Το iSchool είναι η μεγαλύτερη μαθητική διαδικτυακή κοινότητα με 66,263 εγγεγραμμένα μέλη και 2,391,834 μηνύματα σε 74,192 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το iSchool άλλα 316 άτομα.

Καλώς ήρθατε στο iSchool!

Εγγραφή Βοήθεια

Μπορεί ένας κακός μαθητής να αντέξει στο πανεπιστήμιο;

spy-ak

Τιμώμενο Μέλος

H spy-ak αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών , Φοιτητής του τμήματος Ιατρικής Σχολής (ΑΕΙ/Αθήνα) και μας γράφει απο Ζωγράφος (Αττική). Έχει γράψει 4,744 μηνύματα.

H spy-ak έγραψε στις 20:44, 06-09-11:

#1
Το πρόβλημα είναι πως όσοι μπήκαν σε δύσκολες σχολές με υπερβολικά χαμηλές βάσεις δε θα καταφέρουν να τελειώσουν....

Σημείωση συντονιστή: Το θέμα προήλθε από συζήτηση στο thread [2011] Σχολιασμός βάσεων ειδικών κατηγοριών
edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Catalyst : 03-10-11 στις 18:06. Αιτία: Σημείωση.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

hurricane (supergirl)

Φοιτητής

H supergirl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 2,150 μηνύματα.

H hurricane έγραψε στις 21:02, 06-09-11:

#2
το ιδιο πιστευω και γω. τσαμπα η εισαγωγη, στο 90% των περιπτωσεων
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

fockos

Πτυχιούχος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής (ΑΕΙ/Πάτρα) και μας γράφει απο Ζάκυνθος (Ζάκυνθος). Έχει γράψει 10,368 μηνύματα.

O fockos έγραψε στις 14:49, 30-09-11:

#3
Αυτό που με ενοχλεί σε αυτές τις ειδικές κατηγορίες είναι ότι αυτοί που μπήκαν θα την βγάλουν (τουλάχισοτν η πλειοψηφία) ενώ κάποια άλλα παιδιά που ίσως το θέλανε παραπάνω και βρέθηκαν έξω για λίγα μόρια θα πάνε σε μια άλλη σχολή που την είχαν δευτερη επιλογή τους. Αν τα παιδιά του 14 δε μπορουσαν να βγαλουν την σχολή δε θα με πειράζε καθόλου ακόμα και αν μπαίνανε με 10.
1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

wizard2011

Φοιτητής

Ο wizard2011 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 24 ετών και Φοιτητής του τμήματος Φυσικής Ιωαννίνων . Έχει γράψει 97 μηνύματα.

O wizard2011 έγραψε στις 14:49, 30-09-11:

#4
Αρχική Δημοσίευση από spy-ak
Το πρόβλημα είναι πως όσοι μπήκαν σε δύσκολες σχολές με υπερβολικά χαμηλές βάσεις δε θα καταφέρουν να τελειώσουν....

Ναι οκ συμφωνώ οτι δεν θα καταφέρουν να τελειώσουν τη σχολή όμως σκέψου και κάποιο παιδί που σκύλιασε να διαβάσει και δεν ανήκει σε καμία από τις ειδικές κατηγορίες και να χάνει για λίγα μόρια τη σχολή που μπορεί να αποτελεί όνειρο ζωής γι' αυτόν.Αυτή η θέση που την πήρε ένας πολύτεκνος που έγραψε κάτω από τη βάση και δεν θα τελειώσει ποτέ τη σχολή θα μπορούσε να δόθει σε αυτό το παιδάκι το οποίο να είχε τα φόντα να την τελειώσει και να γίνει άριστος στο επάγγελμά του.Οπότε από αυτό και μόνο καταλαβαίνει κανείς πόσο άδικο πρέπει να θεωρείται το υπάρχον σύστημα.Γιατί στην ουσία αδικήθηκαν τα παιδιά που διαβάσανε και δεν ανήκουν σε ειδικές περιπτώσεις
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Θάλεια

Φοιτητής

H Θάλεια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής του τμήματος Φυσικής Ιωαννίνων . Έχει γράψει 2,788 μηνύματα.

H Θάλεια έγραψε στις 14:57, 30-09-11:

#5
Αρχική Δημοσίευση από fockos

Αυτό που με ενοχλεί σε αυτές τις ειδικές κατηγορίες είναι ότι αυτοί που μπήκαν θα την βγάλουν (τουλάχισοτν η πλειοψηφία) ενώ κάποια άλλα παιδιά που ίσως το θέλανε παραπάνω και βρέθηκαν έξω για λίγα μόρια θα πάνε σε μια άλλη σχολή που την είχαν δευτερη επιλογή τους. Αν τα παιδιά του 14 δε μπορουσαν να βγαλουν την σχολή δε θα με πειράζε καθόλου ακόμα και αν μπαίνανε με 10.
Φυσικά...Γιατί να σε πειράξει; Ούτε κι εμένα με ενοχλεί ο άλλος που μπήκε με 3 στο Μαθηματικό Αθηνών. Βέβαια κακό του κεφαλιού του που δήλωσε τέτοια σχολή (γιατί ΔΕ ΘΑ ΤΗ ΒΓΑΛΕΙ), αλλά ας κλάψουν οι γονείς του γι'αυτόν. Απλά νιώθω αδικία, γι'αυτό που είπες. Παιδιά που χάνουν για λίγα μόρια τη σχολή των ονείρων τους να "συμβιβάζονται" με μία δεύτερη σχολή, και τελικά (ίσως) να μη γίνονται καλοί επαγγελματίες.
3 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Johnny15 (Γιάννης)

Φοιτητής

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 7,439 μηνύματα.

O Johnny15 έγραψε στις 15:01, 30-09-11:

#6
Αρχική Δημοσίευση από 9aleia
Φυσικά...Γιατί να σε πειράξει; Ούτε κι εμένα με ενοχλεί ο άλλος που μπήκε με 3 στο Μαθηματικό Αθηνών. Βέβαια κακό του κεφαλιού του που δήλωσε τέτοια σχολή (γιατί ΔΕ ΘΑ ΤΗ ΒΓΑΛΕΙ), αλλά ας κλάψουν οι γονείς του γι'αυτόν. Απλά νιώθω αδικία, γι'αυτό που είπες. Παιδιά που χάνουν για λίγα μόρια τη σχολή των ονείρων τους να "συμβιβάζονται" με μία δεύτερη σχολή, και τελικά (ίσως) να μη γίνονται καλοί επαγγελματίες.
Δεν θα την βγάλει? Γελιέσαι. Με μια λακκούβα του συστήματος μπήκε στην σχολή, με μια λακκούβα θα βγει. Τα παραδείγματα πολλά. Ανέφερε ο fockos μερικά.

Ωστόσο και εγώ θεωρώ αδικία να περνάνε κάποια ενώ γράψανε λιγότερο και μάλιστα με διαφορά πάνω των χιλίων μορίων από κάποιους που δεν πέρασαν.
1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

wizard2011

Φοιτητής

Ο wizard2011 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 24 ετών και Φοιτητής του τμήματος Φυσικής Ιωαννίνων . Έχει γράψει 97 μηνύματα.

