Το iSchool είναι η μεγαλύτερη μαθητική διαδικτυακή κοινότητα με 66,260 εγγεγραμμένα μέλη και 2,391,789 μηνύματα σε 74,189 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το iSchool άλλα 568 άτομα.

Καλώς ήρθατε στο iSchool!

Εγγραφή Βοήθεια

Βοήθεια/Απορίες στη Βιολογία Γενικής Παιδείας

Λαμπρινή (Λαμπρινή)

Μαθητής Γ' λυκείου

H Λαμπρινή αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου . Έχει γράψει 2 μηνύματα.

H Λαμπρινή έγραψε στις 00:36, 15-12-07:

#1
Γειά σας! Έδώ και καιρό έχουμε μια διαφωνία με τους συμμαθητές μου σχετικά με το αν οι ασκήσεις στο 1ο κεφάλαιο ( π.χ. πολ/μος βακτηρίων) είναι εντός ύλης. Στα μισά φροντιστήρια - κ στο δικό μου- μας έχουν πεί οτι είναι εκτός, αλλά σε άλλα φροντιστήρια κ στο σχολείο μας λένε οτι είναι εντος... Το μάθημα το δίνουμε πανελλαδικά κ δεν ξέρουμε τι τελικα ισχύει... Εσάς τιί σας εχουν πει???
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

miv (Babis)

Επιφανές Μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 8,076 μηνύματα.

O miv έγραψε στις 00:56, 15-12-07:

#2
Ισχυουν οι εντολες που γνωριζει το σχολειο.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Alxnks (Αλέξανδρος)

Καθηγητής

Ο Αλέξανδρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 37 ετών , Καθηγητής και μας γράφει απο Κερατσίνι (Αττική). Έχει γράψει 9 μηνύματα.

O Alxnks έγραψε στις 23:06, 18-12-07:

#3
Αρχική Δημοσίευση από miv
Ισχυουν οι εντολες που γνωριζει το σχολειο.
ακριβώς.. μέχρι νεοτέρας, ισχύει οτι γνωρίζει το σχολείο αφού αυτό (υποτίθεται) οτι πληροφορείται πρώτο για το τι είναι εντός και εκτός ύλης.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

nina

Μαθητής Γ' λυκείου

H nina αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου . Έχει γράψει 38 μηνύματα.

H nina έγραψε στις 14:49, 19-12-07:

#4
εμάς η καθηγήτρια μας στο φροντιστήριο μας έχει πει ότι αργότερα συνήθως τις βγάζουν εκτός ύλης....προς το παρόν όμως είναι μέσα.ο καθηγητής του σχολείου δεν είπε τίποτα...έκανε 2 ασήσεις και αυτό ήταν όλο.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

astathmitos

Φοιτητής

Ο astathmitos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 650 μηνύματα.

O astathmitos έγραψε στις 17:59, 19-12-07:

#5
ρε παιδια τι λετε;κανονικα ειναι μεσα οι ασκησεις του πρωτου κεφαλαιου...
περσυ για τα εσπερινα επεσε ασκηση....
1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

miv (Babis)

Επιφανές Μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 8,076 μηνύματα.

O miv έγραψε στις 18:03, 19-12-07:

#6
Δεν ξερω, αλλα νομιζω οτι τα γενικα δεν εχουν το ιδιο προγραμμα/υλη με τα εσπερινα.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

astathmitos

Φοιτητής

Ο astathmitos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 650 μηνύματα.

O astathmitos έγραψε στις 20:13, 19-12-07:

#7
και τα εσπερινα γενικα λυκεια ειναι.μπορει να εχεις και δικιο αν και η υλη ειναι λιγοτερη στα εσπερινα οποτε πιστευω στα πρωινα θα ειναι σιγουρα μεσα:no1:
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

manos_xatzidakis (Γιάννης)

Απόφοιτος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 28 ετών και Απόφοιτος . Έχει γράψει 9 μηνύματα.

O manos_xatzidakis έγραψε στις 21:51, 27-02-08:

#8
Οφείλω να διευκρινίσω ότι με οδήγια που αποστέλλεται κάθε χρόνο από το ΥΠΕΠΘ αφαιρούνται οια σκήσεις του 1ου κεφαλαίου πουα φορούν τον πολλαπλασιασμό των βακτήριων. Ως εκ τούτου δεν είναι υποχρεωτική η διδασκαλία τους.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Proudqueen

Φοιτητής

H Proudqueen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών , Φοιτητής του τμήματος Κοινωνικής Εργασίας ΤΕΙ Αθήνας και μας γράφει απο Καλλιθέα (Αττική). Έχει γράψει 539 μηνύματα.

H Proudqueen έγραψε στις 18:41, 28-02-08:

#9
συμφωνω με τον... Μανο Χατζηδακη
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Andromeda (Μαρία)

Φοιτητής

H Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών , Φοιτητής του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Αθήνας και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 198 μηνύματα.

H Andromeda έγραψε στις 09:05, 01-04-09:

#10
Μήπως θα μπορούσε να μου εξηγήσει κάποιος τι εννοεί το βιβλίο όταν λέει στη σελ 88 στο τελος της δευτερης παραγραφου της β στηλης ότι η διαπνοή είναι η <<κινητήρια δύναμη...με πύλη εισόδου τα φυτα?>>

Το νερό δεν είναι κανονικά αυτη η κινητήρια δύναμη?

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

chris_90 (Χρήστος)

Φοιτητής

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 27 ετών , Φοιτητής του τμήματος Βιολογίας Αθήνας και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,238 μηνύματα.

