Πιστεύετε ότι οι καθηγητές πρέπει να βάζουν σε όλους 20 στη Γ';

panos123>>>>>

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο panos123>>>>> αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 124 μηνύματα.
πιστευω οχι
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pure_Seduction

Επιφανές μέλος

Ο Pure_Seduction αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 9,834 μηνύματα.
στο δικο μας το σχολειο παντως στο ΑΟΘ,οσοι το διναμε πανελληνιως ειχαμε 20 ,χωρις καν να γραψουμε διαγωνισμα τετραμηνου...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

panos123>>>>>

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο panos123>>>>> αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 124 μηνύματα.
εγω πιστευω οτι ο καθηγητης πρεπει να βλεπει την προσπαθεια για να βαλει 20.οχι να του γραφει ο αλλος 11 και να του βαζει 20.αυτο ειναι αδικια για αυτον που γραφει 18,19.......
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

toknil

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η toknil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 315 μηνύματα.
εγω πιστευω οτι ο καθηγητης πρεπει να βλεπει την προσπαθεια για να βαλει 20.οχι να του γραφει ο αλλος 11 και να του βαζει 20.αυτο ειναι αδικια για αυτον που γραφει 18,19.......

Η προσέγγιση σου φίλε μου, με το συμπάθειο, μου θυμίζει συμμαθητές μου στο γυμνάσιο.
Το θεωρώ σωστό να βάζουν πολύ, πάρα πολύ καλούς βαθμούς. Το σε όλους 20 δε θα εξασφαλίσει κανένα μέλλον και αυτό είναι σίγουρο.
Θεωρώ υπερβολή το 20 σε περιπτώσεις μαθητών που κυμαίνεται κάτω από 15 η συνολική τους εικόνα σε ένα μάθημα, αλλά από την άλλη νομίζω ότι είναι μεγάλη ανακούφιση για όλους τους μαθητές της γ', ανεξαρτήτου βεληνεκούς, να μην έχουν επιπλέον στο μυαλό τους με ποιό τρόπο θα πρέπει να κερδίσουν το βαθμό του κάθε καθηγητάκου, που στο ελάχιστο νιώθει την αγωνία μας.

Τελικώς, νομίζω ότι έχει να κάνει με τον καθηγητή.
Αν πρόκειται για κάποιον που επενδύει στην τάξη και συμπάσχει, τότε δικαίως θα πρέπει να απαιτεί ανταπόκριση για το 20.
Στην αντίθετη περίπτωση, το λιγότερο που μπορεί να κάνει είναι αυτό που θεωρείς άδικο εσύ.


PS: Ανήκω σ' αυτόυς που πήραν 20 και νομίζω σε ένα βαθμό έκανα κάτι γι' αυτό σε αντίθεση με άλλους στην τάξη μου. Όμως, αυτό είναι κάτι που δεν το σκέφτηκα ούτε στο ελάχιστο, σε απασχολούν άλλα πράγματα δυστυχώς.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

expert_biologist

Νεοφερμένος

Η expert_biologist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 36 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 31 μηνύματα.
:nono: όχι παιδιά μου, 20 θα πάρει ο μαθητής που έχει την δυνατότητα να γράψει 18-20 σύμφωνα με τα όσα εκτιμάει ο καθηγητής, αλλά και βέβαια οι επιδόσεις του να είναι πολύ κοντα στο 20. Συμφωνώ με το να είμαστε πιο ελαστικοί στην Γ Λυκείου, αλλά εγώ προσωπικά ποτέ δε χαιδεύω τα αφτιά των μαθητών μου. Είναι αδικία για τον καλό μαθητή, αλλά το ...17, 18 και το 19 κτλ υπάρχουν και μπορούν να μπουν για χαμηλότερες επιδόσεις, ώστε σύμφωνα με τα γραπτά να βοηθηθεί ο μαθητής και όχι να πέσει ο βαθμός του. Ένας σωστός καθηγητής ξέρει λίγο πολύ πως θα τα πάει κάθε μαθητής του... :bye:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cheery

