Mέγιστη διάρκεια φοίτησης

emufear

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο emufear αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 37 ετών. Έχει γράψει 1,730 μηνύματα.
Ναι το ν+2 είναι στα πλάνα.. :/

Αρχική Δημοσίευση από XRZ:
είναι παράλογο/κακό??:hmm:

Δώσε λεφτά στο πανεπιστήμιο, φέρε μου ΥΠΟΔΟΜΕΣ, φέρε μου ΔΕΠ, κάνε μου τις συνθήκες φοίτησης ιδανικές για ΟΛΟΥΣ και μετά βάλε μου ν+2 και ν-2 μη σου πω.. Αυτή είναι η άποψη μου. Το να παίρνουμε αποσπασματικά μέτρα μου φαίνεται ελεεινό..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

MonaXoS

Διάσημο μέλος

Ο Δημήτρης Αγοραστός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,470 μηνύματα.
Δεν ξέρω πως ακριβώς θέλουνε να το πασάρουνε στην Ελλάδα παιδιά(γι'αυτό δεν θα επιμείνω και πολύ σε αυτά που θα πω), πάντως στην Κύπρο που ισχύει αυτό το βρίσκω πολύ θετικό. Μειώνονται οι αιώνιοι φοιτητές που επιβαρύνουν και την τσέπη των φορολογούμενων πολιτών, χαλάνε την εικόνα του Πανεπιστημίου στο εξωτερικό, βγαίνουν χάλια επαγγελματίες, και αμαυρώνουν την αξία της μάθησης στο κάτω κάτω...

Βέβαια θεωρώ ότι θα πρέπει τα deadlines να μην είναι γενικά για όλες τις σχολές
, αλλά ειδικά για την κάθε σχολή. Στις "πολυτεχνικές" σχολές για παράδειγμα νομίζω πως τουλάχιστον +3 θα ήταν καλύτερα...

Αυτά χωρίς να ξέρω λεπτομέρειες, έτσι; Λέω πως έχω δει τα πράγματα στην Κύπρο και τι εντύπωση μου άφησαν...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

emufear

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο emufear αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 37 ετών. Έχει γράψει 1,730 μηνύματα.
Ξέρω από Κύπρο κτλ. και συμφωνώ απόλυτα με όλα όσα λες. Στην Ελλάδα είναι τελείως διαφορετικά τα πράγματα (η οικονομία μας ούτως ή άλλως είναι έτη φωτός πίσω)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Resident Evil

Διακεκριμένο μέλος

Η Resident Evil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 7,959 μηνύματα.
Αρχική Δημοσίευση από emufear:
Δώσε λεφτά στο πανεπιστήμιο, φέρε μου ΥΠΟΔΟΜΕΣ, φέρε μου ΔΕΠ, κάνε μου τις συνθήκες φοίτησης ιδανικές για ΟΛΟΥΣ και μετά βάλε μου ν+2 και ν-2 μη σου πω.. Αυτή είναι η άποψη μου. Το να παίρνουμε αποσπασματικά μέτρα μου φαίνεται ελεεινό..

δεν ξέρω που είσαι οπότε δεν μπορώ να γενικεύσω οπότε θα μιλήσω για εμπ από το οποίο πέρασα εγώ (προσωπικά τελείωσα στην ώρα μου). Στα παραπάνω θα σου πω: Φέρε μου φοιτητές που δεν είδαν το πανεπιστήμιο μόνο ως παιδική χαρά τώρα που επιτέλους κάναν το χατίρι της μανούλας τους και σκήστηκαν στο διάβασμα και πέρασαν, φέρε μου φοιτητές που απλώς γνώριζαν που γίνεται το μάθημα/ ποιο μάθημα γίνεται κάποια ώρα που θα τους ρώταγες (ακόμα και αν οι ίδιοι ήταν στο κυλικείο), φέρε μου φοιτητές που δεν ανακάλυπταν το όνομα του καθηγητή την προηγούμενη της εξέτασης και μετά δεν υπάρχει ΚΑΝ λόγος να ψηφιστεί ανάλογο πράγμα... Αυτή είναι η δικιά μου γνώμη, με βάση αυτά που είδα στη σχολή μου. Εξαίρεση-και πιστεύω θα προβλεφθει,οπότε βέβαια θα αποτελέσει αντικείμενο εκμετάλλευσης, αυτοί που δουλέυουν γιατί δεν έχουν επιλογές. Στη δική μου σχολή δεν είδα κανένα συνεπή (όχι έξυπνο, όχι μελετηρό...απλά συνεπή για 5 συναπτά έτη) να μην τελειώνει. Οι μόνοι που είδα να μην τελειώνουν ήταν φοιτητές σαν αυτοί που ανέεφρα παραπα΄νω. Και παράλληλα είδα άλλους, με πολύ λιγότερη εξυπνάδα συμφοιτητές μου να τελειώνουν στο χαλαρό πολύ πιο γρήγορα..
Και τέσπα...σε μια συνηθισμένη 4ετους φοίτησης σχολή το ν+2 σημαίνει 50% πάνω! Δηλαδή έλεος! Για 40 μαθήματα πόσα παραπάνω χρόνια από 6 χρειάζονται??? (6 χρόνια = 18 εξεταστικές!!!=~2.5 μαθήματα τη φορά... Και μη μου αρχίσετε για μαζικά κοψίματα σε ορισμένες περιπτώσεις γιατί ακόμα και έτσι να είναι οκ... το 2.5 γίνεται 3.5...μεγάλη δουλειά!!!!)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