O chris_90 έγραψε στις 09:59, 01-04-09:

#11
Ο αερας σε συνδυασμο με το νερο ειναι η κινητηρια δυναμη, δηλαδη η διαδικασια της διαπνοης. Μια καθηγητρια μου ειχε παρομοιασει αυτο το μηχανισμο με το καλαμακι... Καπως ετσι σκεψου το.

Το νερο απλα περιεχει ολα τα απαραιτητα θρεπτικα συστατικα και με τη διαδικασια της διαπνοης μπορει να κυκλοφορει στο εσωτερικο του φυτου.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Andromeda (Μαρία)

Φοιτητής

H Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών , Φοιτητής του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Αθήνας και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 198 μηνύματα.

H Andromeda έγραψε στις 10:21, 01-04-09:

#12
Αρχική Δημοσίευση από chris_90
Ο αερας σε συνδυασμο με το νερο ειναι η κινητηρια δυναμη, δηλαδη η διαδικασια της διαπνοης. Μια καθηγητρια μου ειχε παρομοιασει αυτο το μηχανισμο με το καλαμακι... Καπως ετσι σκεψου το.

Το νερο απλα περιεχει ολα τα απαραιτητα θρεπτικα συστατικα και με τη διαδικασια της διαπνοης μπορει να κυκλοφορει στο εσωτερικο του φυτου.
Αφού με τη διαπνοή το νερό φευγει απο το φυτό, πως γίνεται να διακίνει τη κυκλοφορία των συστατικών στο εσωτερικό του?
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

chris_90 (Χρήστος)

Φοιτητής

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 27 ετών , Φοιτητής του τμήματος Βιολογίας Αθήνας και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,238 μηνύματα.

O chris_90 έγραψε στις 10:30, 01-04-09:

#13
Αρχική Δημοσίευση από Andromeda
Αφού με τη διαπνοή το νερό φευγει απο το φυτό, πως γίνεται να διακίνει τη κυκλοφορία των συστατικών στο εσωτερικό του?
Με τη διαπνοη φευγουν υδρατμοι, δηλαδη και αερας μαζι. Η εξοδος αυτη των υδρατμων προκαλει και την "ανοδο" του νερου που βρισκεται στο εσωτερικο του φυτου. Σαν το καλαμακι σκεψου το, ειναι το πιο κοντινο παραδειγμα.

Επισης, για να φτασει το νερο στα φυλλα δεν πρεπει να περασει απο το υπολοιπο φυτο;
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Andromeda (Μαρία)

Φοιτητής

H Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών , Φοιτητής του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Αθήνας και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 198 μηνύματα.

H Andromeda έγραψε στις 10:52, 01-04-09:

#14
Ναι ναι!Μπράβο!Το πιασα! Thanks!!
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

VouDou (Δημήτριος)

Καθηγητής

Ο Δημήτριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 42 ετών , Καθηγητής του τμήματος --- και μας γράφει απο Κυπαρισσία (Μεσσηνία). Έχει γράψει 876 μηνύματα.

O VouDou έγραψε στις 00:17, 02-04-09:

#15
Στο μάθημα της Βιολογίας διδάσκεστε στοιχεία της Φυσιολογίας Φυτών? Μάλιστα...

Περί διαπνοής, χμ χμ, μήπως από το μάθημα Φυσικής έχετε ακούσει την έννοια "υδατικό δυναμικό"? Αυτό θα σας βοηθούσε να αντιληφθείτε το φαινόμενο καλύτερα...
Και ναι, με το νερό γίνεται η διανομή των θρεπτικών συστατικών στους φυτικούς ιστούς. Νερό και θρεπτικά συστατικά έχουν προσληφθεί από το έδαφος μέσω του ριζικού συστήματος.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

chris_90 (Χρήστος)

Φοιτητής

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 27 ετών , Φοιτητής του τμήματος Βιολογίας Αθήνας και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,238 μηνύματα.

O chris_90 έγραψε στις 11:45, 02-04-09:

#16
Αρχική Δημοσίευση από VouDou
Στο μάθημα της Βιολογίας διδάσκεστε στοιχεία της Φυσιολογίας Φυτών? Μάλιστα...
Δεν διδασκομαστε στοιχεια φυσιολογιας φυτων, απλα του 'ρχεται του βιβλιου εκει που μιλαει για τον κυκλο του νερου να ριξει και μια παραγραφουλα για τη διαπνοη των φυτων.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

little_miss_lily

Μαθητής Β' λυκείου

H little_miss_lily αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 24 ετών και Μαθητής Β' λυκείου . Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.

H little_miss_lily έγραψε στις 13:46, 05-11-09:

#17
εχω την παρακατω ασκηση και δεν μπορω να την λυσω... βοηθειαα!!


ένα δίκλωνο γραμμικό μόριο DNA έχει συνολικά 10000 νουκλεοτίδια. το 15% είναι νουκλεοτίδια της θυμίνης. να υπολογίσετε:
1. τον αριθμό των νουκλεοτιδίων της γουανίνης.
2. τον αριθμό των δεσμών υδρογόνου.
3. τον αριθμό των φωσφοδιεστερικών δεσμών.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

conn-a (Κωνσταντινα)

Απόφοιτος

H Κωνσταντινα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών και Απόφοιτος . Έχει γράψει 100 μηνύματα.

H conn-a έγραψε στις 20:33, 17-11-09:

#18
Αρχική Δημοσίευση από little_miss_lily
εχω την παρακατω ασκηση και δεν μπορω να την λυσω... βοηθειαα!!


