Αρχαία: Βοήθεια/Απορίες στο Γνωστό

nikosxdxd

Διάσημο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,804 μηνύματα.
Tις συντάξεις στο γνωστό τι να τις κάνεις? Στα λατινικά υπάρχουν σε οποιοδήποτε βοήθημα χρησιμοποιείς.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miss marple

Πολύ δραστήριο μέλος

Η miss marple αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 859 μηνύματα.
αλήθεια δεν κάνω διαφήμιση στο σάιτ :P

https://www.study4exams.gr/latin/course/view.php?id=217#2

-βάζω ενδεικτικά το κείμενο αυτό, έχει για όλα-

αρχαία γνωστό δεν θα ζητήσουν σύνταξη, γι' αυτό και δύσκολο να τη βρεις κάπου, λογικά τη θες για να βγάλεις πιο εύκολα τη μετάφραση ε? Προσπάθησε να τη βγάζεις όσο μπορείς μόνη
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

shadow

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η shadow αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πατρών. Έχει γράψει 203 μηνύματα.
Ναι γι αυτο και για να εξασκηθω,γιατι οκ την κανω μονη μου αλλα που να ξερω μετα αν τα εκανα σωστα.
Τουλαχιστον αν υπαρχει σε κειμενα αλλα για να τα κανω σαν ασκησεις και να βλεπω μετα το σωστο.
Ευχαριστω παρα πολυυ!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miss marple

Πολύ δραστήριο μέλος

Η miss marple αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 859 μηνύματα.
Ναι γι αυτο και για να εξασκηθω,γιατι οκ την κανω μονη μου αλλα που να ξερω μετα αν τα εκανα σωστα.
Τουλαχιστον αν υπαρχει σε κειμενα αλλα για να τα κανω σαν ασκησεις και να βλεπω μετα το σωστο.
Ευχαριστω παρα πολυυ!!!

εννοείς άγνωστα κείμενα?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jims

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,043 μηνύματα.
Τη σύνταξη του γνωστού την έχουν τα περισσότερα βοηθήματα. Οπότε πέρνα από το βιβλιοπωλείο της γειτονιάς σου και κοίταξε.
Σε αυτή την ιστοσελίδα πάντως έχει ένα βοήθημα που έχει την σύνταξη των κειμένων του Αριστοτέλη:
https://taexeiola.blogspot.gr/2011/04/aristoteli-politika-ithika-lykeiou.html
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

shadow

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η shadow αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πατρών. Έχει γράψει 203 μηνύματα.
Ναι το βρηκα κι εγω αυτο στο ιντερνετ αλλα μαλλον θα αγορασω καποιο γιατι δεν με βολευει να διαβαζω απο τον υπολογιστη.Σε ευχαριστω παντως!

Ναι κειμενα αγνωστα εννοω,αλλα αφου υπαρχουν του γνωστου σε βοηθηματα θα το κανω με αυτα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

sinisteel

Νεοφερμένος

Η sinisteel αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3 μηνύματα.
Πρόσφατα ξεκίνησα την θερινή μου προετοιμασία για τις πανελλήνιες στα μαθήματα της θεωρητικής κατεύθυνσης. Οι πρώτες μου εντυπώσεις είναι αρκετά θετικές αλλά αγχώνομαι ιδιαίτερα ως προς την οργάνωση της ύλης και τον τρόπο με τον οποίο θα καταφέρω να ενσωματώσω την ατομική μου μελέτη(βοηθήματα,λεξιλόγιο για το άγνωστο,αρχικοί χρόνοι κλπ)στο καθημερινό πρόγραμμα διαβάσματος. Μεγαλύτερη δυσκολία ωστόσο,αποτελεί για μένα η κατάκτηση της μεθόδου εκμάθησης των ερμηνευτικών σχολίων του γνωστού. Καθ όλη τη διάρκεια της δευτέρας λυκείου αποστήθιζα τα ερμηνευτικά σχόλια μέσω σχεδιαγράμματος,αναδιατυπώνοντας τα σχόλια του βιβλίου χωρίς καμία παράλειψη. Διαπιστώνω όμως ότι ο τρόπος αυτός είναι αναποτελεσματικός στη περίπτωση του φετινού γνωστού. Τα σχόλια του φροντιστηρίου είναι υπεράριθμα και αισθάνομαι ότι,όσο κι αν προσπαθώ να τα μαθαίνω με “δικά μου λόγια”, τη στιγμή του πρώτου διαγωνίσματος οι παραλείψεις θα είναι αναπόφευκτες. Αναρωτιέμαι λοιπόν μήπως και στη περίπτωση αυτή η παπαγαλία αποτελεί μονόδρομο για την εξασφάλιση -ως έναν βαθμό- της μεγαλύτερης δυνατής βαθμολογίας. Δεν έχω πρόβλημα αποστήθισης, “παπαγαλίζω” συστηματικά τις εισαγωγές,την ιστορία,τη γραμματική κλπ,απλώς θεωρώ ότι η παπαγαλία στην περίπτωση των ερμηνευτικών ίσως δεν με βοηθήσει τόσο,αφού οι ερωτήσεις απαιτούν συνδυαστικές απαντήσεις και κατανόηση του κειμένου. Από την άλλη,επειδή στοχεύω στη Νομική Αθήνας,θα προτιμούσα να αποφύγω τους πειραματισμούς και να αρκεστώ στην πιο σίγουρη λύση.
Όσοι βρίσκεστε στην ίδια θέση,τα μαθαίνετε απέξω?Θα εκτιμούσα ιδιαίτερα και την βοήθεια παιδιών που έχουν ήδη δώσει πανελλήνιες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jims