dooo

Διακεκριμένο μέλος

Η dooo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 46 ετών. Έχει γράψει 7,956 μηνύματα.
συνεφωνώ πάνω κάτω εξαρζεντ... και εγώ στα 5 το τελιωσα το εμπ, και ας είχαμε καταλήψεις (άλλος ένας παράγοντας που πρέπει να προβλεφθεί).

Πάντως εμιού, όντως πρέπει να γίνουν αρκετές αλλαγές, αλλά από κάπου πρέπει να αρχίσουμε βρε αδερφέ:) ποιο είναι πιο ευκολο για αρχή: να "συνετίσεις" τους φοιτητές ώστε να τελιώνουν στην ώρα τους ή να την κάνουν από τη σχολή αν δεν τους γεμίζει πια, ή να βελτιωθούν οι υποδομές?:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Andrew19

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Andrew19 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αυστραλία. Έχει γράψει 164 μηνύματα.
Κατά πρώτον το μέτρο δεν πρόκειται να εφαρμοστεί.
Σκέψου να πάνε ΟΛΟΙ οι αιώνιοι φοιτητές να κάνουν κατάληψη για να μην διωχτούν από το πανεπιστήμιο.

Αλλά σαν μέτρο δεν είναι λογικό γιατί δεν παίρνει υπ'όψιν τον παράγοντα Ελληνική παιδική χαρά πανεπιστημίου. Που την 1 μέρα έχουν απεργία τα ΔΕΠ, την άλλη οι ΕΔΤΠ, την άλλη οι συμβασιούχοι, την άλλη κάνουν κατάληψη οι φοιτητές. Που και να θες να παρακολουθήσεις δεν χωράς στις αίθουσες. Για αυτό το λόγο το πανεπιστήμιο έχει γίνει εξεταστικό κέντρο. Γράφουμε συνέχεια εξετάσεις, κάποτε θα τα περάσουμε τα μαθήματα.

Τέλος υπάρχει το σοβαρό πρόβλημα των ατόμων που εργάζονται παράλληλα με τη σχολή. Αν το πανεπιστήμιο δεν ήταν εξεταστικό κέντρο, δεν θα μπορούσαν να το κάνουν.

Για πείτε μου τι δεσμεύει ο φοιτητής ο οποίος δεν πηγαίνει στο πανεπιστήμιο, δεν παρακολουθεί και απλά προσέρχεται στις εξετάσεις. Καταναλώνει κόλλες βαθμολόγησης?

Αν θες να αναβαθμίσεις την παιδική χαρά θα πρέπει πρώτα απόλα να πάψει το πανεπιστήμιο να είναι εξεταστικό κέντρο, σε περίπτωση που δεν περνάς ΟΛΑ τα μαθήματα του έτους όπως στο εξωτερικό να τα κάνεις όλα ξανά και να κρίνονται οι καθηγητές. Αν στην Αγγλία σε ένα μάθημα κοπούν σχεδόν όλοι οι φοιτητές σημαίνει ότι ο καθηγητής δεν κάνει σωστά τη δουλειά του και πρέπει να πάει σπίτι του.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dooo

Διακεκριμένο μέλος

Η dooo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 46 ετών. Έχει γράψει 7,956 μηνύματα.
ξέρεις πόσα ερωτηματολόγια συμπλήρωσα για αξιολόγηση καθηγητών στα 5 χρόνια στο εμπ?? αρκετά.
Ειδικά σε έναν που θάφτηκε από όλους απανταχού τους χου-μους, τα ερωτηματολόγια κατέληξαν πωπόχαρτα.