O wizard2011 έγραψε στις 15:04, 30-09-11:

#7
Αρχική Δημοσίευση από Johnny15
Ωστόσο και εγώ θεωρώ αδικία να περνάνε κάποια ενώ γράψανε λιγότερο και μάλιστα με διαφορά πάνω των χιλίων μορίων από κάποιους που δεν πέρασαν.

Μα εδώ μιλάμε για τερατόδεις διαφορές.Αυτός στην Αρχιτεκτονική πέρασε γράφωντας περίπου 8000 μόρια ενώ ένας μαθητής που δεν ανήκει στις ειδικές κατηγορίες έπρεπε να γράψει 20000+ μόρια
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Θάλεια

Φοιτητής

H Θάλεια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής του τμήματος Φυσικής Ιωαννίνων . Έχει γράψει 2,788 μηνύματα.

H Θάλεια έγραψε στις 15:05, 30-09-11:

#8
Αρχική Δημοσίευση από Johnny15
Δεν θα την βγάλει? Γελιέσαι. Με μια λακκούβα του συστήματος μπήκε στην σχολή, με μια λακκούβα θα βγει. Τα παραδείγματα πολλά. Ανέφερε ο fockos μερικά.
Θέλω να πιστεύω ότι δε συμβαίνουν τέτοια πράγματα. Διαφορετικά θα αρχίσω να νιώθω λίγο μαλ**κας. Βέβαια και να συμβαίνουν αυτά, ως πότε θα υπάρχουν στη ζωή τους οι εν λόγω "λακκούβες"; Ως πότε θα τους έρχονται όλα βολικά;
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Boom

Αποκλεισμένος χρήστης

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 7,201 μηνύματα.

O Boom έγραψε στις 15:06, 30-09-11:

#9
Αρχική Δημοσίευση από 9aleia
Φυσικά...Γιατί να σε πειράξει; Ούτε κι εμένα με ενοχλεί ο άλλος που μπήκε με 3 στο Μαθηματικό Αθηνών. Βέβαια κακό του κεφαλιού του που δήλωσε τέτοια σχολή (γιατί ΔΕ ΘΑ ΤΗ ΒΓΑΛΕΙ), αλλά ας κλάψουν οι γονείς του γι'αυτόν. Απλά νιώθω αδικία, γι'αυτό που είπες. Παιδιά που χάνουν για λίγα μόρια τη σχολή των ονείρων τους να "συμβιβάζονται" με μία δεύτερη σχολή, και τελικά (ίσως) να μη γίνονται καλοί επαγγελματίες.
Άλλο το διάβασμα του σχολείου και άλλο του πανεπιστημίου.
Οι επιδόσεις/αποδόσεις στο ένα δε λένε τίποτα για το άλλο.

Γνωστός μου πέρασε με 8.000 μόρια σε μια σχολή στην οποία περνάει 7/9 μαθήματα στην εξεταστική και δεν ήταν σχολή των ονείρων του.
Ομοίως μπορεί να γίνει με έναν μαθητή του 19-20.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Θάλεια

Φοιτητής

H Θάλεια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής του τμήματος Φυσικής Ιωαννίνων . Έχει γράψει 2,788 μηνύματα.

H Θάλεια έγραψε στις 15:11, 30-09-11:

#10
Αρχική Δημοσίευση από theodora
Άλλο το διάβασμα του σχολείου και άλλο του πανεπιστημίου.
Οι επιδόσεις/αποδόσεις στο ένα δε λένε τίποτα για το άλλο.

Γνωστός μου πέρασε με 8.000 μόρια σε μια σχολή στην οποία περνάει 7/9 μαθήματα στην εξεταστική και δεν ήταν σχολή των ονείρων του.
Ομοίως μπορεί να γίνει με έναν μαθητή του 19-20.
Εντάξει δεν είναι όλες οι σχολές το ίδιο. Άλλο διάβασμα απαιτείται στο Παιδαγώγικο και άλλο στο Πολυτεχνείο(που μέχρι πέρυσι-πρόπερσι οι βάσεις τους ήταν όμοιες). Θέλω να πω, πως αν μπήκε σε μία σχολή τύπου Παιδαγωγικού, λογικό να περνάει τα μαθήματα "έτσι" κι ας μην ήταν όνειρό του. Στο Πολυτεχνείο δεν νομίζω να είναι το ίδιο.
7 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

wizard2011

Φοιτητής

Ο wizard2011 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 24 ετών και Φοιτητής του τμήματος Φυσικής Ιωαννίνων . Έχει γράψει 97 μηνύματα.

O wizard2011 έγραψε στις 15:13, 30-09-11:

#11
Αρχική Δημοσίευση από theodora
Άλλο το διάβασμα του σχολείου και άλλο του πανεπιστημίου.
Οι επιδόσεις/αποδόσεις στο ένα δε λένε τίποτα για το άλλο.

Γνωστός μου πέρασε με 8.000 μόρια σε μια σχολή στην οποία περνάει 7/9 μαθήματα στην εξεταστική και δεν ήταν σχολή των ονείρων του.
Ομοίως μπορεί να γίνει με έναν μαθητή του 19-20.
Ναι αλλά από τη στιγμή που δεν ήταν όνειρό του αμφιβάλεις πως με την πρώτη δυσκολία(όπως π.χ. να μαζευτούν πολλά μαθήματα στο τέλος) υπάρχει περίπτωση να παρατήσει τη σχολή από τη στιγμή που δεν αποτελεί όνειρό του???
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Boom

Αποκλεισμένος χρήστης

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 7,201 μηνύματα.

O Boom έγραψε στις 15:15, 30-09-11:

#12
Βρε μανία με το παιδαγωγικό!
Πάτε να δώσετε το μάθημα που κόβονται τα παιδιά 2-3 φορές!
Η σχολή σαφώς και δεν είναι το παιδαγωγικό, είπα για 8000.
Αρχική Δημοσίευση από wizard2011
Ναι αλλά από τη στιγμή που δεν ήταν όνειρό του αμφιβάλεις πως με την πρώτη δυσκολία(όπως π.χ. να μαζευτούν πολλά μαθήματα στο τέλος) υπάρχει περίπτωση να παρατήσει τη σχολή από τη στιγμή που δεν αποτελεί όνειρό του???
Δε νομίζω ότι όλοι μας έχουμε μπει στη σχολή των ονείρων μας.
Άλλωστε τι είναι το όνειρο;
Πώς μπορούμε να ξέρουμε ότι μας ταιριάζει αν δεν αφιερώσουμε λίγο χρόνο σε αυτό;
Θέλω να πω, μπορεί τελικά η σχολή ''του μη-ονείρου μας'' να μας καλύπτει και να φανεί ενδιαφέρουσα.
3 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Θάλεια

Φοιτητής

H Θάλεια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής του τμήματος Φυσικής Ιωαννίνων . Έχει γράψει 2,788 μηνύματα.

H Θάλεια έγραψε στις 15:18, 30-09-11:

#13
Αρχική Δημοσίευση από theodora
Βρε μανία με το παιδαγωγικό!
Πάτε να δώσετε το μάθημα που κόβονται τα παιδιά 2-3 φορές!
Η σχολή σαφώς και δεν είναι το παιδαγωγικό, είπα για 8000.
Να πάω εγώ να δώσω τα μαθήματα που κόβονται αυτοί 2-3 φορές, αλλά να πάνε και αυτοί να γράψουν έστω 1(άσσο) στα μαθήματα που κόβονται οι φοιτητές του Πολυτεχνείου. Νομίζω ότι από άποψη δυσκολίας ΔΕ συγκρίνονται!