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,043 μηνύματα.
Πολλές αναγνώσεις, ώστε να επέλθει η κατανόηση. Εγώ δίνω δεύτερη φορά και είχα το πρόβλημα που έχεις και εσύ. Από που μελετάς τα ερμηνευτικά; Εγώ προτιμώ τις σημειώσεις του study 4 exams: https://www.study4exams.gr/anc_greek/index.php (τις οποίες μου τις τροποποιεί ελαφρώς η καθηγήτρια μου), μιας και αυτές είναι οι καλύτερες που υπάρχουν και αυτές μου δίνει και η καθηγήτρια μου. Πάντως γενικά, επειδή έχω ρωτήσει μαθητές που πέτυχαν, με αρκετά υψηλόβαθμη βαθμολογία, οι περισσότεροι μου πρότειναν να μαθαίνω καλά το νόημα και να αποφεύγω την αποστήθιση. Βέβαια δεν το καταφέρνω πάντα, αλλά, όσο μπορώ, το επιδιώκω. Πάντως, τα ερμηνευτικά σχόλια του σχολικού, είναι αναγκαίο να τα αποστηθίζεις καλά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

sinisteel

Νεοφερμένος

Η sinisteel αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3 μηνύματα.
Σε ευχαριστώ για την απάντηση σου.Μελετώ τα ερμηνευτικά σχόλια από φωτοτυπίες του φροντιστηρίου μου,οι οποίες περιλαμβάνουν ελαφρώς τροποποιημένες τις σημειώσεις του study4exams,αλλά και ποικιλία σχολίων από διάφορα βοηθήματα(υποθέτω).Γνωρίζω ότι τα σχόλια του σχολικού βιβλίου πρέπει να αποστηθίζονται,και είμαι εντάξει με αυτό.Το πρόβλημα είναι ότι ο όγκος των υπόλοιπων σημειώσεων είναι τέτοιος που φοβάμαι ότι θα δυσκολευτώ να τα καταγράψω όλα και παράλληλα να μην ξεφύγω τόσο από την πρωτότυπη διατύπωση.Δεν ξέρω και ποια είναι η θέση των διορθωτών επί του θέματος.Προτιμούν την αποστήθιση ή είναι διατεθιμένοι να εξετάσουν δίκαια ένα γραπτό,που μπορεί να μην ακολουθεί πιστά τις σχετικές σημειώσεις,αλλά απαντά επαρκώς στα δεδομένα του ερωτήματος?Το ψάχνω από το πρωί,και διαβάζω ποικίλες απόψεις ' κάποιοι λένε ότι είναι προτιμότερο να αποδίδεις το νόημα με δικά σου λόγια,άλλοι ότι μόνο η απομνημόνευση των σχολίων θα δώσει ένα άριστο αποτέλεσμα.Προς το παρόν δοκιμάζω ένα συνδυασμό και των δύο τεχνικών.Σε κάθε πρόταση σημειώνω τον αριθμό των σχολίων που την επεξηγούν,και από κει και πέρα την αναλύω,σύμφωνα με όσα θυμάμαι από τις σημειώσεις που διάβασα.Είμαι όμως πολύ αγχώδης και αισθάνομαι ότι τη κρίσιμη στιγμή θα παγώσω και σίγουρα θα ξεχάσω κάτι σημαντικό το οποίο θα μου κοστίσει πολλές μονάδες από το ερώτημα :/
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jims

