Απλά...δεν αντέχω άλλο!

Iliaso

Περιβόητο μέλος

Ο Iliaso αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Αρεόπολη (Λακωνία). Έχει γράψει 6,236 μηνύματα.
Βρε ηρεμήστε, όλοι περάσαμε από αυτή την φάση αλλά....είμαστε ακόμα ζωντανοί!:D:P
Πολλές φορές αυτή η πίεση κάνει καλό στον άνθρωπο διότι μαθαίνει να παλεύει..
Σε λίγα χρόνια θα νοσταλγήσετε την όλη κατάσταση..

Όσο για τα αγγλικά κτλ που αναφέρθηκαν παραπάνω,δεν εντάσσονται στο σχολικό πρόγραμμα αλλά στις εξωσχολικές δραστηριότητες άρα δικαιολογημένα δεν αφορούν τους καθηγητές..

Τέλος, μια κοπέλα ανέφερε κάτι για τα αρχαία...Σκέψου να μην σου έβαζε τίποτα,θα παραπονιόμασταν για την αδράνεια και την αδιαφορία τους..Ο κάθε καθηγητής λοιπόν,βλέπει να είναι οκ στο μάθημά του..

Και φυσικά οι καθηγητές είναι διαλλακτικοί,καθώς εμείς πολλές φορές ζητούσαμε ''παράταση'' για μια εργασία,test κτλ όταν είχαμε δύσκολο πρόγραμμα!

Ακριβώς το θέμα είναι να τους το λέτε ξεκάθαρα και αρκετές φορές κάτι κάνουν;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alexl1996

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Alexl1996 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,803 μηνύματα.
Γιατί ο κάθε καθηγητής νομίζει ότι έχουμε τα δικά του για την επόμενη μέρα. Μας βάζει διαγώνισμα στα αρχαία και λέει, έ μωρέ τι είχατε 6 αρχικούς χρόνους, 2 ερωτήσεις ανάπτυξης και 1 παράγραφο μετάφραση. Ναι αυτά είχαμε, ΣΤΑ ΑΡΧΑΙΑ.

Ε ναι εμενα αυτο με ενοχλει, που ο καθενας εχει την εντυπωση οτι μονο το μαθημα του εχουμε να διαβασουμε....Ειχε πει ενα παιδι στη φιλολογο "Κυρια, δε διαβασα" και εκεινη του ειπε: "Σιγα τα πολλα που ειχατε, 5 ρηματα σε ολους τους χρονους οριστικης και υποτακτικης .... Σαν να μην εχουμε δηλαδη τιποτα αλλο...Και μετα λενε γιατι δεν εχουμε χρονο....
Και να ειχαμε μονο αυτα....Αγγλικα, Γαλλικα, αργοτερα αλλα φροντηστηρια....
Δηλαδη εγω ισα ισα εξοικονομω 1-2 ωρες την εβδομαδα για να παω γυμναστηριο...
Ωραια νοοτροπια...Ελεος!:mad:
-----------------------------------------
Όσο για τα αγγλικά κτλ που αναφέρθηκαν παραπάνω,δεν εντάσσονται στο σχολικό πρόγραμμα αλλά στις εξωσχολικές δραστηριότητες άρα δικαιολογημένα δεν αφορούν τους καθηγητές..
Γιατι δηλαδη δεν τους ενδιαφερουν? Τα κανουμε δηλαδη για να περναει η ωρα?:nono:
Ενταξει, δεν ειπα οτι δεν μ'αρεσουν οι ξενες γλωσσες, αλλα νταξει μεχρι ενα σημειο...
Και το χειροτερο ειναι το οτι στο δημοτικο διαβαζα καθε χρονο μεχρι 2 ωρες την ημερα και λιγοτερο, ενω στο γυμνασιο οι ωρες αυξηθηκαν κατακορυφα....
Εγω ετσι δεν απολαμβανω τιποτα, ουτε τα μαθηματα που πραγματικα μου αρεσουν (Φυσικη, Χημεια, Μαθηματικα)
Δηλαδη τι εχουν την εντυπωση οτι ειμαστε κομπιουτερ?:nono:

