Μαθηματικά - Βοήθεια/Απορίες στα Μαθηματικά

Ποιο είναι πιο δύσκολο για Γ' Γυμνασιου
Multiple votes are allowed.

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 50)
  • Εξισώσεις

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • Θεωρημα Θαλή

    Ψήφοι: 10 20.0%
  • Τριγωνομετρία

    Ψήφοι: 17 34.0%
  • Συστήματα

    Ψήφοι: 4 8.0%
  • Παραγοντοποίηση

    Ψήφοι: 13 26.0%
  • Ταυτότητες

    Ψήφοι: 4 8.0%
  • Απλοποίηση

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • Άλλο ( ποιό; )

    Ψήφοι: 4 8.0%
  • ΔΞ/ΔΑ

    Ψήφοι: 5 10.0%

X-FILER

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Χάιδω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,969 μηνύματα.
δεν καταλαβαινω Τ-Ι-Π-Ο-Τ-Α!!!!!!:(ενω ειμαι σχετικα καλη στα μαθηματικα,το συγκεκριμενο μαθημα με μπερδευει αφανταστα!!!!!στις 2 πρωτες φορες που το καναμε ελειπα γιατι εδινα αγγλικα και τωρα ολα ειναι ενα κουβαρι στο κεφαλι μου!:mad::(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mostel

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Στέλιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,203 μηνύματα.
Αν έχεις πρόβλημα σε κάποια συγκεκριμένη άσκηση, βάλε την να σε βοηθήσουμε! :)

Μην αγχώνεσαι που δε τα καταλαβαίνεις. Είναι καινούριες έννοιες γι' αυτό και επικρατεί ένας ψιλο-"πανικός" στο μυαλουδάκι σου!

Με το καιρό θα τα συνηθίσεις ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Valandil

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Καλαμαριά (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 910 μηνύματα.
Εγώ πάντως ακόμη κάνω λάθη στις παραγοντοποιήσεις:D
Βάλε κάποια άσκηση να σε βοηθήσουμε ;)
[offtopic]
mostel μην σχολιάσεις :p
[/offtopic]
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

X-FILER

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Χάιδω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,969 μηνύματα.
oxi αξει,εχω ενα βοηθητικο.δεν τα αντιγραφω,γενικα δουλευω με τα βοηθητικα γιατι με βοηθανε να καταλαβω.αλλα και ενα αλλο παιδι που ειναι πολυ καλος στα μαθηματικα δεν τα πολυκαταλαβαινει
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Επειδη ακριβως ειναι καινουριες εννοιες. Αλλα γενικα στα επομενα χρονια θα δουλευετε πολυ με παραγοντες και ο,τι σας δινετε θα πρεπει να παραγοντοποιειται αμεσα ή εμμεσα, κοιταξτε να το προσεξετε λιγο. Εχει εφαρμογες και στη φυσικη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ηλίας

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Ηλίας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 880 μηνύματα.
x+y-x^2-2xy-y^2=x(x+y)-y(2x-y). Την έλυσα αλλά μπορείται να μου τη λύσετε, γιατί δεν είμαι σίγουρος?:thanks:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Anarki

Διάσημο μέλος

Ο Αλέξης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 3,345 μηνύματα.
Είναι πολύ εύκολο να το επαληθεύσεις, απλά κάνε τις πράξεις:



Δεν είναι σωστό λοιπόν, κάντο ξανά ;) .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mostel

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Στέλιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,203 μηνύματα.
Κάπου βρίσκεται μια ταυτότητα αν τη δεις λίγο προσεχτικά !!

Είναι αρκετά χρήσιμο για τη λύση της άσκησης :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

X-FILER

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Χάιδω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,969 μηνύματα.
πιο ευκολα ειναι τα πολυωνυμα παντως
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vasw_1982

Νεοφερμένος

Η vasw_1982 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 41 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 30 μηνύματα.
Καλησπέρα

Λοιπόν, η παραγοντοποίηση γίνεται ως εξής:

χ+ψ-χ^2-2χψ-ψ^2=χ+ψ-(χ^2+2χψ+ψ^2)=(χ+ψ)-(χ+ψ)^2=

(χ+ψ)[1-(χ+ψ)]=(χ+ψ)(1-χ-ψ)


ΥΓ: Iakos1908, καλό θα ήταν να μελετήσεις πρώτα πιο απλά παραδείγματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