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,043 μηνύματα.
Γενικά οι διορθωτές δεν περιμένουν η απάντηση σου να είναι ίδια με τις σημειώσεις. Δεν διορθώνουν, όπως διορθώνουν την ερώτηση εισαγωγής. Όσο όμως μπορείς, να προσπαθείς να μην παραλείπεις κάτι. Συμμαθήτρια μου, που έγραψε πολύ καλά, μου είπε ότι το ζητούμενο είναι να τα καταλάβεις, κάνοντας πολλές αναγνώσεις. Δηλαδή να τα εμπεδώσεις έτσι ώστε να μπορείς να ανταποκριθείς σε κάθε είδους ερμηνευτική (ακόμη και κρίσεως=δηλαδή ερώτηση, που για να απαντηθεί, θα πρέπει να πάρεις διάφορα σημεία από τις σημειώσεις και να τα ενώσεις). Μην περιμένεις γενικά να τα μάθεις τέλεια με την πρώτη φορά. Αυτό που θέλει είναι διαρκώς πολλές αναγνώσεις, με μεγάλη προσοχή και συγκέντρωση. Με τις επαναλήψεις που θα κάνεις θα διαπιστώσεις και εσύ ότι θα αρχίσεις να τα εμπεδώνεις.

Τώρα, βέβαια, εάν σε βολεύει τόσο η απομνημόνευση, μπορείς να υπογραμμίζεις τα βασικά σημεία, και αυτά να αποστηθίζεις. Αυτό κάνω και εγώ. Και όλα τα άλλα, πολλές αναγνώσεις. Ο όγκος των ερμηνευτικών είναι μεγάλος, και είναι αδύνατο να τα αποστηθίσεις όλα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

miss marple

Πολύ δραστήριο μέλος

Η miss marple αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 859 μηνύματα.
εμένα με βοηθούσε πολύ να αποδομώ το σχόλιο και να κρατάω στο μυαλό μου τα σημαντικά στοιχεία, αυτά δηλαδή που πρέπει να περιλαμβάνει η απάντησή μου.

πχ σε αυτό το σχόλιο: -από study4exams-

«Διὸς φυλακαὶ φοβεραὶ ἦσαν»
Οι φύλακες του Δία ήταν η Βία και το Κράτος, που αναφέρονται τόσο στη Θεογονία του Ησιόδου όσο και στον Προμηθέα Δεσμώτη του Αισχύλου. Πρόκειται για τα όργανα εξουσίας του Δία. Στον μύθο του Πρωταγόρα συμβολίζουν τη δυσκολία και τις επίπονες προσπάθειες του ανθρώπινου γένους να αποκτήσει την πολιτική τέχνη, τις γνώσεις δηλαδή για την οργάνωση κοινωνιών και για την ανάπτυξη πνευματικού πολιτισμού. Έμμεσα προβάλλει την αξία και τη σημασία της τέχνης που υπόσχεται ότι διδάσκει στους νέους της Αθήνας.

στο μυαλό μου το είχα απομνημονεύσει κάπως έτσι:
1) βία και κράτος-όργανα εξουσίας Δίας
2) Θεογονία Ησιόδου/Προμηθέας Δεσμώτης Αισχύλου
3) δυσκολία απόκτησης πολιτικής τέχνης-επίμονες προσπάθειες
4) αξία τέχνης -έμμεσα-

με βαση αυτές τις θεματικές μπορώ να απαντήσω σε μία άσκηση, αναπτύσσοντάς τις με δικά μου λόγια

Επίσης με βοηθούσε πολύ να διαβάζω λυμένες ερμηνευτικές ερωτήσεις από το study4exams - ή αν εσύ έχεις κάποιο καλό βοήθημα, από εκεί-

Δεν ξέρω αν θα σε βολέψει, σε μενα απέδωσε πάρα πολύ, καθώς στο γνωστό έχασα μόνο μία μονάδα στα 100.
Καλή επιτυχία!! :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jims