Δεν λεω οτι φταινε οι εκπαιδευτικοι...Γενικα το συστημα φταιει...
Αυτα ηθελα να πω...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Ε ναι εμενα αυτο με ενοχλει, που ο καθενας εχει την εντυπωση οτι μονο το μαθημα του εχουμε να διαβασουμε....Ειχε πει ενα παιδι στη φιλολογο "Κυρια, δε διαβασα" και εκεινη του ειπε: "Σιγα τα πολλα που ειχατε, 5 ρηματα σε ολους τους χρονους οριστικης και υποτακτικης .... Σαν να μην εχουμε δηλαδη τιποτα αλλο...Και μετα λενε γιατι δεν εχουμε χρονο....
Και να ειχαμε μονο αυτα....Αγγλικα, Γαλλικα, αργοτερα αλλα φροντηστηρια....
Δηλαδη εγω ισα ισα εξοικονομω 1-2 ωρες την εβδομαδα για να παω γυμναστηριο...
Ωραια νοοτροπια...Ελεος!:mad:
Τα αγγλικά,γαλλικά κτλ μπορείς να τα διδαχτείς και όταν γίνεις φοιτητής..Δεν θα σκεφτούν οι καθηγητές ''Α, η Μαρία,ο Μιχάλης έχουν και αγγλικά οπότε να μην τους επιβαρύνουμε''
Οι εξωσχολικές δραστηριότητες είναι δική σου επιλογή,ίσως και ''μόδα'' της εποχής μας..

Όπως ξανά είπα, σε μια αντίθετη περίπτωση θα κλαιγόμασταν για την προσφερόμενη παιδεία..Κάποτε όμως θα πρέπει να αποκτήσουμε και κάποιες γνώσεις,και όχι μόνο..;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Antonis.1821

Νεοφερμένος

Ο Antonis.1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 103 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 38 μηνύματα.
Χεχεχεχε! Παιδιά, μου άρεσε αυτό το ποστ! :lol:

Ας σοβαρευτώ όμως, γιατί βλέπω τη Ναταλία να μ' αρχίζει στο... βρύσιμο :).

Λοιπόν, πρώτον, ΟΛΟΙ οι καθηγητές σας, όταν ήταν μαθητές, αναγκάστηκαν να ανταπεξέλθουν σε πολύ δυσκολότερες συνθήκες, δηλ. σε πολύ μεγαλύτερη ύλη και πολύ πιο δύσκολα διαγωνίσματα. Οπότε, πιστέψτε με, έχουμε πολύ δυσκολότερη εμπειρία ως μαθητές, και συνεπώς ξέρουμε ότι ΜΠΟΡΕΙΤΕ να τα καταφέρετε σ' ό,τι σας ζητάμε. Π.χ. δεν ξέρω πώς γίνεται, αλλά οι άριστοι μαθητές του σχολείου συνήθως κάνουν και αγγλικά, γερμανικά, κιθάρα, μπάσκετ κτλ! Πώς τα καταφέρνουν σ' όλ' αυτά (και δεν θέλουν ΟΙ ΙΔΙΟΙ να σταματήσουν κάτι απ' αυτά)?
Εξάλλου στο Λύκειο θα είστε υποχρεωμένοι να γράφετε ΜΟΝΟ ένα διαγώνισμα το χρόνο (συνήθως στο 1ο τετράμηνο). Δεν ξέρω πόσα τεστ βέβαια θα δίνει ο κάθε συνάδελφος, αλλά το σημαντικό (εννοώ το διαγώνισμα) θα είναι ένα, και τα υπόλοιπα θα είναι στην ουσία η προφορική σας απόδοση.