Και δεν έχω καμία μανία με το Παιδαγωγικό, μια "θεωρητική" σχολή ανέφερα, που "βρωμάει" ο κόσμος ότι είναι εύκολη.

Και τέλος είπα "τύπου Παιδαγωγικού".
2 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

vassilis498

Φοιτητής

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 5,783 μηνύματα.

O vassilis498 έγραψε στις 15:19, 30-09-11:

#14
Αρχική Δημοσίευση από 9aleia
Εντάξει δεν είναι όλες οι σχολές το ίδιο. Άλλο διάβασμα απαιτείται στο Παιδαγώγικο και άλλο στο Πολυτεχνείο(που μέχρι πέρυσι-πρόπερσι οι βάσεις τους ήταν όμοιες). Θέλω να πω, πως αν μπήκε σε μία σχολή τύπου Παιδαγωγικού, λογικό να περνάει τα μαθήματα "έτσι" κι ας μην ήταν όνειρό του. Στο Πολυτεχνείο δεν νομίζω να είναι το ίδιο.
σε λάθος άνθρωπο βρήκες να το πεις αυτό

Και τέλος είπα "τύπου Παιδαγωγικού".
ναι το διόρθωσες τώρα
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Polkiu

Φοιτητής

Ο Polkiu αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 24 ετών , Φοιτητής του τμήματος Χημικών Μηχανικών ΕΜΠ και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 465 μηνύματα.

O Polkiu έγραψε στις 15:20, 30-09-11:

#15
Παιδία τι λέτε τόση ώρα?? Απορώ δηλαδή. Συμφωνώ απόλυτα με την Θάλεια σε αυτά που λέει. Δεν γίνεται μαθητές που δεν έχουν μάθει να διαβάζουν στο λύκειο να μάθουν ξαφνικά να διαβάσουν στο πανεπιστήμιο. Όσο για το παράδειγμα με τα 8000 μόρια και την επιτυχία στα 7/9 μαθήματα. Σε ποιά σχολή γίνεται αυτό? Αν η σχολή είναι της τάξης των 8000 μορίων ε τότε λογικό είναι ( χωρίς να υποτιμάω τις σχολές αυτές). Αλλά στο παράδειγμα που ένας μαθητής του 7000 μορίων ΜΑΖΙ με το σχέδιο πέρασε Αρχιτεκτονική τότε πιστεύετε ότι έχει πιθανότητες να περάσει την σχολή αυτή?
2 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Θάλεια

Φοιτητής

H Θάλεια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής του τμήματος Φυσικής Ιωαννίνων . Έχει γράψει 2,788 μηνύματα.

H Θάλεια έγραψε στις 15:22, 30-09-11:

#16
Αρχική Δημοσίευση από vassilis497
σε λάθος άνθρωπο βρήκες να το πεις αυτό



ναι το διόρθωσες τώρα
Γιατί;

Την άποψή μου λέω.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

vassilis498

Φοιτητής

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 5,783 μηνύματα.

O vassilis498 έγραψε στις 15:23, 30-09-11:

#17
Αρχική Δημοσίευση από Polkiu
Παιδία τι λέτε τόση ώρα?? Απορώ δηλαδή. Συμφωνώ απόλυτα με την Θάλεια σε αυτά που λέει. Δεν γίνεται μαθητές που δεν έχουν μάθει να διαβάζουν στο λύκειο να μάθουν ξαφνικά να διαβάσουν στο πανεπιστήμιο. Όσο για το παράδειγμα με τα 8000 μόρια και την επιτυχία στα 7/9 μαθήματα. Σε ποιά σχολή γίνεται αυτό? Αν η σχολή είναι της τάξης των 8000 μορίων ε τότε λογικό είναι ( χωρίς να υποτιμάω τις σχολές αυτές). Αλλά στο παράδειγμα που ένας μαθητής του 7000 μορίων ΜΑΖΙ με το σχέδιο πέρασε Αρχιτεκτονική τότε πιστεύετε ότι έχει πιθανότητες να περάσει την σχολή αυτή?
σε θέμα διαβάσματος γίνεται ναι. Με τον ίδιο τρόπο που μπορεί ένας κακός μαθητής να πετύχει στη γ λυκείου επειδή άλλαξε μυαλά.
2 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Θάλεια

Φοιτητής

H Θάλεια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής του τμήματος Φυσικής Ιωαννίνων . Έχει γράψει 2,788 μηνύματα.

H Θάλεια έγραψε στις 15:25, 30-09-11:

#18
Αρχική Δημοσίευση από vassilis497
σε θέμα διαβάσματος γίνεται ναι. Με τον ίδιο τρόπο που μπορεί ένας κακός μαθητής να πετύχει στη γ λυκείου επειδή άλλαξε μυαλά.
Ένας μαθητής του 10 μπορεί να γράψει 19; Εντάξει παιδιά ίσως ζω σε άλλο σύμπαν, αλλά δε γνωρίζω καμία τέτοια περίπτωση.
8 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Boom

Αποκλεισμένος χρήστης

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 7,201 μηνύματα.

O Boom έγραψε στις 15:25, 30-09-11:

#19
Αρχική Δημοσίευση από Polkiu
Παιδία τι λέτε τόση ώρα?? Απορώ δηλαδή. Συμφωνώ απόλυτα με την Θάλεια σε αυτά που λέει. Δεν γίνεται μαθητές που δεν έχουν μάθει να διαβάζουν στο λύκειο να μάθουν ξαφνικά να διαβάσουν στο πανεπιστήμιο. Όσο για το παράδειγμα με τα 8000 μόρια και την επιτυχία στα 7/9 μαθήματα. Σε ποιά σχολή γίνεται αυτό? Αν η σχολή είναι της τάξης των 8000 μορίων ε τότε λογικό είναι ( χωρίς να υποτιμάω τις σχολές αυτές). Αλλά στο παράδειγμα που ένας μαθητής του 7000 μορίων ΜΑΖΙ με το σχέδιο πέρασε Αρχιτεκτονική τότε πιστεύετε ότι έχει πιθανότητες να περάσει την σχολή αυτή?
Σε ΤΕΙ Μηχανολογίας, κάτι τέτοιο.

Ξανά λέω πως το διάβασμα στο σχολείο δεν έχει σχέση με αυτό της σχολής.
Οι λόγοι;
Πχ στο σχολείο καλείσαι να διαβάσεις όλα τα μαθήματα ενώ στη σχολή εξειδικεύεσαι.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Θάλεια

Φοιτητής

H Θάλεια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής του τμήματος Φυσικής Ιωαννίνων . Έχει γράψει 2,788 μηνύματα.