ένα δίκλωνο γραμμικό μόριο DNA έχει συνολικά 10000 νουκλεοτίδια. το 15% είναι νουκλεοτίδια της θυμίνης. να υπολογίσετε:
1. τον αριθμό των νουκλεοτιδίων της γουανίνης.
2. τον αριθμό των δεσμών υδρογόνου.
3. τον αριθμό των φωσφοδιεστερικών δεσμών.
1.εφοσον το 15% ειναι νουκλεοτιδια της θυμινης εχεις10000*15)/100 το οποιο ειναι 1500.Εφοσον καθε θυμινη αντιστοιχει σε μια αδενινη θα ναι αντιστοιχος και ο αριθμος δλδ 1500 νουκλεοτιδια αδενινης συνολο δλδ 3000 απτις 10000,αρα αυτες οι 7000 που περισσευουν ειναι κυτοσινη και γουανινη. αφου καθε γουανινη αντιστοιχει σε μια κυτοσινη θα κανεις 7000/2 για να βρεις ποσο αναλογει στην καθεμια δλδ 3500 για καθεμια. Αρα ο αριθμος των νουκλεοτιδιων γουανινης ειναι 3500

2.ξεροντας τωρα οτι καθε θυμινη και αδενινη συνδεεται με 2 δεσμους υδρογονου κανεις 1500(αριθμος νουκλεοτιδιων αδενινης η θυμινης) * 2 αρα 3000. Ξεροντας επισης οτι η γουανινη με την κυτοσινη συνδεονται με 3 δεσμους υδρογονου κανεισ 3500*3=10500. Προσθετεις τα 2 αποτελεσματα και βγαζεις 13500 δεσμοι υδρογονου. τωρα για τους φωσφοδιεστερικους δεσμους θα σε γελασω δεν θυμαμαι καπου θα το γραφει στο βιβλιο για το τι σχεση εχουν στο dna ελπιζω να βοηθησα
αν δεν το κανεις καθαρα για εγκυκλοπεδικους λογους η για το βαθμο που ισως να θες (που κατα τη γνωμη μου σιγα ταυγα..) ή γιατι εχεις σκοπο να σπουδασεις θετικες επιστημες δεν αξιζει να σκας(γενικα δεν αξιζει να σκας!) δεν εχει καμια σχεση με τη βιολογια της γ λυκειου που ισως να θες να παρεις επιλογη στις πανελληνιες
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

manouno (Μάνος)

Απόφοιτος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Απόφοιτος του τμήματος Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων ΤΕΙ Πειραιά και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 130 μηνύματα.

O manouno έγραψε στις 22:22, 19-01-10:

#19
Επειδή δεν έχω δει ανοιχτό θέμα για την Βιολογία γενικής, πήρα την πρωτοβουλία και άνοιξα.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

sofia21 (sofia)

Μαθητής Γ' λυκείου

H sofia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών , Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 143 μηνύματα.

H sofia21 έγραψε στις 22:23, 19-01-10:

#20
μου αρέσει πάρα πολύ η Βιολογία
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

manouno (Μάνος)

Απόφοιτος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Απόφοιτος του τμήματος Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων ΤΕΙ Πειραιά και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 130 μηνύματα.

O manouno έγραψε στις 22:38, 19-01-10:

#21
Αρχική Δημοσίευση από sofia21
μου αρέσει πάρα πολύ η Βιολογία
Και εμενα ειναι παρα πολυ καλο και ευκολο θα ελεγα μαθημα....
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

sofia21 (sofia)

Μαθητής Γ' λυκείου

H sofia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών , Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 143 μηνύματα.

H sofia21 έγραψε στις 22:44, 19-01-10:

#22
Αρχική Δημοσίευση από manouno
Και εμενα ειναι παρα πολυ καλο και ευκολο θα ελεγα μαθημα....
και παρα πολυ χρησιμο και ενδιαφερον
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Θανάσης91

Απόφοιτος

Ο Θανάσης91 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 26 ετών , Απόφοιτος και μας γράφει απο Άβδηρα (Ξάνθη). Έχει γράψει 3 μηνύματα.

O Θανάσης91 χαχα έγραψε στις 11:27, 25-01-10:

#23
Ειμαι απόφοιτος λυκείου και δίνω 2η φορά και πέρυσι δεν είχα κάνει καθόλου το 3ο κεφάλαιο της βιολογίας και θέλω να ρωτήσω στη σελ. 125-126 αναφέρει πως η θεωρία της φυσικής επιλογής συνοψίζεται σε 5 παρατηρήσεις και 3 συμπεράσματα αλλά παρακάτω έχει μόνο 4 παρατηρησεις. τι γίνεται??? ειναι λάθος του βιβλίου μου???
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

BioLogiC

Καθηγητής

H BioLogiC αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 34 ετών , Καθηγητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 16 μηνύματα.

H BioLogiC έγραψε στις 00:18, 04-03-10:

#24
Γειά σου Θανάση!
Ναι είναι λάθος του βιβλίου γενικότερα. Οι παρατηρήσεις που έχεις να μάθεις είναι 4 και 3 τα συμπεράσματα....
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Doctoras

Νεοφερμένος

Ο Doctoras αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 4 μηνύματα.

O Doctoras έγραψε στις 01:29, 14-03-10:

#25
Ερωτήσεις ή σημειώσεις για το 3 κεφάλαιο (εξέλιξη), γνωρίζει κάποιος που μπορούμε να βρούμε?
Πάντως μου κάνει εντύπωση πως έπετρεψε το Υπουργείο αυτό το κεφάλαιο, λόγω πιέσεων, και πως δεν έχουμε ακόμα αντιδράσεις...
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

prion

Εκκολαπτόμενο Μέλος

Ο prion αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 144 μηνύματα.