Πολύ δραστήριο μέλος

Η cheery αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,005 μηνύματα.
πιστευω πως ναι
τωρα αν ειναι εντελως αδιαφορος ο μαθητης οκ.
αλλα αν λεω αν αποφασισει να δωσει δευτερη φορα πανελληνιες και κανει μεγαλυτερη προσπαθεια τη δευτερη φορα; γιατι ενα 17 εστω να του στερησει εστω και λιγα "κρισιμα" μορια;
επισης, αν γινει καμια στραβη (λεμε τωρα) οπως περσι στη φυσικη κατευθυνσης και βαλουν ευκολα θεματα , και εκει που ο μαθητητης θα γραφε 15, γραψει 18 γιατι να χασει μορια;
γιατι να αδικουνται δλδ αυτοι που ετυχε να εχουν πιο αυστηρους καθηγητες;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Unkown-User

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unkown-User αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Βριλήσσια (Αττική). Έχει γράψει 1,066 μηνύματα.
Αφού στο τέλος, θα θα "αλλάξουν" οι βαθμοί αν δεν τους "άξιζε" ο κάθε μαθητής. Οπότε που το πρόβλημα και η ένσταση μερικών?

Κακά τα ψέμματα το σύστημα μπάζει από παντού. Το ελάχιστο είναι το αν θα πάρουν όλοι 20. Σταματήστε την βαθμοθηρία και κρατήστε και την ουσία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Βetty

Δραστήριο μέλος

Η Βetty αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 726 μηνύματα.
πιστευω πως ναι
τωρα αν ειναι εντελως αδιαφορος ο μαθητης οκ.
αλλα αν λεω αν αποφασισει να δωσει δευτερη φορα πανελληνιες και κανει μεγαλυτερη προσπαθεια τη δευτερη φορα; γιατι ενα 17 εστω να του στερησει εστω και λιγα "κρισιμα" μορια;
επισης, αν γινει καμια στραβη (λεμε τωρα) οπως περσι στη φυσικη κατευθυνσης και βαλουν ευκολα θεματα , και εκει που ο μαθητητης θα γραφε 15, γραψει 18 γιατι να χασει μορια;
γιατι να αδικουνται δλδ αυτοι που ετυχε να εχουν πιο αυστηρους καθηγητες;

:no1::no1::no1::no1:
κ στην τελικη,αφου στο τελος ο προφορικος βαθμος προσαρμοζεται στον γραπτο!ποιο ειναι το προβλημα???Δεν αδικειται κανεις:no1::no1:!!!!
Ενταξει δεν λεω να παρουν ολοι 20 αλλα οι μαθητες που ειναι για 15 ας το παρουν!ποιος ξερει?μπορει να γραψουν καλα στις πανελληνιες!:):iagree:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dark_kronos

Επιφανές μέλος

Ο Rognan αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Ισπανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 20,660 μηνύματα.
Λογος της καταστασης με τους καθηγιτες, θα προτιμουσα να βαζανε ολοι 20, να μετραγαν μονο οι πανελληνιες...

Στην πραξη θα ητανε σωστο να βαθμολιγουνται ολοι αναλογα με τις δυνατοτιτες και την προσπαθεια τους, επειδη ομως αυτο δεν γινετε συνιθος με τα καταληλα κριτιρια απο καθηγιτες, καλητερα να παιρνουν ολοι το 20, να τελιωνει η ιστορια...
Γιατι ειναι κριμα αν αξιζω ενα 18 πχ, να παρω 15 επειδη εχω μοΐκανα, η μουσακι και ο αλλος που ειανι για 15 να παρει 17 γιατι τον συμπαθει ο καθηγιτης (τα εχω δει, και οκ, μεχρι την β δεν με νοιαζει, αλλα στην γ παιζει ρολο στο αν θα μπω στο πανεπιστιμιο που θελω... )
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chris_90