H Θάλεια έγραψε στις 15:26, 30-09-11:

#20
Αρχική Δημοσίευση από theodora
...ενώ στη σχολή εξειδικεύεσαι.
Ακόμη χειρότερα. Αν δεν έχεις τις βάσεις, και δεν ξέρεις τα βασικά, ε πως σκατά μπορείς να εμβαθύνεις;
5 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

wizard2011

Φοιτητής

Ο wizard2011 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 24 ετών και Φοιτητής του τμήματος Φυσικής Ιωαννίνων . Έχει γράψει 97 μηνύματα.

O wizard2011 έγραψε στις 15:28, 30-09-11:

#21
Αρχική Δημοσίευση από theodora
Δε νομίζω ότι όλοι μας έχουμε μπει στη σχολή των ονείρων μας.
Άλλωστε τι είναι το όνειρο;
Πώς μπορούμε να ξέρουμε ότι μας ταιριάζει αν δεν αφιερώσουμε λίγο χρόνο σε αυτό;
Θέλω να πω, μπορεί τελικά η σχολή ''του μη-ονείρου μας'' να μας καλύπτει και να φανεί ενδιαφέρουσα.
Ναι οκ αλλά έχεις κατασταλάξει ως ένα βαθμό.Δηλαδή έχεις αποφασίσει οτι δεν θες για παράδειγμα ιατρική και επιλέγεις τη σχολή που θες ανάλογα με το πως θα ήθελες να είσαι σε 30 χρόνια από τώρα.Και συμφωνώ και γω με τη Θάλεια.Δε γίνεται να συγκρίνουμε το παιδαγωγικό με το πολυτεχνείο
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Polkiu

Φοιτητής

Ο Polkiu αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 24 ετών , Φοιτητής του τμήματος Χημικών Μηχανικών ΕΜΠ και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 465 μηνύματα.

O Polkiu έγραψε στις 15:29, 30-09-11:

#22
Αρχική Δημοσίευση από theodora
Σε ΤΕΙ Μηχανολογίας, κάτι τέτοιο.

Ξανά λέω πως το διάβασμα στο σχολείο δεν έχει σχέση με αυτό της σχολής.
Οι λόγοι;
Πχ στο σχολείο καλείσαι να διαβάσεις όλα τα μαθήματα ενώ στη σχολή εξειδικεύεσαι.
Ε δηλαδή το διάβασμα στη σχολή είναι πιο δύσκολο. Στο λύκειο είτε λόγω της προσωπικής σχέσης του μαθητή με τον καθηγητή που υπάρχει παρακίνηση για να διαβάσει, είτε λογώ της πίεσης απο τους έξω ( πχ φροντιστές) ο μαθητής αναγκάζεται να διαβάσει κάτι που δεν γίνεται στη σχολη του.
2 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Miss Brightside (Ahri)

Φοιτητής

H Ahri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής Αθήνας . Έχει γράψει 1,279 μηνύματα.

H Miss Brightside έγραψε στις 15:31, 30-09-11:

#23
Αρχική Δημοσίευση από vassilis497
σε θέμα διαβάσματος γίνεται ναι. Με τον ίδιο τρόπο που μπορεί ένας κακός μαθητής να πετύχει στη γ λυκείου επειδή άλλαξε μυαλά.
Να, ξαφνικά στην τρίτη λυκείου χωρίς να έχει ανοίξει βιβλίο τα προηγούμενα 11 χρόνια και σηκώνεται ένα πρωί και λέει "ωραία φέτος θα διαβάσω και θα τους σκίσω όλους". Και μετά ξύπνησε, το είδαμε πολύ καλά φέτος νομίζω.
5 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Boom

Αποκλεισμένος χρήστης

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 7,201 μηνύματα.

O Boom έγραψε στις 15:32, 30-09-11:

#24
Αρχική Δημοσίευση από 9aleia
Ακόμη χειρότερα. Αν δεν έχεις τις βάσεις, και δεν ξέρεις τα βασικά, ε πως σκατά μπορείς να εμβαθύνεις;
Ποια ακριβώς βάση αποκτάς από το σχολείο παπαγαλίζοντας τα αρχαία και την ιστορία;
Όλοι έχουμε αρχές και τα σχετικά ανεξάρτητα από το αν στην ιστορία είχαμε 5, 15 ή 20.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

electra1993

Φοιτητής

H electra1993 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ιατρικής Αθήνας και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 16 μηνύματα.

H electra1993 έγραψε στις 15:35, 30-09-11:

#25
Αρχική Δημοσίευση από Polkiu
Παιδία τι λέτε τόση ώρα?? Απορώ δηλαδή. Συμφωνώ απόλυτα με την Θάλεια σε αυτά που λέει. Δεν γίνεται μαθητές που δεν έχουν μάθει να διαβάζουν στο λύκειο να μάθουν ξαφνικά να διαβάσουν στο πανεπιστήμιο. Όσο για το παράδειγμα με τα 8000 μόρια και την επιτυχία στα 7/9 μαθήματα. Σε ποιά σχολή γίνεται αυτό? Αν η σχολή είναι της τάξης των 8000 μορίων ε τότε λογικό είναι ( χωρίς να υποτιμάω τις σχολές αυτές). Αλλά στο παράδειγμα που ένας μαθητής του 7000 μορίων ΜΑΖΙ με το σχέδιο πέρασε Αρχιτεκτονική τότε πιστεύετε ότι έχει πιθανότητες να περάσει την σχολή αυτή?
Επιτέλους! Άρχισα να νομίζω ότι είμαι παράλογη...
3 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Polkiu

Φοιτητής

Ο Polkiu αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 24 ετών , Φοιτητής του τμήματος Χημικών Μηχανικών ΕΜΠ και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 465 μηνύματα.

O Polkiu έγραψε στις 15:36, 30-09-11:

#26
Αρχική Δημοσίευση από theodora
Ποια ακριβώς βάση αποκτάς από το σχολείο παπαγαλίζοντας τα αρχαία και την ιστορία;
Όλοι έχουμε αρχές και τα σχετικά ανεξάρτητα από το αν στην ιστορία είχαμε 5, 15 ή 20.
Που κολλάνε οι αρχές εδώ??? Δεν λες όμως για τις άλλες 2 κατευθύνσεις που οι μαθητλες πραγματικά αποκτούν γνώση χωρίς να παπαγαλίζουν. Δηλαδή ένας μαθητής που δεν ξέρει μαθηματικά και φυσική θα μπορέσει να βγάλει το ΤΕΙ Μηχανολογίας που ανέφερες προηγούμενα?? Για να μην αναφέρω άλλες σχολές....
1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Miss Brightside (Ahri)

Φοιτητής

H Ahri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής Αθήνας . Έχει γράψει 1,279 μηνύματα.

H Miss Brightside έγραψε στις 15:38, 30-09-11:

#27
Αρχική Δημοσίευση από theodora
Ποια ακριβώς βάση αποκτάς από το σχολείο παπαγαλίζοντας τα αρχαία και την ιστορία;
Όλοι έχουμε αρχές και τα σχετικά ανεξάρτητα από το αν στην ιστορία είχαμε 5, 15 ή 20.
Μπαίνεις σε μια μέθοδο διαβάσματος, μαθαίνεις να είσαι συνεπής, να μην αφήνεις κενά. Και όσο για τα αρχαία, το μόνο που δεν είναι είναι παπαγαλία. Και οκ, άφησε τα θεωρητικά μαθήματα που "είναι παπαγαλία". Αν δε παρακολουθήσεις στο σχολείο μαθηματικά, φυσική, χημεία, πως θα ανταπεξέλθεις σε μια τέτοια σχολή ή στο πολυτεχνείο για παράδειγμα? Είναι απλώς αδύνατον ένας που έχει συνηθίσει 12 χρόνια να ξύνεται να βγάλει μια τέτοια σχολή, όχι μόνο λόγω κενών, αλλά και λόγω έλλειψης προγραμματισμού και συνέπειας.
4 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Boom

Αποκλεισμένος χρήστης

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 7,201 μηνύματα.