O prion έγραψε στις 12:08, 31-03-10:

#26
ΟΚ,ήταν απαραίτητο να αρχίσει να διδάσκεται η θεωρεία της εξέλιξης στη β-βαθμια,να ξυπνησει και λιγο ο κοσμος.Αλλα αυτο το κομματι που βαλανε στην υλη ειναι αισχρο.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

brit

Μαθητής Γ' λυκείου

H brit αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου . Έχει γράψει 18 μηνύματα.

H brit έγραψε στις 16:54, 02-04-10:

#27
γεια σας !!!

τελειωσα πριν λιγο και το τελευταιο κεφαλαιο της βιολογιας(εξελιξη) μονη μου επειδη στο φροντιστηριο ειμαστε στη θεωρια του λαμαρκ και εχω καποιες απορειες 1.στο βιβλιο λεει οτι η θεωρια της φυσικης επιλογης μπορει να συνοψιστει σε 5 παρατηρησεις και 3 συμπερασματα που απορρεουν απ αυτες ομως παρακατω εχει μονο 4 συμπερασματα γιατι?2. απο την παρατηρηση 1 και 2 προκυπτει το συμπερασμα 1 ,απο την παρατηρηση 3 το συμπερασμα 2 και απο την παρατηρηση 4 το συμπερασμα 3 ή δεν εχει σημασια ?(δηλαδη απ ολες τις παρατηρησεις προκυπτουν ολα τα συμπερασματα 3. στην θεωρια του δαρβινου αναφερεται ολη την ωρα η εννοια πληθυσμος και αυτο με μπερδευει επειδη στην σελιδα121 εξηγει οτι η εννοια πληθυσμος δεν εχει αυστηρα ορια γι αυτο επινοηθηκε και η εννοια ειδος επομενως γιατι χρησιμοποιειται η εννοια πλυθησμος και οχι ειδος ?και τελος ο Δαρβινος εξηγει πως με την παροδο του χρονου η συσσωρευση ολο και περισσοτερων ευνοικων χαρακτηριστικων σε εναν πληθυσμο μπορει να οδηγησει στην εμφανιση ενος νεου ειδους (καλα μεχρι εδω) αλλα παρακτω που εχει τα παραδειγματα (πεταλουδα , καμηλοπαρδαλη)δεν μπορω να καταλαβω που ακριβως ειναι το νεο ειδος το μονο που βλεπω ειναι η επικρατηση ενος ειδους ,που προυπαρχει,επειδη εχει τα χαρακτηρηστηκα την συγκεκριμενη περιοδο κατω απο τισ συγκεκριμενες συνθηκες ευνουν αυτο το ειδος που επιβιωνει και αυξανεται ,αρα που ειναι το νεο ειδος αφου απλα βλεπουμε την επικρατηση του παλεοτερου που υπηρχε ουτως η αλλος ?


οποιος δεν βαριεται και μπορει να απαντησει ...

thanks
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Doctoras

Νεοφερμένος

Ο Doctoras αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 4 μηνύματα.

O Doctoras έγραψε στις 12:57, 03-04-10:

#28
Brit:
1) Σχετικά με τις παρατηρήσεις έχουνε κάνει τυπογραφικό λάθος, τέσσερεις είναι τελικά
2) Νομίζω πως δεν έχει σημασία πως βγάζεις τα συμπεράσματα αλλα και να είχε το σωστό θα έπρεπε να είναι: (παρατήρηση 1,2: συμπέρασμα 1), (παρατήρηση 4: συμπέρασμα 2,3). Νομίζω απο την 3η παρατήρηση δεν οδηγήσε ξεκάθαρα σε συμπέρασμα απλά σε βοηθάει στα άλλα.
3) Η εξέλιξη σύμφωνα με τον Δαρβίνο και ο μηχανισμός της Φυσικής επιλογής δρα στον πληθυσμό, είναι η κύρια μονάδα, γι αυτό και αναφέρεται σε αυτόν συνέχεια.
Π.χ. για τα άλογα, σου λέει πως πληθυσμός είναι όλα τα άλογα μιας περιοχής π.χ. όπως αυτό που ζουν στο Γιοχάνεσμπουρκ γιατί είναι κοντά και μπορούν ν' αναπαραχθούν (μειξιολογικό κριτήριο). Ένας άλλος πληθυσμός είναι όλα τα άλογα που ζουν στο Όσλο κι ένας άλλος όλα αυτά που ζουν στο Σίδνευ. Τα άλογα τώρα που ζουν στο Γιοχάνεσμπουρκ λόγω π.χ. της πολύς ζέστης επιβιώνουν μόνο αυτά που έχουν ψιλό τρίχωμα, ενω αυτά που έχουν πυκνό τρίχωμα όχι. Επίσης επιβιώνουν αυτά που είναι σκουρόχρωμα λόγω του ήλιου και όχι τ΄ανοιχτόχρωμα. Έτσι με το πέρασμα των γενεών το άλογο στο Γιοχάνεσμπουρκ είναι το μαύρο με το ψιλό τρίχωμα . Σε αντίθεση με το άλογο του Όσλο που για τους αντίθετους λόγους είναι το άσπρο με το ψιλό τρίχωμα.
Η εξέλιξη λοιπόν δρα μεμονωμένα και ανα περιοχή (πληθυσμό), για αυτό θεωρείται ο πληθυσμός ως κύρια μονάδα, δεν δρα σε όλα τα άλογα του πλανήτη.
Όταν όμως θέλεις να κατατάξεις τους οργανισμούς δεν μπορείς να θεωρήσεις τον πληθυσμό ως θεμελιώδη μονάδα γιατί θα αναφερόσουν μόνο στα άλογα του Όσλο. Γι αυτό θεωρείς το είδος , καθώς στο είδος ανήκουν όλοι οι πληθυσμοί. Δηλάδή όταν αναφερόμαστε στο είδος του αλόγου εννοούμε και τα άλογα της Αυστρίας και του Μέξικου και της Λισαββόνας, όλου του κόσμου.
Ο πληθυσμός είναι η μονάδα στην οποία δρα η έξέλιξη και το είδος είναι η μονάδα για κατάταξη.
4) Αυτή είναι η κύρια διαφορά του Λάμαρκ με του Δαρβίνου. Ο Λάμαρκ λέει αυτό που λες εσύ. Δηλαδή δημιουργείται ένα νέο είδος (εσωτερική δύναμη, νοητή φυσική κλίμακα, χρήση- αχρησία οργάνων). Ο Δαρβίνος λέει πως επικρατεί αυτό με τα ευννοικότερα χαρακτηριστικά. Με την πάροδο όμως πολλών γενεών , μετά απο πάρα πολλά χρόνια θα δεις πως με την επικράτηση μόνο των ευνοικών χαρακτηριστικών θα έχουμε ένα νέο είδος. Για το παράδειγμα τώρα της καμηλοπάρδαλης φαντάσου, στην επόμενη γενιά η φυσική επιλογή να ευννούσε μόνο αυτές που ήταν σκουρόχρωμες, και στην επόμενη μόνο αυτές που είναι πολύ ψηλές, και στην επόμενη μόνο αυτές που έχουν πολύ μικρή ουρά , και πάει λέγοντας. Μετά απο π.χ. 700χρόνια θα έβλεπες τις καμηλοπαρδάλεις σε εκείνο τον πληθυσμό να είναι υπερβολικά ψηλές, όλες σκούρες και με πολύ μικρές ουρές, θα έλεγες ότι έχω ένα νέο είδος συγκρίνοντας το με το αρχικό.