Η αλήθεια είναι ότι δεν μπορώ μέσα σε 10 γραμμές να εξηγήσω γιατί "πρέπει" να σας πιέζουμε. Θα σας μεταφέρω όμως την εμπειρία μου από την 3-ετή διδασκαλία σε αμερικάνικο σχολείο (Miami, Florida), και από το αμερικάνικο εκπαιδευτικό σύστημα 2/θμιας εκ/σης, όπου οι μαθητές δεν πιέζονται καθόλου (οκ, σχεδόν καθόλου;)) και, δυστυχώς, είναι, φοβάμαι, η εικόνα και της δικής μας Ελλάδας σε κάποια χρόνια (εξάλλου ως χώρα πάντα μιμούμαστε τους άλλους και στην παιδεία μας): Λοιπόν εκεί τα μαθήματα είναι λίγα στο λύκειο (5-6), εκ των οποίων βάρος (εθνικές εξετάσεις) δίνουν -συνήθως- μόνο σε 2: μαθηματικά και γλώσσα. Επίσης, στις τάξεις είναι 35 με 40 μαθητές, και τα βιβλία τους είναι... τόμοι (φανταστείτε ότι στη Δ Δημοτικού π.χ. τα μαθηματικά ήταν ένας τόμος 800 σελίδων με 24 κεφάλαια - δηλ. ΔΕΝ ΜΑΘΑΙΝΑΝ ΤΙΠΟΤΑ!). Ξέρετε τι επίπεδο μαθητών έβγαιναν από κει λοιπόν? Ο ΠΑΤΟΣ! Και δεν εννοώ τον πάτο το δικό μας, δηλ. ένας μαθητής του... 9. Αυτός θα ήταν αστέρι εκεί! Και δεν κάνω καθόλου πλάκα! Τελειώνουν λοιπόν το Λύκειο και, αμόρφωτοι όπως είναι οι περισσότεροι μαθητές, δεν μπορούν να κάνουν τίποτ' άλλο παρά να δουλέψουν ως εργάτες (γκαρσόνια, μάστορες, υπάλληλοι γραφείων κτλ), έχοντας αφεντικά Έλληνες, Ινδούς, Γερμανούς, Κινέζους, Ρουμάνους κτλ! Διότι εμείς (και οι Ινδοί, Γερμανοί κτλ) έχουμε (ακόμα) "δύσκολο" σχολείο, και άρα "βγαίνουμε" μορφωμένοι. Μέσα σε μερικά χρόνια δηλ. εφοδιαζόμαστε τόσο καλά με γνώση και τρόπους σκέψης, που, έχουμε τουλάχιστον τις ικανότητες να ανέβουμε ψηλά επαγγελματικά, και να απολαμβάνουμε μια άνετη ζωή. Οκ, ξέρω ότι εδώ στην Ελλάδα, δυστυχώς οι φελλοί, και όχι οι καλοί -συνήθως- προχωράνε, αλλά κι αυτό σιγά σιγά πάει να αλλάξει.

Ουπς:!:! Τελικά έγραψα πάνω από 10 γραμμές!:hmm:

Πάω τώρα στο άλλο σύμπαν (u no, το παράλληλο), γιατί έχω κάτι δουλειές εκεί! :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

garch

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο garch αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,510 μηνύματα.
Φυσικά πρέπει να λαμβάνουμε γνώσεις. Αλλά ποιος θα ξεχωρίσει αν για μια κοπέλα με ταλέντο είναι πιο σημαντικά τα λατινικά από το μπαλέτο??

Το εκπαιδευτικό σύστημα είναι τόσο σκ@τ@, είναι ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ, και όχι ΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ, προσφέρει εκπαίδευση και όχι παιδεία, και με standards καθορισμένα από τον οποιονδήποτε, που προσφέρουν περιορισμένες δυνατότητες.

Δηλαδή εγώ που δεν έκανα έξω αγγλικά-γαλλικά ήμουν πλήρως μορφωμένος από το σχολείο μου για να μπω στη σχολή αρχιτεκτονικής? ΟΧΙ! Ήμουν υποχρεωμένος να κάνω φροντιστήριο για ένα (δύο βασικά) μάθημα που ενώ βρίσκεται στο πανελλήνιο πρόγραμμα σπουδών, δεν διδάσκεται σχεδόν σε κανένα σχολείο!
Μη λες ότι είναι τα εξωσχολικά λοιπόν το πρόβλημα Θεοδώρα...

Antonis.1821 +10!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alexl1996

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Alexl1996 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,803 μηνύματα.
Χεχεχεχε! Παιδιά, μου άρεσε αυτό το ποστ! :lol:

Ας σοβαρευτώ όμως, γιατί βλέπω τη Ναταλία να μ' αρχίζει στο... βρύσιμο :).