O Boom έγραψε στις 15:41, 30-09-11:

#28
Αρχική Δημοσίευση από Polkiu
Που κολλάνε οι αρχές εδώ??? Δεν λες όμως για τις άλλες 2 κατευθλυνσεις που οι μαθητλες πραγματικά αποκτούν γνώση χωρίς να παπαγαλίζουν. Δηλαδή ένας μαθητής που δεν ξέρει μαθηματικά και φυσική θα μπορέσει να βγάλει το ΤΕΙ Μηχανολογίας που ανέφερες προηγούμενα?? Για να μην αναφέρω άλλες σχολές....
Ο γνωστός μου ήταν τεχνολογική, έγραφε 4-5 στα μαθηματικά, φυσική.
-1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Θάλεια

Φοιτητής

H Θάλεια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής του τμήματος Φυσικής Ιωαννίνων . Έχει γράψει 2,788 μηνύματα.

H Θάλεια έγραψε στις 15:41, 30-09-11:

#29
Αρχική Δημοσίευση από theodora
Ποια ακριβώς βάση αποκτάς από το σχολείο παπαγαλίζοντας τα αρχαία και την ιστορία;
Όλοι έχουμε αρχές και τα σχετικά ανεξάρτητα από το αν στην ιστορία είχαμε 5, 15 ή 20.
Όταν αναφέρομαι σε εξειδίκευση, ε δεν πάει το μυαλό μου και τόσο στις θεωρητικές σχολές (πάντως απορώ πως γίνεται να παπαγαλίσεις τα αρχαία ). Ας αναφερθώ πχ στη φυσική. Διαλέγεις εξειδίκευση κάποια στιγμή πάνω στην Πυρηνική, τη Θεωρητική, την Αστροφυσική και της Στερεάς Κατάστασης, λέμε τώρα. Αν δεν ξέρεις τα βασικά , που τα μαθαίνουμε και στο Λύκειο, όπως κινήσεις, πως λειτουργεί το ένα και το άλλο κτλ κτλ, τότε I'm sure as hell ότι δεν παίζει να μπορείς να κάνεις κάποια εξειδίκευση. Θα έρθει και κάποια στιγμή ένας αχτένιστος snob τύπος και θα σου πει "τράβα μάθε τα βασικά ή γύρνα στο νηπιαγωγείο να παίξεις".
5 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

vassilis498

Φοιτητής

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 5,783 μηνύματα.

O vassilis498 έγραψε στις 15:45, 30-09-11:

#30
Αρχική Δημοσίευση από 9aleia
Ένας μαθητής του 10 μπορεί να γράψει 19; Εντάξει παιδιά ίσως ζω σε άλλο σύμπαν, αλλά δε γνωρίζω καμία τέτοια περίπτωση.
προσδιόρισέ μου το "του 10" γιατί από όσο ξέρω πανελλήνιες μια φορά δίνεις. Εκτός κι αν μου συγκρίνεις το σκορ σου στις πανελλήνιες με τις σχολικές επιδόσεις.
Αρχική Δημοσίευση από Miss Brightside
Να, ξαφνικά στην τρίτη λυκείου χωρίς να έχει ανοίξει βιβλίο τα προηγούμενα 11 χρόνια και σηκώνεται ένα πρωί και λέει "ωραία φέτος θα διαβάσω και θα τους σκίσω όλους". Και μετά ξύπνησε, το είδαμε πολύ καλά φέτος νομίζω.
Πια 11, εγώ λέω να το πάμε και από το νήπιο, χαλαρώστε λίγο. Είναι εύκολο να διαβάσεις για κάτι που σου αρέσει, και ειδικά αν ξέρεις ότι έχεις έναν σημαντικό λόγο να το κάνεις. Η επιτυχία στις πανελλήνιες απαιτεί διάβασμα σε 6 μαθήματα από τα οποία σοβαρά είναι μόνο τα 2 και μιλάμε πάντα για ένα επίπεδο δυσκολίας σαφώς υψηλότερο από κάθε προηγούμενη τάξη, σε βαθμό που να μην μπορούμε να κάνουμε τόσο άνετα συγκρίσεις.

Και τέλος πάντων δε θέλω να επεκταθώ πολύ εδώ, έναν παραλληλισμό έκανα, και έχω φυσικά και κάποια αντίστοιχα παραδείγματα στο μυαλό μου.
Η theodora έδωσε ένα πολύ καλό παράδειγμα, υπάρχουν σχολές το αντικείμενο των οποίων δεν έχει καμία σχέση με τα σχολικά μαθήματα. Δεν μπορείς λοιπόν να ξέρεις ποτέ.
2 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Miss Brightside (Ahri)

Φοιτητής

H Ahri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής Αθήνας . Έχει γράψει 1,279 μηνύματα.

H Miss Brightside έγραψε στις 15:48, 30-09-11:

#31
Αρχική Δημοσίευση από vassilis497

Πια 11, εγώ λέω να το πάμε και από το νήπιο, χαλαρώστε λίγο. Είναι εύκολο να διαβάσεις για κάτι που σου αρέσει, και ειδικά αν ξέρεις ότι έχεις έναν σημαντικό λόγο να το κάνεις. Η επιτυχία στις πανελλήνιες απαιτεί διάβασμα σε 6 μαθήματα από τα οποία σοβαρά είναι μόνο τα 2 και μιλάμε πάντα για ένα επίπεδο δυσκολίας σαφώς υψηλότερο από κάθε προηγούμενη τάξη, σε βαθμό που να μην μπορούμε να κάνουμε τόσο άνετα συγκρίσεις.
Εγώ ξέρω ότι αν δε διάβαζες αρχαία από την πρώτη γυμνασίου πάνω από 13-14 δεν έγραφες φέτος. Και στο κάτω-κάτω αν πρόκειται για κάτι που σου αρέσει, να το διάβαζες όλα τα χρόνια.
1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Θάλεια

Φοιτητής

H Θάλεια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής του τμήματος Φυσικής Ιωαννίνων . Έχει γράψει 2,788 μηνύματα.

H Θάλεια έγραψε στις 15:51, 30-09-11:

#32
Αρχική Δημοσίευση από vassilis497
προσδιόρισέ μου το "του 10" γιατί από όσο ξέρω πανελλήνιες μια φορά δίνεις. Εκτός κι αν μου συγκρίνεις το σκορ σου στις πανελλήνιες με τις σχολικές επιδόσεις.
What? Mία φορά; Κοίτα να δεις που ξέρω παιδί από Θετική που έδωσε 1η φορά πέρυσι και πέρασε Τει Διοίκησης Επιχειρήσεων στη Καβάλα Ι guess, αλλά ο κύριος ήθελε Ιατρική και ξαναέδωσε φέτος και έβγαλε 3000 μόρια παραπάνω. Νομίζω πέρυσι 9-10.000 και τώρα 13100κάτι. Αυτό που γράφεις στο τέλος, δεν το έπιασα ακριβώς. Αν θες το κάνεις λίγο πιο λιανά γιατί δε φημίζομαι για την ευφυΐα μου.