Δεν ξέρω αν σε κάλυψα, μακάρι να σε βοήθησα σε κάποια απορία σου, κουράγιο και καλή συνέχεια
1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

brit

Μαθητής Γ' λυκείου

H brit αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου . Έχει γράψει 18 μηνύματα.

H brit έγραψε στις 12:56, 11-05-10:

#29
μαλιστα.10000000000000000000000 ευχαριστω
πραγματικα με βοηθησες πλ
thanks!!!!
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

grotesque_mask (in bianco e nero)

Φοιτητής

H in bianco e nero αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών , Φοιτητής και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,012 μηνύματα.

H grotesque_mask έγραψε στις 18:27, 16-05-10:

#30
στον κύκλο του αζώτου, το βιβλίο αναφέρει ότι με τη βιολογική αζωτοδέσμευση τα νιτρικά ιόντα παραλαμβάνονται μόνο από τα ψυχανθή. Γενικά, όμως, οι παραγωγοί (όχι μόνο τα ψυχανθή) πώς παραλαμβάνουν νιτρικά ιόντα στη βιολογική αζωτοδέσμευση; ρωτάω γιατί φοβάμαι μήπως πέσει καμιά περίεργη συνδυαστική ερώτηση.
καλή επιτυχία σ' όσους δίνουν αύριο!
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

agiodimitriotis (Γιώργος)

Μαθητής Γ' λυκείου

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 24 ετών , Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Κοζάνη (Κοζάνη). Έχει γράψει 15 μηνύματα.

O agiodimitriotis έγραψε στις 12:27, 11-10-10:

#31
καλημέρα παιδιά...( τι καλημέρα δλδ στις 1.30).Μπορεί κανείς να μ πει την ύλη της βιολογίας γενικής γιατί θέλω να το δώσω πανελλαδικά και με 1 φορά την εβδομάδα στο σχολείο δεν βλέπω να κάνουμε και πολλά...Ευχαριστώ...
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

annaz88

Νεοφερμένος

H annaz88 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών . Έχει γράψει 2 μηνύματα.

H annaz88 Dominus Illuminatio Mea έγραψε στις 12:32, 11-10-10:

#32
Από το βιβλίο ʽʼΒιολογίαʼʼ της Γʼ τάξης Γενικού Λυκείου Γενικής Παιδείας των Αδαμαντιάδου Σ. κ.ά., όπως αυτό αναμορφώθηκε από τους Καλαϊτζιδάκη Μ. και Πανταζίδη Γ., έκδοση Ο.Ε.Δ.Β. 2010.

Κεφάλαιο 1
«Άνθρωπος και Υγεία», εκτός από τις σελίδες 19-21 (Πολλαπλασιασμός των ιών) της ενότητας 1.2, την υποενότητα 1.3.3 (Προβλήματα στη δράση του ανοσοβιολογικού συστήματος), καθώς και τις ενότητες 1.4 (Καρκίνος) και 1.5 (Ουσίες που προκαλούν εθισμό).
Κεφάλαιο 2
«Άνθρωπος και Περιβάλλον», εκτός από την υποενότητα 2.2.3 (Η έννοια της παραγωγικότητας), την ενότητα 2.4 (εισαγωγή- σελίδες 92-94) και τις υποενότητες 2.4.1 (Άνθρωπος και περιβαλλοντικά προβλήματα), 2.4.2 (Μείωση της βιοποικιλότητας) και τη σελίδα 112 (Ρύπανση του εδάφους και Ηχορύπανση) της υποενότητας 2.4.4.
Κεφάλαιο 3
«Εξέλιξη»: μόνο την Εισαγωγή 3.1 (σελίδες 119-131)

