκες σπουδών είναι απίστευτες. Το αντιπαράδειγμα είναι: Ξυπνάω στο campus, περπατάω πέντε λεπτά στο γρασίδι μες στη φύση και να 'μαι στο πανεπιστήμιο μου.
  • Οταν βγάινουν οι μαθητές από τη σχολή, τους περιμένει κατά πολύ μεγαλύτερο ποσοστό μια θέση εργασίας, με πολύ υψηλότερες παροχές.
  • κλπ

Όταν γίνονται όλα αυτά, δεν μπορείς εσύ να βγαίνεις και να ρωτάς ποιός είναι ο ιδανικός μαθητής.

Εάν με ρωτήσεις ποιός θα ήταν για εμένα ο ιδανικός μαθητής μέσα σ' ένα καθολικά ιδανικό εκπαιδευτικό σύστημα, μπορεί να σου απαντούσα.
Όταν όμως οι μαθητές πρέπει να κάνουν σχολείοιδιαιτεραφροντιστήριοξενεςγλώσσεςυπνο-φτου κ΄απ' την αρχή- είναι πλέον αναμενόμενο και απόλυτα φυσιολογικό να ξεσπούν σε κάποιο απο αυτά, για να ξεσκάνε, για να αποβάλλουν το άγχος, για να διασκεδάσουν, να χαρούν, να γελάσουν. Συνήθως, το ξέσπασμα θα γίνει στο σχολείο, γιατί η κακή λειτουργία του είναι που οδηγεί σε όλες τις άλλες υποχρεώσεις.

Είναι προφανές ότι η αλλαγή πρέπει να γίνει πρώτα στην παιδεία και στο κράτος, και μετά θα δείς τα αποτελέσματα στις επόμενες γενιές μαθητών.
Οι μαθητές πάνε στο σχολείο για να μάθουν, για να καλλιεργήσουν προσωπικότητα, είναι νέα μυαλά όταν από 6 χρονών πηγαίνουν στο σχολείο. Οι καθηγητές δεν είναι παιδιά, δεν θα διαμορφώσουν χαρακτήρα. Φυσικά και μπορούν να αλλάξουν κάποια στοιχεία ενός χαρακτήρα αλλά καμία σχέση με τα παιδιά.

Το σχολείο υπάρχει για να ΔΙΔΑΞΕΙ τα παιδιά ορισμένα πράγματα. Εάν το σχολείο δεν λειτουργεί σωστά, δεν μπορείς να περιμένεις από τους μαθητές να λειτουργήσουν σωστά πρώτοι. Οι τελευταίοι διαμορφώνονται με βάση το σχολείο, την οικογένεια, το κράτος.

ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΜΟΥ ΛΟΙΠΟΝ

Όλα όσα προανέφερα τα πιστέυω ακράδαντα και ισχύουν ανεξάρτητα από το εάν ο καθηγητής είναι ο φοβερός καθηγητής που περιγράφεις.

Ο Ιδανικός καθηγητής, λοιπόν, οφείλει εκτός των άλλων, να καταλαβαίνει αυτές τις αντιδράσεις των μαθητών και να δυσανασχετεί και ο ίδιος με το εκπαιδευτικό σύστημα. Άσχετα από το εάν στην τάξη θα τις αποτρέψει - γιατί προφανώς δεν είναι σωστό να αφήνει τα παιδιά να τσακώνονται ή να δημιουργούν ένα χάος- οφείλει να τις κατανοεί και να τις δικαιολογεί (μέσα του εννοώ, στον τρόπο σκέψης του) και να μην κρίνει τους μαθητές με βάση τις ορμές που αποτελούν φυσική αντίδραση τους ώς ανθρώπινα όντα.

Συζήτηση περί ιδανικού μαθητή όμως δεν θα έπρεπε να γίνεται κάν όταν ζούμε σε αυτή τη χώρα, με το υπάρχων εκπαιδευτικό σύστημα.

