Το θέμα της ισπανικής γλώσσας

RafAspa94

Περιβόητο μέλος

Η RafAspa94 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 4,733 μηνύματα.
Δείτε αυτό:
Έντονη κινητικότητα παρατηρείται το τελευταίο διάστημα στο θέμα της Ισπανικής Γλώσσας. Τέσσερις βουλευτές έχουν καταθέσει επερωτήσεις στη Βουλή σχετικά με τα θέματα που απασχολούν τους καθηγητές ισπανικών στην Ελλάδα, κυρίως για την εισαγωγή των ισπανικών στην Β' βάθμια αλλά και στην Α' βάθμια εκπαίδευση. Επίσης αναδεικνύεται και το θέμα του αποκλεισμού φοιτητών του ΕΑΠ και του τμήματος Ισπανικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Αθήνας από τις εξετάσεις του ΑΣΕΠ.
Σας παρουσιάζουμε εδώ όλες τις σχετικές επερωτήσεις που έχουν γίνει μέχρι στιγμής από τους βουλευτές. Θα παρακολουθούμε τις εξελίξεις και μόλις υπάρξουν απαντήσεις θα σας ενημερώσουμε.
Βασίλης Οικονόμου: ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΕ ΥΠ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΓΙΑ ΙΣΠΑΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ (28/1/2009)
ΕΠΩΝΥΜΟ ΒΟΥΛΕΥΤΗ: ΒΑΣΙΛΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΘΕΜΑ: ΙΣΠΑΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ
ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ: ΠΑ.ΣΟ.Κ.
ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ: ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΣ: Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων
ΘΕΜΑ: Απαξιώνεται η Ισπανική Γλώσσα στην Πρωτοβάθμια και στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Κύριε Υπουργέ,
Με λύπη μας διαπιστώνουμε ότι απαξιώνεται από την Κυβέρνηση η επιλογή εκμάθησης της ισπανικής γλώσσας στην πρωτοβάθμια και στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Τα ισπανικά έχουν εισαχθεί στο πιλοτικό πρόγραμμα του γυμνασίου από το σχολικό έτος 2006 – 2007. Έπειτα από αιτήματα πολιτών, όμως, κρίνεται αναγκαίο να επεκταθεί σε περισσότερα σχολεία και κυρίως στο Δημοτικό, η δυνατότητα επιλογής της ως δεύτερης ξένης γλώσσας, που μέχρι στιγμής περιορίζεται στην Γαλλική και την Γερμανική. Είναι εμφανές ότι όταν ένα παιδί επιλέξει μία από τις δύο γλώσσες στις τάξεις του Δημοτικού, δύσκολα θα επιλέξει να μάθει και μία τρίτη γλώσσα στις τάξεις του Γυμνασίου. Επιπλέον και παρά τις έντονες αντιδράσεις των φοιτητών του τμήματος της ισπανικής γλώσσας, μέχρι και σήμερα δεν έχει χορηγηθεί κωδικός στους απόφοιτους Ισπανικής Φιλολογίας του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και στους απόφοιτους του τμήματος Ισπανική Γλώσσα και Πολιτισμός του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου έτσι ώστε να μπορούν οι απόφοιτοι των συγκεκριμένων τμημάτων να συμμετάσχουν στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ για τους Εκπαιδευτικούς.
Κατόπιν των παραπάνω
ΕΡΩΤΑΣΤΕ
1) Υπάρχει πρόθεση από το Υπουργείο να επεκτείνει σε περισσότερα σχολεία το πιλοτικό πρόγραμμα στο οποίο έχει ήδη ενταχθεί η ισπανική γλώσσα, λαμβάνοντας υπόψη σας ότι η ισπανική γλώσσα είναι η γλώσσα 450 εκατομμυρίων πολιτών του κόσμου;
2) Για ποιο λόγο ακόμα μέχρι και σήμερα, τρία χρόνια μετά, δεν έχει χορηγηθεί κωδικός για την συμμετοχή στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ Εκπαιδευτικών των αποφοίτων των τμημάτων της ισπανικής γλώσσας των Ελληνικών Πανεπιστημίων; Έχετε σκοπό να προβείτε άμεσα σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για την διευθέτηση του ζητήματος αυτού;
Αθανάσιος Πλεύρης και Σπυρίδων-Άδωνις Γεωργιάδης: ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΕ ΥΠ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΓΙΑ ΙΣΠΑΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ (2/2/2009)
ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΞΙΟΤΙΜΟ ΥΠΟΥΡΓΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΘΕΜΑ: ΙΣΠΑΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ
Η ισπανική γλώσσα είναι μία γλώσσα που διακρίνεται για την τεράστια κοινωνικοπολιτική της σημασία. Είναι μητρική γλώσσα 450 εκατομμυρίων ομιλητών ως επίσημη γλώσσα 21 χωρών (Λατινική Αμερική και Ισπανία). Είναι επίσης δεύτερη ξένη γλώσσα στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής. Η ισπανική όμως γλώσσα τυγχάνει διαφορετικής μεταχείρισης από το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα. Παρόλο που έχει εισαχθεί πιλοτικά στο πρόγραμμα μαθημάτων του Γυμνασίου από το σχολικό έτος 2006-2007, ακόμη δεν έχει χορηγηθεί ο απαραίτητος κωδικός για σύσταση κλάδου καθηγητών ισπανικής γλώσσας, στους αποφοίτους Ισπανικής Φιλολογίας του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και στους αποφοίτους του τμήματος Ισπανική Γλώσσα και Πολιτισμός του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου, ώστε αμφότεροι να μπορούν να συμμετέχουν στον ΑΣΕΠ Εκπαιδευτικών που διεξάγεται κάθε δύο χρόνια.
Ερωτάται ο αρμόδιος Υπουργός:
Α) Υπάρχει περιθώριο η ισπανική γλώσσα να επεκταθεί σε περισσότερα σχολεία και κυρίως στο Δημοτικό και να μη διδάσκεται μόνο σε 13 Γυμνάσια σε ολόκληρη την ελληνική επικράτεια;
Β) Υπάρχει περίπτωση να χορηγηθεί ο απαραίτητος κωδικός για σύσταση κλάδου καθηγητών ισπανικής γλώσσας, ώστε ο ήδη ικανός αριθμός αποφοίτων που μπορεί να διδάξει την ισπανική γλώσσα στο ελληνικό σχολείο, να μπορεί να συμμετάσχει στον ΑΣΕΠ Εκπαιδευτικών;
Αθήνα 02.02.2009
Οι ερωτώντες βουλευτές
Αθανάσιος Πλεύρης, Βουλευτής Α’ Αθηνών
Σπυρίδων-Άδωνις Γεωργιάδης, Βουλευτής Β’ Αθηνών
ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ
Νάσος Αλευράς: ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΕ ΥΠ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΓΙΑ ΙΣΠΑΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ (27/1/2009)
Αποκλεισμός της ισπανικής γλώσσας από τη δημόσια εκπαίδευση ΕΡΩΤΗΣΗ
Προς: Υπουργό Παιδείας