Σημείωση
Στην εξεταστέα-διδακτέα ύλη δεν περιλαμβάνονται τα παραθέματα, τα οποία σκοπό έχουν να δώσουν τη δυνατότητα επιπλέον πληροφόρησης των μαθητών, ανάλογα με τα ενδιαφέροντά τους, οι πίνακες, τα μικρά ένθετα κείμενα σε πλαίσιο και οι προτάσεις για συνθετικές-δημιουργικές εργασίες των μαθητών. Μεταξυ μας 59 σελιδες ειναι μονο !!!!!!!!!!!!
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

pocaxontas23

Νεοφερμένος

H pocaxontas23 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 17 μηνύματα.

H pocaxontas23 Eίσαι ότι νιώθεις! έγραψε στις 12:59, 11-10-10:

#33
λοιπον παιδια εμας στο φροντ μας ειπαν οτι δεν ειναι μεσα απλα θα δουμε καποιες για παν ενδεχομενο στο σχολειο ουτε λογος..μια ασκηση μας εκανε μονο και αυτο ηταν
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

MARILENAKI92

Νεοφερμένος

H MARILENAKI92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2 μηνύματα.

H MARILENAKI92 έγραψε στις 01:45, 16-02-11:

#34
Κατ' αρχάς να ζητήσω συγνώμη που το γράφω εδώ άλλα δεν γνωρίζω που πρέπει να το γράψω.
είμαι καινούργιο μέλος και ελπίζω να μου κάνετε καλή παρέα!
είμαι απόφοιτη έχω περάσει ήδη στο πανεπιστήμιο άλλα μέλημά μου ήταν να περάσω νομική.
δυστυχώς πέρυσι μου στέρησε η απόφασή μου να δώσω μαθηματικά μια καλύτερη σχολή.
πλέον ξαναδίνω.
Δυστυχώς όμως λόγω ηλιθιότητας μου δεν έχω αρχίσει ακόμα την βιολογία..
όλοι μου λένε ότι την προλαβαίνω..
δεν ξέρω αν οντως ισχύει..
Απλά θα ήθλα να μου πείτε ένα καλό πρόγραμμά ώστε να τελειώνω και με αυτό το μάθημα ποιοτικά παντα.
ευχαριστώ πάρα πολύ!
edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη yozerehs : 16-02-11 στις 01:54. Αιτία: Απαγορεύονται τα greeklish.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Boom

Αποκλεισμένος χρήστης

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 7,201 μηνύματα.

O Boom έγραψε στις 23:00, 16-02-11:

#35
Βασικά όσο κάθεσαι και το σκέφτεσαι τόσο περνάει ο καιρός.
Είναι όντως εύκολη.
Πες ας πούμε αύριο θα διαβάσω μέχρι εδώ, μεθαύριο μέχρι εδώ κτλ.
Ίσως σε κάποια σημεία να δυσκολευτείς και να έχεις αποκλίσεις στις σελίδες αλλά οκ.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

MARILENAKI92

Νεοφερμένος

H MARILENAKI92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2 μηνύματα.

H MARILENAKI92 έγραψε στις 23:03, 16-02-11:

#36
ας πουμε το πρωτο κεφαλαιο σε ποσες μερες να το χωρισω ?
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Chemwizard (Αγνός Χημικός)

Επιφανές Μέλος

Ο Αγνός Χημικός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 2,271 μηνύματα.

O Chemwizard παντού μαζί-σε οποιαδήποτε κατάσταση έγραψε στις 23:11, 16-02-11:

#37
Γεια σου Μαριλένα,καλώς όρισες στην παρέα μας.Η Βιολογία είναι ένα βατό μάθημα,και κακώς κατά τη γνώμη μου,αλλά δε μας ενδιαφέρει,το ίδιο εύκολο για όλες τις κατευθύνσεις.Αν εγώ έχω να σου προτείνω κάτι για τη Βιολογία,είναι υλικό που έχω ανεβάσει ο ίδιος στο παρελθόν.

Πάτα εδώ.

Διάβαζε μόνη σου τη θεωρία,δες αν απαντάς πιθανές ερωτήσεις όπως στο χαρτί περίπου,κάνε το ίδιο και για το δεύτερο κεφάλαιο,λύνε καμιά ασκησούλα.

Καλή συνέχεια
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Pennylane (Σταυρούλα)

Τιμώμενο Μέλος

H Σταυρούλα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 184 μηνύματα.

H Pennylane έγραψε στις 23:34, 16-02-11:

#38
Γεια σου και απο εμενα Μαριλενα
Καταρχην μην αγχωνεσαι
Η βιολογια ναι...ειναι ευκολη αρκει βεβαια να την βαλεις στο προγραμμα...
Εγω περυσι δεν την ειχα διαβασει καθολου μεχρι το πασχα...εκατσα ομως στις διακοπες και την εμαθα νερο... και τελικα ειχαν δικιο οσοι μου ελεγαν οτι μαθαινεται ευκολα και πετυχα και πολυ καλο βαθμο
Ειδικα αν ξεκινισεις απο τωρα( μην περιμενεις σαν εμενα το πασχα) πιστευω οτι δεν θα εχεις προβλημα...καθως η υλη απο οτι ξερω δεν ειναι και τερααααστια
Αρκει να το παρεις αποφαση και να αρχισεις να την διαβαζεις και θα δεις ποσο ευκολα θα φευγουν οι σελιδες
Τωρα για το τι προγραμμα θα μπορουσες να κανεις... αυτο εξαρταται απο τον χρονο σου το τι σε βολευει
απλα φροντισε να τα μαθεις καλα και να μην κανεις "πασαλειμμα" την υλη γιατι τοτε θα μπερδευτεις

Καλη επιτυχια σου ευχομαι
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

ELISAVET (λίζα)

Φοιτητής

H λίζα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 24 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 131 μηνύματα.