έντιτ: το' πιασα και δεν εχει καμια σχεση αυτο.
1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Boom

Αποκλεισμένος χρήστης

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 7,201 μηνύματα.

O Boom έγραψε στις 15:52, 30-09-11:

#33
Αρχική Δημοσίευση από 9aleia
Όταν αναφέρομαι σε εξειδίκευση, ε δεν πάει το μυαλό μου και τόσο στις θεωρητικές σχολές (πάντως απορώ πως γίνεται να παπαγαλίσεις τα αρχαία ). Ας αναφερθώ πχ στη φυσική. Διαλέγεις εξειδίκευση κάποια στιγμή πάνω στην Πυρηνική, τη Θεωρητική, την Αστροφυσική και της Στερεάς Κατάστασης, λέμε τώρα. Αν δεν ξέρεις τα βασικά , που τα μαθαίνουμε και στο Λύκειο, όπως κινήσεις, πως λειτουργεί το ένα και το άλλο κτλ κτλ, τότε I'm sure as hell ότι δεν παίζει να μπορείς να κάνεις κάποια εξειδίκευση. Θα έρθει και κάποια στιγμή ένας αχτένιστος snob τύπος και θα σου πει "τράβα μάθε τα βασικά ή γύρνα στο νηπιαγωγείο να παίξεις".
Εδώ κολλάει γάντι το θέμα
Προς όσους τελείωσαν: Θυμάστε τίποτα? . :]

Δε σας παρεξηγώ, μόλις τελειώσατε το σχολείο.
Θα ήθελα να ακούσω τις τοποθετήσεις σας μετά από 1-2 χρόνια.
-1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Revekka

Διδακτορικός

H Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός του τμήματος Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης Αθήνας . Έχει γράψει 13,225 μηνύματα.

H Revekka έγραψε στις 15:55, 30-09-11:

#34
Δεν θεωρείτε ότι έχει να κάνει με τρόπο σκέψης...; Με νοοτροπία...;
Δεν βάζω μέσα γνώσεις, δεν βάζω εξυπνάδα.
Αν αυτό το παιδί τεμπέλιασε στο λύκειο, στην Γ' Λυκείου, που είναι μια πολύ σημαντική χρονιά, τι θα το κάνει να αλλάξει νοοτροπία στο πανεπιστήμιο που είναι μπάτε σκύλοι αλέστε....;

θα μου πείτε εκεί θα του αρέσει...Δηλαδή, πριν από 3 μήνες (ο χρόνος που μεσολαβεί ανάμεσα στις πανελλαδικές και στο πρώτο εξάμηνο), δεν του άρεσε τόσο ώστε να παλέψει γι'αυτό...;
9 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Θάλεια

Φοιτητής

H Θάλεια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής του τμήματος Φυσικής Ιωαννίνων . Έχει γράψει 2,788 μηνύματα.

H Θάλεια έγραψε στις 15:56, 30-09-11:

#35
Αρχική Δημοσίευση από theodora
Εδώ κολλάει γάντι το θέμα
Προς όσους τελείωσαν: Θυμάστε τίποτα? . :]

Δε σας παρεξηγώ, μόλις τελειώσατε το σχολείο.
Θα ήθελα να ακούσω τις τοποθετήσεις σας μετά από 1-2 χρόνια.
Εγώ btw θυμάμαι ακόμα τη Φυσική, τη Χημεία αλλά και τα Αρχαία (ναι κύριοι ) που κάναμε στην 1η Λυκείου. Χαρακτηριστικό παράδειγμα και ο Dias που συχνά απαντά σε ερωτήσεις μαθητών 1ης και 2ας Λυκείου πάνω στη Φυσική και τη Χημεία.
4 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Polkiu

Φοιτητής

Ο Polkiu αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 24 ετών , Φοιτητής του τμήματος Χημικών Μηχανικών ΕΜΠ και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 465 μηνύματα.

O Polkiu έγραψε στις 16:02, 30-09-11:

#36
Αρχική Δημοσίευση από Revekka
Δεν θεωρείτε ότι έχει να κάνει με τρόπο σκέψης...; Με νοοτροπία...;
Δεν βάζω μέσα γνώσεις, δεν βάζω εξυπνάδα.
Αν αυτό το παιδί τεμπέλιασε στο λύκειο, στην Γ' Λυκείου, που είναι μια πολύ σημαντική χρονιά, τι θα το κάνει να αλλάξει νοοτροπία στο πανεπιστήμιο που είναι μπάτε σκύλοι αλέστε....;

θα μου πείτε εκεί θα του αρέσει...Δηλαδή, πριν από 3 μήνες (ο χρόνος που μεσολαβεί ανάμεσα στις πανελλαδικές και στο πρώτο εξάμηνο), δεν του άρεσε τόσο ώστε να παλέψει γι'αυτό...;
Αυτό λέμε έμμεσα τόση ώρα αλλα δεν......
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

vassilis498

Φοιτητής

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 5,783 μηνύματα.

O vassilis498 έγραψε στις 17:05, 30-09-11:

#37
Αρχική Δημοσίευση από Miss Brightside
Εγώ ξέρω ότι αν δε διάβαζες αρχαία από την πρώτη γυμνασίου πάνω από 13-14 δεν έγραφες φέτος. Και στο κάτω-κάτω αν πρόκειται για κάτι που σου αρέσει, να το διάβαζες όλα τα χρόνια.
Άλλο "δεν αφήνω κενά" κι άλλο "γράφω 18+" συνειδητοποιήστε το. Που πάλι δε νομίζω ότι το να μη θυμάσαι μερικούς τύπους είναι τόσο crucial εδώ σε εμάς και τα μισά να μη θυμάσαι αν θες τα καλύπτεις.
Όσον αφορά το δεύτερο δεν ξέρω ποια διαφορά υπάρχει στη θεωρητική αλλά στην τεχνολογική τουλάχιστον τα μαθήματα στη Γ διαφέρουν κατά πολύ, και σε μέθοδο, και σε αντικείμενο. Για να μη μιλήσω και για εξ ολοκλήρου νέα μαθήματα ( πχ ΑΕΠΠ). Εγώ πάντως πριν την τρίτη λυκείου δεν διάβαζα τίποτα, ούτε καν στα κατεύθυνσης γιατί το θεωρούσα και ήταν ανούσιο. Ε από εκεί και πέρα μετά στην τρίτη ό,τι δεν ξέρεις το καλύπτεις.
Αρχική Δημοσίευση από 9aleia
What? Mία φορά; Κοίτα να δεις που ξέρω παιδί από Θετική που έδωσε 1η φορά πέρυσι και πέρασε Τει Διοίκησης Επιχειρήσεων στη Καβάλα Ι guess, αλλά ο κύριος ήθελε Ιατρική και ξαναέδωσε φέτος και έβγαλε 3000 μόρια παραπάνω. Νομίζω πέρυσι 9-10.000 και τώρα 13100κάτι. Αυτό που γράφεις στο τέλος, δεν το έπιασα ακριβώς. Αν θες το κάνεις λίγο πιο λιανά γιατί δε φημίζομαι για την ευφυΐα μου.