ΘΕΜΑ: Αποκλεισμός της ισπανικής γλώσσας από τη δημόσια εκπαίδευση

Παρόλο που η ισπανική γλώσσα είναι μία από τις πλέον ομιλούμενες γλώσσες διεθνώς, η διδασκαλία της δεν έχει εισαχθεί ακόμη στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα.
Το σχολικό έτος 2006-07 συμπεριλήφθηκε στο πιλοτικό πρόγραμμα σε 13 μόνο γυμνάσια της χώρας χωρίς έκτοτε να επεκταθεί και σε άλλα σχολεία, ενώ οι απόφοιτοι της ισπανικής γλώσσας και φιλολογίας αποκλείονται από το διαγωνισμό των εκπαιδευτικών του ΑΣΕΠ.
ΕΡΩΤΑΤΑΙ ο αρμόδιος Υπουργός:
1. Για ποιο λόγο η ισπανική γλώσσα δεν διδάσκεται στη δημόσια εκπαίδευση;
2. Εάν η κυβέρνηση προτίθεται να εισάγει την εκμάθηση της ισπανικής γλώσσας και στις άλλες βαθμίδες της εκπαίδευσης;
3. Τι προτίθεται να πράξει για την εισαγωγή στη δημόσια εκπαίδευση των αποφοίτων της Ισπανικής Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών και του τμήματος Ισπανικής Γλώσσας και Πολιτισμού του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου;
Αθήνα 27-1-2009
Ο Ερωτών Βουλευτής