Λοιπόν, πρώτον, ΟΛΟΙ οι καθηγητές σας, όταν ήταν μαθητές, αναγκάστηκαν να ανταπεξέλθουν σε πολύ δυσκολότερες συνθήκες, δηλ. σε πολύ μεγαλύτερη ύλη και πολύ πιο δύσκολα διαγωνίσματα. Οπότε, πιστέψτε με, έχουμε πολύ δυσκολότερη εμπειρία ως μαθητές, και συνεπώς ξέρουμε ότι ΜΠΟΡΕΙΤΕ να τα καταφέρετε σ' ό,τι σας ζητάμε. Π.χ. δεν ξέρω πώς γίνεται, αλλά οι άριστοι μαθητές του σχολείου συνήθως κάνουν και αγγλικά, γερμανικά, κιθάρα, μπάσκετ κτλ! Πώς τα καταφέρνουν σ' όλ' αυτά (και δεν θέλουν ΟΙ ΙΔΙΟΙ να σταματήσουν κάτι απ' αυτά)?
Εξάλλου στο Λύκειο θα είστε υποχρεωμένοι να γράφετε ΜΟΝΟ ένα διαγώνισμα το χρόνο (συνήθως στο 1ο τετράμηνο). Δεν ξέρω πόσα τεστ βέβαια θα δίνει ο κάθε συνάδελφος, αλλά το σημαντικό (εννοώ το διαγώνισμα) θα είναι ένα, και τα υπόλοιπα θα είναι στην ουσία η προφορική σας απόδοση.

Η αλήθεια είναι ότι δεν μπορώ μέσα σε 10 γραμμές να εξηγήσω γιατί "πρέπει" να σας πιέζουμε. Θα σας μεταφέρω όμως την εμπειρία μου από την 3-ετή διδασκαλία σε αμερικάνικο σχολείο (Miami, Florida), και από το αμερικάνικο εκπαιδευτικό σύστημα 2/θμιας εκ/σης, όπου οι μαθητές δεν πιέζονται καθόλου (οκ, σχεδόν καθόλου;)) και, δυστυχώς, είναι, φοβάμαι, η εικόνα και της δικής μας Ελλάδας σε κάποια χρόνια (εξάλλου ως χώρα πάντα μιμούμαστε τους άλλους και στην παιδεία μας): Λοιπόν εκεί τα μαθήματα είναι λίγα στο λύκειο (5-6), εκ των οποίων βάρος (εθνικές εξετάσεις) δίνουν -συνήθως- μόνο σε 2: μαθηματικά και γλώσσα. Επίσης, στις τάξεις είναι 35 με 40 μαθητές, και τα βιβλία τους είναι... τόμοι (φανταστείτε ότι στη Δ Δημοτικού π.χ. τα μαθηματικά ήταν ένας τόμος 800 σελίδων με 24 κεφάλαια - δηλ. ΔΕΝ ΜΑΘΑΙΝΑΝ ΤΙΠΟΤΑ!). Ξέρετε τι επίπεδο μαθητών έβγαιναν από κει λοιπόν? Ο ΠΑΤΟΣ! Και δεν εννοώ τον πάτο το δικό μας, δηλ. ένας μαθητής του... 9. Αυτός θα ήταν αστέρι εκεί! Και δεν κάνω καθόλου πλάκα! Τελειώνουν λοιπόν το Λύκειο και, αμόρφωτοι όπως είναι οι περισσότεροι μαθητές, δεν μπορούν να κάνουν τίποτ' άλλο παρά να δουλέψουν ως εργάτες (γκαρσόνια, μάστορες, υπάλληλοι γραφείων κτλ), έχοντας αφεντικά Έλληνες, Ινδούς, Γερμανούς, Κινέζους, Ρουμάνους κτλ! Διότι εμείς (και οι Ινδοί, Γερμανοί κτλ) έχουμε (ακόμα) "δύσκολο" σχολείο, και άρα "βγαίνουμε" μορφωμένοι. Μέσα σε μερικά χρόνια δηλ. εφοδιαζόμαστε τόσο καλά με γνώση και τρόπους σκέψης, που, έχουμε τουλάχιστον τις ικανότητες να ανέβουμε ψηλά επαγγελματικά, και να απολαμβάνουμε μια άνετη ζωή. Οκ, ξέρω ότι εδώ στην Ελλάδα, δυστυχώς οι φελλοί, και όχι οι καλοί -συνήθως- προχωράνε, αλλά κι αυτό σιγά σιγά πάει να αλλάξει.