έντιτ: το' πιασα και δεν εχει καμια σχεση αυτο.
Ρε κινέζικα μιλάω προφανώς δεν εννοώ αυτό, πριν δώσεις για πρώτη φορά πανελλήνιες θα έχεις εξεταστεί ήδη σε τέτοιο ανάλογο βαθμό για να έχεις κάποιο μέτρο σύγκρισης του τι σκαμπάζεις; όχι. Οι σχολικοί βαθμοί δε δείχνουν ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ.
Τώρα το παράδειγμά σου με τη δεύτερη φορά δεν μπορώ να το πάρω στα σοβαρά, όλα θέμα θέλησης είναι να κάτσω κι εγώ να ψάχνω έναν έναν να βγάζω αυθαίρετα συμπεράσματα. Που πάλι δηλαδή αν συνυπολογίσεις και τα φετινά θέματα ήταν αξιόλογη προσπάθεια. Αν και μάλλον παρέλειψες να αναφέρεις πως τα μαθηματικά και η φυσική έχουν μηδαμινή σχέση με την ιατρική.
Τι ακριβώς δεν έχει σχέση; το ότι το όλο κλίμα στη σχολή μπορεί να είανι ΤΕΛΕΙΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ από το σχολικό; μάλιστα.. Γιατί ως γνωστόν το διάβασμα του πανεπιστημίου είναι ίδιο με το διάβασμα του σχολείου και πάλι ως γνωστόν στο σχολείο καλύπτουμε όλη τη γκάμα των επιστημών και όχι μόνο τα βασικά ξέρω γω όπως μαθηματικά/φυσική/χημεία.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

venividivici43946

Φοιτητής

Ο venividivici43946 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 3,194 μηνύματα.

O venividivici43946 έγραψε στις 14:48, 01-10-11:

#38
Αρχική Δημοσίευση από Revekka
Δεν θεωρείτε ότι έχει να κάνει με τρόπο σκέψης...; Με νοοτροπία...;
Δεν βάζω μέσα γνώσεις, δεν βάζω εξυπνάδα.
Αν αυτό το παιδί τεμπέλιασε στο λύκειο, στην Γ' Λυκείου, που είναι μια πολύ σημαντική χρονιά, τι θα το κάνει να αλλάξει νοοτροπία στο πανεπιστήμιο που είναι μπάτε σκύλοι αλέστε....;

θα μου πείτε εκεί θα του αρέσει...Δηλαδή, πριν από 3 μήνες (ο χρόνος που μεσολαβεί ανάμεσα στις πανελλαδικές και στο πρώτο εξάμηνο), δεν του άρεσε τόσο ώστε να παλέψει γι'αυτό...;
Το όνειρο του πανεπιστημίου και της φοιτητικής ζωής που το συνοδεύει είναι ένα ισχυρό κίνητρο ακόμη και για τον πλέον τεμπέλη μαθητή καθώς αποτελεί μίας πρώτης τάξεως ευκαιρία για οικονομική αφαίμαξη της οικογένειας χωρίς τη γκρίνια των γονέων. Εξάλλου δε θέλει ιδιαίτερη προσπάθεια για να περάσουν κάπου.
Οπότε στρώνονται, βγάζουν ένα κάποιο βαθμό, περνάνε κάπου και μετά έχοντας κενά επί κενών δυσκολεύονται απίστευτα να το βγάλουν. Εξ ου οι μέσοι όροι αποφοίτησης τύπου 8- 9 χρόνια καθώς και τα πτυχία τύπου 5- 6. Το δυστύχημα είναι ότι τελικά θα πάρουν το πτυχίο διότι θεωρείται είδος "κοινωνικού αγαθού" και μετά με μηδενικά προσόντα γκρινιάζουν για την ανεργία και τους χαμηλούς μισθούς.
5 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Chris1993 (Χρήστος)

Πτυχιούχος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων (ΟΠΑ/Αθήνα) . Έχει γράψει 4,677 μηνύματα.

O Chris1993 έγραψε στις 16:01, 01-10-11:

#39
Εγώ γνώρισα πριν λίγες μέρες ένα παιδί που πέρασε στο τμήμα μου με 9.700 μόρια.
Ξέρετε τι έλεγε?
"Εγώ θα παίρνω τα θέματα απο την ΔΑΠ,αν δεν μου τα δίνει η ΠΑΣΠ.Όπως και τις σημειώσεις!" (με χαμόγελο)
"Εγώ θα ασχοληθώ με τις γκόμενες εδώ,και μετά με τις παρατάξεις,δεν συμφωνείς?"
"Ξέρεις τι με έριξε? Έγραψα 1,7 Φυσική , ενώ περίμενα τουλάχιστον 18!Πάντα ήμουν γενικά ένα βήμα μπροστά στην λύση ασκήσεων,χρησιμοποιούσα προχωρημένους τύπους,και μάλλον θεώρησαν ότι δεν είναι επιστημονικά αποδεκτό και μου διέγραψαν όλα τα θέματα.Στα άλλα έγραψα πολύ καλά (16-17)!"

Να πω ότι δεν ήταν αναμενόμενο? Ήταν.
Συμφωνώ με την Θάλεια και με την Ρεβέκκά!

ΔΕΝ μπορεί ενα παιδί που έχει ΟΝΕΙΡΑ,να ΜΗΝ παλέψει γι'αυτά!
Αυτά τα παιδιά ΔΕΝ θα βγάλουν την σχολή και αν καταφέρουν να την βγάλουν,θα είναι με ΣΚΟΝΑΚΙΑ,ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΣ και ΠΑΣΑΛΕΙΜΑΤΑ!Κάτι το οποίο θα φανεί στην συνέχεια!
Γιατί είναι θέμα ΝΟΟΤΡΟΠΙΑΣ.

->Και πέρασε 14ος στους 18 πολύτεκνους.
edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Chris1993 : 01-10-11 στις 16:42.
10 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Theo_k93

Φοιτητής

Ο Theo_k93 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ . Έχει γράψει 62 μηνύματα.

O Theo_k93 έγραψε στις 15:06, 28-02-12:

#40
Στο ελληνικο πανεπιστημιο όπως και να χει (οπως ειναι τωρα η κατασταση που ενδεχεται να αλλαξει) ολοι θα παρουν πτυχιο εστω και στα 8+ χρόνια το μονο που μπορει να τους κανει να μην το παρουν το χαρτι ειναι απλα να τα παρατησουν απο μονοι τους ολα.
2 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Rempeskes

Αποκλεισμένος χρήστης

Ο Rempeskes αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 5,593 μηνύματα.

O Rempeskes έγραψε στις 14:11, 02-03-12:

#41

Μπορεί ένας "κακός" μαθητής να αντέξει στο πανεπιστήμιο;
http://www.youtube.com/watch?v=kX0OD19bIxw

απ΄ότι φαίνεται...
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

kiriazispao4ever

Φοιτητής

Ο kiriazispao4ever αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 508 μηνύματα.