νάσος αλευράς
Μανόλης Στρατάκης: Ισπανική γλώσσα στην Α/βαθμια & Β/βαθμια εκπαίδευση (26/1/2009)
ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΘΕΜΑ: Ισπανική γλώσσα στην Α/βαθμια & Β/βαθμια εκπαίδευση.
Την έντονη αγωνία τους εκφράζουν οι εκπαιδευτικοί της ισπανικής γλώσσας καθώς, παρά το γεγονός ότι η Ισπανική Γλώσσα έχει εισαχθεί στο πιλοτικό πρόγραμμα του Γυμνασίου από το σχολικό έτος 2006-2007, δεν έχει ακόμα χορηγηθεί από το Υπουργείο κωδικός στους απόφοιτους Ισπανικής Φιλολογίας του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και στους αποφοίτους του Τμήματος Ισπανικής Γλώσσας και Πολιτισμού του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου, προκειμένου να μπορούν οι απόφοιτοι των τμημάτων αυτών να συμμετέχουν στους διαγωνισμούς των εκπαιδευτικών του ΑΣΕΠ.
Επειδή, προκειμένου οι μαθητές να έχουν τη δυνατότητα επιλογής της ισπανικής γλώσσας , είναι βασική προϋπόθεση να επεκταθεί το πιλοτικό πρόγραμμα σε περισσότερα σχολεία και κυρίως στο Δημοτικό, καθώς όταν δεν υπάρχει δυνατότητα επαφής με τη γλώσσα από την αρχή, στη συνέχεια είναι δύσκολο να την επιλέξουν στο Γυμνάσιο.
Επειδή η δυνατότητα εκμάθησης της ισπανικής γλώσσας δίνεται σε μαθητές μόνο ελαχίστων γυμνασίων της χώρας μας.
Επειδή η Πολιτεία οφείλει να προβαίνει στην υλοποίηση και εφαρμογή εκπαιδευτικών προγραμμάτων που διευρύνουν τη γνώση και προάγουν τον εκπαιδευτικό ρόλο του δημόσιου σχολείου,
ΕΡΩΤΑΤΑΙ
Ο κ. Υπουργός:
1) Αν προτίθεται να προβεί στις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να χορηγηθεί ο απαραίτητος κωδικός στους αποφοίτους των τμημάτων Ισπανικής Γλώσσας, ώστε να μπορούν να συμμετάσχουν στους διαγωνισμούς των εκπαιδευτικών του ΑΣΕΠ.
2) Εάν προτίθεται να επεκτείνει το πιλοτικό πρόγραμμα εκμάθησης της Ισπανικής Γλώσσας σε περισσότερα Γυμνάσια και εάν αυτό εφαρμοστεί και σε Δημοτικά σχολεία.
Ο Ερωτών Βουλευτής
Μανόλης Σοφ. Στρατάκης
Σούλα Μερεντίτη: Διδασκαλία Ισπανικής γλώσσας- Χορήγηση κωδικού σε αποφοίτους Ισπανικής Φιλολογίας (22/1/2009)
Διδασκαλία Ισπανικής γλώσσας- Χορήγηση κωδικού σε αποφοίτους Ισπανικής Φιλολογίας
22.01.09
Ερώτηση προς τον υπουργό Παιδείας Η ισπανική γλώσσα έχει εισαχθεί στο πιλοτικό πρόγραμμα του γυμνασίου από το σχολικό έτος 2006-2007 Σήμερα όμως, η δυνατότητα εκμάθησης της ισπανικής γλώσσας υπάρχει μόνο σε 13 γυμνάσια της χώρας. Η είσοδος και της ισπανικής γλώσσας στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα θα ήταν μία θετική εξέλιξη, αφού πρόκειται για μία γλώσσα που μιλούν 450 εκατομμύρια και είναι η επίσημη γλώσσα 21 χωρών. Παρόλο όμως που τα ισπανικά έχουν ενταχθεί ως πιλοτικό πρόγραμμα στα γυμνάσια, ακόμη δεν έχει χορηγηθεί κωδικός στους αποφοίτους Ισπανικής Φιλολογίας του Καποδιστριακού Πανεπιστήμιου Αθηνών και στους αποφοίτους του τμήματος Ισπανική Γλώσσα και Πολιτισμός του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστήμιου ώστε να μπορούν οι απόφοιτοι των συγκεκριμένων τμημάτων να συμμετάσχουν στους διαγωνισμού του ΑΣΕΠ Εκπαιδευτικών.
Εν όψει των παραπάνω ερωτάται ο αρμόδιος υπουργός:
1. Σκοπεύει να προωθήσει το υπουργείο παιδείας την ισπανική γλώσσα ως μία από τις γλώσσες επιλογής στα δημοτικά και τα γυμνάσια της χώρας, δεδομένου μάλιστα ότι . υπάρχει ικανός αριθμός αποφοίτων που μπορούν να διδάξουν την ισπανική γλώσσα στο ελληνικό σχολείο;
2. Γιατί ακόμη δεν έχει χορηγηθεί κωδικός στους αποφοίτους Ισπανικής Φιλολογίας ώστε να μπορούν να συμμετάσχουν στους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ Εκπαιδευτικών;
Τρίκαλα, 22 Ιανουαρίου 2009
Η ερωτώσα Βουλευτής
Σούλα Μερεντίτη
Περικλής Κοροβέσης: Τα Ισπανικά ως β' ξένη γλώσσα στην α' βάθμια και β' βάθμια εκπαίδευση (20/1/2009)
Τα Ισπανικά ως β' ξένη γλώσσα στην α' βάθμια και β' βάθμια εκπαίδευση
Ερώτηση Π.Κοροβέση προς τον Υπουργό Παιδείας Η Ισπανική γλώσσα έχει εισαχθεί στο πιλοτικό πρόγραμμα του Γυμνασίου από το σχολικό έτος 2006-2007. Όμως διδάσκεται μόνο σε 13 Γυμνάσια της χώρας, άρα ελάχιστος αριθμός μαθητών μπορεί να την επιλέξει. Επιπροσθέτως, ακόμη δεν έχει χορηγηθεί κωδικός στους αποφοίτους Ισπανικής Φιλολογίας του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και στους αποφοίτους του τμήματος Ισπανικής Γλώσσας και Πολιτισμός του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου ώστε να μπορούν οι απόφοιτοι των συγκεκριμένων τμημάτων να συμμετάσχουν στον ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών, πράγμα που αποτελεί λογική αλλά και νομική αντινομία, γιατί τα πτυχία τους έτσι φαίνονται να μην είναι ισότιμα με αυτά των άλλων ξένων φιλολογιών, και, άρα, πλήττεται το κύρος των συγκεκριμένων Τμημάτων, ενώ οι απόφοιτοί τους χάνουν μια σημαντική δυνατότητα επαγγελματικής αποκατάστασης.
Η γνώση των ξένων γλωσσών δεν είναι απλό επαγγελματικό εφόδιο στην εποχή μας. Αποτελεί αναγκαία και ικανή συνθήκη για την επαγγελματική αποκατάσταση ενός νέου πολίτη αλλά και αναπόσπαστο εφόδιο πλατιάς κουλτούρας, βάση για τη γνωριμία και την αλληλεγγύη των λαών. Η δημόσια Α΄ βάθμια και Β΄ βάθμια εκπαίδευση οφείλει να δώσει τα απαραίτητα γλωσσικά εφόδια στους Έλληνες μαθητές αλλά και να τους παράσχει δυνατότητες επιλογής γλωσσών πέραν της αγγλικής.
Ήδη στο πρόγραμμα των σχολείων ορθώς έχει μπει η δεύτερη ξένη γλώσσα, γαλλικά ή γερμανικά, ενώ σε ελάχιστα σχολεία διδάσκεται και η Ιταλική γλώσσα ως δεύτερη επιλογή, κάτι θετικό μεν, ανεπαρκέστατο δε. Όμως υπάρχουν μερικές ακόμα πολύ διαδεδομένες γλώσσες στον κόσμο, γλώσσες λαών με τους οποίους η χώρα μας έχει παραδοσιακές πολιτιστικές και οικονομικές σχέσεις και, εξίσου αν όχι σπουδαιότερων, γλώσσες λαών με σημαντικούς πολιτισμούς. Αναφέρουμε για παράδειγμα την Ισπανική, την Αραβική και την Κινέζικη γλώσσα. Και αναρωτιέται κανείς γιατί να μην δίνεται στους μαθητές η δυνατότητα εκμάθησης αυτών ή και άλλων ακόμη γλωσσών;
Εν προκειμένω, η Ισπανική γλώσσα είναι η επίσημη γλώσσα ενός πολύ μεγάλου αριθμού χωρών (Ισπανία και χώρες της Λατινικής Αμερικής), ομιλείται δηλαδή από μισό δισεκατομμύριο ανθρώπους ως επίσημη γλώσσα, η ισπανόφωνη τέχνη είναι από τις σημαντικότερες στον κόσμο. Γιατί, λοιπόν, δεν δίνεται η δυνατότητα στους Έλληνες μαθητές να την μάθουν στα σχολεία τους ως δεύτερη γλώσσα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