H ELISAVET έγραψε στις 17:56, 28-02-11:

#39
Καλησπέρα. Χριεάζομαι μια βοήθεια. Δίνω βιολογία γενικής. Ωστόσο επειδή αλλαξα καθηγητη(εκανα φροντιστηριο κ δεν εμεινα ευχαριστημενη) βρίσκομαι τωρα στο δευτερο μαθημα του δευτερου κεφαλαιου...Θα ηθελα να μου πειτε πως να το προχωρησω απο δω και περα μονη μου για να προχωρησω λιγο μπροστα.. Το δευτερο κεφ. είναι πιο ευκολο;
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Chemwizard (Αγνός Χημικός)

Επιφανές Μέλος

Ο Αγνός Χημικός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 2,271 μηνύματα.

O Chemwizard παντού μαζί-σε οποιαδήποτε κατάσταση έγραψε στις 18:43, 28-02-11:

#40
Γεια σου Ελισάβετ.Ναι είναι πιο εύκολο και πιο θεωρητικό.Να σε βοηθήσω να προχωρήσεις μόνη σου ενώ έχεις καθηγητή αλλά είσαι απλά λίγο πιο πίσω?Κατ'αρχήν μην αγχώνεσαι,η ύλη καλύπτεται.Απλά μάθε καλά τη θεωρία και προσπάθησε να σκέφτεσαι όλες τις πιθανε ερωτήσεις που μπορούν να μπουν.Τσέκαρε κι αυτό το θέμα.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

ELISAVET (λίζα)

Φοιτητής

H λίζα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 24 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 131 μηνύματα.

H ELISAVET έγραψε στις 19:31, 28-02-11:

#41
Ναι εγω θελω να προχωρήσω λιγο πιο μπροστά απο το ιδιαίτερο για να τα ξανακοιτάω μετά και δευτερη φορά..σημερα έκανα όλη τη ροή ενέργειας..
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Shadowfax

Φοιτητής

Ο Shadowfax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 24 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 3,040 μηνύματα.

O Shadowfax έγραψε στις 00:43, 01-03-11:

#42
Το κόλλημα πού είναι δεν καταλαβαίνω ακριβώς.

Και γενικά τι εννοείς δεν έμεινες ικανοποιημένη; Μα έτσι κι αλλιώς το φροντιστήριο είναι για να τα ακούσεις/πεις μια φορά παραπάνω σ' αυτό το μάθημα. Εκτός κι αν λόγω κατεύθυνσης θες βοήθεια στα διαγραμματάκια του 2ου που και πάλι δεν πρόκειται να πέσουν σε τραβηγμένο επίπεδο, αν πέσουν και καθόλου.

Anw, you have your reasons. Το κλειδί εδώ δεν είναι μόνο να προχωρήσεις αλλά και να πήξεις στην επανάληψη. Δηλαδή μην κάτσεις ξερωγώ βγάλεις ένα κομμάτι μια φορά και το κλείσεις. Πες το ξανά και ξανά έτσι, κι ας μη χρειάζεται (φαινομενικά). Και πάνω απ' όλα προσπάθησε να καταλαβαίνεις πώς δουλεύει ό,τι διαβάζεις, όχι στείρα παπαγαλία δε θα πας πουθενά. Έστω και ελάχιστα την κατανόηση για backup.

Μην αγχωθείς, το βγάζεις άνετα και μόνη σου. Στους ρυθμούς σου ήρεμα και το 'χεις. Έχει και κόσμο εδώ, δε χάνεσαι.

Good luck.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

ELISAVET (λίζα)

Φοιτητής

H λίζα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 24 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 131 μηνύματα.

H ELISAVET έγραψε στις 10:26, 01-03-11:

#43
Αρχική Δημοσίευση από Shadowfax
Το κόλλημα πού είναι δεν καταλαβαίνω ακριβώς.

Και γενικά τι εννοείς δεν έμεινες ικανοποιημένη; Μα έτσι κι αλλιώς το φροντιστήριο είναι για να τα ακούσεις/πεις μια φορά παραπάνω σ' αυτό το μάθημα. Εκτός κι αν λόγω κατεύθυνσης θες βοήθεια στα διαγραμματάκια του 2ου που και πάλι δεν πρόκειται να πέσουν σε τραβηγμένο επίπεδο, αν πέσουν και καθόλου.

Anw, you have your reasons. Το κλειδί εδώ δεν είναι μόνο να προχωρήσεις αλλά και να πήξεις στην επανάληψη. Δηλαδή μην κάτσεις ξερωγώ βγάλεις ένα κομμάτι μια φορά και το κλείσεις. Πες το ξανά και ξανά έτσι, κι ας μη χρειάζεται (φαινομενικά). Και πάνω απ' όλα προσπάθησε να καταλαβαίνεις πώς δουλεύει ό,τι διαβάζεις, όχι στείρα παπαγαλία δε θα πας πουθενά. Έστω και ελάχιστα την κατανόηση για backup.

Μην αγχωθείς, το βγάζεις άνετα και μόνη σου. Στους ρυθμούς σου ήρεμα και το 'χεις. Έχει και κόσμο εδώ, δε χάνεσαι.