το ινγκλις/αμερικαν στάιλ είναι αρκετά καλό, αλλά εκεί πληρώνεις κιόλας...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

bunny217

Διακεκριμένο μέλος

Η Ποιός Ξέρει??? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών. Έχει γράψει 7,025 μηνύματα.
Λοιπόν να πω κι εγώ την γνώμη μου
Είμαι υπερ σε αυτό, να σταματήσουν να υπάρχουνοι αιώνιοι φοιτητές, γιατί παιδιά κακα τα ψέμματα δεν είναι οτι διάβαζαν ήταν επιμελής πήγαιναν κανονικά στα μαθήματα και έχουν μείνει τόσα χρόνια στην σχολή.
Πολλά είναι τα ατομα που το βλεπουν σαν ένα συνεχόμενο πάρτυ και μαι συνεχόμενη διασκέδαση και ασε τους μ@λάκες τους γονείς να πληρώνουν νομίζοντας πως το καμάρι τους θα πάρει το πτυχίο του άντε ένα εξάμηνο επιπλέον άντε ένα χρόνο, γιατί οι περισσότεροι δεν είναι ανεξάρτητοι οικονομικά.
Είναι κρίμα να πληρώνουν οι γονείς και να τα ξύνουμε παιδιά, και αν τα έχουν πάει στο καλο που ούτε εκεί δικαιολογείται, αν δεν τα έχουν και στερούνται πολλά γιατί ρε φίλε να το κάνεις αυτό στρώσε τον πισινό σου και διάβασε και δεν μιλάμε για λίγα λεφτά, μιλάμε απο 600 και πάνω:/:.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

emufear

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο emufear αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 37 ετών. Έχει γράψει 1,730 μηνύματα.
Καταρχάς το ΕΜΠ είναι στην καλύτερη φάση από όλα τα ιδρύματα. Στο τμήμα του Πανεπιστημίου Αθηνών που φοιτώ εγώ δεν έχουμε αμφιθέατρο.

Συμφωνώ dooo ότι από κάπου πρέπει να ξεκινήσουμε αλλά όχι από την αντίστροφη σειρά. Όταν υπάρχουν φοιτητές που δουλεύουν για να μπορούν να ανταπεξέλθουν, όταν υπάρχουν φοιτητές από διαλυμένες οικογένειες που πρέπει να τις βοηθήσουν, δεν μπορείς να τους πετάς έξω από το πανεπιστήμιο, ελαφρά τη καρδία, επειδή τους έδωσες ένα πενιχρό φοιτητικό επίδομα.

Επιπλέον, όταν δεν υπάρχουν υλικοτεχνικές υποδομές και κατοικοεδρεύουν ψυχάκηδες καθηγητές που περνούν το 5% των φοιτητών αλλά δεν υπόκεινται σε κανένα απολύτως έλεγχο & όταν δεν υπάρχουν μέλη ΔΕΠ για να καλύψουν τις ανάγκες φοίτησης & όταν το υπουργείο στέλνει 300 άτομα στο τμήμα μου που είναι φτιαγμένο για 90 το πολύ και το μάθημα που γίνεται είναι υποδεέστερο ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ να μου λες τέλειωσέ το σε ν+2.

Αν θες να κάνεις σύγκλιση με τα ξένα πανεπιστήμια κάνε μου ιδανικές τις συνθήκες φοίτησης (εξαλείφοντας όλα τα παραπάνω προβλήματα και τις αυθαιρεσίες των μελών ΔΕΠ) και μετά το συζητάμε και για ν+2 και για ενδεχόμενη αποπομπή των φοιτητών που δεν περνούν τα μαθήματά τους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dooo

Διακεκριμένο μέλος

Η dooo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 46 ετών. Έχει γράψει 7,956 μηνύματα.
τότε γιατί πολλοί το τελιώνουν σε ν και ν+1?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

emufear

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο emufear αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 37 ετών. Έχει γράψει 1,730 μηνύματα.
Ποιος το λέει αυτό; Στο τμήμα μου (το 2ο καλύτερο του UOA) ο μέσος όρος είναι ακριβώς στο ν+2. Στο μαθηματικό είναι ν+3,5 και στο φυσικό 2ν και στα υπόλοιπα κάπου εκεί γύρω.. Άρα τι θα πει πολλοί;

Όσο γι αυτό που είπες πριν πράγματι είναι πιο εύκολο να "συνετίσεις" τους φοιτητές αλλά εγώ ζητάω το σωστό όχι το εύκολο.