george1

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο γιωργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 122 μηνύματα.
Παιδιά ντροπη τα ισπανικα που μιλουνται περισσοτερο μετα τα αγγλικα να μην αναγνωριζονται και να αναγνωριζονται τα ιταλικα!!!!!:nono:Δεν ειναι σωστο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

RafAspa94

Περιβόητο μέλος

Η RafAspa94 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 4,733 μηνύματα.
Συμφωνώ.Αλλά αυτά πες τα στους βουλευτές:mad:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teol20

Επιφανές μέλος

Ο teol20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 10,425 μηνύματα.
Πωπω τι άλλο θα ακούσουμε δηλαδή.
Και μενα μου αρεσουν παρα πολυ τα Ισπανικα γιατί ειναι μια μεσογειακή γλώσσα και πιο εξευγενισμενη σε σχεση με αλλες γλωσσες οπως τα Γερμανικα πχ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

RafAspa94

Περιβόητο μέλος

Η RafAspa94 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 4,733 μηνύματα.
Θα είχα ένα 20 στο Λύκειο
Έλεως ποια!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Σοφιστής

Δραστήριο μέλος

Ο Κώστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 779 μηνύματα.
ραφαέλα σε παρακαλώ σύνελθε! σιγά μην σχηματιστεί τμήμα ισπανικών στο λύκειο μας! εδώ τμήμα γαλλικών δεν σχηματίζεται.....:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ole ole

