Λογοτεχνία - Βοήθεια/Απορίες στη Λογοτεχνία

rayven18

Νεοφερμένος

Ο Τσαλίκης Δημοκράτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και Μαθητής Γ' γυμνασίου. Έχει γράψει 4 μηνύματα.
Ναι με βοηθησε αρκετα thanks!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

elena_95

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η έλενα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 257 μηνύματα.
https://el.wikipedia.org/wiki/Επτάνησα για κοιτα λιγο και αυτο. αν πατησεις σε καθε νησι ξεχωριστα θα μπορεσεις να δεις την ιστορια του. ελπιζω να βοηθησα...:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aggeliki!

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η aggeliki! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 137 μηνύματα.
εχει μηπως κανεις τα χαρακτηριστικα γνωρισματα των δημοτικων τραγουδιων; ευχαριστω:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kambana

Δραστήριο μέλος

Η kambana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 505 μηνύματα.
Χαρακτηριστικά δημοτικών τραγουδιών:
1. Ανώνυμες λα'ι'κές εκφράσεις
2. Προφορική σύνδεση
3. Συνδυασμός ποιήσης-μουσικής (-χορός)
4. Εκφράζουν το λαό-κιαλύπτουν πολλές κοινωνικές εκδηλώσεις
5. Κοινά μοτίβα (-ενιαίο ύφος)
6. Λόγος λιτός, πυκνός και ζωντανός
7. Στίχος ιαμβικός δεκαπεντασύλλαβος (ανομοιοκατάληκτος)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aggeliki!

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η aggeliki! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 137 μηνύματα.
ευχαριστω πολυ!:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gogo30

Νεοφερμένος

Η gogo30 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών και Μαθητής Γ' γυμνασίου. Έχει γράψει 3 μηνύματα.
είναι γραμμένα σε 15σύλλαβο στίχο
ομοιοκαταληξία δεν υπάρχει
αρχή της ισομετρίας
τυπικά μοτιβα και κανόνες
η γλώσσα με δύναμη ,ζωντάνια και παραστατικότητα
πληθωρική χρήση του ρήματος και του ουσιαστικού
λιτότητα των εκφραστικών μέσων
συμπύκνοση των σημαντικών στοιχείων και αποφυγή κάθε περιττού
αντιθέσεις
άστοχες ερωτίσεις
τα άπορα ή αδύγατα
οι παρομοιώσεις
ο παμψυχισμός
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kambana

Δραστήριο μέλος

Η kambana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 505 μηνύματα.

STELLA95

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η stella αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Νομικής Θράκης (Κομοτηνή). Έχει γράψει 344 μηνύματα.
εχει μηπως κανεις τα χαρακτηριστικα γνωρισματα των δημοτικων τραγουδιων; ευχαριστω:)
αν εχεις το βιβλιο ιστορια της νεολληνικης λογοτεχνειας πηγαινε σελιδες 51-52-53 κυριως 53
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

staxtoMPouta

Νεοφερμένος

Η Marilyn αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' γυμνασίου και μας γράφει απο Κομοτηνή (Ροδόπη). Έχει γράψει 10 μηνύματα.
Είναι επείγον να με βοηθήσετε σε μια ασκηση που δεν κατάλαβα
μας την εβαλε η καθηγητρια.


Ερώτηση :

Να γράψετε προτάσεις που να φένεται η πολυσημία της λέξης γλώσσα.





πείτε καποια προταση :(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

_DaRk_

Νεοφερμένος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Άνω Λιόσια (Αττική). Έχει γράψει 22 μηνύματα.
Εννοεί να γράψεις προτάσεις που να φένεται οτι η λέξη γλώσσα έχει διαφορετικές σημασίες..

Πχ.. Γλώσσα ενός ανθρώπου...Γλώσσα που μιλάει ο κόσμος κτλ κτλ δέν είναι δυσκολο να γράψεις μερικές προτασούλες :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gogo1995

Νεοφερμένος

Η gogo1995 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών και Μαθητής Γ' γυμνασίου. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
γεια σας..θα ηθελα τη βοηθεια σας σε κατι..στα κειμενα ειμαστε στο μαθημα 'του γιοφυριου της αρτας' και η καθηγητρια μας αναθεσε εργασια με θεμα
΄πως βιωνουμε τα παραδειγματα παραλογων στην καθημερινη ζωη μας¨"
αν ξερει κανεις να απαντησει..
ευχαριστω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

rayven18

Νεοφερμένος

Ο Τσαλίκης Δημοκράτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και Μαθητής Γ' γυμνασίου. Έχει γράψει 4 μηνύματα.
η καθηγήτρια μας μας έβαλε μια διαθεματική εργασία η οποια ζητάει να βρούμε πληροφορίες για την σημασία τον γεφυριών τόσο στην παλιά όσο και στην σύγχρονη εποχή της μεγάλης τεχνολογικής ανάπτυξης. έφαγα τον τόπο όπως λέει και το τραγούδι αλλα πληροφορία τίποτα. καμια πηγή σχετικά με αυτό το θέμα κανεις? ευχάριστο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

orathac

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γεώργιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Καλλιθέα (Αττική). Έχει γράψει 1,579 μηνύματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maraki love