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,043 μηνύματα.
Και αυτό είναι επίσης ένας έξυπνος τρόπος. Βασικά έχει να κάνει με το πως σκέφτεται κανείς. Πάντως, αυτό με τις ερωτήσεις έχω ακούσει ότι το κάνουν πολλά παιδιά και τους βοηθάει. Εμένα προσωπικά δεν με βολεύει πολύ, αλλά έχει να κάνει με τον τρόπο που βολεύει κάποιον να διαβάζει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Tribbiani

Νεοφερμένος

Ο Tribbiani αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 92 μηνύματα.
Εγώ προσωπικά έκανα ακριβώς αυτό που είπε και η miss marple. Δεν ξέρω άτομα που να έκατσαν να αποστηθίσουν όλα τα ερμηνευτικά σχόλια. Νομίζω θα είναι εξαντλητικό και χρονοβόρο να αναγκάσεις τον εαυτό σου να μαθαίνει απ' έξω ιστορία, εισαγωγές αρχαίων και ερμηνευτικά. Επίσης δεν θεωρώ ότι οι διορθωτές περιμένουν να διαβάσουν στις ερωτήσεις των ερμηνευτικών στο γνωστό μια πανομοιότυπη απάντηση σε όλους τους μαθητές, διότι το κάθε βοήθημα/φροντιστήριο/καθηγητής δεν δίνει ακριβώς τις ίδιες σημειώσεις. δηλαδή, όλα λένε πάνω κάτω το ίδιο με άλλα λόγια . Απ' ότι μου είχε πει ο καθηγητής των αρχαίων μου που ήταν και διορθωτής, οι διορθωτές απλά περιμένουν να έχεις πει κάποια σημαντικά "points" όπως αυτά που είπε η miss marple και να τα έχεις αναλύσει ικανοποιητικά.

Επίσης είναι πολύ νωρίς για να αγχώνεσαι για το εάν δεν έχεις ακόμα "κατακτήσει" τα ερμηνευτικά σχόλια που έχετε καλύψει. Συνεχώς θα ανατρέχεις ξανά και ξανά σε αυτά για διαγωνίσματα, τεστ κ.λπ. Θα έρθει και το σχολείο και θα τα ξανακάνεις εκεί. Και με τις επαναλήψεις που θα κάνεις μέσα στη χρονιά και με την "γερή" επανάληψη πριν τις πανελλαδικές, όλα θα πάνε μια χαρά :D Βρες βέβαια τι σου ταιριάζει καλύτερα και τι σε βολεύει, τι είναι πιο αποτελεσματικό για εσένα, προσπάθησε να συνδυάσεις και διάφορους τρόπους διαβάσματος (π.χ. σχεδιαγράμματα αλλού, απ' έξω κάποια συγκεκριμένα κομμάτια που θεωρείς σημαντικά για να ξεπεράσεις το άγχος ή ό,τι άλλο βρεις να σου ταιριάζει).

Πολλές αναγνώσεις, αισιοδοξία και υπομονή :clapup: καλά διαβάσματα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

melpw

Νεοφερμένος

Η melpw αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
καλημερα σας...θα ηθελα να ρωτησω.για την διδασκαλια του γνωστου στην τριτη λυκειου σε ιδιαιτερο μαθημα ειναι απαραιτητη και η συνταξη του κειμενου?:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jims

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,043 μηνύματα.
Δεν ζητούνται συντακτικά φαινόμενα στο γνωστό. Βέβαια η σύνταξη βοηθά τον μαθητή να βγάλει πιο σωστή μτφρ και φυσικά εξασκείται και για το άγνωστο. Είναι στο χέρι του κάθε διδάσκοντος. Εμένα για παράδειγμα η καθηγήτρια μου μου έκανε και λίγο σύνταξη του γνωστού.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

serte

Νεοφερμένος

Ο serte αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 40 μηνύματα.
Φέτος δίνω ξανα Πανελλήνιες μετά απο αρκετά χρόνια με πολύ διάθεση αλλά κάπως περιορισμένο χρόνο.Ξεκίνησα διάβασμα τον Σεπτέμβρη με Ιστορία και Βιολογία. Όσο προχωρουσε, με πολύ καλό ρυθμό μπορώ να πω, η υλη μου φάνηκε και λιγη αλλά και σχετικά εύκολη όσον αφορά την κατανόηση αυτών που διάβαζα.
Ειδικα στην Βιολογία η υλη βγήκε πολύ γρήγορα και εύκολα.