Ουπς:!:! Τελικά έγραψα πάνω από 10 γραμμές!:hmm:

Πάω τώρα στο άλλο σύμπαν (u no, το παράλληλο), γιατί έχω κάτι δουλειές εκεί! :D

Ειναι σωστο αυτο, αλλα πιστευω οτι ισως θα μπορουσαμε να τα διδασκομαστε σταδιακα, δηαλαδη πιστευω οτι υπαρχει ενα σχετικο χασμα αναμεσα σε δημοτικο και γυμνασιο, και γι' αυτο πολλοι μαθητες δεν τα καταφερνουν...
Δε μιλαω για μενα προσωπικα, αφου διαβαζω λιγοτερο απο αλλους και ειμαι μαθητης του 19-20....Μιλαω γενικα....
Βασικα...εμμμ...δεν ξερω αν καταλαβε κανεις τι ειπα...:P:P:P:P:stars::crazy:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Antonis.1821

Νεοφερμένος

Ο Antonis.1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 103 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 38 μηνύματα.
Φυσικά πρέπει να λαμβάνουμε γνώσεις. Αλλά ποιος θα ξεχωρίσει αν για μια κοπέλα με ταλέντο είναι πιο σημαντικά τα λατινικά από το μπαλέτο??

Το εκπαιδευτικό σύστημα είναι τόσο σκ@τ@, είναι ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ, και όχι ΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ, προσφέρει εκπαίδευση και όχι παιδεία, και με standards καθορισμένα από τον οποιονδήποτε, που προσφέρουν περιορισμένες δυνατότητες.

Δηλαδή εγώ που δεν έκανα έξω αγγλικά-γαλλικά ήμουν πλήρως μορφωμένος από το σχολείο μου για να μπω στη σχολή αρχιτεκτονικής? ΟΧΙ! Ήμουν υποχρεωμένος να κάνω φροντιστήριο για ένα (δύο βασικά) μάθημα που ενώ βρίσκεται στο πανελλήνιο πρόγραμμα σπουδών, δεν διδάσκεται σχεδόν σε κανένα σχολείο!
Μη λες ότι είναι τα εξωσχολικά λοιπόν το πρόβλημα Θεοδώρα...

Antonis.1821 +10!

Δε διαφωνώ καθόλου!:no1: Φαντάσου λοιπόν το σχολείο να ζητούσε ακόμα λιγότερα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Εμένα δεν μου φαίνεται σωστό να διαβάζεις 2 μαθήματα..Θεωρήσε ναλφάβητος..
Δεν εννοώ ότι εμείς διαβάζοντας 10 μαθήματα τα ξέρουμε όλα, αλλά διευρύνουμε τους πνευματικούς ορίζοντες,καλιεργούμε την κριτική μας σκέψη..

garch, και οι καθηγητές έχουν παιδιά και ξέρουν..
Απλά όταν είσαι μαθητής οφείλεις να ανταποκριθείς σε κάποιες υποχρεώσεις, αν θες το κάνεις αν όχι δικαίωμα σου,αλλά μετά από λίγα χρόνια μην κατηγορήσεις τους καθηγητές σου..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

garch

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο garch αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,510 μηνύματα.
garch, και οι καθηγητές έχουν παιδιά και ξέρουν..
Απλά όταν είσαι μαθητής οφείλεις να ανταποκριθείς σε κάποιες υποχρεώσεις, αν θες το κάνεις αν όχι δικαίωμα σου,αλλά μετά από λίγα χρόνια μην κατηγορήσεις τους καθηγητές σου..