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 56 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 361 μηνύματα.
Να βάλουμε για λίγο τα πράγματα στην θέση τους.
Όντως το θέμα πήγε στην βουλή το 1/2009 όμως απο τότε υπήρξαν εξελίξεις.
α/ Διευκρινίστηκε απο τον υφυπουργό ως απάντηση στις ανωτέρω επερωτήσεις ότι τα Ισπανικά απο το σχ.έτος 2009-2010 θα συμετέχουν ισότιμα στις γλώσσες επιλογής της Α γυμνασίου με την μόνη διαφορά ότι δεν υπήρχαν στις δηλώσεις των μαθητών 6ης δημοτικού, διότι δεν υπήρχε ο κλάδος Ισπανικής (δεν είχε περάσει απο το Γενικό λογιστήριο του Κράτους), αυτό θα δημιουργήσει πρόβλημα για το 2009 μόνο.
β/ Ζητήθηκε απο τους καθηγητές Ισπανικής τον 6/2009 να δηλώσουν στην λίστα αναπληρωτών και ωρομισθίων για πρώτη φορά. Στις λίστες δήλωσαν 182-184 άτομα με και χωρίς προυπήρεσία.
γ/ Πέρασε ο κλάδος Ισπανικής απο το Γενικό λογιστήριο του Κράτους τέλος 7/2009 και δημιουργήθηκε ο ΠΕ 40 οπότε μπορούν και να προσλάβουν καθηγητές. Το ΥΠΕΠΘ είχε κάνει έγκαιρα τις κινήσεις του άλλοι γραφειοκράτες του Υπ.Οικονομικών το καθυστερούσαν ως τον 7/2009.
δ/ Τον 9/2009 λοιπόν όλοι οι Γυμνασιάρχες θα πρέπει να πιεστούν προκειμένου να ζητήσουν εκ νέου δηλώσεις απο τους μαθητες Α Γυμνασίου μεταξύ των 4 γλωσσών ισότιμα, αυτό θα γίνει πιό εύκολα αν πάρουν εγκύκλιο απο το ΥΠΕΠΘ (έγινε το ίδιο για τα Ιταλικά πέρσι). Όλα είναι έτοιμα λοιπόν.
ε/ Είναι ξεκαθαρισμένο αν και άδικο, ότι τόσο για την διδασκαλία της Ιταλικής όσο και για την Ισπανικής γλώσσας ότι αφορά την δευτεροβάθμια εκπαίδευση μόνο.
στ/ Ραφαέλα έχεις μία χρυσή ευκαιρία και αξιοποίησε την φέτος υπήρχαν 107 θέσεις για εισαγωγή στην Ισπανική και καλύφθηκαν 37-40 μόνο. Η σχολή όσους αποφοίτους βγάζει με αυτούς τους ρυθμούς θα διορίζονται ΑΜΕΣΑ μαζί με τους αποφοίτους του Ε.Α.Π. για τα επόμενα 10 χρόνια τουλάχιστον, η γλώσσα ζητείται πολύ και έχει πολλά ιδιαίτερα, προετοιμάσου λοιπόν αν το θέλεις να δώσεις Ισπανική φιλολογία, η σχολή είναι καλή και οι καθηγητές θαυμάσιοι.
ζ/ Στις 21/8 ανακοινώθηκε η πρόσληψη των πρώτων 14 καθηγητών ως μόνιμοι, φυσικά όλοι σχεδον οι υπόλοιποι θα μπουν ως αναπληρωτές.
Οπότε μην το φοβάσαι, αν όχι αυτόν τον χρόνο τον επόμενο (που θα ζητηθεί επίσημα η γλώσσα στις δηλώσεις 6ης δημοτικού) η ανάγκη πρόσληψης καθηγητών θα είναι μονόδρομος για το υπουργείο.
η/ ΑΣΕΠ λογικά θα γίνει το 2010 αφού υπάρχει πλέον ο ΠΕ 40 Ισπανικής Γλώσσας, η Ελλάδα θέλει πάντα τον χρόνο της που δεν είναι ο ίδιος με των άλλων Ευρωπαίων.
Τα γυμνάσια σε όλη την Ελλάδα είναι 2.400 οπότε απαιτούνται στα επόμενα 5 χρόνια τουλάχιστον 1.000-1.200 καθηγητες (1 ανά 2 σχολεία).
Μόνο στην πρώτη χρονιά των Ιταλικών στην εκπαίδευση απαιτήθηκαν 390 καθηγητές ώς ωρομίσθιοι και αναπληρωτές για 350 σχολεία περίπου.

