Yπάρχει έκπτωση στους μαθητές στα βιβλιοπωλεία;

iJohnnyCash

e-steki.gr Founder

Ο Panayotis Yannakas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 24,043 μηνύματα.
Το καλοκαίρι (στην θεσσαλονίκη) αγοράζοντας 2 βιβλία μου έκαναν 10% εκπτώση επειδή είμαι μαθητής (!)... Στο Αγρίνιο μόνο ένας μου κάνει έκπτωση επειδή κάπως είμαι συχνός πελάτης αλλά δεν αγγίζει το 10%...
Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι αν σου μαθητές υπάρχει κάποια έκπτωση... Επίσης θα με ενδιέφερε να μάθω και πότε ίσχυει αυτή η έκπτωση....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

giostau

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο giostau αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 43 ετών. Έχει γράψει 1,945 μηνύματα.
Συνήθως τέτοιες εκπτώσεις κάνουν οι εκδοτικοί οίκοι και όχι τα βιβλιοπωλεία... :(

π.χ. εδώ στη Θεσσαλονίκη ότι βιβλία πέρνω από συκγεκριμένο εκδοτικό οίκο που ειδικεύεται στο αντικείνενο της σχολής μου (ΗΜΜΥ) μου κάνει 15% έκπτωση...(και σε όλους τους ΗΜΜΥ φυσικά...)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

iJohnnyCash

e-steki.gr Founder

Ο Panayotis Yannakas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 24,043 μηνύματα.
Απλως επειδή και ένας καθηγητης δευτεροβάθμιας εκπευδεύσης μου το είπε αυτό αλλά επειδή έγινε αυτό στην θεσσαλονική με βιβλία άσχετων εκ. οικών φαντάστηκα οτι όντως ισχύει
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

emufear

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο emufear αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 37 ετών. Έχει γράψει 1,730 μηνύματα.
Είναι και θέμα βιβλιοπωλείων όχι μόνο εκδοτικών οίκων.. Πχ. ο Παπασωτηρίου κάνει 10% έκπτωση σε όλους τους φοιτητές. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.