ΥΓ. Δεν είμαι από αυτούς που τα ξύνουν και τρώνε τα λεφτά των γονιών τους. Λέω ακριβώς τι πιστεύω χωρίς να έχω ιδίον όφελος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

diddle

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η diddle αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 291 μηνύματα.
Καθώς είμαι κ εγώ στο ΕΜΠ σε γενικές γραμμές συμφωνώ με το ν+2 για έναν κ απλούστατο λόγο: Λόγω του μεγάλου αριθμού των εγγεγραμένων φοιτητών που φυσικά έχουν χρόνια να περάσουν από τη σχολή( ή παρακολουθούν σε αραιά διαστήματα χωρίς να ενδιαφέρονται πραγματκά)αλλά δε διαγράφονται με το παρόν σύστημα δε δίνεται η δυνατότητα σε εμάς τους νεότερους που έχουμε την πρόθεση να τελειώσουμε στην ώρα μας να κάνουμε όλα τα εργαστήρια που προβλέπονται..Σε 2από τα 7μαθήματα αυτό το εξάμηνο άκουσα την ίδια ατάκα:mad: :mad: του στυλ δε θα γίνουν εργαστήρια ούτε φέτος γιατι είστε τόσοι πολλοί που για να σας χωρίσουμε σε ομάδες χρειαζομαστε επιπλέον εργαστήρια, ώρες, προσωπικό,εξοπλισμό κλπ κλπ Και πιστεύω ότι όταν ένας καθηγητής έχει 1090 εγγεγραμένους:worry: στο μάθημά του είναι φυσικό να αντιμετωπίζει και ο ίδιος πρόσθετα προβλήματα στον τρόπο συντονισμού του μαθήματος.Και σίγουρα δεν είναι λύση το να προσλάβουμε 3 καθηγητές για το κάθε μάθημα γιατί φυσικά είναι κ απρόβλεπτος ο αριθμός των αιωνίων φοιτητών που θα καταδεχτούν κάθε φορά να επισκεφτούν το μάθημα καθώς κ τεράστιο το κόστος!
Καλό θα ήταν επίσης το ν+2 να ισχύει αναλογικά με τα χρόνια της σχολής για να είμαστε απόλυτα αντικειμενικοί.Δηλαδή δεν μπορεί να ισχύει το ν+2 και για τις 4ετείς και για τις 5ετείς σχολές..Πρέπει να υπάρξει κάποια ισορροπία..
Εξαίρεση πρέπει να αποτελέσουν οι εργαζόμενοι φοιτητές για τους οποίους θεωρώ πως πρέπει να παρθούν κ επιπλέον μέτρα στήριξής τους(πχ ενδιάμεσες εξεταστικές κλπ)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

weak and powerless

Διάσημο μέλος

Ο weak and powerless αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 3,375 μηνύματα.
χμ, σε αυτό που λες για τα εργαστήρια όμως υπάρχει λύση, η προφανής: ο καθένας να κάνει το εργαστήριο στο κανονικό του έτος και άμα δεν το κάνει τότε να μπαίνει στο τέλος της ουράς προτεραιοτήτας. νταξ, στο εμπ έχει παραγίνει το κακό... έτσι όπως πάμε θα έχουμε ετησίως τετραψήφιο αριθμό εισακτέων στην κάθε σχολή...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Resident Evil

Διακεκριμένο μέλος

Η Resident Evil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 7,959 μηνύματα.
Αρκούν αυτά που ειπε η diddle για τα εργαστήρια ή...? Και όταν μιλάς για καθηγητικές αυθαιρεσίες οκ, υπάρχουν και εγώ είχα κολ΄λήσει και δώσει 4 φορές μάθημα μέχρι να φτάσω να είμαι στο 5% που θα περάσει... Ερώτηση... Οι καθηγητές οι οποίοι περνάνε το 5% του κόσμου έχουν περισσότερα από 5% των μαθημάτων που απαιτούνται για πτυχίο ώστε-υπό συνθήκες- να χρειάζεται περισσότερο από +2 χρόνια για την αποφοίτηση??? Δεν νομίζω....