όχι βέβαια, απλά ποιος αποφασίζει αν αυτό που κάνω εκτός σχολείου είναι λιγότερο σημαντικό και άρα όχι ενδοσχολικά διδασκόμενο από τα θρησκευτικά (όπως διδάσκονται τώρα στα περισσότερα σχολεία) για τη ζωή μου? Και εν τέλει όπως είπε και ο Antonis.1821, δεν προκαλούν πρόβλημα χρόνου οι εξωσχολικές δραστηριότητες αν το θες, μπορείς να προλαβαίνεις αρκετά πράγματα αν βάλεις ένα πρόγραμμα στον εαυτό σου...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
όχι βέβαια, απλά ποιος αποφασίζει αν αυτό που κάνω εκτός σχολείου είναι λιγότερο σημαντικό και άρα όχι ενδοσχολικά διδασκόμενο από τα θρησκευτικά (όπως διδάσκονται τώρα στα περισσότερα σχολεία) για τη ζωή μου? Και εν τέλει όπως είπε και ο Antonis.1821, δεν προκαλούν πρόβλημα χρόνου οι εξωσχολικές δραστηριότητες αν το θες, μπορείς να προλαβαίνεις αρκετά πράγματα αν βάλεις ένα πρόγραμμα στον εαυτό σου...
Ασφαλώς, μπορείς να βάλεις πρόγραμμα!
Απλά θέλω να πω πως οι καθηγητές δεν θα ενδιαφερθούν για το αν εσύ ή ο χ,ψ έχει και άλλες δραστηριότητες..Καλούνται να επιτελέσουν ένα λειτούργημα και ορισμένοι αυτό κάνουν πιέζοντας λίγο τους μαθητές..
Αν δεν το έκαναν και πάλι θα κλαιγόμασταν....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

garch

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο garch αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,510 μηνύματα.
Δεν διαφωνώ, απλά επικεντρώνομαι στο ότι το σύστημα της 'παιδείας' έχει πρόβλημα, και όχι οι καθηγητές, βέβαια 'ντάξει, πιστεύω ότι αν ο καλός καθηγητής δει ότι έχεις έφεση σε κάτι εξωσχολικό θα σε βοηθήσει και δεν θα σε πιέζει τόσο πολύ. Δάσκαλος είναι στο κάτω-κάτω, όχι μαντρόσκυλο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Τα απροειδοποίητα test είναι κάτι απαράδεκτο και σε αυτά επιμένουν κυρίως κάποιοι καθηγητές μεγαλύτεροι ηλικίας. Οι συγκεκριμένοι όταν ήταν μαθητές ούτε φροντιστήρια έκαναν είχαν σίγουρα μεγαλύτερο ελεύθερο χρόνο, ο ανταγωνισμός για την τριτοβάθμια εκπαίδευση ήταν σχεδον ανύπαρτος και είχαν σαφώς ευκολότερη επαγγελματική απασχόληση ακόμα και αν δεν είχαν σπουδάσει. Την ίδια στιγμοί οι 30άρηδες που αποδεδειγμένα είναι πιο μορφωμένοι από αυτούς τους είναι σχεδόν αδύνατο να μπουν στο δημόσιο.

Τα προειδοποιημένα διαγωνίσματα από την άλλη είναι αναγκαίο κακό, . Γιατί τότε ο κάθε μαθητής θα διαμαρτυρόταναι αν έπαιρνε βαθμό κάτω από αυτον που νομίζει ότι του αναλογεί. Παράλληλα όμως πρέπει να απαγορευτεί να γράφετε πάνω 2 διαγωνίσματα την εβδομάδα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teol20

Επιφανές μέλος

Ο teol20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 10,425 μηνύματα.
Λυπάμαι που τα ακουω ολα αυτά αλλα έτσι ειναι η πικρη αληθεια.
Λες και μεις πέρσι δεν είχαμε τα ιδια.
Ο καθε καθηγητης να μας βαζει απο 2-3 διαθεματικες σε καθε τριμηνο +τα διαγωνισματα.
Οταν μεσα στο Νοεμβριο πέρσι ειχα να κανω διαθεματικη σε Γλωσσα,Κειμενα,Ελένη,Χημεία,ΚΠΑ και Ιστορια.Και το αποκορυφωμα η μια πιο δυσκολη απο την άλλη.Ιστορια ειχα να διαβασω 2 βιβλια 450 σελιδες το καθενα και να βγαλω 5 σελιδες περιληψη.Και ολα αυτα μεσα στα Διαγωνισματα που είχαμε και τις πολλες καθημερινές εργασίες.
Σε μια στιγμη μου ρθε να τα παρατησω ολα.
Ειδικα οταν στο τριμηνο οι καθηγητες εκαναν και παραπονα.Να μην σχολιασω και την πιεση των αλλων φροντιστηριων.
Απλα η υπομονη που μας συστηνουν εχει και τα ορια της.
-----------------------------------------
Oσο για τα τεστ το κακο ειχε παραγινει.
1 διαγωνισμα και 4 τεστ σε μια μερα!
Διαγωνισμα Χημεια και τεστ σε αρχαία,Ελένη,Μαθηματικά και Φυσική!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alexl1996