Εάν θέλεις, ρώτα με ποίος θα ήταν ο ιδανικός μαθητής για μένα, εάν ζούσα σε μία χώρα με το ιδανικό εκπαιδευτικό σύστημα, και όχι με το ιδανικό καθηγητή μονάχα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

LiViNGtheLiFE

Διάσημο μέλος

Η LiViNGtheLiFE αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2,226 μηνύματα.
κοιτα να δεις,καταρχην εγω δεν ξεκαθαρισα αμα θεωρω (και θεωρουμε απο τους καθηγητες και συμμαθητες) το μαθητη Α ή Β αλλα νομιζω ειναι εμφανες...
λοιπον δεν δινω καμια σημασια στο βαθμο και αμα ηταν θα εδινα σε αλλες πολυ μεγαλυτερες αδικιες που γινονται στις βαθμολογια και οχι σε αυτην.απλα ρωτησα για να δω τι αποψη εχουν οι αλλοι.
συμφωνω πως ο βαθμος δεν αντιπρωσοπευει ΜΟΝΟ αυτα που εχεις μαθει (αυτο ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ οτι το κανει ο βαθμος του διαγωνισματος αλλα σε αυτην τη περιπτωση κατι τετοιο δεν ισχυει) αλλα τη συμμετοψη στην ταξη (που ειναι ανυπαρκτη για το Β) και τη συμπεριφορα (ιδια και για τους δυο)
οσο για τη μιση η μια μοναδα διαφορα στο διαγωνισμα εμενα δεν μου λεει κατι αντιθετως...

Πάντως η παπαγαλία δέν βοηθά στα μαθηματικά. Μόνο στην θεωρία, αλλά τα μαθηματικά έχουν και ασκήσεις και όσο προχωράς τις τάξεις τόσο μεγαλώνει και η δυσκολία.
Δές ποιά μαθήματα σ'αρέσουν και επικέντρωσε τις προσπάθειές σου σε αυτά.
Ότι σε ευχαριστε,ί σε κάνει να το μαθαίνεις ποιό καλά και ποιό γρήγορα.
οπα!αμα καταλαβες....δεν μαθαινω εγω με παπαγαλια...καταρχην εγω δεν μαθαινω με παπαγαλια ουτε καν την ιστορια,εισαγωγες ηροδοτου/ομηρου,θρησκευτικα,αναλυσεις νοηματων κειμενων, κτλ...απλα τα διαβαζω και τα θυμαμαι γιατι μπορω να ειναι συγκεντρωμενη.μεχρι και τις καταληξεις κτλ στα αρχαια στο τελος τις μαθαινω απο τις ασκησεις και τις ξερω για την επομενη μερα...το ακριβως αντιθετο με τον Β

Ζητάς τους ιδανικούς μαθητές σ' ένα απ' τα χειρότερα εκπαιδευτικά συστήματα του πλανήτη.
τι λες μωρε?ειπαμε αλλα οχι κι ετσι!!νταξ' χαλια εχουμε αλλα οχι και απο τα χειροτερα του πλανητη!!!εκτος αυτο ενα ιδανικο εκπαυδευτικο συστημα προϋποθετει ιδανικου μαθητες οπως και το αντιστροφο...και εκτος αυτου ολα εχουν σκοπο να γινεται καλυτερη εκπαιδευση,αρα καλυτερο μαθημα.οταν οι μαθητες ομως εμποδιζουν να γινεται μαθημα ,εστω και οχι τελειο, δεν φταιει το εκπαιδευτικο συστημα!γιατι οπως ειπες ο σεβασμος δεν επιβαλλεται!αρα και τελειο να ηταν το εκπαιδευτικο συστημα...
κοιτα αυτο:
https://en.wikipedia.org/wiki/File:Education_index_UN_HDR_2007_2008.PNG
οκ ουτε εγω συμφωνω τωρα να ειμαστε στην ιδια κατηγορια με την φινλανδια και τη γερμανια αλλα δεν ειναι απο τα χειροτερα!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Αμαλιτσα

