Το iSchool είναι η μεγαλύτερη μαθητική διαδικτυακή κοινότητα με 66,434 εγγεγραμμένα μέλη και 2,395,569 μηνύματα σε 74,327 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το iSchool άλλα 506 άτομα.

Καλώς ήρθατε στο iSchool!

Εγγραφή Βοήθεια

Θερινά Μαθήματα

John

Νεοφερμένος

Ο John αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 16 ετών . Έχει γράψει 6 μηνύματα.

O John έγραψε στις 14:42, 06-02-18:

Γειά σας με λένε John,

Είμαι μαθητής Β Λυκείου (θετική κατεύθυνση) και έχω απορείς με τα θερινά.

Εγώ προσωπικά δεν θέλω να κάνω καθόλου θερινά για την Γ Λυκειου.

Η απορία είναι η εξής: Μπορεί ο διευθυντής του φροντιστηρίου να με υποχρεώσει να πάω στα θερινά ή μπορώ να κανω τις διακοπές μου όπως πάντα ;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

frofru

Φοιτητής

H frofru αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 126 μηνύματα.

H frofru έγραψε στις 15:47, 07-02-18:

Καλησπέρα,
Δεν θεωρώ πως μπορεί να σε υποχρεώσει ν πας στα θερινά μαθήματα, απλά θα επιμείνει να πας γιατί και καλά θα τελειωσείς νωρίτερα την ύλη και θα τα εμπεδώσεις καλύτερα, Σε πολλά φροντιστήρια κυλάει και τμήμα από σεπτέμβρη. Καλύτερα να ρωτήσεις αν υπάρχει τέτοιο τμήμα στο φροντιστήριο σου ή αν μπορείς να καλύψεις την ύλη του καλοκαιριού μόνος σου από σεπτέμβρη (υπάρχει κι αυτή η επιλογή αν και θα σε τρέξουν αρκετά).
Πάντως συμφωνώ μαζί σου να μην κάνεις καλοκαιρινά, αν δεν αφήνεις κενά μέσα στη χρονιά προλαβαίνεις μια χαρά. Ούτε εγώ έκανα καλοκαιρινά , ξεκίνησα στις 15/9 με τα σχολεία και το αποτέλεσμα μου ήταν θετικό.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Scandal (Πέτρος)

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 28 ετών , Φοιτητής και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 3,533 μηνύματα.

O Scandal έγραψε στις 16:25, 07-02-18:

Κι εμάς προαιρετικό ήταν το θερινό!