X-FILER

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Χάιδω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,969 μηνύματα.
δηλαδη ειναι σημαντικο μαθημα ε?:'(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mostel

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Στέλιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,203 μηνύματα.
Καλησπέρα

Λοιπόν, η παραγοντοποίηση γίνεται ως εξής:

χ+ψ-χ^2-2χψ-ψ^2=χ+ψ-(χ^2+2χψ+ψ^2)=(χ+ψ)-(χ+ψ)^2=

(χ+ψ)[1-(χ+ψ)]=(χ+ψ)(1-χ-ψ)


ΥΓ: Iakos1908, καλό θα ήταν να μελετήσεις πρώτα πιο απλά παραδείγματα.

Καλύτερα να μη δίνουμε τη λύση κατευθείαν. Να αφήνουμε να την επεξεργάζονται λίγο!

Στέλιος
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vasw_1982

Νεοφερμένος

Η vasw_1982 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 41 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 30 μηνύματα.
Προτείνω να λύσετε την ίδια άσκηση με έναν δεύτερο τρόπο.
Στέλιο, αυτή η ιδέα πρέπει να σου αρέσει!

Υ.Γ. Πάντως, δεν είναι κακό στην αρχή της μελέτης μιας οποιαδήποτε ενότητας (στην οποία δεν έχεις εξοικιωθεί ακόμα) να μελετάς λυμένα παραδείγματα. Η "επεξεργασία" έπεται συνήθως της μελέτης...(ιδίως για μαθητές Γυμνασίου)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mostel

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Στέλιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,203 μηνύματα.
Πάλι με ταυτότητα, απλώς γράφεις το ?

Τώρα που το σκέφτομαι υπάρχουν πολλοί τρόποι...

Μπορεί να λυθεί και ως δευτεροβάθμια με παράμετρο το x ή το y αντιστοίχως.

Επίσης Horner, -x προφανής ρίζα.

Αν κάτσω θα βρω κι άλλους :P

Επιφυλλάσσομαι για τριγωνομετρική λύση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vasw_1982

Νεοφερμένος

Η vasw_1982 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 41 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 30 μηνύματα.
Μπορείς να βρεις τρόπο χωρίς να χρησιμοποιήσεις ταυτότητα παρά μόνο κοινούς παράγοντες κατά ομάδες;

Υ.Γ. Προφανώς σωστό αυτό που γράφεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mostel

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Στέλιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,203 μηνύματα.
Ναι, υπάρχει και τέτοια προσέγγιση..

Απλώς σπάμε το -2xy

:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

AnaCroN

Νεοφερμένος

Ο AnaCroN αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 115 μηνύματα.
δηλαδη ειναι σημαντικο μαθημα ε?:'(

Θα το χρησιμοποιήσεις σχεδόν σε κάθε κεφάλαιο των μαθηματικών που θα ακολουθήσουν τα επόμενα χρόνια... Μην αγχώνεσαι όμως θα σου γίνει συνήθεια και θα παραγοντοποιείς πολύ γρήγορα.. Η αρχή είναι πάντα δύσκολη
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mostel

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Στέλιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,203 μηνύματα.
Να βάλω και μία εγώ..

Να γίνει γινόμενο η παράσταση:



Kidding.. Τέτοια δε πρόκειται να σας βάλουν :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vasw_1982

Νεοφερμένος

Η vasw_1982 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 41 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 30 μηνύματα.
Ωραία Στέλιο!
Για μαθητές Γυμνασίου θα μείνουμε στους δύο τρόπους.(α)ταυτότητα+κοινό παράγοντα το χ+ψ ή β) κατά ομάδες "σπάζοντας" το -2χψ)

Υ.Γ.Είδα που λες για δευτεροβάθμιες,για Horner...αν θες μπορείς να ανοίξεις στο "Λύκειο" ένα θέμα και να προτείνεις αυτές σου τις λύσεις με μεγαλύτερη σαφήνεια και να τις κοιτάξω.(από παράσταση που θέλουμε να παραγοντοποιήσουμε...πας να λύσεις δευτεροβάθμια εξίσωση...Αν έχεις χρόνο μετέφερε το θέμα όπως σου είπα και βλέπουμε)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Σχετικα με τα τετραγωνα, στο Γυμνασιο δεν παιζουν μονο οι ταυτοτητες. Παιζει και τριωνυμο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top