O kiriazispao4ever έγραψε στις 15:49, 02-03-12:

#42
ναι μπορει... οπως και ενας κακος μαθητης μπορει να γίνει καλος...παράδειγμα? εγω? 1η γυμν .πρωτο τριμηνο μαθηματικα 19 3η γυμν πρωτο τριμηνο 09..
β'λυκειου πρωτο τετραμηνο 18 γενική(19 του εγραψα -.-) 17 κατευθυνση(18 του εγραψα στο διαγωνισμα)

το 09 πως εγινε 17,18? σιγουρα δεν εγινε τοσο ευκολα..οσο το 19 της α'γυμν εγινε 09..αλλα και πάλι..δεν ειναι ανεφικτο.. με προσπάθεια τα πάντα γίνονται..

εγω ομως θετω το εξης ερωτημα..ποσο καλυτερα μπορει ο "καλος" μαθητης να ανταπέξελθει -σε σχεση με τον "κακο"- στο πανεπιστημιο?
ειλικρινά ...πόσο καλύτερος ειναι? αξίζει όντως τα 19αρια,20αρια?

γιατι στην τάξη μου ουτε το 1/3 δεν αξίζει τους βαθμους..(συμπεριλαμβάνομαι σε ορισμένα μαθηματα)
μην σας πω ..μονο ενα άτομο τους αξίζει...
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

merry poppins

Δραστήριο Μέλος

H merry poppins αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Ιρλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 412 μηνύματα.

H merry poppins έγραψε στις 15:09, 03-02-14:

#43
στο ελληνικο πανεπιστημιο καποια στιγμη θα τελειωσει...ποιος δεν εχει γνωστους που σπουδαζουν 8, 10, 12 χρονια...
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

nefi

Φοιτητής

H nefi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών , Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,078 μηνύματα.

H nefi έγραψε στις 16:53, 03-02-14:

#44
παλιότερα ναι ισως να μπορουσε,τωρα ομως με το n+2 δεν το βλεπω....
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

g1wrg0s (01001)

Επιφανές Μέλος

Ο 01001 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 9,582 μηνύματα.

O g1wrg0s Δεν υπάρχει δεν μπορώ, υπάρχει δεν θέλω! έγραψε στις 17:24, 03-02-14:

#45
Με τον ορισμο του κακου μαθητη και τη κατασταση που επικρατει σε καποια τμηματα για μενα ναι, ειναι δυνατο να συμβει κατι τετοιο!
1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

methexys

Τιμώμενο Μέλος

H methexys αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής του τμήματος Αρχιτεκτόνων Μηχανικών (ΑΕΙ/Βόλος) και μας γράφει απο Ισλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 7,690 μηνύματα.

H methexys έγραψε στις 19:15, 03-02-14:

#46
Αρχική Δημοσίευση από Miss Brightside
Να, ξαφνικά στην τρίτη λυκείου χωρίς να έχει ανοίξει βιβλίο τα προηγούμενα 11 χρόνια και σηκώνεται ένα πρωί και λέει "ωραία φέτος θα διαβάσω και θα τους σκίσω όλους". Και μετά ξύπνησε, το είδαμε πολύ καλά φέτος νομίζω.
Είμαι λίγο off-topic,αλλά τέλος πάντων, γνωρίζω άτομο που πάντα ήταν μαθητής του 16 και του 17, ακόμα και μέχρι τα μέσα της τρίτης λυκείου, και έβγαλε τουλάχιστον 19.500 μόρια (τεχνολογική κατεύθυνση νομίζω). Ε, εντάξει, άνοιγε βιβλίο, δεν ήταν εντελώς αδιάφορος, δεν ήταν ο τέλειος μαθητής, αλλά έβαλε στόχο και τον πέτυχε. Τώρα, τι γίνεται στα πανεπιστήμια είναι μια άλλη ιστορία του χρόνου αν μπω με το καλό θα σας πω και εγώ την άποψή μου
edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη methexys : 03-02-14 στις 20:07.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Civilara

Επιφανές Μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 4,177 μηνύματα.

O Civilara Farewell έγραψε στις 19:32, 03-02-14:

#47
Αρχική Δημοσίευση από merry poppins
στο ελληνικο πανεπιστημιο καποια στιγμη θα τελειωσει...ποιος δεν εχει γνωστους που σπουδαζουν 8, 10, 12 χρονια...
Οι πρώτες διαγραφές φοιτητών που έχουν υπερβεί τον προβλεπόμενο χρόνο σπουδών θα γίνουν από 01/09/2014 εκτός και αν προβλέπεται διαφορετικά στους οργανισμούς των ΑΕΙ (εφόσον έχουν δημοσιευθεί σε ΦΕΚ μέχρι τότε).
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

vassilis498

Φοιτητής

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 5,783 μηνύματα.

O vassilis498 έγραψε στις 03:09, 04-02-14:

#48
Αρχική Δημοσίευση από Civilara
Οι πρώτες διαγραφές φοιτητών που έχουν υπερβεί τον προβλεπόμενο χρόνο σπουδών θα γίνουν από 01/09/2014 εκτός και αν προβλέπεται διαφορετικά στους οργανισμούς των ΑΕΙ (εφόσον έχουν δημοσιευθεί σε ΦΕΚ μέχρι τότε).

δεδομένου πως όλες οι σχολές εφαρμόζουν το νόμο Διαμαντοπούλου;
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Civilara

Επιφανές Μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 4,177 μηνύματα.

O Civilara Farewell έγραψε στις 06:56, 04-02-14:

#49
Αρχική Δημοσίευση από vassilis498
δεδομένου πως όλες οι σχολές εφαρμόζουν το νόμο Διαμαντοπούλου;


Οι αυτοδίκαιες διαγραφές προβλέπονται από την παράγραφο 9 του άρθου 80 του νόμου 4009/2011.
edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη venividivici : 04-02-14 στις 22:34. Αιτία: διαχείριση- διόρθωση εικόνας
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Λένω

Διακεκριμένο μέλος

H Λένω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,826 μηνύματα.

H Λένω έγραψε στις 12:17, 07-04-14:

#50
Δεν είναι θέμα IQ αλλά θέμα νοοτροπίας. ΄Οποιος δεν έχει εκπαιδευτεί από νωρίς "να στρώνει τον πωπό του", δεν θα το κάνει ούτε στο πανεπιστήμιο. Απλά επειδή δεν ξέρει πώς να το κάνει. Ακόμα και αν πραγματικά το θέλει πιστεύω ότι θα αντιμετωπίσει μεγάλες δυσκολίες. Είναι σαν να προσπαθείς να γράψεις μια λέξη χωρίς πριν να έχεις μάθει την αλφαβήτα.΄Οσο για αυτούς που εισάγονται σε σχολές με 7000 μόρια αυτό δεν σημαίνει ότι οι απαιτήσεις μέσα στη σχολή είναι του επιπέδου των 7000 μορίων. Θα τα βρει αγγούρια και λογικά δεν θα τελειώσει ποτέ. Μεμονωμένες περιπτώσεις απλά και μόνον επιβεβαιώνουν τον κανόνα.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Χρήστες

Βρείτε παρόμοια

Μοιραστείτε το

...με ένα φίλο

...με πολλούς φίλους