Αλλά ξέρεις ποια είναι η διαφορά? Στον καθηγητή με το 5% εγώ είπα¨: " όχι ρε π***** θα κατεβαίνω κάθε φορά μέχρι να με περάσεις!" Ε και στην 4η έγινε. Οι μισοί και πλέον από τους αιώνιους -πρώην- συμφοιτητές μου είπαν [το μάθημα είναι 5ου εξαμήνου] : "τι? Κ********? Καλά αυτός δεν περνάει κανέναν...άαααστο..." και βεβαια όντως ο τύπος δεν σε περνάει επειδή είσαι 15 εξάμηνο αντί για 5ο ούτε επειδή είναι το τελευταίο σου μάθημα για πτυχίο (και κατέμε δεν έχει άδικο) οπότε όταν το αφήσαν για το τέλος ναι όντως κάποιους τους καθυστέρησε μέχρι και 1 χρόνο...
Γνώμη μου πάντα :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

diddle

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η diddle αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 291 μηνύματα.
κ εγώ το ίδιο κάνω XRZ..3φορές το καθένα έδωσα 2μαθήματα για να φτάσω στο 5% των φοιτητών που τα περνάνε αλλά τελικά τα πέρασα!Οι περισσότεροι λένε ε αστο μωρέ για το πτυχίο το ένα, ε αστο για το τέλος το άλλο κ να πως μαζεύονται μετά... Ακόμα όμως σε τέτοιες περιπτώσεις που περνάει μόνο το 5% υπάρχουν κ οι φοιτιτικοί σύλλογοι που διεκδικούν επανεξετάσεις κλπ Σε 3 μαθήματα φέτος των χειμερινών εξαμήνων ο δικός αμς σύλλογος υπόχρέωσε τους καθηγητές για επενεξέταση τον Ιούνιο!Οποιος θέλει τα περνάει τα μαθήματα ασχετα με το πόσο κομπλεξικός μπορεί να είναι ένας καθηγητής.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

iJohnnyCash

e-steki.gr Founder

Ο Panayotis Yannakas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 24,043 μηνύματα.
Συμφωνω και εγω με το μέτρο, άσχετα αν το πρόβλημα δεν το χτυπα στην ριζα.
Ομως νομιζω οτι θα ειναι η αρχικη για ριζικη ανανεωση. Και ισως μερικοι καταλαβουν οτι το πανεπιστημιο ΔΕΝ ειναι παιχνιδι.

Απλως ΠΡΕΠΕΙ να προβλεψουν μερικες εξαιρεσεις. Για παραδειγμα τι γινεται αν καποιος για λογους υγειας ειναι αδυνατον να διαβαζει; Δεν πρεπει να δειξουμε λιγο επιείκεια σε αυτον πουθενα ο πατερας του;

Αυτο ομως που με προβληματιζει ειναι τα παρακατω λογια του emufear
όταν δεν υπάρχουν υλικοτεχνικές υποδομές και κατοικοεδρεύουν ψυχάκηδες καθηγητές που περνούν το 5% των φοιτητών αλλά δεν υπόκεινται σε κανένα απολύτως έλεγχο & όταν δεν υπάρχουν μέλη ΔΕΠ για να καλύψουν τις ανάγκες φοίτησης & όταν το υπουργείο στέλνει 300 άτομα στο τμήμα μου που είναι φτιαγμένο για 90 το πολύ και το μάθημα που γίνεται είναι υποδεέστερο ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ να μου λες τέλειωσέ το σε ν+2.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dark_kronos

Επιφανές μέλος

Ο Rognan αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Ισπανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 20,660 μηνύματα.
Εγω ειμαι υπερ του v+2. Για τους λογους που ειπανε και οι προλαλισαντες. Τωρα αν θα ητανε καλυτερα το ν+3 η τπτ τετιο δεν ξερω, δεν εχω πειρα. Αλλα εδω ρε παιδια στην ικαρων που ισχυει το ν+1 πως τα καταφερνουν; (που θεωριτικα ειναι και πιο δυσκολη) Μηπος θα επρεπε να τους δυνοντια μονο 2 χρονια για να στρωσουν τον κ*λ* τους κατω;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