Πολλοί δντες Λυκείων αρνούνται την δημιουργία τμημάτων λέγοντας ότι αφορά το γυμνάσιο (Α Γυμνασίου) οπότε θα τους απασχολήσει μετά απο 3 χρόνια (εν μέρει έχουν δίκιο). Μην κολλάς δώσε Ειδικό Μάθημα στην 3η Λυκείου. Πάντως για να σχηματιστεί τμήμα ενημερωτικά το λέω απαιτούνται 12 μαθητές (δηλώσεις).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 29,773 μηνύματα.
ραφαέλα σε παρακαλώ σύνελθε! σιγά μην σχηματιστεί τμήμα ισπανικών στο λύκειο μας! εδώ τμήμα γαλλικών δεν σχηματίζεται.....:)

Δηλαδή μόνο αγγλικά κάνετε;:(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Σοφιστής

Δραστήριο μέλος

Ο Κώστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 779 μηνύματα.
δεν έχω πάει ακόμα λύκειο αλλά η καθηγήτρια μου στην 3η γυμνασίου μου είπε ότι γαλλικά δεν έχουν στο λύκειο! έλεος..............
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ole ole

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 56 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 361 μηνύματα.
Μπορεί να κάνουν και Γερμανικά...κόλλημα και αυτό με τα Γαλλικά, (αν και τα προτιμώ απο τα Γερμανικά). Επίσης απο πέρσι διδάσκονται και τα Ιταλικά...
Για το ανωτέρω του Σοφιστή ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΨΕΜΑ είναι επιλογή του μαθητή για το ποια γλώσσα θα συνεχίσει να κάνει στο Λύκειο - αν εκείνος θέλει, δεν είναι απλώς υποχρεωρικό μάθημα η δεύτερη ξένη γλώσσα - όχι ότι σταματάει, προς θεού μπορεις να το επιλέξεις αν θέλεις να το συνεχίσεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Σοφιστής

Δραστήριο μέλος

Ο Κώστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 779 μηνύματα.
δεν κάνουν β ξένη γλώσσα...............
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 29,773 μηνύματα.
κρίμα. ενώ στο εξωτερικό επιλέγουν μέχρι και τρεις. Στη Γαλλία μπορούν να κάνουν αγγλικά ισπανικά και ιταλικά στα colleges και lycees
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Σοφιστής

Δραστήριο μέλος

Ο Κώστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 779 μηνύματα.
ελλάδα βλέπεις......
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 29,773 μηνύματα.
ελλαδιστάν.......
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ole ole

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 56 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 361 μηνύματα.
Είναι θέμα Γυμνασιάρχη και Λυκειάρχη του συγκεκριμένου σχολείου... δεν είναι όλοι έτσι...πιέστε τους μέσω του συλλόγου Γονέων και πάντα εγγράφως με κοινοποίηση στο Υπουργείο. Είναι υποχρεωμένοι να σας ρωτήσουν αν θέλετε και ποιά ως γλώσσα επιλογής, αν συμπληρωθούν 12 μαθητές πρέπει να ζητήσουν καθηγητή και να κάνουν τμήμα, είναι παράνομο αν δεν το κάνουν μην είστε παθητικοί σε αυτά που λένε, βάλτε τον σύλλογο μπροστά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Σοφιστής