Αφού λοιπόν τελείωσα σε πρώτη φάση με Ιστορία κ Βιολογία έπιασα τα αρχαία όπου και πελαγωσα.
Θεωρώ την υλη υπερβολικά μεγάλη και προσωπικά μου είναι αδύνατον να αποστηθισω τόσες σελίδες (αναφέρομαι στο γνωστό και στην επεξήγηση κάθε φράσης, λέξεις κτλ.

Θα ήθελα την γνώμη σας, εσείς πως διαβάζετε και το το πιο σημαντικό πως διαβάζετε;
Δίνετε σημασία στην λεπτομέρεια;

Τέλος να πω οτι στον Πρωταγορα μου φάνηκε πιο εύκολη η κατανόηση αλλά στα Νικομαχεια και στην Πολιτεία χάθηκε η μπάλα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jims

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,043 μηνύματα.
Η ύλη δεν είναι μεγάλη. Απλά το περιεχόμενο είναι κάπως απαιτητικό. Με τα πολλά περάσματα όμως που θα κάνεις θα τα θυμάσαι. Γενικά πρέπει να θυμάσαι τα περισσότερα ερμηνευτικά (όχι απαραίτητα αποστήθιση). Μεγάλη προσοχή στα ερμηνευτικά του σχολικού τα οποία κάποιες φορές χρειάζεται να τα διαβάζεις από τις extra σημειώσεις γιατί είναι λίγα. Τα Νικομάχεια είναι όντως το πιο δύσκολο από όλα τα έργα. Γι' αυτό τις περισσότερες φορές αυτό προτιμά να βάζει η επιτροπή. Η πολιτεία δεν είναι δύσκολη. Γενικά θεωρείται από τα πιο εύκολα και γι' αυτό δεν έχει πέσει πολλές φορές. Ας ελπίσουμε ότι θα την προτιμήσουν φέτος. Επίσης, για τα ερμηνευτικά να ζητάς από τον φιλόλογο σου να σε βάζει να γράφεις ερμηνευτικές ερωτήσεις. Κατά αυτό τον τρόπο θα τα αφομοιώνεις καλύτερα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

serte

Νεοφερμένος

Ο serte αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 40 μηνύματα.
Με τα Πολιτικά όπου δεν υπάρχουν μεταφράσεις τι γίνεται; Έχουν πέσει ποτέ;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jims

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,043 μηνύματα.
Έχουν μπει σίγουρα το 6 και το 13. Δεν ξέρω εάν μπήκαν και κάποια άλλη χρονιά. Τα Πολιτικά γενικά είναι πιο εύκολα από τα ηθικά. Το μόνο σπαστικό είναι ότι έχουν πολλά ερμηνευτικά σχολικού.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

sinisteel

Νεοφερμένος

Η sinisteel αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3 μηνύματα.
Κατ'εμέ το ευκολότερο είναι ο Πρωταγόρας,κι αμέσως μετά η Πολιτεία(η οποία είναι κατα τη γνώμη μου το ωραιότερο απ'όσα εργα διδασκόμαστε φέτος!).Τα Ηθικά με δυσκολεύουν και ο λόγος του Αριστοτέλη με κουράζει γενικότερα,όπως και το γεγονός των 10 ενοτήτων οι οποίες θα μπορούσαν άνετα να συμπυκνωθούν σε 5.Με τη δομή αυτη θεωρώ δύσκολο για κάποιον να παρακολουθήσει την αλληλουχία των νοημάτων.Για να μην επεκταθώ στις απίστευτα λογοτεχνικες και φλυαρες εισαγωγές του Αριστοτέλη!Γενικότερα δεν τον έχω πάρει με καλό μάτι,ελπίζω τα Πολιτικά να διορθώσουν κάντως την κατάσταση...Η Πολιτεία έχει να πέσει 6 χρόνια(όχι ότι αυτό παίζει κάποιο ιδιαίτερο ρόλο),ακούγεται ωστόσο έντονα,τουλάχιστον στο δικό μου φροντιστήριο,ότι παίζει πολύ για φέτος..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Top