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Alexl1996 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,803 μηνύματα.
Τα απροειδοποίητα test είναι κάτι απαράδεκτο και σε αυτά επιμένουν κυρίως κάποιοι καθηγητές μεγαλύτεροι ηλικίας. Οι συγκεκριμένοι όταν ήταν μαθητές ούτε φροντιστήρια έκαναν είχαν σίγουρα μεγαλύτερο ελεύθερο χρόνο, ο ανταγωνισμός για την τριτοβάθμια εκπαίδευση ήταν σχεδον ανύπαρτος και είχαν σαφώς ευκολότερη επαγγελματική απασχόληση ακόμα και αν δεν είχαν σπουδάσει. Την ίδια στιγμοί οι 30άρηδες που αποδεδειγμένα είναι πιο μορφωμένοι από αυτούς τους είναι σχεδόν αδύνατο να μπουν στο δημόσιο.

Τα προειδοποιημένα διαγωνίσματα από την άλλη είναι αναγκαίο κακό, . Γιατί τότε ο κάθε μαθητής θα διαμαρτυρόταναι αν έπαιρνε βαθμό κάτω από αυτον που νομίζει ότι του αναλογεί. Παράλληλα όμως πρέπει να απαγορευτεί να γράφετε πάνω 2 διαγωνίσματα την εβδομάδα.

+100000 :iagree::iagree::iagree:
Δεν ειναι κατασταση αυτη...:nono:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,920 μηνύματα.
Εγώ τι να πω που την εβδομάδα που μας πέρασε έγραψα 3 τεστ Μαθηματικών Κατεύθυνσης , 1 τεστ Χημείας Γεν. και 1 τεστ Φυσικής Κατεύθυνσης (??)
Και ότι αυτήν την εβδομάδα θα γράψω ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ τετραμήνου στη Φυσική , 1 τεστ γεωμετρίας , 1 τεστ τεχνολογία επικοινωνιών και Έκθεση ??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Iliaso

Περιβόητο μέλος

Ο Iliaso αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Αρεόπολη (Λακωνία). Έχει γράψει 6,236 μηνύματα.
Προσωπικά θα τα προτιμούσα από ιστορίες κείμενα και 2 εκθέσεις:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Βασικά τα απροειδοποίητα τεστ είναι σαν να σε εξετάζει προφορικά..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teol20

Επιφανές μέλος

Ο teol20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 10,425 μηνύματα.
...να αλλα ειναι ακρως ψυχοφθόρα...:P
Και βλακειες τυπου "εξεταζω ολους ετσι" δεν στεκουν.
Λες και δεν ξερουν ποιοι διαβαζουν και ποιοι όχι...:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pure_Seduction

Επιφανές μέλος

Ο Pure_Seduction αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 9,834 μηνύματα.
Βασικά τα απροειδοποίητα τεστ είναι σαν να σε εξετάζει προφορικά..
με τη διαφορα οτι οταν εξεταζουν προφορικα,εξεταζουν το πολυ ξερω γω 5 ατομα,ενω στα αποροειδοποιητα εξεταζονται ολοι.

αυτο κι αν ειναι ψυχοφθορο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Εντάξει μην τα τραγικοποιείται όλα..
Είναι ψυχοφθόρο αλλά όχι τόσο για έναν συνεπη μαθητή..
Άλλωστε τα γραπτά μένουν,τα λόγια φεύγουν:no1:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 4 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top