Good luck.
Χαχα ευχαριστώ..κοίτα όταν λεω δεν εμεινα ευχαριστημένη εννοώ οτι αυτή έλειπε ενα 2 βδομάδες ταξίδι και χαναμε ενα μαθημα...δεν εξεταζε ποτε και γενικα το συγκεκριμενο φροντιστηριο που θεωρούταν ικανοποιητικό έχει μείνει τώρα στη Βιολογία Γεν. με 2 ατομα... τελος παντων ευτυχώς την αποστήθιση την κατέχω θα κανω κ επαναληψεις και να δούμε... ευχαριστώ πολύ πάντως
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

NemesisDivina (Θωμα'ί'ς)

Πτυχιούχος

H Θωμα'ί'ς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Πτυχιούχος του τμήματος Άλλο . Έχει γράψει 23 μηνύματα.

H NemesisDivina έγραψε στις 10:42, 10-05-11:

#44
Παιδια, Βιολογια οι Αλλεργιες ειναι εκτος σωστα??εννοω ολη η ενοτητα 1.3.3
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

annouskagia (αννα)

Φοιτητής

H αννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών , Φοιτητής και μας γράφει απο Ισπανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 345 μηνύματα.

H annouskagia έγραψε στις 18:11, 17-11-11:

#45
ναι ειναι εκτος...ρε σεις παιδια δυσκολευομαι αρκετα στα διαγραμματα του 1ου κεφαλαιου...ορισμενα μου φαινονται ακαταλαβιστικα και δεν μπορεις να με πεις αδιαβαστη στη βιολογια...παντα ειμαι συνεπης στο διαβασμα μου
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

amy001

Φοιτητής

H amy001 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 24 ετών , Φοιτητής του τμήματος Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Αθήνας και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 907 μηνύματα.

H amy001 We lose ourselves in the things we love έγραψε στις 19:31, 17-11-11:

#46
Αρχική Δημοσίευση από annouskagia
ναι ειναι εκτος...ρε σεις παιδια δυσκολευομαι αρκετα στα διαγραμματα του 1ου κεφαλαιου...ορισμενα μου φαινονται ακαταλαβιστικα και δεν μπορεις να με πεις αδιαβαστη στη βιολογια...παντα ειμαι συνεπης στο διαβασμα μου
βρε μην ανησυχεις...με εξασκηση αρκετη θα τα καταλαβεις....μονο σκεψη και ηρεμη αντιμετωπιση θελουν...και εγω ειχα το ιδιο προβλημα και στο τελος ολα πηγαν καλα...
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

NikoTexXx (Νίκος)

Φοιτητής

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 1,449 μηνύματα.

O NikoTexXx έγραψε στις 22:48, 06-12-11:

#47
μπορει καποιος να μου πει:
1) τις διαφορες μεταξυ ιων και βακτηριων?
2) σε ποιες περιπτωσεις οι δυνητικα παθογονοι μικροοργανισμοι γινονται παθογονοι?

ευχαριστω!!
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

amy001

Φοιτητής

H amy001 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 24 ετών , Φοιτητής του τμήματος Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Αθήνας και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 907 μηνύματα.

H amy001 We lose ourselves in the things we love έγραψε στις 21:32, 10-12-11:

#48
Αρχική Δημοσίευση από NikoTexXx
μπορει καποιος να μου πει:
1) τις διαφορες μεταξυ ιων και βακτηριων?
2) σε ποιες περιπτωσεις οι δυνητικα παθογονοι μικροοργανισμοι γινονται παθογονοι?

ευχαριστω!!
σχετικα με την 2 ερωτηση σου...οι δυνητικα παθογονοι μικροοργανισμοι γινονται παθογονοι οταν αυξηθει ο αριθμος τους η οταν μεταναστευσουν σε αλλους ιστους η οργανα....την απαντηση στο πρωτο σ ερωτημα δεν την θυμαμαι απο περυσι...
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

transient

Διακεκριμένο μέλος

Ο transient αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 1,758 μηνύματα.

O transient έγραψε στις 22:17, 10-12-11:

#49
1) Οι ιοί είναι απαραίτητα ενδοκυτταρικά παράσιτα, που θεωρούνται απο τους περισσότερους ερευνητές άβιοι, δίχως συστημα μεταβολισμου και αναπαραγωγής - σε αντίθεση μ τα βακτηρια. Επίσης, το καθένα κινείται με διαφορετικό τρόπο.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

OoOkoβοldOoO

Φοιτητής

H OoOkoβοldOoO αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 1,345 μηνύματα.

H OoOkoβοldOoO έγραψε στις 01:34, 18-12-11:

#50
Να κάνω μια ερώτηση;
Λέει να απαντήσω αιτιολογώντας στις παρακάτω ερωτήσεις:
Μπορεί να λειτουργήσει ένα οικοσύστημα
α)με παραγωγούς και καταναλωτές;
β)με παραγωγούς και αποικοδομητές;
γ)με καταναλωτές και αποικοδομητές
νομίζω πως στο α είναι ναι και στο γ σίγουρα όχι. Αλλά στο β; Και πως το αιτιολογώ...Πλιζ καμια μικρή χελπ;....
(μόλις έχω γυρίσει και από την εφταήμερη και μου έχουν μείνει λίγο τα μυαλά στη Βιέννη οπότε βοηθήστε-πλάκα κάνω ενοείται!!!-)
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Χρήστες

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα.
     
  • (View-All Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 30 μέρες:
    alex chalikias

Βρείτε παρόμοια

Μοιραστείτε το

...με ένα φίλο

...με πολλούς φίλους