theio_vrefos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο theio_vrefos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 37 ετών. Έχει γράψει 823 μηνύματα.
To v+2 είναι απαράδεκτο κατα τη γνώμη μου.... Υπάρχουν φοιτητές που εργάζονται, άλλοι έχουν παιδιά, άλλοι είναι προστάτες οικογενείας, άλλοι είναι παντρεμένοι.... δε μπορείς να τους κάνεις "χ" όλους αυτούς. Μπορώ να δώσω και χειρότερα παραδείγματα... άτομα με ψυχολογικά προβλήματα (δε μπορείς να πιέσεις ένα άνθρωπο με χρόνια κατάθλιψη), με ψυχικές ασθένειες (στο διπλανό σπίτι απο το δικό μου μένει ένα παλικάρι που έχει σχιζοφρένεια... είναι στο 9ο με 10ο έτος τώρα, γιατί η ασθένεια εκδηλώθηκε όταν ήταν στο 2ο. Τωρα είναι σε φαρμακευτική αγωγή και συνεχίζει κανονικά τη σχολή του και τα πηγαίνει πολύ καλά), κινητικά προβλήματα, ατυχήματα και άλλα στα οποία δε φταις άμεσα... Δεν είναι όλοι οι φοιτητές που μένουν στο σπίτι τους (ή και σε κάποια άλλη πόλη μόνοι τους) και η μοναδική τους υποχρέωση είναι να περάσουν τη σχολή τους. Υπάρχουν άτομα σε χειρότερη μοίρα και δε μπορεί η σχολή να είναι η πρώτη τους προτεραιότητα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

bunny217

Διακεκριμένο μέλος

Η Ποιός Ξέρει??? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών. Έχει γράψει 7,025 μηνύματα.
Παιδιά σε αυτό που είπα πριν να προσθέσω πως να ελέγχονται και οι καθηγητές ή ακόμα καλύτερα τα γραπτά να διορθώνονται απο 2 καθηγητές όπως στις πανελλήνιες περίπου.
Όλες οι σχολές έχουν κομπλεξικούς καθηγητές που κόβουν χωρίς λόγο:mad:
Όσο για τα υπόλοιπα δεν τα δέχομαι αν είσαι ΕΠΙΜΕΛΗΣ θα καταφέρεις να πάρεις το πτυχίο όχι σε ν+2 αλλά σε λιγότερο χρονικό διάστημα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Resident Evil

Διακεκριμένο μέλος

Η Resident Evil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 7,959 μηνύματα.
Αρχική Δημοσίευση από theio_vrefos:
To v+2 είναι απαράδεκτο κατα τη γνώμη μου.... Υπάρχουν φοιτητές που εργάζονται, άλλοι έχουν παιδιά, άλλοι είναι προστάτες οικογενείας, άλλοι είναι παντρεμένοι.... δε μπορείς να τους κάνεις "χ" όλους αυτούς. Μπορώ να δώσω και χειρότερα παραδείγματα... άτομα με ψυχολογικά προβλήματα (δε μπορείς να πιέσεις ένα άνθρωπο με χρόνια κατάθλιψη), με ψυχικές ασθένειες (στο διπλανό σπίτι απο το δικό μου μένει ένα παλικάρι που έχει σχιζοφρένεια... είναι στο 9ο με 10ο έτος τώρα, γιατί η ασθένεια εκδηλώθηκε όταν ήταν στο 2ο. Τωρα είναι σε φαρμακευτική αγωγή και συνεχίζει κανονικά τη σχολή του και τα πηγαίνει πολύ καλά), κινητικά προβλήματα, ατυχήματα και άλλα στα οποία δε φταις άμεσα... Δεν είναι όλοι οι φοιτητές που μένουν στο σπίτι τους (ή και σε κάποια άλλη πόλη μόνοι τους) και η μοναδική τους υποχρέωση είναι να περάσουν τη σχολή τους. Υπάρχουν άτομα σε χειρότερη μοίρα και δε μπορεί η σχολή να είναι η πρώτη τους προτεραιότητα.

μιλας για εξαιρέσεις. Όλοι οι νόμοι τα λαμβάνουν υπόψην τους αυτά (πχ. άλλες πανελλήνιες για άτομα με σοβαρά και χρόνια προβλήματα υγιείας). Εδώ το θέμα είναι το κλασσικό και τυπικό φαινόμενο αιώνιου φοιτητή (άνευ λόγου και αιτίας)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top