Διάσημο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,598 μηνύματα.
Εγω φετος εγραψα πολυ κοντα στο 20 (και 20 ολοστρογγυλο) σε 4 απο τα 6 πανελλαδικως εξεταζομενα μαθηματα. Ε, και στα 4 ειχα προφορικους 17, 18, 19. Ετσι, διαμορφωθηκε βαθμος προσβασης χαμηλοτερος του γραπτου. Ενταξει, δεν εγραψα καλα στα διαγωνισματα του Α' τετραμηνου (πανω απο τη βαση σε ολα παντως), αλλα γιατι αυτο να με κυνηγαει μεχρι και τωρα; Ολοι εχουμε δικαιωμα να στραβοπατησουμε στην αρχη, αλλα εβλεπαν οτι στοχευα σε υψηλοβαθμη σχολη και προσπαθουσα (φανηκε στο τελος αλλωστε).

Εφοσον τα προφορικα επηρεαζουν τα μορια, ναι, ο μαθητης που κανει εστω και υποτυπωδη προσπαθεια να παιρνει 20 για να μη χασει ουτε εκατοστο βαθμου. Και στα περισσοτερα σχολεια αυτο γινεται, μονο στο δικο μου μαζευτηκαν ολα τα στραβοξυλα. Στο κατω-κατω κανεις νοημων ανθρωπος δεν θα πιστεψει οτι οι βαθμοι ειναι αντικειμενικοι...

Αν και ειμαι της αποψης οτι ο προφορικος δεν εχει καμια δουλεια με τις πανελλαδικες και κακως τον βαλανε να παιζει αυτον τον μικρο, αλλα κρισιμο σε πολλες περιπτωσεις, ρολο στα μορια.
Ένας σωστός καθηγητής ξέρει λίγο πολύ πως θα τα πάει κάθε μαθητής του... :bye:
Την πρωτη φορα ισως... Αλλα γιατι μια χαμηλη προφορικη βαθμολογια (εννοω 17, 18 οταν θες να γραψεις 19-20, και το εζησα αυτο) να σε κυνηγαει και να γινεται εμποδιο στα ονειρα σου;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Marilenaki!

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Μαριλένα.... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ιωάννινα (Ιωάννινα). Έχει γράψει 244 μηνύματα.
πιστευω οχι



κι εγώ όχι θα έλεγα.....
σε μαθηματικά και φυσική κατ. 20άρι σε όσους έγραψαν διαγώνισμα από 17 και πάνω...
προγραμματισμό-διοίκηση σε όσους έγραψαν από 18 και πάνω..
και έκθεση σε όσους έχουν προοπτικές να πανε πανω απο 18 πανελληνιες, σε λιγους δηλαδη..
ενταξει μαθηματικα γπ. και βιολογια πρεπει να παιζουν 19-20 κατα κυριο λογο..
:iagree:καπως ετσι.............
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

thanosmylo

Δραστήριο μέλος

Ο Θάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Δυτικής Αττικής (Αιγάλεω) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 571 μηνύματα.
Άμα δεν το αξίζει όχι. Και οι καθηγητές φέτος ενώ περιμέναμε να δίνουν πολλούς βαθμούς, ήταν σε μερικά συγκρατημένοι (φυσικά έδωσαν σπρώξιμο δε λέω) αλλά όχι τόσο ωστε να χαθεί κάθε μέτρο....

Άμα το αξίζει όμως ο μαθητής ναι. Να το πάρει. Όπως μας έχει πει μια καθηγήτρια "Ο καθηγητής είναι ο καθρέφτης σας! Άμα του δείξετε είκοσι με την επίδοση είκοσι θα πάρετε γι'αυτό να 'στε σίγουροι"!