Δραστήριο μέλος

Ο Κώστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 779 μηνύματα.
δεν με ενδιαφέρουν οι ξένες γλώσσες του σχολείου.κάνω ιδιαίτερα και είμαι απόλυτα ικανοποιημένος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 29,773 μηνύματα.
Ναι αλλά όλοι δεν έχουν τα λεφτά για να το κάνουν;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ole ole

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 56 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 361 μηνύματα.
Σωστά μην σκέπτεσαι έτσι γιατί δεν αλλάζει τίποτα έτσι, σε αυτό βασίζονται στην αδράνεια σας, η καλύτερη όμως άμυνα είναι η επίθεση γιατί δεν διεκδικειτε τα δικαιώματα σας, είναι κακό για όλους, έτσι γίνεστε και εσείς συνυπεύθυνοι και οι αρμόδιοι νιώθουν ήσυχοι και προπάντων ότι κάνουν καλά την δουλεία τους. Τα προβλήματα πρέπει να λύνονται προς όφελος των πολλών.

ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΩ ΟΤΙ ΕΙΠΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΙΣΠΑΝΙΚΑ

Tα παρακάτω είναι στοιχεία όπως προκύπτουν απο το ΥΠΕΠΘ και αφορούν την αναμονή των πτυχιούχων φιλολόγων για ένταξη στο εκπαιδευτικό σύστημα, θα βγάλετε χρήσιμα συμπεράσματα για την αναμονή που θα έχετε ώσπου να διοριστείτε αν σπουδάσετε Ελληνική ή Ξένη φιλολογία ίσως να σας βοηθήσει να επιλέξετε και τον κλάδο προτίμησης σας.

Φιλολογία Ελληνική 8.138 χωρίς μόρια + 4084 με μόρια = 12222
Αγγλική 606 χωρίς μόρια + 3274 με μόρια = 3880
Γαλλική 853 χωρίς μόρια + 1661 με μόρια = 2514
Γερμανική 177 χωρίς μόρια + 1313 με μόρια = 1490
Ιταλική 349 χωρίς μόρια + 395 με μόρια = 744
Ισπανική 162 χωρίς μόρια + 20 με μόρια = 182

Η Ισπανική τώρα μπαίνει στην δευτεροβάθμια και λειτουργεί ως σχολή λίγα χρόνια, η Ιταλική μπήκε πέρσι και έχει πολλούς πτυχιούχους διότι ως σχολή υπάρχει απο την δεκαετία του 1960, η Γαλλική και Γερμανική διδάσκονται χρόνια και πολλοί καθηγητές καλύπτουν πλέον πάγιες ανάγκες η Αγγλική διδάσκεται ως την 3η Λυκείου οπότε χρειάζεται περισσότερους καθηγητές όμως οι περισσότερες ανάγκες ως πάγιες έχουν καλυφθεί.

Τα επίσημα στοιχεία υπάρχουν στο site του ΥΠΕΠΘ / προσλήψεις διορισμοί εκεί θα βρείτε και τα έτη αποφοίτησης που δείχνουν πόσο περιμένουν οι καθηγητές μετά την απόκτηση πτυχίου.

Πρόταση μου (αν και εφόσον το επιθυμείτε και σας αρέσει) με σειρά προτεραιότητας Ισπανική / Ιταλική / Γερμανική / Γαλλική / Αγγλική / Ελληνική.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Σοφιστής

Δραστήριο μέλος

Ο Κώστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 779 μηνύματα.
'έπεα πτερόεντα' αν με πιάνετε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

RafAspa94

Περιβόητο μέλος

Η RafAspa94 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 4,733 μηνύματα.
Κώστα έχεις απόλυτο δίκιο σε όλα.Όλοι έχετε δίκιο.Αλλά αφου κάνω Ισπανικά γιατί πρέπει να κάνω Ιταλικά στο Λύκειο;;;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top