Νεοφερμένος

Η αμαλια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Σταυρούπολη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 9 μηνύματα.
Εγω πιστευω πως πανω απολα μετράει ο σεβασμος με την έννοια οτι και να αντικρούομαι με τον καθηγητή για οποιοδήποτε θέμα πρεπει πρωτα να ξέρω τα δικαιώματα μου και δευτερον να μιλάω όμορφα και χωρις ειρωνία .. Γιατι όταν κάποιος φωναζει,βρίζει κτλ και δίκιο να έχει θα χαθεί το δίκιο του.
Οσον αφορα την εγκαιρη προσελευση του μαθητη στην τάξη αυτο δεν ισχυει ακριβώς γιατι ,ειδικοτερα τις πρωτες ώρες , υπαρχουν μαθητές που παίρνουν λεωφορια για να έρθουν και οσον αφορα την διάρκεια του σχολείου ο καθηγητής βρίσκεται στην αίθουσά του δίπλα απο την τάξη και φτάνει πολυ πιο γρήγορα απο τον μαθητη ο οποίος βρίσκεται στην άλλη ακρη του σχολικού προαυλίου..
Το να προσέχει το μάθημα ειναι επίσης σχετικό γιατι μεσα απο έρευνες εχει αποδειχθεί οτι ενας ΕΝΗΛΙΚΑΣ δεν μπορεί να παρακολουθήσει κάποιον συνομιλητή του πάνω απο 18 λεπτά το ανώτερο χωρις να αποσπαστεί η προσοχή του πόσο μάλλον οι μαθητές .. Επίσης εαν το μάθημα ειναι φιλολογικό ή γενικότερα υπάρχουν περιθώρια συζήτησης ειναι απίθανο να μην δημιουργηθεί διαταραχή . Ο ανθρωπινος εγκέφαλος χρειάζεται διαλείμματα.Ψιθυροι και παροδικές αναστατώσεις ειναι ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ~!
(Όσον αφορα την 3η λυκείου δεν καταλαβαίνω πιο είναι το πρόβλημα καποιων εκπαιδευτικών οταν κάποιοι μαθητές δεν κανουν φασαρία και απλα διαβάζουν και τους υποχρεώνουν να κλείσουν οτι αλλο κάνουν)
Ενας μεγάλος παραγοντας που παιζει ρόλο για την διαμόρφωση της συμπεριφοράς του μαθητή είναι η συμπεριφορά του καθηγητη.. Όταν ο καθηγητης κάνει οτι σου απαγορεύει εσενα ..( π.χ. -Μην καπνιζετε στο σχολειο - και καπνιζει στο προαυλιο , - Μην μασατε μαστιχα - και μασαει ο ιδιος , - Μην βριζετε,μιλατε κτλ - και ο ιδιος σας βριζει ,μιλαει ασχημα ,φωναζει,σας μειώνει κτλ , - Να ερχεστε στην ωρα σας - και αργεί στις εκδηλώσεις,στο μάθημα κτλ ) Ε αυτον τον καθηγητη και ο καλύτερος μαθητης δεν τον σεβεται και ουτε προκειται ποτε .. Ο,τι δίνεις παίρνεις ..

Επισης δεν μπορεις να κρινεις εναν μαθητη ΜΟΝΟ απο το ποσο δραστηριος κτλ ειναι μεσα στην ταξη γιατι υπαρχουν παιδιά που ξέρουν το μάθημα και έχουν άποψη και που απλα δεν θέλουν να μιλήσουν ή ντρεπονται ..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rempeskes

Επιφανές μέλος

Ο Rempeskes αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 8,045 μηνύματα.
Συμφωνώ με όσα είπατε... Λίγο πολύ, έτσι θα έπρεπε να είναι.
Να προσθέσω όμως κάτι ακόμα.



Ο ιδανικός μαθητής
πρέπει να ...λαδώνει τον ιδανικό καθηγητή του
(μην τον πάρει και τον σηκώσει το παλιόπαιδο :P)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

manouno

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 130 μηνύματα.
Είναι λίγο άσχετο με το θέμα, αλλά δεν βρήκα κάτι ανάλογο για να ρωτήσω μια αποράι που έχω.
Έχω έναν αδερφό που είναι Γ' Δημοτικού, και θέλω το καλοκαίρι να ασχοληθώ μαζί του. Σκέφτηκα λοιπόν, να πάρω 2 βοηθήματα, ένα για τη Γλώσσα και ένα για τα Μαθηματικά. Το πρόβλημα όμως είναι ότι δεν ξέω πιο είναι καλό.
Μπορείτε να μου πείτε αν ξέρετε κανένα καλό βοήθημα για την Γ' Δημοτικού ???
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cibyllian

Περιβόητο μέλος

Η Μπούι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 4,205 μηνύματα.
Επισης δεν μπορεις να κρινεις εναν μαθητη ΜΟΝΟ απο το ποσο δραστηριος κτλ ειναι μεσα στην ταξη γιατι υπαρχουν παιδιά που ξέρουν το μάθημα και έχουν άποψη και που απλα δεν θέλουν να μιλήσουν ή ντρεπονται ..

Με αφορμή αυτό, θα ήθελα να σας ρωτήσω κάτι... είναι λίγο άσχετο με το θέμα, αλλά είναι κάτι που με προβληματίζει στους μαθητές μου, .... γιατί όταν κάνουμε μια ερώτηση για κάτι, οι περισσότεροι απαντάτε μόνο αν και εφόσον είστε απόλυτα σίγουροι για την ορθότητα της απάντησής σας;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top