Βέβαια και ο καθηγητής να αξίζει...Συμπληρώνω εγώ!Γιατί κυκλοφορούν κάτι σπασμένοι καθρέφτες...πςςςςςςςςςς
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
Όχι. 20 θα έπρεπε να παίρνουν αυτοί που το αξίζουν είτε μιλάμε για προφορικό βαθμό είτε για γραπτό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

johngreek_mad

Δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 795 μηνύματα.
κι εγώ όχι θα έλεγα.....
σε μαθηματικά και φυσική κατ. 20άρι σε όσους έγραψαν διαγώνισμα από 17 και πάνω...
προγραμματισμό-διοίκηση σε όσους έγραψαν από 18 και πάνω..
και έκθεση σε όσους έχουν προοπτικές να πανε πανω απο 18 πανελληνιες, σε λιγους δηλαδη..
ενταξει μαθηματικα γπ. και βιολογια πρεπει να παιζουν 19-20 κατα κυριο λογο..
:iagree:καπως ετσι.............

γιατι να πρεπει να κρινει το βαθμο του τετραμηνου ενα διαγωνισμα? :down:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Marilenaki!

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Μαριλένα.... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ιωάννινα (Ιωάννινα). Έχει γράψει 244 μηνύματα.
γιατι να πρεπει να κρινει το βαθμο του τετραμηνου ενα διαγωνισμα? :down:


ένα παράδειγμα είπα...
μετράει κι η συμμετοχή στην τάξη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Zod

Δραστήριο μέλος

Ο Κώστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 431 μηνύματα.
Έστω και να υπάρχει και η μικρή υποψία ότι ένα παιδί θα γράψει 17-20 Πανελλαδικές, πρέπει ο καθηγητής να του βάλει 20. Στην τελική μόνο καλό μπορείς να κάνεις, εσύ βοήθα τον μαθητή και άσε να κριθεί αυτός από το γραπτό στο τέλος. Τώρα για άτομα που σε διαγωνίσματα γράφουν 5 και 10, ντάξει, δεν νομίζω να τους αξίζει το 20.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Unkown-User

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unkown-User αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Βριλήσσια (Αττική). Έχει γράψει 1,066 μηνύματα.
Είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ στο τωρινό σύστημα να υπάρχουν περιπτώσεις παιδιών που χάνουν μόρια από μλκίες καθηγητών.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Maria17

Δραστήριο μέλος

Η Maria17 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής. Έχει γράψει 450 μηνύματα.
Οι περισσοτεροι απο τους δικους μου πεσανε πολυ κοντα στους βαθμους που τελικα εγραψα.. μπραβο τους που εκτιμησαν σωστα,ομως εγω εχασα 250 μορια απο αυτο,σε 5 απο τα 6 μαθημα. Κι αν ξαναεδινα θα εχανα ακομα περισσοτερα. Στην εκθεση ειχα 14,οσο εγραψα. θα της κοβοταν το χερι αν εβαζε 16; στη φυσικη 19,6 και προφορικος 17.. Το θεμα στη γ δεν ειναι να εισαι δικαιος οπως η καθηγητρια της εκθεσης που επεσε πολυ κοντα στο βαθμο μου,αλλα να μην αδικησεις το μαθητη σε περιπτωση που τα παει καλυτερα απ οσο τον υπολογιζεις.. δε λεω ο αλλος να ειναι του 5 και να βαζεις 20,απλα να ειναι πιο γεναιοδωροι: πχ αντι για 15 μπορεις να βαλεις ενα 17
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

milanezos92

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο milanezos92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 225 μηνύματα.
ποιος ο λογος να βαλουν σε ολους 20...αν μετα ο αλλος παει και γραψει 3 ,θα γινει προσαρμογη προφορικου +/- 2...και θα εκτεθει παραλληλα και ο καθηγητης......
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jbasm

Νεοφερμένος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει απο Βόλος (Μαγνησία). Έχει γράψει 60 μηνύματα.
Οχι σε ολους...Αλλα τουλαχιστον στους μαθητες που προσπαθουν..
Εχασα στις πανελληνιες περιπου 150 μορια απο τους βαθμους των καθηγητων....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top