Διάσημο μέλος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτητής του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Θράκης (Αλεξανδρούπολη) και μας γράφει απο Αλεξανδρούπολη (Έβρος). Έχει γράψει 2,279 μηνύματα.
η καθηγήτρια μας μας έβαλε μια διαθεματική εργασία η οποια ζητάει να βρούμε πληροφορίες για την σημασία τον γεφυριών τόσο στην παλιά όσο και στην σύγχρονη εποχή της μεγάλης τεχνολογικής ανάπτυξης. έφαγα τον τόπο όπως λέει και το τραγούδι αλλα πληροφορία τίποτα. καμια πηγή σχετικά με αυτό το θέμα κανεις? ευχάριστο

δες εδώ > https://ischool.e-steki.gr/showthread.php?t=52364
έχω απαντήσει..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

κλειώ40087

Νεοφερμένος

Η κλειώ40087 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 44 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 3 μηνύματα.
Σας ζητά να δώσετε προτάσεις που να φαίνονται οι διαφορετικές ερμηνείες της λέξης γλώσσα..
* Μας έφαγε από τη γλώσσα σ'΄ολόκληρη τη διαδρομή ΑΘήνα - Λαμία.
* Ο Γιάννης είναι μόνο επτά χρονών και μιλάει ήδη δύο ξένες γλώσσες, Αγγλικά και Γαλλικά.
* Η γλώσσα είναι το αισθητήριο όργανο των γεύσεων.
* Φέτος δυσκολεύομαι ιδιαίτερα στο μάθημα της Γλώσσας, μάλλον πρέπει να στρωθώ στο διάβασμα.
Ελπίζω να σου έδωσα κάποιες ιδέες
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

soldatou

Νεοφερμένος

Η soldatou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 44 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
ακτίνα- ήλιου, κύκλου, ποδηλάτου, φωτός, ακτίνες Χ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Psarrianos

Νεοφερμένος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Ψαρά (Χίος). Έχει γράψει 6 μηνύματα.
Ο καθηγητής μου στη λογοτεχνία μας έβαλε σαν εργασία να βρούμε πληροφορίες σχετικά με διάφορα θέματα γύρω από τις παρομοιώσεις.
Ένας σκέλος της εργασίας είναι να βρούμε τα δύο μέρη από τα οποία αποτελείται μία παρομοίωση. Δεν γνωρίζω σε ποια τάξη διδάσκεται αυτό αλλά επειδή δεν το γνώριζα αποφάσισα να ρωτήσω και να ψάξω. Αν είναι εφικτό να μου απαντήσετε μέχρι σήμερα το βράδυ θα σας ήμουν ευγνώμων.:bye:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

elena_95

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η έλενα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 257 μηνύματα.
εμεις αναλυση της παρομοιωσης καναμε και στν πρωτη και στν δευτερα γυμνασιου στν ομηρο. λοιπον αν θυμαμαι καλα τα μερη ηταν 2 ενω υπηρχε και το κοινο στοιχειο:
1.αναφορικο μερος
2.δεικτικο μερος
και το κοινο στοιχειο
για παραδειγμα στν προταση ''η μαρια και ο γιωργος τσακωνονται διαρκως σαν τν σκυλο με τν γατα''
το αναφορικο μερος ειναι ο σκυλος και η γατα
το δεικτικο μερος ειναι η μαρια και ο γιωργος
ενω το κοινο στοιχειο ειναι ο τροπος με τν οποιο τσακωνονται διαρκως

ελπιζω να εγινα σαφης και να βοηθησα αλλα επειδη το παραδειγμα ειναι αυτοσχεδιο και μπορει να εχω κανει λαθος θα παρακαλουσα να με διορθωσετε:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Αυτό δεν το ήξερα..
Βρήκα ότι : Αποτελείται από το πρώτο αναφορικό μέρος και το δεύτερο το δεικτικό.
Ωστόσο δεν βρήκα περαιτέρω πληροφορίες αλλά υπήρχαν πολλές αναφορές στην Οδύσσεια της Α' γυμνασίου..Λογικά εκεί εξηγεί!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Psarrianos

Νεοφερμένος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Ψαρά (Χίος). Έχει γράψει 6 μηνύματα.
Παιδιά, με καλύψατε και με το παραπάνω, είσασταν πλήρως κατατοπιστικοί. Σας ευχαριστώ πολύ.:no1:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top